abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_206095726


Kelly Osborne:



Madonna:




De dames van friends, op Lisa Kudrow na:

Charlotte Crosby:


Heather Locklear:


Gwen Stefani kwam ik ook nog tegen:
pi_206095760
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 11:30 schreef Blues het volgende:
Ik vind die gezichten van vrouwen die zo'n laag make-up dragen dat ze ervan glimmen zo lelijk en onnatuurlijk! Bovenop je gebotoxte koppie :{
Ik krijg op mijn Facebook constant korte filmpjes (geen idee waar dat vandaan komt) waar ze aan het make-uppen zijn. Als je ziet hoeveel meuk er op een gezicht gesmeerd wordt, echt wtf. Een beetje make up, prima. Maar zo'n plamuurlaag is gewoon vies.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 25 september 2022 @ 11:42:40 #3
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206095804
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 11:36 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik krijg op mijn Facebook constant korte filmpjes (geen idee waar dat vandaan komt) waar ze aan het make-uppen zijn. Als je ziet hoeveel meuk er op een gezicht gesmeerd wordt, echt wtf. Een beetje make up, prima. Maar zo'n plamuurlaag is gewoon vies.
Ik heb geen Facebook (wel Insta) maar ik vraag me af wat je bedoelt met een ‘plamuurlaag’? Vooral eentje die ‘gewoon vies’ is? Ik kom niet vaak video’s tegen met echt extreme plamuurlagen? Tenzij je foundation en concealer al meetelt (en evt primer)?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_206095835
quote:
17s.gif Op zondag 25 september 2022 11:42 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik heb geen Facebook (wel Insta) maar ik vraag me af wat je bedoelt met een ‘plamuurlaag’? Vooral eentje die ‘gewoon vies’ is? Ik kom niet vaak video’s tegen met echt extreme plamuurlagen? Tenzij je foundation en concealer al meetelt (en evt primer)?
Ik heb totaal geen idee hoe dat allemaal heet, want ik draag nooit makeup. Maar sowieso een laag waardoor je huid niet normaal kan ademen vind ik al niks.
pi_206095903
quote:
17s.gif Op zondag 25 september 2022 11:42 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik heb geen Facebook (wel Insta) maar ik vraag me af wat je bedoelt met een ‘plamuurlaag’? Vooral eentje die ‘gewoon vies’ is? Ik kom niet vaak video’s tegen met echt extreme plamuurlagen? Tenzij je foundation en concealer al meetelt (en evt primer)?
Foundation is voor mij al een plamuurlaag :@ Geen idee wat concealer en primer is.

/geenmake-up hier
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_206095916
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 11:45 schreef Sunshine1982 het volgende:

Ik heb totaal geen idee hoe dat allemaal heet, want ik draag nooit makeup. Maar sowieso een laag waardoor je huid niet normaal kan ademen vind ik al niks.
Ik weet ook niet hoe het allemaal heet en waar het voor is, ik smeer na douchen alleen en ultradun beetje dagcreme van nivea zonder parfum op mijn gezicht, anders voelt het zo 'strakkig' als ik het niet doe. Pure gewoonte ook denk ik.. weet niet echt of het 'nodig' is.

Wat me ook vaak opvalt aan mensen die al die middelen gebruiken, dat ze dan wel hun gezicht insmeren met weet ik wat, maar hun nek vergeten :D
pi_206095954
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 11:56 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik weet ook niet hoe het allemaal heet en waar het voor is, ik smeer na douchen alleen en ultradun beetje dagcreme van nivea zonder parfum op mijn gezicht, anders voelt het zo 'strakkig'.

Wat me ook vaak opvalt aan mensen die al die middelen gebruiken, dat ze dan wel hun gezicht insmeren met weet ik wat, maar hun nek vergeten :D
Dit inderdaad en dan alleen een heel klein beetje creme in de winter. Sommigen smeren zoveel zooi op hun gezicht dat het gaat scheuren. Soort van craquelé, ziet er niet uit....
pi_206095957
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 11:56 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik weet ook niet hoe het allemaal heet en waar het voor is, ik smeer na douchen alleen en ultradun beetje dagcreme van nivea zonder parfum op mijn gezicht, anders voelt het zo 'strakkig' als ik het niet doe. Pure gewoonte ook denk ik.. weet niet echt of het 'nodig' is.

Wat me ook vaak opvalt aan mensen die al die middelen gebruiken, dat ze dan wel hun gezicht insmeren met weet ik wat, maar hun nek vergeten :D
Hier ook gewoon alleen maar crème :Y Heel af en toe oogpotlood, mascara en lippenstift.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_206095963
Zwitsal op het wangetje in de winter/koude dagen, L'Oréal de gewone dagen.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 25 september 2022 @ 13:10:21 #10
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206096505
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 11:45 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik heb totaal geen idee hoe dat allemaal heet, want ik draag nooit makeup. Maar sowieso een laag waardoor je huid niet normaal kan ademen vind ik al niks.
Je huid kan overigens prima ademen* met foundation overigens, hoor. Make-up in het algemeen vind je dus een plamuurlaag en vies? Ik was gewoon even benieuwd omdat ik altijd wat hoor over ‘plamuurlagen’ als iemand simpelweg make-up draagt, :') :+.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_206096763
quote:
17s.gif Op zondag 25 september 2022 13:10 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Je huid kan overigens prima ademen* met foundation overigens, hoor. Make-up in het algemeen vind je dus een plamuurlaag en vies? Ik was gewoon even benieuwd omdat ik altijd wat hoor over ‘plamuurlagen’ als iemand simpelweg make-up draagt, :') :+.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha, je hebt gelijk.

Ieder zijn ding hoor :) Ik vind zo'n tuturial wel altijd leuk om te zien, maar om zelf dat allemaal op mijn bakkes te moeten hebben, ik pas. Vooral niet als het warm weer is :P
  zondag 25 september 2022 @ 13:58:35 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_206096956
Ik draag naar deze standaarden ook altijd een vieze dikke plamuurlaag denk ik :+
disclaimer
  zondag 25 september 2022 @ 14:02:09 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206096988
Ik zie voor mezelf het nut van foundation en wat er verder allemaal is niet zo.
Ja, ik heb wat sproeten, nou en?
Maar... het interesseert me ook werkelijk niets, ik zit nu in de trein en heb zelfs geen mascara op.
WYSIWYG.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 25 september 2022 @ 14:03:26 #14
149959 SQ
snelle trees
pi_206096996
Ieder voor zich he. :D ik vind t prima als vrouwen geen make up dragen en ik vind het net zo prima als ze zichzelf volplamuren :+
disclaimer
  zondag 25 september 2022 @ 14:04:52 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206097007
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 14:03 schreef SQ het volgende:
Ieder voor zich he. :D ik vind t prima als vrouwen geen make up dragen en ik vind het net zo prima als ze zichzelf volplamuren :+
Eens.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206097162
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 14:03 schreef SQ het volgende:
Ieder voor zich he. :D ik vind t prima als vrouwen geen make up dragen en ik vind het net zo prima als ze zichzelf volplamuren :+
Dat ja. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206097281
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 14:03 schreef SQ het volgende:
Ieder voor zich he. :D ik vind t prima als vrouwen geen make up dragen en ik vind het net zo prima als ze zichzelf volplamuren :+
^O^
pi_206097355
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 14:03 schreef SQ het volgende:
Ieder voor zich he. :D ik vind t prima als vrouwen geen make up dragen en ik vind het net zo prima als ze zichzelf volplamuren :+
Dat sowieso.

* mascara-klodder gaat rimpels checken :7
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_206097512
Larissa uit 90 Day Fiancé heeft schijnbaar geen navel meer na een operatie t.b.v. plastische chirurgie (en na drie vergeefse pogingen om de navel te herstellen). Maar dat weet ze aardig te verbloemen, als je begrijpt wat ik bedoel.



Voor wie haar niet kent, zo zag ze eruit toen ze nog iets met Coltie had:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206098199
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 14:03 schreef SQ het volgende:
Ieder voor zich he. :D ik vind t prima als vrouwen geen make up dragen en ik vind het net zo prima als ze zichzelf volplamuren :+
En fillers en botox goed gezet is ook prima
pi_206098219
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 15:13 schreef Claudia_x het volgende:
Larissa uit 90 Day Fiancé heeft schijnbaar geen navel meer na een operatie t.b.v. plastische chirurgie (en na drie vergeefse pogingen om de navel te herstellen). Maar dat weet ze aardig te verbloemen, als je begrijpt wat ik bedoel.

[ afbeelding ]

Voor wie haar niet kent, zo zag ze eruit toen ze nog iets met Coltie had:

[ afbeelding ]
RIP navel ;( :D

Eh en whatsup met die ongelijke wenkbrauwen :?
pi_206098225
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 16:51 schreef potjecreme het volgende:


En fillers en botox goed gezet is ook prima
Nooit.
8-)
pi_206098279
Dat wasbordje is ook nep? Ja dus. :')

[ Bericht 72% gewijzigd door Bep-Vetklep op 25-09-2022 17:13:42 ]
pi_206098590
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 15:13 schreef Claudia_x het volgende:

Larissa uit 90 Day Fiancé
Treurig van die mislukte operatie en haar onzekerheid.
Ze was een mooie vrouw en is dat nog steeds.

Ik vond haar vooral erg grappig in de serie, mijn favoriete deelneemster in de hele reeks in dat opzicht (onvergetelijke scènes in die treurige keuken met gokkast), ze heeft helaas ook geestelijke issues.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 26 september 2022 @ 10:26:52 #25
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206106097
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 14:02 schreef Leandra het volgende:
Ik zie voor mezelf het nut van foundation en wat er verder allemaal is niet zo.
Ja, ik heb wat sproeten, nou en?
Maar... het interesseert me ook werkelijk niets, ik zit nu in de trein en heb zelfs geen mascara op.
WYSIWYG.
Ik heb ook sproeten maar denk ook niet dat veel mensen foundation gebruiken om sproeten ‘weg te werken’, maar goed.

Ieder zijn ding!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 26 september 2022 @ 10:29:24 #26
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206106135
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 16:54 schreef Blues het volgende:

[..]
RIP navel ;( :D

Eh en whatsup met die ongelijke wenkbrauwen :?
Zijn die wenkbrauwen niet gewoon een wat slappere spier aan de ene kant dan aan de andere waardoor eentje meer omhoog staat?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_206106183
quote:
17s.gif Op maandag 26 september 2022 10:26 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik heb ook sproeten maar denk ook niet dat veel mensen foundation gebruiken om sproeten ‘weg te werken’, maar goed.

Ieder zijn ding!
Dit. Rode vlekjes, puistjes, donkere kringen.
pi_206106264
Ik zou juist willen dat ik wat ik wat meer handigheid had in make-up zodat ik inderdaad al mijn rode vlekjes en oneffenheden kon verbergen. Maar ik ben geen talent helaas ;(.

Ojaaaa “Larrrriesà” :D. Wel treurig dat ze het zover heeft laten komen, daar zit duidelijk iets niet helemaal goed in de bovenkamer.
pi_206106936
quote:
17s.gif Op maandag 26 september 2022 10:26 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik heb ook sproeten maar denk ook niet dat veel mensen foundation gebruiken om sproeten ‘weg te werken’, maar goed.

Ieder zijn ding!
Ja dit idd, ik heb behoorlijk eczeem in mijn gezicht en door middel van goede make up krijg ik het nagenoeg helemaal weg gewerkt, het is vooral de kunst om het er niet nep uit te laten zien.
pi_206110133
Kelly Osbourne is absoluut niet verspookt.
  maandag 26 september 2022 @ 16:57:06 #31
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_206110207

Sharon Osbourne. Geeft zelf aan dat ze is verspookt tijdens voorgaande facelift
Don't call me Shirley
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 26 september 2022 @ 17:07:15 #32
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206110313
Ze is 69 jaar. Ik vind dat ze er geweldig uitziet, _O_. In elk geval op deze foto. Misschien heb ik een echt vreselijke video of foto gemist. Overigens lees ik dat ze er nu heel blij mee is. Het duurde langer om een beetje te herstellen en dat ze er inderdaad verspookt uitzag maar later niet meer.

I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_206110542
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 16:50 schreef Jauke het volgende:
Kelly Osbourne is absoluut niet verspookt.
Zeker niet inderdaad. Ze ziet er patent uit. Niet echt naturel ofzo, en best wel een intense look, maar stukken beter dan die vadsige heroinehoer die ze vroeger was.
-nee-
  maandag 26 september 2022 @ 23:03:57 #34
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_206114321
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2022 17:30 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Zeker niet inderdaad. Ze ziet er patent uit. Niet echt naturel ofzo, en best wel een intense look, maar stukken beter dan die vadsige heroinehoer die ze vroeger was.
Dit
With love :*
  dinsdag 27 september 2022 @ 00:23:46 #35
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_206114793
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2022 10:40 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zou juist willen dat ik wat ik wat meer handigheid had in make-up zodat ik inderdaad al mijn rode vlekjes en oneffenheden kon verbergen. Maar ik ben geen talent helaas ;(.

Ojaaaa “Larrrriesà” :D. Wel treurig dat ze het zover heeft laten komen, daar zit duidelijk iets niet helemaal goed in de bovenkamer.
Dat heb ik ook. Ik ben niet heel handig met make up. In de winter gebruik ik wel wat bb crème, maar dat verbergt niets, geeft enkel wat verzorging en een fractie minder wit.
Laatst had ik een feestje na 4 nachtdiensten. Dikke kringen onder mijn ogen, dus dacht dat smeer ik wel even weg. Nee dus, zag er echt niet uit. Had nog wel een YouTube filmpje gekeken erover, maar het lukte niet.
Eraf gepoetst en even wat komkommertjes op mijn ogen gelegd. Dat was beter (matig, maar beter).


Maar hoe raak je je navel kwijt? Wat voor (mislukte) operatie hebben we het over?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_206116877
Misschien een mislukte tummy tuck? Dan halen ze behalve vet geloof ik ook overtollig vel weg en krijg je dus vaak een “nieuwe” navel. Zo’n tummy tuck navel is heel herkenbaar.
pi_206118027
quote:
17s.gif Op maandag 26 september 2022 17:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Ze is 69 jaar. Ik vind dat ze er geweldig uitziet, _O_. In elk geval op deze foto. Misschien heb ik een echt vreselijke video of foto gemist. Overigens lees ik dat ze er nu heel blij mee is. Het duurde langer om een beetje te herstellen en dat ze er inderdaad verspookt uitzag maar later niet meer.

[ afbeelding ]
Zonder plamuurlaag - ik durf er bijna niet meer over te beginnen - ziet ze er goed uit, veel minder plastic door de fijne rimpels. Zie dit filmpje. Alleen die lippen vind ik onvergeeflijk.

Dunne lippen:


Dikke lippen:
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator dinsdag 27 september 2022 @ 13:35:48 #38
382129 crew  Donna
pi_206118068
Ja die lippen, zonde.
pi_206118075
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2022 11:34 schreef Smart_ass het volgende:
Misschien een mislukte tummy tuck? Dan halen ze behalve vet geloof ik ook overtollig vel weg en krijg je dus vaak een “nieuwe” navel. Zo’n tummy tuck navel is heel herkenbaar.
Jep, ze zegt daar zelf dit over:

"First botched procedure: My belly button. When I got abdominoplasty, My belly button was removed and disposed without my consent," she explained. "I did 3 very painful revisions to create a belly button. Unfortunately, it was never fixed." Bron
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 27 september 2022 @ 16:18:10 #40
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206119394
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 13:31 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Zonder plamuurlaag - ik durf er bijna niet meer over te beginnen - ziet ze er goed uit, veel minder plastic door de fijne rimpels. Zie dit filmpje. Alleen die lippen vind ik onvergeeflijk.

Dunne lippen:
[ afbeelding ]

Dikke lippen:
[ afbeelding ]
Zonder make-up ;) ziet ze er ook goed uit, ja. Is die foto van haar lippen niet gewoon heel ongelukkig genomen of lijkt dat maar zo?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 27 september 2022 @ 16:21:49 #41
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206119429


Ze heeft inderdaad wel dikkere lippen. Toch vind ik het heel erg meevallen maar het lijkt meer alsof ze iets met haar gebit heeft gedaan en haar tanden niet goed meer in haar mond passen ofzo, :'). Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_206119431
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2022 16:18 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Zonder make-up ;) ziet ze er ook goed uit, ja. Is die foto van haar lippen niet gewoon heel ongelukkig genomen of lijkt dat maar zo?
Nou ja, waarschijnlijk heeft ze op dat filmpje ook een flinke laag make-up op maar zie je vanwege de belichting (of beter, het gebrek aan kunstlicht) de rimpeltjes beter. In die zin is het flauw van me om het af te schuiven op haar make-up. Ik vind haar op de dunne lip-foto prachtig.

En ik vrees dat die lippen juist op filmpjes nog erger zijn. Maar goed, botox is niet permanent.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 27 september 2022 @ 16:29:09 #43
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206119487
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 16:21 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Nou ja, waarschijnlijk heeft ze op dat filmpje ook een flinke laag make-up op maar zie je vanwege de belichting (of beter, het gebrek aan kunstlicht) de rimpeltjes beter. In die zin is het flauw van me om het af te schuiven op haar make-up. Ik vind haar op de dunne lip-foto prachtig.

En ik vrees dat die lippen juist op filmpjes nog erger zijn. Maar goed, botox is niet permanent.
Ik heb geen filmpje gezien, :@? Ik neem aan dat je de foto bedoelt? Ik vind de lippen best bij haar staan maar er is iets vreemds aan haar gebit waardoor haar lippen misschien gekker overkomen dan ze zijn (imho). Het is net alsof haar gebit gewoon niet in haar mond past, zeg maar. Zie hieronder.


I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_206119563
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2022 16:29 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik heb geen filmpje gezien, :@? Ik neem aan dat je de foto bedoelt? Ik vind de lippen best bij haar staan maar er is iets vreemds aan haar gebit waardoor haar lippen misschien gekker overkomen dan ze zijn (imho). Het is net alsof haar gebit gewoon niet in haar mond past, zeg maar. Zie hieronder.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Filmpje.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206119565
Als je op elke tand een facing laat zetten dan krijg je toch ook gewoon dikkere tanden?
Tenzij je als een skere Michael of Dave in Turkije heel je tanden laat afvijlen.
Go hard or go home
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 27 september 2022 @ 16:42:41 #46
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206119571
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 16:41 schreef Noek het volgende:
Als je op elke tand een facing laat zetten dan krijg je toch ook gewoon dikkere tanden?
Tenzij je als een skere Michael of Dave in Turkije heel je tanden laat afvijlen.
Ja, maar zoveel dikker dat je een paardengebit krijgt, :@? Die dingen zijn toch slechts enkele millimeters, zo niet minder?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 27 september 2022 @ 16:44:50 #47
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206119586
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 16:40 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Filmpje.
Ziet er wel gek uit, ja. Maar het meest gekke vind ik dat haar bovenlip niet lijkt te bewegen. Dat maakt het voor mij heel raar om naar te kijken, zeker in combinatie met het gebrek aan ruimte voor het gebit in haar mond, :'). De dikte van haar lippen stoort mij persoonlijk niet. Ze lijken alleen vreemder door wat ik hierboven noem (imo).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_206119619
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2022 16:42 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ja, maar zoveel dikker dat je een paardengebit krijgt, :@? Die dingen zijn toch slechts enkele millimeters, zo niet minder?
Ik vind facings altijd echt wel een flinke mond vol en dat zie je dus ook aan de contouren van het gezicht.
Go hard or go home
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 06:16:40 #49
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_206196104
Nou doet Linda de Mol al een jaar of 20 aan botox e.d.; niks nieuws. Maar in Five Live dacht ik voor het eerst 'ze lijkt op een kleipoppetje'.

Net een ingreep teveel, gok ik.
pi_206196158
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 16:49 schreef Noek het volgende:

[..]
Ik vind facings altijd echt wel een flinke mond vol en dat zie je dus ook aan de contouren van het gezicht.
Ik heb een paar collega’s die op een gegeven moment een kunstgebit kregen. Dat zag er ook zo raar uit. Zo’n boordevolle mond ineens.
pi_206196211
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 06:46 schreef lily het volgende:

[..]
Ik heb een paar collega’s die op een gegeven moment een kunstgebit kregen. Dat zag er ook zo raar uit. Zo’n boordevolle mond ineens.
Ik had dat ook met een collega inderdaad. Zo'n verschil dat dat maakt, ineens een kunstgebit.
pi_206197087
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 06:16 schreef Eightyone het volgende:
Nou doet Linda de Mol al een jaar of 20 aan botox e.d.; niks nieuws. Maar in Five Live dacht ik voor het eerst 'ze lijkt op een kleipoppetje'.

Net een ingreep teveel, gok ik.
Ik heb het niet gezien, maar op basis van het promotiemateriaal zie ik niet iets opmerkelijks. Sterker nog, ik vind dat ze er best goed uitziet met haar slanke figuur en zichtbare rimpeltjes. Hooguit oogt ze wat vermoeid.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206197340
Ik schrok meer van die Waldemar! Vond hem ineens zoveel ouder geworden, in Divorce is ie nog een jonge vlotte kerel en nu vind ik hem ineens middelbaar ofzo.
pi_206198530
Hij is ook middelbaar ;)
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:50:06 #55
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206198702
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 10:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik heb het niet gezien, maar op basis van het promotiemateriaal zie ik niet iets opmerkelijks. Sterker nog, ik vind dat ze er best goed uitziet met haar slanke figuur en zichtbare rimpeltjes. Hooguit oogt ze wat vermoeid.

slank figuur heeft ze nooit gehad
pi_206268328
Ik zag net sinds tijden Linda de Mol weer op tv en het viel me op dat ze er gewoon prima uitziet. Ook wat natuurlijker dan dat ik van haar gewend ben. Ook haar haarkleur vind ik mooi, mooier dan dat blonde.
  zondag 9 oktober 2022 @ 21:25:52 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206268906
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 10:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik heb het niet gezien, maar op basis van het promotiemateriaal zie ik niet iets opmerkelijks. Sterker nog, ik vind dat ze er best goed uitziet met haar slanke figuur en zichtbare rimpeltjes. Hooguit oogt ze wat vermoeid.

Ik heb de eerste aflevering gezien en heb al een paar keer gecheckt of aflevering 2 al beschikbaar is.

Omdat dat niet zo was Moedermaffia maar gekeken, was ook leuk :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 9 oktober 2022 @ 22:13:35 #58
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206269655
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2022 20:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zag net sinds tijden Linda de Mol weer op tv en het viel me op dat ze er gewoon prima uitziet. Ook wat natuurlijker dan dat ik van haar gewend ben. Ook haar haarkleur vind ik mooi, mooier dan dat blonde.
Stuk tussen neus en wenkbrauwen gecorrigeerd?

Ziet (zag?) er zo eng uit altijd bij haar
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_206271110
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2022 22:13 schreef Molo het volgende:

[..]
Stuk tussen neus en wenkbrauwen gecorrigeerd?

Ziet (zag?) er zo eng uit altijd bij haar
Geen idee eigenlijk. Ik had haar echt al een hele tijd niet gezien en ik zag wel dat ze wat ouder is geworden, wat een goed ding is.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 10 oktober 2022 @ 08:25:27 #60
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206271353
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2022 20:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zag net sinds tijden Linda de Mol weer op tv en het viel me op dat ze er gewoon prima uitziet. Ook wat natuurlijker dan dat ik van haar gewend ben. Ook haar haarkleur vind ik mooi, mooier dan dat blonde.
Ze zag er inderdaad beter uit dan voorheen. Haar haar lijkt echter op een goedkope pruik die gewoon op de hoofd is gepropt zonder natuurlijke overloop (ik weet dat het haar echte haar is). Kleur is wel mooi.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_206271657
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2022 22:13 schreef Molo het volgende:

[..]
Stuk tussen neus en wenkbrauwen gecorrigeerd?

Ziet (zag?) er zo eng uit altijd bij haar
Denk dat het ook niet helpt dat d'r wenkbrauwen wat ver uit het midden vandaag beginnen.

Maar goed, ze is in ieder geval herkenbaar als d'rzelf. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 10 oktober 2022 @ 09:25:56 #62
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206271870
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2022 22:13 schreef Molo het volgende:

[..]
Stuk tussen neus en wenkbrauwen gecorrigeerd?

Ziet (zag?) er zo eng uit altijd bij haar
Die "nietjes" bij de neusbrug zie je bij heel veel vrouwen die een facelift hebben gehad, Monique vd Ven heeft het ook heel duidelijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206272044
Ze kunnen ook uit zichzelf opduiken, die "nietjes". ;(

* IJsdraakje heeft nooit een facelift gehad, maar heeft ze ook.

:')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206279220
Lil Kim

  maandag 10 oktober 2022 @ 20:56:52 #65
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206279813
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 20:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Lil Kim

[ afbeelding ]
Kan zo haar UFO weer in kruipen :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_206279868
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 20:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Lil Kim

[ afbeelding ]
Ehm.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206279875
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2022 20:56 schreef Molo het volgende:

[..]
Kan zo haar UFO weer in kruipen :')
Vreselijk hoe die 'artsen' haar toegetakeld hebben. In hoeverre ze zelf hiervoor aansprakelijk is, geen idee. Iemand die zich zo laat verbouwen is m.i. niet helemaal helder.
  maandag 10 oktober 2022 @ 21:16:29 #68
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206280161
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2022 21:00 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Vreselijk hoe die 'artsen' haar toegetakeld hebben. In hoeverre ze zelf hiervoor aansprakelijk is, geen idee. Iemand die zich zo laat verbouwen is m.i. niet helemaal helder.
Zouden haar schaamlippen ook weggehaald zijn zodat ze geen cameltoe krijgt?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_206280168
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2022 21:16 schreef Molo het volgende:

[..]
Zouden haar schaamlippen ook weggehaald zijn zodat ze geen cameltoe krijgt?
Dat vroeg ik me ook al af :D ;(

Zal wel schaamlipverkleining zijn.
  maandag 10 oktober 2022 @ 21:24:41 #70
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206280263
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2022 21:17 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dat vroeg ik me ook al af :D ;(

Zal wel schaamlipverkleining zijn.
Voor zo'n pracht van een kledingstuk, why not? ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator maandag 10 oktober 2022 @ 21:34:42 #71
382129 crew  Donna
pi_206280404
WTF?!
  Moderator maandag 10 oktober 2022 @ 21:36:55 #72
382129 crew  Donna
pi_206280431
Haar neus is ook al eens bijna behoorlijk mis gegaan. Zo op foto's te zien is dat later weer redelijk gefikst.


* Dit was in 2007. Met de 'ingevallen' neus.

Tis een compleet andere vrouw;
pi_206280435
Dat is meer Photoshop, toch? :')
  maandag 10 oktober 2022 @ 21:53:26 #74
277627 Seven.
We are Borg.
pi_206280624
Gristus, het wordt steeds gekker :') .

En zo gaat ons tijdperk dan de geschiedenisboeken in: extreme ijdelheid en oppervlakkigheid, resulterend in een cultuur waarin extreme plastische chirurgie niet eens zo heel ongewoon was, en waar talentloze, ijdele en oppervlakkige influencers vrijwel alle beschikbare ruimte in de media opeisten.

Ik mag hopen dat dat ooit als net zo barbaars gezien wordt als wij de middeleeuwen nu zien.
Resistance is futile.
pi_206280778
Van de zijkant ziet het er beter(lees menselijker) uit.

https://www.instagram.com/p/CjYzIJYpAVF/?igshid=MDJmNzVkMjY=
pi_206280781
quote:
10s.gif Op maandag 10 oktober 2022 21:53 schreef Seven. het volgende:
Gristus, het wordt steeds gekker :') .

En zo gaat ons tijdperk dan de geschiedenisboeken in: extreme ijdelheid en oppervlakkigheid, resulterend in een cultuur waarin extreme plastische chirurgie niet eens zo heel ongewoon was, en waar talentloze, ijdele en oppervlakkige influencers vrijwel alle beschikbare ruimte in de media opeisten.

Ik mag hopen dat dat ooit als net zo barbaars gezien wordt als wij de middeleeuwen nu zien.
Kardashian tijdperk.
  maandag 10 oktober 2022 @ 22:17:41 #77
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206280842
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2022 22:09 schreef potjecreme het volgende:
Van de zijkant ziet het er beter(lees menselijker) uit.

https://www.instagram.com/p/CjYzIJYpAVF/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Wat voor mensen plaatst al dat soort comments daar? Koekoek
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_206281030
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 20:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Lil Kim

[ afbeelding ]
_O- :') :|W :{w
pi_206281088
Ik lees nu dat ze 1m50 is, die reet is net zo wijd :')
pi_206281945
Enigste klacht is dat je niet meer op je zij kan slapen :{w
pi_206282220
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 06:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Enigste klacht is dat je niet meer op je zij kan slapen :{w
Best een goede vraag eigenlijk! Op je rug ook niet meer denk ik met zo’n uit stekende reet.
pi_206282301
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 08:15 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:

[..]
Best een goede vraag eigenlijk! Op je rug ook niet meer denk ik met zo’n uit stekende reet.
Misschien heeft ze wel een custom made matras. Een stuk uit het matras om zo haar kont in die plek te planten.
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 08:35:27 #83
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206282305
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 08:34 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Misschien heeft ze wel een custom made matras. Een stuk uit het matras om zo haar kont in die plek te planten.
Een reetorthese O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Spellchecker dinsdag 11 oktober 2022 @ 08:35:55 #84
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206282316
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 08:35 schreef Molo het volgende:

[..]
Een reetorthese O+
En wat? :D
  Spellchecker dinsdag 11 oktober 2022 @ 08:37:53 #86
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206282320
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 08:15 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:

[..]
Best een goede vraag eigenlijk! Op je rug ook niet meer denk ik met zo’n uit stekende reet.
Steekt die aan de achterkant ook zo uit? :{
pi_206282326
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 08:37 schreef maily het volgende:

[..]
Steekt die aan de achterkant ook zo uit? :{
Oordeel zelf

  dinsdag 11 oktober 2022 @ 08:42:24 #88
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206282338
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 08:37 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
En wat? :D
Een orthese is een voorziening voor gehandicapten die bijvoorbeeld een aparte op maat gevormde rugleuning nodig hebben omdat ze een abnormaal gevormde rug hebben.

Zoiets kan voor je reet natuurlijk ook in je matras :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Spellchecker dinsdag 11 oktober 2022 @ 08:43:57 #89
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206282346
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 08:39 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Oordeel zelf

[ afbeelding ]
Jezus .... en dan die pens niet weggehaald .... :N
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 08:47:59 #90
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_206282366
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 08:43 schreef maily het volgende:

[..]
Jezus .... en dan die pens niet weggehaald .... :N
Daar zou ze alleen maar nog mismaakter door uit zien hoor. En vermoedelijk kan ze dan haar evenwicht niet meer houden. :P
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 08:49:07 #91
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_206282375
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 08:43 schreef maily het volgende:

[..]
Jezus .... en dan die pens niet weggehaald .... :N
Een dikke pens en reet is woest aantrekkelijk in die community.
pi_206282403
Jeetje. :')
Als ik in de foetushouding lig ben ik nog altijd kleiner dan het geïnjecteerde gedrocht tussen haar rug en benen.
pi_206282518
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 08:34 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Misschien heeft ze wel een custom made matras. Een stuk uit het matras om zo haar kont in die plek te planten.
_O- _O- _O-
  Moderator dinsdag 11 oktober 2022 @ 09:40:54 #94
382129 crew  Donna
pi_206282817
Bijna 50 en je dan nog zo gedragen. Bizar.
  Spellchecker dinsdag 11 oktober 2022 @ 09:41:27 #95
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206282824
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 09:40 schreef Donna het volgende:
Bijna 50 en je dan nog zo gedragen. Bizar.
Voor elke kilo kont hebben ze er 5 jaar afgehaald.
  Trouwste user 2022 dinsdag 11 oktober 2022 @ 09:45:26 #96
7889 tong80
Spleenheup
pi_206282862
:D

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 11 oktober 2022 @ 11:32:03 #97
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206283845
Lil’ Kim. Ik wist dat ze zichzelf verneukt had maar het wordt steeds erger, ;(.

Jammer want ze was echt badass vroegah. Volgens mij had ze een aantal jaar geleden ruzie met Nicki Minaj. Kwam er, dacht ik, een beetje op neer dat Kim vond dat Nicki haar nadoet en denkt dat zij best female rapper is (aka ‘de neppe Lil’ Kim) terwijl Nicki weer zoiets had van girl, je reign is over, ik ben de nieuwe queen bee. Accepteer nou maar.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Moderator dinsdag 11 oktober 2022 @ 14:17:40 #98
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_206285530
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 20:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Lil Kim

[ afbeelding ]
Tyfus _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_206285652
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 09:25 schreef Leandra het volgende:

[..]
Die "nietjes" bij de neusbrug zie je bij heel veel vrouwen die een facelift hebben gehad, Monique vd Ven heeft het ook heel duidelijk.
Klopt, Sonja Bakker heeft dat ook
pi_206287951
Madonna. Blijkbaar heeft ze een tiktok filmpje opgenomen waarin ze verkondigt gay te zijn.

pi_206288469
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 18:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Madonna. Blijkbaar heeft ze een tiktok filmpje opgenomen waarin ze verkondigt gay te zijn.

[ afbeelding ]
Ik dacht in eerste instantie dat dit Lana of Lilly Wachowski was
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
pi_206288509
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 18:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Madonna. Blijkbaar heeft ze een tiktok filmpje opgenomen waarin ze verkondigt gay te zijn.

[ afbeelding ]
Beetje laat
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 19:41:38 #103
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206288845
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 18:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Madonna. Blijkbaar heeft ze een tiktok filmpje opgenomen waarin ze verkondigt gay te zijn.

[ afbeelding ]
Wist niet dat Marilyn Manson aan TikTok filmpjes deed
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator dinsdag 11 oktober 2022 @ 19:43:26 #104
382129 crew  Donna
pi_206288878
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 19:41 schreef Molo het volgende:

[..]
Wist niet dat Marilyn Manson aan TikTok filmpjes deed
Hahahaa, ik dacht precies hetzelfde.
  Spellchecker dinsdag 11 oktober 2022 @ 19:52:51 #105
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206289058
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 18:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Madonna. Blijkbaar heeft ze een tiktok filmpje opgenomen waarin ze verkondigt gay te zijn.

[ afbeelding ]
Het zou eens tijd worden 8)7
pi_206292535
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 18:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Madonna. Blijkbaar heeft ze een tiktok filmpje opgenomen waarin ze verkondigt gay te zijn.

[ afbeelding ]
Ach ja, ze heeft d’r broodnodige aandacht weer even :{
pi_206292574
Madonna heeft er slechter uitgezien.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 12 oktober 2022 @ 09:08:55 #108
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_206293836
Wat ziet haar hand er slecht uit. :X
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_206293872
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 19:41 schreef Molo het volgende:

[..]
Wist niet dat Marilyn Manson aan TikTok filmpjes deed
:D
Zie je het voor je! _O-
pi_206293882
Overigens lijkt ze ook op Pete Burns en die is al jaren dood. :')
  woensdag 12 oktober 2022 @ 09:48:34 #112
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206294115
quote:
Lijkt die anorectische zus uit Pet Sematary wel zeg
Herrezen uit het graf
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_206294190
Lijkt wel een blonde Rachel :X
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  woensdag 12 oktober 2022 @ 10:13:39 #114
292419 NoXia
Productiefoutje
  woensdag 12 oktober 2022 @ 11:45:45 #115
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_206295180
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 08:39 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Oordeel zelf

[ afbeelding ]
Dat is thiccccccc :9 :9 :9
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  woensdag 12 oktober 2022 @ 11:51:09 #116
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_206295228
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 09:08 schreef deedeetee het volgende:
Wat ziet haar hand er slecht uit. :X
Mwah, valt mee voor d'r leeftijd toch? Die van m'n moeder is vergelijkbaar, die is dezelfde leeftijd. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 14 oktober 2022 @ 13:48:47 #117
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206320598
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 10:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Lijkt wel een blonde Rachel :X
Blond maar nog niet gegaard!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 14:41:57 #118
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_206321169
quote:
Ik wist niet dat ze ook veen hadden in de VS.. want dit is een echt veenlijk :{w
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 15:29:02 #119
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_206321624
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Mwah, valt mee voor d'r leeftijd toch? Die van m'n moeder is vergelijkbaar, die is dezelfde leeftijd. :P
Die van mij zien er nu ook zo uit en het is niet mooi als je er dan opvallende nagels bij hebt. Vlag op een modderschuit.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 15:29:37 #120
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_206321628
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 15:29 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Die van mij zien er nu ook zo uit en het is niet mooi als je er dan opvallende nagels bij hebt. Vlag op een modderschuit.
Och. Als je er zelf vrolijk van wordt. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 15:30:47 #121
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_206321641
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 15:29 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Och. Als je er zelf vrolijk van wordt. :D
Ikke niet maar zij blijkbaar wél. :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_206504002
Madonna



pi_206504169
quote:
15s.gif Op zondag 30 oktober 2022 21:46 schreef potjecreme het volgende:
Madonna

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ja waarom? Een beetje klasse doet meer
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 30 oktober 2022 @ 21:59:13 #124
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206504242
quote:
15s.gif Op zondag 30 oktober 2022 21:46 schreef potjecreme het volgende:
Madonna

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Lijkt op die bovenste Naomi Campbell wel
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_206504325
quote:
15s.gif Op zondag 30 oktober 2022 21:46 schreef potjecreme het volgende:
Madonna

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Niks mis mee, goede prammen. Zou aanraken.
U MAD?
  zondag 30 oktober 2022 @ 22:16:42 #126
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_206504539
quote:
15s.gif Op zondag 30 oktober 2022 21:46 schreef potjecreme het volgende:
Madonna

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Gelukkig kan ze goed zingen.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_206505146
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2022 22:16 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Gelukkig kan ze goed zingen.
Sinds wanneer? ;)
pi_206506299
quote:
15s.gif Op zondag 30 oktober 2022 21:46 schreef potjecreme het volgende:
Madonna

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:') :|W
pi_206506406
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 09:08 schreef deedeetee het volgende:
Wat ziet haar hand er slecht uit. :X
Ugh ja, en die knie. DIE KNIE!
Zo knokig.
Go hard or go home
  Miss 200.000.000! maandag 31 oktober 2022 @ 06:23:56 #130
367000 roos94
pi_206506407
Madonna is zo zielig.
pi_206506510
Ze neemt ‘Express yourself’ wel heel letterlijk tegenwoordig. :')
  Moderator maandag 31 oktober 2022 @ 08:45:30 #132
382129 crew  Donna
pi_206506745
En ze was zo mooi!

pi_206506945
Ik vind het van Madonna wel echt heel jammer. Niet alleen vanwege haar, toch wel, mooie en unieke uitstraling, maar ook omdat ik haar hoger had ingeschat.
Ze is altijd wel veranderlijk geweest qua stijl etc. maar ik hoopte dat ze vooral ‘gracefully’ oud zou worden.
Zij het subtiel geholpen door de arts.
  maandag 31 oktober 2022 @ 09:51:04 #134
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_206507209
"Express yourself, don't verpest yourself"
nee, jij dan!
pi_206507324
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2022 09:17 schreef vencodark het volgende:
Ik vind het van Madonna wel echt heel jammer. Niet alleen vanwege haar, toch wel, mooie en unieke uitstraling, maar ook omdat ik haar hoger had ingeschat.
Ze is altijd wel veranderlijk geweest qua stijl etc. maar ik hoopte dat ze vooral ‘gracefully’ oud zou worden.
Zij het subtiel geholpen door de arts.
Dit ja. Ze was zo stoer en tegendraads, en ogenschijnlijk vol zelfvertrouwen. Dat beeld dat ze neerzette van zichzelf past niet bij deze wanhopige pogingen om om jong en sexy te blijven. Ik had meer inhoud verwacht en minder uiterlijk.
  maandag 31 oktober 2022 @ 10:06:04 #136
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_206507335



Lauren Conrad.

Links was ze 17. Rechts 36 jaar.
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
  Moderator maandag 31 oktober 2022 @ 10:07:04 #137
382129 crew  Donna
pi_206507346
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 10:06 schreef britneycheers het volgende:
[ link | afbeelding ]

Lauren Conrad.

Links was ze 17. Rechts 36 jaar.
Vind je haar verspookt?
pi_206507453
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2022 10:05 schreef Pippalena het volgende:

[..]
Dit ja. Ze was zo stoer en tegendraads, en ogenschijnlijk vol zelfvertrouwen. Dat beeld dat ze neerzette van zichzelf past niet bij deze wanhopige pogingen om om jong en sexy te blijven. Ik had meer inhoud verwacht en minder uiterlijk.
Nou ja, ze is heel intelligent en had qua attitude wel echt ballen.
Maar het ging bij haar ook wel altijd om het uiterlijk. In die zin hoeven we niet verrast te zijn. :P
pi_206507492
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 10:06 schreef britneycheers het volgende:
[ link | afbeelding ]


Lauren Conrad.

Links was ze 17. Rechts 36 jaar.
Wat is hier verspookt aan?
  maandag 31 oktober 2022 @ 10:28:04 #140
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_206507522
Before jacqueline macinnes wood ( Bold & Beautifull)





After:





If you're easy to get, you are probably easy to forget.
pi_206507913
Jacqueline was/is mijn crush als ik bi zou zijn. O+
Ik vind haar nog steeds mooi. Maar ze moet stoppen met die onzin.

Overigens is die foto met dat zoontje uit de periode dat ze hoogzwanger was, dacht ik.
Ik geloof dat ze toen een beetje bloated was. :)
pi_206508041
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 10:28 schreef britneycheers het volgende:
Before jacqueline macinnes wood ( Bold & Beautifull)

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

After:

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Heel de cast van The Bold and the Beautifull kan je hier posten.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_206508694
Madonna lijkt trouwens ook op een real doll. ;(
pi_206509029
quote:
15s.gif Op zondag 30 oktober 2022 21:46 schreef potjecreme het volgende:
Madonna

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ready for halloween!! Wat een gedrocht
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
pi_206509309
Doet Cher (76 jaar) toch beter.





bewegend beeld
twitter


pi_206509311
De rest zal me allemaal een zorg zijn, maar van Madonna vind ik het erg. Ik vond haar vroeger in haar topjaren (sorry dat ik het zeg ;() een powervrouw waar een hoop vrouwen tegenop keken. Nu is ze nog maar een schim van wat ze ooit was. Zo zonde :{
pi_206509337
quote:
15s.gif Op zondag 30 oktober 2022 21:46 schreef potjecreme het volgende:
Madonna

[ afbeelding ]


[ afbeelding ]
Is het trouwens niet heel raar als tieten zo in het midden tegen elkaar aan geplakt zitten? (Ja ben ook een vrouw maar het ziet er bij mij heel anders uit :D )
pi_206509350
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2022 13:14 schreef Pippalena het volgende:

[..]
Is het trouwens niet heel raar als tieten zo in het midden tegen elkaar aan geplakt zitten? (Ja ben ook een vrouw maar het ziet er bij mij heel anders uit :D )
Dat was de reden om het te posten. Zo verminkt.
pi_206509353
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2022 13:14 schreef Pippalena het volgende:

[..]
Is het trouwens niet heel raar als tieten zo in het midden tegen elkaar aan geplakt zitten? (Ja ben ook een vrouw maar het ziet er bij mij heel anders uit :D )
Bij de tweede foto als ze zo naar voren hangt zijn ze los van elkaar. Denkt dat het aan de foto ligt. Ziet er inderdaad wel wat raar uit.
  Moderator maandag 31 oktober 2022 @ 13:18:41 #150
382129 crew  Donna
pi_206509364
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2022 13:14 schreef Pippalena het volgende:

[..]
Is het trouwens niet heel raar als tieten zo in het midden tegen elkaar aan geplakt zitten? (Ja ben ook een vrouw maar het ziet er bij mij heel anders uit :D )
Ja. Je ziet dat wel eens vaker bij oudere vrouwen die een borstvergroting en lift (en dat keer op keer) hebben ondergaan. Alles aan het lichaam schreeuwt dat het moet gaan 'hangen' , maar de operaties houden dat tegen en dan krijg je een hele rare buste.
pi_206509367
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2022 13:14 schreef Pippalena het volgende:

[..]
Is het trouwens niet heel raar als tieten zo in het midden tegen elkaar aan geplakt zitten? (Ja ben ook een vrouw maar het ziet er bij mij heel anders uit :D )
Vond ik ook al maar ging er ook vanuit dat het geshopt is.
pi_206509564
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2022 13:18 schreef vencodark het volgende:

[..]
Vond ik ook al maar ging er ook vanuit dat het geshopt is.
Die tieten zijn letterlijk geshopt ja :P
pi_206509714
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 13:43 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Die tieten zijn letterlijk geshopt ja :P
Ik zocht al naar een bruggetje. :+
pi_206509815
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2022 11:09 schreef vencodark het volgende:
Jacqueline was/is mijn crush als ik bi zou zijn. O+
Ik vind haar nog steeds mooi. Maar ze moet stoppen met die onzin.
Wat heeft ze dan laten doen? Op die laatste foto na zie ik alleen een verschil in make-up.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206509889
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 14:14 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Wat heeft ze dan laten doen? Op die laatste foto na zie ik alleen een verschil in make-up.
Een tijdje terug vond ik haar op Instagram er nogal gebotoxt uitzien, daar doelde ik eigenlijk op.
Dat is op deze foto’s minimaal. :) Ze is natuurlijk nog jong (jaar of 30?) en haar moeder is bijv. ook lekker strak. ;)
  maandag 31 oktober 2022 @ 14:44:18 #156
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_206510049
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 14:14 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Wat heeft ze dan laten doen? Op die laatste foto na zie ik alleen een verschil in make-up.
Neuscorrectie. En veel fillers en botox.
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
  dinsdag 1 november 2022 @ 14:50:30 #157
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_206521049
Pikkie Plessen:



Nu:

In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_206521189
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2022 14:50 schreef SEMTEX het volgende:
Pikkie Plessen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zijn mannen die het met minder kaak moeten doen.
-nee-
pi_206521198
Verspookt vind ik haar zeker niet.
pi_206521250
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 15:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Verspookt vind ik haar zeker niet.
Inderdaad, ze straalt een verdrietig kamperig soort ijdelheid uit maar er stroomt nog wel bloed door het gezicht. Wat ik grappig vind, is dat de dingen die ze als eerste had moeten verbouwen, ze nooit heeft aangepakt. Die zou nou er op vooruitgaan als ze af en toe een frietje at, de borsten vergrootte en de kin aan een ander doneerde.
-nee-
  dinsdag 1 november 2022 @ 15:10:36 #161
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206521258
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 15:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Verspookt vind ik haar zeker niet.
Klopt

Denk wel dat ze er over 15 jaar zo uitziet zoals Leontine Borsato nu :T

Eenheidsworst, op de kaak na
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 1 november 2022 @ 15:14:11 #162
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_206521285
Ik vind die hele eigen bolle wangetjes die ze had en die nu pleite zijn, ook wel zonde.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_206521286
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 15:10 schreef Molo het volgende:

[..]
Klopt

Denk wel dat ze er over 15 jaar zo uitziet zoals Leontine Borsato nu :T

Eenheidsworst, op de kaak na
Dat is ook soort van verspookt.
pi_206521295
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 november 2022 15:14 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind die hele eigen bolle wangetjes die ze had en die nu pleite zijn, ook wel zonde.
Leeftijd of denk jij buccal fat removal.
  dinsdag 1 november 2022 @ 15:18:17 #165
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_206521319
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 15:15 schreef potjecreme het volgende:
buccal fat removal
Wauw, die moest ik googlen. Maar goed, nee, ik mis in dat gezicht die complete streep (het kuiltje in de wang), hier lijkt me meer aan de hand dan alleen buccal fat removal:
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 1 november 2022 @ 15:22:44 #166
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206521350
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2022 15:18 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Wauw, die moest ik googlen. Maar goed, nee, ik mis in dat gezicht die complete streep (het kuiltje in de wang), hier lijkt me meer aan de hand dan alleen buccal fat removal:
Shotje botox daaro wellicht
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_206521412
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 15:22 schreef Molo het volgende:

[..]
Shotje botox daaro wellicht
Haar kin/kaak heeft ze zachter gemaakt met filler en botox. Ook haar neus lijkt anders.


Een voorbeeld van een vierkante kaaklijn naar een wat vrouwelijker kaaklijn
https://www.instagram.com/p/COgCAj9jRy8/?igshid=MDJmNzVkMjY=

[ Bericht 21% gewijzigd door potjecreme op 01-11-2022 17:07:41 ]
pi_206521437
Er zit wel effe meer dan 15 jaar verschil tussen die foto's, lijkt me. Toen had ik ook meer spek op de wangetjes
-nee-
pi_206522158
Ik vind haar nu eigenlijk mooier :@.
pi_206522237
Lippen, Botox en een borstvergroting (dat laatste schat ik in op foto’s van Instagram).
pi_206527315
Ik zie alleen botox in de lippen. De rest lijkt vooral een kwestie van leeftijd en veranderde mode.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206547630
Ik zat net op de insta van Amanda Balk te kijken en ik herken haar echt niet meer. Ze lijkt een heel ander gezicht te hebben.
  donderdag 3 november 2022 @ 20:58:02 #173
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_206549427
Daar is ze weer.

twitter


:s)
  Vis een optie? donderdag 3 november 2022 @ 21:22:37 #174
70532 loveli
N
pi_206549882
No-brow.
crap in = crap out
pi_206549952
Dafuq? :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  roze donderdag 3 november 2022 @ 21:30:50 #176
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_206549980
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 20:58 schreef Eightyone het volgende:
Daar is ze weer.

[ tweet ]

:s)
Uch laten we haar nog meer aandacht geven.
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 4 november 2022 @ 07:09:17 #177
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_206552052
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 20:58 schreef Eightyone het volgende:
Daar is ze weer.

[ tweet ]

:s)
Alsof de zwelling van de facelift nog niet weggetrokken is...
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_206552924
Jacqueline Macinnes Wood heeft liever kleinere oogjes blijkbaar. Maar gelukkig geen rimpels :')
  vrijdag 4 november 2022 @ 10:31:38 #179
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_206553355
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 21:22 schreef loveli het volgende:
No-brow.
Is hip he. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206595924
Ik wist niet dan Connie Breukhoven nog een dochter heeft.

twitter
pi_206595988
Ja hallo uit het Hazes-topic. :P

quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 17:22 schreef vencodark het volgende:
Ze lijkt op Connie Breukhoven en die is een jaar of 68?
Wilde gok.
pi_206596031
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 21:37 schreef vencodark het volgende:
Ja hallo uit het Hazes-topic. :P
[..]

Daar post ik niet. Juliie doen al het commentaar maar over hier.

:P
  maandag 7 november 2022 @ 21:45:11 #183
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206596133
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 21:34 schreef potjecreme het volgende:
Ik wist niet dan Connie Breukhoven nog een dochter heeft.

[ twitter ]
Hoe oud is dit mens? :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_206596187
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 21:45 schreef Molo het volgende:

[..]
Hoe oud is dit mens? :o
26-27????
  maandag 7 november 2022 @ 21:48:44 #185
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206596225
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 21:47 schreef potjecreme het volgende:

[..]
26-27????
Holy crap
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_206596476
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 17:55 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Recente "foto" Connie


Dit is het laatste mentale beeld dat ik van haar heb:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Vis een optie? maandag 7 november 2022 @ 23:39:40 #187
70532 loveli
N
pi_206597685
Even een paar filters er overheen...
crap in = crap out
pi_206597717
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 23:39 schreef loveli het volgende:
Even een paar filters er overheen...
Nou, dat inderdaad. Wat is dat vastklampen aan jeugdig lijken toch. -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206597743
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 23:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nou, dat inderdaad. Wat is dat vastklampen aan jeugdig lijken toch. -O-
Jeugdig _O- Ik ben zowat een baby vergeleken met dit, geen rimpeltje, niks
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
  dinsdag 8 november 2022 @ 04:59:50 #190
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_206598330
Erg gelukkig lijkt Sarah me ook niet.
pi_206598344
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 21:34 schreef potjecreme het volgende:
Ik wist niet dan Connie Breukhoven nog een dochter heeft.

[ twitter ]
Zij had niets van dit alles nodig:

pi_206598370
quote:
8s.gif Op maandag 7 november 2022 21:40 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Daar post ik niet. Juliie doen al het commentaar maar over hier.

:P
Ik wil alleen maar zeggen dat ik het met je eens ben. :Y
pi_206598382
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:40 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zie alleen botox in de lippen. De rest lijkt vooral een kwestie van leeftijd en veranderde mode.
Botox in de lippen is een beetje gek.
Go hard or go home
pi_206598383
Is ze trouwens toch een beetje een celeb aan het worden. :+
pi_206598389
Verkeerde topic.

[ Bericht 91% gewijzigd door Sunshine1982 op 08-11-2022 07:04:26 ]
  dinsdag 8 november 2022 @ 07:11:15 #196
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_206598424
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 05:20 schreef Za het volgende:

[..]
Zij had niets van dit alles nodig:

[ afbeelding ]
Neeeeeee, wat een mooie meid en dan zó van het pad af. Erg. :o

En is dat Constanza?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_206599131
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 07:11 schreef Andromache het volgende:

[..]
Neeeeeee, wat een mooie meid en dan zó van het pad af. Erg. :o

En is dat Constanza?
Constanza is toch de geadopteerde dochter van Connie? Bedoel je die? ;)

Voor de goede orde: Sarah en Connie hebben verder niets met elkaar te maken. :P
  dinsdag 8 november 2022 @ 10:31:08 #198
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_206599711
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 05:20 schreef Za het volgende:

[..]
Zij had niets van dit alles nodig:

[ afbeelding ]
Haar moeder ziet er net zo uit, dus waarschijnlijk krijgt ze nooit de bevestiging dat puur natuur prima is.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_206604982
Ellie Goulding ziet er ook aangetast uit maar ook wel weer lastig want ik weet haar before ook niet heel erg goed. Anyway, helemaal clean is ze niet meer.


https://www.instagram.com/p/Ckq5MmLjodZ/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Go hard or go home
  Moderator dinsdag 8 november 2022 @ 19:25:48 #200
184769 crew  Deisyy
pi_206605566
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 18:46 schreef Noek het volgende:
Ellie Goulding ziet er ook aangetast uit maar ook wel weer lastig want ik weet haar before ook niet heel erg goed. Anyway, helemaal clean is ze niet meer.

https://www.instagram.com/p/Ckq5MmLjodZ/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Dit was Ellie een jaar geleden, dus ze is inderdaad wel wat aangetast

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 8 november 2022 @ 19:39:45 #201
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206605886
Die 'geen wenkbrauwen' look is écht heel weird trouwens 8)7
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_206606084
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 19:39 schreef Molo het volgende:
Die 'geen wenkbrauwen' look is écht heel weird trouwens 8)7
Dat vind ik wel een beetje gek maar wel leuk gek. Zo buitenaards en editorial.

Maar die kin had ze dus al? :D Ok.
Go hard or go home
pi_206606662
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 18:46 schreef Noek het volgende:
Ellie Goulding ziet er ook aangetast uit maar ook wel weer lastig want ik weet haar before ook niet heel erg goed. Anyway, helemaal clean is ze niet meer.


https://www.instagram.com/p/Ckq5MmLjodZ/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Die mond :{
En die neus heeft ze ook laten verbouwen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Prego op 09-11-2022 10:59:24 ]
  dinsdag 8 november 2022 @ 20:11:54 #204
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206606734
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 19:47 schreef Noek het volgende:

[..]
Dat vind ik wel een beetje gek maar wel leuk gek. Zo buitenaards en editorial.

Maar die kin had ze dus al? :D Ok.
Misschien nichtje van Jay Leno
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 9 november 2022 @ 11:49:30 #205
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_206612353
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 20:09 schreef Prego het volgende:

[..]
Die mond :{
En die neus heeft ze ook laten verbouwen.
ze was natuurlijk al ontzettend lelijk het is er niet beter op geworden.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 9 november 2022 @ 14:59:47 #206
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206614056
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 19:39 schreef Molo het volgende:
Die 'geen wenkbrauwen' look is écht heel weird trouwens 8)7
Was een paar jaar geleden ook in. Ik vind het wel vet, eigenlijk :@. Behalve bij Madonna, daar krijg ik de creeps van.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_206615191
quote:
17s.gif Op woensdag 9 november 2022 14:59 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Was een paar jaar geleden ook in. Ik vind het wel vet, eigenlijk :@. Behalve bij Madonna, daar krijg ik de creeps van.
Ik trek het beter dan die zwarte stift strepen
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206618435
Opzich wel een handige trend voor mensen die van nature bijna onzichtbare blonde wenkbrauwen hebben. Nu ben ik gewoon onbedoeld mega trendy.
  Vis een optie? woensdag 9 november 2022 @ 21:42:40 #209
70532 loveli
N
pi_206618824
quote:
10s.gif Op woensdag 9 november 2022 21:18 schreef Smart_ass het volgende:
Opzich wel een handige trend voor mensen die van nature bijna onzichtbare blonde wenkbrauwen hebben. Nu ben ik gewoon onbedoeld mega trendy.
Ik ben zometeen niet meer trendy. Tip.
https://www.refectocil.nl/shop/refectocil-lichtbruin-nr-3-1/
crap in = crap out
pi_206619024
Ik kleur ze inderdaad ook :P Dat ziet er wel goed uit!
  Moderator woensdag 9 november 2022 @ 22:02:33 #211
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_206619199
quote:
10s.gif Op woensdag 9 november 2022 21:18 schreef Smart_ass het volgende:
Opzich wel een handige trend voor mensen die van nature bijna onzichtbare blonde wenkbrauwen hebben. Nu ben ik gewoon onbedoeld mega trendy.
Dat heeft een kassameisje hier ook. Ze verft ze tegenwoordig zwart, ziet er meteen heel anders (beter) uit :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_206621106
Pete Burns Madonna aan de poppers?

Video
https://www.hln.be/video/(...)s-tiktok-live-336879

pi_206655814
Wat een griezelige versie van zichzelf is zij geworden :B
pi_206655962
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2022 22:47 schreef Blues het volgende:
Wat een griezelige versie van zichzelf is zij geworden :B
Dit doet zij zodat jij ook lekker los kan gaan.
pi_206656014
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 22:55 schreef potjecreme het volgende:


Dit doet zij zodat jij ook lekker los kan gaan.
Had ze echt niet hoeven doen :D
pi_206656433
Ik vind dit verspookt. "Vroeger" vond ik haar, Saweetie, mooi. Ik vind dit zonde en onnodig.

Vroeger




Nu







Bewegend beeld dan snappen jullie het nog beter

https://www.instagram.com/reel/CgVEaNXAOFL/?igshid=MDJmNzVkMjY=

[ Bericht 3% gewijzigd door potjecreme op 13-11-2022 00:05:39 ]
pi_206656744
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2022 23:25 schreef potjecreme het volgende:
Ik vind dit verspookt. "Vroeger" vond ik haar mooi. Ik vind dit zonde en onnodig.

Vroeger

Ik weet niet wie het is maar dit is echt dood zonde. :{
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206656751
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 00:01 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik weet niet wie het is maar dit is echt dood zonde. :{
Dit ja :'(
pi_206656761
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2022 23:25 schreef potjecreme het volgende:
Ik vind dit verspookt. "Vroeger" vond ik haar mooi. Ik vind dit zonde en onnodig.

Vroeger
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nu
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]


Bewegend beeld dan snappen jullie het nog beter

https://www.instagram.com/reel/CgVEaNXAOFL/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Wow kijk die reet. Wie is dit?
-nee-
pi_206656821
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 00:01 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik weet niet wie het is maar dit is echt dood zonde. :{
quote:
14s.gif Op zondag 13 november 2022 00:04 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Wow kijk die reet. Wie is dit?
Saweetie, een rapster
pi_206657045
Wauw, dát was een schoonheid! :o
pi_206657302
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2022 00:50 schreef vencodark het volgende:
Wauw, dát was een schoonheid! :o
Ja nu lijkt ze op iedereen. Rapster? ok
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206657314
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2022 23:25 schreef potjecreme het volgende:
Ik vind dit verspookt. "Vroeger" vond ik haar, Saweetie, mooi. Ik vind dit zonde en onnodig.

Vroeger
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nu
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Bewegend beeld dan snappen jullie het nog beter

https://www.instagram.com/reel/CgVEaNXAOFL/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Is dit niet meer 'knap toen ze jong was en toen een (te) dikke kop en kont gekregen'?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_206657349
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 01:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Is dit niet meer 'knap toen ze jong was en toen een (te) dikke kop en kont gekregen'?
Jij denkt dat die tits and ass groeien als je ouder word? Ja wel een beetje _O-
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206657375
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 01:54 schreef Soury het volgende:

[..]
Jij denkt dat die tits and ass groeien als je ouder word? Ja wel een beetje _O-
Nou, vooral als je vetter wordt. Ik ken plenty RL voorbeelden in mijn omgeving van slanke poppetjes met strakke bipsen en kleine borsten toen ze jong waren die 25 kilo later ineens een dikke reet en cup D hadden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_206657384
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 02:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Nou, vooral als je vetter wordt. Ik ken plenty RL voorbeelden in mijn omgeving van slanke poppetjes met strakke bipsen en kleine borsten toen ze jong waren die 25 kilo later ineens een dikke reet en cup D hadden.
Uhhhuuuu..... :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206657773
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 02:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Nou, vooral als je vetter wordt. Ik ken plenty RL voorbeelden in mijn omgeving van slanke poppetjes met strakke bipsen en kleine borsten toen ze jong waren die 25 kilo later ineens een dikke reet en cup D hadden.
En een vettere buik. En is hun taille ook smaller geworden in verhouding?

Dit is duidelijk door een chirurg gedaan.
pi_206657933
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2022 23:25 schreef potjecreme het volgende:
Ik vind dit verspookt. "Vroeger" vond ik haar, Saweetie, mooi. Ik vind dit zonde en onnodig.

Vroeger
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nu
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]


Bewegend beeld dan snappen jullie het nog beter

https://www.instagram.com/reel/CgVEaNXAOFL/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Hmja. Ik vind het eigenlijk niet zo erg. Ik denk dat als ze haar haar niet had geblondeerd het veel beter was geweest. Kont zie ik ook niet. Ja, het lijkt op die foto huge, maar ik zag laatst ook een foto van Hillary Duff met ogenschijnlijk een grote reet maar dat lag dus echt aan de hoek waarin ze was gefotografeerd.
pi_206658006
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2022 09:08 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Hmja. Ik vind het eigenlijk niet zo erg. Ik denk dat als ze haar haar niet had geblondeerd het veel beter was geweest. Kont zie ik ook niet. Ja, het lijkt op die foto huge, maar ik zag laatst ook een foto van Hillary Duff met ogenschijnlijk een grote reet maar dat lag dus echt aan de hoek waarin ze was gefotografeerd.
Je hebt duidelijk de bewegende beelden niet gezien
pi_206658135
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2022 09:20 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Je hebt duidelijk de bewegende beelden niet gezien
Jazeker :P Maar ik kan van achter en semi zijkant niet goed inschatten hoe groot haar kont is. Wat ik ervan kon inschatten vond ik het wel meevallen.

Grootste klacht is wat mij betreft het geblondeerde haar.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 13 november 2022 @ 09:37:07 #231
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206658136
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2022 09:08 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Hmja. Ik vind het eigenlijk niet zo erg. Ik denk dat als ze haar haar niet had geblondeerd het veel beter was geweest. Kont zie ik ook niet. Ja, het lijkt op die foto huge, maar ik zag laatst ook een foto van Hillary Duff met ogenschijnlijk een grote reet maar dat lag dus echt aan de hoek waarin ze was gefotografeerd.
Check inderdaad de bewegende beelden. Maar ook op bovenstaande beelden zie je dat er iets klopt bij haar billen en dat het onnatuurlijk is. Check bij de middelste foto bijvoorbeeld die hele rare, plotselinge overgang van buik/taille naar heup. En zie dat haar billen in hoogte heel ‘kort’ zijn maar wel heel dik een vreemd breed (onderste foto en video). Niets eraan klopt en er valt direct te zien dat het fake is.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_206658165
Ik zag onlangs Jessica Simpson voorbij komen.

Geen plastische chirurgie, maar volledig onherkenbaar. Ontzettend triest om te zien, ze had zo'n prachtig gezicht. 😢

Ik vind het zelfs ongepast een afbeelding te plaatsen. Hopelijk is ze in orde.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 13 november 2022 @ 09:42:21 #233
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206658178
Verder gewoon jammer van haar haar (mogelijk zelfs pruik nu) en die make-up (bij Saweetie dus). Zo standaard en weinig unieks om haar aan te herkennen eigenlijk. Maar dat is makkelijk te veranderen als ze dat zou willen, natuurlijk. Ze heeft overduidelijk siliconen (heel erg zichtbaar in de eerste foto. De manier waarop ze (niet) ‘vallen’ met ook zo’n plotselinge overgang. Maar had erger gekund. Soms zie je wel van die celebs met zulk grote siliconen in verhouding tot hun lijf (Courtney Stodden, Cardi B). Dat ziet er niet meer uit.

Behalve haar kont vind ik Saweetie niet echt verspookt-verspookt. Wel totaal veranderd en ‘saaier’.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zondag 13 november 2022 @ 10:41:24 #234
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_206658582
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 09:40 schreef Za het volgende:
Jessica Simpson


pi_206658607
Dun staat haar niet.
pi_206658807
Dit is een topic over plastische chirurgie en op die onderste foto kan ik niet zien wat ze heeft laten doen en of ze verspookt is. Ze is afgevallen, ouder geworden en draagt geen make-up. Is er meer?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206659154
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 09:40 schreef Za het volgende:
Ik zag onlangs Jessica Simpson voorbij komen.

Geen plastische chirurgie, maar volledig onherkenbaar. Ontzettend triest om te zien, ze had zo'n prachtig gezicht. 😢

Ik vind het zelfs ongepast een afbeelding te plaatsen. Hopelijk is ze in orde.
Sowieso haar lippen en ik denk botox in haar voorhoofd. Vermoed ook fillers bij de kaaklijn.





pi_206659323
Is dat Jessica Simpson? :o
pi_206659324
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 10:41 schreef DrDarwin het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Deze foto bedoel ik
  zondag 13 november 2022 @ 11:58:39 #240
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206659335
Geen idee wat ze allemaal gedaan heeft maar die is iig erggg veel afgevallen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_206659361
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2022 11:57 schreef Magica het volgende:

[..]
Deze foto bedoel ik
Hmmm :P
pi_206659433
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2022 11:58 schreef Molo het volgende:
Geen idee wat ze allemaal gedaan heeft maar die is iig erggg veel afgevallen
Bijna 50 kilo lees ik
pi_206659463
Lekker relevant voor dit topic. :P
pi_206668927
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 11:43 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Sowieso haar lippen en ik denk botox in haar voorhoofd. Vermoed ook fillers bij de kaaklijn.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik heb geen idee.
De foto's die ik heb gezien zijn veel triester.

Bv, links is heden https://rtiverse.com/news(...)body-on-ig-post/amp/
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 14 november 2022 @ 08:33:50 #245
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206669332
Het lijkt inderdaad of ze iets heeft laten doen. Haar lagere gewicht valt gewoon heel erg op omdat we haar niet meer zo kennen. De shock lijkt extra groot omdat Simpson gevoelsmatig 10 jaar zwanger was de afgelopen jaren en toen zwol ze op alle fronten enorm op. Dat werd hier vaak gepost (in Beroemd & Zwanger).

Nu is ze al een tijd niet meer zwanger, is ze al dat gewicht krijgt + wat extra. Vroeger was ze ook altijd gewoon slank. En vergeet niet dat ze 1.60 meter is, niet modellenlengte. Dat vertekent wellicht.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_206669452
quote:
17s.gif Op maandag 14 november 2022 08:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Het lijkt inderdaad of ze iets heeft laten doen. Haar lagere gewicht valt gewoon heel erg op omdat we haar niet meer zo kennen. De shock lijkt extra groot omdat Simpson gevoelsmatig 10 jaar zwanger was de afgelopen jaren en toen zwol ze op alle fronten enorm op. Dat werd hier vaak gepost (in Beroemd & Zwanger).

Nu is ze al een tijd niet meer zwanger, is ze al dat gewicht krijgt + wat extra. Vroeger was ze ook altijd gewoon slank. En vergeet niet dat ze 1.60 meter is, niet modellenlengte. Dat vertekent wellicht.
Ik denk dat het niet alleen is dat we haar voller gewend zijn. Ze heeft hetzelfde als Yolanthe had toen die heel dun werd, namelijk deze lijnen om haar mond:




En de kaaklijn wordt scherper van dat lage gewicht. Beide vrouwen vind ik iets voller mooier. En die bovenlip van Jessica Simpson is gewoon erg jammer.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206669571
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2022 03:02 schreef Za het volgende:

[..]
Ik heb geen idee.
De foto's die ik heb gezien zijn veel triester.

Bv, links is heden https://rtiverse.com/news(...)body-on-ig-post/amp/
Kijk dan zeker niet naar deze video:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 14 november 2022 @ 09:10:28 #248
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206669625
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 08:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik denk dat het niet alleen is dat we haar voller gewend zijn. Ze heeft hetzelfde als Yolanthe had toen die heel dun werd, namelijk deze lijnen om haar mond:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En de kaaklijn wordt scherper van dat lage gewicht. Beide vrouwen vind ik iets voller mooier. En die bovenlip van Jessica Simpson is gewoon erg jammer.
Dat zal sowieso meespelen. We zijn het gewoon allemaal niet bij haar gewend. Alles samen maakt het een onbekend beeld. Oh well, op de beelden en foto’s die ik heb gezien, zie ik niet iets heel erg bijzonders. Haar make-up is nou ook niet echt heel flatteus, trouwens.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 14 november 2022 @ 09:14:20 #249
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206669666
quote:
Oh, hierin wordt vermeld dat ze naar eigen zeggen 5 jaar nuchter is (alcohol). Dat kan ook een deel van het afvallen verklaren (afhankelijk van hoeveel ze dronk).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  maandag 14 november 2022 @ 09:44:41 #250
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_206669907
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2022 23:25 schreef potjecreme het volgende:
Ik vind dit verspookt. "Vroeger" vond ik haar, Saweetie, mooi. Ik vind dit zonde en onnodig.

Vroeger
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nu
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Bewegend beeld dan snappen jullie het nog beter

https://www.instagram.com/reel/CgVEaNXAOFL/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Woow, check die nagels. :')
  maandag 14 november 2022 @ 09:51:25 #251
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_206669980
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 09:40 schreef Za het volgende:
Ik zag onlangs Jessica Simpson voorbij komen.

Geen plastische chirurgie, maar volledig onherkenbaar. Ontzettend triest om te zien, ze had zo'n prachtig gezicht. 😢

Ik vind het zelfs ongepast een afbeelding te plaatsen. Hopelijk is ze in orde.
Zo te zien is ze prima in orde.

Sommige mensen zien er beter uit met een paar kilo teveel. Ik heb dat zelf ook, als ik onder de 55 kilo kom (ik ben 1.58) tekent het in mijn gezicht. Volgens schema’s en gedoe zou mijn gezonde gewicht rond de 50 liggen. Dat heb ik ook wel gewogen toen ik nog veel aan sport deed. Ik was super in conditie toen, er was niets mis met me. Maar ik was niet op mijn mooiste, had echt zo’n ingevallen muizen kopje.
Bij sommige mensen tekent het gewoon snel in het gezicht, voor Simpson werkt slank tegen mollig aan beter qua schoonheid. Maar betekend dat muizen kopje niet dat ze ongezond is, te mager is. Ze is waarschijnlijk gezonder dan ooit.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_206676802
quote:
Ik vind het shockerend en zielig.
Ik ben geen fan, ik zou geen nummer van haar kunnen bedenken maar ken wel de serie van haar met Nick Lachay, een vreemd grappig meisje.
Qua looks zo'n stralende American beauty.
pi_206676900
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 09:51 schreef Cause_Mayhem het volgende:

Zo te zien is ze prima in orde.
Die mening deel ik niet, heb je ook de andere beelden gezien?

quote:
Sommige mensen zien er beter uit met een paar kilo teveel. Ik heb dat zelf ook, als ik onder de 55 kilo kom (ik ben 1.58) tekent het in mijn gezicht. Volgens schema’s en gedoe zou mijn gezonde gewicht rond de 50 liggen. Dat heb ik ook wel gewogen toen ik nog veel aan sport deed. Ik was super in conditie toen, er was niets mis met me. Maar ik was niet op mijn mooiste, had echt zo’n ingevallen muizen kopje.
Dat fenomeen zie je idd vaker.
Maar zij is jarenlang dun geweest zonder dat haar gezicht er zo uitzag.

quote:
Ze is waarschijnlijk gezonder dan ooit.
Ik hoop het.
pi_206676954
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2022 19:36 schreef Za het volgende:

[..]
Ik vind het shockerend en zielig.
Ik ben geen fan, ik zou geen nummer van haar kunnen bedenken maar ken wel de serie van haar met Nick Lachay, een vreemd grappig meisje.
Qua looks zo'n stralende American beauty.
Overdrijven is ook een vak.
pi_206677040
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2022 19:43 schreef potjecreme het volgende:

Overdrijven is ook een vak.
Wat is overdreven, dat ze een stralende beauty was of dat ik het shockerend vind hoe ze er nu uitziet?
Ik vind beide niet overdreven, gewoon een mening.
pi_206899916
Simon Cowell

pi_206899993
quote:
9s.gif Op donderdag 1 december 2022 21:03 schreef Za het volgende:
Simon Cowell

[ afbeelding ]
Dit kan niet echt zijn :o
pi_206900027
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 21:06 schreef Sunshine1982 het volgende:

Dit kan niet echt zijn :o
Het is echt, er zijn videobeelden.
pi_206900090
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 21:07 schreef Za het volgende:

[..]
Het is echt, er zijn videobeelden.
Ik zie het ja :o
pi_206900259
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 21:09 schreef Sunshine1982 het volgende:

Ik zie het ja :o
Zonde he.
Al die mensen die er gewoon prima uitzien en toch zwichten voor ingrepen.
pi_206900372
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 21:13 schreef Za het volgende:

[..]
Zonde he.
Al die mensen die er gewoon prima uitzien en toch zwichten voor ingrepen.
Zijn ogen zien er vooral heel anders uit. Zo te zien een overtollige vel weggehaald boven zijn ogen, voor de rest een ooglift ofzo? Heftig wel!
pi_206900426
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 1 december 2022 @ 21:20:19 #263
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206900554
Treffende omschrijving:
twitter
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 1 december 2022 @ 21:22:16 #264
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206900620
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 21:20 schreef Leandra het volgende:
Treffende omschrijving:
[ twitter ]
_O-

Of die fresco die toen 'gerestaureerd' was :')



[ Bericht 9% gewijzigd door Molo op 01-12-2022 21:51:15 ]
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator donderdag 1 december 2022 @ 21:26:42 #265
382129 crew  Donna
pi_206900862
Wat zonde.
  donderdag 1 december 2022 @ 21:40:13 #266
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206901367
In april dit jaar zei hij klaar te zijn met Botox en fillers.... :X
https://pagesix.com/2022/(...)fillers-in-his-face/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206901802
Botox en fillers nog niet klaar met hem
-nee-
pi_206901858
quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2022 21:51 schreef Marsenal het volgende:
Botox en fillers nog niet klaar met hem
Gheghe.

Ik meen ook een wenkbrauwlift en ooglidcorrectie te zien. En flink afgevallen?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206902315
God, dat ziet eruit. :D _O-
  Moderator donderdag 1 december 2022 @ 22:07:43 #270
184769 crew  Deisyy
pi_206902404
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 21:20 schreef Leandra het volgende:
Treffende omschrijving:
[ twitter ]
Wat erg :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator donderdag 1 december 2022 @ 22:17:45 #271
184769 crew  Deisyy
pi_206902618
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 21:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Gheghe.

Ik meen ook een wenkbrauwlift en ooglidcorrectie te zien. En flink afgevallen?
Die ooglidcorrectie is niet helemaal lekker gedaan :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_206902675
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 21:52 schreef Claudia_x het volgende:

Ik meen ook een wenkbrauwlift en ooglidcorrectie te zien. En flink afgevallen?
Klopt.
Nadat hij die nieuwe tanden had en nog wat dingen vroeg men massaal waarom die oogleden niet? Want die lagen heel zwaar.
Maar daardoor, of misschien ook zonder die druk had hij een soort afwijking waarbij de ogen een soort neerwaarts hangen, wat niet opvalt zolang er zware hoogleden op hangen, maar nu extra. Blijkbaar is getracht dat te fixen door een wenkbrauw lift, maar er is een andere ingreep voor, ik heb er weleens over gelezen.

Al met al heel erg zonde van zo'n man, hij had een goed uiterlijk.
pi_206902723
En zware oogleden zijn juist zo mooi.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206902881
Hij lijkt nu een beetje op een mix van Teun Föhn en Marc van der Linden. :')
  donderdag 1 december 2022 @ 22:38:28 #275
277627 Seven.
We are Borg.
pi_206902977
It’s a no for me.
Resistance is futile.
  donderdag 1 december 2022 @ 22:43:03 #276
71048 Tokay
makes your day!
pi_206903045
Simon pulled a Mari


"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  Vis een optie? donderdag 1 december 2022 @ 23:35:42 #277
70532 loveli
N
pi_206903743
Nee. Gewoon nee.
crap in = crap out
pi_206913174
Huid is iets te strak naar beneden getrokken. :')
  vrijdag 2 december 2022 @ 19:39:37 #279
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_206913272
Het lijkt wel een horrormasker :')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_206913367
quote:
9s.gif Op donderdag 1 december 2022 21:03 schreef Za het volgende:
Simon Cowell

[ afbeelding ]
Het is/was een aantrekkelijke man. Wat jammer
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206913374
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2022 21:22 schreef Molo het volgende:

[..]
_O-

Of die fresco die toen 'gerestaureerd' was :')

[ afbeelding ]
HAHahahahaha..........
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206913800
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 19:47 schreef Soury het volgende:

[..]
Het is/was een aantrekkelijke man. Wat jammer
Echt!? Een Simon Cowell aantrekkelijk?
Nooit geweten.
pi_206914184
quote:
Hee veel beweegt er niet meer in zn gezicht :D
pi_206918058
quote:
9s.gif Op donderdag 1 december 2022 21:03 schreef Za het volgende:
Simon Cowell

[ afbeelding ]
Lijkt wel een heel ander iemand :{
  PR en moderator zaterdag 3 december 2022 @ 03:09:51 #285
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_206918939
quote:
Het lijkt wel of z'n gezicht gesmolten is :o
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator zaterdag 3 december 2022 @ 03:11:23 #286
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_206918943
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 21:40 schreef Leandra het volgende:
In april dit jaar zei hij klaar te zijn met Botox en fillers.... :X
https://pagesix.com/2022/(...)fillers-in-his-face/
Met de botox en de fillers klaar, dus nu tijd voor de fullblown operatie?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_206919911
Dat rare kapsel verraad gelukkig dat het nog steeds Simon zelf is en geen cheap ass namaak. :P
  zaterdag 3 december 2022 @ 10:09:28 #288
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_206920121
quote:
10s.gif Op donderdag 1 december 2022 22:43 schreef Tokay het volgende:
Simon pulled a Mari
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Foto #2 is Derek Zoolander toch :?
  zaterdag 3 december 2022 @ 12:36:01 #289
71048 Tokay
makes your day!
pi_206921747
quote:
5s.gif Op zaterdag 3 december 2022 10:09 schreef Kopiko het volgende:
Foto #2 is Derek Zoolander toch :?
Klopt. Derek van de Ven aka Mari Zoolander.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_207011884
Sharon Osbourne

  vrijdag 9 december 2022 @ 19:31:35 #291
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207011926
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 19:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Sharon Osbourne

[ afbeelding ]
Fuckkkkkkkkk!
Resistance is futile.
pi_207012126
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 december 2022 19:31 schreef Seven. het volgende:

[..]
Fuckkkkkkkkk!
Kijk nou dat stuk huid bij haar oor joh. :o
  vrijdag 9 december 2022 @ 19:49:58 #293
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207012316
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 19:42 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Kijk nou dat stuk huid bij haar oor joh. :o
En die vouw bij haar oog. En die scheefgetrokken lippen :') . Wat een gedrocht.
Resistance is futile.
pi_207013656
Maar wat heeft ze weinig rimpels hè! :D :')
  vrijdag 9 december 2022 @ 21:11:33 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207015192
Die is sowieso flink veranderd sinds 1985... dat middelste plaatje is ook al een behoorlijk verbouwde versie:

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207051175
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 19:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Sharon Osbourne

[ afbeelding ]
Dat is Caitlyn Jenner.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 12 december 2022 @ 11:17:40 #297
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_207051210
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 11:12 schreef Tim86 het volgende:

[..]
Dat is Caitlyn Jenner.
Nope.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Moderator maandag 12 december 2022 @ 12:02:29 #298
382129 crew  Donna
pi_207051764
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 21:11 schreef Leandra het volgende:
Die is sowieso flink veranderd sinds 1985... dat middelste plaatje is ook al een behoorlijk verbouwde versie:

[ afbeelding ]
Hee zo zie je ineens goed op wie Jack en Kelly lijken. Nouja, Kelly ook niet meer echt.
pi_207052289
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 11:12 schreef Tim86 het volgende:

[..]
Dat is Caitlyn Jenner.
https://www.dailymail.co.(...)steps-family-LA.html
  maandag 12 december 2022 @ 13:40:54 #300
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_207053218
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 21:11 schreef Leandra het volgende:
Die is sowieso flink veranderd sinds 1985... dat middelste plaatje is ook al een behoorlijk verbouwde versie:

[ afbeelding ]
ik vind Ozzy hier wat weg hebben van acteur Jeff Daniëls, bekend van 101 echte dalmatiërs.
With love :*
pi_207055976
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 11:17 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Nope.
Joh, dat snap ik ook wel. Maar ze lijkt er echt op nu :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')