abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_206182773
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 20:34 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
1) Er zijn al heel wat Nazi bataljons vernietigd dus al met al hoera voor dit want Nazi's kunnen we missen als kiespijn in deze wereld.
Wanneer gaan we daarmee beginnen in Rusland?
quote:
2) Klopt. Maar zodra de Oekraine meer en meer land gaat verliezen valt deze regering of wat er dan ook na Zelensky komt.
Oekraine is alleen maar land aan het winnen nu.
quote:
3) NATO doet zn best om te redden wat er te redden valt. Maar dat houdt een keer op. En artikel 5 is een wassen neus, wat ik al heb laten zien adhv het ingezonden artikel.
Dit is niet waar en heb je ook niet laten zien met dat artikel.
quote:
4) Dat is al bereikt. Geen kans dat Oekraine bij NATO komt.

En over 1 jaar wordt er begonnen aan de voorbereidingen van de USA verkiezingen, Dan gaan de Republikeinen er keihard in en wordt seniele Joe niet gespaard met zijn geldverslindende gedrag.
Ook maar eens kijken hoe de EU er aan toe is met de peperhoge vaste lasten.

En zoals ik al stelde: Rusland is nog niet eens begonnen.
Rusland is bijna uitgespeeld. Waarom zou Rusland nog niet begonnen zijn? Vinden ze het fijn om zoveel manschappen en materieel te verliezen?
pi_206182805
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 20:34 schreef Schaamlap het volgende:

.....

En zoals ik al stelde: Rusland is nog niet eens begonnen.
Nog niet eens begonnen en al door je wapens en andere benodigde resources heen... Top strategie van die Russen joh.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_206182880
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 20:37 schreef Raw85 het volgende:
Steeds weer dat nazi-verhaal :')

De enigen die met hun gedrag enigszins in de buurt komen van de nazi’s zijn de Russen.
Dat zeg je omdat je westerse propaganda als zoete koek slikt en niet kritisch of genuanceerd naar het conflict kijkt.
pi_206182925
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 20:44 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Dat zeg je omdat je westerse propaganda als zoete koek slikt en niet kritisch of genuanceerd naar het conflict kijkt.
Maar kom eens met wat onderbouwing dan. En even wat meer dan een enkel fotootje van wat Azov-figuren met nazi-sympathien.

Echt een onderliggend, diepgaand maatschappij motief.
  Moderator zondag 2 oktober 2022 @ 20:51:17 #105
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206182961
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 20:48 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Maar kom eens met wat onderbouwing dan. En even wat meer dan een enkel fotootje van wat Azov-figuren met nazi-sympathien.

Echt een onderliggend, diepgaand maatschappij motief.
Daar is NWS voor, hier kun je speculeren.
Lach met een schone bips
pi_206182969
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 20:51 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Daar is NWS voor, hier kun je speculeren.
Dat is wat anders dan ongefundeerd beschuldigen.
pi_206182997
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 20:44 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Dat zeg je omdat je westerse propaganda als zoete koek slikt en niet kritisch of genuanceerd naar het conflict kijkt.
In Nederland hebben we ook Nazi's, moet Putin hier ook maar orde op zaken komen stellen?

En wat denk je van Rusland zelf, geweld gebruiken tegen bijvoorbeeld homo's is daar gewoon compleet normaal.

quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 20:48 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Maar kom eens met wat onderbouwing dan. En even wat meer dan een enkel fotootje van wat Azov-figuren met nazi-sympathien.

Echt een onderliggend, diepgaand maatschappij motief.
Ze komen toch elke keer met dezelfde foto van hetzelfde groepje mensen.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  Moderator zondag 2 oktober 2022 @ 20:53:59 #108
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206183018
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 20:51 schreef The_End het volgende:

[..]
Dat is wat anders dan ongefundeerd beschuldigen.
Om over speculeren te spreken, speculaas lag ook alweer in de aanbieding.

Misschien zou het tijd worden dat mensen elkaars mening die afwijkend is van een ander eens gewoon te accepteren. Hoe noemen we dat in Nederland ook alweer? Ah Polderen, was het. BNW is geen NWS en zou het ook niet moeten worden toch? Anders kun je net zo goed alles op 1 hoop gooien.
Lach met een schone bips
pi_206183019
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 20:39 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Nog niet eens begonnen en al door je wapens en andere benodigde resources heen... Top strategie van die Russen joh.
Las een paar weken geleden een artikel over zorgen in de VS en andere NAVO landen over de eigen slinkende voorraden. :')
pi_206183039
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 20:53 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Om over speculeren te spreken, speculaas lag ook alweer in de aanbieding.

Misschien zou het tijd worden dat mensen elkaars mening die afwijkend is van een ander eens gewoon te accepteren. Hoe noemen we dat in Nederland ook alweer? Ah Polderen, was het. BNW is geen NWS en zou het ook niet moeten worden toch? Anders kun je net zo goed alles op 1 hoop gooien.
Lijkt me een goed idee. Zou het dan ook een goed idee zijn als mensen geen persoonlijke aanvallen meer doen? DIt "Dat zeg je omdat je westerse propaganda als zoete koek slikt en niet kritisch of genuanceerd naar het conflict kijkt." is een persoonlijke aanval en dient geen enkel doel. Vind je ook niet?
pi_206183046
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 20:54 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Las een paar weken geleden een artikel over zorgen in de VS en andere NAVO landen over de eigen slinkende voorraden. :')
Hoezo reageer je hier wel op en niet op mijn reactie op jouw post?
  Moderator zondag 2 oktober 2022 @ 20:55:47 #112
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206183048
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 20:54 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Las een paar weken geleden een artikel over zorgen in de VS en andere NAVO landen over de eigen slinkende voorraden. :')
En wachttijden tot aan 2025... Good job soldiers.
Lach met een schone bips
pi_206183053
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 20:51 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Daar is NWS voor, hier kun je speculeren.
Speculeren is wat anders dan eenvoudig weerlegbare leugens verspreiden, sorry.
  Moderator zondag 2 oktober 2022 @ 20:58:37 #114
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206183071
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 20:55 schreef The_End het volgende:

[..]
Lijkt me een goed idee. Zou het dan ook een goed idee zijn als mensen geen persoonlijke aanvallen meer doen? DIt "Dat zeg je omdat je westerse propaganda als zoete koek slikt en niet kritisch of genuanceerd naar het conflict kijkt." is een persoonlijke aanval en dient geen enkel doel. Vind je ook niet?
Ik ben helemaal voor een open discussie zonder schelden ^O^ En ook zonder persoonlijke aanvallen ^O^: Maar jij bent ook niet gek, jij weet net zo goed dat sommige posts in BNW een andere reactie uitlokken dan op andere sub fora. Misschien als iedereen gewoon de gedachte van het sub forum waar hij/zij/hen in post in gedachten zou houden de discussies ook minder snel uit de hand lopen.
Lach met een schone bips
  Moderator zondag 2 oktober 2022 @ 20:59:27 #115
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206183084
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 20:56 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Speculeren is wat anders dan eenvoudig weerlegbare leugens verspreiden, sorry.
Is dat niet nou net aan welke kant van het spectrum je staat qua nieuws inname?
Lach met een schone bips
pi_206183100
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 20:54 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Las een paar weken geleden een artikel over zorgen in de VS en andere NAVO landen over de eigen slinkende voorraden. :')
Het westen kan de productie (flink) opvoeren.. Rusland heeft (bijna) niks meer.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_206183159
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 20:59 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Is dat niet nou net aan welke kant van het spectrum je staat qua nieuws inname?
Je kunt iets toch weerleggen? Ik snap dat dat hier niet werkt met een verhaal van een NRC-journalist of iets dat De Commandant der Strijdkrachten van Nederland beweert, maar toch.

Er zijn nog ontelbaar veel tussenopties. Ik noem bijv Open Source Intelligence. Dat is geen MSM en gewoon eenvoudig te weerleggen als je beweert dat het MSM/fake news is. Kom maar op met die weerleggingen.
  zondag 2 oktober 2022 @ 21:04:17 #118
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206183162
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 20:53 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
In Nederland hebben we ook Nazi's, moet Putin hier ook maar orde op zaken komen stellen?

En wat denk je van Rusland zelf, geweld gebruiken tegen bijvoorbeeld homo's is daar gewoon compleet normaal.
[..]
Ze komen toch elke keer met dezelfde foto van hetzelfde groepje mensen.
Veelal van 2014 toen het Bataljon door een werd opgericht een van de oprichters was zelf joods.
Daarna zijn er behoorlijk wat aanpassingen in het Bataljon geweest waaronder de leiding van het Bataljon.

Had Rusland laatst niet een tig tal van die zogenaamde Nazis vrij gelaten voor een buddy van Poetin.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206183172
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 20:53 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
In Nederland hebben we ook Nazi's, moet Putin hier ook maar orde op zaken komen stellen?

En wat denk je van Rusland zelf, geweld gebruiken tegen bijvoorbeeld homo's is daar gewoon compleet normaal.
Waarom houden jullie jezelf zo voor gek en komen met dit soort kromme vergelijkingen? De nazi's in Oekrane waren/zijn beter georganiseerd en vormde een paramilitaire militie, die ook jarenlang los gingen in het oosten van het land en daar misdrijven pleegden tegen o.a. etnische Russen. "mAaR wE hEbbeN HiER OOk naZI's?"

Aangezien je homoseksualiteit zo belangrijk vindt en het als argument gebruikt: maak je maar geen zorgen, ondanks alle ellende op deze wereld, heb je ook in Rusland de vrijheid om een man in zijn aars te nemen, zolang je het maar niet propageert en anderen met die gedachtegoed besmet. Het ironische is dat mensen als jij die dit als argument tegen Rusland gebruiken vaak de mensen zijn die hier lopen te klagen over het indoctrineren van kinderen op scholen met het LGBT+ gedachtegoed, die klagen over wokeisme, BLM, doorgeslagen feminisme, 1001 genders, cancelcultuur, enz.. maar het nu als zwaktebod gebruikt tegen Rusland.
Rusland laat zich niet chanteren en onderdrukken door westerse regeringen (die het door de strotten van hun eigen bevolking duwen) om deze ideen door de strotten van de Russische bevolking te duwen.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2022 21:57:06 ]
  Moderator zondag 2 oktober 2022 @ 21:08:19 #120
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206183207
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 21:04 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Je kunt iets toch weerleggen? Ik snap dat dat hier niet werkt met een verhaal van een NRC-journalist of een van De Commandant der Strijdkrachten van Nederland.

Maar er zijn nog ontelbaar veel tussenopties. Ik noem bijv Open Source Intelligence. Dat is geen MSM en gewoon eenvoudig te weerleggen als je beweert dat het MSM/fake news is. Kom maar op met die weerleggingen.
Ik probeer dan ook geen statement te maken over wat waar is of wat niet, maar als je alles met berichten wil weerleggen zonder de gedachten van users in BNW in ogenschouw te nemen probeer je in feite van BNW een NWS forum te maken.

Ik vind het juist fantastisch dat je hier gewoon je mening kan geven, gefundeerd of niet. Aan de hand van alternatieve bronnen of niet. Jij hebt het over OSI, maar kun jij mij garanderen dat het niet door MSM gecontroleerd is? Nu speel ik even de advocaat van de duivel :) Dat is juist BNW.
Lach met een schone bips
pi_206183450
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 21:05 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Waarom houden jullie jezelf zo voor gek en komen met dit soort kromme vergelijkingen? De nazi's in Oekrane waren/zijn beter georganiseerd en vormde een paramilitaire militie, die ook jarenlang los gingen in het oosten van het land en daar misdrijven pleegden tegen o.a. etnische Russen. "mAaR wE hEbbeN HiER OOk naZI's?"
Gek he dat je je land verdedigd tegen Russische rebellen? En gezien de historie van Russen in Oekrane is het volkomen begrijpbaar.

Die willen geen derde keer lijdzaam toe kijken hoe hun vrouwen en dochters verkracht worden.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  Overall beste user 2022 zondag 2 oktober 2022 @ 21:35:48 #122
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206183591
Er is een Russische hergroepering in de buurt van Kherson bezig.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206183707
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 21:24 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Gek he dat je je land verdedigd tegen Russische rebellen? En gezien de historie van Russen in Oekrane is het volkomen begrijpbaar.

Die willen geen derde keer lijdzaam toe kijken hoe hun vrouwen en dochters verkracht worden.
Ah, je gooit het over een andere boeg :D ^O^
Om je land te verdedigen heb je idd een nazi ideologie voor nodig.

Heb je ook weleens de historie van Oekraners op Oekrane en omliggende landen gelezen? De historie van westerse landen? Hoef je niet eens diep in de geschiedenis voor te duiken.
pi_206183737
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 21:45 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Ah, je gooit het over een andere boeg :D ^O^
Om je land te verdedigen heb je idd een nazi ideologie voor nodig.
Dat is wat jij zegt. Je probeert hem woorden in de mond te leggen. Waarom denk je dat je een nazi ideologie nodig hebt om je land te verdedigen?
quote:
Heb je ook weleens de historie van Oekraners op Oekrane en omliggende landen gelezen? De historie van westerse landen? Hoef je niet eens diep in de geschiedenis voor te duiken.
Dit is geen argument voor iets. Je probeert alleen maar te doen alsof de ander minder kennis heeft dan jij en het niet begrijpt.

Wat bedoel je met die geschiedenis? Waar refereer je naar? Wat heeft het te maken met de russische inval in Oekraine?
pi_206183776
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 21:08 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik probeer dan ook geen statement te maken over wat waar is of wat niet, maar als je alles met berichten wil weerleggen zonder de gedachten van users in BNW in ogenschouw te nemen probeer je in feite van BNW een NWS forum te maken.

Ik vind het juist fantastisch dat je hier gewoon je mening kan geven, gefundeerd of niet. Aan de hand van alternatieve bronnen of niet. Jij hebt het over OSI, maar kun jij mij garanderen dat het niet door MSM gecontroleerd is? Nu speel ik even de advocaat van de duivel :) Dat is juist BNW.
Beetje jammer dat die meningen als een feit worden gepresenteerd. En vervolgens mag je daar niks over zeggen want dan moet je maar naar NWS vertrekken. Vermakelijk is het wel.
  Moderator zondag 2 oktober 2022 @ 22:03:37 #126
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206183929
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 21:50 schreef Questular het volgende:

[..]
Beetje jammer dat die meningen als een feit worden gepresenteerd. En vervolgens mag je daar niks over zeggen want dan moet je maar naar NWS vertrekken. Vermakelijk is het wel.
Dat is niet helemaal wat ik zeg toch? Maar wil je een BNW en NWS? of moet het 1 eenheidsworst worden waar het helemaal uit de hand loopt? Je kan je ook aanpassen aan het sub forum waar je in komt en de andere meningen accepteren. Hey ik lees ook wel eens in het Ajax voetbaltopic, maar snap ook dat ik daar beter niet kan zeggen wat ik denk :)
Lach met een schone bips
pi_206183951
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 19:09 schreef theguyver het volgende:

[..]
Wow..
Heerlijk die Russische tv, thx ik liep enkele dagen achter.
Het is een soort twister geworden met de stand van zaken en termen die wel en niet gebruikt mogen worden.
  Moderator zondag 2 oktober 2022 @ 22:12:07 #128
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206184009
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 21:50 schreef Questular het volgende:

[..]
Beetje jammer dat die meningen als een feit worden gepresenteerd. En vervolgens mag je daar niks over zeggen want dan moet je maar naar NWS vertrekken. Vermakelijk is het wel.
Mijn reactie was wat kort, maar om er aan toe te voegen. Wat ik eerder ook al aangaf is wanneer je hier met MSM bronnen aankomt het echt niet helpt in de discussie. Ga je wel gewoon een discussie aan op een normale manier zonder die bronnen valt er echt wel een discussie te voeren. Heb ik toch vaak zat gezien inmiddels, maar met elkaar met bronnen om de oren slaan waar beide kanten geen zak van geloven schiet je ook niks op. Net zo min als gescheld over en weer. ^O^
Lach met een schone bips
pi_206184050
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 22:12 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Mijn reactie was wat kort, maar om er aan toe te voegen. Wat ik eerder ook al aangaf is wanneer je hier met MSM bronnen aankomt
Lekkere discussie wel als je alleen met Lange Frans-bronnen mag aankomen.
  Moderator zondag 2 oktober 2022 @ 22:15:55 #130
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206184073
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2022 22:14 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Lekkere discussie wel als je alleen met Lange Frans-bronnen mag aankomen.
En jij bewijst precies weer waarom zoveel discussies fout gaan in BNW, bedankt daarvoor :)
Lach met een schone bips
  zondag 2 oktober 2022 @ 22:31:23 #131
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206184279
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 22:06 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Het is een soort twister geworden met de stand van zaken en termen die wel en niet gebruikt mogen worden.
Poos terug moest volgens een van de aanwezigen, heel Duitsland maar uitgemoord worden. En ga maar even door.
Kan even niet het originele filmpje vinden.
Maar deze Poolse gast heeft het een en ander vertaalt.
Russisch en pools lijkt behoorlijk op elkaar kwa spraak.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206184398
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 21:48 schreef The_End het volgende:

[..]
Dat is wat jij zegt. Je probeert hem woorden in de mond te leggen. Waarom denk je dat je een nazi ideologie nodig hebt om je land te verdedigen?
[..]
Dit is geen argument voor iets. Je probeert alleen maar te doen alsof de ander minder kennis heeft dan jij en het niet begrijpt.

Wat bedoel je met die geschiedenis? Waar refereer je naar? Wat heeft het te maken met de russische inval in Oekraine?
:')

Wat bedoel je met hem woorden in de mond leggen? Waar maak jij uit op dat ik denk dat je een nazi ideologie nodig hebt om je land te verdedigen?

Waarom is dat geen argument voor iets? Vuur je deze vragenkanon op mij af omdat je denkt dat je in een oorlog zit en het met deze losse flodders kan winnen?

Wat bedoel je met wat ik bedoel met die geschiedenis? Ken je die geschiedenis niet of weet je het niet op te zoeken? Waar zou ik naar refereer denk je? Wat hebben je vragen met iets zinnigs te maken?
  zondag 2 oktober 2022 @ 22:39:32 #133
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206184406
Slecht nieuws voor Rusland na een behoorlijke adempauze heeft Oekrane toch een behoorlijke doorbraak geforceerd ten westen van Nikopol
Een best wel bizarre doorbraak omdat daar zo'n beetje 5 van de beste Russische eenheden bevinden.
Als ze door kunnen drukken tot aan de bruggen van de regio bij Nova Kakovka dan kunnen ze een enorme groep insluiten.
Maar goed niet te vroeg juichen maar vind bizar dat de Oekraeners juist daar de aanval inzetten.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator zondag 2 oktober 2022 @ 22:44:31 #134
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206184476
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 22:31 schreef theguyver het volgende:
Poos terug moest volgens een van de aanwezigen, heel Duitsland maar uitgemoord worden
Dit hoop ik niet, weet je hoeveel lekkerder de Dner Kebab is in DLD?
Lach met een schone bips
  zondag 2 oktober 2022 @ 23:40:28 #135
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206185009
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 22:44 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dit hoop ik niet, weet je hoeveel lekkerder de Dner Kebab is in DLD?
Agh ja het is een talkshow eerder kwam al aan bod dat groot Brittanni genuked moest worden.
Zie kanaal van de YouTube link er komt zat bizarre shizzle aan bod.
En dan snap ik die Russen wel dat ze niet meer weten wat ze allemaal moeten geloven.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator zondag 2 oktober 2022 @ 23:49:15 #136
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206185043
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 23:40 schreef theguyver het volgende:

[..]
Agh ja het is een talkshow eerder kwam al aan bod dat groot Brittanni genuked moest worden.
Zie kanaal van de YouTube link er komt zat bizarre shizzle aan bod.
En dan snap ik die Russen wel dat ze niet meer weten wat ze allemaal moeten geloven.
Deze is ook wel interessant over nuken gesproken:
Lach met een schone bips
pi_206185077
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 21:35 schreef Ulx het volgende:
Er is een Russische hergroepering in de buurt van Kherson bezig.
De troepen zijn gewoon aan het oprukken in een tegengestelde richting.
  Moderator zondag 2 oktober 2022 @ 23:54:45 #138
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206185081
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 23:40 schreef theguyver het volgende:

[..]
Agh ja het is een talkshow eerder kwam al aan bod dat groot Brittanni genuked moest worden.
Zie kanaal van de YouTube link er komt zat bizarre shizzle aan bod.
En dan snap ik die Russen wel dat ze niet meer weten wat ze allemaal moeten geloven.
Maar het is toch ook gewoon 1 grote poppenkast, net zo als de Russki staatsmedia zeggen dat Westen fout is doet de media hier hetzelfde :)
Lach met een schone bips
  zondag 2 oktober 2022 @ 23:55:26 #139
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206185086
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 23:49 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Deze is ook wel interessant over nuken gesproken:
Ziet er uit als wargames.
En zoals het eind van wargames al aangeeft verschillende scenario's en elke uitkomst is hetzelfde.
Iedereen verliest.
WarGames (1983) - Reference View - IMDb
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator zondag 2 oktober 2022 @ 23:57:16 #140
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206185099
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 23:55 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ziet er uit als wargames.
En zoals het eind van wargames al aangeeft verschillende scenario's en elke uitkomst is hetzelfde.
Iedereen verliest.
WarGames (1983) - Reference View - IMDb
Klopt, en de uiteindelijke verliezer in ieder conflict ben jij en ik :) Denk je werkelijk dat als dit scenario zou gebeuren de big chiefs wereldwijd niet al lekker droog zitten? Just food for thought.
Lach met een schone bips
  Overall beste user 2022 maandag 3 oktober 2022 @ 00:17:33 #141
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206185177
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 22:39 schreef theguyver het volgende:
Slecht nieuws voor Rusland na een behoorlijke adempauze heeft Oekrane toch een behoorlijke doorbraak geforceerd ten westen van Nikopol
Een best wel bizarre doorbraak omdat daar zo'n beetje 5 van de beste Russische eenheden bevinden.
Als ze door kunnen drukken tot aan de bruggen van de regio bij Nova Kakovka dan kunnen ze een enorme groep insluiten.
Maar goed niet te vroeg juichen maar vind bizar dat de Oekraeners juist daar de aanval inzetten.
En het militaire vliegveld ten oosten van Kherson komt dan binnen bereik van de HIMARS raketten. Dat is verder ook een belangrijke basis, en volgens eigen onderzoek (anders post ik het hier niet) gaat dat dan ook problemen opleveren als Oekrane daar raketten op knalt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 3 oktober 2022 @ 00:43:03 #142
24329 KNAK
ff w88,......
pi_206185245
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 19:34 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Slava Oekrane en build back better.
Ik heb mazzel, vlak voor alles echt omhoog ging een 3 jarig vast contract kunnen afsluiten, betaal dan ook maar een schijntje als ik kijk naar mijn mede-ondernemers. Bedragen van 5k tot 15k voor restaurants/winkels met de nodige koelingen en ander apparatuur, en dan is het nog niet eens koud en is de verwarming nog niet aangezet.

Heb je de afgelopen fase(s) van Corona overleefd krijg je nu deze onzin over je heen. Game-over voor velen. Hoe duidelijker wil je het hebben dat ze alles naar de klote willen helpen? Kom maar op met dat basis-inkomen, BBB in volle glorie
Mai pben rai~!
  Moderator maandag 3 oktober 2022 @ 01:07:32 #143
236264 crew  capricia
pi_206185269
Hoe liggen die Russen nu eigenlijk aan het front, snachts?
Ik zie vooral onder plastic afdekzeil, of in loopgraven.
En ik lees dat ze van alles zelf moeten kopen. Klopt dat?
Definitely not CIA
  Overall beste user 2022 maandag 3 oktober 2022 @ 01:14:28 #144
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206185277
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2022 01:07 schreef capricia het volgende:
Hoe liggen die Russen nu eigenlijk aan het front, snachts?
Ik zie vooral onder plastic afdekzeil, of in loopgraven.
En ik lees dat ze van alles zelf moeten kopen. Klopt dat?
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206185366
Iskanders onderweg naar Oekraine.Er is sprake van minimaal 1 collonne van 17 systemen.

The 9K720 Iskander (Russian: Искандер; NATO reporting name SS-26 Stone) is a mobile short-range ballistic missile system produced and deployed by the Russian military. The missile systems (Искандер-М) are to replace the obsolete OTR-21 Tochka systems, still in use by the Russian armed forces, by 2020.[11][12] The Iskander has several different conventional warheads, including a cluster munitions warhead, a fuel–air explosive enhanced-blast warhead, a high-explosive fragmentation warhead, an earth penetrator for bunker busting and an electromagnetic pulse device for anti-radar missions. The missile can also carry nuclear warheads
pi_206185373
https://tvmnews.mt/en/new(...)n-nuclear-submarine/
NATO concerned about movements of Russian nuclear submarine

Kan Nukes afvuren ONDER water die niet te zien zijn bij radar systemen (omdat ze onder water blijven afreizen naar hun doel) totdat het zijn doel raakt.
pi_206185412
https://mronline.org/2022(...)-with-cia-personnel/

Western officials admit Ukraine is crawling with CIA personnel

The revelation that the CIA and U.S. special forces are conducting military operations in Ukraine does indeed make a lie of the Biden administration’s insistence at the start of the war that there would be no American boots on the ground in Ukraine, and the admission that NATO powers are so involved in operations against a nuclear superpower means we are closer to seeing a nuclear exchange than anyone should be comfortable with.

https://militarywatchmaga(...)ine-proxy-war-russia
While Ukraine was formerly part of the Soviet Union, and until 2014 was aligned more closely with Russia than the Western Bloc, the overthrow of the Ukrainian government in 2014 with Western support and installation of a pro-Western government in Kiev paved the way for efforts to turn and empower the smaller Soviet successor state against the larger one. The result has been a war fought entirely on the territory of the former USSR, and largely with Soviet weapons on both sides, which has provided an effective means for NATO members to erode Russian power at a relatively low cost to the alliance.

https://www.latimes.com/o(...)ents-russia-invasion
Even if a Ukrainian insurgency bleeds Russia over years, the conflict could cause instability to spread across Central and Eastern Europe. This is a pattern in the history of U.S. paramilitary operations -- from the Cold War to Afghanistan and Iraq today. The risk grows exponentially when the U.S. or other outsiders funnel weapons to proxy fighters because those arms can end up in the hands of terrorists, militias or other factions for decades to come. There is also the danger that a proxy war in Ukraine could unintentionally lead to an actual war between the U.S. and Russia
--------------------------

Dus wie echt nog denkt dat het gaat om de arme Oekrainiers te helpen tegen het boze Rusland begrijpt niet veel van geo-politiek.
Zelfs in Amerikaanse media zien ze de waarheid, behalve hier.
De USA is al jaren bezig met het voorbereiden van dit conflict.
  maandag 3 oktober 2022 @ 09:17:46 #148
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_206186053
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 23:57 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Klopt, en de uiteindelijke verliezer in ieder conflict ben jij en ik :) Denk je werkelijk dat als dit scenario zou gebeuren de big chiefs wereldwijd niet al lekker droog zitten? Just food for thought.
Waar zitten die dan? In zo'n scenario zijn er eigenlijk geen droge plekken meer over.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_206186091


Hier
pi_206186255
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 06:38 schreef Schaamlap het volgende:

De USA is al jaren bezig met het voorbereiden van dit conflict.
Als dit zo is, is het wel hilarisch hoe Rusland er met open ogen in is getrapt _O-
pi_206186311
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2022 09:42 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Als dit zo is, is het wel hilarisch hoe Rusland er met open ogen in is getrapt _O-
Ik vindt hier niets hilarisch aan eerlijk gezegd, als ik al die doden en vernietiging zie.
Maar dat zal wel ingecalculeerd zijn door de Amerikanen.
pi_206186354
Ik denk dat de Russen dit al jaren aan het plannen zijn, en Amerika is er met open ogen ingetrapt.
Eerst Europa afhankelijk maken van je. Vervolgens escaleren en Europa economisch zwakker makken, Amerika moet dan wel reageren. In de tussentijd vriendjes worden met Noord Korea- China - Turkijke etc. En dan Amerika aanvallen.

Big brain Russia.
pi_206186355
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 19:32 schreef controlaltdelete het volgende:
Doe um maar hier


velen zullen volgen, het is voor een goed doel moeten we maar denken
Dit voorkomt dat er slachtoffers in Oekrane vallen.
  maandag 3 oktober 2022 @ 09:56:35 #154
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206186389
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2022 01:07 schreef capricia het volgende:
Hoe liggen die Russen nu eigenlijk aan het front, snachts?
Ik zie vooral onder plastic afdekzeil, of in loopgraven.
En ik lees dat ze van alles zelf moeten kopen. Klopt dat?
Das dat men 1,5 miljoen winter uniformen kwijt is.
En dit soort aan plak biljetten.
https://9gag.com/gag/a3Zd1z1?ref=android
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator maandag 3 oktober 2022 @ 09:59:19 #155
236264 crew  capricia
pi_206186408
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 09:56 schreef theguyver het volgende:

[..]
Das dat men 1,5 miljoen winter uniformen kwijt is.
En dit soort aan plak biljetten.
https://9gag.com/gag/a3Zd1z1?ref=android
Ja. Dat las ik ook. :') Gurulev zei dat.
Definitely not CIA
pi_206186411
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 09:56 schreef theguyver het volgende:

[..]
Das dat men 1,5 miljoen winter uniformen kwijt is.
En dit soort aan plak biljetten.
https://9gag.com/gag/a3Zd1z1?ref=android
Als dit klopt dan weet ik niet of ik dit hilarisch of intens sneu voor de Russen moet vinden.
pi_206186482
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 09:53 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Dit voorkomt dat er slachtoffers in Oekrane vallen.
Uitstekende techniek van de EU en Rutte. Hulde!
Toch wel vreemd dat de Oekrainiers nog steeds gas ontvangen van Rusland. 8)7
pi_206186566
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:09 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Uitstekende techniek van de EU en Rutte. Hulde!
Toch wel vreemd dat de Oekrainiers nog steeds gas ontvangen van Rusland. 8)7
Hoe durft Rusland gas te leveren aan de nazi's?
  maandag 3 oktober 2022 @ 10:17:27 #159
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206186576
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2022 09:59 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja. Dat las ik ook. :') Gurulev zei dat.
Geen idee of het klopt maar als ik in de telegram berichten kijk naar de conscripts die niet super dronken zijn, zie ik geen winter kleding en het lijkt me daar al best frisjes.

Dat niet alleen ook als ik commandanten hun verse soldaten hoor aanspreken moeten ze zelf ook nog hun spul aanschaffen waaronder body armor en medische spulletjes, met de opmerking koop maar tampons en dat soort dingen...
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206186692
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 09:56 schreef theguyver het volgende:

[..]
Das dat men 1,5 miljoen winter uniformen kwijt is.
En dit soort aan plak biljetten.
https://9gag.com/gag/a3Zd1z1?ref=android
9gag als bron, dat is idd iets om te lachen. _O-

Verschillende comments zeggen dat het nepnieuws is, dat er in het Russisch niks staat over het kopen van uitrusting en dat het alleen gaat over het krijgen van krediet.

Vergelijkbaar met:
Dan zijn we niet eens in oorlog.

Of:




Door dit soort posts begrijp ik beter waarom jullie zo makkelijk benvloedbaar zijn door propaganda.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2022 10:45:26 ]
pi_206186694
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:16 schreef Questular het volgende:

[..]
Hoe durft Rusland gas te leveren aan de nazi's?
Vreemde reactie.
De hele EU zweert Russisch gas af en degene die hier het hardst om riep (Zelensky) krijgt (EN betaald in roebels uiteraard) nog steeds gas vanuit Rusland.
Dus wie laat zich nu belazeren?
  Moderator maandag 3 oktober 2022 @ 10:36:54 #162
236264 crew  capricia
pi_206186735
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:31 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
9gag als bron, dat is idd iets om te lachen. _O-

Verschillende comments zeggen dat het nepnieuws is, dat er in het Russisch niks staat over het kopen van uitrusting en dat het alleen gaat over het krijgen van krediet.

Vergelijkbaar met:
[ afbeelding ]Dan zijn we niet eens in oorlog.

Of:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik begrijp wel waarom jullie zo makkelijk benvloedbaar zijn door propaganda.
Hier is de bron:
https://tayga.info/179331

Translated:
quote:
Plaatsvervangend Trans-Baikal Doema Andrei Gurulev sloot een nieuwe mobilisatiegolf niet uit en vroeg zich af waar de 1,5 miljoen uniformen waren gebleven.
“Het is mij nog steeds onduidelijk waar de 1,5 miljoen sets [uniformen] die waren opgeslagen bij de ontvangstpunten van personeel zijn gebleven. Vandaag hebben we problemen met de vorm, dan met iets anders. Het was er allemaal, waar is het naartoe verdwenen? Niemand kan dit op enigerlei wijze uitleggen!” zei Gurulyov .

“Vandaag hebben we onthaalpunten voor het personeel. Ze moeten vandaag worden voltooid voor de toekomst. God verhoede, de situatie zal het niet toestaan, en ze zullen ons vertellen dat we meer moeten [mobiliseren],” zei hij.

Hij sloot een nieuwe mobilisatiegolf niet uit, maar merkte op dat er tijd is om zich voor te bereiden.

De gedeputeerde uitte ook scherpe kritiek op het ministerie van Defensie na de terugtrekking van Russische troepen uit Liman, schreef Taiga.info .
En hier de lijst met spullen die ze zelf moeten kopen:
twitter


En hier de toespraak over dat ze tampons mee moeten nemen (even het filmpje met ondertiteling gezocht, filmpje zelf is toch wel redelijk bekend inmiddels):
twitter


[ Bericht 17% gewijzigd door capricia op 03-10-2022 10:42:41 ]
Definitely not CIA
pi_206186745
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:31 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Vreemde reactie.
De hele EU zweert Russisch gas af en degene die hier het hardst om riep (Zelensky) krijgt (EN betaald in roebels uiteraard) nog steeds gas vanuit Rusland.
Dus wie laat zich nu belazeren?
Hoezo vreemd, Oekrane zit vol met nazi's volgens allerhande bronnen die jij weet aan te halen. Rusland is de grote verlosser van het kwaad, maar blijft wel gas aan dat land leveren. Beetje rare jongens die Russen.

Waarom draai je als Rusland niet gewoon de gaskraan dicht naar Oekrane? Waarom je vijand voorzien van gas?
pi_206186773
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 06:04 schreef Schaamlap het volgende:
https://tvmnews.mt/en/new(...)n-nuclear-submarine/
NATO concerned about movements of Russian nuclear submarine

Kan Nukes afvuren ONDER water die niet te zien zijn bij radar systemen (omdat ze onder water blijven afreizen naar hun doel) totdat het zijn doel raakt.
NAVO maakt zich "zorgen" ...
Het is alsof een gek met een stok in een bijennest gaat zitten te prikken en dan zich zorgen maakt dat de bijen gaan aanvallen.
pi_206186803
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:42 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
NAVO maakt zich "zorgen" ...
Het is alsof een gek met een stok in een bijennest gaat zitten te prikken en dan zich zorgen maakt dat de bijen gaan aanvallen.
Beetje zoals Rusland deed toen ze een ander land binnenvielen?
pi_206186850
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:37 schreef Questular het volgende:

[..]
Hoezo vreemd, Oekrane zit vol met nazi's volgens allerhande bronnen die jij weet aan te halen. Rusland is de grote verlosser van het kwaad, maar blijft wel gas aan dat land leveren. Beetje rare jongens die Russen.

Waarom draai je als Rusland niet gewoon de gaskraan dicht naar Oekrane? Waarom je vijand voorzien van gas?
Omdat ze langlopende contracten hebben.
Ja ik vindt het ook totaal debiel maar zeg nu zelf: de Oekrainiers betalen aan de Russen om het leger in stand te houden die hun aanvalt.
We worden toch gigantisch genept door alle partijen of zie ik het nu verkeerd?
pi_206186892
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:42 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
NAVO maakt zich "zorgen" ...
Het is alsof een gek met een stok in een bijennest gaat zitten te prikken en dan zich zorgen maakt dat de bijen gaan aanvallen.
Nou het zit zo: kernonderzeeer lanceert nuke onder water richting New York.
Valt niet te traceren omdat hij onder water aankomt zeilen totdat hij New York raakt. Boem weg New York.
Lijkt mij wel een beetje zorgelijk idd.
pi_206186932
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:49 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Omdat ze langlopende contracten hebben.
Ja ik vindt het ook totaal debiel maar zeg nu zelf: de Oekrainiers betalen aan de Russen om het leger in stand te houden die hun aanvalt.
We worden toch gigantisch genept door alle partijen of zie ik het nu verkeerd?
Als dat klopt dat is het wel behoorlijk achterlijk dat wij de hoofdprijs betalen.
pi_206187051
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:53 schreef Questular het volgende:

[..]
Als dat klopt dat is het wel behoorlijk achterlijk dat wij de hoofdprijs betalen.
https://finance.yahoo.com(...)upply-065128842.html
MOSCOW, Sept 19 (Reuters) - Russia's Gazprom said on Monday that it will ship 42.4 million cubic metres (mcm) of gas to Europe via Ukraine on Monday, in line with recent days. (Reporting by Reuters; editing by Jason Neely)
  maandag 3 oktober 2022 @ 11:08:29 #170
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206187157
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 11:01 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
https://finance.yahoo.com(...)upply-065128842.html
MOSCOW, Sept 19 (Reuters) - Russia's Gazprom said on Monday that it will ship 42.4 million cubic metres (mcm) of gas to Europe via Ukraine on Monday, in line with recent days. (Reporting by Reuters; editing by Jason Neely)
Komt het niet gewoon in het bezette gebied terecht?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206187292
Hup Oekraiene!!!
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_206187296
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:36 schreef capricia het volgende:

[..]
Hier is de bron:
https://tayga.info/179331

Translated:
[..]
En hier de lijst met spullen die ze zelf moeten kopen:
[ twitter ]

En hier de toespraak over dat ze tampons mee moeten nemen (even het filmpje met ondertiteling gezocht, filmpje zelf is toch wel redelijk bekend inmiddels):
[ twitter ]
1) Het is een anti-Russische site, dat ook nog eens om donaties bedelt.
2) Er staat dus niks over dat soldaten hun eigen militaire uitrusting moeten kopen (zoals op 9gag wordt gesuggereerd).
3) Tweets op zich zijn geen bron. Voor de miljoenste keer.
4) Je eigen kleding, tampons, etc. meenemen is niet zo gek, je gaat niet onvoorbereid het leger in. Doe je hier ook niet. Of zie op Google de waslijst aan dingen die Amerikanen zelf mee moeten brengen als ze het leger ingaan. Zie ook:

Telegraaf: Militairen moeten zelf winterkleding kopen
Ze hoeven iig niet zelf pang pang te roepen zoals hier het geval was.
pi_206187308
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:53 schreef Questular het volgende:

[..]
Als dat klopt dat is het wel behoorlijk achterlijk dat wij de hoofdprijs betalen.
Wij zitten op de grootste gasbel van de EU en we betalen de hoogste gasprijs.
De overheid gebruikt de oorlog in Oekraine om de energietransitie door te drukken.
pi_206187335
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:44 schreef Questular het volgende:

[..]
Beetje zoals Rusland deed toen ze een ander land binnenvielen?
Nee, zoals de NAVO deed door uit te breiden, terwijl ze hadden belooft geen cm richting het oosten uit te breiden. Zoals Zelensky deed door jarenlang etnische Russen te onderdrukken.
pi_206187426
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 11:23 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Nee, zoals de NAVO deed door uit te breiden, terwijl ze hadden belooft geen cm richting het oosten uit te breiden. Zoals Zelensky deed door jarenlang etnische Russen te onderdrukken.
Gelukkig komt Rusland tot de redding van de etnische Russen door hun eigen onderdrukte etnische minderheden naar het front te sturen. Wat een geweldig land is het toch.
pi_206187485
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 11:33 schreef Questular het volgende:

[..]
Gelukkig komt Rusland tot de redding van de etnische Russen door hun eigen onderdrukte etnische minderheden naar het front te sturen. Wat een geweldig land is het toch.
Wij stuurden onze soldaten om minder naar Afghanistan en Irak, om de oorlogen van een ander land uit te vechten. ^O^
pi_206187512
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 11:19 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
1) Het is een anti-Russische site, dat ook nog eens om donaties bedelt.
2) Er staat dus niks over dat soldaten hun eigen militaire uitrusting moeten kopen (zoals op 9gag wordt gesuggereerd).
3) Tweets op zich zijn geen bron. Voor de miljoenste keer.
4) Je eigen kleding, tampons, etc. meenemen is niet zo gek, je gaat niet onvoorbereid het leger in. Doe je hier ook niet. Of zie op Google de waslijst aan dingen die Amerikanen zelf mee moeten brengen als ze het leger ingaan. Zie ook:

Telegraaf: Militairen moeten zelf winterkleding kopen
Ze hoeven iig niet zelf pang pang te roepen zoals hier het geval was.
Echt helemaal hetzelfde als dagen zonder goede kleding, eten en onderdak op de toendra moeten zitten.
quote:
Militairen moeten de bonnetjes bewaren om ze later te kunnen declareren.
pi_206187517
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 11:40 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Wij stuurden onze soldaten om minder naar Afghanistan en Irak, om de oorlogen van een ander land uit te vechten. ^O^
Geen idee welk punt je probeert te maken, maar top!
pi_206187707
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 11:33 schreef Questular het volgende:

[..]
Gelukkig komt Rusland tot de redding van de etnische Russen door hun eigen onderdrukte etnische minderheden naar het front te sturen. Wat een geweldig land is het toch.
Ok maar je gaat mij toch niet vertellen dat jij de onderdrukking van die etnische Russen en het bombarderen van die regio's prima vindt?

Stel dat het nu de Etnische Roemenen waren geweest of de Bulgaren, en Roemenie en Bulgarije vallen binnen om hun burgers te beschermen, hoe had je dan gereageerd?
  maandag 3 oktober 2022 @ 12:08:26 #180
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_206187781
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 12:04 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ok maar je gaat mij toch niet vertellen dat jij de onderdrukking van die etnische Russen en het bombarderen van die regio's prima vindt?

Stel dat het nu de Etnische Roemenen waren geweest of de Bulgaren, en Roemenie en Bulgarije vallen binnen om hun burgers te beschermen, hoe had je dan gereageerd?
Een beetje zoals Marokko die dan de Marokkanen komt steunen door Nederland in te vallen?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_206187782
Ik vind onderdrukking in geen enkele vorm goed,
  maandag 3 oktober 2022 @ 12:33:03 #182
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_206188091
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 11:40 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Wij stuurden onze soldaten om minder naar Afghanistan en Irak, om de oorlogen van een ander land uit te vechten. ^O^
Op zoek naar weapons of mass destruction, die nog steeds niet zijn gevonden. Leugenaars om hun oorlog te verkopen net zoals ze nu doen met de Oekrane.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator maandag 3 oktober 2022 @ 12:40:48 #183
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206188181
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 12:33 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Op zoek naar weapons of mass destruction, die nog steeds niet zijn gevonden. Leugenaars om hun oorlog te verkopen net zoals ze nu doen met de Oekrane.
Nederlanders zijn nooit op zoek geweest naar WMD's

dat was 'gewoon' een vredesmissie met VN mandaat, een muilkorf en de handjes op de rug vastgebonden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 3 oktober 2022 @ 12:45:31 #184
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_206188232
Weapons of mass destruction bleken een leugen te zijn. Liegen kunnen ze allemaal goed daar worden ze voor aangesteld.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_206188297
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 12:33 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Op zoek naar weapons of mass destruction, die nog steeds niet zijn gevonden. Leugenaars om hun oorlog te verkopen net zoals ze nu doen met de Oekrane.
Daar maakte Bush later tijdens een bijeenkomst zelfs grappen over wat in de zaal met luid gelach en applaus ontvangen werd. Een heel land kapot gemaakt, honderdduizenden burgerslachtoffers, tienduizenden doden aan Amerikaanse soldaten, miljoenen Irakese vluchtelingen, enz. en dan ook nog naar andere landen wijzen als "as van het kwaad".
pi_206188330
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 12:45 schreef controlaltdelete het volgende:
Weapons of mass destruction bleken een leugen te zijn. Liegen kunnen ze allemaal goed daar worden ze voor aangesteld.
Fijn dat je toegeeft dat ook Rusland de boel bij elkaar liegt. Want ook daar worden politici aangesteld.
pi_206188385
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 12:08 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Een beetje zoals Marokko die dan de Marokkanen komt steunen door Nederland in te vallen?
Een beetje de plank mis slaan heet dit.
pi_206188399
quote:
88s.gif Op maandag 3 oktober 2022 12:40 schreef sp3c het volgende:

[..]
Nederlanders zijn nooit op zoek geweest naar WMD's

dat was 'gewoon' een vredesmissie met VN mandaat, een muilkorf en de handjes op de rug vastgebonden
De Amerikaan, die in die missie was, heeft nu een uitgesproken mening over hoe het Westen (met name over Amerika) de boel provoceert en uitlokt.
pi_206188413
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 12:50 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Daar maakte Bush later tijdens een bijeenkomst zelfs grappen over wat in de zaal met luid gelach en applaus ontvangen werd. Een heel land kapot gemaakt, honderdduizenden burgerslachtoffers, tienduizenden doden aan Amerikaanse soldaten, miljoenen Irakese vluchtelingen, enz. en dan ook nog naar andere landen wijzen als "as van het kwaad".
En zo zal er ook hartelijk gelachen worden in de topekomst over hun avonturen met Oekraine....
  maandag 3 oktober 2022 @ 13:04:42 #190
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_206188447
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 12:50 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Daar maakte Bush later tijdens een bijeenkomst zelfs grappen over wat in de zaal met luid gelach en applaus ontvangen werd. Een heel land kapot gemaakt, honderdduizenden burgerslachtoffers, tienduizenden doden aan Amerikaanse soldaten, miljoenen Irakese vluchtelingen, enz. en dan ook nog naar andere landen wijzen als "as van het kwaad".
Weet ik, het klapvee vond het allemaal amusant. Een goed voorbeeld van hoe we werden voorgelogen net zoals nu ook weer gebeurt.

quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2022 12:53 schreef Questular het volgende:

[..]
Fijn dat je toegeeft dat ook Rusland de boel bij elkaar liegt. Want ook daar worden politici aangesteld.
Heb je mij ook niet zien beweren, een groot spel die hele oorlog over de rug van onschuldige mensen. Zelensky speelt de rol van zijn leven in zijn groene shirt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 3 oktober 2022 @ 13:06:32 #191
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_206188470
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 06:38 schreef Schaamlap het volgende:
De USA is al jaren bezig met het voorbereiden van dit conflict.
Sinds Rusland in 2013/2014 dit conflict begon, ja.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206188486
https://t.me/intelslava/3(...)kbpllHPuvdnVUZInNqME
Versterkingen onderweg. (met filmpje)
-------------------
Politico: The EU will not accept a new package of sanctions against Russia if it does not provide for a ceiling on the price of Russian oil.

▪️ Representatives of the EU countries today will discuss the next anti-Russian sanctions, in particular, limiting the price of oil transported by sea.

▪️Six diplomats told the publication that a number of countries, including Hungary, continue to prevent this step.
pi_206188492
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2022 13:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Sinds Rusland in 2013/2014 dit conflict begon, ja.
Die mag je uitleggen.
  maandag 3 oktober 2022 @ 13:09:38 #194
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_206188511
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 13:08 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Die mag je uitleggen.
Rusland is gaan kloten met snipers op Maidan, "seperatisten" in Donbas, en het stelen van de Krim.

En nu ga ik naar mijn werk, voor je te emotioneel word.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206188538
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2022 13:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Rusland is gaan kloten met snipers op Maidan, "seperatisten" in Donbas, en het stelen van de Krim.

En nu ga ik naar mijn werk, voor je te emotioneel word.
Ja dat was erg overtuigend.
Ook het sniper verhaal is al uitgezocht door de BBC en had niets met Rusland te maken.
Dus deze verontschuldiging gaat niet op.
pi_206188555
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 13:04 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Weet ik, het klapvee vond het allemaal amusant. Een goed voorbeeld van hoe we werden voorgelogen net zoals nu ook weer gebeurt.
[..]
Heb je mij ook niet zien beweren, een groot spel die hele oorlog over de rug van onschuldige mensen. Zelensky speelt de rol van zijn leven in zijn groene shirt.
Die meneer aan het hoofd in Rusland speelt de rol van waanzinnige dictator ook prima.
  Moderator maandag 3 oktober 2022 @ 13:12:34 #197
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206188557
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 13:00 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
De Amerikaan, die in die missie was, heeft nu een uitgesproken mening over hoe het Westen (met name over Amerika) de boel provoceert en uitlokt.
oooow

de Amerikaan

die in die missie was

ja dat kan er maar 1 zijn idd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_206188567
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 12:04 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ok maar je gaat mij toch niet vertellen dat jij de onderdrukking van die etnische Russen en het bombarderen van die regio's prima vindt?

Stel dat het nu de Etnische Roemenen waren geweest of de Bulgaren, en Roemenie en Bulgarije vallen binnen om hun burgers te beschermen, hoe had je dan gereageerd?
Ik vind het ook schandalig dat Putin etnische Russen onderdrukt.
  maandag 3 oktober 2022 @ 13:14:00 #199
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_206188573
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 13:11 schreef Schaamlap het volgende:
Ook het sniper verhaal is al uitgezocht door de BBC
:{w
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206188613
twitter


_O-
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')