Stemmen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:58 schreef Hamlapjes het volgende:
Hoe ver zijn jullie eigenlijk met het stemmen voor de KINK 1500?
Ik moet er nog een paar weg zien te strepen en hij is weer klaar voor dit jaar! Als het lijstje af is, zal ik ‘m hier ook wel delen
Hammie jij hebt ook niets gezien he? Zeg maar neequote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:58 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik moet er nog een paar weg zien te strepen en hij is weer klaar voor dit jaar! Als het lijstje af is, zal ik ‘m hier ook wel delen
Oh, wat raar. Hier is het licht gewoon aan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar het licht is wel uit. En ik heb niets aangeraakt.
Ik heb alles gezien!quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hammie jij hebt ook niets gezien he? Zeg maar nee
Ja nu wel he. Nu kan Hamlapjes alles in de gaten houden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, wat raar. Hier is het licht gewoon aan.
Er zijn al twee getuigen.quote:
Jij denkt dat het net donker was omdat je met je ogen dicht zat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 01:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja nu wel he. Nu kan Hamlapjes alles in de gaten houden.
Maar net was alles donker.
Ik ontken alles. Ik beroep me op me zwijgrecht.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 01:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij denkt dat het net donker was omdat je met je ogen dicht zat.
Volgens mij was je al ruim halverwege dromenland.
Zwijgrecht? Je bedoelt dat je zo weer in slaap gaat vallen en dan dus even niet kan praten?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 01:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ontken alles. Ik beroep me op me zwijgrecht.
Je zult het nooit te weten komen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 01:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zwijgrecht? Je bedoelt dat je zo weer in slaap gaat vallen en dan dus even niet kan praten?
Best een boude claim over iets wat we allemaal al lang weten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 01:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je zult het nooit te weten komen.
Ja, natuurlijk weet ik het ook al. Ik ben niet blind.quote:
Lekt het ook waar de ketel geplaatst is?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 02:03 schreef Koen66 het volgende:
Het blijft maar regenen
En het lekt hier opeens na plaatsen nieuwe ketel. Morgen maar klagen
Ok. Hoiquote:Op vrijdag 30 september 2022 23:05 schreef NailQueen het volgende:
Avondsquad laat je horen!
Edit: doet het gifje het niet op mobiel
Nog niet naar gekeken, maar ik weet in ieder geval dat in Roger's lijstje dit liedje komt:quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:58 schreef Hamlapjes het volgende:
Ja ook voor de mijne maar je kunt dat dus gewoon terugkijken hèquote:Op vrijdag 30 september 2022 23:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is toch van ver voor mijn tijd?![]()
Wat een onverwacht prettig liedje is dat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 02:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nog niet naar gekeken, maar ik weet in ieder geval dat in Roger's lijstje dit liedje komt:
quote:And if a double-decker bus
Crashes into us
To die by your side
Is such a heavenly way to die
Als Forrest Gump (de film neem ik aan) van ver voor jouw tijd is kan het zijn dat ik jou altijd minder jong heb ingeschat dan je hiermee zou blijken te moeten zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 08:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ook voor de mijne maar je kunt dat dus gewoon terugkijken hè
Je had dat ook gewoon kunnen vragen, had ik je even verteld dat het niet iets is wat je voor de lol oploopt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 09:01 schreef Em31 het volgende:
Zoooo hey ik ben er de afgelopen 2 dagen achtergekomen hoe een voedselvergiftiging voelt, ik kan nu uit ervaring zeggen dat ik het jullie niet aan wil bevelen.
Maar ik leef weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |