Misschien was het huilen een eenmalig iets, omdat alle opgebouwde spanning eruit kwam, omdat het misschien niet meteen ging zoals je had gehoopt of juist beter ging dan je had verwacht. Ik had op mijn eerste rijles niet verwacht dat ik al de openbare weg op mocht, dat was fucking eng en stressvol... Wie weet gaat het een volgende keer weer beterquote:Op vrijdag 30 september 2022 09:16 schreef Guanabana het volgende:
Tja weet je, als het een proces is van jankend in de auto zitten weet ik niet eens of ik het wel graag genoeg wil daarvoor. Het is niet of ik een auto dagelijks of wekelijks nodig heb.
Ik vond dit al behoorlijk naar en het gaat nog veel erger worden natuurlijk.
Het heet Disney Dreamlight Valley. Het is nu nog in early access, maar het komt uit op zo'n beetje alles. Pc, Mac, Xbox, Playstation, Switch en het schijnt ook op telefoons te komenquote:Op vrijdag 30 september 2022 08:49 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Hoe heette het ook alweer? Even kijken of het ook kan zonder een nieuw device aan te schaffen
Nou top daar zitten m'n beide devices bij dus komt goedquote:Op vrijdag 30 september 2022 10:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Het heet Disney Dreamlight Valley. Het is nu nog in early access, maar het komt uit op zo'n beetje alles. Pc, Mac, Xbox, Playstation, Switch en het schijnt ook op telefoons te komen
Dit spel vond ik ook interessant klinkenquote:Op vrijdag 30 september 2022 10:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Het heet Disney Dreamlight Valley. Het is nu nog in early access, maar het komt uit op zo'n beetje alles. Pc, Mac, Xbox, Playstation, Switch en het schijnt ook op telefoons te komen
Nooit eerder een bezoekje gebracht aan de AFAS, Ziggo Dome of Johan Cruijff Arena?quote:Op vrijdag 30 september 2022 13:22 schreef molloot200 het volgende:
Oh en AFAS is echt gemakkelijk om te bereiken voor mij blijkbaar (heb echt maar 1 trein nodig ondanks dat ik aan de andere kant van het land woon) dus dan weet ik dat ook weer voor EiC
In principe is hij zo, maar dat heeft niet echt effect als hij tijdens het rijden/fouten maken andere signalen afgeeft.quote:Op vrijdag 30 september 2022 08:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Zorg echt echt echt dat je ook op tijd aan de bel trekt als je geen fijne rijleraar hebt. Ik heb regelmatig in de jankend in de auto gezeten en mijne was zo fijn daarin![]()
Heel supportive, maar liet me niet erin hangen. En ook kleine dingen, ik mocht nooit zeggen: "ik kan dit niet", maar "ik kan dit nog niet". En hij deed alsof (denk ik nog steeds) hij eindeloos vertrouwen in me had en dat was zo fijn
Maar zei ook altijd op een gegeven moment; en nu is het klaar en gaan we weer verder, net zo vaak oefenen totdat het lukt want van huilend aan de kant staan leer je sowieso niks
Misschien kun je de rijles een keer opnemen en dan iemand laten horen?quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
In principe is hij zo, maar dat heeft niet echt effect als hij tijdens het rijden/fouten maken andere signalen afgeeft.
Maar goed, denk dat ook voor een groot deel aan mezelf ligt.
Nee. Ik ben pas echt begonnen met concerten bezoeken in januari 2020 en toen was er bijna corona. Dus ik had wel concerten staan in Ziggo en AFAS maar die werden steeds uitgesteldquote:Op vrijdag 30 september 2022 13:46 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nooit eerder een bezoekje gebracht aan de AFAS, Ziggo Dome of Johan Cruijff Arena?
Melkweg een van de trams richting Leidseplein pakken en van daaruit is het vijf minuutjes lopen! Fijne zaal, vrij klein, overal goed zicht!quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee. Ik ben pas echt begonnen met concerten bezoeken in januari 2020 en toen was er bijna corona. Dus ik had wel concerten staan in Ziggo en AFAS maar die werden steeds uitgesteldGisteren het AFAS-concert eindelijk gehad, begin november het Ziggo-concert.
En eind oktober nog Melkweg, maar die lijkt ingewikkelder te zijn met het openbaar vervoer.
In Melkweg zijn de concerten altijd wel op tijd afgelopen, zodat je de laatste trein naar huis kan nemen. Mooie zaal, al kom ik liever in Paradisoquote:Op vrijdag 30 september 2022 14:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee. Ik ben pas echt begonnen met concerten bezoeken in januari 2020 en toen was er bijna corona. Dus ik had wel concerten staan in Ziggo en AFAS maar die werden steeds uitgesteldGisteren het AFAS-concert eindelijk gehad, begin november het Ziggo-concert.
En eind oktober nog Melkweg, maar die lijkt ingewikkelder te zijn met het openbaar vervoer.
De treinen zijn tegenwoordig weer erg druk. Fijn dat je zit!quote:Op vrijdag 30 september 2022 17:12 schreef Arizona het volgende:
Hopelijk heb ik zo een zitplaats in de trein![]()
Het is knetterdruk![]()
Normaal reis ik eersteklas in de zeldzame situaties dat ik met de trein reis, maar ik wou zuunig zijn
Het is rampzalig #firstworldproblemquote:Op vrijdag 30 september 2022 17:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De treinen zijn tegenwoordig weer erg druk. Fijn dat je zit!
Hopelijk wen je snel aan de rijlessen en de leraar! En anders probeer je inderdaad gewoon een keer een anderquote:Op vrijdag 30 september 2022 14:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
In principe is hij zo, maar dat heeft niet echt effect als hij tijdens het rijden/fouten maken andere signalen afgeeft.
Maar goed, denk dat ook voor een groot deel aan mezelf ligt.
De stoptrein Utrecht - Zwolle is niet veel groter en zit tegenwoordig ook elke keer vol. En in het weekend rijden ze maar 1x in het uur, heel irritant. Moet je in Zwolle overstappen? Daar zal het vast wel iets rustiger zijnquote:Op vrijdag 30 september 2022 17:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is rampzalig #firstworldproblem
Maar hoezo zetten ze op de vrijdagspits zulke kleine treinen in![]()
Heb wel zin om weer naar huis te gaan![]()
Wat zijn jullie plannen dit weekend?
Had je nooit eerder een concert bezocht? Ook niet vroeger bij K3?quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee. Ik ben pas echt begonnen met concerten bezoeken in januari 2020 en toen was er bijna corona.
Joy hotel. Klinkt als een bordeel, is het niet.quote:Op vrijdag 30 september 2022 17:50 schreef NailQueen het volgende:
Weet iemand een goed hotel in de buurt van het ziggo dome? Die een beetje betaalbaar is?
Ik moet voor een concert van volgend jaar nog een hotel boeken. Goed dat jullie mij daar aan herinneren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |