Wanda heeft geroddeld.quote:Op zondag 2 oktober 2022 22:41 schreef HappyCharly het volgende:
Hi y'all, ik had een leven vandaag. Wil iemand een korte recap geven van vandaag?
Weerwolven en klaverjassen.quote:Op zondag 2 oktober 2022 22:41 schreef HappyCharly het volgende:
Hi y'all, ik had een leven vandaag. Wil iemand een korte recap geven van vandaag?
Ja er waren streamsquote:Op zondag 2 oktober 2022 22:41 schreef HappyCharly het volgende:
Vanmiddag weerwolf gespeeld, de rest van de dag heeft Wanda geroddeld. Eten is op.quote:Op zondag 2 oktober 2022 22:41 schreef HappyCharly het volgende:
Oor kapot shampoo op...quote:Op zondag 2 oktober 2022 22:44 schreef engine het volgende:
Esther klinkt ook altijd ongelukkig. Geloof alleen dat ze thuis niet veel gelukkiger is.
Zijn meerdere daar daar met die intentie denk ik.quote:Op zondag 2 oktober 2022 22:44 schreef engine het volgende:
Esther klinkt ook altijd ongelukkig. Geloof alleen dat ze thuis niet veel gelukkiger is.
Over de streep.quote:
Nou, laat ik het zo zeggen: ik heb F1 gekeken .Die was met een uur uitgesteld vanwege de regen en dat uur was spannender dan de hele dag streamen EJVL.quote:
Nou eigenlijk wel maar dat is best een héél verhaalquote:
hihiquote:Op zondag 2 oktober 2022 22:47 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Nou, laat ik het zo zeggen: ik heb F1 gekeken .Die was met een uur uitgesteld vanwege de regen en dat uur was spannender dan de hele dag streamen EJVL.
Woensdag.quote:
Zin om te delen?quote:Op zondag 2 oktober 2022 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou eigenlijk wel maar dat is best een héél verhaal
Morgen in de streamverslagenCharlotte-007 in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |