Ah ok ... gemist dus ... Markie moet gewoon zn bek houden lijkt mequote:Op maandag 26 september 2022 00:38 schreef sly-nl het volgende:
Had nog voor sjoef een reactie getypt op: "we zijn niet de enige die geleverd hebben"
Slaai: Maar wel een klein kut landje dat als kleinste en meest debiele jongetje van de klas een vrij grote smoel had eergisteren bij de VN-meet. Niet slim om de aandacht zo op jezelf (als kikkerlandje) te vestigen. Putin mocht 'ns pissig worden. En dan wel je bek houden tijdens de toeslagenaffaire en dapper doen?! Denk je dat Putin dat niet allemaal weet, van die toeslagen (Dutch childcare benefits scandal) en de uithuisplaatsingen![]()
Voor Markie-Mark op laatste post vorig topic: Jep
Ronk zequote:Op maandag 26 september 2022 00:41 schreef sly-nl het volgende:
ik peer 'm. Hoop in ieder geval dat we 26 september volgend jaar niet in bunkers wonen of dood benne.
Gegroet, Nighty en kussies![]()
[ afbeelding ]
Like that's gonna happenquote:Op maandag 26 september 2022 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok ... gemist dus ... Markie moet gewoon zn bek houden lijkt me
Mjah, ik heb zo'n vermoeden dat je niet zo makkelijk bij die voordeur komt tegenwoordig.quote:Op maandag 26 september 2022 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee .... elke avond op zn voordeur kloppen .. tot ie boos wordt
Homo ook zeker niet ..quote:Op maandag 26 september 2022 00:53 schreef marcb1974 het volgende:
Dat moet lukken
Al denk ik niet dat dat nieuwe informatie voor hem is
Ik zal eens rondvraag doenquote:Op maandag 26 september 2022 00:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet je zijn vriend vragen.
Ik ken die vriend niet persoonlijk dus ff via viaquote:Op maandag 26 september 2022 00:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je denkt dat er meer dan 1 is?
Ah okequote:Op maandag 26 september 2022 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken die vriend niet persoonlijk dus ff via via
ja eens kijken ...quote:Op maandag 26 september 2022 01:05 schreef marcb1974 het volgende:
Morgne weer werken en jij?
Ik ga nu wel bed zoeken
Goedemaandag.quote:
Hey FFquote:
Trek je het nog een beetje?quote:Op maandag 26 september 2022 05:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey FFJIj ook een fijne maandag
Ja ben alleen heel erg moe. ZIjn vreselijk emotionele dagen, vooral met alles klaar maken en regelen voor zijn crematie. Maar denk dat iedereen dat wel herkend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op maandag 26 september 2022 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ben alleen heel erg moe. ZIjn vreselijk emotionele dagen, vooral met alles klaar maken en regelen voor zijn crematie. Maar denk dat iedereen dat wel herkend.Dan heb ik je vader wel op TV gezien.Klinkt als een waardig afscheid Dot.En achteraf iets gaan eten kan ik je zeker aanraden.Dat meen ik echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ben benieuwd of je de juiste hebt gezien. Zal even kijken dan zal ik je in DM een foto uit dat filmpje gevenquote:Op maandag 26 september 2022 06:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan heb ik je vader wel op TV gezien.Klinkt als een waardig afscheid Dot.En achteraf iets gaan eten kan ik je zeker aanraden.Dat meen ik echt.
Dank je wel Domniquote:Op maandag 26 september 2022 06:41 schreef Domnivoor het volgende:
Gecondoleerd en sterkte @:Dotteke 🌹
[..]
Ja ben alleen heel erg moe. ZIjn vreselijk emotionele dagen, vooral met alles klaar maken en regelen voor zijn crematie. Maar denk dat iedereen dat wel herkend.Gecondoleerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeiemorgen
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Thnx,quote:
[..]
Ja ben alleen heel erg moe. ZIjn vreselijk emotionele dagen, vooral met alles klaar maken en regelen voor zijn crematie. Maar denk dat iedereen dat wel herkend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gecondoleerd Dotteke![]()
Ja weekban zit erop. Voel me een paar dagen minder. Komt wel goed hoort er bij. Zo stukje wandelen.quote:Op maandag 26 september 2022 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx,
Weer terug van weggeweest![]()
Hoe gaat het nu?
Dat is niet zo fijn, doe maar rustig aan dan.quote:Op maandag 26 september 2022 08:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja weekban zit erop. Voel me een paar dagen minder. Komt wel goed hoort er bij. Zo stukje wandelen.
Dank je Mailyquote:
Ik wil je condoleren met dit verlies Dot en heel veel sterkte.quote:Op maandag 26 september 2022 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je de juiste hebt gezien. Zal even kijken dan zal ik je in DM een foto uit dat filmpje geven
Ik wil het liefste naar huis, ben kapot en helemaal na zo dag. Mijnlijf protesteert dan als een gek dan. Moet daarna ook nog weer een uur naar huis, dan ben ik vanaf 10 s 'morgens onderweg
Daarbij heb ik niets met de kinderen van zijn vriendin. Die zagen wij amper, ja op een gezamenlijk feestje een keer per jaar. Maar dan zag ik ook familie van mij zelf die ik niet zo vaak zat en ging daar vaak bij zitten.
Maar goed is zijn wens en zijn favoriete restaurant waar hij 4 weken geleden nog met zjin sportmaatjes is wezen lunchen en de vrijdag voor zijn herseninfarct nog met mijn zus is geweest.
Thnx Chanelquote:Op maandag 26 september 2022 08:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik wil je condoleren met dit verlies Dot en heel veel sterkte.
[..]
Ja ben alleen heel erg moe. ZIjn vreselijk emotionele dagen, vooral met alles klaar maken en regelen voor zijn crematie. Maar denk dat iedereen dat wel herkend.GecondoleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Heel veel sterkte en een dikke knuffelquote:Op maandag 26 september 2022 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je de juiste hebt gezien. Zal even kijken dan zal ik je in DM een foto uit dat filmpje geven
Ik wil het liefste naar huis, ben kapot en helemaal na zo dag. Mijnlijf protesteert dan als een gek dan. Moet daarna ook nog weer een uur naar huis, dan ben ik vanaf 10 s 'morgens onderweg
Daarbij heb ik niets met de kinderen van zijn vriendin. Die zagen wij amper, ja op een gezamenlijk feestje een keer per jaar. Maar dan zag ik ook familie van mij zelf die ik niet zo vaak zat en ging daar vaak bij zitten.
Maar goed is zijn wens en zijn favoriete restaurant waar hij 4 weken geleden nog met zjin sportmaatjes is wezen lunchen en de vrijdag voor zijn herseninfarct nog met mijn zus is geweest.
quote:
quote:Op maandag 26 september 2022 10:51 schreef Aoibhin het volgende:
Gecondoleerd @:DottekeHeel veel sterkte gewenst de komende tijd
quote:
quote:Op maandag 26 september 2022 12:28 schreef Sounddragon het volgende:
Gecondoleerd Dot.. brings back memories
quote:Op maandag 26 september 2022 13:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heel veel sterkte en een dikke knuffel
Dank je wel allemaalquote:Op maandag 26 september 2022 13:26 schreef Prisha het volgende:
@:Dotteke Gecondoleerd en heel veel sterkte
T is hier nog niet droog geweest sinds ik wakker ben geloof ik.quote:
Hier welquote:Op maandag 26 september 2022 13:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is hier nog niet droog geweest sinds ik wakker ben geloof ik.
Dat is correct.quote:Op maandag 26 september 2022 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En je zegt net dat je in NL woont
Hmmmm, zijn toch genoeg friezen die het niet als deel van NL zienquote:
Daar ben ik niet één vanquote:Op maandag 26 september 2022 14:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmmm, zijn toch genoeg friezen die het niet als deel van NL zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |