Joehoe hoe die zwitersleven gozer iets doet is niet ons probleemquote:
quote:Op maandag 26 september 2022 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ben alleen heel erg moe. ZIjn vreselijk emotionele dagen, vooral met alles klaar maken en regelen voor zijn crematie. Maar denk dat iedereen dat wel herkend.Wat een mooi afscheid voor je vader, heel bijzonder. Zelf vind ik het na zo'n dag wel fijn om nog even samen te zijn, maar ik kan me voorstellen dat het lichamelijk voor jou heel zwaar is. Nogmaals heel veel sterkte DotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dank je Deisyy. Vind het te lang zo dag. Maar goed is zijn wens. Persoonlijk ga ik dan liever na huis.quote:Op maandag 26 september 2022 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een mooi afscheid voor je vader, heel bijzonder. Zelf vind ik het na zo'n dag wel fijn om nog even samen te zijn, maar ik kan me voorstellen dat het lichamelijk voor jou heel zwaar is. Nogmaals heel veel sterkte Dot
Dat begrijp ik, het wordt een hele lange dag voor jou.quote:Op maandag 26 september 2022 19:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je Deisyy. Vind het te lang zo dag. Maar goed is zijn wens. Persoonlijk ga ik dan liever na huis.
Het resultaat van teveel ballen op je hoofdquote:
Ah dat zal het zijnquote:Op maandag 26 september 2022 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het resultaat van teveel ballen op je hoofd
quote:Op maandag 26 september 2022 19:57 schreef sly-nl het volgende:
Pullup where art thou eigenijk?@!![]()
Moet er al een Amber Alert uit of zullen we Sjoef en Tonja plus Sourtjuh ff langssturen met drie breekijzerts?
Dank je wel Koen 😘quote:
Lang weekeindje met wat vrienden in de Eifel op pad geweestquote:Op maandag 26 september 2022 19:57 schreef sly-nl het volgende:
Pullup where art thou eigenijk?@!![]()
Moet er al een Amber Alert uit of zullen we Sjoef en Tonja plus Sourtjuh ff langssturen met drie breekijzerts?
Wel leuk gehad?quote:Op maandag 26 september 2022 22:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Lang weekeindje met wat vrienden in de Eifel op pad geweest![]()
Morgen weer eens koekeloeren hier
Zou dat in de Eiffel ook heel erg zijn?quote:Op maandag 26 september 2022 23:28 schreef chufi het volgende:
Vast wel .... overal Oktober Fest feesten
Ik herinner me iets van 40 jaar geleden een Geologie excursie van Groningen via Duitsland door Oostenrijk naar Italie en weer terug dat we ergens daar in Duitsland (niet in Bayern) overnachten op een plek en daar stond een grote biertent op het plein ... dus dan deden we daar gewoon aan mee ....quote:Op maandag 26 september 2022 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou dat in de Eiffel ook heel erg zijn?
Maar daar had je geen oktoberfest voor nodig, voor dat lol makenquote:Op maandag 26 september 2022 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik herinner me iets van 40 jaar geleden een Geologie excursie van Groningen via Duitsland door Oostenrijk naar Italie en weer terug dat we ergens daar in Duitsland (niet in Bayern) overnachten op een plek en daar stond een grote biertent op het plein ... dus dan deden we daar gewoon aan mee ....
Om eerlijk te zijn was was het elke avond van al die excursies die ik heb gehad , lol maken ...
Een zee-egel. En die stekels zijn niet leuk, weet ik uit ervaring…quote:Op maandag 26 september 2022 23:44 schreef mario390 het volgende:
geen idee wat dat is van dannys beelden
ziet niet leuk uit
[ afbeelding ]
Dat is een soort zee-egel .. moet je niet op stappenquote:Op maandag 26 september 2022 23:44 schreef mario390 het volgende:
ziet niet leuk uit
[ afbeelding ]
Je kan het wel eten, schijnt een delicatesse te zijnquote:Op maandag 26 september 2022 23:44 schreef mario390 het volgende:
ziet niet leuk uit
[ afbeelding ]
Sommige wel idd ... vraag me niet welkequote:Op maandag 26 september 2022 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan het wel eten, schijnt een delicatesse te zijn
Nee volgens mij is dat gekooktquote:Op dinsdag 27 september 2022 00:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee me schüttelts heb bang![]()
bewegt zich dat?
Sterkte met de reisquote:Op maandag 26 september 2022 23:57 schreef marcb1974 het volgende:
Bed zoeken, morgen weer eens een kantoordag.
Ik sluit me zo aan bij de bundushwerh al die russen door blijven gaanquote:
dat is een optiequote:Op dinsdag 27 september 2022 01:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik sluit me zo aan bij de bundushwerh al die russen door blijven gaan
Op Spielberg zeker ...quote:Op dinsdag 27 september 2022 01:48 schreef mario390 het volgende:
marcel is op dtm race weekend
ook ronden in en auto 270 gerijden
Die elkaar al te lijf gaan.Zo dronken zijn ze.quote:Op dinsdag 27 september 2022 02:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Halfbezopen bejaarden en tieners die naar het front worden gestuurd
Die gasten weten niet eens waar ze zijnquote:Op dinsdag 27 september 2022 02:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die elkaar al te lijf gaan.Zo dronken zijn ze.
Heb je gezien wat voor geweren ze krijgen?quote:Op dinsdag 27 september 2022 02:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die gasten weten niet eens waar ze zijn
Jaquote:Op dinsdag 27 september 2022 02:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je gezien wat voor geweren ze krijgen?
Zelf pief zeggen?quote:Op dinsdag 27 september 2022 02:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je gezien wat voor geweren ze krijgen?
Bijna wel ja.quote:
Dat lijkt meer een jachtgeweer.quote:
De hele week nog nat buitenquote:
Het ziet er allemaal niet erg gunstig uit. Zou zomaar November kunnen worden.quote:Op dinsdag 27 september 2022 06:57 schreef pullup het volgende:
Maar in de tweede helft van oktober gaat het vast wel lukken
Raketten zijn niet meer wat het geweest isquote:Op dinsdag 27 september 2022 07:00 schreef engine het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal niet erg gunstig uit. Zou zomaar November kunnen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |