quote:Op zondag 2 oktober 2022 12:00 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij hier wel wordt gepruimd, maar zometeen in Buitenhof Mart de Kruif te gastTuurlijk wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mart de Kruif is een vd meest ervaren defensie mannen van nl.Vakman pur sang
het rapport is tot stand gekomen door interviews met gevangenen van Rusland.quote:Op zondag 2 oktober 2022 11:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het is wel heel toevallig dat ze alleen even geen gelijk hebben wanneer ons dat uitkomt.
Je zei: » de Oekrainers vechten voor hun soevereiniteit maar een behoorlijk gedeelte van die troepen is extreem-rechts en begaan waarschijnlijk op individueel niveau een stuk zwaardere oorlogsmisdrijven dan de Russen. »quote:Op zondag 2 oktober 2022 11:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik beticht ze niet echt ergens van maar schrijf alleen dat je daar rekening mee moet houden. De enigen die ik ergens van beticht zijn diegenen die een integere en zeer nuttige NGO als Amnesty International direct onder de bus hebben geflikkerd toen die een rapport uitbrachten dat niet goed uitkwam.
Als je vindt dat tone policing hoe Oekraïne zich gedraagt terwijl er genocide gepleegd wordt wat vervolgens door Rusland gebruikt wordt om meer genocide te kunnen plegen, "gelijk" is wel ja.quote:Op zondag 2 oktober 2022 11:58 schreef sp3c het volgende:
naja Amnesty had hier wel gelijk natuurlijk
Nee dat is niet een 'uitgesproken verwachting', dat is een ononderbouwde insinuatie. Kijk iets als een 'behoorlijk deel' is al lekker subjectief, dus dat geeft je de ruimte om te draaien van ergens tussen de 0,1% en de 80%.quote:Op zondag 2 oktober 2022 11:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat klopt, dat is een uitgesproken verwachting. Het gevaar bestaat dat wanneer je dat niet incalculeert maar wel uitkomt, de pendule na afloop van de oorlog wel eens kan omslaan en het vertrouwen in de Westerse verslaglegging wel eens verder zou kunnen doen afbrokkelen.
quote:Op zondag 2 oktober 2022 11:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
een integere en zeer nuttige NGO als Amnesty International
In Italie waait ook een rechtse windquote:Op zondag 2 oktober 2022 12:05 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Je zei: » de Oekrainers vechten voor hun soevereiniteit maar een behoorlijk gedeelte van die troepen is extreem-rechts en begaan waarschijnlijk op individueel niveau een stuk zwaardere oorlogsmisdrijven dan de Russen. »
Dus je beticht ze wel degelijk ergens van. Dus, bron? En niet iets wat een decennium geleden is gebeurd en wat « gevoeglijk bekend is », maar een stevige bron. En rooster die uil van Minerva maar aan het spit.
Nogmaals: die uil kan er ook niets aan doen dat 'ie misbruikt wordtquote:Op zondag 2 oktober 2022 12:05 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Je zei: » de Oekrainers vechten voor hun soevereiniteit maar een behoorlijk gedeelte van die troepen is extreem-rechts en begaan waarschijnlijk op individueel niveau een stuk zwaardere oorlogsmisdrijven dan de Russen. »
Dus je beticht ze wel degelijk ergens van. Dus, bron? En niet iets wat een decennium geleden is gebeurd en wat « gevoeglijk bekend is », maar een stevige bron. En rooster die uil van Minerva maar aan het spit.
nee ik ben het met ze eens dat je burgers waar mogelijk moet evacueren uit de frontlinie en alles wijst erop dat dit niet het geval is geweestquote:Op zondag 2 oktober 2022 12:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Als je vindt dat tone policing hoe Oekraïne zich gedraagt terwijl er genocide gepleegd wordt wat vervolgens door Rusland gebruikt wordt om meer genocide te kunnen plegen, "gelijk" is wel ja.
Uilen van Minerva zijn, net als duiven, niets anders dan vliegende ratten.quote:Op zondag 2 oktober 2022 12:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ho ff, die uil kan er ook niets aan doen dat 'ie misbruikt wordt
Op eenzelfde manier vallen er gaten te schieten in zo'n beetje alle Amnesty-rapporten, ook die uit China, ook die uit Iran.quote:Op zondag 2 oktober 2022 12:03 schreef Shotty het volgende:
[..]
het rapport is tot stand gekomen door interviews met gevangenen van Rusland.
Die konden dus net zo vrijuit praten als de inwoners van Luhansk, Donetsk, Cherson & Zaporizja vrijuit konden stemmen tijdens het referendum.
Vind je het heel gek dat daar 0 waarde aan gehecht wordt?
Nou, nou, nou...quote:Op zondag 2 oktober 2022 12:09 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Uilen van Minerva zijn, net als duiven, niets anders dan vliegende ratten.
ze hadden de beelden van Ter Apel al gezien en dachten: laat maarquote:Op zondag 2 oktober 2022 12:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee ik ben het met ze eens dat je burgers waar mogelijk moet evacueren uit de frontlinie en alles wijst erop dat dit niet het geval is geweest
het is ook niet alsof Amnesty de Russen met rust laat ofzo
https://www.amnesty.org/e(...)sias-war-on-ukraine/
dat ze dan ook eens naar Oekraine wijzen als er wat mis gaat vind ik niet zo heel erg
snap hem nietquote:Op zondag 2 oktober 2022 12:10 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
ze hadden de beelden van Ter Apel al gezien en dachten: laat maar
Voor wat het waard is.quote:Op zondag 2 oktober 2022 12:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Mart de Kruif is een vd meest ervaren defensie mannen van nl.
je moet die mensen ook ergens veilig huisvestenquote:
lijkt me na Afghanistan wel wat waardquote:
oehquote:Op zondag 2 oktober 2022 12:11 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
je moet die mensen ook ergens veilig huisvesten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Die bevatten meestal bewijs, zoals foto's van de gevolgen van martelingen, of massa graven. zoals het rapport over Rusland. dat over Oekraïne leunt enkel op interviews met PoW's in Russische handen.quote:Op zondag 2 oktober 2022 12:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Op eenzelfde manier vallen er gaten te schieten in zo'n beetje alle Amnesty-rapporten, ook die uit China, ook die uit Iran.
Ik ben vegetariër, maar ik kan er niet mee zitten als fictieve uilen van fictieve figuren (Minerva) aan fictieve spitten gaan of op fictieve barbecues worden geroosterd.quote:Op zondag 2 oktober 2022 12:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nogmaals: die uil kan er ook niets aan doen dat 'ie misbruikt wordt
Onwelgevallig rapport ook echt. Jij bent afquote:Op zondag 2 oktober 2022 12:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is uiteraard absurd dat een stichting met jarenlange ervaring als amnesty na een onwelgevallig rapport gedegradeerd wordt tot Rusland lover.
Dan ben je echt niet meer helder hoor.
Oh hier op Fok gaat Amnesty al jaren door de mangel hoor omdat ze ook wel eens een onwelgevallig rapportje uitbrengen over het Nederlandse migratiebeleid en dergelijke.quote:Op zondag 2 oktober 2022 12:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is uiteraard absurd dat een stichting met jarenlange ervaring als amnesty na een onwelgevallig rapport gedegradeerd wordt tot Rusland lover.
Dan ben je echt niet meer helder hoor.
Oh dus het was wel een goed rapport?quote:Op zondag 2 oktober 2022 12:15 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Onwelgevallig rapport ook echt. Jij bent af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |