Mss bewindvoering achteraf.quote:Op zondag 2 oktober 2022 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat dacht ik oo, vandaar mijn vraagteken, ik vroeg me af of ik het verkeerd gehoord had.
Zit je in die loods en zeg je dat je wat wil bereiken.quote:Op zondag 2 oktober 2022 20:56 schreef 5thencounter het volgende:
Een na laatste vraag
Ik ben trots op hoe ik het doe in de Loods
weinig animo
Echt hoor,die snap ik echt niet.Het is je tijd uitzitten.quote:Op zondag 2 oktober 2022 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit je in die loods en zeg je dat je wat wil bereiken.
Die is eerlijkquote:Op zondag 2 oktober 2022 20:58 schreef 5thencounter het volgende:
Laatste vraag
Ik ben dankbaar voor deze ervaring
Jaja Iedereen behalve Berend
Het is wel grappig dat sommige met de billen bloot gaan voor de camera.quote:Op zondag 2 oktober 2022 20:59 schreef 5thencounter het volgende:
En Regie hartelijk bedankt en succes met deze info... sukkels
Wat was er positief aan?quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Martin met zijn preek na iets positiefs
Sommige zijn wat slimmerquote:Op zondag 2 oktober 2022 21:01 schreef Seattle het volgende:
Babet heeft vast ook nog wel wat leuke stellingen in te brengen
Dit was gewoon een Regie opdracht, ingefluisterd bij hun oeverloze "Achter sessies" vreselijk dat ze ze daar voor lenenquote:Op zondag 2 oktober 2022 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is wel grappig dat sommige met de billen bloot gaan voor de camera.
Ja voor "Heel Nederland" zoals ze denken. Maar genoegquote:Op zondag 2 oktober 2022 21:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze hadden wel een groepsmoment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |