Alsof de zwelling van de facelift nog niet weggetrokken is...quote:
quote:Op maandag 7 november 2022 17:22 schreef vencodark het volgende:
Ze lijkt op Connie Breukhoven en die is een jaar of 68?
Wilde gok.
Hoe oud is dit mens?quote:Op maandag 7 november 2022 21:34 schreef potjecreme het volgende:
Ik wist niet dan Connie Breukhoven nog een dochter heeft.
[ twitter ]
Dit is het laatste mentale beeld dat ik van haar heb:quote:
Nou, dat inderdaad. Wat is dat vastklampen aan jeugdig lijken toch.quote:
Jeugdigquote:Op maandag 7 november 2022 23:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dat inderdaad. Wat is dat vastklampen aan jeugdig lijken toch.
Zij had niets van dit alles nodig:quote:Op maandag 7 november 2022 21:34 schreef potjecreme het volgende:
Ik wist niet dan Connie Breukhoven nog een dochter heeft.
[ twitter ]
Ik wil alleen maar zeggen dat ik het met je eens ben.quote:Op maandag 7 november 2022 21:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Daar post ik niet. Juliie doen al het commentaar maar over hier.
Botox in de lippen is een beetje gek.quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:40 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zie alleen botox in de lippen. De rest lijkt vooral een kwestie van leeftijd en veranderde mode.
Neeeeeee, wat een mooie meid en dan zó van het pad af. Erg.quote:Op dinsdag 8 november 2022 05:20 schreef Za het volgende:
[..]
Zij had niets van dit alles nodig:
[ afbeelding ]
Constanza is toch de geadopteerde dochter van Connie? Bedoel je die?quote:Op dinsdag 8 november 2022 07:11 schreef Andromache het volgende:
[..]
Neeeeeee, wat een mooie meid en dan zó van het pad af. Erg.![]()
En is dat Constanza?
Haar moeder ziet er net zo uit, dus waarschijnlijk krijgt ze nooit de bevestiging dat puur natuur prima is.quote:Op dinsdag 8 november 2022 05:20 schreef Za het volgende:
[..]
Zij had niets van dit alles nodig:
[ afbeelding ]
Dit was Ellie een jaar geleden, dus ze is inderdaad wel wat aangetastquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:46 schreef Noek het volgende:
Ellie Goulding ziet er ook aangetast uit maar ook wel weer lastig want ik weet haar before ook niet heel erg goed. Anyway, helemaal clean is ze niet meer.
https://www.instagram.com/p/Ckq5MmLjodZ/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |