abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_206135325
quote:
Er komt een onafhankelijk extern onderzoek naar mogelijk grensoverschrijdend gedrag door Tweede Kamerlid Khadija Arib (PvdA) in haar tijd als Kamervoorzitter. NRC heeft dat vernomen van ingewijden. Arib was tot vorig jaar Kamervoorzitter. Er zou sprake zijn geweest van 'een zeer onveilige werkomgeving'.

Vera Bergkamp (D66) volgde Arib op. Zij heeft met het dagelijks bestuur van de Tweede Kamer, waar ze voorzitter van is, besloten dat het onderzoek naar haar voorganger er moet komen. De landsadvocaat had geadviseerd om dit onderzoek te laten doen, schrijft NRC dat het advies heeft ingezien.

Volgens de krant is het nog nooit gebeurd dat het presidium (het bestuur van de Kamer) onderzoek laat doen naar het gedrag van een oud-voorzitter.

Anonieme brieven

Er zouden twee anonieme brieven met klachten over Arib zijn binnengekomen waarin zij wordt beschuldigd van 'machtsmisbruik', het voeren van 'een schrikbewind' en het creëren van 'een onveilige werkomgeving'. De klachten zouden passen bij eerdere signalen van een onveilige werkomgeving, zo zou in het advies van de landsadvocaat staan. Het zou gaan om een 'breder structureel probleem'.

Arib zegt tegen NRC niets te weten over het onderzoek. Ze zegt 'geschrokken' te zijn en zich niet te herkennen in de beschuldigingen. "Zo zit ik niet in elkaar", zegt ze tegen de krant.

PvdA: ze moet uitleg geven

Haar partij (PvdA) zegt tegen RTL Nieuws: "Dit komt voor ons onverwacht. Wij kennen Khadija als toegewijd Tweede Kamerlid en voorzitter van de Tweede Kamer. De Kamervoorzitter zal uitleg moeten geven."

Ook voor de Tweede Kamer komt dit als een verrassing. Ze broedt nog op een reactie.
Bron: RTL

Tijd voor een mars door de instituten. Time to drain the swamp.
pi_206135471
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2022 22:31 schreef JohnBMiller het volgende:

[..]
Bron: RTL

Tijd voor een mars door de instituten. Time to drain the swamp.
Goed idee! De Tweede Kamer keren we helemaal binnenstebuiten, de Eerste Kamer ook. Daarna de regering, dan de lagere overheden. En na de overheden al die graaiers in het bedrijfsleven, al die ondernemers en niet te vergeten de hele ambtenarij en semi-overheid! Power to the people, niks tribunalen, want we kunnen toch zelf bedenken of iemand schuldig is?

Sorry, ik was nog even in het donker wezen wandelen en had mijn gele hesje nog aan. Even de mond spoelen…
  woensdag 28 september 2022 @ 22:46:56 #3
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_206135496
De aandacht moet weer even afgeleid worden van het slechte functioneren van Bergkamp.
  Spellchecker woensdag 28 september 2022 @ 22:47:10 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206135499
Ik dacht vorige week nog; Arib had het altijd veel beter onder controle dan Bergkamp .....

Kwam het door haar grensoverschrijdende gedrag? :o
pi_206135525
Anonieme brieven? Ik neem aan dat bij een vertrouwenspersoon of iets dergelijks de mensen achter de anonieme brieven bekend zijn?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 28 september 2022 @ 23:01:07 #6
319979 Fok-it
All is well
pi_206135624
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 22:47 schreef maily het volgende:
Ik dacht vorige week nog; Arib had het altijd veel beter onder controle dan Bergkamp .....

Kwam het door haar grensoverschrijdende gedrag? :o
Ik geloof er niks van. Hopelijk wordt dit ontkracht waarna het ook meteen klaar is met Bergsma als voorzitster
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 28 september 2022 @ 23:01:34 #7
319979 Fok-it
All is well
pi_206135629
Bergsma :') Bergkamp
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_206135923
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 23:01 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ik geloof er niks van. Hopelijk wordt dit ontkracht waarna het ook meteen klaar is met Bergsma als voorzitster
Eens, voor tribunaal ermee net als al die andere corrupte d66-politici minus Weerwind.
pi_206135933
Arib doet een Ali B.?
pi_206135981
Ik heb wel een vermoeden welke 2 kamerleden zich gekleineerd voelen door Arib om nog even een klap achteraf uit te delen.
pi_206136014
Goed dat dit door Pels Rijcken wordt onderzocht, dit kantoor staat bekend als uiterst deugdzaam @ikweethetookniet kun jij dit bevestigen?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206136041
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 23:34 schreef snabbi het volgende:
Ik heb wel een vermoeden welke 2 kamerleden zich gekleineerd voelen door Arib om nog even een klap achteraf uit te delen.
En daarin volledig gelijk hebben, toch?
pi_206136081
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 23:39 schreef JohnBMiller het volgende:

[..]
En daarin volledig gelijk hebben, toch?
Dat ze zich gekleineerd voelen kan ik begrijpen.
Of de beschuldigingen een rechtvaardiging zijn voor een onderzoek, dat is natuurlijk giswerk op dit moment.
pi_206136092
En echt dit is zooooooooooo smerig.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206136093
Dit zou me niets verbazen. Er is een reden dat Arib is weggestemd als voorzitter; het was algemeen bekend dat achter de schermen Arib soms moeilijk was om mee te werken (zin doordrukken, driftig, vals etc.)

Voor ons leek ze een goede en leuke voorzitter, maar voor de mensen die met haar samenwerkten was dat blijkbaar best moeilijk soms.

Het komt niet uit het niets vallen ofzo.
pi_206136101
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 23:45 schreef raptorix het volgende:
En echt dit is zooooooooooo smerig.
Hoezo gelijk die conclusie trekken? Die ‘schrikbewind’ aantijging, of het waar is of niet, er waren al veeel eerder signalen van.

Wacht nou maar gewoon even af.
pi_206136106
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2022 23:45 schreef ikbenrond het volgende:
Dit zou me niets verbazen. Er is een reden dat Arib is weggestemd als voorzitter; het was algemeen bekend dat achter de schermen Arib soms moeilijk was om mee te werken (zin doordrukken, driftig, vals etc.)

Voor ons leek ze een goede en leuke voorzitter, maar voor de mensen die met haar samenwerkten was dat blijkbaar best moeilijk soms.

Het komt niet uit het niets vallen ofzo.
:') :') :') :')
Ja en het komt ook uit het niets vallen dat dit een paar dagen nadat Bergkamp enorm bekritiseerd is op haar functioneren, door Pels Rijcken, het kantoortje wat het grootste juridische schandaal ooit in Nederland veroorzaakt heeft. En door anonieme briefjes |:( |:( |:(
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206136118
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2022 23:46 schreef ikbenrond het volgende:

[..]
Hoezo gelijk die conclusie trekken? Die ‘schrikbewind’ aantijging, of het waar is of niet, er waren al veeel eerder signalen van.

Wacht nou maar gewoon even af.
Schrikbewind nog wel, als we het over schrikbewind hebben, dan denk ik over het bewust beschadigen van gewaardeerde kamerleden, het beschadigen van een formateur van alcohol misbruik, een premier die open en bloot een ambtsmisdrijf pleegt, en zelfs als hij het toegeeft niet met de feiten voor de dag wil komen.
Man man man.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206136131
1 ding is duidelijk de Rutte/Kaag doctrine reikt nog ver. "Nieuwe Politiek" :r
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206136137
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 23:47 schreef raptorix het volgende:

[..]
:') :') :') :')
Ja en het komt ook uit het niets vallen dat dit een paar dagen nadat Bergkamp enorm bekritiseerd is op haar functioneren, door Pels Rijcken, het kantoortje wat het grootste juridische schandaal ooit in Nederland veroorzaakt heeft. En door anonieme briefjes |:( |:( |:(
Is goed man, we zullen zien. Houd maar gewoon even de politieke podcasts en redacties in de gaten komende tijd, dan zal je waarschijnlijk zien dat dit helemaal niet echt uit het niets komt vallen.

De timing is opvallend goed voor Bergkamp, dat zal vast, misschien wel heel slim van haar, maar dat maakt Arib nog geen lieverdje.
pi_206136140
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 23:50 schreef raptorix het volgende:
1 ding is duidelijk de Rutte/Kaag doctrine reikt nog ver. "Nieuwe Politiek" :r
:') aansteller
pi_206136148
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 23:48 schreef raptorix het volgende:

[..]
Schrikbewind nog wel, als we het over schrikbewind hebben, dan denk ik over het bewust beschadigen van gewaardeerde kamerleden, het beschadigen van een formateur van alcohol misbruik, een premier die open en bloot een ambtsmisdrijf pleegt, en zelfs als hij het toegeeft niet met de feiten voor de dag wil komen.
Man man man.
Leuk stukje whataboutism
pi_206136164
Let op, morgen in de pers weer Bergkamp/Rutte met hun dominees gezicht dat ze het heel erg betreuren dat dit tijdens het onderzoek naar buiten is gekomen, en dat ze gaan onderzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206136173
Typisch Rutte doctrine trucjes om zo hun tegenstanders Kalt te stellen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206136257
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2022 23:46 schreef ikbenrond het volgende:

[..]
Hoezo gelijk die conclusie trekken? Die ‘schrikbewind’ aantijging, of het waar is of niet, er waren al veeel eerder signalen van.

Wacht nou maar gewoon even af.
Hier nog zo een smerig trucje, roepen dat er signalen waren, en gelijk er achter: "ik weet niet of het waar is hoooooooooooor!!!!!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206136265
En ook weer zo een typisch Rutte trucje van je, zelf het kunstje uit halen, en als je er op aangesproken word: rustig maar je ziet spoken! Man man man.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206136272
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 00:05 schreef raptorix het volgende:

[..]
Hier nog zo een smerig trucje, roepen dat er signalen waren, en gelijk er achter: "ik weet niet of het waar is hoooooooooooor!!!!!
Die signalen waren er gewoon. Dat werd gewoon openlijk in politieke podcasts besproken (ja, serieuze, zoals de stemming en haagse zaken), en in artikelen.

Eén voorbeeldje, even snel gevonden: https://www.rtlnieuws.nl/(...)-renovatie-binnenhof. Er zal vast meer te vinden zijn.

Dus je kan ook ophouden met lullig doen en gewoon normaal in gesprek gaan op dit forum
pi_206136281
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2022 22:31 schreef JohnBMiller het volgende:

[..]
Bron: RTL

Tijd voor een mars door de instituten. Time to drain the swamp.
Hoe zie je dat "drainen" ? Het lijkt me nu gedrein van je. Effe kreten en janken.
Tenzij je concreet kunt aangeven hoe je de instituten wilt veranderen/mensen ontslaan/ cancellen en zuiveren
pi_206136285
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2022 00:08 schreef ikbenrond het volgende:

[..]
Die signalen waren er gewoon. Dat werd gewoon openlijk in politieke podcasts besproken (ja, serieuze, zoals de stemming en haagse zaken), en in artikelen.

Eén voorbeeldje, even snel gevonden: https://www.rtlnieuws.nl/(...)-renovatie-binnenhof. Er zal vast meer te vinden zijn.

Dus je kan ook ophouden met lullig doen en gewoon normaal in gesprek gaan op dit forum
Ahhhhhh dat roepen ze in Podcasts over de politiek, je weet hoe die werken? Mevrouw Arib was tegen de verhuizing, goh zouden er wat CDA bouwondernemertjes zijn geweest die dit niet zo leuk vonden?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206136296
Ik wil het allebei wel geloven, dat Arib geen leuke baas/collega was en dat er dubieuze motieven zitten achter dit lek. Ze weet zelf niks van het onderzoek, haar partij niet, de Tweede Kamer niet - en toch komt het in de krant. Zo ga je niet met iemands reputatie om.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206136355
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 00:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wil het allebei wel geloven, dat Arib geen leuke baas/collega was en dat er dubieuze motieven zitten achter dit lek. Ze weet zelf niks van het onderzoek, haar partij niet, de Tweede Kamer niet - en toch komt het in de krant. Zo ga je niet met iemands reputatie om.
Is gewoon juice..
pi_206136382
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2022 22:31 schreef JohnBMiller het volgende:

[..]
Bron: RTL

Tijd voor een mars door de instituten. Time to drain the swamp.
Dat geschreeuw :')

En wees niet lui, maar link eens normaal naar jouw bron : https://www.rtlnieuws.nl/(...)rzitter-khadija-arib

D66 partij van de lafheid, slechts op macht gericht politiek glijmiddel. Dat figuren als Vera Bergkamp sleutelposities in een democratische rechtsstaat kunnen innemen is wederom een teken van het verval van de Westerse beschaving. De matigheid.
pi_206136397
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 23:37 schreef raptorix het volgende:
Goed dat dit door Pels Rijcken wordt onderzocht, dit kantoor staat bekend als uiterst deugdzaam @:ikweethetookniet kun jij dit bevestigen?
:Y
Even bellen en vragen naar Frank Oranje _O-

NWS / Oud-topman bij landsadvocaat Pels Rijcken sluisde miljoenen weg

Kunnen ze gelijk aan het zuurstof daar :o
pi_206136455
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 00:10 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Hoe zie je dat "drainen" ? Het lijkt me nu gedrein van je. Effe kreten en janken.
Tenzij je concreet kunt aangeven hoe je de instituten wilt veranderen/mensen ontslaan/ cancellen en zuiveren
Hervorming staatsinrichting. Meer directe democratie, minder ruimte voor kiezersbedrog door coalitievorming, meer transparantie.
pi_206136488
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 00:44 schreef JohnBMiller het volgende:

[..]
Hervorming staatsinrichting. Meer directe democratie, minder ruimte voor kiezersbedrog door coalitievorming, meer transparantie.
Welke meer directe democratie in het voorzitterschap van de Tweede Kamer..
Daarom begon je toch te schreeuwen?

Maar welke directe democratie? Een referendum houden, waar de kiezers geen zin in hebben en dus niet gaan stemmen ? Dan krijg je dat een kleine minderheid de uitslag bepaalt. Dat is ook niet zo democratisch.

En hoe wil je kiezersbedrog inperken ? Strafwetten invoeren.. welke?

Coalitievorming is een normaal menselijke organisatievorm... een pijler van de democratie.
Hoe wil je dat beperken en waarom eigenlijk ?
pi_206136501
Dat gezegd wordt dat het past bij een 'breder structureel probleem' doet vermoeden dat het gaat om het koeioneren van haar medewerkers.

Er zijn al eerder berichten geweest dat de medewerkers van Kamerleden vaak te lijden hebben onder extreme werkdruk en niet al te subtiele omgangsvormen. Een vrij bescheiden loon, hele lange werkdagen en een grote bek als je eens een keer om 18:00 naar huis wilt (of je soms van plan was halve dagen te gaan werken en of je dan godverdomme helemaal geen hart hebt voor de partij, wie denk je eigenlijk wel wie je bent dat je ons hier zo in de steek laat?).

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2022 00:52:13 ]
pi_206136519
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 00:50 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Welke meer directe democratie in het voorzitterschap van de Tweede Kamer..
Daarom begon je toch te schreeuwen?

Maar welke directe democratie? Een referendum houden, waar de kiezers geen zin in hebben en dus niet gaan stemmen ? Dan krijg je dat een kleine minderheid de uitslag bepaalt. Dat is ook niet zo democratisch.

En hoe wil je kiezersbedrog inperken ? Strafwetten invoeren.. welke?

Coalitievorming is een normaal menselijke organisatievorm... een pijler van de democratie.
Hoe wil je dat beperken en waarom eigenlijk ?
Belangrijke posten zoals premier, burgemeester etc direct verkiezen. Partijen moeten op voorhand aangeven met wie ze willen samenwerken zoals Zweden.

Niet stemmen terwijl je direct, grote invloed hebt in tegenstelling tot huidige stelsel? Dan bel houden.
pi_206136547
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 00:55 schreef JohnBMiller het volgende:

[..]
Belangrijke posten zoals premier, burgemeester etc direct verkiezen. Partijen moeten op voorhand aangeven met wie ze willen samenwerken zoals Zweden.
Dat heeft niks met Arib te maken.
Premier en burgemeesters direct verkiezen is niet veel democratischer dan zoals wij het nu doen.
En partijen in Nederland geven op de voorhand al aan wie hun favoriete coalitiepartners kunnen zijn .
Het is echt niet beter voor het land als men voor de verkiezingen zich al definitief bindt aan verwante partijen

quote:
Niet stemmen terwijl je direct, grote invloed hebt in tegenstelling tot huidige stelsel? Dan bel houden.
Bel houden? Bedoel je nu dat wie niet stemt geen recht van meningsuiting meer heeft?
Dat is de democratie ondermijnen...
pi_206136582
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 01:00 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Dat heeft niks met Arib te maken.
Premier en burgemeesters direct verkiezen is niet veel democratischer dan zoals wij het nu doen.
En partijen in Nederland geven op de voorhand al aan wie hun favoriete coalitiepartners kunnen zijn .
Het is echt niet beter voor het land als men voor de verkiezingen zich al definitief bindt aan verwante partijen
[..]
Bel houden? Bedoel je nu dat wie niet stemt geen recht van meningsuiting meer heeft?
Dat is de democratie ondermijnen...
Jawel want Arib zou bij direct democratisch voorzitter geen voorzitter zijn geworden net als Bergman en Miltenburg.

Je hoeft je niet te vinden aan verwante partijen. PvdA kan prima met VVD blok vormen maar dan wel eerlijk en niet campagne voeren tegen elkaar om vervolgens samen in coalitie te gaan.
pi_206136596
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 00:23 schreef ppi het volgende:

[..]
Is gewoon juice..
Maar is het sappige of zure juice, thats the question |:)
Gone...
pi_206137069
Ik heb zo een vermoeden dat het is uit frustratie dat het bij Bergkamp diep zit, Bergkamp is namelijk zelf van Marokkaanse afkomst, maar waar Arib dit met trots heeft uitgedragen, daar zit dit bij Bergkamp erg diep, en probeert ze als voorbeeldige Nederlander over te komen. Ik heb dit ook bevestigt gekregen vanuit mijn anonieme bronnen in Den Haag.

Heel goed gedaan: Firouz Alida Chaouqui
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206137129
Zijn toch al eerder geruchten over geweest, toch apart want had wel het idee dat Arib erg gewaardeerd werd als kamervoorzitster. Blijf gewoon team Arib *O*

Mits ze niet zwaar over een grens is gegaan dan.
  donderdag 29 september 2022 @ 08:00:03 #43
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_206137171
Ik geloof onmiddellijk dat Arib niet makkelijk is om mee te werken.

Maar we hebben allemaal zat collega's voor wie dat geldt, ik werk zelfs met echte klootzakken. Is dat meteen grensoverschrijdend?
Laffe huichelaar
pi_206137228
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 00:07 schreef raptorix het volgende:
En ook weer zo een typisch Rutte trucje van je, zelf het kunstje uit halen, en als je er op aangesproken word: rustig maar je ziet spoken! Man man man.
Dit lijkt me eerder uit de hoek van Denk of BIJ1 te komen. Met dat 'onveilig voelen' en anders Baudetje
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_206137327
En weer de term "grensoverschrijdend gedrag" in combinatie met "machtsmisbruik"... weer de suggestie wekken dat er iets seksueels speelde door het gebruik van "grensoverschrijdend".
Nou, ik ben benieuwd, moest Baudet dickpicks sturen om spreektijd te krijgen? Moest Kuzu een dansje doen?

Ik denk dat er bewust termen gebruikt worden die niet bij de klacht horen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206137420
2 anonieme brieven zijn tegenwoordig genoeg om iemand door het slijk te halen?
pi_206137756
POLL
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_206137819
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 08:37 schreef Aurelius het volgende:
2 anonieme brieven zijn tegenwoordig genoeg om iemand door het slijk te halen?
Dit inderdaad. Ik neem aan dat de identiteit van de bronnen van die brieven wel bekend is en dat die niet echt volledig anoniem zijn?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206137893
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 00:51 schreef Sodemieters het volgende:
Dat gezegd wordt dat het past bij een 'breder structureel probleem' doet vermoeden dat het gaat om het koeioneren van haar medewerkers.

Er zijn al eerder berichten geweest dat de medewerkers van Kamerleden vaak te lijden hebben onder extreme werkdruk en niet al te subtiele omgangsvormen. Een vrij bescheiden loon, hele lange werkdagen en een grote bek als je eens een keer om 18:00 naar huis wilt (of je soms van plan was halve dagen te gaan werken en of je dan godverdomme helemaal geen hart hebt voor de partij, wie denk je eigenlijk wel wie je bent dat je ons hier zo in de steek laat?).
Ik weet niet hoe het er in de Tweede Kamer aan toegaat, maar dat cultuurtje is me maar al te bekend. Dat 'je baan is een roeping'-dogma is een excuus om mensen te hard te laten werken voor te weinig geld. Het doet me grote deugd wanneer werknemers besluiten het niet langer te pikken. En dat is dan nog los van de beroerde omgangsvormen. Er is nooit een goede reden om collega's te kleineren en schofferen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206137909
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 08:23 schreef Leandra het volgende:
En weer de term "grensoverschrijdend gedrag" in combinatie met "machtsmisbruik"... weer de suggestie wekken dat er iets seksueels speelde door het gebruik van "grensoverschrijdend".
Nou, ik ben benieuwd, moest Baudet dickpicks sturen om spreektijd te krijgen? Moest Kuzu een dansje doen?

Ik denk dat er bewust termen gebruikt worden die niet bij de klacht horen.
Er wordt in het bericht duidelijk gesproken over een onveilig werkklimaat. Ik lees er niets seksueels in. Niet elke vorm van grensoverschrijdend gedrag is seksueel van aard.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')