SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Ben zzper dus heb vooral mezelf ermee te pakkenquote:
Zelfstandige zonder poenquote:Op maandag 3 oktober 2022 12:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ben zzper dus heb vooral mezelf ermee te pakken
Ik denk niet dat Nederland twee historische steden zou hebben verneukt.quote:Op maandag 3 oktober 2022 12:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Naar Rotterdam kijkende vind ik dit als Utrechter achteraf gezien ook een heel verstandige keuze.
NL probeerde nog wel wat dijken door te steken, maar zoals dat tegen de Spanjaarden wel lukte enkele eeuwen terug, was dat tegen de Duitsers niet echt succesvol, want die hadden rubberbootjes.quote:Op maandag 3 oktober 2022 12:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
beiden, te beginnen met Utrecht
daarnaast had Nederland natuurlijk verloren na de val van de Grebbeberg
ook niet helemaal waarquote:Op maandag 3 oktober 2022 12:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
NL probeerde nog wel wat dijken door te steken, maar zoals dat tegen de Spanjaarden wel lukte enkele eeuwen terug, was dat tegen de Duitsers niet echt succesvol, want die hadden rubberbootjes.
Den Haag en Rotterdam ookquote:Op maandag 3 oktober 2022 12:37 schreef xFriendx het volgende:
Bij Kornwerderzand zijn de Duitsers nog wel tot stoppen gebracht als de verhalen kloppen.
In het verre oosten van Rusland waren er een paar overijverige gouverneurs die 100% van de mannen mobiliseerden in plaats van de partiele mobilisatie, dus het kan zijn dat de afkeuring ook gewoon het terug naar huis sturen van een gedeelte is.quote:Op maandag 3 oktober 2022 12:25 schreef quirina het volgende:
[..]
Om afgekeurd te worden in het Russische leger moet je drie onafhankelijke artsen bezoeken voor een keuring. Deze artsen zijn zeer makkelijk om te kopen.
Als we er even vanuit gaan dat alle opiniepeilingen in Rusland zwaar gemanipuleerd zijn, vraag ik me wel af waarom zo’n opiniepeiling er nu doorheen komt. Wie heeft daar belang bij?quote:
Wat een doodsaaie programmering hebben ze op de russische tv zeg. Alleen maar praatprogramma's.quote:
Dat is zo'n makkelijk te spinnen resultaat (het percentage Russen dat zegt zich zorgen te maken) dat het niet echt loont om ermee te gaan klooien.quote:Op maandag 3 oktober 2022 12:50 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Als we er even vanuit gaan dat alle opiniepeilingen in Rusland zwaar gemanipuleerd zijn, vraag ik me wel af waarom zo’n opiniepeiling er nu doorheen komt. Wie heeft daar belang bij?
The human condition. Helaas schelen we in onze aard nauwelijks iets van de Neanderthalers.quote:Op maandag 3 oktober 2022 11:45 schreef slashdotter3 het volgende:
Offtopic maar super coole oorlogsfilm animatie![]()
Aah ok, dacht dat het om steun voor Poetin ging die omlaag kelderde.quote:Op maandag 3 oktober 2022 12:53 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat is zo'n makkelijk te spinnen resultaat (het percentage Russen dat zegt zich zorgen te maken) dat het niet echt loont om ermee te gaan klooien.
Rotterdam is, net als veel andere Nederlandse steden, vooral ten prooi gevallen aan na-oorlogse gemeenteraden en "architecten". Dankzij hun dadendrang is Nederland anno 2022 met al zijn deprimerende wederopbouw"architectuur", plaatstalen "utiliteitsbouw", winderige bedrijventerreinen en middelmatige vinexwijken n van de lelijkste Europese landen. Alleen de typisch communistische plattenbau waar het Oostblok mee vol staat is nog deprimerender.quote:Op maandag 3 oktober 2022 12:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Naar Rotterdam kijkende vind ik dit als Utrechter achteraf gezien ook een heel verstandige keuze.
Misschien kan de FvD-webcare hier op Fok ons eens uitleggen waarom hun grote voorbeelden toch zo graag mensen martelen.quote:
Rotterdam wordt anders door velen gezien als een geslaagde moderne stad...quote:Op maandag 3 oktober 2022 12:59 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Rotterdam is, net als veel andere Nederlandse steden, vooral ten prooi gevallen aan na-oorlogse gemeenteraden en "architecten". Dankzij hun dadendrang is Nederland anno 2022 met al zijn deprimerende wederopbouw"architectuur", plaatstalen "utiliteitsbouw", winderige bedrijventerreinen en middelmatige vinexwijken n van de lelijkste Europese landen. Alleen de typisch communistische plattenbau waar het Oostblok mee vol staat is nog deprimerender.
Nederland, maar ook Belgi en noord-Frankrijk zouden opknappen van een paar Russische ICBM's.
Het probleem is niet alleen die voortdurende praatprogramma's en al die onzin die erin geproduceerd wordt. In Nederland krijgen praatprogramma's al bakken aan kritiek omdat regelmatig dezelfde mensen aanschuiven, maar bij die Russische shows zie je werkelijk iedere week dezelfde gezichtenquote:Op maandag 3 oktober 2022 12:53 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Wat een doodsaaie programmering hebben ze op de russische tv zeg. Alleen maar praatprogramma's.
Er lijkt in de media daar wel degelijk enige ruimte te zijn voor kritiek en onvrede, zolang het maar binnen perken blijft en er niet getwijfeld wordt aan het opperhoofd zelf; Vladimir Poetin. Ook nu met deze polls... een poll erbij waarbij de populariteit van Poetin onveranderd hoog is.quote:Op maandag 3 oktober 2022 12:50 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Als we er even vanuit gaan dat alle opiniepeilingen in Rusland zwaar gemanipuleerd zijn, vraag ik me wel af waarom zo’n opiniepeiling er nu doorheen komt. Wie heeft daar belang bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |