Nou ja, ik vind het niet erg ofzo (al snap ik het idee nog steeds niet helemaalquote:Op zondag 25 september 2022 21:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry. Ik zal het niet meer doen
Zoals mensen die Daryl Gurney… laat maarquote:Op zondag 25 september 2022 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het altijd heel irritant als mensen een absurde mening die net op het randje van ongeloofwaardig zit als een feit presenteren.
Met de altijd vervelende Lorenzo Staelens.quote:Op zondag 25 september 2022 21:32 schreef Mani89 het volgende:
Dit was pas een leuke Nederland - Belgie
Ongeloofwaardig?quote:Op zondag 25 september 2022 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het altijd heel irritant als mensen een absurde mening die net op het randje van ongeloofwaardig zit als een feit presenteren.
Te weinig creativiteit;quote:Op zondag 25 september 2022 21:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Graag je analyse van de 1e helft.
Jammer dat hij als verdediger alleen niet kan verdedigen.quote:Op zondag 25 september 2022 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ongeloofwaardig?
Blind is opbouwend gewoon zeer sterk. Intelligente speler die altijd wordt onderschat.
Zijn kompaan aan de andere kant vind ik een stuk irritanter. Lompe draver.
Zolang zijn huidskleur niet meespeelt gun ik je deze domme mening.quote:Op zondag 25 september 2022 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ongeloofwaardig?
Blind is opbouwend gewoon zeer sterk. Intelligente speler die altijd wordt onderschat.
Zijn kompaan aan de andere kant vind ik een stuk irritanter. Lompe draver.
Gurneygodquote:Op zondag 25 september 2022 21:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Zoals mensen die Daryl Gurney… laat maar
Laatste lootjes. Voor de Staatsloterij?quote:Op zondag 25 september 2022 21:36 schreef AFCNiels het volgende:
Nog heel even volhouden mensen!
[ twitter ]
Keurig. 4/5quote:Op zondag 25 september 2022 21:35 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Te weinig creativiteit;
Aantal spelers ondermaats (of kunnen niet beter);
Opvallend dat er weer eentje uitvalt met een blessure;
Verder Brobbey erin voor Janssen, Malacia voor Blind en Taylor voor Klaassen.
Regen Polen deden het de oud PSV'ers, nu wil ik de Ajacieden wel eens zien.
De Renaissancevloot heeft een neger in dienst. Hoe inclusiefquote:Op zondag 25 september 2022 21:36 schreef AFCNiels het volgende:
Nog heel even volhouden mensen!
[ twitter ]
Zou bij Feyenoord nooit een basisplek hebben.quote:Op zondag 25 september 2022 21:36 schreef fetX het volgende:
En dat opbouwen van Blind wordt ook zwaar overschat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |