In dit topic worden veel dingen duidelijk.quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb helaas maar 21cm, daarom ben ik mod geworden.
In mijn hoofd heeft ie 9 punten nodig. Maar dat zal wel gebaseerd zijn op het feit dat het aantal overwinningen nog niet vast stond toen ik dat uitrekende.quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of als Verstappen met FL wint, dan boeit de rest sowieso niet meer
Was nog troostmeisje van Hirohito persoonlijk.quote:
I feel you. Oh wacht.quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb helaas maar 21cm, daarom ben ik mod geworden.
Leclerc gaat sowieso niet meer aan zijn aantal komenquote:Op zondag 2 oktober 2022 17:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In mijn hoofd heeft ie 9 punten nodig. Maar dat zal wel gebaseerd zijn op het feit dat het aantal overwinningen nog niet vast stond toen ik dat uitrekende.
Ik wil aan de champagne om 9 uur 's ochtends volgende weekquote:Op zondag 2 oktober 2022 17:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Leclerc gaat sowieso niet meer aan zijn aantal komen
gaat dus maar om 1 infringement:quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:32 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.fia.com/sites(...)%20SC%20incident.pdf
Over een klein half uurtje.
quote:"The driver and team representative are required to report to the Stewards at 23:55 in relation to the incident below: No / Driver 11 - Sergio Perez Reason Gerd Ennser Alleged breach of Article 55.10 of the FIA Formula One Sporting Regulations, not keeping within 10 car lengths of the Safety Car."
Winnen + FLquote:Op zondag 2 oktober 2022 17:37 schreef Newone82 het volgende:
Hoe kan Max kampioen worden in Suzuka??
Het gaat om het hartje.quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:31 schreef Kickinalfa het volgende:
Kunnen we nog wat meer Aziatische dames in beeld krijgen?
Dat is hier ook wel de bedoeling jaquote:Op zondag 2 oktober 2022 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil aan de champagne om 9 uur 's ochtends volgende week
quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:31 schreef Kickinalfa het volgende:
Kunnen we nog wat meer Aziatische dames in beeld krijgen?
Daar zal ie ook niks van merken omdat ie toch al achteraan start.quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:39 schreef Sally het volgende:
Latifi hit with 5-place grid penalty for Japanese GP after clash with Zhou in Singapore
https://www.formula1.com/(...)0YoAR68lnyL980N.html
Ben nog op zoek op FIA.com naar de andere docs. maar kan het even niet zo snel meer vinden, LOLquote:Op zondag 2 oktober 2022 17:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
tsja, alle rijders doen het ...
Twee pizza’s besteldquote:
https://en.wikipedia.org/wiki/1976_British_Grand_Prixquote:Op zondag 2 oktober 2022 17:42 schreef Sally het volgende:
[..]
* Sally die goeie ouwe crewtijd opzoek naar de officiele meldingen voor de fouten van chassis en motoren
Ik heb het topic vandaag niet gevolgd maar ik snap niet waarom hier een tijdspenalty aan moet hangen. Gevaar hangt er niet aan vast.quote:
Tijdspenalty is zwaar overdreven maar het is logisch dat er een max wordt gegeven wat betreft hoever je achter de SC mag zitten.quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:46 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik heb het topic vandaag niet gevolgd maar ik snap niet waarom hier een tijdspenalty aan moet hangen. Gevaar hangt er niet aan vast.
Tja, gezeik omdat je te veel vaart kan maken.quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:46 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik heb het topic vandaag niet gevolgd maar ik snap niet waarom hier een tijdspenalty aan moet hangen. Gevaar hangt er niet aan vast.
De kermis is voor proleten.quote:
7 uurquote:Op zondag 2 oktober 2022 17:47 schreef ondeugend het volgende:
Hoe laat kan ik de Japan start verwachten volgende week?
Ik vraag dit voor een vriend zodat de vriend even een geweldig ontbijt voor mij kan regelen.
Dat snap ik. En net als jou gaat het me meer om de strafmaat.quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Tijdspenalty is zwaar overdreven maar het is logisch dat er een max wordt gegeven wat betreft hoever je achter de SC mag zitten.
denk dat dat reeel is. Als de Fellali's niet uitvallen, en Perez ook 'gewoon' rijdt - dan was Perez mss wel 2e geworden, maar in dit geval had PER een superstartquote:Op zondag 2 oktober 2022 17:48 schreef Marcoss het volgende:
Max gelooft niet dat er meer dan P4 in had gezeten dus
Oh, dat is goed te doen.quote:
Dat gaat pijn doenquote:Op zondag 2 oktober 2022 17:39 schreef Sally het volgende:
Latifi hit with 5-place grid penalty for Japanese GP after clash with Zhou in Singapore
https://www.formula1.com/(...)0YoAR68lnyL980N.html
Ik denk dat je met DRS best Sainz nog had kunnen pakken.quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:48 schreef Marcoss het volgende:
Max gelooft niet dat er meer dan P4 in had gezeten dus
Echt?quote:
quote:
Ja anders check je mooie OPquote:Op zondag 2 oktober 2022 17:52 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Echt?
De vriend wenst niet gepiepeld te worden natuurlijk
Laten we het er maar op houden dat dit Max' weekend niet was. (Maar wel dat van CHECO!)quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik denk dat je met DRS best Sainz nog had kunnen pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |