Spreek je hier je mede-trollen aan? Laat dat "jongons" over aan Straatcommando, dat is zijn ding.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Makkelijk in scene te zetten.quote:Op maandag 3 oktober 2022 14:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zo nu en dan bezoekt hij het front.
Poetin komt geeneens Moskou uit.
quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:10 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Spreek je hier je mede-trollen aan? Laat dat "jongons" over aan Straatcommando, dat is zijn ding.
"Vredesmissies"nee is mijn dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Straatcommando.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Ik heb dit inderdaad van de grootmeester zelf.quote:
Super ontopic welquote:Op maandag 3 oktober 2022 13:35 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
"Vredemissies". Nederland deed gewoon mee met de "war on terror" en de oorlog in Irak was daar een onderdeel van. Waar we o.a. een compleet woonwijk vernietigende waar de premier nonchalant over deed en zich nergens iets van kon "herinneren". En stop eens met het papegaaien van propaganda door gruwelijke oorlogen aan te duiden als "vredesmissies". Dat soort slogans worden hier rondgebazuind, zodat de barbaarsheid waarmee we ontwikkelingslanden steeds binnenvallen, vernietigen en plunderen, "beschaafd" en "vredelievend" overkomt en we met een schoon geweten kunnen slapen.
"Vredemissies", please zeg...
Lijkt me gegeven de Russische geheime dienst en localisatie niet verstandig je leider met groepen volk te omringen waar Russische spionnen tussen kunnen zitten. Dat Putin dit wel doet met toespraken is uit tactisch oogpunt ook niet heel erg handig. Misschien weten ze dat ze de kernkoppen achter de hand hebben voor het geval er iets gebeurd, dat dit een verschil maakt.quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]
Nog zo'n mooie scene uit de oorlogsfilm... green screen?
Ik denk dat hier weinig users zijn die het verschil tussen de twee kennen, maar goed.quote:Op maandag 3 oktober 2022 16:29 schreef sp3c het volgende:
de vraag is an sich wel BNW
ik ben ook niet gecharmeerd van de term, ik vind peacekeeping of peace enforcing beter maar dat kennen we helaas niet en oorlog was het ook niet
blijven politionele acties over maja ...
Als dit het niveau is snap ik dat wel.quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:10 schreef Tingo het volgende:
[..]
Tering zeg.
Voor mij is het echt een raadsel hoe zo'n gast op de macht kan komen.
Volgens Zelensky popularity polls, binnen twee jaar is de idioot van 70% (2019) tot 21% (2021) gezakt.
Die clown heel veel beloftes gemaakt en niks gedaan heeft.
Als het niet voor deze laatste conflict en enorm veel zelf promoveren was, was ie heel snel uitgetrapt.
Wat een grote shitshow.
truequote:Op maandag 3 oktober 2022 16:39 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik denk dat hier weinig users zijn die het verschil tussen de twee kennen, maar goed.
Sure, maar het is ook gewoon makkelijker om de straat op te gaan.quote:
De VS/NAVO/EU zijn gewoon betrokken bij deze oorlog, van het leveren van wapens, steunen met miljarden dollars, geheime diensten die hun inlichtingen delen, trainen van soldaten, spionnen en commando's die Oekraïne helpen, enz. Dus die dubbele standaard en hypocrisie mogen we best wel aan de kaak stellen, we hoeven niet alleen met de vinger naar Rusland te wijzen.quote:
Is geen BNW. Zijn gewoon feiten. Die oorlogen hebben plaatsgevonden, evenzo de honderdduizenden burgerslachtoffers die gevallen zijn (hebben we niet eens over de doden als gevolg van westerse sancties), miljoenen mensen die zijn gevlucht, markten, ziekenhuizen, trouwfeesten, woonwijken, scholen, enz. die gebombardeerd zijn, en allerlei andere misdaden zoals het martelen/doden van gevangenen, doden van journalisten. enz. Is allemaal bekend en gedocumenteerd. Alleen in een toestand van waan kan je het afdoen als "BNW".quote:
Maar dit heeft niks met het conflict te maken.quote:Op maandag 3 oktober 2022 17:22 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Is geen BNW. Zijn gewoon feiten. Die oorlogen hebben plaatsgevonden, evenzo de honderdduizenden burgerslachtoffers die gevallen zijn (hebben we niet eens over de doden als gevolg van westerse sancties), miljoenen mensen die zijn gevlucht, markten, ziekenhuizen, trouwfeesten, woonwijken, scholen, enz. die gebombardeerd zijn, en allerlei andere misdaden zoals het martelen/doden van gevangenen, doden van journalisten. enz. Is allemaal bekend en gedocumenteerd. Alleen in een toestand van waan kan je het afdoen als "BNW".
Niet tijdens onze missiequote:Op maandag 3 oktober 2022 17:22 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Is geen BNW. Zijn gewoon feiten. Die oorlogen hebben plaatsgevonden, evenzo de honderdduizenden burgerslachtoffers die gevallen zijn (hebben we niet eens over de doden als gevolg van westerse sancties), miljoenen mensen die zijn gevlucht, markten, ziekenhuizen, trouwfeesten, woonwijken, scholen, enz. die gebombardeerd zijn, en allerlei andere misdaden zoals het martelen/doden van gevangenen, doden van journalisten. enz. Is allemaal bekend en gedocumenteerd. Alleen in een toestand van waan kan je het afdoen als "BNW".
Jazeker wel.quote:Op maandag 3 oktober 2022 17:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Maar dit heeft niks met het conflict te maken.
Nou ja, dat is nog wel vanuit een bnw kader te snappen, maar dat is niet wat er besproken werd.quote:Op maandag 3 oktober 2022 17:48 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Jazeker wel.
De rode draad is dat al deze conflicten veroorzaakt worden/werden door de USA,
Nooit Game of Thrones gekeken?quote:
Ik neem aan van jort. Heb het zeg nooit gekekenquote:Op maandag 3 oktober 2022 18:21 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Goh, speelt Zelensky daar ook in?
Poetin heeft sinds zijn aanstelling ook wel een paar beloftes verbroken.quote:Op maandag 3 oktober 2022 11:23 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Nee, zoals de NAVO deed door uit te breiden, terwijl ze hadden belooft geen cm richting het oosten uit te breiden. Zoals Zelensky deed door jarenlang etnische Russen te onderdrukken.
Wie viel Oekraïne binnen?quote:Op maandag 3 oktober 2022 17:16 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
De VS/NAVO/EU zijn gewoon betrokken bij deze oorlog, van het leveren van wapens, steunen met miljarden dollars, geheime diensten die hun inlichtingen delen, trainen van soldaten, spionnen en commando's die Oekraïne helpen, enz. Dus die dubbele standaard en hypocrisie mogen we best wel aan de kaak stellen, we hoeven niet alleen met de vinger naar Rusland te wijzen.
Wie viel Oekraïne binnen?quote:Op maandag 3 oktober 2022 17:48 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Jazeker wel.
De rode draad is dat al deze conflicten veroorzaakt worden/werden door de USA,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |