Ohquote:Op dinsdag 27 september 2022 16:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook een mogelijkheid![]()
Het is beter2 flessen drank, 1 flesje poire william en een calvados
Ja dacht ik ook maar nu heb ik vanavond nietsquote:
Des te lekkerder is het morgen. En overmorgen. En vrijdag, en zaterdag nog een slokje?quote:Op dinsdag 27 september 2022 16:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook maar nu heb ik vanavond niets![]()
Dan maar een biertje zo
Ja die gaan er niet enorm hard doorheen hoorquote:Op dinsdag 27 september 2022 16:49 schreef maily het volgende:
[..]
Des te lekkerder is het morgen. En overmorgen. En vrijdag, en zaterdag nog een slokje?
quote:
Ik heb een P1-meter geīnstalleerd in mn meterkast , waarvan ik dacht dat ik daar geen wifi zou hebben omdat de meterkast aan de andere kant van de liftschacht zit (buiten mn flat)quote:Op dinsdag 27 september 2022 17:47 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Wat is het leukste dat je hebt meegemaakt vandaag ?
Klinkt als een nuttige bestedingquote:Op dinsdag 27 september 2022 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een P1-meter geīnstalleerd in mn meterkast , waarvan ik dacht dat ik daar geen wifi zou hebben omdat de meterkast aan de andere kant van de liftschacht zit (buiten mn flat)
De koffie toen ik uit bed kwam.quote:Op dinsdag 27 september 2022 17:47 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Wat is het leukste dat je hebt meegemaakt vandaag ?
Ja preciesquote:Op dinsdag 27 september 2022 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu ff gegevens verzamelen en dan kijken wat ik er mee ga doen
Ik had via Vattenfalls klantenpunten waar ik maar eens iets mee besteld(gratis) hebquote:Op dinsdag 27 september 2022 17:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja precies
Ik zat de afgelopen dagen ook iemand te volgen op twitter die elk apparaat dat hij bezat onderzocht op energieverbruik. Ook wat er nog 'weglekte' in de slaapstand van apparaten
quote:
Komt vast goedquote:Op vrijdag 4 december 2015 08:37 schreef pullup het volgende:
Stef strooit afwasmiddel over de betonplaten.
quote:
Burittosquote:Op dinsdag 27 september 2022 18:41 schreef chufi het volgende:
geroosterde kippenpoot met veel knoflook en vlaamse friet
In de airfryer zeker.quote:Op dinsdag 27 september 2022 18:41 schreef chufi het volgende:
geroosterde kippenpoot met veel knoflook en vlaamse friet
Nope in de combi magnetron vandaag ... die ongepelde teentjes knabbel je bijna gewoon in zn geheel opquote:
Neeee..... echt?quote:Op dinsdag 27 september 2022 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Nope in de combi magnetron vandaag ... die ongepelde teentjes knabbel je bijna gewoon in zn geheel op
Oh ja de frite wel want apart
Dude !!!quote:
Lekker hoor !!!quote:Op dinsdag 27 september 2022 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Beter kom je maar niet in mn buurtheel bolletje zat er in
Dat vind ik nu echt niet lekkerquote:Op dinsdag 27 september 2022 19:06 schreef aloa het volgende:
Hier zit de witlof in de stoomkoker.
With love
Ik sta op NOOT NOOTquote:
Uit een pakje jammiequote:Op dinsdag 27 september 2022 19:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Echt niet![]()
Wat kaas erover en een sausje
Kreeg het vroeger altijd met saus in een ham jasje of zoquote:Op dinsdag 27 september 2022 19:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Echt niet![]()
Pciesquote:
Lekker manquote:Op dinsdag 27 september 2022 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Kreeg het vroeger altijd met saus in een ham jasje of zo
Goed gemaakt is het lekkerquote:Op dinsdag 27 september 2022 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Kreeg het vroeger altijd met saus in een ham jasje of zo
Ja gaat er altijd wel inquote:Op dinsdag 27 september 2022 19:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Echt niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |