Ok +1 voor domste commentquote:Op zondag 25 september 2022 21:04 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nee door tot de laatste BNW'er voor zijn te hoge vaste lasten uit huis is gezet!
En ondertussen gaat de middenklasse in Europa kapot, komt dat even goed uit.quote:Op zondag 25 september 2022 21:03 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Jep dankzij ons moeten ze er allemaal aan...proud
Het is mij om het even we er wint tbh maar dat gedweep met die laatste Oekraïner vind ik wat vermoeiendquote:Op zondag 25 september 2022 21:04 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dream on...tenzij je wil gaan nuken...en dan nog
Mss komen enkelen hier pas dan tot het besef wat ze toegejuichd hebbenquote:Op zondag 25 september 2022 21:05 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
En ondertussen gaat de middenklasse in Europa kapot, komt dat even goed uit.
Ik niet...quote:Op zondag 25 september 2022 21:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het is mij om het even we er wint tbh maar dat gedweep met die laatste Oekraïner vind ik wat vermoeiend
Vermoeiend of confronterend? Mede dankzij NL/EU blijft die oorlog doorgaan met steeds meer slachtoffers en verdere escalatie. En nooit heb je iemand van onze kant gehoord over de-escalatie, hoorde wel dat China en Turkije Rusland heeft verteld dat ze beter kunnen stoppen met die oorlog.quote:Op zondag 25 september 2022 21:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het is mij om het even we er wint tbh maar dat gedweep met die laatste Oekraïner vind ik wat vermoeiend
heb je geen eigen mening?quote:Op zondag 25 september 2022 21:08 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik niet...
"Ergens anders" dwepen ze continu met de laatste rus...goede balans voor jou
Het is door hen dat ik zo doe
Ja prima moet je wel ammo er voor hebben..quote:Op zondag 25 september 2022 20:51 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja voor artillerie...vanop afstand aan flarden schieten
voorlopig worden er nog meer oekrainers geboren dan dat er doodgaanquote:Op zondag 25 september 2022 21:09 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Vermoeiend of confronterend? Mede dankzij NL/EU blijft die oorlog doorgaan met steeds meer slachtoffers en verdere escalatie. En nooit heb je iemand van onze kant gehoord over de-escalatie, hoorde wel dat China en Turkije Rusland heeft verteld dat ze beter kunnen stoppen met die oorlog.
Sure, dat heeft Rusland nu al paar keer gedaan daardoor zijn ze op verschillende plekken hun front kwijt je weet wel Kiev en de hele noordkant.quote:Op zondag 25 september 2022 20:49 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ze overgalopperen ... easy pray
Van Macron heb ik gemist, zou mooi als dat vanuit de EU komt.quote:Op zondag 25 september 2022 21:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
voorlopig worden er nog meer oekrainers geboren dan dat er doodgaan
dus ja ... vermoeiend
edit: en Macron zei een tijdje terug dat ze beter konden onderhandelen toch?
Zelensky zei 'nope' net als Poetin 'nope' zegt tegen Erdo
als die twee met elkaar willen knokken dan moeten ze dat vooral doen
Jep hebben we in Kherson gezienquote:Op zondag 25 september 2022 21:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja prima moet je wel ammo er voor hebben..
https://www.politico.eu/a(...)elp-putin-save-face/quote:Op zondag 25 september 2022 21:14 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Van Macron heb ik gemist, zou mooi als dat vanuit de EU komt.
Ja ze komen net als de eerste keer dat ze kwamen.quote:Op zondag 25 september 2022 17:43 schreef Schaamlap het volgende:
Ondanks al het gezemel hier zijn de feiten onweerlegbaar:
4) Duizenden Tsjetjenen zijn onder weg naar Oekraine.
Zou jij ondertussen al moeten weten maar wordt nu compleet ondergesneeuwd met al dat zinloos geleuter hier.quote:
Marvin is behoorlijk vaak naar Moskou geweest voor de inval, en ook paar weken geleden nog geprobeerd te onderhandelen.quote:Op zondag 25 september 2022 21:14 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Van Macron heb ik gemist, zou mooi als dat vanuit de EU komt.
quote:Op zondag 25 september 2022 21:17 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zou jij ondertussen al moeten weten maar wordt nu compleet ondergesneeuwd met al dat zinloos geleuter hier.
Dus geef ik ze maar waar ze voor komrn
Enig idee waarom Rusland in midden amper meer oprukt?quote:Op zondag 25 september 2022 21:15 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Jep hebben we in Kherson gezien
Omg omg omgquote:Op zondag 25 september 2022 21:24 schreef Ali_boo het volgende:
lol
FB / Brave New World
Heeft verder weinig met dit topic te maken, maar ik plaats het toch hier omdat ik toevallig getagged werd
Maak je niet druk.quote:Op zondag 25 september 2022 21:36 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Omg omg omg
Zielige nws'ers gaan wat wenen over bnw ofwa????
Omg
Zij mogen juichen over dode russen en mods die vragen achter filmpjes ervan.
En nu willen ze ons hier de mond snoeren???
Omg
Sure, het helpt als je dan ook oprukt, richting West niet oost.quote:Op zondag 25 september 2022 21:40 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Maak je niet druk.
De Russen gaan dit gewoonweg winnen.
De eerste klap wordt zodirekt dat Oekraine het Zuiden en flink wat havens kwijt is.
Orcs? Wat heeft LOTR er nu mee te maken?quote:Op zondag 25 september 2022 20:55 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ga wenen in nws waar ze juichen om dode orcs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |