dacht het wel .. niet gevolgd ... Maar Djedi zit vooral aan Jerroldquote:Op dinsdag 27 september 2022 00:45 schreef freaky40 het volgende:
Heeft dat papventje al met Djedi gesproken eigenlijk?
Misschien moet de woordkunsternaar er maar een rap van maken.quote:Op dinsdag 27 september 2022 00:45 schreef freaky40 het volgende:
Heeft dat papventje al met Djedi gesproken eigenlijk?
Dat vind ik zo raar... Mirthe vind dat wel prima?quote:Op dinsdag 27 september 2022 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
dacht het wel .. niet gevolgd ... Maar Djedi zit vooral aan Jerrold
Denk niet dat daar ook maar iemand op zit te wachtenquote:Op dinsdag 27 september 2022 00:46 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien moet de woordkunsternaar er maar een rap van maken.
Jammerquote:Op dinsdag 27 september 2022 00:47 schreef mario390 het volgende:
bb was nie en problem op vl maar
deze werkt niet
Ik welquote:Op dinsdag 27 september 2022 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk niet dat daar ook maar iemand op zit te wachten
Die wil niets in de loods ... die ziet wel hoe en wat na de loods ..quote:Op dinsdag 27 september 2022 00:47 schreef engine het volgende:
[..]
Dat vind ik zo raar... Mirthe vind dat wel prima?
heb je wel de nieuwe Videoland? v2 streamquote:Op dinsdag 27 september 2022 00:47 schreef mario390 het volgende:
bb was nie en problem op vl maar
deze werkt niet
Aansteller.quote:Op dinsdag 27 september 2022 00:49 schreef Charlotte-007 het volgende:
leuk filmpje van spapaars, Martin gewond.
https://streamable.com/q9s56m
Dat gaat ook niks worden dus.quote:Op dinsdag 27 september 2022 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Die wil niets in de loods ... die ziet wel hoe en wat na de loods ..
Stapte hij op een lego eh puzzelstukje ?quote:Op dinsdag 27 september 2022 00:49 schreef Charlotte-007 het volgende:
leuk filmpje van spapaars, Martin gewond.
https://streamable.com/q9s56m
Werkt perfect hier.quote:
Op de keuken zelfs.quote:Op dinsdag 27 september 2022 00:54 schreef chufi het volgende:
zitten ze weer/ nog steeds in de keuken
Dat staat niet in mijn taakomschrijving.quote:Op dinsdag 27 september 2022 00:58 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Kun je ook appetijtelijke caps maken? nondejue
Daarom zit je ook in de nachtploegquote:Op dinsdag 27 september 2022 01:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat staat niet in mijn taakomschrijving.
Hij zit in alle ploegen. :-)quote:Op dinsdag 27 september 2022 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarom zit je ook in de nachtploeg
Dat is balen mario ...quote:Op dinsdag 27 september 2022 01:04 schreef mario390 het volgende:
heb eh de browser laatste week bereinigt
de result was hele passworden zijn weg gewezen
kunnt nit meer op tw, fb,
Ligt iemand wakker in bed. Jeffrey of Bern als ik het moet gokken.quote:
Goedemorgen Dotquote:Op dinsdag 27 september 2022 06:58 schreef Dotteke het volgende:
Morguh![]()
Op beide streams slapende mensen
Zelfs geen Ericquote:Op dinsdag 27 september 2022 07:09 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot
Ze slapen lekker door
quote:
SLapen daar allemaal wel redelijk denk ikquote:Op dinsdag 27 september 2022 08:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind het zo knap dat ze door kunnen slapen wanneer het licht aangaat. PATSDOEM licht en snurken maar.. ik zou wakker zijn
quote:Op dinsdag 27 september 2022 07:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Liggen ze allemaal nog op een oor?
Ik blijf het 'n zonderling figuur vinden, eng mannetjequote:Op dinsdag 27 september 2022 08:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Met een vergrootglas die kaartjes lezen... arme man... maar een bril heeft hij niet nodig
Of hij probeert die kaartjes in de fik te steken ermeequote:Op dinsdag 27 september 2022 08:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik blijf het 'n zonderling figuur vinden, eng mannetje
Broodtrommels klaar maken voor de kidsquote:Op dinsdag 27 september 2022 08:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hij ziet eruit als een huisvader hoe hij die broodjes smeert. Het heeft wat schattigs
Komt ook te weinig in beeld..quote:Op dinsdag 27 september 2022 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, Jan Willem heeft mij hart gestolen. Nooit zo op die knakker gelet, maar hij is sympathiek.
Wat ben ik liefdevol deze morgen, iedereen is sympathiek in mijn ogen. Zoë slaapt nog geloof ik
Volgens mij welquote:
Eens, alleen als hij over zijn oor miept komt hij in beeld. Maar ik zit hier echt van te genietenquote:Op dinsdag 27 september 2022 09:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Komt ook te weinig in beeld..
Ah dat kan ook jaquote:Op dinsdag 27 september 2022 09:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zijn er meer wakker, die zijn nu vermoedelijk in de badkamer
Kim?quote:Op dinsdag 27 september 2022 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een billen heeft die ene die op de grond ligt. Herken haar zo snel niet, zie d'r koppie niet
Dat is Kim..quote:Op dinsdag 27 september 2022 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een billen heeft die ene die op de grond ligt. Herken haar zo snel niet, zie d'r koppie niet
kim kaksterquote:Op dinsdag 27 september 2022 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Brrrr... zet hem net op tijd af dusquote:Op dinsdag 27 september 2022 09:19 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen, ik kom na lange tijd weer eens een keertje kijken op Fok.
Wat een viespeuk is dat zeg, eerst zit hij met zijn vingers in zijn ontstoken oor en dan aan het brood en even later likt hij het mes af van de pindakaas en steekt het vervolgens weer in een nieuwe pot 😕
Klopt..quote:Op dinsdag 27 september 2022 09:19 schreef lojanda het volgende:
Wat een viespeuk is dat zeg, eerst zit hij met zijn vingers in zijn ontstoken oor en dan aan het brood en even later likt hij het mes af van de pindakaas en steekt het vervolgens weer in een nieuwe pot 😕
En ook aan Zoë direct... ze kleden zich beiden niet naar hun figuur. Zo zondequote:Op dinsdag 27 september 2022 09:23 schreef greysbones het volgende:
kan iemand Djedi ook eens wat kleding tips geven?
die trekt dingen aan die haar kleiner en propperiger laten lijken
kloptquote:Op dinsdag 27 september 2022 09:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En ook aan Zoë direct... ze kleden zich beiden niet naar hun figuur. Zo zonde
Ja idd! Ze hebben beiden een leuk figuur, maar ja... wie ben ik om daarover te oordelen. Ze moeten het zelf weten, alleen tjaquote:Op dinsdag 27 september 2022 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt
jammer is dat met wat tips zien ze er nog leuker uit
wij zijn de COSquote:Op dinsdag 27 september 2022 09:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd! Ze hebben beiden een leuk figuur, maar ja... wie ben ik om daarover te oordelen. Ze moeten het zelf weten, alleen tja
Eens, nou... dan even hard: Ze zijn knap, maar kleden zich niet naar hun lijf. Jammer.quote:
ik kijk geen uitzendingenquote:Op dinsdag 27 september 2022 09:33 schreef lojanda het volgende:
Ik heb eigenlijk de eerste weken alleen de uitzendingen gekeken en sinds een paar dagen heb ik wat streams gezien maar wat een geroddel daar in de loods 😀
Beter dan dat er 10 man aan die broodjes zitquote:Op dinsdag 27 september 2022 09:35 schreef Sestra666 het volgende:
wat kinderachtig dat 1 persoon broodjes moet smeren
Ja dat klopt idd, je ziet op de streams veel meer.quote:Op dinsdag 27 september 2022 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kijk geen uitzendingen
omdat je via de streams veel meer zieten de uitzendingen erg achterlopenquote:Op dinsdag 27 september 2022 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat je via de streams veel meer ziet
en de uitzendingen erg achterlopen
en.. streams en de COS(waar je nu post) is een gouden combinatie
Ja, Bert is een goed voorbeeld. Die werd als een vrolijke, sympathieke man in de uitzending gezet. Terwijl hij het tegenovergestelde is. Toen ben ik gestopt met kijkenquote:Op dinsdag 27 september 2022 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met 'n beetje inbeelding zie je haar amandelenquote:
Gewoon je eigen broodjes smerenquote:Op dinsdag 27 september 2022 09:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Beter dan dat er 10 man aan die broodjes zit
wat is anmandelen?quote:Op dinsdag 27 september 2022 09:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Met 'n beetje inbeelding zie je haar amandelen![]()
Maar dat kan ik aan jou wel over laten denk ik Mario
Stel je voor dat iemand een gram teveel erop smeert. Dat moet wel gecontroleerd en perfect gebeurenquote:Op dinsdag 27 september 2022 09:38 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Gewoon je eigen broodjes smeren
Hey Fritsie das langgeleden.quote:Op dinsdag 27 september 2022 09:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Beter dan dat er 10 man aan die broodjes zit
Fijn dat je de weg terug gevonden heeft.quote:Op dinsdag 27 september 2022 09:19 schreef lojanda het volgende:
gistern 10 min episode 15 gekijkt maar niet tot endequote:Op dinsdag 27 september 2022 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar dan zitten ze toch aan dat brood, niet iedereen wil het kapje of het 2e sneetjequote:Op dinsdag 27 september 2022 09:38 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Gewoon je eigen broodjes smeren
goedemorgen marioquote:Op dinsdag 27 september 2022 09:42 schreef mario390 het volgende:
goede morgen verida ben je weer boos ?
quote:Op dinsdag 27 september 2022 09:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hey Fritsie das langgeleden.
Ja met zo’n stelletje viespeuken moet ik er ook niet aan denken 🤨
Hi 🙂quote:Op dinsdag 27 september 2022 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dat je de weg terug gevonden heeft.
Ja ze hebben denk niet in de gaten dat ze 24 uur per dag te zien zijn
Niet alles in de uitzending was ook op de streams.quote:Op dinsdag 27 september 2022 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
CDI voor zijn hartquote:Op dinsdag 27 september 2022 09:49 schreef lojanda het volgende:
Ik zag laatst dat Marciano onder de huid van zijn linker borst een ronde dikke schijf heeft zitten. Iemand die weet wat dat is?
dat vind ik toch minder vies dan die andere bewoners die nadat ze op het toilet zijn geweest, hun handen niet wassen en zo rechtdoor lopen naar de keuken en daar van alles aan gaan raken.quote:Op dinsdag 27 september 2022 09:55 schreef lojanda het volgende:
Eric lijkt er fris en fruitig uit te zien vandaag maar vraag me af of hij zo ook ruikt 😕 Gisteren kreeg hij weer te horen dat hij niet fris rook en wilde toen op zijn stinkende oksels een deo roller doen, zo vies.
Ja zeker heel jong.quote:Op dinsdag 27 september 2022 09:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ben je dan ook even klaar mee zeg, hij is pas 42.
quote:Op dinsdag 27 september 2022 09:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ben je dan ook even klaar mee zeg, hij is pas 42.
gelukkig maar dat het niet goed te zien is.quote:Op dinsdag 27 september 2022 09:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lastig te zien, valt bijna niet op..
[ afbeelding ]
kim is antibodyshamingquote:Op dinsdag 27 september 2022 10:03 schreef spapaars het volgende:
De reden waarom plotseling al die oefeningen, hoop niet dat ze dat doet omdat ze opmerkingen heeft gehad van een bepaald figuur.
[ afbeelding ]
Klopt idd.. het grotendeels zijn het allemaal viespeuken 😀 het zou voor mij niets zijn om in zo’n huis te wonen ☺quote:Op dinsdag 27 september 2022 09:58 schreef Verida het volgende:
[..]
dat vind ik toch minder vies dan die andere bewoners die nadat ze op het toilet zijn geweest, hun handen niet wassen en zo rechtdoor lopen naar de keuken en daar van alles aan gaan raken.
die stinkende oksel komt verder nergens tegenaan, de roller ook niet. Het is op zijn hoogst onaangenaam voor de medebewoners.
De CDI is toch juist dat je er geen rekening mee moet houden? Het geeft zelf een schokje af als de hartslag niet goed is.quote:Op dinsdag 27 september 2022 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
maar met een CDI kun je wel oud worden
je moet er alleen wel rekening mee houden
hij doet het expresquote:Op dinsdag 27 september 2022 10:06 schreef juul. het volgende:
Jeffrey solliciteert echt naar een nominatie
Klopt maar je bent dan nog steeds een hartpatiënt dus moet je er altijd rekening mee houden lijkt mij.quote:Op dinsdag 27 september 2022 10:06 schreef Verida het volgende:
[..]
De CDI is toch juist dat je er geen rekening mee moet houden? Het geeft zelf een schokje af als de hartslag niet goed is.
kont is rond maar niet te dikkquote:Op dinsdag 27 september 2022 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
kim is antibodyshaming
dus kan het me niet voorstellen
CDI sta je altijd in verbinding met het ziekenhuisquote:Op dinsdag 27 september 2022 10:06 schreef Verida het volgende:
[..]
De CDI is toch juist dat je er geen rekening mee moet houden? Het geeft zelf een schokje af als de hartslag niet goed is.
er lopen profvoetballers rond met een CDI volgens mij. Je hoeft je echt niet in te houden met bijv bewegen of sporten.quote:Op dinsdag 27 september 2022 10:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt maar je bent dan nog steeds een hartpatiënt dus moet je er altijd rekening mee houden lijkt mij.
het is een ICDquote:Op dinsdag 27 september 2022 10:10 schreef Verida het volgende:
[..]
er lopen profvoetballers rond met een CDI volgens mij. Je hoeft je echt niet in te houden met bijv bewegen of sporten.
Oké dat wist ik niet. Nou wel top dat het je dan verder niet beperkt 👍quote:Op dinsdag 27 september 2022 10:10 schreef Verida het volgende:
[..]
er lopen profvoetballers rond met een CDI volgens mij. Je hoeft je echt niet in te houden met bijv bewegen of sporten.
Ik had het ook verkeerd om. En inderdaad, in sommige landen mag je niet voetballen met een ICD, Maar bijv Daily Blind bij Ajax speelt ook zonder problemen met een ICD, kan zichzelf gewoon belasten. En ook Christiaansen ( zo schrijf je het geloof ik) heeft na zijn hartstilstand een ICD gekregen.quote:Op dinsdag 27 september 2022 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is een ICD![]()
![]()
had ik verkeerd om![]()
volgens mij mag je in heel veel landen niet voetballen(prof) met zoiets
wat ik begreep van Marciano dat hij hierom is afgekeurd en zijn eigen bedrijf(in de bouw) heeft opgegevenquote:Op dinsdag 27 september 2022 10:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik had het ook verkeerd om. En inderdaad, in sommige landen mag je niet voetballen met een ICD, Maar bijv Daily Blind bij Ajax speelt ook zonder problemen met een ICD, kan zichzelf gewoon belasten. En ook Christiaansen ( zo schrijf je het geloof ik) heeft na zijn hartstilstand een ICD gekregen.
Ik wil het absoluut niet bagatelliseren, maar het is niet zo dat er rekening gehouden met worden met personen met een ICD, dat ze dus ontzien moeten worden.
#zininquote:Op dinsdag 27 september 2022 10:05 schreef greysbones het volgende:
jeffrey gaat los met Centraal vandaag
Daar moet je op een gegeven moment toch van kokhalzen 😕 de pap is vandaag wel heel dun moet ik zeggen, meestal lijkt het op behangplaksel.quote:Op dinsdag 27 september 2022 10:14 schreef mario390 het volgende:
dat hun deze pap havermout niet al bij
de ooren heruitkomt pff
quote:Op dinsdag 27 september 2022 10:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar moet je op een gegeven moment toch van kokhalzen 😕 de pap is vandaag wel heel dun moet ik zeggen, meestal lijkt het op behangplaksel.
Dat kan natuurlijk, Het zal gevaarlijk zijn om een verkeerder hartslag te krijgen als je bovenop een steiger staat. Dus hij zal afgekeurd zijn voor dat specifieke werk.quote:Op dinsdag 27 september 2022 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ik begreep van Marciano dat hij hierom is afgekeurd en zijn eigen bedrijf(in de bouw) heeft opgegeven
Zag hem net in een glimp voorbij strompelen..quote:Op dinsdag 27 september 2022 10:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Goedemorgen! Loopt Martin nog mank na zijn ongelukje met Isaac afgelopen nacht?
En altijd een zekere onzekerheid.quote:Op dinsdag 27 september 2022 10:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt maar je bent dan nog steeds een hartpatiënt dus moet je er altijd rekening mee houden lijkt mij.
Grote aanstellerquote:Op dinsdag 27 september 2022 10:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Zag hem net in een glimp voorbij strompelen..
Was bijna een perfecte ippon.quote:Op dinsdag 27 september 2022 10:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Goedemorgen! Loopt Martin nog mank na zijn ongelukje met Isaac afgelopen nacht?
quote:Op dinsdag 27 september 2022 10:07 schreef mario390 het volgende:
man man ik will dat zij en
wekenopdracht kregen kann toch
niet zo moelijk zijn dat te geven
Begint echt vervelend te worden. Ze begonnen zo goed met amper SL'squote:Op dinsdag 27 september 2022 10:32 schreef spapaars het volgende:
Er moet daar veel worden bijgepraat door de FEBO, met al die streamlocks.
betje wat zo als in bb ned.quote:Op dinsdag 27 september 2022 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat dacht je te kunnen zien dan=
Laatste waarschuwingquote:Op dinsdag 27 september 2022 10:39 schreef Seattle het volgende:
Morning trouwens. Beetje laat vanochtend
Kan ik nog wel een bakkie havermout krijgen?quote:Op dinsdag 27 september 2022 10:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Laatste waarschuwingvolgende zal een rode zijn.
Ja, zelf pakken.quote:Op dinsdag 27 september 2022 10:44 schreef Seattle het volgende:
[..]
Kan ik nog wel een bakkie havermout krijgen?
Van die groei meuk krijg je jeukquote:Op dinsdag 27 september 2022 10:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Valt wel mee, toch?
[ afbeelding ]
ja babet en rupert waren gisteren ook al over haar aan het roddelen. Ze vinden dat ze zich de laatste tijd hoerig gedraagd. Veel rondhangt bij de mannen en met name Jeffrey.Ze schijnt Babette ook gevrartiaagd te hebben welke man zij het best bij haar vond passen Babette heeft toen meerdere keren gezegd dat Martin het best bij e zou passen. E was het daar niet mee eens, zat te vissen op Jeffrey en zei later tegen BabetteL ja Jeffrey past bij mij en Gert Jan bij jouquote:Op dinsdag 27 september 2022 10:44 schreef Seattle het volgende:
Hmmmm, Eunice ligt echt niet goed bij Babet, Alicia (!), Rupert en Kim D. blijkbaar… ze vinden haar nep
Ah lekker centraal. Pak ik er even koffie bij en neem ik de notulen nog even door. Tot zoquote:Op dinsdag 27 september 2022 10:47 schreef freaky40 het volgende:
Ze gaan centraal zo meteen zo te zien.
Ahaaaa, thanks voor deze update! Die had ik even nodigquote:Op dinsdag 27 september 2022 10:48 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ja babet en rupert waren gisteren ook al over haar aan het roddelen. Ze vinden dat ze zich de laatste tijd hoerig gedraagd. Veel rondhangt bij de mannen en met name Jeffrey.Ze schijnt Babette ook gevrartiaagd te hebben welke man zij het best bij haar vond passen Babette heeft toen meerdere keren gezegd dat Martin het best bij e zou passen. E was het daar niet mee eens, zat te vissen op Jeffrey en zei later tegen BabetteL ja Jeffrey past bij mij en Gert Jan bij jou
Ja, geweldig. En hoe lang zou Berend het dit keer volhouden?quote:Op dinsdag 27 september 2022 10:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoop dat de boomstam van Erik wel weer op de agenda staat.
presentquote:Op dinsdag 27 september 2022 10:57 schreef Seattle het volgende:
Jongens even centraal he, waar zijn jullie 😂
sorry was even below deck kijkenquote:Op dinsdag 27 september 2022 10:57 schreef Seattle het volgende:
Jongens even centraal he, waar zijn jullie 😂
Het is ook nog niet begonnen helaas. Dacht 11 uur.quote:Op dinsdag 27 september 2022 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
sorry was even below deck kijken
jeff helpt hem wel evenquote:Op dinsdag 27 september 2022 11:04 schreef freaky40 het volgende:
Die Ruben heeft echt een probleem....
Ja die draait een beetje door. Hoort ‘de stem’ aftellen in zijn droom.quote:Op dinsdag 27 september 2022 11:04 schreef freaky40 het volgende:
Die Ruben heeft echt een probleem....
mwahhquote:Op dinsdag 27 september 2022 11:06 schreef Seattle het volgende:
[..]
Jeff is van de praatjes, niet van de daden.
we maken een kringetje van jongens en van meisjes, we maken een kringetje van tra la laquote:
Ze doen geen reet...waar willen ze over praten?quote:
Wat ze de rest van de week gaan doenquote:Op dinsdag 27 september 2022 11:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze doen geen reet...waar willen ze over praten?
geen ideequote:Op dinsdag 27 september 2022 11:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze doen geen reet...waar willen ze over praten?
Heeft een ongelukje gehad met Isaac, die is op zijn voet gevallenquote:Op dinsdag 27 september 2022 11:08 schreef greysbones het volgende:
Martin loopt teen hak ipv hak teen
Meer hangen en dom lullen?quote:Op dinsdag 27 september 2022 11:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat ze de rest van de week gaan doen
tis net een hond die doen dat ookquote:Op dinsdag 27 september 2022 11:09 schreef Seattle het volgende:
Martin begint direct te gapen. Doet ie altijd als iets moeilijk wordt
Kan ze een beetje opschieten, ik moet zo de deur uitquote:
De orkaan?quote:
Hier ga ik de streams even voor aanzettenquote:Op dinsdag 27 september 2022 11:11 schreef greysbones het volgende:
Martin weet zich geen houding te geven tegenover Jeff![]()
Jeffrey maakt hem onzekerquote:Op dinsdag 27 september 2022 11:11 schreef greysbones het volgende:
Martin weet zich geen houding te geven tegenover Jeff![]()
Ja overgangsgedrag heb ik geleerd bij biologie 😂quote:Op dinsdag 27 september 2022 11:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis net een hond die doen dat ook![]()
we shall seequote:Op dinsdag 27 september 2022 11:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat wordt twee uur lang dit aan horen/zien
Niemand de poort uit! Oh wacht...quote:Op dinsdag 27 september 2022 11:13 schreef Li0nHeart het volgende:
een neushaartrimmeropzetstukje is zoek !!
Dan maar met pincet de neushaartjes er uit trekkenquote:Op dinsdag 27 september 2022 11:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niemand de poort uit! Oh wacht...
hij is de managerquote:Op dinsdag 27 september 2022 11:14 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom is die lamme al weken aan het woord?
Manager.quote:Op dinsdag 27 september 2022 11:14 schreef HiDiHo het volgende:
John de managerquote:Op dinsdag 27 september 2022 11:14 schreef HiDiHo het volgende:
Vanaf het begin al?quote:
Tering...waarom een maand?quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2022 11:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tering...waarom een maand?
Dan komen er dus maar 12 managers?
Ik zou mijn eigen porta potti kopen met geld uit de potquote:Op dinsdag 27 september 2022 11:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Alicia : de wc's zijn megagoor (geparafraseerd)
Zender eronder, microfoon erboven?quote:Op dinsdag 27 september 2022 11:18 schreef HiDiHo het volgende:
Eronder ja...zodat je niet meer te verstaan bent
volgens mij touwtje eronder.quote:Op dinsdag 27 september 2022 11:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zender eronder, microfoon erboven?
Dat snappen de meeste daar niet denk ikquote:Op dinsdag 27 september 2022 11:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zender eronder, microfoon erboven?
quote:Op dinsdag 27 september 2022 11:19 schreef Deisyy het volgende:
Jan-Willem: bikkers moeten naar de kukken
Martin moet het maar even voordoenquote:Op dinsdag 27 september 2022 11:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat snappen de meeste daar niet denk ik
De vrije vertalingquote:Op dinsdag 27 september 2022 11:19 schreef freaky40 het volgende:
JW bekers naar de keuken, tot zover de Cees-mededeling.
quote:Op dinsdag 27 september 2022 11:19 schreef Deisyy het volgende:
Jan-Willem: bikkers moeten naar de kukken
met vliegjesquote:Op dinsdag 27 september 2022 11:21 schreef Deisyy het volgende:
Pan met sop om telkens te gebruiken.
GADVERDAMME!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |