abonnement Unibet Coolblue
pi_206099220
Let's go!

omdat de statistieken het zeggen!

https://www.ladbible.com/(...)ng-to-putin-20210702
en Rusland gaat winnen -O-

https://www.thesun.co.uk/(...)e-stage-battle-plan/

China, je weet wel die afvallige provincie van Taiwan maakt zich al klaar!

https://www.express.co.uk(...)asuhide-nakayama-ont

Het is weer hoog tijd om weer lading plee papier te gaan hamsteren *O*


Gas en olie als een gek omhoog.
Sancties in Rusland, en Putin zet kernwapens op scherp!

[ twitter ]

Houd de Oekrane dit vol?

Video link naar de sponsor van dit deel.

YouTube kanaal die de oorlog goed samenvat en dagelijks update stand van zaken foto's video's kaarten en troepen bewegingen en tactiek van beide kanten en voorspellingen.
https://youtube.com/channel/UCHqqf2BwNM4Oih-a_ikbWww

Beelden van de oorlog
https://funker530.com/
  Overall beste user 2022 zondag 25 september 2022 @ 19:02:15 #2
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206099450
Er zijn plannen om de complete bevolking van Dagestan richting Siberi te sturen. Ik heb dit zelf onderzocht.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 25 september 2022 @ 19:08:39 #3
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_206099529
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 18:34 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Lijkt me logisch h.
Het is overal in het nieuws dat demonstreren tegen de oorlog niet mag, dat valt moeilijk te ontkennen.
Daar hoef je geen discussie over te voeren.
Die 15 jaar is wel een beetje stemmingmakerij.
Die 15 jaar is gewoon wat ze zelf bedacht hebben daar. En zo logisch vind ik het helemaal niet, je mag in andere landen ook gewoon tegen oorlogen protesteren. Dat is heel normaal in een functionerend land.

Punt is dus dat je wel gearresteerd kunt worden voor het geven van je mening in Rusland, in tegenstelling tot wat je beweerde.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_206099589
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 19:08 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Die 15 jaar is gewoon wat ze zelf bedacht hebben daar. En zo logisch vind ik het helemaal niet, je mag in andere landen ook gewoon tegen oorlogen protesteren. Dat is heel normaal in een functionerend land.

Punt is dus dat je wel gearresteerd kunt worden voor het geven van je mening in Rusland, in tegenstelling tot wat je beweerde.
Die 15 jaar wordt niet gegeven aan normale demonstranten enkel als het grote gevolgen heeft.
En zo ver ik heb kunnen vinden is die straf nog niet opgelegd.
Je mag nog steeds je mening geven enkel mag je sinds maart niet demonstreren tegen de oorlog.
pi_206099651
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 19:08 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Die 15 jaar is gewoon wat ze zelf bedacht hebben daar. En zo logisch vind ik het helemaal niet, je mag in andere landen ook gewoon tegen oorlogen protesteren. Dat is heel normaal in een functionerend land.

Punt is dus dat je wel gearresteerd kunt worden voor het geven van je mening in Rusland, in tegenstelling tot wat je beweerde.
Feiten die tegen de consensus van overheid en experts in gaan worden vrijwel wereldwijd bestreden - goed dat men ook in Rusland haar bevolking in bescherming neemt tegen desinformatie en fake news.
  zondag 25 september 2022 @ 19:23:46 #6
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_206099722
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 19:13 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Die 15 jaar wordt niet gegeven aan normale demonstranten enkel als het grote gevolgen heeft.
En zo ver ik heb kunnen vinden is die straf nog niet opgelegd.
Geloof ik niet zo. En je wordt er dus wel voor opgepakt.
quote:
Je mag nog steeds je mening geven enkel mag je sinds maart niet demonstreren tegen de oorlog.
Dat vind ik een beetje tegenstrijdig. Je mag wel je mening geven behalve als die het Kremlin niet aan staat. Nogmaals, in andere landen mag je wel gewoon protesteren tegen oorlog. In Rusland niet.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zondag 25 september 2022 @ 19:24:24 #7
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_206099736
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 19:18 schreef Grems het volgende:

[..]
Feiten die tegen de consensus van overheid en experts in gaan worden vrijwel wereldwijd bestreden - goed dat men ook in Rusland haar bevolking in bescherming neemt tegen desinformatie en fake news.
Lol, Rusland is de koning van nepnieuws :D
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_206099754
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 19:23 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Geloof ik niet zo. En je wordt er dus wel voor opgepakt.
[..]
Dat vind ik een beetje tegenstrijdig. Je mag wel je mening geven behalve als die het Kremlin niet aan staat. Nogmaals, in andere landen mag je wel gewoon protesteren tegen oorlog. In Rusland niet.
Staat gewoon op de site van amnesty
https://www.amnesty.nl/ac(...)ritici-van-de-oorlog
  zondag 25 september 2022 @ 19:30:43 #9
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_206099836
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 19:25 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Staat gewoon op de site van amnesty
https://www.amnesty.nl/ac(...)ritici-van-de-oorlog
In datzelfde bericht zie je ook duidelijk staan hoe verschrikkelijk onbetrouwbaar, corrupt en onbeschoft het rechtsysteem van Rusland is. En die gaan dan bepalen of wat je hebt gedaan "ernstig" is. Lekker dan.

Waarom reageer je niet op de rest van mijn post?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_206099872
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 19:30 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
In datzelfde bericht zie je ook duidelijk staan hoe verschrikkelijk onbetrouwbaar, corrupt en onbeschoft het rechtsysteem van Rusland is. En die gaan dan bepalen of wat je hebt gedaan "ernstig" is. Lekker dan.

Waarom reageer je niet op de rest van mijn post?
Omdat ik al 10x heb gezegd dat je wel je mening mag geven.
Je mag enkel niet demonstreren tegen de oorlog en de democratie ondermijnen.
De meerderheid heeft gekozen en de minderheid mag in beperkte mate demonstreren maar ze mogen niet te ver gaan.
  zondag 25 september 2022 @ 19:35:16 #11
451005 Grems
Clown World
pi_206099900
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 19:25 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Staat gewoon op de site van amnesty
https://www.amnesty.nl/ac(...)ritici-van-de-oorlog
Amateurs hoor, gewoon avondklok instellen.

Die kun je eventueel middels een supermegaspoedzitting vanavond nog doorvoeren.
  zondag 25 september 2022 @ 19:35:28 #12
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206099905
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 19:23 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Geloof ik niet zo. En je wordt er dus wel voor opgepakt.
[..]
Dat vind ik een beetje tegenstrijdig. Je mag wel je mening geven behalve als die het Kremlin niet aan staat. Nogmaals, in andere landen mag je wel gewoon protesteren tegen oorlog. In Rusland niet.
https://9gag.com/gag/a2KNMg1?ref=android

Ahh ja, Russen zijn niks anders gewend.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 25 september 2022 @ 19:37:43 #13
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206099942
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 19:33 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Omdat ik al 10x heb gezegd dat je wel je mening mag geven.
Je mag enkel niet demonstreren tegen de oorlog en de democratie ondermijnen.
De meerderheid heeft gekozen en de minderheid mag in beperkte mate demonstreren maar ze mogen niet te ver gaan.
Kip een leeg vel papier gaat veels te ver.

Als oppositie leider ben je leven niet zeker.

En arme Russen moeten het leger in, als ze weigeren gaan ze de nor in voor 10 jaar en daar haalt Wagner ze weer uit en stuurt ze naar het front..

Of te wel als reservist of gewoon random dude die op lijstje staat ben je gewoon genaaid.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206099982
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 19:13 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Die 15 jaar wordt niet gegeven aan normale demonstranten enkel als het grote gevolgen heeft.
En zo ver ik heb kunnen vinden is die straf nog niet opgelegd.
Je mag nog steeds je mening geven enkel mag je sinds maart niet demonstreren tegen de oorlog.
Het officile standpunt is dat er geen oorlog is. Dat woord dien je dan ook niet te gebruiken. Ook daar staan straffen op.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206100008
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 19:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het officile standpunt is dat er geen oorlog is. Dat woord dien je dan ook niet te gebruiken. Ook daar staan straffen op.
Dat is al weer teruggedraaid geloof ik.
Op de Russische tv gebruiken ze nu ook het woord 'oorlog'
pi_206100052
Public Opinion Survey Residents of the Autonomous Republic of Crimea May 16 – 30, 2013
International Republican Institute Baltic Surveys Ltd./The Gallup Organization ... with funding from the United States Agency for International Development

p.8: “Regardless of your passport, what do you consider yourself?”

24% “Crimean,” 15% “Ukrainian,” 40% “Russian,” 15% “Tatar” (an anti-Russian group)

p.14: “If Ukraine was able to enter only one international economic union, which entity should it be with?”

53% “Customs Union with Russia, Belarus and Kazakhstan

17% “The European Union”

p.15: “How would you evaluate your attitude to the following entities?”

Russia: 68% “Warm,” 5% “Cold”

USA 6% “Warm,” 24% “Cold"

p.17: “In your opinion, what should the status of Crimea be?”

“Autonomy in Ukraine (as today [under Crimea’s 1992 Constitution and as subsequently celebrated by rfe/rl on 20 January 2011]) 53%.

“Common oblast of Ukraine [ruled under Ukraine’s 1991 Constitution]” 2%

“Crimea should be separated and given to Russia” 23%.

——
pi_206100079
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 19:18 schreef Grems het volgende:

[..]
Feiten die tegen de consensus van overheid en experts in gaan worden vrijwel wereldwijd bestreden - goed dat men ook in Rusland haar bevolking in bescherming neemt tegen desinformatie en fake news.
Je vergeet een plaatje.
pi_206100080
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 19:42 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Dat is al weer teruggedraaid geloof ik.
Op de Russische tv gebruiken ze nu ook het woord 'oorlog'
Logisch.
Nu er een gedeeltelijke mobilisatie is toegepast wordt het straks een officiele oorlog, ZEKER als de Oekrainiers zodirekt Russisch gebied zullen beschieten.
Dus dan kan er volgens de Russische wet algemene mobilisatie worden toegepast, een kleine 25 miljoen man.
pi_206100098
Waarom zijn er trouwens zo veel Russen die uit Rusland proberen te komen?
pi_206100110
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 19:48 schreef Questular het volgende:
Waarom zijn er trouwens zo veel Russen die uit Rusland proberen te komen?
Waarschijnlijk vanwege de dreigende oorlog.
  Moderator zondag 25 september 2022 @ 19:50:08 #21
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206100116
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 19:48 schreef Questular het volgende:
Waarom zijn er trouwens zo veel Russen die uit Rusland proberen te komen?
Omdat ze geen zin hebben om tegen de Oekraners te vechten

Geen bron maar dat lijkt me redelijk voor de hand liggen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_206100124
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 19:48 schreef Questular het volgende:
Waarom zijn er trouwens zo veel Russen die uit Rusland proberen te komen?
Die gaan op vakantie.
  zondag 25 september 2022 @ 19:55:47 #23
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206100188
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 18:32 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Met argumenten kan je het niet winnen, dus gooi je het nu over een andere boeg door op emotie te spelen. Is jou gevraagd om naar Oekrane te verhuizen?
Nog niet maar als de Russen weg zijn zou ik er prima kunnen wonen.
Ik had het jaren geleden al eens overwogen, maar goed.. het kwam er niet van.

Enige reden waarom ik nu niet ga, is omdat Rusland nogal de neiging heeft om of een raket op mijn huis te schieten en mocht ik gevangen genomen worden zonder vorm van proces gexecuteerd kan worden.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206100199
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 19:51 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Die gaan op vakantie.
Even uitrusten voordat je kan gaan vechten. Verstandig!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 25 september 2022 @ 19:56:49 #25
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206100201
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 19:51 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Die gaan op vakantie.
:D sure.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206100319
quote:
99s.gif Op zondag 25 september 2022 19:56 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Even uitrusten voordat je kan gaan vechten. Verstandig!
Absoluut.
Beetje de oude trainingen daarna ophalen, kijken of je nog wel fit genoeg bent en dan ga je naar Oekraine en begin je eerst met lichtere taken zoals verkeerscontroles, politie taken, bewaken van strategische punten etc. En zo maak je de weg vrij voor de ervaren soldaten, die nu die taken doen, om naar het front te worden gestuurd.
En dan worden er langzamerhand meer en meer gevechts groepen ingezet.

We hebben allemaal gezien in de Kherson regio wat er gebeurde met de ongetrainde Oekrainische troepen.
Die werden aan stukken geschoten.
pi_206100388
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 20:04 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Absoluut.
Beetje de oude trainingen daarna ophalen, kijken of je nog wel fit genoeg bent en dan ga je naar Oekraine en begin je eerst met lichtere taken zoals verkeerscontroles, politie taken, bewaken van strategische punten etc. En zo maak je de weg vrij voor de ervaren soldaten, die nu die taken doen, om naar het front te worden gestuurd.
En dan worden er langzamerhand meer en meer gevechts groepen ingezet.

We hebben allemaal gezien in de Kherson regio wat er gebeurde met de ongetrainde Oekrainische troepen.
Die werden aan stukken geschoten.
Hopelijk is er dan wel genoeg uitrusting. Anders vergaat het de nieuwe aanwas net zoals de laatste aanwas.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Moderator zondag 25 september 2022 @ 20:18:17 #28
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206100519
Dus Rusland gaat nu ervaren verkeerscontroleurs naar het front sturen omdat ze vervangen worden door verse dienstplichtigen?

Dat klinkt niet heel logisch

De groentjes gaan in eerste instantie gebruikt worden om de bestaande eenheden terug op te toppen en daarna voor het aanvullen van de gevechtssteun lijkt me

Als er dan nog wat over is kunnen er nieuwe bataljons groepen gevormd worden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_206100665
quote:
88s.gif Op zondag 25 september 2022 20:18 schreef sp3c het volgende:
Dus Rusland gaat nu ervaren verkeerscontroleurs naar het front sturen omdat ze vervangen worden door verse dienstplichtigen?

Dat klinkt niet heel logisch

De groentjes gaan in eerste instantie gebruikt worden om de bestaande eenheden terug op te toppen en daarna voor het aanvullen van de gevechtssteun lijkt me

Als er dan nog wat over is kunnen er nieuwe bataljons groepen gevormd worden
Ten eerste zijn er heel veel ervaren mannen aan de achterkant van het front die deze taken uitvoeren.
Die gaan naar voren.
Dan worden de meest recent getrainde troepen ingezet op een tweede defensie lijn.
De minst getrainde troepen gaan eerst lichter werk doen en vormen defensielijn 3.

Ik vermoed dat over een paar weken je de resultaten zal gaan zien.

Er worden geen groentjes direkt naar voren gestuurd.
Nogmaals: dat resultaat hebben we gezien in Kherson toen de Oekrainische groentjes werden opgeofferd voor het Kharkiv offensief. Resultaat was meer dan 7000 doden aan Oekrainische zijde.
Er gebeurd ook helemaal niets meer aan het Kherson front.
Daar heeft Oekraine geen manschappen meer voor.
  zondag 25 september 2022 @ 20:34:26 #30
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206100748
quote:
88s.gif Op zondag 25 september 2022 20:18 schreef sp3c het volgende:
Dus Rusland gaat nu ervaren verkeerscontroleurs naar het front sturen omdat ze vervangen worden door verse dienstplichtigen?

Dat klinkt niet heel logisch

De groentjes gaan in eerste instantie gebruikt worden om de bestaande eenheden terug op te toppen en daarna voor het aanvullen van de gevechtssteun lijkt me

Als er dan nog wat over is kunnen er nieuwe bataljons groepen gevormd worden
Ze mogen wel aanpoten want volgens het laatste nieuws is Oekrane momenteel weer in opmars ten oosten van de oskil rivier.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator zondag 25 september 2022 @ 20:36:10 #31
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206100776
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 20:27 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ten eerste zijn er heel veel ervaren mannen aan de achterkant van het front die deze taken uitvoeren.
Die gaan naar voren.
Dan worden de meest recent getrainde troepen ingezet op een tweede defensie lijn.
De minst getrainde troepen gaan eerst lichter werk doen en vormen defensielijn 3.

Ik vermoed dat over een paar weken je de resultaten zal gaan zien.

Er worden geen groentjes direkt naar voren gestuurd.
Nogmaals: dat resultaat hebben we gezien in Kherson toen de Oekrainische groentjes werden opgeofferd voor het Kharkiv offensief. Resultaat was meer dan 7000 doden aan Oekrainische zijde.
Er gebeurd ook helemaal niets meer aan het Kherson front.
Daar heeft Oekraine geen manschappen meer voor.
Ik zeg niet dat de groentjes naar het front gaan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 25 september 2022 @ 20:38:10 #32
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206100812
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 20:27 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ten eerste zijn er heel veel ervaren mannen aan de achterkant van het front die deze taken uitvoeren.
Die gaan naar voren.
Dan worden de meest recent getrainde troepen ingezet op een tweede defensie lijn.
De minst getrainde troepen gaan eerst lichter werk doen en vormen defensielijn 3.

Ik vermoed dat over een paar weken je de resultaten zal gaan zien.

Er worden geen groentjes direkt naar voren gestuurd.
Nogmaals: dat resultaat hebben we gezien in Kherson toen de Oekrainische groentjes werden opgeofferd voor het Kharkiv offensief. Resultaat was meer dan 7000 doden aan Oekrainische zijde.
Er gebeurd ook helemaal niets meer aan het Kherson front.
Daar heeft Oekraine geen manschappen meer voor.
Nee natuurlijk niet, de meeste zijn reservist en die hebben al paar weekjes training gehad.

Ooit.

Je kan je beter afvragen wat voor materiaal men mee krijgt.

Gelukkig voor de rus heeft men de ak47 een van de beste vuurwapens ooit gemaakt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206100951
Als Oekrane in de rug aangevallen wordt is het een kwestie van enkele dagen voordat ze capituleren.
pi_206101000
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 20:34 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ze mogen wel aanpoten want volgens het laatste nieuws is Oekrane momenteel weer in opmars ten oosten van de oskil rivier.
Ze overgalopperen ... easy pray
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zondag 25 september 2022 @ 20:51:14 #35
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_206101042
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 19:33 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Omdat ik al 10x heb gezegd dat je wel je mening mag geven.
Je mag enkel niet demonstreren tegen de oorlog en de democratie ondermijnen.
Dus je mag niet je mening geven als die het Kremlin niet aanstaat.
quote:
De meerderheid heeft gekozen en de minderheid mag in beperkte mate demonstreren maar ze mogen niet te ver gaan.
En wat te ver is, dat bepaalt wederom het Kremlin. Waar dat toe leidt lees je zelf in het vernietigende bericht van Amnesty dat je hebt gepost.

Dus inmiddels zijn we overeen gekomen dat je voor het uiten van je mening kan worden opgepakt en tot 15 jaar cel kunt krijgen, afhankelijk van hoe Poetins pet staat. Hoe kun je nou blijven beweren dat het wel snor zit met de vrijheid in dat land?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_206101058
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 20:38 schreef theguyver het volgende:

[..]
Nee natuurlijk niet, de meeste zijn reservist en die hebben al paar weekjes training gehad.
Ja voor artillerie...vanop afstand aan flarden schieten
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206101066
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 17:43 schreef Schaamlap het volgende:
Ondanks al het gezemel hier zijn de feiten onweerlegbaar:
1) Rusland gaat winnen
2) De 4 Oekrainische provincies gaan naar Rusland
3) Duizenden Russen hebben aan de oproep gehoor gegeven
4) Duizenden Tsjetjenen zijn onder weg naar Oekraine.
5) De EU gaat een zware winter tegemoet.
6) Zelensky gaat de geschiedenis in als de meest bekende Joodse Nazi en ook het meest gehate persoon in de EU.
Ik heb eigen onderzoek gedaan en punten 3 en 4 kloppen inderdaad, maar de rest komt allemaal uit je eigen duim.
pi_206101082


[ Bericht 100% gewijzigd door UncleScorp op 25-09-2022 20:54:13 ]
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206101084
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 20:51 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja voor artillerie...vanop afstand aan flarden schieten
We weten dat je een beetje opgewonden raakt bij het idee van afgerukte ledematen, maar wil je hem vanavond toch in je broek houden plx?
pi_206101113
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 20:53 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
We weten dat je een beetje opgewonden raakt bij het idee van afgerukte ledematen, maar wil je hem vanavond toch in je broek houden plx?
Ga wenen in nws waar ze juichen om dode orcs
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206101161
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 20:46 schreef etuiedelapiel het volgende:
Als Oekrane in de rug aangevallen wordt is het een kwestie van enkele dagen voordat ze capituleren.
[Z]elenski capituleert niet zolang er nog een oekrainer rondloopt
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206101166
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 20:55 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ga wenen in nws waar ze juichen om dode orcs
Oh dus ben ik er ook schuldig aan en mag jij het lekker terug doen. Kleuterschool.
pi_206101215
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 20:58 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Oh dus ben ik er ook schuldig aan en mag jij het lekker terug doen. Kleuterschool.
Ja idd met zoveel kleuters die hier ineens willen komen spelen.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206101232
Topics vliegen erdoor nu zonder dat het nog over iets gaat...boring
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206101265
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 20:58 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
[Z]elenski capituleert niet zolang er nog een oekrainer rondloopt
We gaan door tot de laatste Uki, SLaVa UkRaiNe
  Moderator zondag 25 september 2022 @ 21:03:46 #47
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206101287
Of de laatste Rus
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_206101289
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 21:02 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
We gaan door tot de laatste Uki, SLaVa UkRaiNe
Jep dankzij ons moeten ze er allemaal aan...proud :N
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206101310
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 21:02 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
We gaan door tot de laatste Uki, SLaVa UkRaiNe
Nee door tot de laatste BNW'er voor zijn te hoge vaste lasten uit huis is gezet!

w/
pi_206101311
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 21:03 schreef sp3c het volgende:
Of de laatste Rus
Dream on...tenzij je wil gaan nuken...en dan nog
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206101330
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 21:04 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Nee door tot de laatste BNW'er voor zijn te hoge vaste lasten uit huis is gezet!

w/
Ok +1 voor domste comment
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206101335
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 21:03 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Jep dankzij ons moeten ze er allemaal aan...proud :N
En ondertussen gaat de middenklasse in Europa kapot, komt dat even goed uit.
  Moderator zondag 25 september 2022 @ 21:05:57 #53
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206101345
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 21:04 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Dream on...tenzij je wil gaan nuken...en dan nog
Het is mij om het even we er wint tbh maar dat gedweep met die laatste Oekraner vind ik wat vermoeiend
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_206101362
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 21:05 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
En ondertussen gaat de middenklasse in Europa kapot, komt dat even goed uit.
Mss komen enkelen hier pas dan tot het besef wat ze toegejuichd hebben
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206101390
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 21:05 schreef sp3c het volgende:

[..]
Het is mij om het even we er wint tbh maar dat gedweep met die laatste Oekraner vind ik wat vermoeiend
Ik niet...
"Ergens anders" dwepen ze continu met de laatste rus...goede balans voor jou :P
Het is door hen dat ik zo doe
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206101393
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 21:05 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ok +1 voor domste comment
Er staat geen +1 achter dus je loog.
pi_206101405
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 21:05 schreef sp3c het volgende:

[..]
Het is mij om het even we er wint tbh maar dat gedweep met die laatste Oekraner vind ik wat vermoeiend
Vermoeiend of confronterend? Mede dankzij NL/EU blijft die oorlog doorgaan met steeds meer slachtoffers en verdere escalatie. En nooit heb je iemand van onze kant gehoord over de-escalatie, hoorde wel dat China en Turkije Rusland heeft verteld dat ze beter kunnen stoppen met die oorlog.
  Moderator zondag 25 september 2022 @ 21:09:38 #58
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206101412
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 21:08 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ik niet...
"Ergens anders" dwepen ze continu met de laatste rus...goede balans voor jou :P
Het is door hen dat ik zo doe
heb je geen eigen mening?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 25 september 2022 @ 21:10:03 #59
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206101416
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 20:51 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja voor artillerie...vanop afstand aan flarden schieten
Ja prima moet je wel ammo er voor hebben..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator zondag 25 september 2022 @ 21:10:22 #60
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206101424
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 21:09 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Vermoeiend of confronterend? Mede dankzij NL/EU blijft die oorlog doorgaan met steeds meer slachtoffers en verdere escalatie. En nooit heb je iemand van onze kant gehoord over de-escalatie, hoorde wel dat China en Turkije Rusland heeft verteld dat ze beter kunnen stoppen met die oorlog.
voorlopig worden er nog meer oekrainers geboren dan dat er doodgaan

dus ja ... vermoeiend

edit: en Macron zei een tijdje terug dat ze beter konden onderhandelen toch?
Zelensky zei 'nope' net als Poetin 'nope' zegt tegen Erdo

als die twee met elkaar willen knokken dan moeten ze dat vooral doen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 25 september 2022 @ 21:11:42 #61
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206101467
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 20:49 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ze overgalopperen ... easy pray
Sure, dat heeft Rusland nu al paar keer gedaan daardoor zijn ze op verschillende plekken hun front kwijt je weet wel Kiev en de hele noordkant.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206101520
quote:
88s.gif Op zondag 25 september 2022 21:10 schreef sp3c het volgende:

[..]
voorlopig worden er nog meer oekrainers geboren dan dat er doodgaan

dus ja ... vermoeiend

edit: en Macron zei een tijdje terug dat ze beter konden onderhandelen toch?
Zelensky zei 'nope' net als Poetin 'nope' zegt tegen Erdo

als die twee met elkaar willen knokken dan moeten ze dat vooral doen
Van Macron heb ik gemist, zou mooi als dat vanuit de EU komt.
pi_206101538
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 21:10 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ja prima moet je wel ammo er voor hebben..
Jep hebben we in Kherson gezien
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator zondag 25 september 2022 @ 21:15:20 #64
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206101542
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 21:14 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Van Macron heb ik gemist, zou mooi als dat vanuit de EU komt.
https://www.politico.eu/a(...)elp-putin-save-face/

dus dat niemand wat zegt is niet helemaal waar
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 25 september 2022 @ 21:16:41 #65
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206101573
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 17:43 schreef Schaamlap het volgende:
Ondanks al het gezemel hier zijn de feiten onweerlegbaar:
4) Duizenden Tsjetjenen zijn onder weg naar Oekraine.

Ja ze komen net als de eerste keer dat ze kwamen.
Je weet wel 6 maanden geleden.

https://www.telegraaf.nl/(...)voor-onbepaalde-tijd
Tik tok held kapt er mee..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206101596
quote:
88s.gif Op zondag 25 september 2022 21:09 schreef sp3c het volgende:

[..]
heb je geen eigen mening?
Zou jij ondertussen al moeten weten maar wordt nu compleet ondergesneeuwd met al dat zinloos geleuter hier.

Dus geef ik ze maar waar ze voor komrn :+
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zondag 25 september 2022 @ 21:18:03 #67
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206101598
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 21:14 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Van Macron heb ik gemist, zou mooi als dat vanuit de EU komt.
Marvin is behoorlijk vaak naar Moskou geweest voor de inval, en ook paar weken geleden nog geprobeerd te onderhandelen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator zondag 25 september 2022 @ 21:21:20 #68
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206101661
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 21:17 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Zou jij ondertussen al moeten weten maar wordt nu compleet ondergesneeuwd met al dat zinloos geleuter hier.

Dus geef ik ze maar waar ze voor komrn :+
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_206101670
True, front kwijt in Kharkov maar zonder noemenswaardige verliezen, maar wel oekrainers gedecimeerd in Kherson.

Is maar wat je prefereert.
Oekraine wil alle russen buiten maar roept victorie zonder 1 rus buiten te zetten...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zondag 25 september 2022 @ 21:24:58 #70
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206101720
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 21:15 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Jep hebben we in Kherson gezien
Enig idee waarom Rusland in midden amper meer oprukt?

Russische tactiek is alles plat bombarderen door middel van artillerie en dan er achteraan lopen, deze tactiek gebruikt men sinds juni ongeveer.

Alleen momenteel word er nog maar een derde afgevuurd dan voorheen.
Misschien nog wel minder.
1 of de kanonnen zijn allemaal stuk.
2 er is een probleem met munitie.
3. Manschappen om op te rukken.

En dat is wel heel vreemd want ik lees hier boven dat volgens schaamlap er al duizenden en duizenden vrijwilligers waren.

Ja vrijwilligers geen conscripts.

Ik gok dat er weinig munitie is, bedoel waarom zou je dit anders bestellen in Noord Korea?

Zelfde geld voor het bevaamde ak47 door ontzettend veel corruptie is veel van het wapen arsenaal van Rusland verkocht aan andere conflicten over de hele wereld, Russen gaan met antieke wapens op pad, niet alle wel veel.
Nog een reden voor Poetin om dit referendum er door heen te rammen zodat men ander materiaal kan gebruiken en de oorlog verklaren ivm inval in Rusland .. nou jah volgens Rusland dan.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206101923
quote:
17s.gif Op zondag 25 september 2022 21:24 schreef Ali_boo het volgende:
lol

FB / Brave New World

Heeft verder weinig met dit topic te maken, maar ik plaats het toch hier omdat ik toevallig getagged werd
Omg omg omg
:r
Zielige nws'ers gaan wat wenen over bnw ofwa????
Omg
Zij mogen juichen over dode russen en mods die vragen achter filmpjes ervan.
En nu willen ze ons hier de mond snoeren???
Omg
:r
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206102023
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 21:36 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Omg omg omg
:r
Zielige nws'ers gaan wat wenen over bnw ofwa????
Omg
Zij mogen juichen over dode russen en mods die vragen achter filmpjes ervan.
En nu willen ze ons hier de mond snoeren???
Omg
:r
Maak je niet druk.
De Russen gaan dit gewoonweg winnen.
De eerste klap wordt zodirekt dat Oekraine het Zuiden en flink wat havens kwijt is.
  zondag 25 september 2022 @ 21:44:27 #74
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206102094
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 21:40 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Maak je niet druk.
De Russen gaan dit gewoonweg winnen.
De eerste klap wordt zodirekt dat Oekraine het Zuiden en flink wat havens kwijt is.
Sure, het helpt als je dan ook oprukt, richting West niet oost.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206102359
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 20:55 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ga wenen in nws waar ze juichen om dode orcs
Orcs? Wat heeft LOTR er nu mee te maken?
pi_206102375
Stuitend dat sommige mensen hier daadwerkelijk hopen op een overwinning voor Rusland.
pi_206102443
quote:
86s.gif Op zondag 25 september 2022 20:51 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Dus je mag niet je mening geven als die het Kremlin niet aanstaat.
[..]
En wat te ver is, dat bepaalt wederom het Kremlin. Waar dat toe leidt lees je zelf in het vernietigende bericht van Amnesty dat je hebt gepost.

Dus inmiddels zijn we overeen gekomen dat je voor het uiten van je mening kan worden opgepakt en tot 15 jaar cel kunt krijgen, afhankelijk van hoe Poetins pet staat. Hoe kun je nou blijven beweren dat het wel snor zit met de vrijheid in dat land?
Als je allerlei dingen gaat verzinnen geef ik het op hoor, geen zin in zo'n gesprek.
  zondag 25 september 2022 @ 22:01:52 #78
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_206102507
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 21:59 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Als je allerlei dingen gaat verzinnen geef ik het op hoor, geen zin in zo'n gesprek.
Wat verzin ik dan precies?

Jij hebt verzonnen dat mensen in Rusland niet opgepakt worden voor het uiten van hun mening, tenzij ze "de democratie in gevaar brengen". Blijkt uiteraard onzin te zijn en dan probeer je te ontwijken door te zeggen dat het oorlog is, terwijl normale landen dat niet als excuus gebruiken om mensen de mond te snoeren.

Dus volgens mij verzin jij dingen, niet ik.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_206102576
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 21:55 schreef Questular het volgende:
Stuitend dat sommige mensen hier daadwerkelijk hopen op een overwinning voor Rusland.
Ja joh...beter gewoon zrlnki terug op en eigen volk laten schieten...met himars nu
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206103121
https://www.theamericanco(...)g-ground-losing-war/
Russia already controls the territory that produces 95 percent of Ukrainian GDP. It has no need to press further west. At this writing, it seems certain that Moscow will finish its work in Donbas, then, turn its attention to the capture of Odessa, a Russian city that saw terrible atrocities committed by Ukrainian forces against Russian citizens in 2014.
pi_206103223
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 22:28 schreef Schaamlap het volgende:
https://www.theamericanco(...)g-ground-losing-war/
Russia already controls the territory that produces 95 percent of Ukrainian GDP. It has no need to press further west. At this writing, it seems certain that Moscow will finish its work in Donbas, then, turn its attention to the capture of Odessa, a Russian city that saw terrible atrocities committed by Ukrainian forces against Russian citizens in 2014.
Lijkt het je niet een beetje stug dat Kiev en Lviv samen maar 5% van het bnp produceren?
pi_206103243
Dubbel
  zondag 25 september 2022 @ 22:37:04 #83
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206103290
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 22:05 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja joh...beter gewoon zrlnki terug op en eigen volk laten schieten...met himars nu
Ah tuurlijk die burgers bevinden zich in munitie depots en commando centrum leger voertuigen en kanonnen?
Want die munitie schiet men niet zomaar heeft een precisie van een halve meter.
Eerst vergaart men info van een doelwit.

Maar goed het is ook iets anders dan Russische meuk he.

Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 25 september 2022 @ 22:40:37 #84
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206103377
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 22:28 schreef Schaamlap het volgende:
https://www.theamericanco(...)g-ground-losing-war/
Russia already controls the territory that produces 95 percent of Ukrainian GDP. It has no need to press further west. At this writing, it seems certain that Moscow will finish its work in Donbas, then, turn its attention to the capture of Odessa, a Russian city that saw terrible atrocities committed by Ukrainian forces against Russian citizens in 2014.
Nee joh het gaat om het volk in de Donbass.
Niet om de miljarden die er in de grond zit en de pijpleiding die er loopt etc etc..

Het gaat om de Russisch sprekende burgers daarom moord Poetin iedereen uit om dat te laten zien.
En stuurt hij nog eens duizenden mensen het front in om nog meer dood en geweld.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206103452
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 22:37 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ah tuurlijk die burgers bevinden zich in munitie depots en commando centrum leger voertuigen en kanonnen?
Want die munitie schiet men niet zomaar heeft een precisie van een halve meter.
Eerst vergaart men info van een doelwit.

Maar goed het is ook iets anders dan Russische meuk he.

Dat hebben we idd gezien toen hij zijn eigen mensen in het gevangenkamp beschoot met Himars.
En nog steeds dagelijks te zien in de Donbass steden die de Oekrainiers beschieten om zoveel mogelijk burgers te doden.
Go Zelensky. Je bent al een groot stuk land kwijt met de beste bodemschatten. Ga lekker door zo! ^O^
pi_206103480
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 22:40 schreef theguyver het volgende:

[..]
Nee joh het gaat om het volk in de Donbass.
Niet om de miljarden die er in de grond zit en de pijpleiding die er loopt etc etc..

Het gaat om de Russisch sprekende burgers daarom moord Poetin iedereen uit om dat te laten zien.
En stuurt hij nog eens duizenden mensen het front in om nog meer dood en geweld.
Ja en daar valt niets aan te doen.
Niet door jou, de EU of de USA.
Die bodemschatten gaan nu naar Rusland ipv de USA. w/
  zondag 25 september 2022 @ 23:02:32 #87
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206103657
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 22:46 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Dat hebben we idd gezien toen hij zijn eigen mensen in het gevangenkamp beschoot met Himars.
En nog steeds dagelijks te zien in de Donbass steden die de Oekrainiers beschieten om zoveel mogelijk burgers te doden.
Go Zelensky. Je bent al een groot stuk land kwijt met de beste bodemschatten. Ga lekker door zo! ^O^
Sure we hebben afgelopen week gevangenen van azov zien thuiskomen.
Van behoorlijk postuur naar uitgemergelde personen in 4maand, het is gewoon een makkelijke manier om een aantal van azov om zeep te helpen en de schuld bij Oekrane neer te leggen.

Of was het nu een brandende sigaret.


Zo als je kan zien aan de personen zelf zitten ze nog onder de 4 maand oude blauwe plekken nietwaar.

En ik zei al eerder hoeveel zien we er nog levend terug?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 25 september 2022 @ 23:05:44 #88
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206103703
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 22:47 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ja en daar valt niets aan te doen.
Niet door jou, de EU of de USA.
Die bodemschatten gaan nu naar Rusland ipv de USA. w/
Dan moet gebied eerst nog vastgehouden worden en veilig gehouden worden.
Is nogal problematisch momenteel.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 25 september 2022 @ 23:22:01 #89
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206103849
https://9gag.com/gag/aqemXjv?ref=android

Kijk een anti Oekrane protest in Polen.
Geen rellen geen geschreeuw geen riot politie nodig, kijk zo kan het ook, respect!!

Hulde aan de organisatie dat het ook vlekkeloos kan verlopen!!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206104617
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 23:22 schreef theguyver het volgende:
https://9gag.com/gag/aqemXjv?ref=android

Kijk een anti Oekrane protest in Polen.
Geen rellen geen geschreeuw geen riot politie nodig, kijk zo kan het ook, respect!!

Hulde aan de organisatie dat het ook vlekkeloos kan verlopen!!
Kijk iemand die de eerste comment op 9gag na papegaait, want zelf iets bedenken blijft moeilijk.
  maandag 26 september 2022 @ 01:04:12 #91
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_206104619
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 22:01 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Wat verzin ik dan precies?

Jij hebt verzonnen dat mensen in Rusland niet opgepakt worden voor het uiten van hun mening, tenzij ze "de democratie in gevaar brengen". Blijkt uiteraard onzin te zijn en dan probeer je te ontwijken door te zeggen dat het oorlog is, terwijl normale landen dat niet als excuus gebruiken om mensen de mond te snoeren.

Dus volgens mij verzin jij dingen, niet ik.
Sowieso beweren dat Rusland een democratie is...

Prachtig vinden ze het hier, want in Nederland leven we pas in een dictatuur, toch BNW-ers?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_206104639
Na dit:

Advies aan minister Kaag: ‘Laat bakkers, slagers en cafetaria’s failliet gaan’

Energierekening van 250.000 euro per jaar: sluiting dreigt voor 200 zwembaden

... en meer soortgelijke nieuwsberichten, zien we hetzelfde gebeuren in andere EU landen:

120.000 bedrijven dreigen te worden gesloten
quote:
Volgens schattingen staan vanaf nu tot de eerste maanden van 2023 120.000 bedrijven op de tocht en 270.000 banen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_206104669
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 01:13 schreef Tobias19xx het volgende:
Na dit:

Advies aan minister Kaag: ‘Laat bakkers, slagers en cafetaria’s failliet gaan’

Energierekening van 250.000 euro per jaar: sluiting dreigt voor 200 zwembaden

... en meer soortgelijke nieuwsberichten, zien we hetzelfde gebeuren in andere EU landen:

120.000 bedrijven dreigen te worden gesloten
[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie het ook in mijn omgeving, jammer dat er begin 2020 zo weinig geluisterd hebben toen ik als eckte eckte rechtsextremist verkondigde dat de coronahoax slechts de eerste stap was in de slachting van het MKB en de middenklasse.

Wel fijn dat Zelensky, Poetin en Europa mijn gelijk zo snel al bewijzen.
pi_206104700
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 01:32 schreef Grems het volgende:

[..]
Zie het ook in mijn omgeving, jammer dat er begin 2020 zo weinig geluisterd hebben toen ik als eckte eckte rechtsextremist verkondigde dat de coronahoax slechts de eerste stap was in de slachting van het MKB en de middenklasse.

Wel fijn dat Zelensky, Poetin en Europa mijn gelijk zo snel al bewijzen.
Vergeet Biden niet te bedanken ;)
pi_206104705
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 01:56 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Vergeet Biden niet te bedanken ;)
Niet dat Biden geen sokpop is maar die man is of de beste acteur ter wereld of hij is al enige tijd min of meer niet meer handelingsbekwaam dus dan kun je het hem niet meer kwalijk nemen.
  maandag 26 september 2022 @ 06:05:30 #96
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206104866
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 01:03 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Kijk iemand die de eerste comment op 9gag na papegaait, want zelf iets bedenken blijft moeilijk.
Wie zegt dat ik die gene niet ben?

En kleine update Oekrane heeft een behoorlijke wig geslagen in de Russische verdediging over de rivier bij izium.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206104914
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 01:32 schreef Grems het volgende:

[..]
Zie het ook in mijn omgeving, jammer dat er begin 2020 zo weinig geluisterd hebben toen ik als eckte eckte rechtsextremist verkondigde dat de coronahoax slechts de eerste stap was in de slachting van het MKB en de middenklasse.

Wel fijn dat Zelensky, Poetin en Europa mijn gelijk zo snel al bewijzen.
En dan beweren forummers hier dat Nederland echt niet corrupt is.
De vette bedrijven en Regering vult schaterlachend hun zakken en de middenstand gaat eraan.
Dat is wel het slechste wat een land kan overkomen, dat je middenstand in elkaar klapt.

Maar gelukkig dat we nog steeds royaal geven aan Zelensky.
Wat een van de meest corrupte landen ter wereld MOET je gewoonweg helpen en vertrouwen op hun blauwe ogen, nietwaar?
pi_206105205
quote:
Polen annuleert optredens van voormalig Pink Floyd-icoon Roger Waters na controversile open brief aan de vrouw van president Zelenski

In Polen zijn de geplande concerten van Roger Waters, een bekende Britse rockmuzikant en stichtend lid van Pink Floyd, geannuleerd nadat een open brief van Waters heel wat commotie veroorzaakt heeft. In de brief die gericht was aan Olena Zelenska, de vrouw van Oekraens president Volodomir Zelenski, schreef hij dat extreme nationalisten in Oekrane zelf het land de oorlog in gestuurd hebben. Hij verweet ook president Zelenski dat hij zijn verkiezingsbeloftes niet nakwam. De rol die Rusland speelt in het conflict werd in de brief niet vermeld

...
https://www.msn.com/nl-be(...)43d690142766aba2a256
:')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 26 september 2022 @ 08:36:01 #99
24329 KNAK
ff w88,......
pi_206105231
quote:
En zo heb ik als horecaondernemer een mooie front-row seat, al sinds het begin van de Corona hoax. Eerste rang zitplekje van waar ik de n na de ander om zie tuimelen. Was het niet door Corona, is het wel door de bizarre stijgingen van…alles.
Ik zie energie nota’s van mede ondernemers waar je stijl van achterover slaat. Marges die slechter dan slecht zijn vanwege de enorme prijsstijgingen van de inkoop. De medewerker die het werk voor het uitkiezen heeft en eisen kan stellen (=hogere personeelskosten) Alle NOW hulp beginnen ze bij de overlevers terug te vorderen en verdere hulp mbt die totaal geschifte energieprijzen kan men vergeten en ga zo maar door.
De ellende is ongekend groot.
Mai pben rai~!
pi_206105273

Een Amerikaanse verslaggever bij de referenda.


Sep 25, 2022 Referendums To Join Russia are in full process In Ukraine. International Observers(Citizens from other countries asked by Russia to Observer Referendums) have hit the polling stations to observe what is happening and give their opinion on how the referendums in the Russian-controlled territory of what is internationally recognized as Kherson, Zaporizhzhia, Donetsk, & Lugansk Regions (Donetsk and Lugansk People's Republics) are going. With Ukraine condemning the referendums calling them a ‘propaganda show’ but never the less the voting began and thousands of people are going to cast their votes. The Russian mobilization is in full swing and Russia says after the Referendums any attack on these areas will be an attack on Russia and that Russia is at war with the collective west. At this point, it seems Russia is on the edge of declaring war officially on Ukraine and there is about to be a major escalation ending in Russia fully controlling the Kherson, Zaporizhzhia, Donetsk, & Lugansk Regions. With many developments, it really seems things are going in that direction. Ukraine has said they will reduce ties with Ukraine and Iran says they Will Give an 'Appropriate' and "proportional Response To this Decision To Reduce Ties. As well causing tensions is the revolution that Western allies led by UK’s Johnson sabotaged tentative Ukraine-Russia peace deal. In this report, I show you what the situation is in Melitopol of the Zaporizhzhia region
pi_206105281
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 08:36 schreef KNAK het volgende:

[..]
En zo heb ik als horecaondernemer een mooie front-row seat, al sinds het begin van de Corona hoax. Eerste rang zitplekje van waar ik de n na de ander om zie tuimelen. Was het niet door Corona, is het wel door de bizarre stijgingen van…alles.
Ik zie energie nota’s van mede ondernemers waar je stijl van achterover slaat. Marges die slechter dan slecht zijn vanwege de enorme prijsstijgingen van de inkoop. De medewerker die het werk voor het uitkiezen heeft en eisen kan stellen (=hogere personeelskosten) Alle NOW hulp beginnen ze bij de overlevers terug te vorderen en verdere hulp mbt die totaal geschifte energieprijzen kan men vergeten en ga zo maar door.
De ellende is ongekend groot.
In Moldavie zijn nu massa protesten aan de gang.
Hun regering is pro Westen en nu zijn de energieprijzen zo hoog geworden dat de burgers de Regering weg wil hebben en dat de banden met Rusland worden hersteld.
pi_206105297
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 08:28 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
:')
Roger Waters is een zeer bekende anti oorlog protesteerder en uiteraard een bekende muzikant.
Goed geinformeerd en weet waar hij over spreekt.

Maar vooral negeren hoor want anders komt de smerige waarheid naar boven...
  maandag 26 september 2022 @ 08:50:47 #103
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_206105318
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 08:36 schreef KNAK het volgende:

[..]
En zo heb ik als horecaondernemer een mooie front-row seat, al sinds het begin van de Corona hoax. Eerste rang zitplekje van waar ik de n na de ander om zie tuimelen. Was het niet door Corona, is het wel door de bizarre stijgingen van…alles.
Ik zie energie nota’s van mede ondernemers waar je stijl van achterover slaat. Marges die slechter dan slecht zijn vanwege de enorme prijsstijgingen van de inkoop. De medewerker die het werk voor het uitkiezen heeft en eisen kan stellen (=hogere personeelskosten) Alle NOW hulp beginnen ze bij de overlevers terug te vorderen en verdere hulp mbt die totaal geschifte energieprijzen kan men vergeten en ga zo maar door.
De ellende is ongekend groot.
Daan gaan ze maar gewoon failliet ;(
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_206105340
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 08:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Daan gaan ze maar gewoon failliet ;(
Dit is zoooooo slecht voor Nederland/EU.
En die clowns in de Regeringen/Brussel doen letterlijk niets.
pi_206105349
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 08:50 schreef controlaltdelete het volgende:

Daan gaan ze maar gewoon failliet ;(
Hey je moet dit toejuichen h
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 26 september 2022 @ 09:02:33 #106
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_206105398
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 08:55 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Hey je moet dit toejuichen h
Oja goed advies was dat, die ondernemers moeten niet zo zeuren we moeten per slotte alles eraan doen om de Oekrane te helpen voor je het weet lopen de Russen hier door de straat. :z
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_206105450
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 09:02 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Oja goed advies was dat, die ondernemers moeten niet zo zeuren we moeten per slotte alles eraan doen om de Oekrane te helpen voor je het weet lopen de Russen hier door de straat. :z
Dat is toch treurig als Nederlanders/Belgen/rest EU dit nu nog geloven?
pi_206105521

Nog even over deze reportage.

Er wordt toch duidelijk verteld door de Duitse waarnemer dat er van over de hele wereld neutrale waarnemers zijn uitgenodigd en dat zij verschillende districten zullen bezoeken.

Ook laat de reportage zien dat mensen niet altijd even blij zijn om geintervieuwd te worden en angstig zijn. Vermoedelijk pro Oekrainische inwoners.
Hopelijk worden hun rechten gerespecteerd na de overname.

Ook wordt er duidelijk vermeldt dat er intimidatie vanuit Kiev komt en dat het leven zeer zwaar was onder Oekrainisch bewind.

Hieronder het 2de deel.
pi_206106639
Ook in Belgie wordt volkerenhaat gepromoot door de hoogste rangen

quote:
Premier De Croo is geen voorstander van opvang Russische dienstweigeraars in Europ

Premier Alexander De Croo wil niet dat Europa de deur openzet voor Russen die in hun land de militaire mobilisatie ontvluchten. Daarover woedt momenteel een discussie tussen de Europese lidstaten. "We moeten een gezamenlijk Europees standpunt innemen, maar van Belgische kant kijk ik daar met enige scepsis naar", zegt hij
Sinds Poetin een gedeeltelijke militaire mobilisatie aankondigde eerder deze week, proberen heel wat Russen het land te ontvluchten, met het vliegtuig of met de auto. Morgen komen de EU-ambassadeurs bijeen om te overleggen hoe er dient te worden omgegaan met de problematiek van Russen die vluchten naar de EU. De meningen zijn verdeeld: Tsjechi en de Baltische staten willen geen Russische deserteurs accepteren. Duitsland is daar wel toe bereid.

"We moeten daar een Europees standpunt over vormen, maar van Belgische kant kijk ik daar met enige scepsis naar", zegt premier De Croo. "Het kan niet de bedoeling zijn om te zeggen aan alle Russen die dienst weigeren of die het niet eens zijn met het regime: kom maar naar Europa, we zetten de deur open. Vandaag keert Belgi bijna geen visa uit aan Russen en voorlopig wil ik dat graag zo houden."

De premier zegt dat hij dat standpunt zal verdedigen rond de Europese tafel, maar dat hij openstaat voor discussie. "Je hebt een Frans spreekwoor dat zegt: "Quand tous les dgouts seront partis, il ne restera que les dgoutants" (als al diegenen die walgen weg zijn, blijven alleen de walgelijken over, red.). Ik denk ook dat het ten opzichte van de vele Oekraense vluchtelingen die we in ons land opvangen, een moeilijk signaal zou zijn om nu opeens ook Russen te gaan opvangen."

https://www.msn.com/nl-be(...)4b709d29e89846d2c676
:N
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206106991
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 11:12 schreef UncleScorp het volgende:
Ook in Belgie wordt volkerenhaat gepromoot door de hoogste rangen
[..]
:N
Welke dienstweigeraars hebben ze het over?
Ik zie honderden Russen die zich aanmelden, zelfs spontaan zonder oproep.
Er zullen absoluut fouten zijn gemaakt bij de oproepen omdat mensen hun gezondheids status in de loop der jaren veranderd zijn, zo ook familie omstandigheden.
Er zullen zat mensen de grens over gaan die misschien VERWACHTEN dat dit dus een full scale oorlog gaat worden met eventuele nuke aanvallen.
En als je bent opgeroepen en je vlucht dan ben je, vanuit mijn oogpunt, fout bezig maar dat moet iedereen voor zichzelf verantwoorden.
Ik zag een filmpje van DW, duitse tv zender die super anti Rusland is en de meest notoire onzin verkondigd, en je ziet wel wat rijen staan bij de Finse grens en wat mensen uitstapen op een Turks vliegveld maar voor de rest geen enkel keihard bewijs dat er een "exodus" aan de gang is.
  maandag 26 september 2022 @ 11:44:51 #111
451005 Grems
Clown World
pi_206107005
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 11:12 schreef UncleScorp het volgende:
Ook in Belgie wordt volkerenhaat gepromoot door de hoogste rangen
[..]
:N
Vanuit Casablanca tot Dhaka dient iedere man tussen de 15 en 45 zo snel mogelijk gemporteerd te worden maar mensen die dienst weigeren aan Hitler 2.0* kunnen doodvallen _O-

*MSM factchecked
pi_206107061
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 11:44 schreef Grems het volgende:

[..]
Vanuit Casablanca tot Dhaka dient iedere man tussen de 15 en 45 zo snel mogelijk gemporteerd te worden maar mensen die dienst weigeren aan Hitler 2.0* kunnen doodvallen _O-

*MSM factchecked
De mentaliteit op dit moment in het Westen is: Een goede Rus is een dode Rus.

Behoorlijk walgelijk.
  maandag 26 september 2022 @ 11:53:15 #113
451005 Grems
Clown World
pi_206107093
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 11:50 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
De mentaliteit op dit moment in het Westen is: Een goede Rus is een dode Rus.

Behoorlijk walgelijk.
Bizar hoe makkelijk de gemiddelde mens te bespelen is. Ook echt in slechts een paar maanden, benieuwd wie er na de wappies en de Russen aan de beurt zijn om ontmenst te worden.
pi_206107155
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 11:53 schreef Grems het volgende:

[..]
Bizar hoe makkelijk de gemiddelde mens te bespelen is. Ook echt in slechts een paar maanden, benieuwd wie er na de wappies en de Russen aan de beurt zijn om ontmenst te worden.
Ben bang dat het de China wordt of een land wat meer Russisch gezindt is.
Iran staat zeer hoog op het lijstje.
pi_206107232
https://nos.nl/artikel/24(...)h-registratiekantoor

Blijkbaar hebben toch niet alle Russen zin om te sterven in deze oorlog.
pi_206107273
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 12:04 schreef Glazenmaker het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)h-registratiekantoor

Blijkbaar hebben toch niet alle Russen zin om te sterven in deze oorlog.
Incidentje.
De rest doet zijn plicht.
De referenda gaan prima. Gelukkig geen raketaanvallen van Zelenski maar dat kan zomaar veranderen.
Hopelijk krijgen die mensen in de Donbass regio's nu eindelijk eens vrede en veiligheid.
pi_206107305
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 12:04 schreef Glazenmaker het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)h-registratiekantoor

Blijkbaar hebben toch niet alle Russen zin om te sterven in deze oorlog.
NOS dus sowieso niet weer, dat weet je toch?
pi_206107314
Sowieso belachelijk dat we vluchtende Russen niet opvangen. Net zoals uit elk ander land waar een totaal mongool een oorlog denkt te moeten starten moet je mensen die daar niks van willen weten opvangen in veilige Landen.
pi_206107416
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 12:11 schreef Questular het volgende:

NOS dus sowieso niet weer, dat weet je toch?
Waarom ?
Ik post hier bijna enkel "reguliere" media.
Heb nog geen russische propaganda gepost, en toch krijg ik steeds weer die stempel.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206107493
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 12:11 schreef Questular het volgende:

[..]
NOS dus sowieso niet weer, dat weet je toch?
Uncle is zuur, maar ik vond het wel een leuk grapje hoor!
pi_206107516
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 12:27 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Uncle is zuur, maar ik vond het wel een leuk grapje hoor!
Jep ik heb een reputatie hoog te houden
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206107535
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 12:21 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Waarom ?
Ik post hier bijna enkel "reguliere" media.
Heb nog geen russische propaganda gepost, en toch krijg ik steeds weer die stempel.
Dat hoor je meestal als je Zelensky zn kont niet kust.
pi_206107989
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 09:08 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Dat is toch treurig als Nederlanders/Belgen/rest EU dit nu nog geloven?
Dat komt doordat maar 1 kant van het verhaal belicht word. Ik weet dat het er rommelt daar sinds 2014, maar het fijne weet ik er niet van. en vlak die Ursula von der Leyen ook niet uit. die zicht bij voorbaat al Ukraine hoort bij de EU en meer wapens daarheen.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_206108055
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 09:21 schreef Schaamlap het volgende:

Nog even over deze reportage.

Er wordt toch duidelijk verteld door de Duitse waarnemer dat er van over de hele wereld neutrale waarnemers zijn uitgenodigd en dat zij verschillende districten zullen bezoeken.

Ook laat de reportage zien dat mensen niet altijd even blij zijn om geintervieuwd te worden en angstig zijn. Vermoedelijk pro Oekrainische inwoners.
Hopelijk worden hun rechten gerespecteerd na de overname.

Ook wordt er duidelijk vermeldt dat er intimidatie vanuit Kiev komt en dat het leven zeer zwaar was onder Oekrainisch bewind.

Hieronder het 2de deel.
Wat ben je toch goedgelovig. _O- Neutrale waarnemers uitgenodigd door rusland, om in een gebied wat niet van hen is, een nep referendum te houden als bezettingsmacht.

Dat je dit allemaal zo claimt maakt je een Rusland trol. Er is volgens mij niemand die zo dom is om te geloven dat dit 'referendum' correct verloopt.
pi_206108108
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:19 schreef The_End het volgende:

[..]
Wat ben je toch goedgelovig. _O- Neutrale waarnemers uitgenodigd door rusland, om in een gebied wat niet van hen is, een nep referendum te houden als bezettingsmacht.

Dat je dit allemaal zo claimt maakt je een Rusland trol. Er is volgens mij niemand die zo dom is om te geloven dat dit 'referendum' correct verloopt.
Ik claim niets maar ik ken deze reporter al heel lang (hij volgt de oorlog van dichtbij) + dat er daar een Duitse meneer rondloopt die dit al meer heeft gedaan, zegt mij genoeg.
Dat gebeurde namelijk ook in de Krim bij hun referendum. Daar waren idd onafhankelijke waarnemers aanwezig.
Maar het Westen schreeuwt meteen van de daken dat alles fake is ZONDER daar enig bewijs van te geven.
Dus wie is er hier nu dom? ^O^
pi_206108162
https://nos.nl/artikel/24(...)op-school-in-rusland
Nu blijken de nazi's toch in Rusland te wonen.
pi_206108167
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:26 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ik claim niets maar ik ken deze reporter al heel lang (hij volgt de oorlog van dichtbij) + dat er daar een Duitse meneer rondloopt die dit al meer heeft gedaan, zegt mij genoeg.
Dat gebeurde namelijk ook in de Krim bij hun referendum. Daar waren idd onafhankelijke waarnemers aanwezig.
Maar het Westen schreeuwt meteen van de daken dat alles fake is ZONDER daar enig bewijs van te geven.
Dus wie is er hier nu dom? ^O^
Jij, het zijn geen onafhankelijke waarnemers. Je wordt in de maling genomen of je liegt.

Het is sowieso een nep referendum. Rusland heeft het recht niet om daar een referendum te houden. Net zoals bij het Krim 'referendum'.
pi_206108179
Een stukje uit de New York Times:

One Ukrainian soldier, speaking anonymously because he was not authorized to publicly discuss casualties, said that during a recent assault, “we lost 50 guys in two hours.” In another place, said the soldier, who works closely with different frontline units, “hundreds” of Ukrainian troops were killed or wounded while trying to take a single village, which is still in Russian hands.

Across the occupied south — a wide crescent of fields, villages and cities along the Dnipro River and the Black Sea — the Russians have built formidable defenses: trenches zigzagging along irrigation canals; fortified bunkers; pillboxes; foxholes; even tank trenches carved out of the earth by bulldozers and covered with concrete slabs that enable the Russians to blast shells from positions that are very difficult for the Ukrainians to hit.

“This is a different kind of war,” said Iryna Vereshchagina, a volunteer doctor working near the front lines. “We’re attacking the Russians but there’s a big payment for this.”
She said that of the hundreds of battlefield casualties she has treated, she has not seen a single gunshot wound.
“So many people are getting blown up,” she said.
She looked down at her boots. “Sometimes,” she said, “there are just pieces of people left.”
pi_206108194
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:36 schreef Schaamlap het volgende:
Een stukje uit de New York Times:

One Ukrainian soldier, speaking anonymously because he was not authorized to publicly discuss casualties, said that during a recent assault, “we lost 50 guys in two hours.” In another place, said the soldier, who works closely with different frontline units, “hundreds” of Ukrainian troops were killed or wounded while trying to take a single village, which is still in Russian hands.

Across the occupied south — a wide crescent of fields, villages and cities along the Dnipro River and the Black Sea — the Russians have built formidable defenses: trenches zigzagging along irrigation canals; fortified bunkers; pillboxes; foxholes; even tank trenches carved out of the earth by bulldozers and covered with concrete slabs that enable the Russians to blast shells from positions that are very difficult for the Ukrainians to hit.

“This is a different kind of war,” said Iryna Vereshchagina, a volunteer doctor working near the front lines. “We’re attacking the Russians but there’s a big payment for this.”
She said that of the hundreds of battlefield casualties she has treated, she has not seen a single gunshot wound.
“So many people are getting blown up,” she said.
She looked down at her boots. “Sometimes,” she said, “there are just pieces of people left.”
Het is inderdaad schofterig wat de Russen daar doen.
pi_206108196
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:34 schreef The_End het volgende:

[..]
Jij, het zijn geen onafhankelijke waarnemers. Je wordt in de maling genomen of je liegt.

Het is sowieso een nep referendum. Rusland heeft het recht niet om daar een referendum te houden. Net zoals bij het Krim 'referendum'.
Dat is jou mening.
Maar daar verander jij ook niets aan.
Die regio's gaan naar Rusland.
Klaar.
pi_206108201
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:38 schreef The_End het volgende:

[..]
Het is inderdaad schofterig wat de Russen daar doen.
Ja dat is nu oorlog.
Beetje anders dan een pc spelletje of een heroische USA film.
pi_206108202
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:38 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Dat is jou mening.
Maar daar verander jij ook niets aan.
Die regio's gaan naar Rusland.
Klaar.
Zou zo maar kunnen. Kutland dat Rusland.
pi_206108206
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:26 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ik claim niets maar ik ken deze reporter al heel lang (hij volgt de oorlog van dichtbij) + dat er daar een Duitse meneer rondloopt die dit al meer heeft gedaan, zegt mij genoeg.
Dat gebeurde namelijk ook in de Krim bij hun referendum. Daar waren idd onafhankelijke waarnemers aanwezig.
Maar het Westen schreeuwt meteen van de daken dat alles fake is ZONDER daar enig bewijs van te geven.
Dus wie is er hier nu dom? ^O^
Even buiten beschouwing gelaten of het fake is, is het in ieder geval illegaal. Het is net als dat Nederland naar Duitsland gaat om daar een referendum te houden. Dat kan niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206108209
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:38 schreef The_End het volgende:

[..]
Zou zo maar kunnen. Kutland dat Rusland.
Bedankt voor je mening. :Y
pi_206108214
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:39 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Bedankt voor je mening. :Y
Bedankt voor jouw mening! 8)7

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2022 13:40:19 ]
pi_206108234
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2022 13:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Even buiten beschouwing gelaten of het fake is, is het in ieder geval illegaal. Het is net als dat Nederland naar Duitsland gaat om daar een referendum te houden. Dat kan niet.
Dit kan wel zeker.
VN verordering en rechten van de mens staat dat duidelijk in.
Dat werd ook toegepast bij Kosovo dus kan dat hier ook.

What is self-determination according to the UN?
What is Self-determination? Essentially, the right to self-determination is the right of a people to determine its own destiny. In particular, the principle allows a people to choose its own political status and to determine its own form of economic, cultural and social development
pi_206108247
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:42 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Dit kan wel zeker.
VN verordering en rechten van de mens staat dat duidelijk in.
Dat werd ook toegepast bij Kosovo dus kan dat hier ook.
Kan je even laten zien waar dit geregeld is voor de nep referenda in Ukraine?
pi_206108250
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:42 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Dit kan wel zeker.
VN verordering en rechten van de mens staat dat duidelijk in.
Dat werd ook toegepast bij Kosovo dus kan dat hier ook.
Hoe werd dat toegepast in Kosovo? Welke VN verordening is dat?

Het zou wel gek zijn dat het volgens een VN verordening kan, maar dat diezelfde VN ertegen ageert.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206108259
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:42 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Dit kan wel zeker.
VN verordering en rechten van de mens staat dat duidelijk in.
Dat werd ook toegepast bij Kosovo dus kan dat hier ook.

What is self-determination according to the UN?
What is Self-determination? Essentially, the right to self-determination is the right of a people to determine its own destiny. In particular, the principle allows a people to choose its own political status and to determine its own form of economic, cultural and social development
O, dus mensen zelf? Dus Russen mogen dat niet bepalen voor anderen? 8)7
pi_206108265
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:42 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Dit kan wel zeker.
VN verordering en rechten van de mens staat dat duidelijk in.
Dat werd ook toegepast bij Kosovo dus kan dat hier ook.

What is self-determination according to the UN?
What is Self-determination? Essentially, the right to self-determination is the right of a people to determine its own destiny. In particular, the principle allows a people to choose its own political status and to determine its own form of economic, cultural and social development
Maar dat gebeurt helemaal niet. De mensen in de betreffende gebieden hebben namelijk niets georganiseerd, maar een andere natie legt ze dat op. Dat is heel iets anders dan self-determination.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206108267
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2022 13:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Hoe werd dat toegepast in Kosovo? Welke VN verordening is dat?

Het zou wel gek zijn dat het volgens een VN verordening kan, maar dat diezelfde VN ertegen ageert.
Kijk je hebt het door.
Als het Westen het ok vindt dan kan dat zomaar maar als de inwoners van de Donbass dit willen, gesteund door Rusland, dan kan het opeens niet.
Die regel werd namelijk ook toegepast/genoemd in het Kiev akkoord.
pi_206108277
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:44 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Kijk je hebt het door.
Als het Westen het ok vindt dan kan dat zomaar maar als de inwoners van de Donbass dit willen, gesteund door Rusland, dan kan het opeens niet.
Die regel werd namelijk ook toegepast/genoemd in het Kiev akkoord.
Nee, dat is niet waar. Het westen houdt daar geen referendum en ook de inwoners van de Donbass niet. De Russen houden het nep referendum.
pi_206108281
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2022 13:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Maar dat gebeurt helemaal niet. De mensen in de betreffende gebieden hebben namelijk niets georganiseerd, maar een andere natie legt ze dat op. Dat is heel iets anders dan self-determination.
ook weer fout.
De gekozen regeringen/vertegenwoordigers van deze provincies hebben dit georganiseerd.

Jezus, weten jullie nu echt helemaal niets??
pi_206108291
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:46 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
ook weer fout.
De gekozen regeringen/vertegenwoordigers van deze provincies hebben dit georganiseerd.

Jezus, weten jullie nu echt helemaal niets??
Dat is niet de gekozen regering. Dat is een leugen van jouw kant. De russen hebben er nu de touwtjes in handen.
pi_206108378
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:46 schreef The_End het volgende:

[..]
Dat is niet de gekozen regering. Dat is een leugen van jouw kant. De russen hebben er nu de touwtjes in handen.
Ok joh. :W
pi_206108685
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:55 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ok joh. :W
Bedankt voor je mening!
pi_206108702
https://twitter.com/wartr(...)_x4hkTHKoTCK8fF-RrYQ
De net gemobiliseerde mannen zijn helemaal klaar voor de oorlog!
pi_206108901
https://twitter.com/Isa_Y(...)_x4hkTHKoTCK8fF-RrYQ
Hier worden de mannen alvast wat harder gemaakt. Niet dat het nodig is want de ukies worden toch al sinds februari binnen 3 dagen verslagen.

quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:46 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
ook weer fout.
De gekozen regeringen/vertegenwoordigers van deze provincies hebben dit georganiseerd.

Jezus, weten jullie nu echt helemaal niets??
Echt sukkels he!? Natuurlijk zijn die vertegenwoordigers gekozen. Deze stoere man heeft het gedaan tussen het worstelen met beren!

pi_206109106
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 14:32 schreef Glazenmaker het volgende:
https://twitter.com/wartr(...)_x4hkTHKoTCK8fF-RrYQ
De net gemobiliseerde mannen zijn helemaal klaar voor de oorlog!
Twitter... _O- Ja typisch iets voor jou.. _O- _O-
pi_206109114
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 15:08 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Twitter... _O- Ja typisch iets voor jou.. _O- _O-
8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
pi_206109206
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 15:08 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Twitter... _O- Ja typisch iets voor jou.. _O- _O-
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 17:29 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ha John Pilger, een echte journalist ipv die laffe trekpoppen van nu die in hun hotels blijven zitten.
Bijzonder. Toen was Twitter nog prima
pi_206109212
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 14:32 schreef Glazenmaker het volgende:
https://twitter.com/wartr(...)_x4hkTHKoTCK8fF-RrYQ
De net gemobiliseerde mannen zijn helemaal klaar voor de oorlog!
Wacht maar tot al die Russen terugkomen van hun korte vakantie. Even een weekje opfristraining en ze zijn klaar.
pi_206109239
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:55 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ok joh. :W
Ik wist dat BNW een andere wereld was, maar dat zelfs ontkent wordt dat Rusland delen van Oekrane bezet is wel echt next level.
pi_206109335
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 15:21 schreef archito het volgende:

[..]
Ik wist dat BNW een andere wereld was, maar dat zelfs ontkent wordt dat Rusland delen van Oekrane bezet is wel echt next level.
Dat hangt er van af hoe je het bekijkt.
pi_206109439
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 15:29 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Dat hangt er van af hoe je het bekijkt.
Nee, dat is niet waar. Het hangt helemaal niet af van hoe je het bekijkt. De Russen zijn met gebruik van grof geweld Oekraine binnen gevallen en houden delen bezet. Dat zijn de feiten.
pi_206109578
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 15:38 schreef The_End het volgende:

[..]
Nee, dat is niet waar. Het hangt helemaal niet af van hoe je het bekijkt. De Russen zijn met gebruik van grof geweld Oekraine binnen gevallen en houden delen bezet. Dat zijn de feiten.
Wat is het verschil voor oekraine ?
Zelenski beschoot de Donbass al jarenlang, en kan ie nu nog doen.
Vroeger schooit ie op eigen bevolking, nu op russen
Eigenlijk beter zo toch ?
:)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206109590
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 15:38 schreef The_End het volgende:

[..]
Nee, dat is niet waar. Het hangt helemaal niet af van hoe je het bekijkt. De Russen zijn met gebruik van grof geweld Oekraine binnen gevallen en houden delen bezet. Dat zijn de feiten.
De simpele "ik vermoed dat ik de situatie begrijp als ik de telegraaf lees" mening die je nu laat zien.

De Russen zijn de onafhankelijk verklaarde Donbass regio's te hulp geschoten die werden belaagd door de legers van het illigale regime in Kiev.
Dat heeft 8 jaar geduurd en in deze 8 jaar zijn de rechten van deze Donbass inwoners vertrapt door het Kiev regime.
En die "bezetting" stopt zodirekt als deze regio's verklaren dat ze bij Rusland wensen te horen. Klaar.

Kan je een andere mening hebben maar dat maakt toch niets uit.
pi_206109598
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 15:48 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Wat is het verschil voor oekraine ?
Zelenski beschoot de Donbass al jarenlang, en kan ie nu nog doen.
Vroeger schooit ie op eigen bevolking, nu op russen
Eigenlijk beter zo toch ?
:)
Zo kan je het ook bekijken. ^O^
pi_206109600
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 15:49 schreef Schaamlap het volgende:

[..]

Kan je een andere mening hebben maar dat maakt toch niets uit.
Dat is al een tijdje duidelijk ja.
pi_206109774
https://www.donbass-insid(...)enkova-bad-children/

I have been telling the story of what is happening in Lugansk for three years. The war I live in, my sorrows and joys. A year ago, the Myrotvorets website put my details in the public domain. I wrote many letters to world leaders and artists in Western countries. I had only two requests: to delete the data of all children from Myrotvorets and to help the children of Donbass to return to a peaceful life, so that we are not killed. When the confrontation with Myrotvorets started, my Ukrainian journalist friends asked me why I had not written to Zelensky, but only mentioned him in my interview. At the time, it was difficult for me to answer. I still naively believed that there could be peace between Ukraine and Donbass, and that UN Secretary General Guterres and UNICEF, as internationally renowned organisations, would help me. But, unfortunately, I was wrong. Everything I asked for was ignored by these organisations, and Ukraine decided that we could be taken back by force. My efforts and dreams remained dreams. The only thing I am glad about is that I did not write to Zelensky at that time. And now I understand why: you cannot write and ask not to kill children to the one who gives orders to bomb Donetsk, Gorlovka, Altchevsk and other cities. You can’t write to the president who sends thousands of his soldiers to their deaths, who doesn’t spare them, who gives orders for terrorist acts and the killing of children. One should not write to the president who started this massacre and who has lost half of his country. You can’t write to a loser. Every day children are dying in Donbass, in Kherson and in the Zaporozhye region. And he has only himself to blame. A president who will lose everything…

Ordinary citizens in the United States and Europe are mostly unaware of the atrocities committed by the Ukrainian army, the brutal bombing and killing of civilians. People are told that we are bombing ourselves or that the Russian army has been shooting at us for eight years. Apparently, that's why we were looking forward to his arrival in 2022, yeah. Another reality.
pi_206109796
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 15:49 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
De simpele "ik vermoed dat ik de situatie begrijp als ik de telegraaf lees" mening die je nu laat zien.

De Russen zijn de onafhankelijk verklaarde Donbass regio's te hulp geschoten die werden belaagd door de legers van het illigale regime in Kiev.
Dat heeft 8 jaar geduurd en in deze 8 jaar zijn de rechten van deze Donbass inwoners vertrapt door het Kiev regime.
En die "bezetting" stopt zodirekt als deze regio's verklaren dat ze bij Rusland wensen te horen. Klaar.

Kan je een andere mening hebben maar dat maakt toch niets uit.
Een regio kan zichzelf niet onafhankelijk verklaren. Kan je een andere mening hebben, maar dat maakt toch niets uit.
pi_206109816
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 16:10 schreef The_End het volgende:

[..]
Een regio kan zichzelf niet onafhankelijk verklaren. Kan je een andere mening hebben, maar dat maakt toch niets uit.
Idd het maakt niets uit. Klaar.
  maandag 26 september 2022 @ 17:09:42 #163
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_206110339
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 11:43 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Welke dienstweigeraars hebben ze het over?
Ik zie honderden Russen die zich aanmelden, zelfs spontaan zonder oproep.

Omdat je dus propaganda volgt. Het lijkt wel bijna of je belang hebt bij je onwaarheden.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_206110702
twitter
pi_206111193
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 17:09 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Omdat je dus propaganda volgt. Het lijkt wel bijna of je belang hebt bij je onwaarheden.
Ja mijn bankrekening stroomt vol. *O*
Reageer nog een keertje aub want bij elke reactie krijg ik 25 euro gestort, ^O^
pi_206111278
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:42 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Dit kan wel zeker.
VN verordering en rechten van de mens staat dat duidelijk in.
Dat werd ook toegepast bij Kosovo dus kan dat hier ook.

What is self-determination according to the UN?
What is Self-determination? Essentially, the right to self-determination is the right of a people to determine its own destiny. In particular, the principle allows a people to choose its own political status and to determine its own form of economic, cultural and social development
Wanneer is iets 'a people'? Twee mensen, tien, een gemeente, een provincie, een land?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_206111280
quote:
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 15:08 schreef Schaamlap het volgende:
Twitter... _O- Ja typisch iets voor jou.. _O- _O-
Just saying...
pi_206111317
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 18:42 schreef The_End het volgende:

[..]
[..]
Just saying...
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 15:09 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
Just saying...
pi_206111345
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 18:45 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
[..]
Just saying...
Het is niet mijn mening. Je kan het beste aan Schaamlap vragen wat hij ermee bedoelt. Ik vind het net zo'n rare opmerking als Glazenwasser en jij.
  maandag 26 september 2022 @ 18:50:05 #170
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_206111362
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 26 september 2022 @ 20:58:46 #172
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_206113076
quote:
Als op BNW die dode kinderen van die schietpartij bij Sandy Hook al acteurs zijn, waarom dit dan niet?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_206113318
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 20:58 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Als op BNW die dode kinderen van die schietpartij bij Sandy Hook al acteurs zijn, waarom dit dan niet?
Zou kunnen, moeilijk met zekerheid te zeggen wat er precies gebeurt daar.
pi_206113321
pi_206113624
twitter

Zou @Schaamlap al maandverband en tampons hebben gestuurd aan deze groep goed uitgeruste veroveraars?
pi_206113734
Heb trouwens na een operatie ook de opdracht gekregen om de wond te verbinden met maandverband. Topspul.
  dinsdag 27 september 2022 @ 02:22:55 #177
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206115073
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Overall beste user 2022 dinsdag 27 september 2022 @ 02:59:27 #178
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206115092
Nou, dan heeft Rusland niks te vrezen. Hopelijk descaleren ze de oorlog dan.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206115169
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 02:59 schreef Ulx het volgende:
Nou, dan heeft Rusland niks te vrezen. Hopelijk descaleren ze de oorlog dan.
De enigen die moet de-escaleren zijn de Amerikanen, die altijd betrokken zijn bij alle oorlogen en coups in deze wereld.
Wederom werden er ook dreigingen gemaakt naar de Russen toe dat WIJ (lees NATO, dus incl Nederland) zullen terugslaan als er nukes worden gebruikt in Oekraine.
Waarom zou Rusland dat doen?
Denk je nu echt dat de EU staatshoofden van deze boodschap op de hoogte waren? Die Yankees doen gewoon waar ze zin in hebben en lullen alsof heel Europa het hiermee eens is.
En ondertussen hebben de Russen al verklaard dat ze zullen terugslaan als je bedreigd worden.

Ik hoop dat iedereen goed begrijpt dat als die nucleaire reactor wordt geraakt in Oekraine dat BEIDE partijen elkaar de schuld gaan geven en als de wnd goed staat komt die fall out in de EU terecht, net als met Tsjernobyl het geval was, alleen een stuk erger.

Het wordt alleen nog gevaarlijker nadat de 4 regio's bij Rusland gevoegd worden want dan wordt ELKE aanval op die regio's als een aanval op Rusland beschouwd.
En wat gaat er dan gebeuren? Worden er bommenwerpers ingezet om KIEV plat te leggen en de rest van de grote steden?
Dan kan NATO reageren om het luchtruim boven Oekraine als non-fly zone uit te roepen en dan is het game over en gaan we een totale oorlog in.
En dat voor een corrupt Oekraine regime die zijn eigen mensen aanvalt na een coup? 8)7 8)7

pi_206115289
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 06:35 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
De enigen die moet de-escaleren zijn de Amerikanen, die altijd betrokken zijn bij alle oorlogen en coups in deze wereld.
Wederom werden er ook dreigingen gemaakt naar de Russen toe dat WIJ (lees NATO, dus incl Nederland) zullen terugslaan als er nukes worden gebruikt in Oekraine.
Waarom zou Rusland dat doen?
Denk je nu echt dat de EU staatshoofden van deze boodschap op de hoogte waren? Die Yankees doen gewoon waar ze zin in hebben en lullen alsof heel Europa het hiermee eens is.
En ondertussen hebben de Russen al verklaard dat ze zullen terugslaan als je bedreigd worden.

Ik hoop dat iedereen goed begrijpt dat als die nucleaire reactor wordt geraakt in Oekraine dat BEIDE partijen elkaar de schuld gaan geven en als de wnd goed staat komt die fall out in de EU terecht, net als met Tsjernobyl het geval was, alleen een stuk erger.

Het wordt alleen nog gevaarlijker nadat de 4 regio's bij Rusland gevoegd worden want dan wordt ELKE aanval op die regio's als een aanval op Rusland beschouwd.
En wat gaat er dan gebeuren? Worden er bommenwerpers ingezet om KIEV plat te leggen en de rest van de grote steden?
Dan kan NATO reageren om het luchtruim boven Oekraine als non-fly zone uit te roepen en dan is het game over en gaan we een totale oorlog in.
En dat voor een corrupt Oekraine regime die zijn eigen mensen aanvalt na een coup? 8)7 8)7

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 06:35 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
De enigen die moet de-escaleren zijn de Amerikanen, die altijd betrokken zijn bij alle oorlogen en coups in deze wereld.
Wederom werden er ook dreigingen gemaakt naar de Russen toe dat WIJ (lees NATO, dus incl Nederland) zullen terugslaan als er nukes worden gebruikt in Oekraine.
Waarom zou Rusland dat doen?
Denk je nu echt dat de EU staatshoofden van deze boodschap op de hoogte waren? Die Yankees doen gewoon waar ze zin in hebben en lullen alsof heel Europa het hiermee eens is.
En ondertussen hebben de Russen al verklaard dat ze zullen terugslaan als je bedreigd worden.

Ik hoop dat iedereen goed begrijpt dat als die nucleaire reactor wordt geraakt in Oekraine dat BEIDE partijen elkaar de schuld gaan geven en als de wnd goed staat komt die fall out in de EU terecht, net als met Tsjernobyl het geval was, alleen een stuk erger.

Het wordt alleen nog gevaarlijker nadat de 4 regio's bij Rusland gevoegd worden want dan wordt ELKE aanval op die regio's als een aanval op Rusland beschouwd.
En wat gaat er dan gebeuren? Worden er bommenwerpers ingezet om KIEV plat te leggen en de rest van de grote steden?
Dan kan NATO reageren om het luchtruim boven Oekraine als non-fly zone uit te roepen en dan is het game over en gaan we een totale oorlog in.
En dat voor een corrupt Oekraine regime die zijn eigen mensen aanvalt na een coup? 8)7 8)7

Blabla, Amerika is slecht boehoe. Oekrane verdient de verkrachtingen en de moorden, hadden ze maar niet corrupt moeten zijn.
  dinsdag 27 september 2022 @ 07:43:31 #181
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206115295
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 06:35 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
De enigen die moet de-escaleren zijn de Amerikanen, die altijd betrokken zijn bij alle oorlogen en coups in deze wereld.
Wederom werden er ook dreigingen gemaakt naar de Russen toe dat WIJ (lees NATO, dus incl Nederland) zullen terugslaan als er nukes worden gebruikt in Oekraine.
Waarom zou Rusland dat doen?
Denk je nu echt dat de EU staatshoofden van deze boodschap op de hoogte waren? Die Yankees doen gewoon waar ze zin in hebben en lullen alsof heel Europa het hiermee eens is.
En ondertussen hebben de Russen al verklaard dat ze zullen terugslaan als je bedreigd worden.

Ik hoop dat iedereen goed begrijpt dat als die nucleaire reactor wordt geraakt in Oekraine dat BEIDE partijen elkaar de schuld gaan geven en als de wnd goed staat komt die fall out in de EU terecht, net als met Tsjernobyl het geval was, alleen een stuk erger.

Het wordt alleen nog gevaarlijker nadat de 4 regio's bij Rusland gevoegd worden want dan wordt ELKE aanval op die regio's als een aanval op Rusland beschouwd.
En wat gaat er dan gebeuren? Worden er bommenwerpers ingezet om KIEV plat te leggen en de rest van de grote steden?
Dan kan NATO reageren om het luchtruim boven Oekraine als non-fly zone uit te roepen en dan is het game over en gaan we een totale oorlog in.
En dat voor een corrupt Oekraine regime die zijn eigen mensen aanvalt na een coup? 8)7 8)7

Dus eigenlijk moeten daar meer dan 800 miljoen mensen voor lijden als we europa en vs tellen (behalve degenen die op een voetstuk staan) dat is gewoon waanzin ,en ik moet me maar blind staren op de lege woorden vrijheid en democratie .
Die vrijheid zie ik wel , de vrijheid om zoveel geld door te sluizen als je maar wilt zonder verantwoording af te leggen aan het volk :'(
Nee het geld is voor leraren en zuster en gepensioneerden RIGHT :')
En mensen worden al jaren gek genoemd als ze de wandaden van America aankaarten en nu gebeurd het logisch gevolg . Wat je toelaat elders in de wereld houd je in stand zodat het morgen jou kan bereiken . Vandaag zijn wij het collateral damage met net zo weinig respect voor onze levens. Je kop in het zand steken heeft nog nooit iets goeds gebracht. :N
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_206115303
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 07:43 schreef Summers het volgende:

[..]
Dus eigenlijk moeten daar meer dan 800 miljoen mensen voor lijden als we europa en vs tellen (behalve degenen die op een voetstuk staan) dat is gewoon waanzin ,en ik moet me maar blind staren op de lege woorden vrijheid en democratie .
Die vrijheid zie ik wel , de vrijheid om zoveel geld door te sluizen als je maar wilt zonder verantwoording af te leggen aan het volk :'(
Nee het geld is voor leraren en zuster en gepensioneerden RIGHT :')
En mensen worden al jaren gek genoemd als ze de wandaden van America aankaarten en nu gebeurd het logisch gevolg . Wat je toelaat elders in de wereld houd je in stand zodat het morgen jou kan bereiken . Vandaag zijn wij het collateral damage met net zo weinig respect voor onze levens. Je kop in het zand steken heeft nog nooit iets goeds gebracht. :N
Klopt.
Ik heb geen zin om mijn leven te laten bepalen door corrupte nazi Oekrainiers, totaal dolgedraaide hebzuchtige Amerikanen en op de pik getrapte Russen.
Op-tyfen met die zooi.
  dinsdag 27 september 2022 @ 07:50:31 #183
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206115316
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 07:46 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Klopt.
Ik heb geen zin om mijn leven te laten bepalen door corrupte nazi Oekrainiers, totaal dolgedraaide hebzuchtige Amerikanen en op de pik getrapte Russen.
Op-tyfen met die zooi.
Ik ook niet maar we hebben niks te zeggen in deze "democratie" :o
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_206115579
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 06:35 schreef Schaamlap het volgende:

De enigen die moet de-escaleren zijn de Amerikanen, die altijd betrokken zijn bij alle oorlogen en coups in deze wereld.
Wederom werden er ook dreigingen gemaakt naar de Russen toe dat WIJ (lees NATO, dus incl Nederland) zullen terugslaan als er nukes worden gebruikt in Oekraine.
Dit is niet waar.
quote:
Ik hoop dat iedereen goed begrijpt dat als die nucleaire reactor wordt geraakt in Oekraine dat BEIDE partijen elkaar de schuld gaan geven en als de wnd goed staat komt die fall out in de EU terecht, net als met Tsjernobyl het geval was, alleen een stuk erger.
Misschien moet Rusland dan eens zijn oorlogshandelingen staken in het gebied. 8)7
quote:
Het wordt alleen nog gevaarlijker nadat de 4 regio's bij Rusland gevoegd worden want dan wordt ELKE aanval op die regio's als een aanval op Rusland beschouwd.
En wat gaat er dan gebeuren? Worden er bommenwerpers ingezet om KIEV plat te leggen en de rest van de grote steden?
Dan kan NATO reageren om het luchtruim boven Oekraine als non-fly zone uit te roepen en dan is het game over en gaan we een totale oorlog in.
Niets doen is ook geen optie. Rusland zal dan gebied blijven annexeren.
quote:
En dat voor een corrupt Oekraine regime die zijn eigen mensen aanvalt na een coup? 8)7 8)7

Nog meer leugens.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2022 08:42:31 ]
pi_206115598
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 07:50 schreef Summers het volgende:

[..]
Ik ook niet maar we hebben niks te zeggen in deze "democratie" :o
Ja want het referendum, zoals er in Zwitserland bestaat, laten ze niet toe want stel je voor als mensen hun stem laten horen.
pi_206115622
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 08:44 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ja want het referendum, zoals er in Zwitserland bestaat, laten ze niet toe want stel je voor als mensen hun stem laten horen.
Een referendum bepaalt niet of iets een democratie is of niet.
pi_206115679
quote:
Haha Orban

die zal al bij Putin op schoot toen het nog Oostenrijk-Hongarije was.
pi_206115680
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 08:44 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ja want het referendum, zoals er in Zwitserland bestaat, laten ze niet toe want stel je voor als mensen hun stem laten horen.
Hoe denk jij over het referendum in de 4 oblasten in Oekrane? Of ja, technisch gezien zijn het 4 referenda.
pi_206115703
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 06:35 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
De enigen die moet de-escaleren zijn de Amerikanen, die altijd betrokken zijn bij alle oorlogen en coups in deze wereld.
Wederom werden er ook dreigingen gemaakt naar de Russen toe dat WIJ (lees NATO, dus incl Nederland) zullen terugslaan als er nukes worden gebruikt in Oekraine.
Waarom zou Rusland dat doen?
Denk je nu echt dat de EU staatshoofden van deze boodschap op de hoogte waren? Die Yankees doen gewoon waar ze zin in hebben en lullen alsof heel Europa het hiermee eens is.
En ondertussen hebben de Russen al verklaard dat ze zullen terugslaan als je bedreigd worden.

Ik hoop dat iedereen goed begrijpt dat als die nucleaire reactor wordt geraakt in Oekraine dat BEIDE partijen elkaar de schuld gaan geven en als de wnd goed staat komt die fall out in de EU terecht, net als met Tsjernobyl het geval was, alleen een stuk erger.

Het wordt alleen nog gevaarlijker nadat de 4 regio's bij Rusland gevoegd worden want dan wordt ELKE aanval op die regio's als een aanval op Rusland beschouwd.
En wat gaat er dan gebeuren? Worden er bommenwerpers ingezet om KIEV plat te leggen en de rest van de grote steden?
Dan kan NATO reageren om het luchtruim boven Oekraine als non-fly zone uit te roepen en dan is het game over en gaan we een totale oorlog in.
En dat voor een corrupt Oekraine regime die zijn eigen mensen aanvalt na een coup? 8)7 8)7

Die man in je youtube filmpje is tegen je aan het liegen. Hij zegt dat hij bang is morgen een nucleaire BBQ te worden samen met zijn en iedereens kinderen, maar hij klinkt en ziet eruit alsof hij zich heel erg verveeld.
pi_206115877
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 08:57 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Hoe denk jij over het referendum in de 4 oblasten in Oekrane? Of ja, technisch gezien zijn het 4 referenda.
Filmpje gezien over de referenda wat ik gepost heb van de USA verslaggever?
Dat zegt genoeg.
Als de burgers weg willen bij Oekraine en aansluiting willen bij Rusland wie zijn wij dan om dit tegen te houden?
pi_206115978
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 09:25 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Filmpje gezien over de referenda wat ik gepost heb van de USA verslaggever?
Dat zegt genoeg.
Als de burgers weg willen bij Oekraine en aansluiting willen bij Rusland wie zijn wij dan om dit tegen te houden?
Dus jij bent er van overtuigt dat de uitslag die later deze week bekend wordt gemaakt een representatieve weergave is van hoe de bevolking in die oblasten er over denkt?
pi_206116019
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 09:38 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Dus jij bent er van overtuigt dat de uitslag die later deze week bekend wordt gemaakt een representatieve weergave is van hoe de bevolking in die oblasten er over denkt?
Dus jij bent er van overtuigd dat deze burgers weer dolblij zich willen aansluiten bij Oekraine die de laatste 8 jaar hun heeft aangevallen en duizenden burgers heeft gedood?

Ja ik denk dat de uitslag laat zien dat deze mensen het spuugazat zijn om bij Oekraine te horen onder de huidige omstandigheden.
Kan jij anders over denken, prima.
Maar de referenda zijn na vandaag gedaan, uitslagen worden bekend gemaakt en dan zal er , hoogstwaarschijnlijik, aansluiting volgen bij Rusland.

Kan de hele Westerse wereld op zn kop gaan staan maar dit gaat gewoon gebeuren.
  dinsdag 27 september 2022 @ 11:11:16 #193
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206116615
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 08:44 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ja want het referendum, zoals er in Zwitserland bestaat, laten ze niet toe want stel je voor als mensen hun stem laten horen.
Bizar :Y de uitkomst bevalt ons niet dus laten we hun stem ontnemen voordat ze onze agenda in de war schoppen :')
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_206116663
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 11:11 schreef Summers het volgende:

[..]
Bizar :Y de uitkomst bevalt ons niet dus laten we hun stem ontnemen voordat ze onze agenda in de war schoppen :')
zojuist een refenderum gehouden waaruit is gebleken dat 97% van NL vindt dat ik je huis mag hebben

ik kom zo de sleutels ophalen

als de uitkomst je niet bevalt dan ben je een anti-democraat
  dinsdag 27 september 2022 @ 11:17:25 #195
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206116684
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 10:34 schreef Vis1980 het volgende:
Wat een leugens, wat een kneuzenshow. Het afvoerputje van de samenleving, braaf Russisch propaganda volgend.

Maar verrassend is het niet. Zo'n Summers was hard aan het juichen toen men op 6 jan het Capitool binnenstormde, beweert dat vermoorde kinderen acteurs waren en nu moeten we zo'n knurft geloven in deze zaak.

En dan Schaamlap, die zo diep in Putins reet zit dat hij de telefoon niet meer hoort rinkelen.
Laat jouw foute keuzes jouw karma zijn , laat de leugens die jij geloofd op jouw ziel rusten , niet de mijne :W
Succes . :)
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_206116719
Ik blijf overal het woord nazi tegenkomen, net als dat de joodse afkomst van een aantal mensen worden benadrukt, maar ik kan nergens ook maar enige logische bron vinden dat bijvoorbeeld Zelenski een joodse nazi is. Terwijl ik dat dus wel vaak lees. Hoe zit dit nou?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 27 september 2022 @ 11:25:30 #197
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206116770
quote:
Die is wel echt grappig _O_
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_206117362

Ukraine War: Frontline Referendum Special Report Donetsk - Avdeevka
pi_206120052
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 12:20 schreef Schaamlap het volgende:

Ukraine War: Frontline Referendum Special Report Donetsk - Avdeevka
Nou de uitslagen van het volledig objectieve referendum komt binnen. _O- Wat een triest toneelstukje.
  dinsdag 27 september 2022 @ 17:51:03 #200
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_206120293
Rutte bij Op1: steun Oekrane blijft nodig. ‘We weten van Hitler dat dit niet stopt bij n land’

quote:
Premier Rutte hoopt dat Nederland zich sterk blijft maken tegen Rusland, ook nu dit in eigen land leidt tot toenemende onzekerheid en hoge energierekeningen. Er staat veel op het spel, waarschuwt hij.
Wat een man en wat een uitspraak. :N
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_206120324
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 11:15 schreef Raw85 het volgende:

[..]
zojuist een refenderum gehouden waaruit is gebleken dat 97% van NL vindt dat ik je huis mag hebben

ik kom zo de sleutels ophalen

als de uitkomst je niet bevalt dan ben je een anti-democraat
Wil je dit forum nou laten verbieden of wil je hier blijven komen lullen?
Make up your mind
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206120333
pi_206120385
twitter
pi_206120386
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 17:30 schreef The_End het volgende:

[..]
Nou de uitslagen van het volledig objectieve referendum komt binnen. _O- Wat een triest toneelstukje.
Idd... feit blijft dat Rusland elke aanval gaat beschouwen als aanval op Rusland en op elke mogelijke manier mag reageren en het laat aan de rest van de wereld hoe ver ze het willen laten escaleren.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_206120417
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 18:00 schreef ZOA het volgende:

[..]
Idd... feit blijft dat Rusland elke aanval gaat beschouwen als aanval op Rusland en op elke mogelijke manier mag reageren en het laat aan de rest van de wereld hoe ver ze het willen laten escaleren.
Lees eens wat je schrijft man. Rusland escaleert, dus de rest van de wereld moet bepalen hoe ver het gaat escaleren. Hoe dan?
pi_206120424
twitter
pi_206120448
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 18:03 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Lees eens wat je schrijft man. Rusland escaleert, dus de rest van de wereld moet bepalen hoe ver het gaat escaleren. Hoe dan?
Laten we hopen van niet. Ik zit niet te wachten op een nucliare ww3 dus er zal 1 partij bakzeil moeten halen over Oekraine... Rusland zal het niet zijn
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  dinsdag 27 september 2022 @ 18:09:44 #208
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206120498
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 22:04 schreef Glazenmaker het volgende:
Heb trouwens na een operatie ook de opdracht gekregen om de wond te verbinden met maandverband. Topspul.
Tampons in de kogelwond stoppen.
https://9gag.com/gag/aWGZ9Nx?ref=android
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206120517
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2022 18:05 schreef ZOA het volgende:

[..]
Laten we hopen van niet. Ik zit niet te wachten op een nucliare ww3 dus er zal 1 partij bakzeil moeten halen over Oekraine... Rusland zal het niet zijn
Casus belli van Rusland is ook van toepassing op de meeste oosterse landen in de EU en Navo. Laten we Poetin leren dat nucleaire chantage werkt, dat gaat nooit negatief terugkomen volgend jaar.
pi_206120531
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 18:09 schreef theguyver het volgende:

[..]
Tampons in de kogelwond stoppen.
https://9gag.com/gag/aWGZ9Nx?ref=android
Geenstijl had een bron waaruit blijkt dat tampons voor schotwonden een kutidee zijn.
  dinsdag 27 september 2022 @ 18:14:29 #211
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206120554
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 18:00 schreef ZOA het volgende:

[..]
Idd... feit blijft dat Rusland elke aanval gaat beschouwen als aanval op Rusland en op elke mogelijke manier mag reageren en het laat aan de rest van de wereld hoe ver ze het willen laten escaleren.
Bizar he..
Straks verklaren ze andere buurlanden de oorlog als er een situatie escaleert bij een van de grenzen waarbij duizenden en duizenden mensen Rusland probeert te ontvluchten..

Oh en ze dreigen verschillende buurlanden met bombarderen en nuken omdat men NEE zegt.
Vind je gek dat je dan zoveel afkeer tegen je krijgt.

Ze zijn zo bang voor de Navo dat ze troepen bij Navo landen weg halen.

Erg bizar trouwens dat mensen uit het land op de vlucht slaat omdat ze een ander land zijn binnen gevallen
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 27 september 2022 @ 18:14:49 #212
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206120557
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 18:12 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Geenstijl had een bron waaruit blijkt dat tampons voor schotwonden een kutidee zijn.
:D
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206120744
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 18:11 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Casus belli van Rusland is ook van toepassing op de meeste oosterse landen in de EU en Navo. Laten we Poetin leren dat nucleaire chantage werkt, dat gaat nooit negatief terugkomen volgend jaar.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 18:14 schreef theguyver het volgende:

[..]
Bizar he..
Straks verklaren ze andere buurlanden de oorlog als er een situatie escaleert bij een van de grenzen waarbij duizenden en duizenden mensen Rusland probeert te ontvluchten..

Oh en ze dreigen verschillende buurlanden met bombarderen en nuken omdat men NEE zegt.
Vind je gek dat je dan zoveel afkeer tegen je krijgt.

Ze zijn zo bang voor de Navo dat ze troepen bij Navo landen weg halen.

Erg bizar trouwens dat mensen uit het land op de vlucht slaat omdat ze een ander land zijn binnen gevallen
Het punt wat ik maak ontgaat jullie volledig.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_206120908
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 18:14 schreef theguyver het volgende:

[..]
:D
idd xxl maandverband zou beter zijn. mja wie wil daar nog aan
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  dinsdag 27 september 2022 @ 18:42:32 #215
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206120922
quote:
twitter
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_206120952
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 18:42 schreef Summers het volgende:

[..]
[ twitter ]
De leidingen waren al dicht, dus er gebeurt helemaal niks. Het haalt alleen het machtsmiddel van Putin weg. Hij kan er nu niet meer mee schermen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2022 18:45:22 ]
pi_206120970
quote:
Over Hitler gesproken:

Hitler was een Duitser, Duitsland zit bij de EU.
Nazi's vechten aan de kant van Oekrane, waar ze een paramilitaire militie vormen.
EU is een natte droom van Hitler (meer lebensraum).
EU heeft inmiddels 27 landen opgeslokt en blijft uitbreiden, inclusief Oekrane.
pi_206120983
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 18:44 schreef The_End het volgende:

[..]
De leidingen waren al dicht, dus er gebeurt helemaal niks. Het haalt alleen het machtsmiddel van Putin weg. Hij kan er nu niet meer mee schermen.
Waarom zou Putin zn eigen machtsmiddel weghalen?
  dinsdag 27 september 2022 @ 18:48:47 #219
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_206121010
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 18:42 schreef Summers het volgende:

[..]
[ twitter ]
Onze ouwe doet me vaak aan Max Headroom denken.

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_206121045
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 18:46 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Waarom zou Putin zn eigen machtsmiddel weghalen?
Geen idee. Ik weet niet wie het gedaan heeft.
pi_206121056
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 18:46 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Over Hitler gesproken:

Hitler was een Duitser, Duitsland zit bij de EU.
Nazi's vechten aan de kant van Oekrane, waar ze een paramilitaire militie vormen.
EU is een natte droom van Hitler (meer lebensraum).
EU heeft inmiddels 27 landen opgeslokt en blijft uitbreiden, inclusief Oekrane.
Man o man.. stel dat ik dat gezegd had
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  dinsdag 27 september 2022 @ 18:51:59 #222
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206121057
Jaja

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 27 september 2022 @ 18:59:21 #223
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206121148
quote:
De steun begint af te brokkelen :D
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_206121177
Wow Nordstream 1 en 2 werden gesaboteerd. Natuurlijk weer direct oekraiens vingertje naar Rusland :')

Rusland hoeft die niet op te blazen, die draaien gewoon kraan toe :')

Sabotage kan quasi enkel mits duikboot, wat oekraine niet heeft.

Rara wie graag de banden EU-Rusland ziet stukgaan, met weinig kans op herstel?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 27 september 2022 @ 19:04:19 #225
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206121198
twitter
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_206121212
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 19:02 schreef UncleScorp het volgende:
Wow Nordstream 1 en 2 werden gesaboteerd. Natuurlijk weer direct oekraiens vingertje naar Rusland :')

Rusland hoeft die niet op te blazen, die draaien gewoon kraan toe :')

Sabotage kan quasi enkel mits duikboot, wat oekraine niet heeft.

Rara wie graag de banden EU-Rusland ziet stukgaan, met weinig kans op herstel?
Die banden zijn al stuk dus dit geloof ik niet.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 27 september 2022 @ 19:07:00 #227
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_206121230
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 17:30 schreef The_End het volgende:

[..]
Nou de uitslagen van het volledig objectieve referendum komt binnen. _O- Wat een triest toneelstukje.
Is er iemand hier die die uitslagen serieus neemt?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_206121260
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 19:07 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Is er iemand hier die die uitslagen serieus neemt?
Rusland dus.En dat is best iets om rekening mee te houden als je oorlog wilt voeren.Vanaf deze week val je Rusland aan.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_206121278
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 19:02 schreef UncleScorp het volgende:
Rusland hoeft die niet op te blazen, die draaien gewoon kraan toe
Ja, maar dan moeten ze toegeven dat ze dat doen. Als er een ongelukje is kunnen ze natuurlijk nog zeggen dat het niet aan hun ligt dat er geen gas geleverd wordt, zij zijn immers het vriendelijke Rusland.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 27 september 2022 @ 19:15:24 #230
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206121333
twitter
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_206121335
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 19:07 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Is er iemand hier die die uitslagen serieus neemt?
In deze omstandigheden niet, maar het is tevens bekend dat deze regio's gewoon erg Rusland-georinteerd zijn. De kans dat in een normale situatie de uitslag ook pro-Rusland zou zijn is heel aannemelijk. Alleen schijnbaar lijken veel mensen de illusie te hebben dat daar allemaal ernstig onderdrukte Oekraense mensen wonen, die niets liever willen dan bij Oekrane horen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_206121384
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2022 19:15 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
In deze omstandigheden niet, maar het is tevens bekend dat deze regio's gewoon erg Rusland-georinteerd zijn. De kans dat in een normale situatie de uitslag ook pro-Rusland zou zijn is heel aannemelijk. Alleen schijnbaar lijken veel mensen de illusie te hebben dat daar allemaal ernstig onderdrukte Oekraense mensen wonen, die niets liever willen dan bij Oekrane horen.
En vanaf 2014 als pro Russische Oekrainer aangemerkt als terrorist
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_206121466
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 september 2022 19:11 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Ja, maar dan moeten ze toegeven dat ze dat doen. Als er een ongelukje is kunnen ze natuurlijk nog zeggen dat het niet aan hun ligt dat er geen gas geleverd wordt, zij zijn immers het vriendelijke Rusland.
Ongelukje? 2 ontploffingen op de zeebodem...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator dinsdag 27 september 2022 @ 19:27:48 #234
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206121483
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 19:02 schreef UncleScorp het volgende:
Wow Nordstream 1 en 2 werden gesaboteerd. Natuurlijk weer direct oekraiens vingertje naar Rusland :')

Rusland hoeft die niet op te blazen, die draaien gewoon kraan toe :')

Sabotage kan quasi enkel mits duikboot, wat oekraine niet heeft.

Rara wie graag de banden EU-Rusland ziet stukgaan, met weinig kans op herstel?
Leukste is nog wel, Putin zou de kraan weer vol open gooien wanneer de EU in Roebels gaat afrekenen.. Maar dat wil de EU niet, laat de burger lekker verrekken.
Lach met een schone bips
pi_206121496
Verder vraag ik mij af hoe Rusland zo rustig referenda kan houden in deze provincies terwijl wij spreken over overwinning na overwinning voor Oekraine en Rusland nagenoeg op de knieen is.En vanwege deze nieuwsberichten wij hoopvol voor Oekraine nog verder de inflatie energiecrisis en verzorgingsmaatschappij opgevend superieur blijven blaten
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_206121550
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 19:27 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Leukste is nog wel, Putin zou de kraan weer vol open gooien wanneer de EU in Roebels gaat afrekenen.. Maar dat wil de EU niet, laat de burger lekker verrekken.
Nee denk niet dat hij dat nog zou doen. EU heeft haar kansen op herstel finaal opgeblazen bij Rusland.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206121557
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 19:28 schreef ZOA het volgende:
Verder vraag ik mij af hoe Rusland zo rustig referenda kan houden in deze provincies terwijl wij spreken over overwinning na overwinning voor Oekraine en Rusland nagenoeg op de knieen is.En vanwege deze nieuwsberichten wij hoopvol voor Oekraine nog verder de inflatie energiecrisis en verzorgingsmaatschappij opgevend superieur blijven blaten
+1 scherp
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206121563
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 19:26 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ongelukje? 2 ontploffingen op de zeebodem...
Kan gebeuren, kan Amerika zijn geweest, kan van alles zijn geweest.

Maar als de gaskraan afgesloten wordt kan er maar n conclusie zijn, namelijk dat Rusland dat gedaan heeft. Nu is er nog ruimte voor speculatie, dat is het punt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_206121578
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2022 19:15 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
In deze omstandigheden niet, maar het is tevens bekend dat deze regio's gewoon erg Rusland-georinteerd zijn. De kans dat in een normale situatie de uitslag ook pro-Rusland zou zijn is heel aannemelijk. Alleen schijnbaar lijken veel mensen de illusie te hebben dat daar allemaal ernstig onderdrukte Oekraense mensen wonen, die niets liever willen dan bij Oekrane horen.
Die zijn gevlucht, door Rusland meegenomen, gedood door de Russen of onder dwang laten meedoen aan het referendum. :r
pi_206121613
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 19:32 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
+1 scherp
Het is niet scherp. Het is een nepreferendum. De russen kunnen achter de frontlinie doen wat ze willen. Ze moeten een showtje opvoeren wat goed werkt bij een groepje mensen. Er is geen echt referendum gehouden. 96%+ voor annexatie door rusland. _O-
  dinsdag 27 september 2022 @ 19:35:11 #241
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206121617
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 19:27 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Leukste is nog wel, Putin zou de kraan weer vol open gooien wanneer de EU in Roebels gaat afrekenen.. Maar dat wil de EU niet, laat de burger lekker verrekken.
Gisteren was er nog een demonstratie in Duitsland om nordstream 2 open te gooien , hij is open maar niet op de manier waarop we dat hadden gewild :o

twitter
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_206121634
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 19:31 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Nee denk niet dat hij dat nog zou doen. EU heeft haar kansen op herstel finaal opgeblazen bij Rusland.
Dat weet ik niet hoor, Rusland heeft ook profijt van die handel. Maar lage prijzen zullen we sowieso nooit meer krijgen.
pi_206121680
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 19:33 schreef The_End het volgende:

[..]
Die zijn gevlucht, door Rusland meegenomen, gedood door de Russen of onder dwang laten meedoen aan het referendum. :r
Hmm, en als die er nog zouden zijn dan zouden we dus onder eerlijke toestanden een hele andere uitslag krijgen?
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 19:35 schreef Summers het volgende:

[..]
Gisteren was er nog een demonstratie in Duitsland om nordstream 2 open te gooien , hij is open maar niet op de manier waarop we dat hadden gewild :o

[ twitter ]
Eigenlijk is het ook erg triest. Half Europa gaat een barre en peperdure winter tegemoet omdat een aantal politici een spreekwoordelijke vuist willen maken tegen Rusland met maatregelen die hun toch niet raakt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_206121683
Ik had dat hele Oekraine Rusland gedoe lekker buiten mijn NL/EU gehouden.Niet mee bemoeien wat je niet kan begrijpen, beoordelen, veroordelen en waar je kwa eigen leven inlevert. Maar wat is er gebeurd. bemoeien, oordelen, veroordelen en inleveren tot weer een nieuw ijzeren gordijn. Aan de ene kant 4000km atlantische oceaan vriend baas VS waar je dus niets aan hebt en 3000km oost een oude nieuwe vijand waarvan wij er voor kiezen vijand te zijn. Lekker bezig
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  Moderator dinsdag 27 september 2022 @ 19:41:40 #245
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206121723
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 19:31 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Nee denk niet dat hij dat nog zou doen. EU heeft haar kansen op herstel finaal opgeblazen bij Rusland.
Oh jawel, met een paar aanvullende eisen met betrekking tot de opgelegde sancties :) Putin heeft de EU bij de ballen en niet andersom. En de VS keek ernaar en dacht, het is goed zo :)
Lach met een schone bips
  dinsdag 27 september 2022 @ 19:43:12 #246
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206121747
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2022 19:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm, en als die er nog zouden zijn dan zouden we dus onder eerlijke toestanden een hele andere uitslag krijgen?
[..]
Eigenlijk is het ook erg triest. Half Europa gaat een barre en peperdure winter tegemoet omdat een aantal politici een spreekwoordelijke vuist willen maken tegen Rusland met maatregelen die hun toch niet raakt.
Is het ook en ook nog eens onmenselijk :N
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_206121783
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 19:41 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Oh jawel, met een paar aanvullende eisen met betrekking tot de opgelegde sancties :) Putin heeft de EU bij de ballen en niet andersom. En de VS keek ernaar en dacht, het is goed zo :)
Ja natuurlijk... voor VS liever een EU onder controle dan een concurrerende wereldmacht.Al is het dat nooit geweest. Maar een beter luisterend hondje is ook bete dan een eigenwijze weglopende niet luisterende hond zonder baas of een andere baas leuker vind
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_206121786
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 19:35 schreef Summers het volgende:

[..]
Gisteren was er nog een demonstratie in Duitsland om nordstream 2 open te gooien , hij is open maar niet op de manier waarop we dat hadden gewild :o

[ twitter ]
Ja UncleSam zal dat niet willen.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206121798
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 19:36 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Dat weet ik niet hoor, Rusland heeft ook profijt van die handel. Maar lage prijzen zullen we sowieso nooit meer krijgen.
Die hadden we al niet. Al maanden voor de oorlog waren de prijzen al enorm aan het stijgen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206121810
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 19:45 schreef ZOA het volgende:

[..]
Ja natuurlijk... voor VS liever een EU onder controle dan een concurrerende wereldmacht
Verzegelen van behoud van hegemonie, maar ik vrees dat het niet zal lukken...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator dinsdag 27 september 2022 @ 19:48:39 #251
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206121829
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 19:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Die hadden we al niet. Al maanden voor de oorlog waren de prijzen al enorm aan het stijgen.
Dit is ook waar, mede door dreigende recessie waar analisten bang voor waren door Corona lockdowns... Maar deze oorlog heeft het wel weer flink laten versnellen.
Lach met een schone bips
pi_206121879
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 19:47 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Verzegelen van behoud van hegemonie, maar ik vrees dat het niet zal lukken...
De hegemonie is er alleen nog in het 8 uur journaal. Al met al EU blijft de dupe
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  dinsdag 27 september 2022 @ 19:51:22 #253
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206121881
twitter
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_206121883
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 19:48 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dit is ook waar, mede door dreigende recessie waar analisten bang voor waren door Corona lockdowns... Maar deze oorlog heeft het wel weer flink laten versnellen.
Klopt, de oorlog deed er nog een schepje bovenop.
Maar zolang we gas van Rusland gebruiken, heeft Putin ons bij de ballen en zal hij de prijzen opvoeren.
Nu zijn we genoodzaakt naar andere opties te kijken. Allemaal niet ideaal, misschien, op de korte termijn, maar op de lange termijn wel. Uiteindelijk komen innovaties en uitvindingen voort uit noodzaak. Als we ons gezapige leventje leiden, staan we stil.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 27 september 2022 @ 19:53:12 #255
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206121910
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 19:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Klopt, de oorlog deed er nog een schepje bovenop.
Maar zolang we gas van Rusland gebruiken, heeft Putin ons bij de ballen en zal hij de prijzen opvoeren.
Nu zijn we genoodzaakt naar andere opties te kijken. Allemaal niet ideaal, misschien, op de korte termijn, maar op de lange termijn wel. Uiteindelijk komen innovaties en uitvindingen voort uit noodzaak. Als we ons gezapige leventje leiden, staan we stil.
Maar het blijft toch gek dat we Russisch gas blijven invoeren dan? Alleen kopen we het nu van China en India, hier gaat toch iets mank lijkt mij?
Lach met een schone bips
pi_206121928
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 19:53 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Maar het blijft toch gek dat we Russisch gas blijven invoeren dan? Alleen kopen we het nu van China en India, hier gaat toch iets mank lijkt mij?
Volgens mij valt het nogal tegen wat wij van China en India inkopen. En ook wat China van Rusland koopt. Er liggen helemaal geen goede leidingen vanuit Rusland naar China om flink uit te voeren.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206121945
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 19:48 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dit is ook waar, mede door dreigende recessie waar analisten bang voor waren door Corona lockdowns... Maar deze oorlog heeft het wel weer flink laten versnellen.
Juh. het heeft niets met Russisch gas van doen.De laatste 2 decennia bepaalt VS militaire macht en regeringen overheden beleid revoluties wereldwojd. Maar Rusland bepaalt de veel belangrijkere energieprijzen, graanprijzen en dus voedsel wereldwijd.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  Moderator dinsdag 27 september 2022 @ 19:56:25 #258
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206121950
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 19:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Volgens mij valt het nogal tegen wat wij van China en India inkopen. En ook wat China van Rusland koopt. Er liggen helemaal geen goede leidingen vanuit Rusland naar China om flink uit te voeren.
Er liggen leidingen en China heeft hun reserves sinds de gasleveringen richting de EU dicht gedraaid werden compleet vol laten gooien met Russisch gas. Vooruitzien is regeren zeggen ze toch?

Die Chinezen zijn ook zo gek nog niet hoor.
Lach met een schone bips
pi_206121956
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 19:51 schreef ZOA het volgende:

[..]
De hegemonie is er alleen nog in het 8 uur journaal. Al met al EU blijft de dupe
Winwin voor de VS...EU in verval, Rusland wordt verzwakt door de oekrainers op te offeren...rest nog China ..
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206121970
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 19:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Volgens mij valt het nogal tegen wat wij van China en India inkopen. En ook wat China van Rusland koopt. Er liggen helemaal geen goede leidingen vanuit Rusland naar China om flink uit te voeren.
Het gaat voor Nederland niet wat wij kopen maar wat wij verkopen
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_206121981
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 19:56 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Er liggen leidingen en China heeft hun reserves sinds de gasleveringen richting de EU dicht gedraaid werden compleet vol laten gooien met Russisch gas. Vooruitzien is regeren zeggen ze toch?

Die Chinezen zijn ook zo gek nog niet hoor.
Er is maar n pijpleiding vanuit Rusland naar China.

Ik weet dat dit de NOS is, maar even ter info. Als je twijfelt aan de juistheid, zou je bepaalde dingen op kunnen zoek .

https://nos.nl/artikel/24(...)-voor-europese-markt
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206121984
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 19:56 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Winwin voor de VS...EU in verval, Rusland wordt verzwakt door de oekrainers op te offeren...rest nog China ..
Onderweg naar Taiwan..er is alleen win win voor VS als EU vast blijf houden Oekraine te claimen
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_206122007
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 19:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Volgens mij valt het nogal tegen wat wij van China en India inkopen. En ook wat China van Rusland koopt. Er liggen helemaal geen goede leidingen vanuit Rusland naar China om flink uit te voeren.
Er zijn wel degelijk pijpleidingen naar China plus dat er nu al nieuwe worden aangelegd.


De EU heeft zijn handel verpatst en de burger kan bloeden.
Zodirekt gaat Italie ook lastig doen want die nieuw gekozen presidente lijkt mij niet mals.
Hongarije heeft zijn middelvinger ook al opgestoken en zo volgen er straks meer als de tekorten zich laten voelen in de aankomende winter.
pi_206122033
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 19:58 schreef ZOA het volgende:

[..]
Onderweg naar Taiwan..
Taiwan.
Die mongool van een Biden heeft al toegezegd dat als Taiwan in problemen komt dat hij USA troepen gaat sturen.
Wat is die man toch ongelofelijk gestoord.
  Moderator dinsdag 27 september 2022 @ 20:02:03 #265
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206122054
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:00 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Taiwan.
Die mongool van een Biden heeft al toegezegd dat als Taiwan in problemen komt dat hij USA troepen gaat sturen.
Wat is die man toch ongelofelijk gestoord.
Je geloofd toch niet nog steeds dat Biden het beleid maakt? :P
Lach met een schone bips
pi_206122065
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:00 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Taiwan.
Die mongool van een Biden heeft al toegezegd dat als Taiwan in problemen komt dat hij USA troepen gaat sturen.
Wat is die man toch ongelofelijk gestoord.
Het is een Democraat
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_206122201
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:02 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Je geloofd toch niet nog steeds dat Biden het beleid maakt? :P
Tuurlijk niet.
Dat is een blabberende debiel die de elite daar gebruikt.
Exact de juiste President voor dit soort acties, het geven van biljarden aan de Oekraine, wat wel nog even in US wapen leverancies moet worden omgezet.
Kunnen de senatoren weer verguld kijken aan het einde van de maand hoeveel er weer op hun bankrekeningen is gestort vanwege hun aandelen in de wapenindustrie.

Kan Oekraine weer doorgaan met burgers beschieten.
https://www.donbass-insid(...)inian-army-shelling/
pi_206122248
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:10 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Tuurlijk niet.
Dat is een blabberende debiel die de elite daar gebruikt.
Exact de juiste President voor dit soort acties, het geven van biljarden aan de Oekraine, wat wel nog even in US wapen leverancies moet worden omgezet.
Kunnen de senatoren weer verguld kijken aan het einde van de maand hoeveel er weer op hun bankrekeningen is gestort vanwege hun aandelen in de wapenindustrie.

Kan Oekraine weer doorgaan met burgers beschieten.
https://www.donbass-insid(...)inian-army-shelling/
Ik vind jou best goed. Kennis van feiten, onderbouwend en ook nog rustig niet emotioneel postend.objectief ook.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_206122346
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 18:30 schreef ZOA het volgende:

[..]
[..]
Het punt wat ik maak ontgaat jullie volledig.
Nee hoor. Het probleem is dat je mijn reactie niet begrijpt.
pi_206122364
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 18:46 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Waarom zou Putin zn eigen machtsmiddel weghalen?
Vraag het aan hem waarom hij dat een paar weken terug al had gedaan.
  dinsdag 27 september 2022 @ 20:29:36 #271
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206122455
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 18:46 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Waarom zou Putin zn eigen machtsmiddel weghalen?
Een van zijn machtsmiddelen is lek.
En veroorzaakt nu een bubbelbad in de zee.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 27 september 2022 @ 20:32:05 #272
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206122489
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2022 19:09 schreef ZOA het volgende:

[..]
Rusland dus.En dat is best iets om rekening mee te houden als je oorlog wilt voeren.Vanaf deze week val je Rusland aan.
Wie is je?
Want momenteel is alleen Oekrane bezig met oprukken in eigen grondgebied.

Geheel onverwacht is 90+% eens met toetreding naar Rusland, wij van wc eend stemmen op wc eend..ofzoiets.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206122530
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 19:56 schreef ZOA het volgende:

[..]
Juh. het heeft niets met Russisch gas van doen.De laatste 2 decennia bepaalt VS militaire macht en regeringen overheden beleid revoluties wereldwojd. Maar Rusland bepaalt de veel belangrijkere energieprijzen, graanprijzen en dus voedsel wereldwijd.
Dat is 1 ding wat Oekraine heeft: de graanschuur van de wereld.
Volgens bronnen hebben Amerikaanse bedrijven hele lappen grond gekocht waar graan op wordt verbouwd.
Een van de VS speerpunten is: controle van de voedselmarkt. ( Monsanto enzo https://theecologist.org/(...)-land-grabs-and-gmos )

Dus het is niet alleen gas (fracking, de Biden's ) maar ook de voedselmarkt waar de USA zijn klauwen in probeert te zetten.
pi_206122574
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:32 schreef theguyver het volgende:

[..]
Wie is je?
Want momenteel is alleen Oekrane bezig met oprukken in eigen grondgebied.

Geheel onverwacht is 90+% eens met toetreding naar Rusland, wij van wc eend stemmen op wc eend..ofzoiets.
En wat denk je? WC eend wint!!!! *O*

En als die regio's zodirekt officieel bij Rusland worden gevoegd wat gebeurt er dan denk je?
Dan zegt Rusland tegen Zeurlensky: " Jouw manschappen en huursoldaatjes staan op onze grond. Ik geef je een week om terug te trekken anders verklaren wij officieel de oorlog."
Jammer voor onze mini Hitler in Kiev want de NAVO mag/kan niet ingrijpen want Oekraine is geen lid en de EU heeft absoluut geen zin in een oorlog met Rusland.
Dus wat dan?
pi_206122658
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:20 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Nee hoor. Het probleem is dat je mijn reactie niet begrijpt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:34 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Dat is 1 ding wat Oekraine heeft: de graanschuur van de wereld.
Volgens bronnen hebben Amerikaanse bedrijven hele lappen grond gekocht waar graan op wordt verbouwd.
Een van de VS speerpunten is: controle van de voedselmarkt. ( Monsanto enzo https://theecologist.org/(...)-land-grabs-and-gmos )

Dus het is niet alleen gas (fracking, de Biden's ) maar ook de voedselmarkt waar de USA zijn klauwen in probeert te zetten.
Navobasis Sevestalpol.. Schaliegasbel Donetsk waar Shell al de contracten voor had etc etc
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_206122678
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:32 schreef theguyver het volgende:

[..]
Wie is je?
Want momenteel is alleen Oekrane bezig met oprukken in eigen grondgebied.

Geheel onverwacht is 90+% eens met toetreding naar Rusland, wij van wc eend stemmen op wc eend..ofzoiets.
Ja.. en ik zou me toch zorgen maken over WCeend Rusland.Zodra Rusland stelt dat Russisch grondgebied wordt aangevallen.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_206122687
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:37 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
En wat denk je? WC eend wint!!!! *O*

En als die regio's zodirekt officieel bij Rusland worden gevoegd wat gebeurt er dan denk je?
Dan zegt Rusland tegen Zeurlensky: " Jouw manschappen en huursoldaatjes staan op onze grond. Ik geef je een week om terug te trekken anders verklaren wij officieel de oorlog."
Jammer voor onze mini Hitler in Kiev want de NAVO mag/kan niet ingrijpen want Oekraine is geen lid en de EU heeft absoluut geen zin in een oorlog met Rusland.
Dus wat dan?
Heb je ooit gehoord van het Sudentenland? Denk het niet anders zou je iemand anders mini Hitler noemen.
pi_206122728
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:44 schreef ZOA het volgende:

[..]
[..]
Navobasis Sevestalpol.. Schaliegasbel Donetsk waar Shell al de contracten voor had etc etc
Uit je post waarin je voor nucleaire wapens in de broek scheet had ik moeten halen dat de Russen terecht zijn binnengevallen wat Shell zoekt naar Schaliegas? Feitenvrij lullen is standaard hier, maar dit is gewoon poep naar de muur slingeren en hopen dat er wat blijft plakken.
pi_206122735
pi_206122738
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:47 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Heb je ooit gehoord van het Sudentenland? Denk het niet anders zou je iemand anders mini Hitler noemen.
Goh.
Stokpaardje gevonden?
Helpt niet echt he? *O*
pi_206122744
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:37 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
En wat denk je? WC eend wint!!!! *O*

En als die regio's zodirekt officieel bij Rusland worden gevoegd wat gebeurt er dan denk je?
Dan zegt Rusland tegen Zeurlensky: " Jouw manschappen en huursoldaatjes staan op onze grond. Ik geef je een week om terug te trekken anders verklaren wij officieel de oorlog."
Jammer voor onze mini Hitler in Kiev want de NAVO mag/kan niet ingrijpen want Oekraine is geen lid en de EU heeft absoluut geen zin in een oorlog met Rusland.
Dus wat dan?
Niemand lijkt de aanstaande veranderde situatie te begrijpen en is in euforie over niet geregistreerde Oekranse overwinningen en deserterende Russen.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_206122760
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:52 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Goh.
Stokpaardje gevonden?
Helpt niet echt he? *O*
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:51 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]Feitenvrij lullen is standaard hier, maar dit is gewoon poep naar de muur slingeren en hopen dat er wat blijft plakken.
Eerste keer dat ik die regio benoem en het is een stokpaardje. Dit is je 20e post van vandaag alleen al waarin onze kleine held waarvan ik een poster boven mijn bed heb Hitler of nazi wordt genoemd.

Weet je wel wat een stokpaardje is?
pi_206122770
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:51 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Uit je post waarin je voor nucleaire wapens in de broek scheet had ik moeten halen dat de Russen terecht zijn binnengevallen wat Shell zoekt naar Schaliegas? Feitenvrij lullen is standaard hier, maar dit is gewoon poep naar de muur slingeren en hopen dat er wat blijft plakken.
Ik slinger weinig poep.Weerleggen doe je en kan je het niet.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_206122779
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:54 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
[..]
Eerste keer dat ik die regio benoem en het is een stokpaardje. Dit is je 20e post van vandaag alleen al waarin onze kleine held waarvan ik een poster boven mijn bed heb Hitler of nazi wordt genoemd.

Weet je wel wat een stokpaardje is?
Weet je wel wat een stokpaardje is?
Ja, iemand die een poster van Zelensky boven zn bed heeft hangen. _O- _O- Dat je dit zegt in dit draadje... hahahahahahahaha... _O- _O-
pi_206122813
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:54 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
[..]
Eerste keer dat ik die regio benoem en het is een stokpaardje. Dit is je 20e post van vandaag alleen al waarin onze kleine held waarvan ik een poster boven mijn bed heb

grapje zeker?
  dinsdag 27 september 2022 @ 21:00:59 #286
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206122831
quote:
Hahaha onderzoek afgerond en nu nooit meer over praten :7
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 27 september 2022 @ 21:01:49 #287
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206122840
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:47 schreef ZOA het volgende:

[..]
Ja.. en ik zou me toch zorgen maken over WCeend Rusland.Zodra Rusland stelt dat Russisch grondgebied wordt aangevallen.
Want?
Ze hebben zo'n beetje elk land in de eu al eens gedreigd te nuken.
Hun leger staat aan de grens waar de grens nog enigszins open stond.
Wat er momenteel nog van hun invasie leger over is heeft zich momenteel ingegraven en verder komt het niet.
De uitslagen van referendum waren al bekend al ver voor men berhaupt dacht aan een referendum.

Ik maak me niet zoveel zorgen de meeste van de Russische meuk is zo oud dat het hoogstwaarschijnlijk niet eens Rusland uit komt en op eigen gebied valt.

Maar goed het topic is WW3 en dichtbij WW3 is het de afgelopen voorspellingen op BnW nog niet geweest.


En Rusland wint wel? Wat wint men???

Niks.. nog minder dan niks wel scenario ik me ook bedenk.
Er valt niks meer te halen, alleen verliezen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206122896
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:59 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
grapje zeker?
Scherp van je.
pi_206122907
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 21:01 schreef theguyver het volgende:

[..]
Want?
Ze hebben zo'n beetje elk land in de eu al eens gedreigd te nuken.
Hun leger staat aan de grens waar de grens nog enigszins open stond.
Wat er momenteel nog van hun invasie leger over is heeft zich momenteel ingegraven en verder komt het niet.
De uitslagen van referendum waren al bekend al ver voor men berhaupt dacht aan een referendum.

Ik maak me niet zoveel zorgen de meeste van de Russische meuk is zo oud dat het hoogstwaarschijnlijk niet eens Rusland uit komt en op eigen gebied valt.

Maar goed het topic is WW3 en dichtbij WW3 is het de afgelopen voorspellingen op BnW nog niet geweest.

En Rusland wint wel? Wat wint men???

Niks.. nog minder dan niks wel scenario ik me ook bedenk.
Er valt niks meer te halen, alleen verliezen.
Ahum.... :Y

Plus wat lekkere haventjes. *O*
pi_206122938
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 21:01 schreef theguyver het volgende:

[..]
Want?
Ze hebben zo'n beetje elk land in de eu al eens gedreigd te nuken.
Hun leger staat aan de grens waar de grens nog enigszins open stond.
Wat er momenteel nog van hun invasie leger over is heeft zich momenteel ingegraven en verder komt het niet.
De uitslagen van referendum waren al bekend al ver voor men berhaupt dacht aan een referendum.

Ik maak me niet zoveel zorgen de meeste van de Russische meuk is zo oud dat het hoogstwaarschijnlijk niet eens Rusland uit komt en op eigen gebied valt.

Maar goed het topic is WW3 en dichtbij WW3 is het de afgelopen voorspellingen op BnW nog niet geweest.


En Rusland wint wel? Wat wint men???

Niks.. nog minder dan niks wel scenario ik me ook bedenk.
Er valt niks meer te halen, alleen verliezen.
Probeer je nu de kolonialisatie van Oekrane door EU VS te vededigen?
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  dinsdag 27 september 2022 @ 21:10:03 #291
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206122939
quote:
Oekrane heeft een onderzeer..
;) En die heeft schijnbaar een stukje omgevaren.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 27 september 2022 @ 21:11:44 #292
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206122957
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 21:07 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ahum.... :Y
[ afbeelding ]
Plus wat lekkere haventjes. *O*
Juist.. nu nog voor eeuwig een enorm leger daar vast houden..
Wel lastig als groot gedeelte van de oproepkrachten aan de grens van ander land staat.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 27 september 2022 @ 21:13:33 #293
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206122980
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 21:09 schreef ZOA het volgende:

[..]
Probeer je nu de kolonialisatie van Oekrane door EU VS te vededigen?
Oekrane verdedigd zichzelf.
Men geeft alleen wapens om zichzelf te verdedigen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206123010
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 21:11 schreef theguyver het volgende:

[..]
Juist.. nu nog voor eeuwig een enorm leger daar vast houden..
Wel lastig als groot gedeelte van de oproepkrachten aan de grens van ander land staat.
Hoezo?
Die regio's hun soldaten worden nu onderdeel van het Russische leger plus zal er nu verder georganiseerd en uitgebreid worden.
En reken maar dat die gasten hun grondgebied fanatiek zullen verdedigen tegen de agressieve Oekrainiers. :Y
  dinsdag 27 september 2022 @ 21:18:10 #295
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206123053
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 21:15 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Hoezo?
Die regio's hun soldaten worden nu onderdeel van het Russische leger plus zal er nu verder georganiseerd en uitgebreid worden.
En reken maar dat die gasten hun grondgebied fanatiek zullen verdedigen tegen de agressieve Oekrainiers. :Y
Ah dus als je ander land binnen valt ben je dus agressief.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206123081
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 21:18 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ah dus als je ander land binnen valt ben je dus agressief.
Als je je eigen burgerbevolking buitenspel zet middels een georkestreerde coup EN je eigen burgers aanvalt met een (Nazi) leger ben je aardig agressief ja....
pi_206123092
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 21:13 schreef theguyver het volgende:

[..]
Oekrane verdedigd zichzelf.
Men geeft alleen wapens om zichzelf te verdedigen.
En waarom geef je die wapens? Als een onnozele zonder enig historisch cultureel of als voorvechter van whatever? Uitleg onderbouwend en zinnig.. voor wat geef jij wapens?
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  dinsdag 27 september 2022 @ 21:23:56 #298
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206123152
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 21:20 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Als je je eigen burgerbevolking buitenspel zet middels een georkestreerde coup EN je eigen burgers aanvalt met een (Nazi) leger ben je aardig agressief ja....
Zoals Tsjetsjeni.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206123183
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 21:23 schreef theguyver het volgende:

[..]
Zoals Tsjetsjeni.
Lul er niet omheen vent.
Geef eens duidelijk antwoord.
Of heb jij ook een poster van Zelensky boven je bedje hangen? _O-
pi_206123242
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 21:24 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Lul er niet omheen vent.
Geef eens duidelijk antwoord.
Of heb jij ook een poster van Zelensky boven je bedje hangen? _O-
Komedianten hebben nou eenmaal fans. Ik heb jarenlang, 25 jaar ofzo genoten van Zelensky.. ik moest lachen toen Mark Rutte hem een vriend noemde...
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  dinsdag 27 september 2022 @ 21:28:56 #301
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206123255
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 21:24 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Lul er niet omheen vent.
Geef eens duidelijk antwoord.
Of heb jij ook een poster van Zelensky boven je bedje hangen? _O-
Of van Biden ...
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')