Volgens mij niet, was een onderwerp tijdens een vergadering wat een kuub hout ong ging kostenquote:Op vrijdag 23 september 2022 18:11 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ze kregen toch gratis houtblokken?
ja en ik dacht even dat ze kuste ofzo maar volledig verkeerd gezien lol hahahahaquote:Op vrijdag 23 september 2022 18:14 schreef Sestra666 het volgende:
wendy en nadir zitten naast elkaar
Ja.. ze hebben 2 kuub hout voor 300 euro gekocht.quote:Op vrijdag 23 september 2022 18:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgens mij niet, was een onderwerp tijdens een vergadering wat een kuub hout ong ging kosten
In dat geval, ik kon er 100quote:Op vrijdag 23 september 2022 18:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrold kon thuis 2 nummer spelen op de gitaar .. maar hij is het kwijt.
Ze hebben die gitaar gekocht voor in de haard geloof ik... niemand kan toch spelenquote:Op vrijdag 23 september 2022 18:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Een nummer van het spel Zelda, Song of Stormsquote:Op vrijdag 23 september 2022 18:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Voor 300 euroquote:Op vrijdag 23 september 2022 18:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. ze hebben 2 kuub hout voor 300 euro gekocht.
Ze zitten er voor een jaar, maar alles is tot nu toe voor een korte termijn vooruit denken.quote:Op vrijdag 23 september 2022 18:16 schreef maily het volgende:
[..]
Voor 300 euro![]()
En de helft (?) wordt buiten opgestookt en de andere helft binnen waar de een helemaal aangekleed zit en de ander in zijn zomershirts.
Was echt lief van hem.quote:Op vrijdag 23 september 2022 18:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Djedi durft niet alleen te zingen. Jerrold zegt: 'Maar je hebt echt een hele mooie stem'
Jerrold : 'En je moet je er niks van aantrekken, ik kan niet zingen, maar doet het gewoon'
Jeffrey steelt wel steeds de show met z'n humorquote:Op vrijdag 23 september 2022 18:28 schreef Flow3r het volgende:
Er zit vooralsnog geen echte uitblinker bij zoals een Salar bij BB
zo saai ookquote:Op vrijdag 23 september 2022 18:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind onze zelf-benoemde-autist zo'n vervelende vent. Ik erger me niet echt aan iemand verder, maar als ik die kop zie wissel ik van stream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |