De oorspronkelijke bewoners waren ook Nederlanders, dus die theorie gaat inderdaad niet op.quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oei.
Is de nog aanwezige partner wel Zweeds of ook Brits en gaat mijn hele theorie waarom jullie kansrijker zijn down the drain?
Nope... dan is het tricky idd, maar hopelijk zijn jullie het stel dat de score van het huis gaat veranderenquote:Op zaterdag 11 november 2023 12:55 schreef Viv het volgende:
[..]
De oorspronkelijke bewoners waren ook Nederlanders, dus die theorie gaat inderdaad niet op.
Wij gaan er eerst gewoon intrekken en daarna rustig kamertje voor kamertje af. Ziet er allemaal netjes/schoon uit, dus dat is verder geen probleem. Met een gastenhuisje en flinke garage heb je ook heel veel ruimte om dingen heen en weer te schuiven om ruimte te maken voor klussen, zonder dat je meteen gek wordt van alle rotzooiquote:Op zaterdag 11 november 2023 12:52 schreef Hupje het volgende:
Wat tof! Gefeliciteerd!
Moeten/willen jullie veel aan het huis doen?
Het is precies op het randje van wat ik acceptabel vind.quote:Op zaterdag 11 november 2023 13:36 schreef MaJo het volgende:
Is het ver rijden voor je werk of goed te doen?
Ja, vooral positieve vibes.quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:09 schreef Essebes het volgende:
Geduld loont!
inderdaad wat een mooi huis. Wordt je niet zenuwachtig van de snelle verhuis planning? Aan de andere kant: wetend dat je naar je eigen huis verhuist, zal ook een hoop positieve vibes geven 😎
Dat gaat ons nooit gebeuren, ik heb iets van 1000 boeken en mijn vriendin heeft een hele grote verzameling suikerzakjes. En we hebben een paar M3 aan gereedschap.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:00 schreef Hyperdude het volgende:
Grapjen
Leuk avontuur en gefeliciteerd. Mijn ervaring is dat na 3-4 keer verhuizen, alles in een busje past.
@Evenstar heeft de eerste verhuisdoos al ingepakt inderdaad.quote:
Dank je!quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:00 schreef Hyperdude het volgende:
Grapjen
Leuk avontuur en gefeliciteerd. Mijn ervaring is dat na 3-4 keer verhuizen, alles in een busje past.
Heb nu ook veel meer spullen, en de boeken gaan per meter.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:15 schreef Managarm het volgende:
[..]
Dat gaat ons nooit gebeuren, ik heb iets van 1000 boeken en mijn vriendin heeft een hele grote verzameling suikerzakjes. En we hebben een paar M3 aan gereedschap.
Hoe onverwachtquote:Op zaterdag 11 november 2023 18:17 schreef Viv het volgende:
[..]
@:evenstar heeft de eerste verhuisdoos al ingepakt inderdaad.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |