abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206105281
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 08:36 schreef KNAK het volgende:

[..]
En zo heb ik als horecaondernemer een mooie front-row seat, al sinds het begin van de Corona hoax. Eerste rang zitplekje van waar ik de één na de ander om zie tuimelen. Was het niet door Corona, is het wel door de bizarre stijgingen van…alles.
Ik zie energie nota’s van mede ondernemers waar je stijl van achterover slaat. Marges die slechter dan slecht zijn vanwege de enorme prijsstijgingen van de inkoop. De medewerker die het werk voor het uitkiezen heeft en eisen kan stellen (=hogere personeelskosten) Alle NOW hulp beginnen ze bij de overlevers terug te vorderen en verdere hulp mbt die totaal geschifte energieprijzen kan men vergeten en ga zo maar door.
De ellende is ongekend groot.
In Moldavie zijn nu massa protesten aan de gang.
Hun regering is pro Westen en nu zijn de energieprijzen zo hoog geworden dat de burgers de Regering weg wil hebben en dat de banden met Rusland worden hersteld.
pi_206105297
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 08:28 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
:')
Roger Waters is een zeer bekende anti oorlog protesteerder en uiteraard een bekende muzikant.
Goed geinformeerd en weet waar hij over spreekt.

Maar vooral negeren hoor want anders komt de smerige waarheid naar boven...
  maandag 26 september 2022 @ 08:50:47 #103
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_206105318
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 08:36 schreef KNAK het volgende:

[..]
En zo heb ik als horecaondernemer een mooie front-row seat, al sinds het begin van de Corona hoax. Eerste rang zitplekje van waar ik de één na de ander om zie tuimelen. Was het niet door Corona, is het wel door de bizarre stijgingen van…alles.
Ik zie energie nota’s van mede ondernemers waar je stijl van achterover slaat. Marges die slechter dan slecht zijn vanwege de enorme prijsstijgingen van de inkoop. De medewerker die het werk voor het uitkiezen heeft en eisen kan stellen (=hogere personeelskosten) Alle NOW hulp beginnen ze bij de overlevers terug te vorderen en verdere hulp mbt die totaal geschifte energieprijzen kan men vergeten en ga zo maar door.
De ellende is ongekend groot.
Daan gaan ze maar gewoon failliet ;(
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_206105340
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 08:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Dit is zoooooo slecht voor Nederland/EU.
En die clowns in de Regeringen/Brussel doen letterlijk niets.
pi_206105349
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 08:50 schreef controlaltdelete het volgende:

Hey je moet dit toejuichen hé
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 26 september 2022 @ 09:02:33 #106
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_206105398
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 08:55 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Hey je moet dit toejuichen hé
Oja goed advies was dat, die ondernemers moeten niet zo zeuren we moeten per slotte alles eraan doen om de Oekraïne te helpen voor je het weet lopen de Russen hier door de straat. :z
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_206105450
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 09:02 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Oja goed advies was dat, die ondernemers moeten niet zo zeuren we moeten per slotte alles eraan doen om de Oekraïne te helpen voor je het weet lopen de Russen hier door de straat. :z
Dat is toch treurig als Nederlanders/Belgen/rest EU dit nu nog geloven?
pi_206105521

Nog even over deze reportage.

Er wordt toch duidelijk verteld door de Duitse waarnemer dat er van over de hele wereld neutrale waarnemers zijn uitgenodigd en dat zij verschillende districten zullen bezoeken.

Ook laat de reportage zien dat mensen niet altijd even blij zijn om geintervieuwd te worden en angstig zijn. Vermoedelijk pro Oekrainische inwoners.
Hopelijk worden hun rechten gerespecteerd na de overname.

Ook wordt er duidelijk vermeldt dat er intimidatie vanuit Kiev komt en dat het leven zeer zwaar was onder Oekrainisch bewind.

Hieronder het 2de deel.
pi_206106639
Ook in Belgie wordt volkerenhaat gepromoot door de hoogste rangen

quote:
Premier De Croo is geen voorstander van opvang Russische dienstweigeraars in Europ

Premier Alexander De Croo wil niet dat Europa de deur openzet voor Russen die in hun land de militaire mobilisatie ontvluchten. Daarover woedt momenteel een discussie tussen de Europese lidstaten. "We moeten een gezamenlijk Europees standpunt innemen, maar van Belgische kant kijk ik daar met enige scepsis naar", zegt hij
Sinds Poetin een gedeeltelijke militaire mobilisatie aankondigde eerder deze week, proberen heel wat Russen het land te ontvluchten, met het vliegtuig of met de auto. Morgen komen de EU-ambassadeurs bijeen om te overleggen hoe er dient te worden omgegaan met de problematiek van Russen die vluchten naar de EU. De meningen zijn verdeeld: Tsjechië en de Baltische staten willen geen Russische deserteurs accepteren. Duitsland is daar wel toe bereid.

"We moeten daar een Europees standpunt over vormen, maar van Belgische kant kijk ik daar met enige scepsis naar", zegt premier De Croo. "Het kan niet de bedoeling zijn om te zeggen aan alle Russen die dienst weigeren of die het niet eens zijn met het regime: kom maar naar Europa, we zetten de deur open. Vandaag keert België bijna geen visa uit aan Russen en voorlopig wil ik dat graag zo houden."

De premier zegt dat hij dat standpunt zal verdedigen rond de Europese tafel, maar dat hij openstaat voor discussie. "Je hebt een Frans spreekwoor dat zegt: "Quand tous les dégoutés seront partis, il ne restera que les dégoutants" (als al diegenen die walgen weg zijn, blijven alleen de walgelijken over, red.). Ik denk ook dat het ten opzichte van de vele Oekraïense vluchtelingen die we in ons land opvangen, een moeilijk signaal zou zijn om nu opeens ook Russen te gaan opvangen."

https://www.msn.com/nl-be(...)4b709d29e89846d2c676
:N
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206106991
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 11:12 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Welke dienstweigeraars hebben ze het over?
Ik zie honderden Russen die zich aanmelden, zelfs spontaan zonder oproep.
Er zullen absoluut fouten zijn gemaakt bij de oproepen omdat mensen hun gezondheids status in de loop der jaren veranderd zijn, zo ook familie omstandigheden.
Er zullen zat mensen de grens over gaan die misschien VERWACHTEN dat dit dus een full scale oorlog gaat worden met eventuele nuke aanvallen.
En als je bent opgeroepen en je vlucht dan ben je, vanuit mijn oogpunt, fout bezig maar dat moet iedereen voor zichzelf verantwoorden.
Ik zag een filmpje van DW, duitse tv zender die super anti Rusland is en de meest notoire onzin verkondigd, en je ziet wel wat rijen staan bij de Finse grens en wat mensen uitstapen op een Turks vliegveld maar voor de rest geen enkel keihard bewijs dat er een "exodus" aan de gang is.
  maandag 26 september 2022 @ 11:44:51 #111
451005 Grems
Clown World
pi_206107005
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 11:12 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Vanuit Casablanca tot Dhaka dient iedere man tussen de 15 en 45 zo snel mogelijk geïmporteerd te worden maar mensen die dienst weigeren aan Hitler 2.0* kunnen doodvallen _O-

*MSM factchecked
pi_206107061
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 11:44 schreef Grems het volgende:

[..]
Vanuit Casablanca tot Dhaka dient iedere man tussen de 15 en 45 zo snel mogelijk geïmporteerd te worden maar mensen die dienst weigeren aan Hitler 2.0* kunnen doodvallen _O-

*MSM factchecked
De mentaliteit op dit moment in het Westen is: Een goede Rus is een dode Rus.

Behoorlijk walgelijk.
  maandag 26 september 2022 @ 11:53:15 #113
451005 Grems
Clown World
pi_206107093
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 11:50 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
De mentaliteit op dit moment in het Westen is: Een goede Rus is een dode Rus.

Behoorlijk walgelijk.
Bizar hoe makkelijk de gemiddelde mens te bespelen is. Ook echt in slechts een paar maanden, benieuwd wie er na de wappies en de Russen aan de beurt zijn om ontmenst te worden.
pi_206107155
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 11:53 schreef Grems het volgende:

[..]
Bizar hoe makkelijk de gemiddelde mens te bespelen is. Ook echt in slechts een paar maanden, benieuwd wie er na de wappies en de Russen aan de beurt zijn om ontmenst te worden.
Ben bang dat het de China wordt of een land wat meer Russisch gezindt is.
Iran staat zeer hoog op het lijstje.
pi_206107232
https://nos.nl/artikel/24(...)h-registratiekantoor

Blijkbaar hebben toch niet alle Russen zin om te sterven in deze oorlog.
pi_206107273
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 12:04 schreef Glazenmaker het volgende:

Incidentje.
De rest doet zijn plicht.
De referenda gaan prima. Gelukkig geen raketaanvallen van Zelenski maar dat kan zomaar veranderen.
Hopelijk krijgen die mensen in de Donbass regio's nu eindelijk eens vrede en veiligheid.
pi_206107305
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 12:04 schreef Glazenmaker het volgende:

NOS dus sowieso niet weer, dat weet je toch?
pi_206107314
Sowieso belachelijk dat we vluchtende Russen niet opvangen. Net zoals uit elk ander land waar een totaal mongool een oorlog denkt te moeten starten moet je mensen die daar niks van willen weten opvangen in veilige Landen.
pi_206107416
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 12:11 schreef Questular het volgende:

Waarom ?
Ik post hier bijna enkel "reguliere" media.
Heb nog geen russische propaganda gepost, en toch krijg ik steeds weer die stempel.
pi_206107493
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 12:11 schreef Questular het volgende:

[..]
Uncle is zuur, maar ik vond het wel een leuk grapje hoor!
pi_206107516
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 12:27 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Uncle is zuur, maar ik vond het wel een leuk grapje hoor!
Jep ik heb een reputatie hoog te houden
pi_206107535
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 12:21 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Waarom ?
Ik post hier bijna enkel "reguliere" media.
Heb nog geen russische propaganda gepost, en toch krijg ik steeds weer die stempel.
Dat hoor je meestal als je Zelensky zn kont niet kust.
pi_206107989
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 09:08 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Dat is toch treurig als Nederlanders/Belgen/rest EU dit nu nog geloven?
Dat komt doordat maar 1 kant van het verhaal belicht word. Ik weet dat het er rommelt daar sinds 2014, maar het fijne weet ik er niet van. en vlak die Ursula von der Leyen ook niet uit. die zicht bij voorbaat al Ukraine hoort bij de EU en meer wapens daarheen.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_206108055
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 09:21 schreef Schaamlap het volgende:

Nog even over deze reportage.

Er wordt toch duidelijk verteld door de Duitse waarnemer dat er van over de hele wereld neutrale waarnemers zijn uitgenodigd en dat zij verschillende districten zullen bezoeken.

Ook laat de reportage zien dat mensen niet altijd even blij zijn om geintervieuwd te worden en angstig zijn. Vermoedelijk pro Oekrainische inwoners.
Hopelijk worden hun rechten gerespecteerd na de overname.

Ook wordt er duidelijk vermeldt dat er intimidatie vanuit Kiev komt en dat het leven zeer zwaar was onder Oekrainisch bewind.

Hieronder het 2de deel.
Wat ben je toch goedgelovig. _O- Neutrale waarnemers uitgenodigd door rusland, om in een gebied wat niet van hen is, een nep referendum te houden als bezettingsmacht.

Dat je dit allemaal zo claimt maakt je een Rusland trol. Er is volgens mij niemand die zo dom is om te geloven dat dit 'referendum' correct verloopt.
pi_206108108
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:19 schreef The_End het volgende:

[..]
Wat ben je toch goedgelovig. _O- Neutrale waarnemers uitgenodigd door rusland, om in een gebied wat niet van hen is, een nep referendum te houden als bezettingsmacht.

Dat je dit allemaal zo claimt maakt je een Rusland trol. Er is volgens mij niemand die zo dom is om te geloven dat dit 'referendum' correct verloopt.
Ik claim niets maar ik ken deze reporter al heel lang (hij volgt de oorlog van dichtbij) + dat er daar een Duitse meneer rondloopt die dit al meer heeft gedaan, zegt mij genoeg.
Dat gebeurde namelijk ook in de Krim bij hun referendum. Daar waren idd onafhankelijke waarnemers aanwezig.
Maar het Westen schreeuwt meteen van de daken dat alles fake is ZONDER daar enig bewijs van te geven.
Dus wie is er hier nu dom? ^O^
pi_206108162
https://nos.nl/artikel/24(...)op-school-in-rusland
Nu blijken de nazi's toch in Rusland te wonen.
pi_206108167
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:26 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ik claim niets maar ik ken deze reporter al heel lang (hij volgt de oorlog van dichtbij) + dat er daar een Duitse meneer rondloopt die dit al meer heeft gedaan, zegt mij genoeg.
Dat gebeurde namelijk ook in de Krim bij hun referendum. Daar waren idd onafhankelijke waarnemers aanwezig.
Maar het Westen schreeuwt meteen van de daken dat alles fake is ZONDER daar enig bewijs van te geven.
Jij, het zijn geen onafhankelijke waarnemers. Je wordt in de maling genomen of je liegt.

Het is sowieso een nep referendum. Rusland heeft het recht niet om daar een referendum te houden. Net zoals bij het Krim 'referendum'.
pi_206108179
Een stukje uit de New York Times:

One Ukrainian soldier, speaking anonymously because he was not authorized to publicly discuss casualties, said that during a recent assault, “we lost 50 guys in two hours.” In another place, said the soldier, who works closely with different frontline units, “hundreds” of Ukrainian troops were killed or wounded while trying to take a single village, which is still in Russian hands.

Across the occupied south — a wide crescent of fields, villages and cities along the Dnipro River and the Black Sea — the Russians have built formidable defenses: trenches zigzagging along irrigation canals; fortified bunkers; pillboxes; foxholes; even tank trenches carved out of the earth by bulldozers and covered with concrete slabs that enable the Russians to blast shells from positions that are very difficult for the Ukrainians to hit.

“This is a different kind of war,” said Iryna Vereshchagina, a volunteer doctor working near the front lines. “We’re attacking the Russians but there’s a big payment for this.”
She said that of the hundreds of battlefield casualties she has treated, she has not seen a single gunshot wound.
“So many people are getting blown up,” she said.
She looked down at her boots. “Sometimes,” she said, “there are just pieces of people left.”
pi_206108194
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:36 schreef Schaamlap het volgende:
Een stukje uit de New York Times:

One Ukrainian soldier, speaking anonymously because he was not authorized to publicly discuss casualties, said that during a recent assault, “we lost 50 guys in two hours.” In another place, said the soldier, who works closely with different frontline units, “hundreds” of Ukrainian troops were killed or wounded while trying to take a single village, which is still in Russian hands.

Across the occupied south — a wide crescent of fields, villages and cities along the Dnipro River and the Black Sea — the Russians have built formidable defenses: trenches zigzagging along irrigation canals; fortified bunkers; pillboxes; foxholes; even tank trenches carved out of the earth by bulldozers and covered with concrete slabs that enable the Russians to blast shells from positions that are very difficult for the Ukrainians to hit.

“This is a different kind of war,” said Iryna Vereshchagina, a volunteer doctor working near the front lines. “We’re attacking the Russians but there’s a big payment for this.”
She said that of the hundreds of battlefield casualties she has treated, she has not seen a single gunshot wound.
“So many people are getting blown up,” she said.
She looked down at her boots. “Sometimes,” she said, “there are just pieces of people left.”
Het is inderdaad schofterig wat de Russen daar doen.
pi_206108196
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:34 schreef The_End het volgende:

[..]
Jij, het zijn geen onafhankelijke waarnemers. Je wordt in de maling genomen of je liegt.

Het is sowieso een nep referendum. Rusland heeft het recht niet om daar een referendum te houden. Net zoals bij het Krim 'referendum'.
Dat is jou mening.
Maar daar verander jij ook niets aan.
Die regio's gaan naar Rusland.
Klaar.
pi_206108201
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:38 schreef The_End het volgende:

[..]
Het is inderdaad schofterig wat de Russen daar doen.
Ja dat is nu oorlog.
Beetje anders dan een pc spelletje of een heroische USA film.
pi_206108202
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:38 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Dat is jou mening.
Maar daar verander jij ook niets aan.
Die regio's gaan naar Rusland.
Klaar.
Zou zo maar kunnen. Kutland dat Rusland.
pi_206108206
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:26 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Even buiten beschouwing gelaten of het fake is, is het in ieder geval illegaal. Het is net als dat Nederland naar Duitsland gaat om daar een referendum te houden. Dat kan niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206108209
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:38 schreef The_End het volgende:

[..]
Zou zo maar kunnen. Kutland dat Rusland.
Bedankt voor je mening. :Y
pi_206108214
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:39 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Bedankt voor je mening. :Y
Bedankt voor jouw mening! 8)7

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2022 13:40:19 ]
pi_206108234
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2022 13:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Even buiten beschouwing gelaten of het fake is, is het in ieder geval illegaal. Het is net als dat Nederland naar Duitsland gaat om daar een referendum te houden. Dat kan niet.
Dit kan wel zeker.
VN verordering en rechten van de mens staat dat duidelijk in.
Dat werd ook toegepast bij Kosovo dus kan dat hier ook.

What is self-determination according to the UN?
What is Self-determination? Essentially, the right to self-determination is the right of a people to determine its own destiny. In particular, the principle allows a people to choose its own political status and to determine its own form of economic, cultural and social development
pi_206108247
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:42 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Dit kan wel zeker.
Kan je even laten zien waar dit geregeld is voor de nep referenda in Ukraine?
pi_206108250
quote:

[..]
Dit kan wel zeker.
Hoe werd dat toegepast in Kosovo? Welke VN verordening is dat?

Het zou wel gek zijn dat het volgens een VN verordening kan, maar dat diezelfde VN ertegen ageert.
pi_206108259
quote:

[..]
Dit kan wel zeker.

What is Self-determination? Essentially, the right to self-determination is the right of a people to determine its own destiny. In particular, the principle allows a people to choose its own political status and to determine its own form of economic, cultural and social development
O, dus mensen zelf? Dus Russen mogen dat niet bepalen voor anderen? 8)7
pi_206108265
quote:

[..]
Dit kan wel zeker.

Maar dat gebeurt helemaal niet. De mensen in de betreffende gebieden hebben namelijk niets georganiseerd, maar een andere natie legt ze dat op. Dat is heel iets anders dan self-determination.
pi_206108267
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2022 13:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Hoe werd dat toegepast in Kosovo? Welke VN verordening is dat?

Het zou wel gek zijn dat het volgens een VN verordening kan, maar dat diezelfde VN ertegen ageert.
Kijk je hebt het door.
Als het Westen het ok vindt dan kan dat zomaar maar als de inwoners van de Donbass dit willen, gesteund door Rusland, dan kan het opeens niet.
Die regel werd namelijk ook toegepast/genoemd in het Kiev akkoord.
pi_206108277
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:44 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Kijk je hebt het door.
Als het Westen het ok vindt dan kan dat zomaar maar als de inwoners van de Donbass dit willen, gesteund door Rusland, dan kan het opeens niet.
Die regel werd namelijk ook toegepast/genoemd in het Kiev akkoord.
Nee, dat is niet waar. Het westen houdt daar geen referendum en ook de inwoners van de Donbass niet. De Russen houden het nep referendum.
pi_206108281
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2022 13:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Maar dat gebeurt helemaal niet. De mensen in de betreffende gebieden hebben namelijk niets georganiseerd, maar een andere natie legt ze dat op. Dat is heel iets anders dan self-determination.
ook weer fout.
De gekozen regeringen/vertegenwoordigers van deze provincies hebben dit georganiseerd.

Jezus, weten jullie nu echt helemaal niets??
pi_206108291
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:46 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
ook weer fout.
De gekozen regeringen/vertegenwoordigers van deze provincies hebben dit georganiseerd.

Dat is niet de gekozen regering. Dat is een leugen van jouw kant. De russen hebben er nu de touwtjes in handen.
pi_206108378
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:46 schreef The_End het volgende:

[..]
Dat is niet de gekozen regering. Dat is een leugen van jouw kant. De russen hebben er nu de touwtjes in handen.
Ok joh. :W
pi_206108685
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:55 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ok joh. :W
Bedankt voor je mening!
pi_206108702
https://twitter.com/wartr(...)_x4hkTHKoTCK8fF-RrYQ
De net gemobiliseerde mannen zijn helemaal klaar voor de oorlog!
pi_206108901
https://twitter.com/Isa_Y(...)_x4hkTHKoTCK8fF-RrYQ
Hier worden de mannen alvast wat harder gemaakt. Niet dat het nodig is want de ukies worden toch al sinds februari binnen 3 dagen verslagen.

quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:46 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
ook weer fout.

Echt sukkels he!? Natuurlijk zijn die vertegenwoordigers gekozen. Deze stoere man heeft het gedaan tussen het worstelen met beren!

pi_206109106
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 14:32 schreef Glazenmaker het volgende:
https://twitter.com/wartr(...)_x4hkTHKoTCK8fF-RrYQ
De net gemobiliseerde mannen zijn helemaal klaar voor de oorlog!
Twitter... _O- Ja typisch iets voor jou.. _O- _O-
pi_206109114
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 15:08 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Twitter... _O- Ja typisch iets voor jou.. _O- _O-
8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')