Ah ok ... gemist dus ... Markie moet gewoon zn bek houden lijkt mequote:Op maandag 26 september 2022 00:38 schreef sly-nl het volgende:
Had nog voor sjoef een reactie getypt op: "we zijn niet de enige die geleverd hebben"
Slaai: Maar wel een klein kut landje dat als kleinste en meest debiele jongetje van de klas een vrij grote smoel had eergisteren bij de VN-meet. Niet slim om de aandacht zo op jezelf (als kikkerlandje) te vestigen. Putin mocht 'ns pissig worden. En dan wel je bek houden tijdens de toeslagenaffaire en dapper doen?! Denk je dat Putin dat niet allemaal weet, van die toeslagen (Dutch childcare benefits scandal) en de uithuisplaatsingen![]()
Voor Markie-Mark op laatste post vorig topic: Jep
Ronk zequote:Op maandag 26 september 2022 00:41 schreef sly-nl het volgende:
ik peer 'm. Hoop in ieder geval dat we 26 september volgend jaar niet in bunkers wonen of dood benne.
Gegroet, Nighty en kussies![]()
[ afbeelding ]
Like that's gonna happenquote:Op maandag 26 september 2022 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok ... gemist dus ... Markie moet gewoon zn bek houden lijkt me
Mjah, ik heb zo'n vermoeden dat je niet zo makkelijk bij die voordeur komt tegenwoordig.quote:Op maandag 26 september 2022 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee .... elke avond op zn voordeur kloppen .. tot ie boos wordt
Homo ook zeker niet ..quote:Op maandag 26 september 2022 00:53 schreef marcb1974 het volgende:
Dat moet lukken
Al denk ik niet dat dat nieuwe informatie voor hem is
Ik zal eens rondvraag doenquote:Op maandag 26 september 2022 00:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet je zijn vriend vragen.
Ik ken die vriend niet persoonlijk dus ff via viaquote:Op maandag 26 september 2022 00:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je denkt dat er meer dan 1 is?
Ah okequote:Op maandag 26 september 2022 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken die vriend niet persoonlijk dus ff via via
ja eens kijken ...quote:Op maandag 26 september 2022 01:05 schreef marcb1974 het volgende:
Morgne weer werken en jij?
Ik ga nu wel bed zoeken
Goedemaandag.quote:
Hey FFquote:
Trek je het nog een beetje?quote:Op maandag 26 september 2022 05:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey FFJIj ook een fijne maandag
Ja ben alleen heel erg moe. ZIjn vreselijk emotionele dagen, vooral met alles klaar maken en regelen voor zijn crematie. Maar denk dat iedereen dat wel herkend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op maandag 26 september 2022 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ben alleen heel erg moe. ZIjn vreselijk emotionele dagen, vooral met alles klaar maken en regelen voor zijn crematie. Maar denk dat iedereen dat wel herkend.Dan heb ik je vader wel op TV gezien.Klinkt als een waardig afscheid Dot.En achteraf iets gaan eten kan ik je zeker aanraden.Dat meen ik echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ben benieuwd of je de juiste hebt gezien. Zal even kijken dan zal ik je in DM een foto uit dat filmpje gevenquote:Op maandag 26 september 2022 06:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan heb ik je vader wel op TV gezien.Klinkt als een waardig afscheid Dot.En achteraf iets gaan eten kan ik je zeker aanraden.Dat meen ik echt.
Dank je wel Domniquote:Op maandag 26 september 2022 06:41 schreef Domnivoor het volgende:
Gecondoleerd en sterkte @:Dotteke 🌹
[..]
Ja ben alleen heel erg moe. ZIjn vreselijk emotionele dagen, vooral met alles klaar maken en regelen voor zijn crematie. Maar denk dat iedereen dat wel herkend.Gecondoleerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeiemorgen
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Thnx,quote:
[..]
Ja ben alleen heel erg moe. ZIjn vreselijk emotionele dagen, vooral met alles klaar maken en regelen voor zijn crematie. Maar denk dat iedereen dat wel herkend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gecondoleerd Dotteke![]()
Ja weekban zit erop. Voel me een paar dagen minder. Komt wel goed hoort er bij. Zo stukje wandelen.quote:Op maandag 26 september 2022 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx,
Weer terug van weggeweest![]()
Hoe gaat het nu?
Dat is niet zo fijn, doe maar rustig aan dan.quote:Op maandag 26 september 2022 08:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja weekban zit erop. Voel me een paar dagen minder. Komt wel goed hoort er bij. Zo stukje wandelen.
Dank je Mailyquote:
Ik wil je condoleren met dit verlies Dot en heel veel sterkte.quote:Op maandag 26 september 2022 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je de juiste hebt gezien. Zal even kijken dan zal ik je in DM een foto uit dat filmpje geven
Ik wil het liefste naar huis, ben kapot en helemaal na zo dag. Mijnlijf protesteert dan als een gek dan. Moet daarna ook nog weer een uur naar huis, dan ben ik vanaf 10 s 'morgens onderweg
Daarbij heb ik niets met de kinderen van zijn vriendin. Die zagen wij amper, ja op een gezamenlijk feestje een keer per jaar. Maar dan zag ik ook familie van mij zelf die ik niet zo vaak zat en ging daar vaak bij zitten.
Maar goed is zijn wens en zijn favoriete restaurant waar hij 4 weken geleden nog met zjin sportmaatjes is wezen lunchen en de vrijdag voor zijn herseninfarct nog met mijn zus is geweest.
Thnx Chanelquote:Op maandag 26 september 2022 08:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik wil je condoleren met dit verlies Dot en heel veel sterkte.
[..]
Ja ben alleen heel erg moe. ZIjn vreselijk emotionele dagen, vooral met alles klaar maken en regelen voor zijn crematie. Maar denk dat iedereen dat wel herkend.GecondoleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Heel veel sterkte en een dikke knuffelquote:Op maandag 26 september 2022 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je de juiste hebt gezien. Zal even kijken dan zal ik je in DM een foto uit dat filmpje geven
Ik wil het liefste naar huis, ben kapot en helemaal na zo dag. Mijnlijf protesteert dan als een gek dan. Moet daarna ook nog weer een uur naar huis, dan ben ik vanaf 10 s 'morgens onderweg
Daarbij heb ik niets met de kinderen van zijn vriendin. Die zagen wij amper, ja op een gezamenlijk feestje een keer per jaar. Maar dan zag ik ook familie van mij zelf die ik niet zo vaak zat en ging daar vaak bij zitten.
Maar goed is zijn wens en zijn favoriete restaurant waar hij 4 weken geleden nog met zjin sportmaatjes is wezen lunchen en de vrijdag voor zijn herseninfarct nog met mijn zus is geweest.
quote:
quote:Op maandag 26 september 2022 10:51 schreef Aoibhin het volgende:
Gecondoleerd @:DottekeHeel veel sterkte gewenst de komende tijd
quote:
quote:Op maandag 26 september 2022 12:28 schreef Sounddragon het volgende:
Gecondoleerd Dot.. brings back memories
quote:Op maandag 26 september 2022 13:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heel veel sterkte en een dikke knuffel
Dank je wel allemaalquote:Op maandag 26 september 2022 13:26 schreef Prisha het volgende:
@:Dotteke Gecondoleerd en heel veel sterkte
T is hier nog niet droog geweest sinds ik wakker ben geloof ik.quote:
Hier welquote:Op maandag 26 september 2022 13:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is hier nog niet droog geweest sinds ik wakker ben geloof ik.
Dat is correct.quote:Op maandag 26 september 2022 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En je zegt net dat je in NL woont
Hmmmm, zijn toch genoeg friezen die het niet als deel van NL zienquote:
Daar ben ik niet één vanquote:Op maandag 26 september 2022 14:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmmm, zijn toch genoeg friezen die het niet als deel van NL zien
Zou je het niet kopen zo dan? Voor je avondeten?quote:Op maandag 26 september 2022 14:29 schreef mario390 het volgende:
ik weet niet wat dat zijn zoll
maar van de randompics hier op fok
[ afbeelding ]
Lekker stukje vleesquote:Op maandag 26 september 2022 14:29 schreef mario390 het volgende:
ik weet niet wat dat zijn zoll
maar van de randompics hier op fok
[ afbeelding ]
Ziet eruit als varken, snap alleen die slipjes niet.quote:
Anders loopt er wat uit?quote:Op maandag 26 september 2022 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ziet eruit als varken, snap alleen die slipjes niet.
quote:
Haringje erbijquote:
Ik sta op ignore dus mijn fout is het nietquote:
Nam je die foto tussen je benenquote:
Je weet niet waar ze heen kruipen, als er door heen looptquote:Op maandag 26 september 2022 17:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor spinnen, maar dit gaat te ver
Of ze zijn giftig....quote:Op maandag 26 september 2022 17:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je weet niet waar ze heen kruipen, als er door heen loopt
Je bent wel een aardig dom persoon om bang te zijn voor giftige spinnen in Friesland.quote:
Afhanklijk waar ze zittenquote:Op maandag 26 september 2022 17:46 schreef Soury het volgende:
Ik laat spinnen hun gang gaan. Ze zijn welkom
Ik ken al 3 tarantulas in Leeuwardenquote:Op maandag 26 september 2022 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent wel een aardig dom persoon om bang te zijn voor giftige spinnen in Friesland.
quote:Op maandag 26 september 2022 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken al 3 tarantulas in Leeuwarden
Ja dat is waar ik slaap onder een klamboo en toch weet een mug zich erin te wurmen. Het is wel wat makkelijker om die kut mug te localiseren en uit te schakelenquote:
Bij een zeer gewaardeerde Fokker thuis bedoel je?quote:Op maandag 26 september 2022 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken al 3 tarantulas in Leeuwarden
Zolang ze in een kooi zittenquote:Op maandag 26 september 2022 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Of zijn dat wurgspinnen ipv giftig?
Gewaardeerdquote:Op maandag 26 september 2022 17:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Bij een zeer gewaardeerde Fokker thuis bedoel je?
quote:Op maandag 26 september 2022 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie ze liever achter en onder glas
Eigenlijk was het de temperatuur de hele winter (wat winter).quote:
Oh Wilma 11-jarige leeftijd door Gert Timmerman 'ontdekt'quote:Op maandag 26 september 2022 18:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
jong die huilt om dat wilma met hem mooi gesproken
heeft
Ban is al afgelopenquote:Op maandag 26 september 2022 18:24 schreef Soury het volgende:
BTW die badeend heeft een ban en ook door toedoen van die lieve skeet Aloa. Weekje ???
Staan nu uit hier marioquote:Op maandag 26 september 2022 18:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
jong die huilt om dat wilma met hem mooi gesproken
heeft
Mooi zoquote:
Niks van aan trekkenquote:Op maandag 26 september 2022 18:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Ach begint ze weer![]()
Het Houdt Niet Op Niet Vanzelf
Uhhh hoe dan? ik sta op ignore vies mennetjequote:Op maandag 26 september 2022 18:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Ach begint ze weer![]()
Het Houdt Niet Op Niet Vanzelf
Schat ik heb je never nooit ooit iets zien zeggen of doen voor Badeend.quote:
Moet dat dan?quote:Op maandag 26 september 2022 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Schat ik heb je never nooit ooit iets zien zeggen of doen voor Badeend.
Nou je bemoeit je met act's van anderen maar jou act is niet belangrijk. Mutsquote:
waar spekt hij?quote:Op maandag 26 september 2022 18:32 schreef chufi het volgende:
Laat elkaar nu gewoon eens een keer ...
Zo vaak doe ik die act ook niet.. en als mensen het vervelend vinden kunnen ze er ook iets van zeggenquote:Op maandag 26 september 2022 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou je bemoeit je met act's van anderen maar jou act is niet belangrijk. Muts
Oh dearquote:Op maandag 26 september 2022 18:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo vaak doe ik die act ook niet.. en als mensen het vervelend vinden kunnen ze er ook iets van zeggen
Woensdag, nee dank jequote:Op maandag 26 september 2022 18:35 schreef aloa het volgende:
Dit lijkt me wel wat. Binnenkort op Netflix...
[ afbeelding ]
wtf is dit ?quote:Op maandag 26 september 2022 18:42 schreef aloa het volgende:
Brian Roy ook weer terug op twitter...
Was toch echt een leuke voetballer om te volgen.
[ twitter ]
Joehoe hoe die zwitersleven gozer iets doet is niet ons probleemquote:
[..]
Ja ben alleen heel erg moe. ZIjn vreselijk emotionele dagen, vooral met alles klaar maken en regelen voor zijn crematie. Maar denk dat iedereen dat wel herkend.Wat een mooi afscheid voor je vader, heel bijzonder. Zelf vind ik het na zo'n dag wel fijn om nog even samen te zijn, maar ik kan me voorstellen dat het lichamelijk voor jou heel zwaar is. Nogmaals heel veel sterkte DotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dank je Deisyy. Vind het te lang zo dag. Maar goed is zijn wens. Persoonlijk ga ik dan liever na huis.quote:Op maandag 26 september 2022 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een mooi afscheid voor je vader, heel bijzonder. Zelf vind ik het na zo'n dag wel fijn om nog even samen te zijn, maar ik kan me voorstellen dat het lichamelijk voor jou heel zwaar is. Nogmaals heel veel sterkte Dot
Dat begrijp ik, het wordt een hele lange dag voor jou.quote:Op maandag 26 september 2022 19:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je Deisyy. Vind het te lang zo dag. Maar goed is zijn wens. Persoonlijk ga ik dan liever na huis.
Het resultaat van teveel ballen op je hoofdquote:
Ah dat zal het zijnquote:Op maandag 26 september 2022 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het resultaat van teveel ballen op je hoofd
quote:Op maandag 26 september 2022 19:57 schreef sly-nl het volgende:
Pullup where art thou eigenijk?@!![]()
Moet er al een Amber Alert uit of zullen we Sjoef en Tonja plus Sourtjuh ff langssturen met drie breekijzerts?
Dank je wel Koen 😘quote:
Lang weekeindje met wat vrienden in de Eifel op pad geweestquote:Op maandag 26 september 2022 19:57 schreef sly-nl het volgende:
Pullup where art thou eigenijk?@!![]()
Moet er al een Amber Alert uit of zullen we Sjoef en Tonja plus Sourtjuh ff langssturen met drie breekijzerts?
Wel leuk gehad?quote:Op maandag 26 september 2022 22:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Lang weekeindje met wat vrienden in de Eifel op pad geweest![]()
Morgen weer eens koekeloeren hier
Zou dat in de Eiffel ook heel erg zijn?quote:Op maandag 26 september 2022 23:28 schreef chufi het volgende:
Vast wel .... overal Oktober Fest feesten
Ik herinner me iets van 40 jaar geleden een Geologie excursie van Groningen via Duitsland door Oostenrijk naar Italie en weer terug dat we ergens daar in Duitsland (niet in Bayern) overnachten op een plek en daar stond een grote biertent op het plein ... dus dan deden we daar gewoon aan mee ....quote:Op maandag 26 september 2022 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou dat in de Eiffel ook heel erg zijn?
Maar daar had je geen oktoberfest voor nodig, voor dat lol makenquote:Op maandag 26 september 2022 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik herinner me iets van 40 jaar geleden een Geologie excursie van Groningen via Duitsland door Oostenrijk naar Italie en weer terug dat we ergens daar in Duitsland (niet in Bayern) overnachten op een plek en daar stond een grote biertent op het plein ... dus dan deden we daar gewoon aan mee ....
Om eerlijk te zijn was was het elke avond van al die excursies die ik heb gehad , lol maken ...
Een zee-egel. En die stekels zijn niet leuk, weet ik uit ervaring…quote:Op maandag 26 september 2022 23:44 schreef mario390 het volgende:
geen idee wat dat is van dannys beelden
ziet niet leuk uit
[ afbeelding ]
Dat is een soort zee-egel .. moet je niet op stappenquote:Op maandag 26 september 2022 23:44 schreef mario390 het volgende:
ziet niet leuk uit
[ afbeelding ]
Je kan het wel eten, schijnt een delicatesse te zijnquote:Op maandag 26 september 2022 23:44 schreef mario390 het volgende:
ziet niet leuk uit
[ afbeelding ]
Sommige wel idd ... vraag me niet welkequote:Op maandag 26 september 2022 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan het wel eten, schijnt een delicatesse te zijn
Nee volgens mij is dat gekooktquote:Op dinsdag 27 september 2022 00:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee me schüttelts heb bang![]()
bewegt zich dat?
Sterkte met de reisquote:Op maandag 26 september 2022 23:57 schreef marcb1974 het volgende:
Bed zoeken, morgen weer eens een kantoordag.
Ik sluit me zo aan bij de bundushwerh al die russen door blijven gaanquote:
dat is een optiequote:Op dinsdag 27 september 2022 01:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik sluit me zo aan bij de bundushwerh al die russen door blijven gaan
Op Spielberg zeker ...quote:Op dinsdag 27 september 2022 01:48 schreef mario390 het volgende:
marcel is op dtm race weekend
ook ronden in en auto 270 gerijden
Die elkaar al te lijf gaan.Zo dronken zijn ze.quote:Op dinsdag 27 september 2022 02:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Halfbezopen bejaarden en tieners die naar het front worden gestuurd
Die gasten weten niet eens waar ze zijnquote:Op dinsdag 27 september 2022 02:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die elkaar al te lijf gaan.Zo dronken zijn ze.
Heb je gezien wat voor geweren ze krijgen?quote:Op dinsdag 27 september 2022 02:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die gasten weten niet eens waar ze zijn
Jaquote:Op dinsdag 27 september 2022 02:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je gezien wat voor geweren ze krijgen?
Zelf pief zeggen?quote:Op dinsdag 27 september 2022 02:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je gezien wat voor geweren ze krijgen?
Bijna wel ja.quote:
Dat lijkt meer een jachtgeweer.quote:
Heeft ie nog mazzelquote:
De hele week nog nat buitenquote:
Het ziet er allemaal niet erg gunstig uit. Zou zomaar November kunnen worden.quote:Op dinsdag 27 september 2022 06:57 schreef pullup het volgende:
Maar in de tweede helft van oktober gaat het vast wel lukken
Raketten zijn niet meer wat het geweest isquote:Op dinsdag 27 september 2022 07:00 schreef engine het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal niet erg gunstig uit. Zou zomaar November kunnen worden.
Mooi zegquote:Op dinsdag 27 september 2022 06:31 schreef pullup het volgende:
Nog meer soorten zee egels
[ afbeelding ]
quote:
Morguhquote:
Ja, het is echt herfstquote:
Komende uurtje droog ik hier binnen wel opquote:
Om vanmiddag droog verder te kunnen ?quote:Op dinsdag 27 september 2022 11:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Komende uurtje droog ik hier binnen wel op
Ik hoop het hahaquote:Op dinsdag 27 september 2022 11:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Om vanmiddag droog verder te kunnen ?
Ja gaat zeker beter worden. Ik ben dit wat ontwendquote:Op dinsdag 27 september 2022 11:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Het lijkt een paar uurtjes droog te worden ...
Maar net was het nog nat ,...quote:Op dinsdag 27 september 2022 12:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja gaat zeker beter worden. Ik ben dit wat ontwend
Heftig jaquote:Op dinsdag 27 september 2022 14:04 schreef chufi het volgende:
`Zo de donder ... die duurde 10+ seconden
Ik zie zowaar de zonquote:Op dinsdag 27 september 2022 15:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die moet jij idd ook wel gehoord hebben .... .. Maar daarna is het rustiger
Sowieso dan niet meerquote:
Ggrrrrrquote:Op dinsdag 27 september 2022 15:32 schreef pullup het volgende:
Irritant weerZat ik op een pakketje te wachten op de afgesproken tijd en dan krijg ik dus weer zo'n mailtje dat ze me gemist hebben of zo
Kan ik het morgen gaan ophalen
Ook een mogelijkheidquote:
Ohquote:Op dinsdag 27 september 2022 16:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook een mogelijkheid![]()
Het is beter2 flessen drank, 1 flesje poire william en een calvados
Ja dacht ik ook maar nu heb ik vanavond nietsquote:
Des te lekkerder is het morgen. En overmorgen. En vrijdag, en zaterdag nog een slokje?quote:Op dinsdag 27 september 2022 16:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook maar nu heb ik vanavond niets![]()
Dan maar een biertje zo
Ja die gaan er niet enorm hard doorheen hoorquote:Op dinsdag 27 september 2022 16:49 schreef maily het volgende:
[..]
Des te lekkerder is het morgen. En overmorgen. En vrijdag, en zaterdag nog een slokje?
quote:
Ik heb een P1-meter geïnstalleerd in mn meterkast , waarvan ik dacht dat ik daar geen wifi zou hebben omdat de meterkast aan de andere kant van de liftschacht zit (buiten mn flat)quote:Op dinsdag 27 september 2022 17:47 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Wat is het leukste dat je hebt meegemaakt vandaag ?
Klinkt als een nuttige bestedingquote:Op dinsdag 27 september 2022 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een P1-meter geïnstalleerd in mn meterkast , waarvan ik dacht dat ik daar geen wifi zou hebben omdat de meterkast aan de andere kant van de liftschacht zit (buiten mn flat)
De koffie toen ik uit bed kwam.quote:Op dinsdag 27 september 2022 17:47 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Wat is het leukste dat je hebt meegemaakt vandaag ?
Ja preciesquote:Op dinsdag 27 september 2022 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu ff gegevens verzamelen en dan kijken wat ik er mee ga doen
Ik had via Vattenfalls klantenpunten waar ik maar eens iets mee besteld(gratis) hebquote:Op dinsdag 27 september 2022 17:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja precies
Ik zat de afgelopen dagen ook iemand te volgen op twitter die elk apparaat dat hij bezat onderzocht op energieverbruik. Ook wat er nog 'weglekte' in de slaapstand van apparaten
quote:
Komt vast goedquote:Op vrijdag 4 december 2015 08:37 schreef pullup het volgende:
Stef strooit afwasmiddel over de betonplaten.
quote:
Burittosquote:Op dinsdag 27 september 2022 18:41 schreef chufi het volgende:
geroosterde kippenpoot met veel knoflook en vlaamse friet
In de airfryer zeker.quote:Op dinsdag 27 september 2022 18:41 schreef chufi het volgende:
geroosterde kippenpoot met veel knoflook en vlaamse friet
Nope in de combi magnetron vandaag ... die ongepelde teentjes knabbel je bijna gewoon in zn geheel opquote:
Neeee..... echt?quote:Op dinsdag 27 september 2022 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Nope in de combi magnetron vandaag ... die ongepelde teentjes knabbel je bijna gewoon in zn geheel op
Oh ja de frite wel want apart
Dude !!!quote:
Lekker hoor !!!quote:Op dinsdag 27 september 2022 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Beter kom je maar niet in mn buurtheel bolletje zat er in
Dat vind ik nu echt niet lekkerquote:Op dinsdag 27 september 2022 19:06 schreef aloa het volgende:
Hier zit de witlof in de stoomkoker.
With love
Ik sta op NOOT NOOTquote:
Uit een pakje jammiequote:Op dinsdag 27 september 2022 19:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Echt niet![]()
Wat kaas erover en een sausje
Kreeg het vroeger altijd met saus in een ham jasje of zoquote:Op dinsdag 27 september 2022 19:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Echt niet![]()
Pciesquote:
Lekker manquote:Op dinsdag 27 september 2022 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Kreeg het vroeger altijd met saus in een ham jasje of zo
Goed gemaakt is het lekkerquote:Op dinsdag 27 september 2022 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Kreeg het vroeger altijd met saus in een ham jasje of zo
Ja gaat er altijd wel inquote:Op dinsdag 27 september 2022 19:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Echt niet![]()
Eet smakelijk zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |