Hou jij de dubbele clips per stijl in de gaten?quote:Op donderdag 29 september 2022 22:10 schreef Forumtijger het volgende:
Het doel van dit topic is om hier zoveel mogelijk verschillende muziekstijlen te posten, maar in principe slechts 1 muziekclip per muziekstijl. Uiteraard kan het gebeuren dat er toch een 2e clip van een bepaalde muziekstijl wordt gepost, maar probeer dat zoveel mogelijk te voorkomen svp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door pipster op 30-09-2022 11:32:13 ]Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
Al besprokenquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:52 schreef eudaemonia het volgende:
Is @:puzziepie inmiddels ook al een genre?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
Geweldig, kende deze opname niet…quote:
Ik denk dat ik het nummer door deze uitzending heb leren kennen. Maar deze opname staat pas sinds 2 maanden op YTquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geweldig, kende deze opname niet…
Ik had T.Rex al gepost als Glamrock, maar misschien kunnen we Chinnichap als apart genre rekenen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:40 schreef Karina het volgende:
Glamrock (ik zag wel Glam metal staan, denk dat dat iets anders is).
Geen idee wat dat is maar prima hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik had T.Rex al gepost als Glamrock, maar misschien kunnen we Chinnichap als apart genre rekenen?
De sound van Chinn & Chapman. Mud the Sweet, Suzi Quattro e.d. beetje Bubblegumglamrockpopquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is maar prima hoorEn de glamrock had ik gemist met ctrlF blijkbaar.
Wil je geloven dat ik die nog geen uur geleden in m'n kop had zitten?quote:
Ik hoorde het nog geen 5 minuten geleden op een streamquote:Op zondag 9 oktober 2022 01:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wil je geloven dat ik die nog geen uur geleden in m'n kop had zitten?
al besproken #255quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Peace Love
3. Ambient modern
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |