abonnement Unibet Coolblue
pi_206186329
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 09:47 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Hoe was Oekraïne geweest zonder de verplichting denk jij? Vluchten of toch vechten voor vaderland?
Die zijn al 8 jaar bezig om een verdediging op te bouwen en in feite al in oorlog, dus zeker dat een aanzienlijk deel was gebleven. Neemt niet weg dat een verplichting natuurlijk noodzakelijk is om de lafaards aan boord te houden. Ik zou alleen zeggen dat het aandeel lafaards in Nederland op dit moment een stuk groter is dan in Oekraïne. Vrede maakt zwak, dat is logisch.
pi_206186334
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 09:45 schreef Confetti het volgende:

[..]
De noodzakelijke vaderlandse liefde kun je niet afdwingen. Nederland is te lang in vrede geweest en bestaat uit een generatie van zwakkelingen. Kost zeker jaren voordat je daar weer mannen van kan maken.
Dat komt omdat wij een generatie hebben die straalverwend is en dat is zorgelijk voor de toekomst. Sowieso is na onderzoek gebleken dat slechts 8% van de Nederlanders bereid is de wapens te pakken als ons land wordt aangevallen.

De rest zou gaan vluchten en verwachten dat een ander dat gaat oplossen.
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 09:47 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Hoe was Oekraïne geweest zonder de verplichting denk jij? Vluchten of toch vechten voor vaderland?
Oekraïners zijn vaderlandsgezinder dan een Nederlander en hebben alle reden om te vechten tegen een vijand waar ze al een niet te beste geschiedenis mee hebben.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_206186337
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2022 09:46 schreef HSG het volgende:

[..]
Tankslag bij Spijk. ;)
Dat wordt een héle korte tanks lag, aangezien wij nog maar een stuk of 18 tanks hebben.
Die we van de Duitsers leasen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206186342
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2022 09:51 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Dat wordt een héle korte tanks lag, aangezien wij nog maar een stuk of 11 tanks hebben.
Die we van de Duitsers leasen.
Als wij aangevallen zouden worden (wat onmogelijk is) dan zullen genoeg NAVO-leden zijn die ons gaan helpen en overladen met wapens inclusief tanks.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  maandag 3 oktober 2022 @ 09:52:50 #205
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_206186348
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 09:48 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
En de kinderen dan?
Die kunnen met zijn allen in sporthallen etc. Kunnen er wel wat leraren/leraressen dispensatie krijgen van militaire dienst.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_206186360
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2022 09:50 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Wees niet bang, als er hier oorlog uitbreekt, dan mag iedere Nederlander (man én vrouw) tussen de 17 en de 45 zich netjes melden bij de kazerne.
De hele dag influencers die mensen interviewen terwijl er onderin beeld breaking news op een Friese vlag banner voorbijkomt...
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206186375
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 09:50 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Mag
Moet.
Er geldt dan, in geval van oorlog, zowel een dienstplicht én opkomstplicht.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206186377
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2022 09:51 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Dat wordt een héle korte tanks lag, aangezien wij nog maar een stuk of 18 tanks hebben.
Die we van de Duitsers leasen.
Mwoah wij hebben wij (bijna) het nieuwste spul. Als een vijand met een zooitje T-72 aan komt karren zullen wel behoorlijke verliezen moeten incasseren.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_206186385
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 09:50 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Mag
Nee moet. Dienstplicht is nog niet formeel afgeschaft, slechts op pauze gezet. Kijk er maar niet raar van op wanneer de shit uitbreekt dat jij een brief in de bus krijgt met dat je je mag gaan melden. Mits je de leeftijd en geen essentieel beroep hebt.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_206186457
ZOKA is een pro-Russisch account.

twitter
pi_206186479
Oekraïne _O_

Wat een mentaliteit hebben zij zeg. Ongekend.
pi_206186488
quote:
88s.gif Op maandag 3 oktober 2022 09:49 schreef sp3c het volgende:

[..]
wat een onzin ...
Typische retoriek vanuit het Kremlin / China dat hele idee dat het Westen uit een stelletje slapjanussen bestaat dat niet meer weet hoe het is om te lijden en bang is om hun luxe leventje op te geven. Je kunt het ook omdraaien. In het Westen heeft men heel wat te verliezen. Je ziet ook wat er nu in Oekraïne gebeurt. Een ongemotiveerd leger dat vooral vecht voor geld of omwille van dwang versus een leger dat vecht voor haar eigen voortbestaan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 3 oktober 2022 @ 10:11:07 #213
8369 speknek
Another day another slay
pi_206186493
Heeft niks met de huidige generatie te maken. In vijf dagen WO2 zijn er 2000 militairen gesneuveld en toen zijn we gecapituleerd.
De Duitsers merkten over de Nederlanders op dat als de Britten binnen zouden vallen, de Nederlanders een paar tuinstoelen uit zouden klappen, een biertje pakten, en rustig toekeken wie er ging winnen.
Aard van het beestje.
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2022 09:52 schreef HSG het volgende:
Als wij aangevallen zouden worden (wat onmogelijk is) dan zullen genoeg NAVO-leden zijn die ons gaan helpen en overladen met wapens inclusief tanks.
We hebben genoeg hellfires.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 3 oktober 2022 @ 10:14:26 #214
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_206186537
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:11 schreef speknek het volgende:
Heeft niks met de huidige generatie te maken. In vijf dagen WO2 zijn er 2000 militairen gesneuveld en toen zijn we gecapituleerd.
De Duitsers merkten over de Nederlanders op dat als de Britten binnen zouden vallen, de Nederlanders een paar tuinstoelen uit zouden klappen, een biertje pakten, en rustig toekeken wie er ging winnen.
Aard van het beestje.
Laten we het houden op nuchtere realiteitszin - er viel weinig te winnen. Er zijn ook tijden geweest waarin we tot op het bot doorgingen.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  maandag 3 oktober 2022 @ 10:15:04 #215
8369 speknek
Another day another slay
pi_206186546
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:07 schreef polderturk het volgende:
ZOKA is een pro-Russisch account.

[ twitter ]
Gelukkig hebben ze binnenkort 300k nieuwe manschappen

twitter


Wat een drama, alleen maar omdat een man te schijterig is zijn verlies te nemen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 3 oktober 2022 @ 10:15:42 #216
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_206186551
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2022 09:56 schreef HSG het volgende:

[..]
Nee moet. Dienstplicht is nog niet formeel afgeschaft, slechts op pauze gezet. Kijk er maar niet raar van op wanneer de shit uitbreekt dat jij een brief in de bus krijgt met dat je je mag gaan melden. Mits je de leeftijd en geen essentieel beroep hebt.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)log-oekraine-rusland

Bolder: "Er is in Nederland nog altijd wel een dienstplicht. Als je 17 wordt, krijg je daar ook een brief over. Maar de opkomstplicht is opgeschort, met andere woorden: mensen worden niet opgeleid. Daar is geen capaciteit voor. We hebben bovendien ook niet zoveel wapensystemen om te bemannen.

De Kruif vult aan: "Er zijn ook niet meer genoeg officieren en onderofficieren om ze op te leiden, niet genoeg uniformen, niet genoeg schietbanen."

Bolder: "De hele beroepsmacht zoals die nu bestaat, zou ingezet moeten worden om alle dienstplichtige mensen op te leiden als die worden opgeroepen. Maar die beroepsmacht is in tijden van oorlog zelf aan het front nodig."
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 3 oktober 2022 @ 10:15:56 #217
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_206186555
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 09:41 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Nou idd, ik hoop dat in Nederland mannen ook verplicht hier moeten blijven als er oorlog uitbreekt want die zijn binnen no time gelukszoekers en ze zijn weg. :')
Niet alleen mannen, mag ik toch aannemen :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_206186615
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:15 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Niet alleen mannen, mag ik toch aannemen :D
Vrouwen zouden ook gewoon op moeten komen trommelen. Gelijkheid tussen mannen en vrouwen toch.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_206186616
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:11 schreef speknek het volgende:
Heeft niks met de huidige generatie te maken. In vijf dagen WO2 zijn er 2000 militairen gesneuveld en toen zijn we gecapituleerd.
De Duitsers merkten over de Nederlanders op dat als de Britten binnen zouden vallen, de Nederlanders een paar tuinstoelen uit zouden klappen, een biertje pakten, en rustig toekeken wie er ging winnen.
Aard van het beestje.
Dat is ook niet helemaal fair natuurlijk. Nederland had ook op geen enkele wijze een leger dat weerstand kon bieden aan de Duitse tanks en luchtmacht.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 3 oktober 2022 @ 10:22:11 #220
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206186621
En we hoeven ook niet te doen alsof er maar één generatie strontverwend is want de mijne denkt ook dat het leven ophoudt als de vakantie er een keer niet af kan.
pi_206186667
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:23 schreef RipCity het volgende:

[..]
En transformers dan?
De autobots zijn zeer zeker welkom.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_206186670
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)log-oekraine-rusland

Bolder: "Er is in Nederland nog altijd wel een dienstplicht. Als je 17 wordt, krijg je daar ook een brief over. Maar de opkomstplicht is opgeschort, met andere woorden: mensen worden niet opgeleid. Daar is geen capaciteit voor. We hebben bovendien ook niet zoveel wapensystemen om te bemannen.

De Kruif vult aan: "Er zijn ook niet meer genoeg officieren en onderofficieren om ze op te leiden, niet genoeg uniformen, niet genoeg schietbanen."

Bolder: "De hele beroepsmacht zoals die nu bestaat, zou ingezet moeten worden om alle dienstplichtige mensen op te leiden als die worden opgeroepen. Maar die beroepsmacht is in tijden van oorlog zelf aan het front nodig."
Ik denk ook wel dat de relevantie van simpelweg heel veel 'troepen' hebben op papier enorm overschat wordt. Simpelweg een miljoen mensen oproepen om te vechten klinkt heel indrukwekkend, maar een veel kleiner, goed getraind leger is een stuk effectiever dan een groot leger met mensen die nauwelijks weten hoe ze een wapen vast moeten houden en überhaupt beroerd zijn uitgerust.
Een echt effectieve mobilisatie zal een stuk breder moeten zijn. Niet alleen troepen ronselen, maar ook industrieën omvormen om de oorlogsproductie op gang te brengen zoals ook in de VS in WO2.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_206186680
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:21 schreef Monolith het volgende:

[..]
Dat is ook niet helemaal fair natuurlijk. Nederland had ook op geen enkele wijze een leger dat weerstand kon bieden aan de Duitse tanks en luchtmacht.
De Duitsers reden letterlijk met een trein ons land binnen :)
Overigens is er lang niet overal slecht werk geleverd, men heeft bij de afsluitdijk zeer goed werk geleverd.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 3 oktober 2022 @ 10:29:47 #224
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_206186682
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:21 schreef HSG het volgende:

[..]
Vrouwen zouden ook gewoon op moeten komen trommelen. Gelijkheid tussen mannen en vrouwen toch.
Lijkt me logisch. In een situatie als die waarin Oekraïne nu zit moet iedereen toch een steentje bijdragen, op wat voor manier dan ook.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 3 oktober 2022 @ 10:30:28 #225
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_206186688
‘Duizenden gemobiliseerde Russen afgekeurd en naar huis gestuurd’

Pfffrrt ze doen het er gewoon om _O-

https://www.telegraaf.nl/(...)n-naar-huis-gestuurd
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  maandag 3 oktober 2022 @ 10:31:59 #226
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206186696
Ik denk dat een hoop vrouwen zich uit zichzelf nuttig zouden willen maken, dus om nu op een smalende toon "gelijke rechten hè" deze discussie erbij te sleuren...
  maandag 3 oktober 2022 @ 10:33:14 #227
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206186708
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:30 schreef Stoorzendert het volgende:
‘Duizenden gemobiliseerde Russen afgekeurd en naar huis gestuurd’

Pfffrrt ze doen het er gewoon om _O-

https://www.telegraaf.nl/(...)n-naar-huis-gestuurd
Ik ben heel benieuwd wat die selectiecriteria zijn die niet gehaald zijn én voor hoeveel S5 te koop is aldaar.
pi_206186725
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:31 schreef Qarrad het volgende:
Ik denk dat een hoop vrouwen zich uit zichzelf nuttig zouden willen maken, dus om nu op een smalende toon "gelijke rechten hè" deze discussie erbij te sleuren...
Idd er moet toch ook gekookt worden en kleren gewassen na dag aan het front.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_206186746
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:31 schreef Qarrad het volgende:
Ik denk dat een hoop vrouwen zich uit zichzelf nuttig zouden willen maken, dus om nu op een smalende toon "gelijke rechten hè" deze discussie erbij te sleuren...
Dienstplicht voor vrouwen is er overigens al sinds 2020.
  maandag 3 oktober 2022 @ 10:38:35 #230
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_206186749
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:11 schreef speknek het volgende:
Heeft niks met de huidige generatie te maken. In vijf dagen WO2 zijn er 2000 militairen gesneuveld en toen zijn we gecapituleerd.
De Duitsers merkten over de Nederlanders op dat als de Britten binnen zouden vallen, de Nederlanders een paar tuinstoelen uit zouden klappen, een biertje pakten, en rustig toekeken wie er ging winnen.
Aard van het beestje.
[..]
We hebben genoeg hellfires.
Wat een onzin. Nederland capituleerde pas toen Rotterdam in as werd gelegd en de Duitsers vast zaten op de grebbeberg. Na capitulatie kende Nederland een stevig ondergronds verzet die het de Duitsers lastig maakte. Daarnaast was er de prinses Irene brigade die met 5000 man meevocht met de geallieerden tijdens WO2.

Die retoriek dat Nederlanders als eerste op de boot zitten is onzin, dat geldt alleen voor de Oranjes.
  maandag 3 oktober 2022 @ 10:38:42 #231
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206186750
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:15 schreef speknek het volgende:

[..]
Gelukkig hebben ze binnenkort 300k nieuwe manschappen

[ twitter ]

Wat een drama, alleen maar omdat een man te schijterig is zijn verlies te nemen.
Dit is hetzelfde als die rapper van gisteren, waarom doe je dat nou (zelfmoord plegen)? Er zijn genoeg alternatieven (onderduiken, iemand omkopen om je af te keuren, vluchten naar Kazachstan, direct overgeven)
twitter
pi_206186758
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:33 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik ben heel benieuwd wat die selectiecriteria zijn die niet gehaald zijn én voor hoeveel S5 te koop is aldaar.
Audi S5 kost 3.123.600 roebel :7

https://www.ccarprice.com(...)price-in-russia-7464
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 3 oktober 2022 @ 10:41:41 #233
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206186768
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:39 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Audi S5 kost 3.123.600 roebel :7

https://www.ccarprice.com(...)price-in-russia-7464
Ik had een collega met S5 en die had een simpele Ford Focus :?
  maandag 3 oktober 2022 @ 10:42:58 #234
8369 speknek
Another day another slay
pi_206186788
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:21 schreef Monolith het volgende:

[..]
Dat is ook niet helemaal fair natuurlijk. Nederland had ook op geen enkele wijze een leger dat weerstand kon bieden aan de Duitse tanks en luchtmacht.
Klopt, het viel me weer op toen ik er net naar keek dat gedurende de hele blitzkrieg Duitsland 1 soldaat op 5 verdedigende soldaten verloor. Een enorm overwicht in materieel en vooral strategie. Maar datzelfde zou ook voor Oekraïne gegolden moeten hebben, natuurlijk.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator maandag 3 oktober 2022 @ 10:43:40 #235
5428 crew  miss_sly
pi_206186795
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:21 schreef HSG het volgende:

[..]
Vrouwen zouden ook gewoon op moeten komen trommelen. Gelijkheid tussen mannen en vrouwen toch.
Sinds 1 januari 2020 geldt de dienstplicht ook voor vrouwen.

Echter, als je gaat mobiliseren kun je niet alle mannen en vrouwen oproepen, want een van de ouders zal ook bij de kinderen moeten blijven als die er zijn. Zoals vaak zal de zorg voor de kinderen dan op de vrouwen neerkomen en zullen de mannen gemobiliseerd worden. Als er geen kinderen zijn, kunnen beide opgeroepen worden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206186814
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 3 oktober 2022 @ 10:45:53 #237
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206186816
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Sinds 1 januari 2020 geldt de dienstplicht ook voor vrouwen.

Echter, als je gaat mobiliseren kun je niet alle mannen en vrouwen oproepen, want een van de ouders zal ook bij de kinderen moeten blijven als die er zijn. Zoals vaak zal de zorg voor de kinderen dan op de vrouwen neerkomen en zullen de mannen gemobiliseerd worden. Als er geen kinderen zijn, kunnen beide opgeroepen worden.
Vraag me af of je daar dan ook in mag kiezen. "Ja mijn Marco slaat nog geen deuk in een pakje boter en is bang van muizen. Neemt mij maar. Ik knalt ze zo voor hun flikker."
  maandag 3 oktober 2022 @ 10:46:11 #238
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206186819
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Sinds 1 januari 2020 geldt de dienstplicht ook voor vrouwen.

Echter, als je gaat mobiliseren kun je niet alle mannen en vrouwen oproepen, want een van de ouders zal ook bij de kinderen moeten blijven als die er zijn. Zoals vaak zal de zorg voor de kinderen dan op de vrouwen neerkomen en zullen de mannen gemobiliseerd worden. Als er geen kinderen zijn, kunnen beide opgeroepen worden.
Plus, zeker nu anno 2022, heb je vrouwen hard nodig om de populatie een beetje op pijl te krijgen/houden.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_206186833
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:42 schreef speknek het volgende:

[..]
Klopt, het viel me weer op toen ik er net naar keek dat gedurende de hele blitzkrieg Duitsland 1 soldaat op 5 verdedigende soldaten verloor. Een enorm overwicht in materieel en vooral strategie. Maar datzelfde zou ook voor Oekraïne gegolden moeten hebben, natuurlijk.
Als dit 8 jaar geleden was gebeurd stond Putin al aan de grens met Polen. Door de Krim is Oekraïne qua sterkte er enorm op vooruit gegaan met ondersteuning van het westen.

Nederland was in WO2 ook naïef en niet klaar voor oorlog want we dachten weer neutraal er doorheen te komen. Dezelfde naïviteit die we hier ook al jaren hebben, je hebt gewoon een goed en gereed leger nodig en ja dat kost geld.
  Moderator maandag 3 oktober 2022 @ 10:48:33 #240
236264 crew  capricia
pi_206186840
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Sinds 1 januari 2020 geldt de dienstplicht ook voor vrouwen.

Echter, als je gaat mobiliseren kun je niet alle mannen en vrouwen oproepen, want een van de ouders zal ook bij de kinderen moeten blijven als die er zijn. Zoals vaak zal de zorg voor de kinderen dan op de vrouwen neerkomen en zullen de mannen gemobiliseerd worden. Als er geen kinderen zijn, kunnen beide opgeroepen worden.
En bovendien moeten de fabrieken blijven draaien en de oogst moet van het land. ;)
Definitely not CIA
  maandag 3 oktober 2022 @ 10:49:07 #241
8369 speknek
Another day another slay
pi_206186844
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:38 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Dit is hetzelfde als die rapper van gisteren, waarom doe je dat nou (zelfmoord plegen)? Er zijn genoeg alternatieven (onderduiken, iemand omkopen om je af te keuren, vluchten naar Kazachstan, direct overgeven)
[ twitter ]
Er zijn genoeg mensen met mentale problemen in Rusland en die worden nu ook voor het blok gezet (juist eerder omdat de mobilisatie vooral inzet op sociaal zwakkeren). Maar het is ook bijna alsof voortdurend de ether inslingeren dat het een existentiële oorlog is die elk moment totale nucleaire vernietiging gaat voortbrengen, de mensen weinig hoop geeft om verder te leven.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 3 oktober 2022 @ 10:49:49 #242
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_206186857
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:38 schreef sammeh het volgende:

[..]
Dienstplicht voor vrouwen is er overigens al sinds 2020.
Al sinds… ik zou willen zeggen pas sinds.. best wel belachelijk dat dat zo lang heeft moeten duren…
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_206186864
Nog een hergroepering van Russen.

twitter
pi_206186874
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Sinds 1 januari 2020 geldt de dienstplicht ook voor vrouwen.

Echter, als je gaat mobiliseren kun je niet alle mannen en vrouwen oproepen, want een van de ouders zal ook bij de kinderen moeten blijven als die er zijn. Zoals vaak zal de zorg voor de kinderen dan op de vrouwen neerkomen en zullen de mannen gemobiliseerd worden. Als er geen kinderen zijn, kunnen beide opgeroepen worden.
Ik probeerde er achter te komen hoe ze dat in Israel doen, kon helaas niets vinden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206186889
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:45 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Vraag me af of je daar dan ook in mag kiezen. "Ja mijn Marco slaat nog geen deuk in een pakje boter en is bang van muizen. Neemt mij maar. Ik knalt ze zo voor hun flikker."
Daarom zou een dienstplicht goed voor Marco zijn. Kan hij daarna wel een deuk in een pakje boter slaan.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 3 oktober 2022 @ 10:51:34 #246
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_206186894
quote:
Die was gisteren al een paar keer genoemd

En deze ook
twitter


Al staat deze laatste vreemd genoeg nog niet in dit lijstje:
https://en.wikipedia.org/(...)ssmen_mystery_deaths
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Moderator maandag 3 oktober 2022 @ 10:51:37 #247
5428 crew  miss_sly
pi_206186895
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:45 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Vraag me af of je daar dan ook in mag kiezen. "Ja mijn Marco slaat nog geen deuk in een pakje boter en is bang van muizen. Neemt mij maar. Ik knalt ze zo voor hun flikker."
Je zou zeggen dat dat inderdaad aan het ouderpaar is om te bepalen wie het beste bij de kinderen kan blijven en wie het beste de oproep kan beantwoorden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206186911
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
Die was gisteren al een paar keer genoemd

En deze ook
[ twitter ]

Al staat deze laatste vreemd genoeg nog niet in dit lijstje:
https://en.wikipedia.org/(...)ssmen_mystery_deaths
Ik had alleen even snel in dit topic gezocht, naja gaat wel hard zo.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206186936
Gaan Turkije en de VS met veiligheidsgaranties komen voor Oekraïne?

twitter
pi_206186955
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2022 09:51 schreef HSG het volgende:

[..]
Dat komt omdat wij een generatie hebben die straalverwend is en dat is zorgelijk voor de toekomst.
Nee hoor, die volgevreten verwende boomergeneratie gaat in de nabije toekomst gewoon dood.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 3 oktober 2022 @ 10:55:33 #251
8369 speknek
Another day another slay
pi_206186968
Ben Hodges is net als Mark Hertling (hier wel bekend) commanding general van USAREUR geweest.

twitter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 3 oktober 2022 @ 10:59:07 #252
8369 speknek
Another day another slay
pi_206187020
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:54 schreef polderturk het volgende:
Gaan Turkije en de VS met veiligheidsgaranties komen voor Oekraïne?

[ twitter ]
In tegenstelling tot Zweden en Finland denk ik dat Turkije erg blij gaat zijn met Oekraïne in de NAVO, want het zou de Zwarte Zee een vooral Turkse aangelegenheid maken. (Alhoewel ik denk dat Turkije zich vergist in hoeveel sterker Oekraïne hier uit gaat komen)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator maandag 3 oktober 2022 @ 10:59:53 #253
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206187033
de krijgsmacht bepaalt zelf wel welke van de twee het meest geschikt is

shit is meer dan alleen deuken in pakjes boter slaan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_206187231
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 11:09 schreef kurk_droog het volgende:

[..]
Ik begrijp het wel, jij laat uit niets blijken dat je het ook begrijpt.
Mensen in transformatie zijn toch transformers?
pi_206187281
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:59 schreef speknek het volgende:

[..]
In tegenstelling tot Zweden en Finland denk ik dat Turkije erg blij gaat zijn met Oekraïne in de NAVO, want het zou de Zwarte Zee een vooral Turkse aangelegenheid maken. (Alhoewel ik denk dat Turkije zich vergist in hoeveel sterker Oekraïne hier uit gaat komen)
Qua vechtlustigheid is Oekraïne superieur aan die van Turkije maar Turkije heeft wel veel modernere wapens van b.v. het Russische leger.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 3 oktober 2022 @ 11:20:06 #256
408813 crew  trein2000
pi_206187298
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
Die was gisteren al een paar keer genoemd

En deze ook
[ twitter ]

Al staat deze laatste vreemd genoeg nog niet in dit lijstje:
https://en.wikipedia.org/(...)ssmen_mystery_deaths
Zo vreemd is dat toch niet? Een wetenschapper is geen businessman…
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_206187356
twitter
pi_206187417
twitter
pi_206187420
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 11:26 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Kindsoldaten, yay.

:')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 3 oktober 2022 @ 11:33:48 #260
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206187432
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 11:26 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Ze zullen net als hun pappie wel vooral ver achter de linies halfgare filmpjes opnemen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 3 oktober 2022 @ 11:35:47 #261
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206187448
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 11:33 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ze zullen net als hun pappie wel vooral ver achter de linies halfgare filmpjes opnemen.
Lekker in de bosjes schieten O+
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206187492
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:49 schreef speknek het volgende:

[..]
Er zijn genoeg mensen met mentale problemen in Rusland en die worden nu ook voor het blok gezet (juist eerder omdat de mobilisatie vooral inzet op sociaal zwakkeren). Maar het is ook bijna alsof voortdurend de ether inslingeren dat het een existentiële oorlog is die elk moment totale nucleaire vernietiging gaat voortbrengen, de mensen weinig hoop geeft om verder te leven.
Ik vermoed ook dat er in Rusland geen praatgroepen, praktijkondersteuners en dat soort zaken zijn. Dat is gewoon “kom op, niet zo janken”.

Iets als een depressie oid is echt zwaar onderschat, hier ook trouwens. Kan je echt stuk aan gaan als je geen adequate hulp krijgt, al dan niet vanwege een taboe op professionele psychologische hulp.
  maandag 3 oktober 2022 @ 11:42:27 #263
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206187506
Succes met geen depressie ontwikkelen in het Rusland van Poetin.
Huilen dan.
pi_206187511
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:38 schreef slashdotter3 het volgende:
Dit is hetzelfde als die rapper van gisteren, waarom doe je dat nou (zelfmoord plegen)? Er zijn genoeg alternatieven (onderduiken, iemand omkopen om je af te keuren, vluchten naar Kazachstan, direct overgeven)
En bovendien, als ik mocht kiezen tussen zelfmoord en naar het front gaan kies ik het tweede. Bij het tweede bestaat nog de kans dat je levend terugkomt. Bij het eerste ben je gewoon pats boem dood. En ja, onderduiken, vluchten, etc. Ik snap het ook niet.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 3 oktober 2022 @ 11:45:52 #265
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  maandag 3 oktober 2022 @ 11:51:08 #266
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_206187572
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2022 11:17 schreef HSG het volgende:

[..]
Qua vechtlustigheid is Oekraïne superieur aan die van Turkije maar Turkije heeft wel veel modernere wapens van b.v. het Russische leger.
Mwoah, de verhouding nieuw en ouder materieel is ongeveer gelijk. De Turken rijden qua tanks nog in varianten van de M60 en een hoop Leopard 1's.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  maandag 3 oktober 2022 @ 11:52:19 #267
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  maandag 3 oktober 2022 @ 11:52:46 #268
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206187584
Nieuw materiaal voor rus.

twitter
&lt;signature here&gt;.
  Moderator / Redactie Sport maandag 3 oktober 2022 @ 11:53:36 #269
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_206187593
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2022 11:52 schreef ExTec het volgende:
Nieuw materiaal voor rus.

[ twitter ]
Oei, dit ziet er niet goed uit voor Oekraine zo :{
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 3 oktober 2022 @ 11:56:14 #270
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  maandag 3 oktober 2022 @ 11:57:59 #271
8369 speknek
Another day another slay
pi_206187640
twitter


Versus

twitter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_206187651
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2022 11:52 schreef ExTec het volgende:
Nieuw materiaal voor rus.

[ twitter ]
Ontworpen door Jules Verne?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator / Redactie Sport maandag 3 oktober 2022 @ 12:00:15 #273
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_206187659
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2022 11:58 schreef Aether het volgende:

[..]
Ontworpen door Jules Verne?
quote:
Het moderne kanon is omstreeks 1325 in Italië uitgevonden, nadat het buskruit door ontdekkingsreizigers naar Europa was meegenomen.
De Italianen weer.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_206187665
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206187705
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206187734
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:11 schreef speknek het volgende:
Heeft niks met de huidige generatie te maken. In vijf dagen WO2 zijn er 2000 militairen gesneuveld en toen zijn we gecapituleerd.
De Duitsers merkten over de Nederlanders op dat als de Britten binnen zouden vallen, de Nederlanders een paar tuinstoelen uit zouden klappen, een biertje pakten, en rustig toekeken wie er ging winnen.
Aard van het beestje.
[..]
We hebben genoeg hellfires.
Seriously? Er is hard gevochten op de Grebbeberg en bij de Maasbruggen in Rotterdam, daar dreef het Korps de moffen zelfs terug. De overmacht was simpelweg te groot, plus wij waren te laat begonnen met voorbereiden en trainen maar om de krijgsmacht van toen af te doen als een stel slappe lafbekken is schandalig en historisch onjuist.
Het is koud, het is guur....
pi_206187749
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 11:26 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Die vetklep met z'n petje achterstevoren op z'n plofkop gaat al janken na een paar uurtjes zonder playstation en half literblik energydrank. _O-
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206187760
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 11:45 schreef slashdotter3 het volgende:
Offtopic maar super coole oorlogsfilm animatie _O_
Met andere woorden.... de mens zal het nooit leren.

Naïef om te denken dat het wel zou kunnen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_206187763
Ukrainian forces liberate Mykhailivka, Kherson Oblast
https://www.reddit.com/r/(...)_mykhailivka_kherson
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 3 oktober 2022 @ 12:08:03 #280
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206187775
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2022 11:58 schreef Aether het volgende:

[..]
Ontworpen door Jules Verne?
Misschien hadden ze die nog over uit die tijd dat Napoleon rusland aanviel ofzo, ik weet et niet.
&lt;signature here&gt;.
  maandag 3 oktober 2022 @ 12:09:47 #281
8369 speknek
Another day another slay
pi_206187801
twitter


-Bent armlastige boerenpummel
-Tovarish! Vandaag is glorieuze dag dat je mag strijden voor het moederland
-Wordt in veevervoer naar een barak gestuurd
-Training bestaat uit vodka drinken en met tachtig man in een enkele beerput schijten
-Meteen naar het front
-Twintig resterende man en een kapotte tank geeft je een schouderklop en peert hem
-De vijand komt eraan, geen eten en materiaal
-Maar je kan nog snel wat bestellen, alleen heb je natuurlijk geen geld
twitter


Tweede leger van de wereld.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_206187817
Wat een poppenkast.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206187830
quote:
Die Lada met racestrepen... _O-
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  maandag 3 oktober 2022 @ 12:12:50 #284
117098 Hathor
Effe niet
pi_206187839
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 11:26 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Nou die lopen alvast alledrie met een groot kruis op hun voorhoofd.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 3 oktober 2022 @ 12:14:57 #285
8369 speknek
Another day another slay
pi_206187869
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 12:05 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Seriously? Er is hard gevochten op de Grebbeberg en bij de Maasbruggen in Rotterdam, daar dreef het Korps de moffen zelfs terug. De overmacht was simpelweg te groot, plus wij waren te laat begonnen met voorbereiden en trainen maar om de krijgsmacht van toen af te doen als een stel slappe lafbekken is schandalig en historisch onjuist.
Dat doe ik dan ook niet. We deden het beter dan België en Frankrijk. Maar 2000 man is een gemiddelde week in Oekraïne voor de laatste acht maanden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_206187891
Duizenden gemobiliseerde Russen afgekeurd
https://nos.nl/l/2446891

Er is een nieuwe tegenvaller voor de Russische autoriteiten naar buiten gekomen bij de 'gedeeltelijke' mobilisatie. In Chabarovsk, een regio in het verre oosten van Rusland, zijn duizenden gemobiliseerde Russen afgekeurd en naar huis gestuurd. Ze voldeden niet aan de criteria om naar het front gestuurd te worden. Dat meldt Michail Degtjarjov, de gouverneur van de regio.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206187897
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 12:05 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Seriously? Er is hard gevochten op de Grebbeberg en bij de Maasbruggen in Rotterdam, daar dreef het Korps de moffen zelfs terug. De overmacht was simpelweg te groot, plus wij waren te laat begonnen met voorbereiden en trainen maar om de krijgsmacht van toen af te doen als een stel slappe lafbekken is schandalig en historisch onjuist.
Nou eerlijk is eerlijk het Nederlandse leger deed niet veel. het meeste ging er vandoor ipv Britten mee te vechten.
Maar ja zoveel is er in de geschiedenisboekjes niet geschreven. Vooral de echte waarheid niet.
De echte waarheid hoor je terug in familie verhalen.
Maar Nederlanders hebben wel meer een handje van geschiedenis vervalsing.
Mijn oudtante vertelde eens over moffenhoeren. De waarheid is dat die meiden merendeels aangerand en verkracht werden door de moffen dan dat ze er achteraan gingen om ze te versieren. Die waarschuwde al, geschiedenis is makkelijk “fraai” te maken.
pi_206187934
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2022 12:00 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Respect voor de Iraanse demonstranten, maar een revolutie gaat hem niet worden. Dit soort demonstraties hebben de in de recente geschiedenis zo vaak gezien. Elke keer weet het regime weer de teugels aan te halen uiteindelijk.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 3 oktober 2022 @ 12:23:43 #289
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206187948
Godsamme man ik kan geen genoeg krijgen van al deze berichten. Ik kom nauwelijks aan werk toe omdat ik blijf refreshen _O-
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 3 oktober 2022 @ 12:23:44 #290
117098 Hathor
Effe niet
pi_206187949
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2022 12:14 schreef speknek het volgende:

[..]
Dat doe ik dan ook niet. We deden het beter dan België en Frankrijk. Maar 2000 man is een gemiddelde week in Oekraïne voor de laatste acht maanden.
De overgave kwam dan ook nadat Rotterdam in een rokende puinhoop veranderd was en de Luftwaffe dreigde hetzelfde met Amsterdam te doen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Moderator / Redactie Sport maandag 3 oktober 2022 @ 12:24:50 #291
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_206187963
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 12:23 schreef Hathor het volgende:

[..]
De overgave kwam dan ook nadat Rotterdam in een rokende puinhoop veranderd was en de Luftwaffe dreigde hetzelfde met Amsterdam te doen.
Utrecht*
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_206187969
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2022 12:17 schreef Aether het volgende:
Duizenden gemobiliseerde Russen afgekeurd
https://nos.nl/l/2446891

Er is een nieuwe tegenvaller voor de Russische autoriteiten naar buiten gekomen bij de 'gedeeltelijke' mobilisatie. In Chabarovsk, een regio in het verre oosten van Rusland, zijn duizenden gemobiliseerde Russen afgekeurd en naar huis gestuurd. Ze voldeden niet aan de criteria om naar het front gestuurd te worden. Dat meldt Michail Degtjarjov, de gouverneur van de regio.
Om afgekeurd te worden in het Russische leger moet je drie onafhankelijke artsen bezoeken voor een keuring. Deze artsen zijn zeer makkelijk om te kopen.
pi_206187983
quote:
2s.gif Op maandag 3 oktober 2022 12:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Godsamme man ik kan geen genoeg krijgen van al deze berichten. Ik kom nauwelijks aan werk toe omdat ik blijf refreshen _O-
:( |:)

Gr gr de baas
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206187988
Gezien de mapjes gaat het hard met het heroveren van grond.

Doen ze netjes :Y
pi_206187992
Breng koffie nu! Dan zeg ik niks tegen de afdelingschef!
  Moderator maandag 3 oktober 2022 @ 12:27:02 #296
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206188000
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 12:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Utrecht*
beiden, te beginnen met Utrecht

daarnaast had Nederland natuurlijk verloren na de val van de Grebbeberg
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 3 oktober 2022 @ 12:27:19 #297
117098 Hathor
Effe niet
pi_206188006
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 12:25 schreef quirina het volgende:

[..]
Om afgekeurd te worden in het Russische leger moet je drie onafhankelijke artsen bezoeken voor een keuring. Deze artsen zijn zeer makkelijk om te kopen.
Probleem is dan wel dat je niet een, maar drie doktoren moet omkopen. En dat zal niet goedkoop zijn, en voor de doorsnee Rus geen haalbare kaart.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_206188016
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 12:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Utrecht*
Naar Rotterdam kijkende vind ik dit als Utrechter achteraf gezien ook een heel verstandige keuze.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_206188022
Die gouverneur valt vast uit een raam 🪟
  maandag 3 oktober 2022 @ 12:28:46 #300
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206188029
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 12:18 schreef quirina het volgende:

[..]
Nou eerlijk is eerlijk het Nederlandse leger deed niet veel. het meeste ging er vandoor ipv Britten mee te vechten.
Maar ja zoveel is er in de geschiedenisboekjes niet geschreven. Vooral de echte waarheid niet.
De echte waarheid hoor je terug in familie verhalen.
Maar Nederlanders hebben wel meer een handje van geschiedenis vervalsing.
Mijn oudtante vertelde eens over moffenhoeren. De waarheid is dat die meiden merendeels aangerand en verkracht werden door de moffen dan dat ze er achteraan gingen om ze te versieren. Die waarschuwde al, geschiedenis is makkelijk “fraai” te maken.
Vergeet ook niet dat een hoop vrouwen van alles moesten om zichzelf, hun familie of kinderen te laten overleven en dat niet elke Duitse soldaat een harteloze nazi was.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')