SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Klopt maar dan heb ik wel iets wat gewoon werkt en gewoon praat met mijn andere devices zonder allemaal moeilijke dingen te doen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Oops, dat is inderdaad een hap uit je budget.
6 miljoen is ook een budgetquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:16 schreef livelink het volgende:
Dit klinkt wel als muzak voor in een restaurant ja,
Ach ja, natuurlijk. Kwartje wilde niet vallen.quote:
Waar? Is ze nog vrijgezel?quote:
En ook niet te vinden... niet in de hal en ook niet tussen de haverquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:31 schreef DJ11 het volgende:
Martika - Love Thy Will Be Done
Goedenavond, trouwens
Goedenavond DJ11.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:31 schreef DJ11 het volgende:
Goedenavond, trouwens
Daar zou ik ze ook niet als eerste zoeken, eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
En ook niet te vinden... niet in de hal en ook niet tussen de haver
Ja, dat vond ik ook. Alsof ze de hele tijd hadden staan te popelen om ook te mogen zingen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:32 schreef brother52 het volgende:
Dat koortje kwam er wel heel raar tussen. Veel te veel op de voorgrond.
De hints gaven aan dat ik daar het beste kon kijkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar zou ik ze ook niet als eerste zoeken, eigenlijk.
Prince was ook wel van de koortjes.quote:
Goeienavond!quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:31 schreef DJ11 het volgende:
Goedenavond, trouwens
De a-koortjes!quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Prince was ook wel van de koortjes.
Ik denk niet dat Prince snel ergens mee akkoord ging.quote:
Maar hij schreef ze wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Prince snel ergens mee akkoord ging.
Er is vast een reden waarom een muzikaal akkoord en een zakelijk akkoord met hetzelfde woord worden aangeduid. Het is een overeenstemming, iets dat met elkaar is afgestemd en klopt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Prince snel ergens mee akkoord ging.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:47 schreef DJ11 het volgende:
Weer wat geleerd.
Earth, Wind & Fire - Boogie Wonderland
Ik ben lekker bezig hoor. Ik vond het al niet naar de Stones klinken, maar wist niet beter dan dat dat hun nummer was.quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben deze morgen alweer vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |