Hij gaat steeds monotoner en ongeïnteresseerder praten lijkt het. Zijn rallies waren altijd al verschrikkelijk, maar nu is het helemaal erg.quote:
Nee, die van Clinton lagen in zijn sokkenla zegt Trump hier. Net zoals hij wel meer dingen in zijn sokken bewaartquote:Op maandag 10 oktober 2022 09:33 schreef Basp1 het volgende:
Volgens mij liggen er van Clinton vast en zeker ook nog wel documenten in een pizza kelder tezamen met de vermoorde babies.
Landverraders.quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:41 schreef livelink het volgende:
Poetin werd tijdens de ralley ook nog verheerlijkt trouwens.
Omdat 'minder inmenging van overheid' eigenlijk betekent 'minder inmenging van de overheid bij mij, anderen des te meer'quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Maar wat heeft de overheid dan te maken met de lichamelijke integriteit van de burgers? Dat begrijp ik maar niet.
Ja die Trump staat zo ver van de maatschappij af dat het eigenlijk hilarisch is dat er mensen zijn die geloven dat hij dan anti-elite zou moeten zijn. Het is jammer dat er blijkbaar erg veel mensen voor zo'n idioot vallen alsof het de nieuwe Jezus is. Inmiddels weet je bij Trump wel dat veel van wat hij zegt pure projectie is, maar het zijn toevallig dezelfde idioten als 'minder inmenging voor mij'. Ik zal nooit vergeten dat veel van die gasten hier stonden te juichen op 6 januari, terwijl er een poging werd gedaan de democratie te breken.quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:27 schreef livelink het volgende:
Net de totale recap van zijn ralley gekeken via Meidas Touch
Het is echt absurd. Hij zegt dat George H.W. Bush documenten heeft opgeslagen in een chinees restaurant annex bowlingbaan en roept op om zo'n beetje alle presidenten van de laatste tientallen jaren te vervolgen. Om over de rest maar niet te spreken![]()
Zijn grootste crowd was op january 6th, daar hoor je niemand over![]()
Ik weet nooit wat wijsheid is mbt het verslaan van die rallies. Compleet negeren of juist tonen, zodat hopelijk het gematigde deel van de Republikeinen niet opnieuw in de verleiding komt om Trump te volgen. Ik heb geen idee.
Dit is zo ongeveer nog erger dan een DDR- of Saddam-verkiezing met 104% van de stemmen - een eerlijke verkiezing organiseren met een steeds oneerlijkere uitkomst. Al vergeet de schrijver volgens mij wel dat de democraten die ISL op precies dezelfde manier kunnen ge-/misbruiken als de Republikeinen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:22 schreef Knipoogje het volgende:
https://www.theguardian.c(...)the-us-supreme-court
Hier mogen we ons ook wel zorgen over maken.
Laten we niet vergeten, wat BNW ook pretendeert, de wérkelijke deep state is de extreme conservatieven die al decennia bezig zijn het hele recht- en votingsysteem naar hun hand te zetten en dat lijkt ze langzaam te gaan lukken ondanks de tegenwerking van de Eliasjes van deze wereld.
Noem me naief, maar ik heb toch nog wel het optimisme dat dit het niet gaat halen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:22 schreef Knipoogje het volgende:
https://www.theguardian.c(...)the-us-supreme-court
Hier mogen we ons ook wel zorgen over maken.
Laten we niet vergeten, wat BNW ook pretendeert, de wérkelijke deep state is de extreme conservatieven die al decennia bezig zijn het hele recht- en votingsysteem naar hun hand te zetten en dat lijkt ze langzaam te gaan lukken ondanks de tegenwerking van de Eliasjes van deze wereld.
Maar zolang dat hele lichtelijk onbewoonde middenstuk rood kleurt zijn de laatsten wel flink in het voordeel natuurlijk. Enige meerjarenplan dat de democraten hier tegen kunnen opzetten is met tienduizenden tegelijk naar de rode staten verhuizen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dit is zo ongeveer nog erger dan een DDR- of Saddam-verkiezing met 104% van de stemmen - een eerlijke verkiezing organiseren met een steeds oneerlijkere uitkomst. Al vergeet de schrijver volgens mij wel dat de democraten die ISL op precies dezelfde manier kunnen ge-/misbruiken als de Republikeinen.
Nee, maar de swingstates die momenteel 'in democratische handen' zijn kunnen ze op die manier wel behouden - net als de republikeinen dat met die van hun kunnen. Al hebben de reps er uiteraard veel meer belang bij om de bestaande situatie te consolideren, dat spreekt voor zich.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:18 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Maar zolang dat hele lichtelijk onbewoonde middenstuk rood kleurt zijn de laatsten wel flink in het voordeel natuurlijk. Enige meerjarenplan dat de democraten hier tegen kunnen opzetten is met tienduizenden tegelijk naar de rode staten verhuizen.
Ja veel sterkere bevestiging dat hij nucleaire geheimen had liggen valt er niet te geven.quote:
Welke advocaat die misleidende brief ook schreef. ... Trump is verantwoordelijk voor de inhoud en voor de waarheid niet vertellen aan de fbi,quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:46 schreef Kijkertje het volgende:
Ah Bobb verwijst naar Corcoran als degene die verzekerde dat er geen documenten meer waren in MAL
[ twitter ]
Nou Trump zou natuurlijk kunnen zeggen dat hij daar niets vanaf wist.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 00:17 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Welke advocaat die misleidende brief ook schreef. ... Trump is verantwoordelijk voor de inhoud en voor de waarheid niet vertellen aan de fbi,
Corcoran en Trump ondertekenden bewust niet ....zo lijkt het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |