SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Klopt maar dan heb ik wel iets wat gewoon werkt en gewoon praat met mijn andere devices zonder allemaal moeilijke dingen te doen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Oops, dat is inderdaad een hap uit je budget.
6 miljoen is ook een budgetquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:16 schreef livelink het volgende:
Dit klinkt wel als muzak voor in een restaurant ja,
Ach ja, natuurlijk. Kwartje wilde niet vallen.quote:
Waar? Is ze nog vrijgezel?quote:
En ook niet te vinden... niet in de hal en ook niet tussen de haverquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:31 schreef DJ11 het volgende:
Martika - Love Thy Will Be Done
Goedenavond, trouwens
Goedenavond DJ11.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:31 schreef DJ11 het volgende:
Goedenavond, trouwens
Daar zou ik ze ook niet als eerste zoeken, eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
En ook niet te vinden... niet in de hal en ook niet tussen de haver
Ja, dat vond ik ook. Alsof ze de hele tijd hadden staan te popelen om ook te mogen zingen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:32 schreef brother52 het volgende:
Dat koortje kwam er wel heel raar tussen. Veel te veel op de voorgrond.
De hints gaven aan dat ik daar het beste kon kijkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar zou ik ze ook niet als eerste zoeken, eigenlijk.
Prince was ook wel van de koortjes.quote:
Goeienavond!quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:31 schreef DJ11 het volgende:
Goedenavond, trouwens
De a-koortjes!quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Prince was ook wel van de koortjes.
Ik denk niet dat Prince snel ergens mee akkoord ging.quote:
Maar hij schreef ze wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Prince snel ergens mee akkoord ging.
Er is vast een reden waarom een muzikaal akkoord en een zakelijk akkoord met hetzelfde woord worden aangeduid. Het is een overeenstemming, iets dat met elkaar is afgestemd en klopt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Prince snel ergens mee akkoord ging.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:47 schreef DJ11 het volgende:
Weer wat geleerd.
Earth, Wind & Fire - Boogie Wonderland
Ik ben lekker bezig hoor. Ik vond het al niet naar de Stones klinken, maar wist niet beter dan dat dat hun nummer was.quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben deze morgen alweer vergeten
Je bent al aardig ingelopen moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik moet even een beetje inlopen. Ik lig 0 punten achter.
Het is je gegund, nu lig ik 0 punten achterquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik moet even een beetje inlopen. Ik lig 0 punten achter.
Ze waren verdwaald in het hoge gras.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het ging niet echt ergens heen, vind ik...
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:57 schreef Melting het volgende:
Even zorgen dat DJ11 niet teveel inloopt.
Ik ken het wel, maar geen idee van wie.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2022 00:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het wel, maar geen idee van wie.
Slave to the music.
Ze was ten tijde van die plaat pas 20.quote:
Herkenbare plaat. En toch.... hoe heet deze hè?quote:
Woodstock wist ik, alleen de uitvoerende niet.quote:Op zondag 2 oktober 2022 00:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Herkenbare plaat. En toch.... hoe heet deze hè?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 oktober 2022 00:17 schreef DJ11 het volgende:
Is dit Johnny Hates Jazz? (Ik weet het niet zeker)
Je kende deze wel van naam?quote:Op zondag 2 oktober 2022 00:17 schreef livelink het volgende:
The Blow Monkeys - It doesn't have to be this way
Volgens mij was hij nog niet helemaal voorbereid op de foto.quote:
Ik geef me gewonnen, dit haal ik nooit meer in.quote:Op zondag 2 oktober 2022 00:21 schreef Melting het volgende:
Je loopt op het laatst van de avond nog weg bij DJ11, livelink.
Ik zie nog wel mogelijkheden voor je hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2022 00:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik geef me gewonnen, dit haal ik nooit meer in.
Goede avond en welkom bij de 2 laatste platen.quote:
Ik had al zo'n vermoeden…quote:Op zondag 2 oktober 2022 00:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond en welkom bij de 2 laatste platen.
Hoe was je uitgestelde feestje/etentje?quote:
Heerlijk en gezellig.quote:Op zondag 2 oktober 2022 00:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe was je uitgestelde feestje/etentje?
Zo lang je niet op het kolen zat, kan dat wel lekker zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2022 00:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heerlijk en gezellig.
We hebben in Amersfoort bij BBQ restaurant Hete Kolen gegeten, heel apart…
Dat niet, maar ze hadden wel een heel warme open keuken…quote:Op zondag 2 oktober 2022 00:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo lang je niet op het kolen zat, kan dat wel lekker zijn.
Ik kan me goed voorstellen dat ze Thank you for the music niet als hun meesterwerk zagenquote:Op zondag 2 oktober 2022 00:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nooit geweten dat Thank You For The Music slechts een dubbele A-kant single was.
Toen de winters nog koud waren kennelijk.quote:
Laten we maar hopen dat de komende winter niet zo koud is.quote:Op zondag 2 oktober 2022 00:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Toen de winters nog koud waren kennelijk.
Toen was er een oliecrisis, dus ook koud…quote:Op zondag 2 oktober 2022 00:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Toen de winters nog koud waren kennelijk.
Komt dit uit 74?quote:Op zondag 2 oktober 2022 00:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen was er een oliecrisis, dus ook koud…
Dinsdag ben ik er niet. Woensdag zou beter uitkomen.quote:Op zondag 2 oktober 2022 00:30 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt Melting, het was een fijn uurtje dat ik heb meegepikt.
Welterusten allemaal.
Ik probeer dinsdagavond weer een uitzending te doen; kleine kans dat het woensdag wordt.
Ik kijk nog evenquote:Op zondag 2 oktober 2022 00:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Dinsdag ben ik er niet. Woensdag zou beter uitkomen.
Flying high, high,quote:
Zo dan.... heb jij uitgeslapen?quote:
Nee, ik ben vaak wakker geworden. Alleen de laatste keer dat ik insliep was rond 6.15. En toen werd ik wel pas 8.30 wakker.quote:
Vanavond ga ik weer naar huis. Als het droog blijft straks gezellig er nog even op uitquote:Op zondag 2 oktober 2022 08:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, ik ben vaak wakker geworden. Alleen de laatste keer dat ik insliep was rond 6.15. En toen werd ik wel pas 8.30 wakker.![]()
Maar goedemorgen.
Vandaag naar huis op aan?
Hopen dat het droog blijft dan.quote:Op zondag 2 oktober 2022 09:05 schreef just me het volgende:
[..]
Vanavond ga ik weer naar huis. Als het droog blijft straks gezellig er nog even op uit
Vanavond ga ik weer naar huis. Als het droog blijft straks gezellig er nog even op uitquote:Op zondag 2 oktober 2022 08:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, ik ben vaak wakker geworden. Alleen de laatste keer dat ik insliep was rond 6.15. En toen werd ik wel pas 8.30 wakker.![]()
Maar goedemorgen.
Vandaag naar huis op aan?
Volgens Symph welquote:
Goedemorgen.quote:Op zondag 2 oktober 2022 09:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb de regen weggestuurd.
Goedemorgen
Met een bewerkte versie van dit nummer nam de Zangeres Zonder Naam destijds op 31 augustus 1974 afscheid van Radio Veronica:quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 16:21 schreef livelink het volgende:
Ben toch benieuwd vuoor welk programma De Zangeres zonder Naam werd gebruikt. En ben dus nog pas bij de A van Ach Vaderlief...
De zeezenders waren actief van eind jaren 50 tot eind jaren 80 en met name in de beginperiode waren de muziekstijlen waaruit men kon kiezen voor jingles, fillers en achtergrondmuziekjes dus nog beperkt.quote:992 arguments vond ik erg leuk en verder valt het me tot nog toe op dat het een hoog jazzy- en musicalgehalte heeft.
Fijn! Dat hadden jullie wel verdiend.quote:Op zondag 2 oktober 2022 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
We hadden een heerlijk dagje, op strand bijna weggewaaid (en just me bijna weggespoeld), daarna heerlijk in het zonnetje op het dorpsplein frietjes gegeten met een ijsje toe. Het leek wel vakantie.
quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:24 schreef just me het volgende:
en ik ben weer veilig thuis aangekomen
![]()
was lekker een weekendje mini-vakantie
Fijn dat ze in de schuur gezet zijn maar netjes is het nietquote:Op maandag 3 oktober 2022 14:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Altijd leuk dat PostNL zegt wanneer je ze kunt verwachten: vandaag tussen 16 en 18 uur. Ga je tegen 14 uur even boodschappen doen, kom je terug en staan er 2 grote dozen behang in de schuur. Nog een geluk dat ze gewoon in de schuur zijn gezet ipv naar het postpunt gebracht.
Woensdag worden de kranen bezorgd, het begint hier op een pakketpunt te lijken
Gedoe is het en idd kan er telefonisch meer. Fijn dat de afspraak staat. Ik denk dat wij het na de verhuizing doen, omdat ik er toch altijd wel een paar dagen last van hebquote:Op maandag 3 oktober 2022 14:30 schreef just me het volgende:
Het is na wat moeite gelukt om een afspraak voor mijn herhaalprik te maken. Zelfs toen ik de postcode van de priklocatie had ingevoerd werd ik naar Rotterdam verwezen![]()
Na 1 telefoontje kan ik volgende week maandag gewoon in Delft terecht
en het zal misschien nog wel even duren voordat je aan de beurt bentquote:Op maandag 3 oktober 2022 14:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gedoe is het en idd kan er telefonisch meer. Fijn dat de afspraak staat. Ik denk dat wij het na de verhuizing doen, omdat ik er toch altijd wel een paar dagen last van heb
Ja, dat zal pas over een paar weken zijn, dus ik vind het wel best.quote:Op maandag 3 oktober 2022 14:38 schreef just me het volgende:
[..]
en het zal misschien nog wel even duren voordat je aan de beurt bent
quote:Op maandag 3 oktober 2022 14:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, dat zal pas over een paar weken zijn, dus ik vind het wel best.
Mw. MM behoort met haar huidige job nu ineens tot het zorgpersoneel en kreeg afgelopen zaterdag een brief dat ze daarom voorrang heeft.quote:Op maandag 3 oktober 2022 14:30 schreef just me het volgende:
Het is na wat moeite gelukt om een afspraak voor mijn herhaalprik te maken. Zelfs toen ik de postcode van de priklocatie had ingevoerd werd ik naar Rotterdam verwezen![]()
Kijk..... dat is mooi.quote:Op maandag 3 oktober 2022 14:30 schreef just me het volgende:
nee hoor, ik ben meestal rond 12.30 uur thuis, dan kan ik lunchen en dan op voor de prik!quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk..... dat is mooi.
Maar toch niet tijdens golftijden?
Fijn dat je ouders naar de huisarts kunnen. Ik ga dus op maandag voor de Corona vaccinatie en de 15e naar de huisarts voor mijn griepprikquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:53 schreef livelink het volgende:
Mijn man heeft deze week ook weer een prik en bij mijn ouders komt de ha gelukkig on het te zetten. Mijn vader zag het echt niet meer zitten om naar de Jaarbeurs te moeten.
De huisarts komt zelfs langs.quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:58 schreef just me het volgende:
[..]
Fijn dat je ouders naar de huisarts kunnen. Ik ga dus op maandag voor de Corona vaccinatie en de 15e naar de huisarts voor mijn griepprik
Dat is wel fijn voor je ouders. Krijgen ze toch nog hun prik.quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:53 schreef livelink het volgende:
Mijn man heeft deze week ook weer een prik en bij mijn ouders komt de ha gelukkig on het te zetten. Mijn vader zag het echt niet meer zitten om naar de Jaarbeurs te moeten.
Ja, wanneer ik aan de beurt ben, maar dat zal nog wel even duren.quote:Op maandag 3 oktober 2022 18:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is wel fijn voor je ouders. Krijgen ze toch nog hun prik.
Ga jij hem ook laten zetten?
Dat is wel bijzonder prettig.quote:Op maandag 3 oktober 2022 14:30 schreef just me het volgende:
In je achtertuin ongeveerquote:Op maandag 3 oktober 2022 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is wel bijzonder prettig.
Met een beetje mazzel kunnen wij straks ook redelijk in de buurt terecht.
Toffe film hoor, die sfeer en de muziekquote:Op maandag 3 oktober 2022 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph kijkt naar The Exorcist, ik ben maar boven was gaan vouwen en opruimen. Gelukkig had ik nog 4 wasmanden vol staan
Goedemorgen.quote:
Goedemorgen dame en heer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 06:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Paar keer wakker worden per nacht, is niet aan te bevelen.
Laat jij die mensen aan huis komen om hun spullen op te halen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 15:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, de verkopen via Marktplaats lopen eindelijk ook een beetje, weg met die stofvangers
Nope, tot nu toe zijn het dingen die verstuurd worden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 15:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat jij die mensen aan huis komen om hun spullen op te halen?
Dat houdt me namelijk tegen om via dat soort kanalen dingen te verkopen, ik wil geen vreemden aan huis/over de vloer...
Groot gelijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 17:18 schreef livelink het volgende:
Ik ga vanavond en ook volgende week in mijn eentje naar de film. Bij ons in het stadje draait het theater elke dinsdag een filmhuisfilm. Ik ga geen moeite meer doen om mensen zo ver te krijgen mee te gaan, maar ga gewoon als het me een leuke film lijkt.
Veel plezier toegewenst livelink.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 17:18 schreef livelink het volgende:
Ik ga vanavond en ook volgende week in mijn eentje naar de film. Bij ons in het stadje draait het theater elke dinsdag een filmhuisfilm. Ik ga geen moeite meer doen om mensen zo ver te krijgen mee te gaan, maar ga gewoon als het me een leuke film lijkt.
Goed bezigquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 17:18 schreef livelink het volgende:
is alles geleverd dat geleverd zou worden ?quote:
Kranen komen vanavond, ik wacht nu op de kringloop die wat zooi komt ophalen en na 10 uur komen de verhuisdozenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:14 schreef just me het volgende:
[..]
is alles geleverd dat geleverd zou worden ?
Ruimte voor de verhuisdozen !quote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, kringloop heeft uiteindelijk het adres gevonden hoor, met wat telefonische aanwijzingen. Nu is er weer wat ruimte in de woonkamer
Scheidingswand tussen jou en Symph ?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Er staat een soort Chinese muur aan dozen in de woonkamer
Nee, tussen de stoel en het dressoir. Neemt een boel licht weg, maar ach, zo lang ze nog leeg zijn is het nog wel te behappen, als ze straks gevuld zijn wordt het echt slalommenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:31 schreef just me het volgende:
[..]
Scheidingswand tussen jou en Symph ?
en ook dát gaat lukkenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, tussen de stoel en het dressoir. Neemt een boel licht weg, maar ach, zo lang ze nog leeg zijn is het nog wel te behappen, als ze straks gevuld zijn wordt het echt slalommen
Ik niet, ben vanavond pas laat thuis…quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Leuk, een uitzending, daar zijn we wel bij
Ik zal wel wat later inschakelen. 19.00 red ik niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:26 schreef DJ11 het volgende:
Druk bezig om muziek uit te zoeken voor de uitzending van straks. Het streven is een aanvangstijdstip van 19:00 uur.
Mijn uitzicht:quote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:31 schreef just me het volgende:
[..]
Scheidingswand tussen jou en Symph ?
Verhuisdozenquote:
Wees welkomquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:08 schreef brother52 het volgende:
![]()
Muziek terwijl je data overpompt, altijd goed.
Dat zijn wel heel erg veel dozenquote:
Ik vrees dat het er niet genoeg zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat zijn wel heel erg veel dozen
Dankquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:14 schreef DJ11 het volgende:
Nog maar even een (ver)huisnummertje dan, als gelukswens voor Symph en DDM op de nieuwe stek:Madness - Our House
Welkom. Een luisteraar vanuit Noorwegen erbij... Heeft direct invloed op de uitzending. Ik ga een extra nieuw liedje uit Noorwegen draaien.quote:
Het liedje is extra nieuw, of komt er als extra bij?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Welkom. Een luisteraar vanuit Noorwegen erbij... Heeft direct invloed op de uitzending. Ik ga een extra nieuw liedje uit Noorwegen draaien.
Dat laatstequote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het liedje is extra nieuw, of komt er als extra bij?
Extra nieuw nieuw nieuw.. [repeat till fade-out]quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het liedje is extra nieuw, of komt er als extra bij?
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Extra nieuw nieuw nieuw.. [repeat till fade-out]
Dit is een latere remaster. Misschien wat minder geslaagd dan? De andere radio edit die ik kon vinden, miste een stukje aan het begin. Volgende keer weer de lange versie.quote:
I know.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Snap ik. @:knokkels draaide dat vaak.
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:34 schreef DJ11 het volgende:
Ik kon dit nummer in deze versie niet makkelijk vinden op internet. Toen bedacht ik: verrek, ik heb dit gewoon op cd-single![]()
Felix - Don't You Want Me (Hooj mix edit)
Oei, ik vlieg vrijdag naar Nederland. Hopen dat ik niet besmet raakquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:40 schreef Doedezemaar het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ving-vogelgriep.html
Geldt dat ook voor Fogel?
Ook dit is strontvervelende muziek van Carolinequote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:40 schreef DJ11 het volgende:
Maak kennis met:
The Jordan - Best Damn Day
Maar deze zangeres kennen we eigenlijk allang. De huiskamervraag: wie horen we hier zingen?
Oei... wordt hierna nog even een paar minuten afzien danquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ook dit is strontvervelende muziek van Caroline
Dit is een beetje mafquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:47 schreef DJ11 het volgende:
... en wel hiervan:The Avalanches - Frontier Psychiatrist
beetje.... harstikke maf!quote:
quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga nooit meer verhuizen, al is het maar zodat dit nooit meer gedraaid hoeft te worden
Ik ga nooit meer verhuizen, al is het maar zodat dit nooit meer gedraaid hoeft te worden
Ik ga voor een traplift als ik bejaard word, ik ben echt klaar met verhuizenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga nog minimaal 1 keer verhuizen. Waarschijnlijk vaker.
Aangrijpend, maar was wellicht niet de beste keuze voor mij op dit moment. Ik werd er heel verdrietig van.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:58 schreef just me het volgende:
[..]livelink, hoe was je film gisteren?
Uh oh...quote:
Een huis zonder trappen kan ook...quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ga voor een traplift als ik bejaard word, ik ben echt klaar met verhuizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |