Mss bewindvoering achteraf.quote:Op zondag 2 oktober 2022 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat dacht ik oo, vandaar mijn vraagteken, ik vroeg me af of ik het verkeerd gehoord had.
Zit je in die loods en zeg je dat je wat wil bereiken.quote:Op zondag 2 oktober 2022 20:56 schreef 5thencounter het volgende:
Een na laatste vraag
Ik ben trots op hoe ik het doe in de Loods
weinig animo
Echt hoor,die snap ik echt niet.Het is je tijd uitzitten.quote:Op zondag 2 oktober 2022 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit je in die loods en zeg je dat je wat wil bereiken.
Die is eerlijkquote:Op zondag 2 oktober 2022 20:58 schreef 5thencounter het volgende:
Laatste vraag
Ik ben dankbaar voor deze ervaring
Jaja Iedereen behalve Berend
Het is wel grappig dat sommige met de billen bloot gaan voor de camera.quote:Op zondag 2 oktober 2022 20:59 schreef 5thencounter het volgende:
En Regie hartelijk bedankt en succes met deze info... sukkels
Wat was er positief aan?quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Martin met zijn preek na iets positiefs
Sommige zijn wat slimmerquote:Op zondag 2 oktober 2022 21:01 schreef Seattle het volgende:
Babet heeft vast ook nog wel wat leuke stellingen in te brengen
Dit was gewoon een Regie opdracht, ingefluisterd bij hun oeverloze "Achter sessies" vreselijk dat ze ze daar voor lenenquote:Op zondag 2 oktober 2022 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is wel grappig dat sommige met de billen bloot gaan voor de camera.
Ja voor "Heel Nederland" zoals ze denken. Maar genoegquote:Op zondag 2 oktober 2022 21:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze hadden wel een groepsmoment
Dit is wel de topper hoor.quote:
Eens. Mag wat sneller met die eliminaties wel maar verder kijkt het lekker weg.quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:06 schreef mijntjexx het volgende:
Ik vind persoonlijk dit programma leuker dan BB. Logisch dat er niet elke dag een opdracht is of tv gemaakt moet worden. Dit programma duurt een jaar, lang genoeg. Er komen nog genoeg dingen. Ik vind het ook wel een lekker gevoel dat dit nog een jaar duurt, omdat ik nou eenmaal hou van reallifesoap (en de streams) ! BB is altijd 'snel' afgelopen voor mijn gevoel. Na een werkdag of als ik me ff verveel een streampje op de achtergrond is
Daar ben ik het wel mee eens eigenlijkquote:Op zondag 2 oktober 2022 21:06 schreef mijntjexx het volgende:
Ik vind persoonlijk dit programma leuker dan BB. Logisch dat er niet elke dag een opdracht is of tv gemaakt moet worden. Dit programma duurt een jaar, lang genoeg. Er komen nog genoeg dingen. Ik vind het ook wel een lekker gevoel dat dit nog een jaar duurt, omdat ik nou eenmaal hou van reallifesoap (en de streams) ! BB is altijd 'snel' afgelopen voor mijn gevoel. Na een werkdag of als ik me ff verveel een streampje op de achtergrond is
Jiskefet galore.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij voelt Erik de energie/stemming van Sasha niet aan
Sasja die geen enkele interesse toont wat een vlak naar persoon is datquote:
eensquote:Op zondag 2 oktober 2022 21:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vond de gesprekken tussen Jasper en Jeffrey leuk, ze willen het spel spelen en niet de hele dag in bed liggen en niets doen. Ik houd d'r van, dat is waar ik voor kijk. Niet om stelletjes te zien ontstaan en luie donders die hele dagen in en op bed liggen al dan niet te roddelen.
Het is pijnlijk om naar te kijkenquote:Op zondag 2 oktober 2022 21:09 schreef 5thencounter het volgende:
SasjeZwitserland deed niet mee.. niets te melden![]()
[ afbeelding ]
Wat een kut kind.quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:09 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Ja loop dan gewoon weg. Dit slaat nergens op.quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Sasja die geen enkele interesse toont wat een vlak naar persoon is dat
Wat een chagrijnige harsesquote:Op zondag 2 oktober 2022 21:09 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Ze laat niet in zich kijken. Je weet niet wat je aan haar hebtquote:Op zondag 2 oktober 2022 21:09 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat ook. Maar dat kun je van Erik niet verwachten dat hij dat door heeft.quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:10 schreef Ebinas het volgende:
Erik heeft ook wel een plaat voor zijn hoofd.
Alles aan haar zegt, geen interesse ook niet in jou als mens
Precies dat.quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:10 schreef Ebinas het volgende:
Erik is slecht in nonverbale signalenquote:Op zondag 2 oktober 2022 21:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is pijnlijk om naar te kijken
Jawel hoor. Helemaal NIKSquote:Op zondag 2 oktober 2022 21:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze laat niet in zich kijken. Je weet niet wat je aan haar hebt
Hahahaha ja... ik snap zijn zelf gestelde diagnose wel, waarom hij dat deedquote:Op zondag 2 oktober 2022 21:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Erik is slecht in nonverbale signalen
Zij is gewoon onbeschoft, een praatje maken met iemand met wie ze in een huis woont is al teveel moeite, dis sufkut wil alleen maar friemelen met Bern.quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:10 schreef Ebinas het volgende:
Das wel zo.quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat ook. Maar dat kun je van Erik niet verwachten dat hij dat door heeft.
Nou zo actief zijn Jef en Jap ook niet hoor. Doen nergens aan mee, liggen de hele dag te lullen..quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vond de gesprekken tussen Jasper en Jeffrey leuk, ze willen het spel spelen en niet de hele dag in bed liggen en niets doen. Ik houd d'r van, dat is waar ik voor kijk. Niet om stelletjes te zien ontstaan en luie donders die hele dagen in en op bed liggen al dan niet te roddelen.
Eens!quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zij is gewoon onbeschoft, een praatje maken met iemand met wie ze in een huis woont is al teveel moeite, dis sufkut wil alleen maar friemelen met Bern.
Goed verwoordquote:Op zondag 2 oktober 2022 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zij is gewoon onbeschoft, een praatje maken met iemand met wie ze in een huis woont is al teveel moeite, dis sufkut wil alleen maar friemelen met Bern.
quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neuk dat kreng een keer dan ben je van haar afquote:
Ik heb Jeffrey veel zien knutselen met KimD en Jasper en in de keuken zien helpen, dat hij niet mee wil doen met die suffe spelltejes wil niet zeggen dat hij niets doet.quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:12 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nou zo actief zijn Jef en Jap ook niet hoor. Doen nergens aan mee, liggen de hele dag te lullen..
Jeej Jeffreyquote:Op zondag 2 oktober 2022 21:14 schreef mijntjexx het volgende:
Jeffrey wil dat Bern weggaat, die staat op 1
Wat voor movequote:Op zondag 2 oktober 2022 21:15 schreef engine het volgende:
Erik kijkt heel tevreden. Zojuist een goede move gemaakt denkt hij.
Ik ben naar 1 gegaan, vind het gewoon niet leuk meer om naar te kijken.quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:15 schreef engine het volgende:
Zijn zijn tassen wel goed doorzocht ?quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:15 schreef itsme46 het volgende:
Ik voel me hier gewoon ongemakkelijk bij
[ afbeelding ]
Gesprekje met Sasha.quote:
Ik ook, maar Erik volgens mij niet, die zit bijna elke avond op die manier op eenzelfde plekquote:Op zondag 2 oktober 2022 21:15 schreef itsme46 het volgende:
Ik voel me hier gewoon ongemakkelijk bij
[ afbeelding ]
Hokje geknutseld..Maar goed Jef is hier heilig dus..Jasper doet wel wat meer idd de hot tub enzo maar ook niet veel meer. En iedereen heeft corve in de keuken.quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb Jeffrey veel zien knutselen met KimD en Jasper en in de keuken zien helpen, dat hij niet mee wil doen met die suffe spelltejes wil niet zeggen dat hij niets doet.
oh echt.quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, maar Erik volgens mij niet, die zit bijna elke avond op die manier op eenzelfde plek
Dit is geniaal.quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:17 schreef itsme46 het volgende:
Erik: lekker he, niks te hoeven zeggen
Muts S: Ja.
Hoezo is Jeffrey Heilig? De laatste dagen was het hier meer een haatforum voor Jeff. Niemand is heilig, vind het alleen leuk als mensen het spel spelen.quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:17 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hokje geknutseld..Maar goed Jef is hier heilig dus..Jasper doet wel wat meer idd de hot tub enzo maar ook niet veel meer. En iedereen heeft corve in de keuken.
Erik moet winnenquote:
Grappig he? zo ben je populair en zo ben je een kut vent.quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoezo is Jeffrey Heilig? De laatste dagen was het hier meer een haatforum voor Jeff. Niemand is heilig, vind het alleen leuk als mensen het spel spelen.
Kinderbedtijd,quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:19 schreef itsme46 het volgende:
Sasha: kga tanden poetsen en naar bed. Dag.
Erik: Slaap ze
Deze man heeft de winfactor.quote:
Ja hallo je wil neuken en het kan niet, of niet?quote:
Kan ook zijn om van hem af te komenquote:Op zondag 2 oktober 2022 21:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kinderbedtijd,tis verdorie kwart over 9, ze moet tv maken
Die heeft vast gehoord dat ze op zoek zijn naar een triootje.quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:15 schreef engine het volgende:
Ik denk niet dat er veel lol te beleven is met die sufkutquote:Op zondag 2 oktober 2022 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hallo je wil neuken en het kan niet, of niet?
Neuh, ik verander niet zo snel, sommigen hier wel, verkeerd woord en de persoon heeft afgedaan. Ze zitten er om tv te maken voor ons en hopen de hoofdprijs te winnen.quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Grappig he? zo ben je populair en zo ben je een kut vent.
En nu gaat ze naast friemelvriendje zitten.quote:
Is het jou gelukt?quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:21 schreef engine het volgende:
Iemand kan ook gewoon even tegen Erik zeggen dat het nooit gaat gebeuren. Even realistisch zijn.
quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:21 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Die heeft vast gehoord dat ze op zoek zijn naar een triootje.
Ook voor twee tellen, want ook tegen hem sjaggie zeggen dat ze zo naar bed gaat.quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En nu gaat ze naast friemelvriendje zitten.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |