Ze zal er wel een wokkel van kunnen draaien.quote:
Ja irritant.quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
En een hoop moeilijke dingen als "Als hij 2e wordt mag Leclerc niet hoger dan ... en Perez niet hoger dan ..." en meer van die ongein.
Weet ik niet, hij vliegt nogal eens uit de bocht.quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:24 schreef tralalala het volgende:
Leclerc moet toch een veel knapper meisje kunnen krijgen.
Ze heeft hoe dan ook de broek aan zo te zien.quote:
Of als Verstappen met FL wint, dan boeit de rest sowieso niet meerquote:Op zondag 2 oktober 2022 17:27 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen is kampioen in Japan als:
- hij wint, Perez max tweede zonder snelste ronde, Leclerc max derde
- hij wordt tweede, Leclerc max 6e en Perez max 5e
Beide kan.quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, want liever een of ander modepoppetje voor een jaar dan iemand waar je gelukkig mee bent.
P11. Net buiten de puntenquote:Op zondag 2 oktober 2022 17:26 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "[Voorbeschouwing] Formula 1 Bahrain Grand Prix 2022 #1" van 29-09-2022 t/m 02-10-2022
nr / aantal posts / gebruiker
01 152 3rr0r
02 146 StephanL
03 141 Nattekat
04 135 Mano_
05 133 Peterselieman
06 130 R-woud93
07 125 HiDiHo
08 118 ESF1Gamer
09 112 Sally
10 109 Zipportal
11 100 ChevyCaprice
[/spoiler]
Ah, dan is dat het - nóg een keer SC infringement.quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:24 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Two time 5 second penalty voor beide SC infringments
quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Ze zal er wel een wokkel van kunnen draaien.
Jack Plooij is ook blij dat hij geen Russel heetquote:Op zondag 2 oktober 2022 17:24 schreef SiGNe het volgende:
Deze race is afgezien van een uitvalbeurt door Russell de eerste race buiten de top 5 voor Russell
Plus hij mag natuurlijk van geluk spreken dat z'n ouders 'm geen Jack hebben genoemd
Tuurlijk, maar van die showbizzrelaties die om de haverklap stuk gaan...matig, slecht.quote:
Nee, wordt constant gecockblockt door de Ferrari pit-crewquote:Op zondag 2 oktober 2022 17:24 schreef tralalala het volgende:
Leclerc moet toch een veel knapper meisje kunnen krijgen.
Fok!ers hebben thuis weer wat beters zitten hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Ze zal er wel een wokkel van kunnen draaien.
Die hebben dan ook allemaal 35cm in de broek.quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Fok!ers hebben thuis weer wat beters zitten hoor.
Opblaasbaar onder hun bed liggen bedoel je.quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Allemaal naar het 35cm topicquote:Op zondag 2 oktober 2022 17:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die hebben dan ook allemaal 35cm in de broek.
Reken maar!quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
NWS / ’Mijn vriend is zo groot geschapen, dat ik er last van heb’quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, dat is slechts een gemiddelde. VBL bijvoorbeeld zit daar ver boven.quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb helaas maar 21cm, daarom ben ik mod geworden.quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Moet te doen zijnquote:Op zondag 2 oktober 2022 17:27 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen is kampioen in Japan als:
- hij wint, Perez max tweede zonder snelste ronde, Leclerc max derde
- hij wordt tweede, Leclerc max 6e en Perez max 5e
Daar hebben de lullen handen, voeten en een Fok!-accountquote:Op zondag 2 oktober 2022 17:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, dat is slechts een gemiddelde. VBL bijvoorbeeld zit daar ver boven.
Zeker niks mis met het dinnetje van Leclercquote:Op zondag 2 oktober 2022 17:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Leuk meisje hoor, niks mis mee.
"dames"quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:31 schreef Kickinalfa het volgende:
Kunnen we nog wat meer Aziatische dames in beeld krijgen?
De lat zo laag leggenquote:Op zondag 2 oktober 2022 17:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb helaas maar 21cm, daarom ben ik mod geworden.
Ze maken mij de pis nie lauwquote:Op zondag 2 oktober 2022 17:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
NWS / ’Mijn vriend is zo groot geschapen, dat ik er last van heb’
Dat is algemeen bekend.
Zo slecht!quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:24 schreef SiGNe het volgende:
Deze race is afgezien van een uitvalbeurt door Russell de eerste race buiten de top 5 voor Russell
Plus hij mag natuurlijk van geluk spreken dat z'n ouders 'm geen Jack hebben genoemd
quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeker niks mis met het dinnetje van Leclerc
quote:Charlotte Sine komt net als Charles Leclerc uit Monaco en is student architectuur, Instagram influencer én model.
Users in het zwart.quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:31 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:31 schreef Kickinalfa het volgende:
3k per maand, nog steeds matig maar wel netjes van Danny.quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:31 schreef Coco het volgende:
[..]
In dit topic worden veel dingen duidelijk.quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:31 schreef Coco het volgende:
[..]
In mijn hoofd heeft ie 9 punten nodig. Maar dat zal wel gebaseerd zijn op het feit dat het aantal overwinningen nog niet vast stond toen ik dat uitrekende.quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of als Verstappen met FL wint, dan boeit de rest sowieso niet meer
Was nog troostmeisje van Hirohito persoonlijk.quote:
I feel you. Oh wacht.quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Leclerc gaat sowieso niet meer aan zijn aantal komenquote:Op zondag 2 oktober 2022 17:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In mijn hoofd heeft ie 9 punten nodig. Maar dat zal wel gebaseerd zijn op het feit dat het aantal overwinningen nog niet vast stond toen ik dat uitrekende.
Ik wil aan de champagne om 9 uur 's ochtends volgende weekquote:Op zondag 2 oktober 2022 17:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Leclerc gaat sowieso niet meer aan zijn aantal komen
gaat dus maar om 1 infringement:quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:32 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.fia.com/sites(...)%20SC%20incident.pdf
Over een klein half uurtje.
quote:"The driver and team representative are required to report to the Stewards at 23:55 in relation to the incident below: No / Driver 11 - Sergio Perez Reason Gerd Ennser Alleged breach of Article 55.10 of the FIA Formula One Sporting Regulations, not keeping within 10 car lengths of the Safety Car."
Winnen + FLquote:Op zondag 2 oktober 2022 17:37 schreef Newone82 het volgende:
Hoe kan Max kampioen worden in Suzuka??
Het gaat om het hartje.quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:31 schreef Kickinalfa het volgende:
Dat is hier ook wel de bedoeling jaquote:Op zondag 2 oktober 2022 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil aan de champagne om 9 uur 's ochtends volgende week
quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:31 schreef Kickinalfa het volgende:
Daar zal ie ook niks van merken omdat ie toch al achteraan start.quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:39 schreef Sally het volgende:
Latifi hit with 5-place grid penalty for Japanese GP after clash with Zhou in Singapore
https://www.formula1.com/(...)0YoAR68lnyL980N.html
Ben nog op zoek op FIA.com naar de andere docs. maar kan het even niet zo snel meer vinden, LOLquote:Op zondag 2 oktober 2022 17:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
tsja, alle rijders doen het ...
Twee pizza’s besteldquote:
https://en.wikipedia.org/wiki/1976_British_Grand_Prixquote:Op zondag 2 oktober 2022 17:42 schreef Sally het volgende:
[..]
* Sally die goeie ouwe crewtijd opzoek naar de officiele meldingen voor de fouten van chassis en motoren
Ik heb het topic vandaag niet gevolgd maar ik snap niet waarom hier een tijdspenalty aan moet hangen. Gevaar hangt er niet aan vast.quote:
Tijdspenalty is zwaar overdreven maar het is logisch dat er een max wordt gegeven wat betreft hoever je achter de SC mag zitten.quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:46 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik heb het topic vandaag niet gevolgd maar ik snap niet waarom hier een tijdspenalty aan moet hangen. Gevaar hangt er niet aan vast.
Tja, gezeik omdat je te veel vaart kan maken.quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:46 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik heb het topic vandaag niet gevolgd maar ik snap niet waarom hier een tijdspenalty aan moet hangen. Gevaar hangt er niet aan vast.
De kermis is voor proleten.quote:
7 uurquote:Op zondag 2 oktober 2022 17:47 schreef ondeugend het volgende:
Hoe laat kan ik de Japan start verwachten volgende week?
Ik vraag dit voor een vriend zodat de vriend even een geweldig ontbijt voor mij kan regelen.
Dat snap ik. En net als jou gaat het me meer om de strafmaat.quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Tijdspenalty is zwaar overdreven maar het is logisch dat er een max wordt gegeven wat betreft hoever je achter de SC mag zitten.
denk dat dat reeel is. Als de Fellali's niet uitvallen, en Perez ook 'gewoon' rijdt - dan was Perez mss wel 2e geworden, maar in dit geval had PER een superstartquote:Op zondag 2 oktober 2022 17:48 schreef Marcoss het volgende:
Max gelooft niet dat er meer dan P4 in had gezeten dus
Oh, dat is goed te doen.quote:
Dat gaat pijn doenquote:Op zondag 2 oktober 2022 17:39 schreef Sally het volgende:
Latifi hit with 5-place grid penalty for Japanese GP after clash with Zhou in Singapore
https://www.formula1.com/(...)0YoAR68lnyL980N.html
Ik denk dat je met DRS best Sainz nog had kunnen pakken.quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:48 schreef Marcoss het volgende:
Max gelooft niet dat er meer dan P4 in had gezeten dus
Echt?quote:
quote:
Ja anders check je mooie OPquote:Op zondag 2 oktober 2022 17:52 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Echt?
De vriend wenst niet gepiepeld te worden natuurlijk
Laten we het er maar op houden dat dit Max' weekend niet was. (Maar wel dat van CHECO!)quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik denk dat je met DRS best Sainz nog had kunnen pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |