quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:12 schreef Questular het volgende:
[..]
Die meneer aan het hoofd in Rusland speelt de rol van waanzinnige dictator ook prima.
Absoluut geen reactie op wat ik zeg. Maar blijf vooral wijzen naar hem en adoreer je Russische oppermeester.quote:
Ik denk dat het eerder andersom is. Lezen blijkt ook al niet je beste punt. Het zijn allemaal achterlijke figuren zoals jij het benoemt, al die politici zijn 1 pot nat beroepsleugenaars ook in NL. Zomaar geloven wat deze mensen mij voorschotelen doe ik al heel lang niet meer zo ook met die oorlog in de Oekraïne.quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:27 schreef Questular het volgende:
[..]
Absoluut geen reactie op wat ik zeg. Maar blijf vooral wijzen naar hem en adoreer je Russische oppermeester.
Stel je voor je zou eens toegeven dat Putin ook best een achterlijk figuur is.
"Vredemissies". Nederland deed gewoon mee met de "war on terror" en de oorlog in Irak was daar een onderdeel van. Waar we o.a. een compleet woonwijk vernietigende waar de premier nonchalant over deed en zich nergens iets van kon "herinneren". En stop eens met het papegaaien van propaganda door gruwelijke oorlogen aan te duiden als "vredesmissies". Dat soort slogans worden hier rondgebazuind, zodat de barbaarsheid waarmee we ontwikkelingslanden steeds binnenvallen, vernietigen en plunderen, "beschaafd" en "vredelievend" overkomt en we met een schoon geweten kunnen slapen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 12:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nederlanders zijn nooit op zoek geweest naar WMD's
dat was 'gewoon' een vredesmissie met VN mandaat, een muilkorf en de handjes op de rug vastgebonden
dat maak ik zelf wel uitquote:Op maandag 3 oktober 2022 13:35 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
"Vredemissies". Nederland deed gewoon mee met de "war on terror" en de oorlog in Irak was daar een onderdeel van. Waar we o.a. een compleet woonwijk vernietigende waar de premier nonchalant over deed en zich nergens iets van kon "herinneren". En stop eens met het papegaaien van propaganda door gruwelijke oorlogen aan te duiden als "vredesmissies". Dat soort slogans worden hier rondgebazuind, zodat de barbaarsheid waarmee we ontwikkelingslanden steeds binnenvallen, vernietigen en plunderen, "beschaafd" en "vredelievend" overkomt en we met een schoon geweten kunnen slapen.
"Vredemissies", please zeg...
Meteen persoonlijk worden ookquote:Op maandag 3 oktober 2022 13:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder andersom is. Lezen blijkt ook al niet je beste punt. Het zijn allemaal achterlijke figuren zoals jij het benoemt, al die politici zijn 1 pot nat beroepsleugenaars ook in NL. Zomaar geloven wat deze mensen mij voorschotelen doe ik al heel lang niet meer zo ook met die oorlog in de Oekraïne.
Dat maak jij niet uit, dat doen de overheid en media voor je.quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat maak ik zelf wel uit
Afghanistan noem ik bv geen vredesmissie, Irak wel en beschaafd en vredelievend omerkomen boeit me geen ene klote
nee hoorquote:Op maandag 3 oktober 2022 13:42 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Dat maak jij niet uit, dat doen de overheid en media voor je.
Het zijn geen "vredesmissies", meehelpen met miljoenen burgerslachtoffers maken en landen in puin veranderen zijn geen "vredemissies". Net zoals de oorlog in Oekraïne geen "vredesmissie" is van Rusland. Met die propaganda praatjes hou je alleen jezelf voor de gek, en dat is best triest.
Interesseert mij eigenlijk niet zoveel. Succes verder.quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:36 schreef Questular het volgende:
[..]
Meteen persoonlijk worden ookSucces verder.
edit: grappig trouwens dat ik aangeef dat het allemaal achterlijke figuren zijn en jij dan met je vingertje naar Zelensky gaat wijzen. Als ik zeg allemaal dan zou het zo maar kunnen zijn dat ik hem ook niet heel hoog heb zitten of wel?
quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:45 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Interesseert mij eigenlijk niet zoveel. Succes verder.
Volgens mij begin jij daar toch zelf mee:quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:36 schreef Questular het volgende:
[..]
Meteen persoonlijk worden ookSucces verder.
edit: grappig trouwens dat ik aangeef dat het allemaal achterlijke figuren zijn en jij dan met je vingertje naar Zelensky gaat wijzen. Als ik zeg allemaal dan zou het zo maar kunnen zijn dat ik hem ook niet heel hoog heb zitten of wel?
Wie kaatst kan de bal verwachten. En ik zou ook proberen te accepteren dat niet iedereen het eens gaat worden met jouw mening over Poetin. Als je daar geen vrede mee kunt hebben is BNW waarschijnlijk niets voor jou.quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:27 schreef Questular het volgende:
[..]
Absoluut geen reactie op wat ik zeg. Maar blijf vooral wijzen naar hem en adoreer je Russische oppermeester.
Stel je voor je zou eens toegeven dat Putin ook best een achterlijk figuur is.
Nee hoor, ik kan het prima hebben als iemand een andere mening heeft. Wat ik niet kan hebben is mensen zonder enige vorm van zelfreflectiequote:Op maandag 3 oktober 2022 14:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Volgens mij begin jij daar toch zelf mee:
[..]
Wie kaatst kan de bal verwachten. En ik zou ook proberen te accepteren dat niet iedereen het eens gaat worden met jouw mening over Poetin. Als je daar geen vrede mee kunt hebben is BNW waarschijnlijk niets voor jou.
Gisteren een heel overleg gehad met moderators over zieken en zuigen in dit topic dus zou ik het op prijs stellen als je dus ff dimt met je commentaar.quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
oooow
de Amerikaan
die in die missie was
ja dat kan er maar 1 zijn idd
Gaan we weer beginnen met onzinnige zuig opmerkingen?quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:13 schreef The_End het volgende:
[..]
Ik vind het ook schandalig dat Putin etnische Russen onderdrukt.
nou enquote:Op maandag 3 oktober 2022 14:46 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Gisteren een heel overleg gehad met moderators over zieken en zuigen in dit topic dus zou ik het op prijs stellen als je dus ff dimt met je commentaar.
quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]
Nog zo'n mooie scene uit de oorlogsfilm... green screen?
niet altijd zo boos doen joh, nergens voor nodigquote:Op maandag 3 oktober 2022 14:53 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Te zielig voor woorden dit.
Ga ergens anders ff zieken joh...
Ja precies, herhaal gewoon die mantra, wordt het vanzelf waarheidquote:Op maandag 3 oktober 2022 13:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee hoor
maak ik gewoon zelf uit en dit was een vredesmissie
Een mod die aan het trollen is. Als je hem klem lult is de reactie altijd: "nou en?"quote:Op maandag 3 oktober 2022 14:53 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Te zielig voor woorden dit.
Ga ergens anders ff zieken joh...
Dat ziet er idd uit als een green screen. Die zit gewoon ergens in een bunker ondergedoken net als Hitler toen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]
Nog zo'n mooie scene uit de oorlogsfilm... green screen?
hier heb ik niet van terug jongonsquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:03 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Ja precies, herhaal gewoon die mantra, wordt het vanzelf waarheid.
ik was niet aan het trollen en het zou voor de discussie een keer leuk zijn als iemand me klem kon lullen maar veel maar dan 'niettes' en 'de media' komt er niet uitquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:04 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Een mod die aan het trollen is. Als je hem klem lult is de reactie altijd: "nou en?"
Tering zeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |