In tegenstelling tot Zweden en Finland denk ik dat Turkije erg blij gaat zijn met Oekraïne in de NAVO, want het zou de Zwarte Zee een vooral Turkse aangelegenheid maken. (Alhoewel ik denk dat Turkije zich vergist in hoeveel sterker Oekraïne hier uit gaat komen)quote:Op maandag 3 oktober 2022 10:54 schreef polderturk het volgende:
Gaan Turkije en de VS met veiligheidsgaranties komen voor Oekraïne?
[ twitter ]
Mensen in transformatie zijn toch transformers?quote:Op maandag 3 oktober 2022 11:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, jij laat uit niets blijken dat je het ook begrijpt.
Qua vechtlustigheid is Oekraïne superieur aan die van Turkije maar Turkije heeft wel veel modernere wapens van b.v. het Russische leger.quote:Op maandag 3 oktober 2022 10:59 schreef speknek het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Zweden en Finland denk ik dat Turkije erg blij gaat zijn met Oekraïne in de NAVO, want het zou de Zwarte Zee een vooral Turkse aangelegenheid maken. (Alhoewel ik denk dat Turkije zich vergist in hoeveel sterker Oekraïne hier uit gaat komen)
Zo vreemd is dat toch niet? Een wetenschapper is geen businessman…quote:Op maandag 3 oktober 2022 10:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Die was gisteren al een paar keer genoemd
En deze ook
[ twitter ]
Al staat deze laatste vreemd genoeg nog niet in dit lijstje:
https://en.wikipedia.org/(...)ssmen_mystery_deaths
Ze zullen net als hun pappie wel vooral ver achter de linies halfgare filmpjes opnemen.quote:
Lekker in de bosjes schietenquote:Op maandag 3 oktober 2022 11:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze zullen net als hun pappie wel vooral ver achter de linies halfgare filmpjes opnemen.
Ik vermoed ook dat er in Rusland geen praatgroepen, praktijkondersteuners en dat soort zaken zijn. Dat is gewoon “kom op, niet zo janken”.quote:Op maandag 3 oktober 2022 10:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen met mentale problemen in Rusland en die worden nu ook voor het blok gezet (juist eerder omdat de mobilisatie vooral inzet op sociaal zwakkeren). Maar het is ook bijna alsof voortdurend de ether inslingeren dat het een existentiële oorlog is die elk moment totale nucleaire vernietiging gaat voortbrengen, de mensen weinig hoop geeft om verder te leven.
En bovendien, als ik mocht kiezen tussen zelfmoord en naar het front gaan kies ik het tweede. Bij het tweede bestaat nog de kans dat je levend terugkomt. Bij het eerste ben je gewoon pats boem dood. En ja, onderduiken, vluchten, etc. Ik snap het ook niet.quote:Op maandag 3 oktober 2022 10:38 schreef slashdotter3 het volgende:
Dit is hetzelfde als die rapper van gisteren, waarom doe je dat nou (zelfmoord plegen)? Er zijn genoeg alternatieven (onderduiken, iemand omkopen om je af te keuren, vluchten naar Kazachstan, direct overgeven)
Mwoah, de verhouding nieuw en ouder materieel is ongeveer gelijk. De Turken rijden qua tanks nog in varianten van de M60 en een hoop Leopard 1's.quote:Op maandag 3 oktober 2022 11:17 schreef HSG het volgende:
[..]
Qua vechtlustigheid is Oekraïne superieur aan die van Turkije maar Turkije heeft wel veel modernere wapens van b.v. het Russische leger.
Ontworpen door Jules Verne?quote:
quote:
De Italianen weer.quote:Het moderne kanon is omstreeks 1325 in Italië uitgevonden, nadat het buskruit door ontdekkingsreizigers naar Europa was meegenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |