Ja, zelf pakken.quote:Op dinsdag 27 september 2022 10:44 schreef Seattle het volgende:
[..]
Kan ik nog wel een bakkie havermout krijgen?
Van die groei meuk krijg je jeukquote:Op dinsdag 27 september 2022 10:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Valt wel mee, toch?
[ afbeelding ]
ja babet en rupert waren gisteren ook al over haar aan het roddelen. Ze vinden dat ze zich de laatste tijd hoerig gedraagd. Veel rondhangt bij de mannen en met name Jeffrey.Ze schijnt Babette ook gevrartiaagd te hebben welke man zij het best bij haar vond passen Babette heeft toen meerdere keren gezegd dat Martin het best bij e zou passen. E was het daar niet mee eens, zat te vissen op Jeffrey en zei later tegen BabetteL ja Jeffrey past bij mij en Gert Jan bij jouquote:Op dinsdag 27 september 2022 10:44 schreef Seattle het volgende:
Hmmmm, Eunice ligt echt niet goed bij Babet, Alicia (!), Rupert en Kim D. blijkbaar… ze vinden haar nep
Ah lekker centraal. Pak ik er even koffie bij en neem ik de notulen nog even door. Tot zoquote:Op dinsdag 27 september 2022 10:47 schreef freaky40 het volgende:
Ze gaan centraal zo meteen zo te zien.
Ahaaaa, thanks voor deze update! Die had ik even nodigquote:Op dinsdag 27 september 2022 10:48 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ja babet en rupert waren gisteren ook al over haar aan het roddelen. Ze vinden dat ze zich de laatste tijd hoerig gedraagd. Veel rondhangt bij de mannen en met name Jeffrey.Ze schijnt Babette ook gevrartiaagd te hebben welke man zij het best bij haar vond passen Babette heeft toen meerdere keren gezegd dat Martin het best bij e zou passen. E was het daar niet mee eens, zat te vissen op Jeffrey en zei later tegen BabetteL ja Jeffrey past bij mij en Gert Jan bij jou
Ja, geweldig. En hoe lang zou Berend het dit keer volhouden?quote:Op dinsdag 27 september 2022 10:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoop dat de boomstam van Erik wel weer op de agenda staat.
presentquote:Op dinsdag 27 september 2022 10:57 schreef Seattle het volgende:
Jongens even centraal he, waar zijn jullie 😂
sorry was even below deck kijkenquote:Op dinsdag 27 september 2022 10:57 schreef Seattle het volgende:
Jongens even centraal he, waar zijn jullie 😂
Het is ook nog niet begonnen helaas. Dacht 11 uur.quote:Op dinsdag 27 september 2022 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
sorry was even below deck kijken
jeff helpt hem wel evenquote:Op dinsdag 27 september 2022 11:04 schreef freaky40 het volgende:
Die Ruben heeft echt een probleem....
Ja die draait een beetje door. Hoort ‘de stem’ aftellen in zijn droom.quote:Op dinsdag 27 september 2022 11:04 schreef freaky40 het volgende:
Die Ruben heeft echt een probleem....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |