Voor mij is dat genoegquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 14:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze bieden ook veel meer dan alleen F1. Dit in tegenstelling tot F1 TV waar het alleen maar F1, F2 en F3 is.
Gewaagde uitspraakquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 14:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Veel coureurs voor het eerst hier. Ik verwacht rode vlaggen.
tis echt geen flikker aan. b-series en c-filmsquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 14:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze bieden ook veel meer dan alleen F1. Dit in tegenstelling tot F1 TV waar het alleen maar F1, F2 en F3 is.
Ik denk dat hij zelf niet veel Viaplay kijkt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 14:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien zou hij het niet doen als hij niet tevreden was over de zender? Het is niet dat hij het geld nodig heeft of overal maar aan meewerkt..
we zulen zien, wel stratencircuit!quote:
That's what she said.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 15:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens onthoud: de gouden Viaplay spreuk:
Hoe harder je gaat, hoe harder je kunt
Dat beweer ik ook nergensquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 15:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zelf niet veel Viaplay kijkt.
Gewoon exposure bij de Nederlandse tv kijker.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 14:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien zou hij het niet doen als hij niet tevreden was over de zender? Het is niet dat hij het geld nodig heeft of overal maar aan meewerkt..
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 15:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens onthoud: de gouden Viaplay spreuk:
Hoe harder je gaat, hoe harder je kunt
quote:
Ze hadden 1 goede serie. Al was die ook op een van de andere streamingsdiensten te vinden zag ik later.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 15:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tis echt geen flikker aan. b-series en c-films
+ Duits en Engels voetbal, Darts, Hockey, etc.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 15:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik hoop van niet. Ik hoef Ziggo niet terug, en Mol en Plooij al helemaal nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 15:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ze hadden 1 goede serie. Al was die ook op een van de andere streamingsdiensten te vinden zag ik later.
Viaplay is gewoon kut en ik hoop dat iedereen snel wegloopt. Kan Ziggo het weer overnemen.
offtopic: dank voor de bevestiging voor mijn eigen keusquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 15:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als ze te kritisch zijn werkt die niet mee natuurlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 14:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope!quote:
i dont wanna know that!quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 15:02 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Prins Albert tikt tegen de bodemplaat aan
vrouwenvoetbal en amateurvoetbal jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 15:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
+ Duits en Engels voetbal, Darts, Hockey, etc.
Blijven doorbetalen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 15:03 schreef Underdoggy het volgende:
Viaplay app crasht hier steeds - ellende
hier als een zonnetje.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 15:03 schreef Underdoggy het volgende:
Hier nooitquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 15:03 schreef Underdoggy het volgende:
neuj Nizno de mod van FHF en vliegende kiepquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 15:04 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Met vriendelijke groet,
Dennis
Viaplay Webcare
Top voor jequote:
Dan is Miedema geblesseerd, dat ik haar niet bij Azzenal in de spits zie lopen nu.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 15:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
vrouwenvoetbal en amateurvoetbal ja
beter kijken als ze van boven filmen zie je er achter nog wel de sporenquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 15:05 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik zie die nattigheid niet echt eerlijk gezegd
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 15:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik voel in dit topic bij elke post die ik plaats heel veel nattigheid.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 15:05 schreef vaarsuvius het volgende:
Premier League en Bundesliga jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 15:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sommige stukken zijn droog (niet alleen in de tunnelquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 15:05 schreef vaarsuvius het volgende:
oh ja, nu zag ik een klein beetje sprayquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 15:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
beter kijken als ze van boven filmen zie je er achter nog wel de sporen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |