Ja gister ook al!quote:Op zondag 2 oktober 2022 20:49 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind Bern een stuk leuker als hij niet aan Sasha vast geplakt zit.
Eens, hij doet het goedquote:Op zondag 2 oktober 2022 20:49 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind Bern een stuk leuker als hij niet aan Sasha vast geplakt zit.
5(?) jaar in de schuldsanering gezetenquote:Op zondag 2 oktober 2022 20:51 schreef Ebinas het volgende:
Maddy vertelt over haar geldproblemen,
Ze heeft het achter de rug
Dat is oprecht heel erg naarquote:Op zondag 2 oktober 2022 20:51 schreef Deisyy het volgende:
Erik heeft zijn postzegelverzameling en hobbyauto moeten verkopen
Pittig wel 60 per week met kinderenquote:Op zondag 2 oktober 2022 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
5(?) jaar in de schuldsanering gezeten
Is toch 3 jaar?quote:Op zondag 2 oktober 2022 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
5(?) jaar in de schuldsanering gezeten
wat doen ze snap er geen balquote:Op zondag 2 oktober 2022 20:51 schreef Ebinas het volgende:
Maddy vertelt over haar geldproblemen,
Ze heeft het achter de rug
Dat is het spelquote:Op zondag 2 oktober 2022 20:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat doen ze snap er geen bal
elke verteld wat hem gebeurd is?
maar hoezo?
dat had ik geloof erder gezien hehequote:Op zondag 2 oktober 2022 20:52 schreef spapaars het volgende:
Even off topic
Nieuwe kleuren in het BB huis, maar echt mooier is het er niet op geworden
[ afbeelding ]
Ik ken iemand en haar boekhouder zij dat ze geen gat in haar hand had maar een hand mistquote:
Dat heb ik je net al uitgelegd, ook een linkje naar het oorspronkelijke programma erbij.quote:Op zondag 2 oktober 2022 20:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar hoezo?
quote:Op zondag 2 oktober 2022 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ken iemand en haar boekhouder zij dat ze geen gat in haar hand had maar een hand mist
quote:Op zondag 2 oktober 2022 20:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat had ik geloof erder gezien hehe
Om elkaar beter te leren kennenquote:Op zondag 2 oktober 2022 20:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar hoezo?
nee heeft geen zinn wat zoll ik wanneer de stream nur 1 min loptquote:Op zondag 2 oktober 2022 20:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat heb ik je net al uitgelegd, ook een linkje naar het oorspronkelijke programma erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |