quote:In de laatste poulewedstrijd van de Nations League neemt het Nederlands elftal het in de eigen Johan Cruijff Arena op tegen Belgi. Oranje heeft de groepswinst en daarmee plaatsing voor het eindtoernooi in eigen hand.
Het Nederlands elftal sluit de groepsfase van de Nations League af met een thuiswedstrijd tegen Belgi.
UEFA Nations League
In de Amsterdamse Johan Cruijff Arena staat de derby der Lage Landen voor de 129e keer op het programma. Een belangrijke wedstrijd in de voorbereiding voor het WK in Qatar maar ook de kans op plaatsing voor de eindronde van de Nations League.
Nederland vs. Belgi
Sinds Belgi een voetbaltopland is, gaat het ook om prestige tussen buren. Belgi staat op de tweede plek op de FIFA ranking, achter Brazili. Nederland neemt de achtste plaats op de lijst van beste voetballanden ter wereld in. Onze Zuiderburen zullen uit zijn op revanche na de 4-1 nederlaag in juni in het Koning Boudewijn-stadion in Brussel. Het is de vraag of Oranje dit kunststukje voor de eigen fans kan herhalen.
Aftrap: 25 september om 20:45 NPO1.
Er zijn hier een aantal werkeloze users die je graag daar meer over vertellenquote:Op zondag 25 september 2022 21:15 schreef Littlerabbit het volgende: [..] Ik droom steeds vaker hardop dat werkloos zijn geweldig zou zijn.
Als ik iemand hoor zeggen hard te gaan drinken op een zondagavond om de wedstrijd leuk te maken ben ik al verkocht.quote:Op zondag 25 september 2022 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zijn hier een aantal werkeloze users die je graag daar meer over vertellen
Is toch ook knap, als mijn opa mee zou mogen doen bij het Nederlands elftal zou ik het ook leuk vindenquote:Op zondag 25 september 2022 21:18 schreef fetX het volgende:
Pasveer krijgt de bal recht op hem af.
Commentator komt klaar.
Ik ook. Morgen thuiswerken. Best of both worldsquote:Op zondag 25 september 2022 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik droom steeds vaker hardop dat werkloos zijn geweldig zou zijn.
Dat begon al toen ie als kind voor het eerst voetbalschoenen aantrokquote:
Had Zoet niet zoveel krediet gehad om niks was psv met Pasveer heus vaker kampioen geworden.quote:Op zondag 25 september 2022 21:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat begon al toen ie als kind voor het eerst voetbalschoenen aantrok
PSV had Unnerstall lekker moeten houden. Uitstekende keeper.quote:Op zondag 25 september 2022 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had Zoet niet zoveel krediet gehad om niks was psv met Pasveer heus vaker kampioen geworden.
Echt niet, dat was lood om oud ijzerquote:Op zondag 25 september 2022 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had Zoet niet zoveel krediet gehad om niks was psv met Pasveer heus vaker kampioen geworden.
Lood is 1,30 euro per kilo en ijzer 0,18 euro.quote:Op zondag 25 september 2022 21:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Echt niet, dat was lood om oud ijzer
Je kan prima alcoholisme combineren met een goede baan.quote:Op zondag 25 september 2022 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik iemand hoor zeggen hard te gaan drinken op een zondagavond om de wedstrijd leuk te maken ben ik al verkocht.
Zoals fokmod?quote:Op zondag 25 september 2022 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je kan prima alcoholisme combineren met een goede baan.
@Jeltsinquote:Op zondag 25 september 2022 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We horen hier een ervaringsdeskundige?quote:Op zondag 25 september 2022 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat een kutleven heb ik wel niet. Al is mijn alcohol tolerantie gelukkig getraind.quote:Op zondag 25 september 2022 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Combipakket met Blindquote:Op zondag 25 september 2022 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar moet Ajax ook snel afscheid van nemen.
Dag Dirk (Kuijt?!), bedankt voor de positieve woorden maar ik gok dat er genoeg andere mensen zijn die directeurtje willen spelen.quote:Op zondag 25 september 2022 21:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
@:Ronzz (wie is dit!?) kan op voor een directeursfunctie bij de KNVB.
Graag je analyse van de 1e helft.quote:Op zondag 25 september 2022 21:27 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Dag Dirk (Kuijt?!), bedankt voor de positieve woorden maar ik gok dat er genoeg andere mensen zijn die directeurtje willen spelen.
Gravenberch is er ook.quote:Op zondag 25 september 2022 21:27 schreef Kriegel het volgende:
Waarom is Schouten eigenlijk niet geselecteerd? Dan had je nog een directe vervanger voor Frenkie gehad. Berghuis of Gakpo met twee van die stalknechten eromheen is natuurlijk niks als middenveld.
Zou van de selectie zoals ie is nog eerder Taylor erin hebben gezet.
Jazeker. Sporten, werken, drinken, de leefquote:Op zondag 25 september 2022 21:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We horen hier een ervaringsdeskundige?
Dat het beter kanquote:Op zondag 25 september 2022 21:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Graag je analyse van de 1e helft.
Kuijt is echt vele malen intelligenter dan deze @RamboDirkquote:Op zondag 25 september 2022 21:27 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Dag Dirk (Kuijt?!), bedankt voor de positieve woorden maar ik gok dat er genoeg andere mensen zijn die directeurtje willen spelen.
Bij het toepen misschienquote:
Dan ben je al halverwege.quote:Op zondag 25 september 2022 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een kutleven heb ik wel niet. Al is mijn alcohol tolerantie gelukkig getraind.
Ik vind het altijd heel irritant als mensen een absurde mening die net op het randje van ongeloofwaardig zit als een feit presenteren.quote:
Nou ja, ik vind het niet erg ofzo (al snap ik het idee nog steeds niet helemaalquote:Op zondag 25 september 2022 21:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry. Ik zal het niet meer doen
Zoals mensen die Daryl Gurney… laat maarquote:Op zondag 25 september 2022 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het altijd heel irritant als mensen een absurde mening die net op het randje van ongeloofwaardig zit als een feit presenteren.
Met de altijd vervelende Lorenzo Staelens.quote:Op zondag 25 september 2022 21:32 schreef Mani89 het volgende:
Dit was pas een leuke Nederland - Belgie
Ongeloofwaardig?quote:Op zondag 25 september 2022 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het altijd heel irritant als mensen een absurde mening die net op het randje van ongeloofwaardig zit als een feit presenteren.
Te weinig creativiteit;quote:Op zondag 25 september 2022 21:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Graag je analyse van de 1e helft.
Jammer dat hij als verdediger alleen niet kan verdedigen.quote:Op zondag 25 september 2022 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ongeloofwaardig?
Blind is opbouwend gewoon zeer sterk. Intelligente speler die altijd wordt onderschat.
Zijn kompaan aan de andere kant vind ik een stuk irritanter. Lompe draver.
Zolang zijn huidskleur niet meespeelt gun ik je deze domme mening.quote:Op zondag 25 september 2022 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ongeloofwaardig?
Blind is opbouwend gewoon zeer sterk. Intelligente speler die altijd wordt onderschat.
Zijn kompaan aan de andere kant vind ik een stuk irritanter. Lompe draver.
Gurneygodquote:Op zondag 25 september 2022 21:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Zoals mensen die Daryl Gurney… laat maar
Laatste lootjes. Voor de Staatsloterij?quote:Op zondag 25 september 2022 21:36 schreef AFCNiels het volgende:
Nog heel even volhouden mensen!
[ twitter ]
Keurig. 4/5quote:Op zondag 25 september 2022 21:35 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Te weinig creativiteit;
Aantal spelers ondermaats (of kunnen niet beter);
Opvallend dat er weer eentje uitvalt met een blessure;
Verder Brobbey erin voor Janssen, Malacia voor Blind en Taylor voor Klaassen.
Regen Polen deden het de oud PSV'ers, nu wil ik de Ajacieden wel eens zien.
De Renaissancevloot heeft een neger in dienst. Hoe inclusiefquote:Op zondag 25 september 2022 21:36 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Zou bij Feyenoord nooit een basisplek hebben.quote:Op zondag 25 september 2022 21:36 schreef fetX het volgende:
En dat opbouwen van Blind wordt ook zwaar overschat.
Dat kan hij prima, al is hij uiteraard kwetsbaar met zijn snelheid. Maar dat compenseert hij met zijn toegevoegde waarde in balbezit.quote:Op zondag 25 september 2022 21:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Jammer dat hij als verdediger alleen niet kan verdedigen.
Alumni van FvD-scholen worden natuurlijk niet al te best opgeleid. Ze moeten wel klapvee voor de Grote Leider blijven.quote:Op zondag 25 september 2022 21:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Laatste lootjes. Voor de Staatsloterij?
Mensen die Blind slecht vinden hebben gewoon totaal geen kijk op voetbal.quote:Op zondag 25 september 2022 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan hij prima, al is hij uiteraard kwetsbaar met zijn snelheid. Maar dat compenseert hij met zijn toegevoegde waarde in balbezit.
Gaan ze lootjes trekken, ja?quote:Op zondag 25 september 2022 21:36 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Ik vind het een enorme kutvoetballer.quote:Op zondag 25 september 2022 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan hij prima, al is hij uiteraard kwetsbaar met zijn snelheid. Maar dat compenseert hij met zijn toegevoegde waarde in balbezit.
En dan ineens 2 keer.quote:
Meestal Feyenoorders en PSV'ers ja.quote:Op zondag 25 september 2022 21:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mensen die Blind slecht vinden hebben gewoon totaal geen kijk op voetbal.
Huh?quote:Op zondag 25 september 2022 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom heb je @:afcniels geblokt?
Ik snap best dat mensen die Ajax niet supporten nooit de wedstrijden kijken.quote:Op zondag 25 september 2022 21:43 schreef Coco het volgende:
Opvallend dat alleen Ajacieden Blind goed vinden.
Nu lach je nog, wacht maar af!quote:Op zondag 25 september 2022 21:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gaan ze lootjes trekken, ja?
En de bondscoach.quote:Op zondag 25 september 2022 21:43 schreef Coco het volgende:
Opvallend dat alleen Ajacieden Blind goed vinden.
FTFYquote:Op zondag 25 september 2022 21:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En de assistent van de bondscoach.
En Belgi dan? Want dat is mogelijk nog slechter momenteelquote:Op zondag 25 september 2022 21:45 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Hahaha, die zure Jan Mulder die Nederland helemaal af aan het maken is op de Belgische tv. Daar zit behoorlijk wat frustratie.
Pleonasme gespot.quote:Op zondag 25 september 2022 21:45 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Hahaha, die zure Jan Mulder die Nederland helemaal af aan het maken is op de Belgische tv. Daar zit behoorlijk wat frustratie.
Belgi had met 0-3 voor moeten staan vinden ze.quote:Op zondag 25 september 2022 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En Belgi dan? Want dat is mogelijk nog slechter momenteel
Da's DEN FERRIE MAATquote:Op zondag 25 september 2022 21:45 schreef Kriegel het volgende:
Kan iemand die halve tamme van Tui afschieten? Met z'n LIF HEPPIE op die proletentoon.
Het is ook gewoon kutmuziek.quote:Op zondag 25 september 2022 21:47 schreef de_boswachter het volgende:
Altijd dat gezeur over de muziek tijdens de rust bij de NOS
En dan zwijgen als panic at the disco wordt gespeeldquote:Op zondag 25 september 2022 21:47 schreef de_boswachter het volgende:
Altijd dat gezeur bij de NOS over de muziek tijdens de rust
Egbertsboomer viesmad
Dit lijkt me wel een goede universiteit voor jou.quote:
Heel verstandig. Al is het nog wel enigzins raar dat Teelur de voorkeur krijgt boven Grafheuvelquote:Op zondag 25 september 2022 21:47 schreef KingRoland het volgende:
MALACIA ERIN
TAYLOR ERIN
JA JA JA
maar nog geen brobbey
Louis van Godquote:Op zondag 25 september 2022 21:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ze zijn aan het lachen omdat "we" in Nederland allemaal denken dat we wereldkampioen gaan worden.
Neppe Broabander @Poepz0r gaat liever heulen met de vijand.quote:Op zondag 25 september 2022 21:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ieder zo z’n smaak. Ajax is ook een kutclub, toch zijn er ‘mensen’ fan van.
Bwoaahquote:Op zondag 25 september 2022 21:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gezien het contrast van je UI denk ik steeds dat @:Tagliano hier post.
@Poepz0r ‘s familie zat vroeger bij de SS.quote:Op zondag 25 september 2022 21:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Neppe Broabander @:Poepz0r gaat liever heulen met de vijand.
Die is hier ook al een tijd niet geweest.quote:Op zondag 25 september 2022 21:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gezien het contrast van je UI denk ik steeds dat @:Tagliano hier post.
Die van jou ook toch.quote:Op zondag 25 september 2022 21:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:poepz0r ‘s familie zat vroeger bij de SS.
Mwah, het is best aids eigenlijk. Snap niet waar het allemaal voor nodig is, dat soort geknal in de pauze in zo'n galmbak waardoor je mekaar niks kan zeggen, plus al die infantiele goaltunes die compleet het publiek overstemmen.quote:Op zondag 25 september 2022 21:47 schreef de_boswachter het volgende:
Altijd dat gezeur bij de NOS over de muziek tijdens de rust
Egbertsboomer viesmad
FF warm draaien.quote:
I know.quote:
Scheids is een racistquote:Op zondag 25 september 2022 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Stond ie buitenspel, anders begrijp ik die vrije trap voor Belgie niet
quote:Op zondag 25 september 2022 21:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoeveel fapjes heb jij op Stacey gedaan?
Ja lekker Blf draaien.quote:Op zondag 25 september 2022 21:52 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Mwah, het is best aids eigenlijk. Snap niet waar het allemaal voor nodig is, dat soort geknal in de pauze in zo'n galmbak waardoor je mekaar niks kan zeggen, plus al die infantiele goaltunes die compleet het publiek overstemmen.
Schandalig dat die international is.quote:Op zondag 25 september 2022 21:53 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Gelukkig die motorisch gestoorde Jansen eruit.
Ontopic, @Sked is onderweg.quote:Op zondag 25 september 2022 21:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoeveel fapjes heb jij op Stacey gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |