abonnement Unibet Coolblue
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 23 augustus 2022 @ 17:38:48 #1
269689 crew  Viv
pi_205724342


Heb jij de hele dag de stream aan? En heb je een talent voor schrijven of vind je het gewoon leuk om een verslag te delen van dat geen wat jij op de streams hebt gezien? Dan kun je die hier delen voor mensen die niet de mogelijkheid hebben om de streams te volgen.

[ Bericht 21% gewijzigd door Dotteke op 01-09-2022 10:40:42 ]
pi_205810346
Zijn er überhaupt wel streams? Heb nog nergens gelezen dat er livestreams komen
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 1 september 2022 @ 11:11:16 #3
335263 freaky40
pi_205810361
Die zijn officieel aangekondigd, via Videoland komen die.
Allemaal cabaretteketet!
pi_205844858
Ja inderdaad de streams beginnen op videoland na de uitzending.
pi_205852683
Er werd al iemand naar huis gestuurd gisteren bij de kickoff en voor ze het huis binnen mochten. Ze kregen 1st als opdracht een rekensom correct te maken om hun vastgemaakte koffers los te krijgen.
En wie als laatst nog overbleef met vastgemaakte koffer moest al naar huis voor ze al een voet in het huis had gezet. Haar naam is Manuela.
Ze zijn dus met 39 deelnemers het huis ingetrokken.
pi_205855376
DAG 3
MAANDAG 5 SEPTEMBER 2022

Rond 14u gaat een geluid af!
Ze maken zich allemaal klaar. Om 14u 15 moeten ze zich verzamelen om de uitleg te horen.
Er wordt gezegd dat er vandaag iemand geëlimineerd word en ze nu een eliminatiespel zullen krijgen.
Het is een geheugen spel.
Er mogen 6 fouten gemaakt worden heb ik begrepen.
Ze moeten van elkaar hun leeftijd woonplaats en naam opnoemen en kunnen onthouden. Nu zijn ze bezig met voorbereiding en zegt ieder op hun beurt hun naam, leeftijd en woonplaats. Die moeten ze zoveel mogelijk kunnen onthouden.
Denk wie het minste kon onthouden op eliminatie staat.
Er werd ook over een knop om op te drukken gesproken maar ben niet mee waarvoor die knop dient
pi_205862731
Quincy heeft het spel gespeeld hij moest de namen en leeftijd van de al de mensen weten.
het ging goed hij heeft het gehaald en daarna moest binnen 2 uur iemand aanwijzen die naar huis moest.
dat is Johan geworden hij ging zijn spullen pakken toen vroegen een paar dames zijn shampo maar een ander zei
niet doen want dat mag niet dan gaat straks weer geld uit de pot dus hij heeft zijn shampo en de rest gewoon mee naar huis genomen Johan weg nog 38 mensen over.
ruudje ruudje
pi_205886267
Gisteren was het boodschappenspel aangekondigd. In 3 teams moeten ze een ballon in de hoogte houden voor 200 euro per ballon en 24 uur lang. Er was een andere keuze nl.: in 3 teams een ballon in de hoogte houden voor 100 euro per ballon en 12 uur lang. Uiteraard hebben ze de eerste keuze aangehouden.

Dat ging de teams vrij gemakkelijk af. Tijdens het koken was de manager Martin niet in zijn "kantoor" geweest want hij stond in de keuken de porties te verdelen op 37 borden op de meest moeilijke manier. Kortom, chaos in de keuken en niet alleen door Martin, maar wel lachwekkend. Het eten was ook niet lekker en werd door meerderen hardop gezegd. "Gewoon kauwen en slikken". Daarbij liet Kenzy aan Gerry weten dat Kenzy de opmerking van Gerry een paar dagen geleden over het eten echt niet tof vond. Stoer van Kenzy om dat zo direct te durven zeggen.

Het eten werd opgediend en Martin ging even naar kantoor en toen bleek er een bericht te zijn over verandering van spelregels. Men moet voortaan met minimaal 2 personen de ballon hooghouden en dus over en weer de ballon in de hoogte houden. Kim roept en tiert dat het allemaal niet eerlijk is. Het heeft wel als voordeel dat er per ballon 100 euro bijkomt dus in totaal 900 euro te verdienen.

En dan komt er een korte streamlock en daarna zien we Wendy een beetje huilend de ballon hoog houden en buiten gaat Madeleine heeeelemaal los over Gert-Jan. Gert-Jan had gezegd dat ze onzeker is met de ballon hooghouden en nog wat dingen en Madeleine gaat helemaal uit haar plaat en vertelt dat tig keer aan veel mensen. Wendy gaat er uiteraard in mee. Zoë hoort ook in dat team en gaat er ook in mee. Nadir probeert het te sussen en vraagt om het probleem te parkeren tot na de opdracht.

Wat later gebeurt het gene wat men niet wil laten gebeuren. Team blauw laat de ballon vallen. 300 euro foetsie.

Sommigen vragen aan team blauw om dan in ieder geval voor ontbijt te zorgen en uiteraard gaan ze dat doen.

Om half 10 's avonds is er ineens vuurwerk buiten en Kim schiet in paniek want ze had afgesproken met haar vriend dat hij het uit zou maken als hij om 23.00 vuurwerk laat zien. Totaal in tranen is ze. Blijkt dat de klok uiteraard niet klopt en iedereen haar troosten en haar gerust stellen dat het vanalles kan zijn geweest.

Voor de rest hebben Sasha en Bern op bed gelegen. Niets gebeurd maar wel klef.

Ook Mexx en Tommy-Lee zijn veel bij elkaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2022 00:51:54 ]
pi_205901543
Donderdag:

11.30uur: Team rood en team wit hebben de ballonnen 24 uur lang hoog kunnen houden en dus is er 600 euro verdiend. Martin de manager heeft meteen een bestelling geplaatst bij de jumbo en die boodschappen komen vrijdag binnen tussen 12.00uur en 14.00uur en nog een gedeelte op zaterdag. Velen gaan uiteraard slapen na een nachtje doorhalen.

Martin laat aan de groep weten dat hij voor ongeveer 430 euro bij de jumbo heeft besteld aan rijst en kikkererwten e.d.. Maar wel met de bedoeling dat er grotere porties per persoon zullen zijn. Nog wat pasta bij de Bol punt com.

Al snel gaat het heel de dag over het eten. Iedereen heeft er een mening over. Men mist voornamelijk de variatie in voeding. Quincy wil naar huis door het slechte eten en Quincy zegt dat door de rijst chinezen zo mager en uitdrukkingsloos zijn (uhum). Martin past na een tijdje het eten aan voor Quincy opdat hij blijft.

Er wordt voor zondag een bonte avond georganiseerd door Kim en Bern.

Jeffrey en Marciano zijn al tactieken aan het bespreken wie eruit moet zoals bv. iemand uit een groepje eruit stemmen om dat groepje te verzwakken en dus niet op de eenlingen stemmen. Ook veel geroddel over de manager en wie de volgende moet worden.

Berend, de grote man met baard, heeft een flinke metamorfose ondergaan door Wendy. Wendy is ook een kapster en Berend ziet er een stuk beter uit volgens alle inwoners.

Het avondeten is wederom rijst met wat gehakt en een topping van broccoli. Mooi geserveerd door Gerry.

Na het eten is het Marciano die eraan denkt om op te stappen wegens gebrek aan creativiteit en dat het nu enkel om honger lijden draait. Kim de kapster probeert hem om te praten om wat later in huilen uit te barsten want dan wil Kim zelf ook niet meer blijven. Die 2 krijgen wat later bonje, streamlock zelfs. Later wordt het uitgepraat maar niet hoorbaar.

De avond heb ik nauwelijks meegekregen. Veel bonje en streamlocks.

Wat linkjes van spapaars:

Boodschappenleed
Streamable heeft een limiet van 5 minuten dus.

deel 1
https://streamable.com/0b38ai

deel 2
https://streamable.com/u9ljh4

deel 3
https://streamable.com/gxj97x

deel 4
https://streamable.com/2e0ga8

deel 5
https://streamable.com/thq9mp

Nog 2 linkjes van spapaars (thank youuuu!)

Nadruppelen met Martin

deel 1
https://streamable.com/asyep0

deel 2
https://streamable.com/bp7cna

24.00uur: Eunice is jarig. En volgens Pokkehandtas komt Mark Trutte het huis in voor haar. Door de ruzies is het niet merkbaar dat Eunice jarig is.

Heel veel geroddel over Martin.
pi_205914384
Vrijdag :

In de ochtend gaat het geruzie om eten verder.... Iedereen is flink afgevallen, de één meer dan de ander. Er is eten verdwenen en men wil weten hoe dat kan. Veel discussie om een pot snoep die halfleeg is en verdwenen zakken chips en een verdwenen pot pindakaas. Inmiddels in de tv-uitzending is te zien dat Martin, de manager, extra rijst opschept in de keuken.

Om 12.00uur komen de boodschappen binnen en al snel blijkt dat er wel redelijk goed eten gekozen is en er wordt vervolgens een weekmenu gemaakt met tijdstippen om zo een structuur en variatie in het eten te brengen door een paar extra bestellingen.

Quincy verlaat rond 14.00 uur het huis.
Video van spapaars, de laatste 2 minuten daar:

https://streamable.com/a93987

Bert geeft ook aan om het huis te willen verlaten en gaat zondag zijn 24 uurs aanvragen opdat hij maandag kan vertrekken. In het weekend mag niemand vertrekken.

Euforie bij de dames wanneer de dames een stijltang krijgen. Een krultang hadden ze al.
De quote van de dag van engine: "Dus nu hebben ze een tang om krullen te maken en een tang om die krullen er weer uit te halen?"

Tijdens het avond eten wordt de verjaardag van Eunice gevierd. Iedereen doft zich flink op en er wordt gezongen voor Eunice in 6 talen door Gerry en Alicia o.a.
pi_205915752
De monoloog van Bert
Bert krijgt allemaal positieve respons, vele zouden het niet begrijpen. Maar hij weet dat het de juiste beslissing is. Terug naar zijn vrouw, kinderen en kleinkinderen terug naar het echt leven.
Doet hij dat niet dan gaat hij kapot, want hij weet wat er gebeurt in zijn hoofd als hij blijft

Hij heeft de beslissing genomen en hij heeft er geen spijt van. Nog 2 daagjes en dan kan jij zijn spullen pakken en kijken wat de buitenwereld gedaan heeft in die twee weken.

Bert verteld dat mensen niet weten wat het zitten in zo loods met je doet
In het begin was het nog mooi weer, toen hadden ze meer ruimte maar nu zitten ze elkaar op de lip

Volgens Bert zijn er nog geen echte confrontaties geweest op een kleintje na

Hij zucht onder het feit dat mensen moeilijk doen over een pakje snoep
Bert wil iets met kinderen gaan doen die het moeilijk hebben. Iemand waar ze mee kunnen praten, en kan luisteren

Bert gaat vanaf nu wat mensen negeren, mensen luisteren ook niet elkaar als je hun iets verteld.
Ze hebben oogkleppen op. Maar een ding, zegt Bert geld, geld geld
Bert kent zichzelf. Hij weet wat er in het verleden gebeurd is en dat wil hij niet meer
Hij heeft zijn echtgenoten beloofd dat hij het niet meer zo ver laat komen.
Daarom gaat hij morgen zijn 24 uur aanvragen en zorgt hij dat zijn tas klaar staat voor maandag.
Dan gaat hij naar huis naar zijn lieve vrouw dan hij meer van houdt dan hij ooit gedacht had en uitgesproken heeft

Hij is ook maar een mens, en een mens maakt fouten en mensen kunnen leren van hun fouten.
Bert is heel blij als hij zijn kinderen en kleinkinderen weer kan zien, hij hoopt dat ze genoten hebben ook al was het maar twee weken, Maar die twee weken hebben voor hem langer geduurd

Hij gaat maar eens kijken wat de komende twee dagen gaat gebeuren

Mensen hebben hem gevraagd wat hij ervan verwacht had. Bert zegt dat hij niets verwacht heeft omdat hij nooit naar RLS kijkt en er blanco is ingestapt.

Bert is geschrokken van de manier waarop sommige mensen op hem reageren. Hij snapt het niet. Hij weet dat het aan hem ligt, maar hij snapt het niet
Hij is een nuchter man die over dingen nadenkt en als hij iets doet dan denkt hij altijd, wat doet dat met een ander. En dat is zijn valkuil, zegt Bert.

Hij is altijd met een ander bezig terwijl hij eigenlijk meer aan zichzelf moet denken. Maar zo zegt Bert dan kan ik niet zo ben ik niet en zo zal ik het ook niet krijgen.

Het is al niet meer zo vroeg volgens Bert. Het is al licht maar iedereen ligt nog te slapen.
Hij denkt dat iedereen het laat heeft gemaakt, maar geeft aan ook geen idee

"Volgens mij heb ik corvee vandaag, geen idee. Zal zo eens kijken wat ik moet doen", zegt Bert.

Hij vindt het wel knap dat mensen al twee weken koken, hij geeft ze een compliment (euhhhh tegen zichzelf praten en een compliment aan andere maken)
Er is iemand die tegen hem heeft gezegd dat de koks altijd als laatste worden weggestemd en hij denkt dat het ook zo is.
Een van de koks is zijn favoriet en hij hoop dat ze het haalt.

Ik heb het niet gehaald, nee absoluut niet
"Vind ik het jammer dat ik het maar twee weken vol heb gehouden Ja", zegt Bert tegen Bert
Maar hij is blij dat hij weer teruggaat naar het gewone leven.
Hij moet het nog twee dagen volhouden, want in het weekend mag je niet naar buiten.
Het eerste wat hij gaat doen als hij buiten komt is zijn vrouw in de armen nemen en hopelijk zijn kleinkinderen. Die natuurlijk willen weten hoe het was. Bert zegt tegen Bert dat hij dat gaat proberen, maar het is een rollercoaster van emoties.

Hoe erg moet het zijn om dit een jaar vol te houden. Echt die spelletjes, daar gaat het niet meer om.
Tot hier en niet verder zegt Bert, hij heeft het koud en gaat naar binnen.
Tot zover de monoloog van Bert
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_205927956
Zaterdag:

Mirthe en Jerrold hebben van vrijdag op zaterdag tot heeeel diep in de nacht beneden gekletst.

Jeffrey, Jasper, Isaac en Gerry en nog meerderen gaan bij de volgende eliminatie-opdracht op Mexx stemmen. Ze denken dat Mexx de opdracht niet zal halen omdat ze bezwijkt onder de druk en als Mexx de loods verlaat, gaat Tommy Lee erachter aan dus 2 vliegen in één klap. Ze denken dat er a.s. maandag weer een eliminatie-opdracht komt.

Leila heeft rond 14.00uur haar 24uurs aangevraagd. Later zegt ze zelf dat ze er mee heeft gedreigd om bepaalde informatie over thuis te krijgen.

Isaac legt uit aan een verdrietige Djedi omdat ze thuis en haar vriend mist, hoe een rls werkt. Volgens Isaac wordt er bewust gekozen om de inwoners te laten vervelen en weinig eten te geven opdat de inwoners met het spel bezig gaan zijn. Als de inwoners een volle ijskast krijgen en elke dag een spel mogen spelen, zou er speltechnisch niets tot weinig gebeuren.

In de avond wordt Martin onwel. Hij ligt op bed en krijgt veel aandacht.

Zoe en Nadir hebben gezoend en Zoe zegt dat tegen iedereen en daar wordt hilarisch op gereageerd.

Maandag gaat er wellicht veeeeel meer gebeuren.
  Moderator zondag 11 september 2022 @ 07:45:59 #13
388664 crew  Dotteke
pi_205929826
Monoloog van Bert, een korte deze morgen.

"Zo, " zegt Bert. "goedemorgen allemaal ik ben er weer. Het moment van mijn overdenkingen".

Bert heeft gisteren met een paar mensen zitten praten. Mensen waarvan het pijn doet om afscheid van te nemen. Een paar mensen hebben gevraagd om te blijven, maar nee hij heeft het besluit genomen.

Hij is bang dat er bommetjes, misschien wel bommen gaan ontploffen. Hij vindt het jammer dat het maar 2 weken zijn geweest, maar hij kan niet langer. Hoe leuk het gisteren ook was hij weet dat het zo weer kan ontploffen. Hij wil zichzelf niet blootstellen aan alle risico’s.

“Vandaag wordt mijn laatste volledige dag. Morgen nog ontbijten en dan is het tijd om te gaan”.
Hij gaat er zeker een aantal missen maar niet allemaal.
Hij hoopt nog even tijd met zijn vrouw te kunnen doorbrengen voordat het echte leven weer begint. Een jaar van je leven is twee weken van mijn leven geworden zegt Bert, tegen Bert

Hij hoort van mensen dat ze niet tevreden zijn over spelletjes, over verveling heeft hij nog niets gehoord.
Hij hoopt dat Martin beter is en zo zijn bed uitkomt, dan kan Martin de 24 uur van Bert aan vragen.

Mensen die erin willen moeten een andere instelling dan Bert hebben. Bert vindt zichzelf sociaal en je moet asociaal zijn om daar te zitten. Volgens hem gaat de bom snel barsten daar.

Beert is klaar met zijn monoloog, hij wenst iedereen fijne dag. Hij gaat nog even een grapje uit halen.
“Ik spreek jullie misschien wel morgenochtend voor een laatste keer”, zegt Bert en loopt weer naar de loods
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_205930942
Bert mag dinsdag pas weg want martin kwam net naar hem toe daat daar een mailtje over heb gehad kan morgen pas aanvragen dus dinsdag mag pas weg.hij regeert er goed op zegt dan nog maar een nachtje erbij.
ruudje ruudje
pi_205943738
Vandaag geen monoloog van Bert. Hij heeft zich verstopt

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_205954955
Maandag

Vandaag is er rond 13.00uur een geldopdracht geweest voor boodschappen. Het betrof een marble mania knikkerbaan. Iedereen mocht eerst ëén keer oefenen en daarna werd er voor het echie gespeeld.
Ik ga de uitkomst niet verklappen maar de linkjes van papaars hier kopiëren. De streamers lagen dubbel van het lachen.

Met heel veel dank aan papaars :

deel 1
https://streamable.com/yauj8t

deel2
https://streamable.com/sqi20z

Men is nog steeds bezig met de komende eliminatie opdracht en Mexx heeft nog steeds niet te horen gekregen dat zij waarschijnlijk de meeste stemmen gaat krijgen ondanks het vele geroddel en stiekeme gepraat over de volgende eliminatie opdracht. Dat komt ook door dat ze bijnamen hebben verzonnen voor sommige bewoners zoals voor Tommy Lee, Bruce en voor Mexx, Max Verstappen.
pi_205955922
Korte monoloog van Bert vanmorgen,
@engine schreef het volgende in de COS

Bert wil eerst twee weekjes op reis.
Punt 1 op de to do list: zoeken van een baan.

Hij vindt zichzelf niet echt bij de groep horen. Daarom heeft hij misschien wel nummer 40 gepakt...er zijn er maar 39 in het huis geweest en Bert vraagt zich af of hij bij die groep hoort.

Bert wil contact houden met Nadir. Hij gaat ook contact maken met de vader van Nadir om te zeggen dat het goed met hem gaat.


Ik zet de streams aan als Bert verteld dat het knikkerspel een drama was.
Hij heeft geen geld verspeeld uit de pot. Maar dat hoefde ook niet want dat hadden alle anderen al gedaan.

Het is hem ook tegen gevallen dat het niet gelukt is een beetje saamhorigheid in deze groep te krijgen.
Het moet toch niet zo moeilijk zijn zegt Bert.

Een voordeel is, zegt Bert dat het gelukt is een groep mensen die samenstellen voor het eten. En zolang ze die groep maar b lijven volgen dan komt het niet. Niet als er een manager komt die naar de schijf van 5 wil gaan leven.

Nou succes met zijn allen, mij niet gezien. Ik ga lekker kroketten halen, niet te veel want ik ben afgevallen en dat traject wil ik voortzetten. Ik ga in ieder geval mijn best doen.

Bert gaat nog even slapen

[ Bericht 15% gewijzigd door Dotteke op 13-09-2022 05:25:21 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  dinsdag 13 september 2022 @ 10:02:56 #18
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_205957188
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 09:53 schreef Adat231 het volgende:

Wendy had een grote bek omdat ze vond dat ze als slaafje behandeld wordt in den keuken. Ze mag alleen schillen en de rotzooi opruimen en niet koken, Martin heeft dit net met een groepje besproken en nu willen ze vanavond Wendy alleen laten koken zonder hulp om de grote bek eens een lesje te leren.
pi_205970738
Woensdag 11:00
Verdienopdracht! De bewoners moeten ballonnen opblazen tot ze knappen door het blazen. Elke ballon levert 25 euro op. Ze hebben 3 minuten de tijd.

Het gaat goed, en ze verdienen 2075 euro.

Deze moet uitgegeven worden, maar waaraan is een grote discussie. Martin besluit om dit CENTRAAL te gaan bespreken.

Er wordt besloten, na veel stemmingen en tussentijdse overlegrondes, dat er voor 300 euro hout wordt gekocht. Het boodschapbudget wordt opgehoogd naar 500 euro. Tevens krijgt iedereen 20 euro zakgeld.

Als laatste wordt er voor 100 euro wat keukenapparatuur gekocht. Er blijft dan nog zo'n 475 euro buffer over.

[ Bericht 17% gewijzigd door Li0nHeart op 14-09-2022 13:52:50 ]
pi_205980414
Gerry kreeg een mail via Martin waarin naar nieuws stond over haar vader en ze heeft binnen 20 minuten of zo de loods verlaten. Binnen 24 uur MAG ze terug komen maar we weten niet hoe erg de situatie is.

De linkjes van spapaars kon ik lekker gemakkelijk kopiëren naar hier toe maar ik zie ze nu niet.

Dus zie topic video's en zo....
pi_205991722
Donderdag :

23.00 uur: Marciano en Kim de kapster weten inmiddels dat een grote groep op Mexx zal gaan voor de volgende eliminatie opdracht. Marciano zegt net tegen Kim de kapster dat als Mexx de opdracht wint, Jeffrey weg moet sturen.

Scherp gezien van Marciano.
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 16 september 2022 @ 05:11:59 #22
213457 engine
pi_205992891
Om 05:00 is Berend nog lekker aan het afwassen. Kim komt ook nog even binnen en helpt een handje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kim : ga maar lekker slapen
Berend : hoezo, ik heb corvee
Kim : he ?
Berend : kamer 2
Berend ik fix het hier wel eventjes, dan hebben de kaboutertjes het gedaan en niemand weet wie hier vanavond was

En dus gaat Kim naar bed. Berend gaat lekker verder met stofzuigen en dweilen van badkamer en keuken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
05:15 Berend gaat ook naar bed :z

06:30 Daarna lange tijd stream 1 op een koppeltje en stream 2 op een ander koppeltje in bed. Niet goed te zien wie.

07:30 Erik de eerste die weer wakker is.

[ Bericht 4% gewijzigd door Dotteke op 18-05-2023 17:22:23 ]
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_205995105
Tegen 11.30 roept Martin iedereen bij elkaar. Het duurt even voor iedereen er is.

"Goedemorgen allemaal" , zegt Martin.

Gisteren voor het eerste weer allemaal goed te eten gehad, allemaal weer genoeg energie.
Ze moeten aan de slag met hout en verf, ze moeten een stellage gaan bouwen.
Moet maandag om zes uur klaar en is voor een opdracht die ze volgende week moeten maken.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_205995875
Deze stellage moeten ze bouwen:


Verder de hele ochtend gedoe over het gedrag van Wendy. Vooral opgestookt in eerste instantie door Zoe, omdat Wendy met Nadir heeft getongd, die Zoe toch als haar bezit ziet.

Als Wendy uiteindelijk wakker is, heeft iedereen al een mening. Ruzie, boos, weer tot bedaren en zo.
pi_205996317
Donderdag 00:00

Oke iedereen is gisternacht echt aan het downplayen. Ik heb vol verbazing zitten kijken vanaf n uur of half 1, mogelijk heeft iemand beelden. Dit gaat niet om 1 zoen. Ze zaten opgegeven moment met n stuk of 10 man/vrouw in de jacuzzi..rest zat in de tuin wel met zicht op de jacuzzi vandaar dat iedereen een verhaal heeft want iedereen heeft het kunnen zien. Zoe zeikt omdat wendy met nadir heeft gezoend maar iedereen sprak erover.

Wendy heeft bij meerdere mensen haar borsten in het gezicht gedrukt.. Je zit in een jacuzzi en opeens tieten in je gezicht lol. Ze heeft andere dames bij de tietjes "gegrepen". Ze ging letterlijk langs iedereen, van de ene naar de andere probeerde ze te zoenen of te berijden Nadir, Zoe, Babette, Mirthe, Jeffrey of Jasper die met dat knotje, Mexx, Jerrold. Roll back the tapes. Dit is zeker 2 uur doorgegeven en ze bleef maar drinken. Babette was iets minder en heeft alleen meerdere malen gezoend met Wendy. Wendy ging van Babette naar nadir dan weer zoenen met Babette dan weer proberen Zoe en nadir te zoenen met zn 3e dan weer knotje proberen te zoenen, als het goed is heeft ze ook met mirthe gezoend. Wendy kon indd niet meer lopen. Heeft niemand hier beelden van?

Deze lurker gaat weer verder lurken.
pi_205997036
Martin roept iedereen bij elkaar, omdat Tommy Lee de groep gaat verlaten.

Tommy zegt dat het zijn leven daar niet is en zijn leven in Amsterdam weer op gaat pakken.

"lieve mensen ik zie jullie later", en onder het applaus van zijn medebewoners loopt Tommy naar buiten.

Cap van FreshFruit

[ Bericht 34% gewijzigd door Dotteke op 16-09-2022 16:06:09 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206025008
17 september:

Zoë is jarig. Deze wordt gevierd met een verkleedpartij. Zoë moet raden wie de verklede vrouw uitbeeldt. En het is dan iemand van de mannelijke inwoners. Sacha had zich als Berend verkleed met een gigantische buik en een opgevulde broek van Berend aan. Het was leuker dan de bonte avond.

Filmpjes van Hendrik83 over dit onderwerp zijn aan te raden in het desbetreffende andere topic.

18 september:

Alicia heeft laten weten aan de groep dat ze overmorgen de loods gaat verlaten.

's Middags hebben Jeffrey en Berend gepraat over een volgende eliminatie opdracht en ze blijven erbij om op Mexx te stemmen.

's Avonds praten voornamelijk de vrouwen over de verkiezing van de volgende manager voor de volgende maand.

In het week-end gebeurt nooit zoveel. Hopelijk morgen wel.
pi_206036327
Maandag 19 september

Rond 14.00 uur groot alarm. Spelopdracht. In een verpakt cadeau zit een enorme puzzel van maar liefst 42000 stukjes. Deze puzzel moeten ze in 48 uur oplossen om boodschappen te kunnen doen voor 700 euro.

Omschrijving puzzel:

De wereld rond - puzzel 42000 stukjes

De grootste puzzel ter wereld in één volledige afbeelding.

Eind december 2017 is de norm van 'grootste puzzel ter wereld' weeral verschoven! 42.000 puzzelstukjes vormen samen dit kunstwerk! De puzzel is verpakt in 7 zakken van telkens 6.000 stukjes. Je kan ervoor kiezen om zak per zak te maken, of... je begint met alle 7 zakken samen te gooien! Aan u de keuze!

De afgewerkte puzzel heeft een formaat van 7,49 x 1,57 m.

De puzzel wordt geleverd in een kwalitatieve verpakking. Naast de 7 zakken met telkens 6000 stukjes, zit er in de verpakking ook een poster van 152 cm x 32 cm met de afbeelding op groot formaat, een een brochure op A4-formaat van 12 pagina's, met daarin de volledige monumentenlijst.

De inwoners gaan fanatiek aan de slag en blijven 's nachts wakker.
  Leukste jonkie 2022 dinsdag 20 september 2022 @ 06:07:42 #29
213457 engine
pi_206036609
Rond half 5 zitten er nog 13 mensen te puzzelen. Uiteindelijk zitten er om half zes nog vijf als de eerste weer op gaan staan.

Wanda is woedend. Wendy heeft schijnbaar stennis lopen schopen op de slaapkamer. Martin zou 's avonds teveel lawaai gemaakt hebben en later heeft Wendy express heel veel herrie gemaakt door met het deurtje van het kluisje te smijten en schoenen uitschoppen (volgens Wanda).

Een paar quotes van Wanda:
"Randdebiel"

"4 jarig kut kind"

"Schijt aan iedereen, ze is echt gestoord"

"wat ben jij toch een vies vuil... :X "

"Echt een klein kind"

"Dan vind ik je de grootste bitch op aarde"

"Ik ben helemaal klaar met haar man.
Ze is ook zooo nep."

Cap van @FreshFruit

Wendy is nog op de slaapkamer.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_206060261
Woensdag 21 september

Al vrij snel bleek dat de opdracht puzzel maken niet zou worden gehaald dus vanochtend was iedereen aan het lanterfanten totdat de streams er mee op hielden. Gewoonweg op zwart. Wij streamers werden lang in het ongewisse gehouden. Na een lange tijd een melding dat het ging om een technische storing.

Rond 15.30 uur was er terug beeld en de puzzel was weg en er werd flink gestofzuigd. Aan de gesprekken te merken, bleek dat de opdracht niet was gehaald.

Volgende week wordt de nieuwe manager gekozen. Dat gaat interessant worden. Tot nu toe ziet het er naar uit dat het Janet gaat worden. Janet is primitief en zuinig ingesteld.

Overigens had Alicia afgelopen maandag toch besloten om te blijven.

Hopelijk geen weglopers meer zodat er weer eliminatieopdrachten zullen zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2022 23:17:34 ]
pi_206072329
Donderdag 22 september

Alarm gaat af voor een puntenspel.

In de stellage die de inwoners afgelopen week-end hebben gebouwd, staan metalen blikken met een bepaald aantal punten erop van 0, 10, 25, 50 en 100 punten, maar ook -10 en -25 punten. Met een katapult en een balletje mogen de inwoners één voor één proberen om een metalen blik te raken.

Hier hebben ze 440 punten mee verdiend.

Met die punten kunnen de inwoners kiezen uit de volgende opties :

50 punten: spellenpakket
75 punten: beautymiddag
100 punten: 1 gitaar
150 punten: 3 uur muziek
200 punten: barbecue
500 punten: pingpong tafel

Na een te verwachte verhitte discussie, wordt het een spellenpakket + beautymiddag + gitaar (Jeffrey kan een beetje gitaar spelen) + barbecue op a.s. zaterdag.

Leila is vandaag jarig en tijdens een discussie voelt zij zich, schijnbaar wederom, ongezien en ongehoord en vanuit frustratie gooit ze een glazen ovenschaal in de wasbak. Mexx en Kim de kapster en Mirthe waren erbij en stoken het vuurtje flink op tot een eventuele gele kaart maar die komt er niet. Filmpjes te zien in het desbetreffende topic door Hendrik83 onder spoiler.

Leila is boos - 22 september 2022. https://streamable.com/hpxniq Met dank aan DGK Tegengas (deze link later toegevoegd).

's Avonds wordt Leila voor haar verjaardag getrakteerd op een lapdance van Imadiddin en een grote taart, georganiseerd door Moraima.

Heel veel discussies, mooie streamdag.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2022 00:54:29 ]
pi_206073383
Donderdag 22 September Nacht gesprekken:

Myrthe en Ruben waren innig in gesprek.. ik kreeg beetje raar gevoel bij maar goed. ik zou het erg vinden voor Jerrold als die opeens met elkaar gaan.
GJ gaf aan tijdens gesprek met Nadir dat Ruben smoorverliefd is op Djedie en dat hij hem niet vertrouwt dat tijdens het puzzelen; Ruben zichzelf was aan het prijzen want bijvoorbeeld als Djedie zei: ja ik hou niet van jongens die hele tijd op telefoon zitten zei Ruben; ja als ik een vriendin heb dan ben ik echt lief en dan zou ik dat nooit doen. GJ zei ook dat Ruben Djedie bijna elke ochtend wakker maakt, hij heeft geen goed gevoel bij hem.

GJ vertrouwt en zal zelfs zijn hand in het vuur steken voor: Isaac en Marciano en Jeffery hun zijn goeie gasten. Nadir twijfelt aan Marciano (is zijn gevoel) maar gaat vandaag (23 september) met hem een keer praten want ze hebben niet echt gepraat voorheen.

GJ gaat vandaag (vrijdag 23 september) met Zoe praten in de hoop dat ie kan zorgen dat ze in ieder geval niet op Nadir gaat stemmen (daar is Nadir bang voor na het drama).
GJ gaat ook vandaag (vrijdag 23 september) met Martin email sturen naar regie met vraag of ze beelden mochten terug kijken over het jatten gezeur.

Ben benieuwd naar vandaag
pi_206073388
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:08 schreef claire3500 het volgende:
Donderdag 22 September Nacht gesprekken:

Myrthe en Ruben waren innig in gesprek.. deden een keer knuffelen en een keer zat Myrrthe met haar hoofd op zijn schoot ( stream was heel soms paar seconden op hun) ik kreeg beetje raar gevoel bij maar goed. Ik kan het goed mis hebben natuurlijk maar ik zou het erg vinden voor Jerrold als die opeens met elkaar gaan.

GJ gaf aan tijdens gesprek met Nadir dat Ruben smoorverliefd is op Djedie en dat hij hem niet vertrouwt dat tijdens het puzzelen; Ruben zichzelf was aan het prijzen want bijvoorbeeld als Djedie zei: ja ik hou niet van jongens die hele tijd op telefoon zitten zei Ruben; ja als ik een vriendin heb dan ben ik echt lief en dan zou ik dat nooit doen. GJ zei ook dat Ruben Djedie bijna elke ochtend wakker maakt, hij heeft geen goed gevoel bij hem.

GJ vertrouwt en zal zelfs zijn hand in het vuur steken voor: Isaac en Marciano en Jeffery hun zijn goeie gasten. Nadir twijfelt aan Marciano (is zijn gevoel) maar gaat vandaag (23 september) met hem een keer praten want ze hebben niet echt gepraat voorheen.

GJ gaat vandaag (vrijdag 23 september) met Zoe praten in de hoop dat ie kan zorgen dat ze in ieder geval niet op Nadir gaat stemmen (daar is Nadir bang voor na het drama).
GJ gaat ook vandaag (vrijdag 23 september) met Martin email sturen naar regie met vraag of ze beelden mochten terug kijken over het jatten gezeur.

Ben benieuwd naar vandaag
pi_206083997
23 September overdag kleine updates:

- Ruben gaat met Djedie naar buiten hij was beetje tegen haar uitgevallen ofzo en legt uit waarom. Djedi had namelijk even gezongen voor Jerrold en Ruben vond dat niet leuk omdat hij veel liefde in haar stopt. ( letterlijk zijn woorden)
Djedi geeft aan dat het echt maar 1 zin was en ze vraagt zich dan ook meteen af hoe het voor Joost zal zijn ( Joost haar vriend!) maar ze zegt dan ook dat Joost niet erg zou vinden. Ruben zegt ook meteen dat hij het niet erg vind. Het is een heel apart gesprek, het is over duidelijk dat Ruben meer ziet in Djedi dan alleen vriendschap alleen Djedi ziet dat niet.

- Wendy en Nadir willen elkaar wel beter leren kennen

- Gitaar is in de loods en ze hebben er een handboek bij gekregen. Alicia zingt daardoor wel meer, ze lijkt ietsje gelukkiger en Jeffery heeft gisteravond op de gitaar gepingeld.

- Zondag is bbq dag en wellicht zelfs met wijn. Ruben denkt er dan over na om te gaan drinken dat zal wel leuk zijn wellicht gaat ie wel de liefde verklaren aan Djedi hahaha :P

- Kim die van Marciano is had pijn in der onderrug omdat ze der oefeningen niet had gedaan.

Ben benieuwd wat vandaag ons gaat brengen in de loods.
pi_206088130
24 September mini update:

- Alicia had weer een down moment maar ze gaat kijken hoe zich voelt komende tijd, ze probeert december te gaan halen.

- Ruben en Djedie helpen Madeleine met der speech voor manager. Madeleine is erg onzeker, Ruben en Djedi moeten best wel veel voor kauwen. Ze oefent ook nog beetje voor hun maar vind het erg spannend.
- Ruben vertelt ook dat hij twee jaar thuis heeft gezeten, erg depressief was. Nu zich ook heel erg ongelukkig voelt, dat het al 1,5 week zo is en dat hij liever naar huis gaat. Dat hij liever 1 op 1 contact heeft, dat wat hij daar doet in de loods ook allemaal thuis kan doen. Hij zoekt eigenlijk meer bezinning. Hij wil een betere band met zijn moeder, een vriendin en dat kan alleen maar buiten. Mijn persoonlijke voorspelling is dat Ruben binnen paar weken zijn 24 uur zal aanvragen...

- Vanavond komt er een spel tussen mannen en vrouwen. Mannen gaan in een rij staan en vrouwen worden geblinddoekt en dan moeten ze raden welke man voor hun staan. Ze mogen de mannen tot de heup aanraken. Djedi doet wel mee en zei keihard: Joost zou nee zeggen maar ik zeg ja! Alicia, Esther doen er niet aan mee.

- Mexx is nog steeds gepikeerd want ze voelt zich beetje verraden door Wanda en Kim maar Kim geeft aan dat ze haar hebben beschermd. Als Mexx de proef moet doen en haalt dan stemt ze Jeffery eruit.

Ben benieuwd wat er vanavond gaat gebeuren!
pi_206124500
Zondag 25 september

's Avonds de barbecue. Jasper barbecuet erop los. Heel veel vlees en groente en stokbrood en alles wordt opgegeten en niets wordt bewaard.

Maandag 26 september

Veel gesprekken rondom de nieuwe manager. Janet en Madeleine zijn de 2 kandidaten voor de volgende maand.

Jeffrey en Jasper hebben een pingpongtafel gemaakt en daar wordt gretig gebruik van gemaakt. Bern organiseert een pingpong wedstrijd voor later deze week.

Dinsdag 27 september

In de ochtend vòòr en tijdens het centraal hebben Jeffrey en Martin een flinke discussie :

Met dank aan spapaars :

Martin en Jeffrey botsen voordat de ochtendvergadering begint.
https://streamable.com/3jdp0m

Tijdens de vergadering botsen ze weer.
https://streamable.com/1c7mx4

https://streamable.com/i0fjhd

Rond 14.30uur gaat het alarm af voor een boodschappenspel. De basketbal voor 100 euro of 50 euro, afhankelijk van de afstand, in de basket gooien. Ze mogen een uur lang oefenen.

En dan voor het echie :

Moraima: 50 euro
Kapster Kim: 100 euro
Marciano: 100 euro
Jan-Willem: 100 euro

Dus slechts 350 euro voor boodschappen en ze weten niet voor hoe lang.
pi_206159795
In de nacht van woensdag op donderdag:

Isaac, Eunice, Jeffrey en Jasper hebben 's nachts brood met ei zitten eten. De volgende dag ontkennen ze het hardnekkig dus niemand weet de daders van het verdwenen brood.

Donderdag 29 september:

Martin en Eunice denken er over na om hun 24uurs aan te vragen.

In de middag een pingpong wedstrijd georganiseerd door Bern : Gert-Jan heeft gewonnen

Vrijdag 30 september:

In de ochtend gaat deze keer het alarm af voor een puntenspel.
Wederom met een katapult metalen blikken raken waar een aantal punten op staan, ook min punten.

De volgende score is door Moeraskat bijgehouden. (Thanks.)
Nul punten voor ima
65 punten voor Leila
Nul punten voor Mexx
50 punten voor Rupert
Nul punten voor Kim met extra gevloek
Nul punten voor Martin
Nul punten voor Bern
Nul punten voor Erik
100 punten voor Gertjan en matig applaus.
Nul punten voor Nadir
Nul punten voor jerrold
25 punten voor marciano
Nul punten voor moraima
Nul punten voor Mexx
Nul punten voor Janet
Nul punten voor Wanda
Nul punten voor Mirte
25 punten voor Madeleine en ze moet naar de wc
Nul punten voor Ruben
- 25 punten voor Kenzy
- 10 punten voor Jasper
Nul punten voor Zoë
- 10 voor Jan Willem
Nul punten voor Jeffrey
25 punten voor Esther
Nul punten voor Isaac
Nul punten voor Wendy
- 10 punten voor alicia
Nul punten voor Babette
Nul punten voor Kim D
Nul punten voor Sasha
Nul punten voor Eunice
Nul punten voor Berend

De keuze is tussen:
150 punten voor 33 pizza's
200 punten voor 3 uur muziek
300 punten voor 3 uur karaoke
400 punten voor hout
500 punten voor een pooltafel

In eerste instantie kozen ze voor de pizza's wat op zich verstandig is omdat ze weinig eten hebben. Afgelopen dinsdag hadden ze maar 350 euro verdiend voor de boodschappen met het basketbalspel. Toch wil men nog een keer stemmen en dan gaat de voorkeur uit naar 3 uur muziek want als ze voor de pizza's kozen hielden ze meer punten over dan als ze voor muziek kozen. En volle buik met weggegooide punten vonden sommige te erg. Een bijzondere redenatie.

's Middags krijgen ze te horen dat elke inwoner haar of zijn favoriete nummer mag doorgeven. A.s. zaterdagavond van 20.00uur tot 23.00uur is de muziekavond.
pi_206195776
1 oktober:

Muziekavond. 3 uur lang muziek voor de bewoners en iedereen mocht zijn favoriete nummer geven en dat werd een behoorlijk sentimenteel gebeuren.

2 oktober:

Het spel "over de streep" in de avond. Vragen als wie is er vroeger gepest en wie heeft iemand verloren e.d., allemaal heel emotioneel wederom.

3 oktober:

Er wordt hout geleverd om extra overkappingen van te maken. Er wordt nog niet zo heel veel mee gedaan. Wel plannen gemaakt.

's Avonds theater les. Buiten een discussie met Jeffrey en een vrouw.

's Nachts om 12 uur is Wendy jarig en heel veel mensen zijn nog wakker en feliciteren haar behalve het clubje van Wanda.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2022 11:01:20 ]
pi_206195795
Een man of 10 was wakker om Wendy te feliciteren.
pi_206197468
10:45
De koelkasten zijn leeg, er is alleen nog afbakstokbrood. Terwijl Rupert zich hierover aan het ontfermen is, gaat ineens het ALARM. Iedereen gaat naar de slaapkamers in de afwachting of het een verdien- of een eliminatieopdracht is. Zo ook de jarige job:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
11:10
Het is een verdienopdracht : 'Bowlen met knikkers'. Maar eigenlijk is het kegelen met kleine ballen.
Elke kegel om is 5 euro. Ze krijgen 2 'knikkers' per persoon. Als alle kegels in 1x omgaan (spare), krijgen ze 25 euro extra, wanneer dat in 1 beurt lukt (strike), is het zelfs 50 euro extra.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
12:10
En voor z'n echie, met wisselende resultaten. Na ongeveer 10 deelnemers is er al 300 euro verdiend.
Janet levert 0 euro op:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
12:40
Er is 735 euro verdiend.

[ Bericht 14% gewijzigd door Dotteke op 18-05-2023 17:22:52 ]
pi_206199232
13:30
Ze gaan CENTRAAL! Er wordt gestemd over zakgeld. 31 stemmen voor:


En er wordt eten gekocht t/m donderdag. Ook wordt besloten dat er een snoeppot wordt gekocht, waaruit een jarige 2 snoepjes krijgt.

[ Bericht 12% gewijzigd door Li0nHeart op 04-10-2022 14:11:11 ]
pi_206203508
Aanvulling op het kegelspel van vandaag:
dus 2 keer gooien per persoon en 5 euro per kegel en alle kegels in 1 worp = 50 euro extra en alle kegels in 2 worpen = 25 euro extra.

Imadiddin: 6 kegels = 30euro,  
Erik: 9 kegels = 45euro,     
Eunice: 1 kegel = 5euro,
Mexx: 4 kegels = 20 euro,     
kapster Kim: 6 kegels = 30euro,      
Wanda : NIETS,
Djedi: 3 kegels = 15euro,    
Zoë: 1 kegel = 5euro,          
Martin: 4 kegels = 20euro,  
Marciano: 5 kegels = 25euro,  
Moraima: 1 kegel = 5euro,  
Rupert: 10 kegels in 2 keer = 75euro, 
Janet: NIETS,
Jan-Willem: 5 kegels = 25euro,
Sasha: NIETS,
Alicia: 7 kegels = 35euro,
Kim: 6 kegels = 30euro,
Kenzy: 9 kegels = 45euro,
Bern: 8 kegels = 40euro,
Jasper: 8 kegels = 40euro,
Isaac: 1 kegel = 5euro,
Esther: 6 kegels = 30euro,
Leila: NIETS,
Jeffrey: 9 kegels = 45euro,
Wendy: 5 kegels = 25euro,
Ruben: 3 kegels = 15euro,
Mirthe: NIETS,
Jerrold: 5 kegels = 25euro,
Nadir: 6 kegels = 30euro,
Babette: 1 kegel = 5euro,
Gert-Jan: 7 kegels = 35euro,
Berend: 1 kegel = 5euro,
Maddy: 5 kegels = 25euro.

Zoë heeft voor het eerst iets verdiend met een spel en dan maar liefst 5 euro. 8)7
Wanda heeft niets verdiend en ratelde nadien maar door hoe erg ze dat vindt. :r
pi_206204202
Wendy is jarig!!

3 oktober om 0:00 gaat een groepje o.a. Kim D, Berend, Jeffery, Jasper, Eunice, Eric, Babette zijn erbij. Ze zingen voor Wendy, ze krijgt snack ( die ze deelt :-)) een feestmuts en knuffels.

In de ochtend na de verdien opdracht krijgt ze een ontbijtje. Is speciaal een bloemtje voor der gemaakt van versiering en papier.

In de namiddag krijgt ze van Esther een massage

In de avond word ze begeleid naar de hottub met veel gezang en gaat ze samen met Nadir in de hottube. Nadir heeft zelfs een strik om en wat lekkers bij zich om samen met Wendy te delen.

Al met al zijn er gedurende dag allemaal lieve momentjes gecreerd voor Wendy. Super lief!
pi_206210815
10.40uur

Knallende ruzie tussen Jeffrey en Moraima:

video van spapaars:

https://streamable.com/7r2ji6

leuk om te zien.
  Moderator woensdag 5 oktober 2022 @ 16:11:37 #45
388664 crew  Dotteke
pi_206213588
Het duurde even vanmiddag maar eindelijk is er gestemd voor de nieuwe manager. Kamer en Madeleine mochten nog een keer speechen om te vertellen waarom ze mamanger wilde worden. Daarna hadden de bewoners een uur de tijd om na te denke. Op wie ze gingen stemmen. Een voor een mochten de bewoners electronisch stemmen. Het was voor de streamers onzichtbaar wie op wie stemde. Madeleine was de winnaar en is deze maand de manager van de maand oktober.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206216104
Die Berend is al bang dat hij teveel afvalt. Hij moet en zal pizza vreten.
pi_206217335
20:30
De talkshow van Gert-Jan. Deze week met de gasten : Martin, Madeleine en Kenzy.



Maddy vertelt over haar plannen:
Sport- en spelmiddagen, een ideeenbox. Meer consequent zijn. Kookclub en voedselclub reorganiseren. Toiletpapier gaat terug in de WC's.

En een nieuw plan voor het wassen. 1 kamer mag wassen per dag, de corveekamer. Daarna moet je 3 dagen wassen.
pi_206231928
7 oktober 00.00uur:

Ruben is jarig, verrassinkje op de slaapkamer als hij binnenkomt.

https://i.gyazo.com/397330ca5105a0cdca69dbefcf8d196b.gif
pi_206242284
7 oktober :

's Middags gaat het alarm af. Iedereen wederom naar de slaapkamers. Het duurt enorm lang vooraleer ze eruit mogen en vervolgens 1 minuut de tijd krijgen om zich te begeven voor het spelscherm in de loods. Meerderen moeten dringend plassen en met maar 2 toiletten dringt Martin zich op bij Nadir die al in het toilet is om tegelijk te plassen. Nadir zegt tegen Martin dat hij dat niet kan en Martin gaat vervolgens naar buiten om dan maar te wachten op zijn beurt.

Het is een spelopdracht, silent disco en de inwoners moeten 50 uur lang dansen met koptelefoons op. Op de dansvloer moeten steeds minimaal 3 koppels dansen dus 6 mensen. Ze hebben 1 uur de tijd om een bepaalde techniek te bespreken. Bern neemt daarin de leiding. Men beslist om 3 grote groepen te maken van 11 mensen en binnen elke groep kan men afwisselen wanneer men wil.

Als de opdracht slaagt, verdienen ze 1500euro en als 1 iemand stilstaat, krijgen ze een eerste waarschuwing, bij de tweede waarschuwing is de opdracht niet geslaagd.

Ondertussen zijn meerdere mannen bezig met het bouwen van een overkapping van het geleverde hout op 3 oktober. Maddy kreeg een mailtje van de febo daarover dat daar niets aan werd gedaan tot nu toe dus de mannen gaan aan de slag daarmee.
  Moderator zaterdag 8 oktober 2022 @ 11:43:25 #50
388664 crew  Dotteke
pi_206245870
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 11:41 schreef Hendrik83 het volgende:
Nadir verteld een geheim tegen GJ

https://streamable.com/365xky
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')