In dit topic worden veel dingen duidelijk.quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb helaas maar 21cm, daarom ben ik mod geworden.
In mijn hoofd heeft ie 9 punten nodig. Maar dat zal wel gebaseerd zijn op het feit dat het aantal overwinningen nog niet vast stond toen ik dat uitrekende.quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of als Verstappen met FL wint, dan boeit de rest sowieso niet meer
Was nog troostmeisje van Hirohito persoonlijk.quote:
I feel you. Oh wacht.quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb helaas maar 21cm, daarom ben ik mod geworden.
Leclerc gaat sowieso niet meer aan zijn aantal komenquote:Op zondag 2 oktober 2022 17:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In mijn hoofd heeft ie 9 punten nodig. Maar dat zal wel gebaseerd zijn op het feit dat het aantal overwinningen nog niet vast stond toen ik dat uitrekende.
Ik wil aan de champagne om 9 uur 's ochtends volgende weekquote:Op zondag 2 oktober 2022 17:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Leclerc gaat sowieso niet meer aan zijn aantal komen
gaat dus maar om 1 infringement:quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:32 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.fia.com/sites(...)%20SC%20incident.pdf
Over een klein half uurtje.
quote:"The driver and team representative are required to report to the Stewards at 23:55 in relation to the incident below: No / Driver 11 - Sergio Perez Reason Gerd Ennser Alleged breach of Article 55.10 of the FIA Formula One Sporting Regulations, not keeping within 10 car lengths of the Safety Car."
Winnen + FLquote:Op zondag 2 oktober 2022 17:37 schreef Newone82 het volgende:
Hoe kan Max kampioen worden in Suzuka??
Het gaat om het hartje.quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:31 schreef Kickinalfa het volgende:
Kunnen we nog wat meer Aziatische dames in beeld krijgen?
Dat is hier ook wel de bedoeling jaquote:Op zondag 2 oktober 2022 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil aan de champagne om 9 uur 's ochtends volgende week
quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:31 schreef Kickinalfa het volgende:
Kunnen we nog wat meer Aziatische dames in beeld krijgen?
Daar zal ie ook niks van merken omdat ie toch al achteraan start.quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:39 schreef Sally het volgende:
Latifi hit with 5-place grid penalty for Japanese GP after clash with Zhou in Singapore
https://www.formula1.com/(...)0YoAR68lnyL980N.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |