Váák de site van het hotel zelf.quote:Op vrijdag 30 september 2022 20:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat is trouwens de beste boekingssite? Ik ken alleen Trivago van de reclames
Booking.com is waar ik alle boekings- en cancelhysterie mee uitvoer. Zorg ervoor dat je een optie pakt met gratis annuleren!quote:Op vrijdag 30 september 2022 20:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De herhaalprik beschouw ik eigenlijk als een soort tweede booster. Ik heb nu corona gehad en dat was te vergelijken met een griepje. Als ik mijn longarts moet geloven wordt dat ook niet erger. Daar vertrouw ik op.quote:Op vrijdag 30 september 2022 19:45 schreef Arizona het volgende:
Even iets heel anders: gaan jullie nog voor de herhaalprik voor corona?
Ik twijfel heel erg. Aan de ene kant denk ik, kleine moeite en aan de andere kant, ik ben zó ziek geweest van de booster dat ik gewoon bang ben dat ik weer zo ziek word. Corona zelf heb ik nog nooit gehad.
En geen vooruitbetaling. Maar volgens mij kun je die optie niet meer kiezen. Het staat dan bij de resultaten.quote:Op vrijdag 30 september 2022 20:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Booking.com is waar ik alle boekings- en cancelhysterie mee uitvoer. Zorg ervoor dat je een optie pakt met gratis annuleren!
Ik gebruik het vaakst hotels.com, want ik vind hun site en app fijn werkenquote:Op vrijdag 30 september 2022 20:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik weet het ook nog niet. Na drie prikken kreeg ik nog steeds corona met smaakverlies en allesquote:Op vrijdag 30 september 2022 19:45 schreef Arizona het volgende:
Ik twijfel heel erg. Aan de ene kant denk ik, kleine moeite en aan de andere kant, ik ben zó ziek geweest van de booster dat ik gewoon bang ben dat ik weer zo ziek word. Corona zelf heb ik nog nooit gehad.
Ik wel.quote:Op vrijdag 30 september 2022 19:45 schreef Arizona het volgende:
Volgens mij kun je daar niet gratis annuleren?quote:Op vrijdag 30 september 2022 20:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik gebruik het vaakst hotels.com, want ik vind hun site en app fijn werkenEn ze hebben een spaarprogramma waarbij je een elfde nacht gratis kan krijgen
Je voelt een soort spanning tussen die twee.quote:Op vrijdag 30 september 2022 19:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Desalniettemin wel interessant om de dynamiek tussen hem en zn partner te zien
Het verschilt per hotel. Soms is met gratis annuleren ook duurder dan zonder gratis annuleren. Als het kan is het meestal mogelijk tot een dag van te vorenquote:Op vrijdag 30 september 2022 20:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Volgens mij kun je daar niet gratis annuleren?
Ik heb daar al eens geboekt en toen ik wilde annuleren, kreeg ik niet alles terug.
Ik heb het wel gehad en heeft enkele maanden geduurd om er weer helemaal bovenop te komen. Die prik heb ik misschien twee dagen lichtjes last van. Keuze is voor mij makkelijk, die prik gaat er gewoon weer in.quote:Op vrijdag 30 september 2022 19:45 schreef Arizona het volgende:
Ik ben net terug van een weekje in Duitsland en de heenreis ging alles zonder problemen.quote:Op vrijdag 30 september 2022 17:23 schreef Arizona het volgende:
Conducteur: welkom in deze gezellig volle trein!![]()
Ramvol, hele gangpad staat vol.
Ik heb hem over anderhalve week gepland. Al denk ik dat het effect beperkt zal zijn, maar het kan nooit kwaad en voor je het weet zijn er weer allerlei grensrestricties op basis van de recentste prik.quote:Op vrijdag 30 september 2022 19:45 schreef Arizona het volgende:
De Duitse Spoorwegen zijn zeker niet beter dan veel van hun buurlanden. Overstappen van meer dan 20 minuten zijn daar zelfs nog onzeker.quote:Op vrijdag 30 september 2022 21:17 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ben net terug van een weekje in Duitsland en de heenreis ging alles zonder problemen.
Maar terug had de trein vertraging en dat bleef maar oplopen.
Een paar Amerikaanse toeristen bleven maar naar het bord kijken en maakte de opmerking dat ze dachten dat Duitsers zo punctueel waren. Waarop een Duitse mevrouw naast mij heftig met haar hoofd begon te schudden.
Uiteindelijk met slechts 1.5 uur vertraging en even rennen in Arnhem om de aansluiting te halen weer thuis.
Maar wat een mooi gebied is het Zwarte Woud.
Reisrestricties gaan er denk ik wel weer komen ja. Zelf tijdens mijn reis nog weinig van gemerkt, want je hoefde zelf nergens mondkapjes op. Je zag alleen overal de mogelijkheid om je handen te ontsmetten. Maar reizigers naar Spanje en Duitsland moesten in het vliegtuig wel mondkapjes op. Dat werd omgeroepen op het vliegveld van Dubrovnik.quote:Op vrijdag 30 september 2022 21:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb hem over anderhalve week gepland. Al denk ik dat het effect beperkt zal zijn, maar het kan nooit kwaad en voor je het weet zijn er weer allerlei grensrestricties op basis van de recentste prik.
In de Duitse treinen zijn mondkapjes ook nog steeds verplicht.quote:Op vrijdag 30 september 2022 22:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Reisrestricties gaan er denk ik wel weer komen ja. Zelf tijdens mijn reis nog weinig van gemerkt, want je hoefde zelf nergens mondkapjes op. Je zag alleen overal de mogelijkheid om je handen te ontsmetten. Maar reizigers naar Spanje en Duitsland moesten in het vliegtuig wel mondkapjes op. Dat werd omgeroepen op het vliegveld van Dubrovnik.
Ben benieuwd wat we er hiervan gaan merken komend halfjaar. Ik verwacht geen lockdown, sluitingen etc. Maar bepaalde richtlijnen zullen er wel weer komen lijkt mij.quote:Op vrijdag 30 september 2022 22:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In de Duitse treinen zijn mondkapjes ook nog steeds verplicht.
De enige conducteur die ik vandaag heb gezien was net na Zevenaar. En hij zei ook meteen dat de mondkapjes wel weer af mochten.
Dit had ik gisteravond na het concert. Wat vind ik dat vreselijk. Voel ik me helemaal bedrukt en zo. Dat soort benarde situaties haat ik echtquote:Op vrijdag 30 september 2022 17:23 schreef Arizona het volgende:
Conducteur: welkom in deze gezellig volle trein!![]()
Ramvol, hele gangpad staat vol.
Nope. Veel te lang mee gewacht wel sowieso hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2022 17:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Had je nooit eerder een concert bezocht? Ook niet vroeger bij K3?
Lijkt me wel lekker, maar ik stuiter na concerten altijd nog zo hard na, heb dan echt weer energie voor 10. Gelijk het bed in duiken zit bij mij er dus meestal niet in.quote:Op vrijdag 30 september 2022 17:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Joy hotel. Klinkt als een bordeel, is het niet.![]()
Bij EiC zaten Greys en ik in het Hampton, die was toen we boekten niet heel duur. Maar het is maar net wat je ervoor over hebt om meteen na het concert in je bedje te kunnen duiken. Ik vind het ideaal!
Booeeee, cheaterquote:Op vrijdag 30 september 2022 19:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is behoorlijk makkelijk, maar dat vond ik er juist erg prettig aan de laatste tijdGeen stress, beetje plantjes zaaien en oogsten en praten met de dorpsbewoners. Soms is het moeilijk te redeneren waar exact het volgende voorwerp te vinden is of hoe je een bepaald recept maakt, maar in geval van nood (of ongeduld
) heb je de antwoorden daarop zo online gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |