quote:Op donderdag 22 september 2022 18:14 schreef vencodark het volgende:
Leuk, al die eettafels.![]()
Maar wie durft er een foto van de zolder te plaatsen?![]()
Ik niet.![]()
Ja, geheel vrijwillig, zonder enige dwangquote:
quote:Op donderdag 22 september 2022 18:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ja, geheel vrijwillig, zonder enige dwang
Ja! Die is opgeruimdquote:Op donderdag 22 september 2022 18:14 schreef vencodark het volgende:
Leuk, al die eettafels.![]()
Maar wie durft er een foto van de zolder te plaatsen?![]()
Ik niet.![]()
Jij hebt teveel tijd.quote:
Weleens ja. Ook via vinted.quote:Op donderdag 22 september 2022 18:53 schreef Nijna het volgende:
Zolder is een zooitje, althans... niet zo op geruimd als dat ik zou willen.
Ene kamer hangt de ketel en de was.
De andere kamer is "mijn terugtrek hok" met een bureau en ook het logeerbed, waar nog bijna nooit iemand op heeft geslapen (laten we dat vooral zo houden).
Ik heb mogelijk iets verkocht via marktplaats, maar nu vragen ze om het op te sturen...
Volgens mij is het dat niet waard, maar goed dat is hun keuze. Maar ik ben ook een beetje bang dat ik er straks gedonder mee krijg, dat t niet aankomt of dat ze zeggen dat het niet is aangekomen en ik daar dan gedoe van ga hebben.
Versturen jullie wel eens wat via marktplaats?
Ik hou van opruimen, en vooral van weggooien. Mijn puber houden niet van weggooien. T helemaal niet. Die is echt een verzamelaar. Als we opruimen in haar kamer doe ik regelmatig iets stiekem weg.quote:
Ik heb erg veel moeite met weggooien. Mijn hele leven al. Mijn dochter heeft achter mijn rug om van alles weggedaanquote:Op donderdag 22 september 2022 19:12 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik hou van opruimen, en vooral van weggooien. Mijn puber houden niet van weggooien. T helemaal niet. Die is echt een verzamelaar. Als we opruimen in haar kamer doe ik regelmatig iets stiekem weg.
Nee is ook een antwoord als je dat liever niet doet toch?! Zeker als je dat er al bijgezet hadquote:Op donderdag 22 september 2022 19:38 schreef Nijna het volgende:
Ik had erbij gezet ophalen, maar ik krijg van 2 mensen de vraag of ik het niet toch wil opsturen... zelfde soort bericht, andere bieder, zelfde soort item.
Om wat voor iets gaat het?quote:Op donderdag 22 september 2022 19:38 schreef Nijna het volgende:
Ik had erbij gezet ophalen, maar ik krijg van 2 mensen de vraag of ik het niet toch wil opsturen... zelfde soort bericht, andere bieder, zelfde soort item.
Speelkeukenquote:Op donderdag 22 september 2022 19:23 schreef exode het volgende:
Wij wonen met zijn 4en op/in/aan 80 vierkante meter dan is goed zijn in weggooien een must
Morgenochtend als de kinderen op school zijn, gaat verloofde spullen uit de slaapkamers halen. Oa de speelkeuken, daar wordt nooit mee gespeeld namelijk.
Oh dit zou mij ook zo kunnen gebeuren.quote:Op donderdag 22 september 2022 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb erg veel moeite met weggooien. Mijn hele leven al. Mijn dochter heeft achter mijn rug om van alles weggedaan![]()
Toen ik een tiener was heeft mijn zus een keer een heel jaar lang van alles uit mijn kamer weggehaald en zorgde er vervolgens voor dat ze mij had getrokken als surprise voor Sinterklaas. Kreeg ik een hele doos met alle spullen die ze door het jaar verzameld had en die ik dus nooit had gemist. Was wel een eye-opener eigenlijk.
quote:Op donderdag 22 september 2022 19:44 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oh dit zou mij ook zo kunnen gebeuren.
Toen ik een week op hockeykamp was heeft mn moeder toen ik op de basisschool zat zeven vuilniszakken vol spullen weggegooid, en tot op de dag van vandaag is er één item waarvan ik vermoed dat die ertussen heeft gezeten. Verder had ik geen idee.
Ik heb 114m2 in m'n eentje, dus ook geen noodzaak dingen weg te gooien![]()
Ik ben die persoon die in het washok alle oude hockeysticks vanaf de jeugd heeft liggen. Behalve één, want die was kapot en kon niet meer gemaakt worden en heb ik toen bij de winkel gelaten - dat doet nog steeds een beetje pijn, en ik kan nog precies beschrijven welke stick dat was (kleur, merk etc).
En die persoon die een spaarpot heeft staan met alleen maar 5-centjes erin want nooit meer contant geld, maar die niet weg wil doen want dat is de spaarpot die ik in 2009 bij Sinterklaas met mijn toenmalige hockeyteam heb gekregen. Toen nam iedereen iets van huis mee wat ze kwijt wilden/niet meer nodig hadden, en dit was een spaarpot die een teamgenoot (van 40 destijds) gekregen had van haar vader toen ze uit huis ging.
Ik nam toen overigens óók een oude loodzware echte Singer naaimachine mee (in de trein een uur en een kwartier lopen naar huis) omdat ik dacht dat mijn moeder dat tof zou vinden. Die heeft me stomverbaasd aangekeken en het ding in de kliko gemikt. Dat deed ook een beetje pijn![]()
Verder ben ik heel normaal hoor
De tuin of naar jou?quote:Op donderdag 22 september 2022 19:41 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Speelkeukenheb je daar al een bestemming voor?
Ik doe dat alleen als ik het zelf de moeite waard vind, en ik heb altijd bij mijn advertenties staan dat afhalen de voorkeur is en verzending op eigen kosten en eigen risico is. Daarmee ben je ook juridisch gedekt. En ze moeten altijd vooraf betalen, niet via marktplaats zelf of een andere tussenpartij. Je kan ook altijd even kijken wat voor scores de koper krijgt van anderen.quote:Op donderdag 22 september 2022 18:53 schreef Nijna het volgende:
Ik heb mogelijk iets verkocht via marktplaats, maar nu vragen ze om het op te sturen...
Volgens mij is het dat niet waard, maar goed dat is hun keuze. Maar ik ben ook een beetje bang dat ik er straks gedonder mee krijg, dat t niet aankomt of dat ze zeggen dat het niet is aangekomen en ik daar dan gedoe van ga hebben.
Versturen jullie wel eens wat via marktplaats?
quote:
Nee joh, dat hok is niet geïsoleerd - steenkoud in de winter, snikheet in de zomer, en heeft een vlizotrap. Ideaal voor spullenquote:Op donderdag 22 september 2022 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Wij slapen op zolder, maar stiekem zou ik wel zo'n opgeruimde zolder willen. Heb je er nooit over gedacht om er een speelkamer van te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op donderdag 22 september 2022 20:26 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee joh, dat hok is niet geïsoleerd - steenkoud in de winter, snikheet in de zomer, en heeft een vlizotrap. Ideaal voor spullen
We hebben nog een zolder, daar wordt momenteel een slaapkamer voor de oudste en een kantoorlogeerkamer gerealiseerdOh, ik wil jouw huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op donderdag 22 september 2022 20:26 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee joh, dat hok is niet geïsoleerd - steenkoud in de winter, snikheet in de zomer, en heeft een vlizotrap. Ideaal voor spullen
We hebben nog een zolder, daar wordt momenteel een slaapkamer voor de oudste en een kantoorlogeerkamer gerealiseerdOh wow! Wat een heerlijke grote zolder!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben geen zolder, maar wel een washok met inloopkledingkast ❤️
Onze salontafeltjes
[ Bericht 3% gewijzigd door Vicky op 22-09-2022 21:18:42 ]♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Wat een heerlijke beestenquote:Op donderdag 22 september 2022 22:11 schreef F_r het volgende:
Ik ben al boven dus vanaf mijn telefoon. En stukje bank met wat anders de katten.
[ afbeelding ]
Ze zijn heel relaxt is wel te zien. Ik krijg het ze niet afgeleerd dat ze niet op de tafel mogen liggenquote:
Lekker laten liggen dan.quote:Op donderdag 22 september 2022 22:13 schreef F_r het volgende:
[..]
Ze zijn heel relaxt is wel te zien. Ik krijg het ze niet afgeleerd dat ze niet op de tafel mogen liggen
Ik heb ook nog videobandenquote:Op donderdag 22 september 2022 19:59 schreef FlyingFish het volgende: Mijn man kan ook niets weggooien helaas. Wij hebben ook nog een kast vol videobanden bijvoorbeeld
Dat mogen ze bij ons ook nietquote:Op donderdag 22 september 2022 22:17 schreef F_r het volgende:
[..]
Eentje wil ook tijdens het eten op tafel liggen. Dat heb ik liever niet.
Wat een mooie strelitziaquote:Op donderdag 22 september 2022 22:05 schreef Vicky het volgende:
Ben ook wel nieuwsgierig naar jullie woonkamer
[ afbeelding ]
Wij hebben zo'n heerlijke bank.
Tuinkussens liggen nog naast de bank. Die moeten nog naar boven.
Als J bij mijn ouders logeert, mag hij altijd een Disney film kijken. "Met zo'n zwart doosje wat je dan in een soort dvd-speler moet stoppen".quote:Op donderdag 22 september 2022 22:17 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog videobandengeen VHS speler alleen. Maar is instant nostalgie. Frank en Frey, Lion King, Aristokatten, Lang leve de koningin.. Geen hele kast vol gelukkig.
We hebben er 2. 1 ervan was half dood maar begint weer te groeien.quote:
quote:Op donderdag 22 september 2022 22:28 schreef amaranta het volgende:
Wij hebben geen planten meer. Ik zeg niet dat het door de hont komt. MAar misschien ook wel![]()
We hebben dus een vrij minimalistisch huis tegenwoordig.
https://vm.tiktok.com/ZMFdugrks/
Wij hebben geen planten meer. Ik zeg niet dat het door de hont komt. MAar misschien ook wel![]()
Ik heb vrijwel alle Disney-films ook digitaal en die versies zijn meestal beter dan de videobanden, dus die nostalgische gevoelens heb ik niet. Mijn man heeft een uitgebreide collectie sportvideo's. Ik heb een jaar besteed aan diezelfde video's allemaal digitaal zoeken en hij heeft nu alles dus digitaal op een aparte hdd waarop hij makkelijk kan kijken wat hij maar wil. Maar die videobanden mogen desondanks nog steeds niet wegquote:Op donderdag 22 september 2022 22:17 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog videobandengeen VHS speler alleen. Maar is instant nostalgie. Frank en Frey, Lion King, Aristokatten, Lang leve de koningin.. Geen hele kast vol gelukkig.
Wel een kast vol dvd's die ook al tijden niet meer aangeraakt zijn. Hele seizoenen van CSI (meerdere versies), law& order SVU, how I met your mother, friends, house, big bang theory.. en nog heel veel meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben geen zolder, want op de bovenste verdieping zijn gewoon 2 slaapkamers en onze badkamer. We hebben wel een bijkeuken die fungeert als voorraadhok en zolder in 1. Heel soms is het er netjes en opgeruimd, maar veel vaker niet... Ook hiervoor hebben we al 2 jaar plannen om meer opbergruimte te creëren zodat we spullen wat netter kunnen wegzetten, maar het is er nog niet van gekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salontafel hebben we alleen bij de zithoek boven op de vide. Ik ben er nog steeds heel blij mee! We hebben vorig weekend de hele zithoek hier aangepast, zodat er een kleinere tv aan de muur kan komen. In de winter kunnen we dan vaker bij de open haard zitten, dat scheelt weer gas. Tot nu toe hadden we alleen een tv bij de bank beneden, maar daar kunnen we niet met z'n vieren zitten. Boven wel. Op dit moment is het nog niet helemaal af en naar mijn zin, maar het is wel een stukje knusser geworden (foto's incl. bonuspoes)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli![]()
Het ging hier van de week toch over stamppot met vega spekjes.. nou ik heb lekkere gevonden!
(Of de combi met boerenkoolstamp ook goed is dat betwijfel ik). Ik kwam hem net op Facebook tegen en moest er even aan denken![]()
Ik vind de tafels ook erg leuk ter inspiratie. Zo'n boomstamtafel als miss_sly willen we heel graag. Maar goed, nog niet dus.quote:Op vrijdag 23 september 2022 09:48 schreef lunapuella het volgende:
Bonuspoes
Kunnen we geen poezenopsomming doen? Veel leuker dan tafels en zolders
Poes is een Maine Coon, heet Noortje (of eigenlijk officieel Eleanor Rigby), is net 1 jaar en de laatste week ineens weer bezeten als een kitten
. Loop je langs, hangt ze ineens in je broek. Dat is nu toch een stuk minder grappig dan toen ze nog mini was...
Venus in pocketformaat
© loveli![]()
@hilliebillie
Dat doet me dan weer denken aan dit nieuws vanochtend
https://www.hln.be/medisc(...)en-trekken~a39af5ea/quote:Smaak van boerenkool doet ongeboren baby’s grimassen trekken
Zorgt de smaak van boerenkool ervoor dat u een grimas van afkeuring trekt? U bent niet alleen: onderzoekers hebben foetussen een huilende uitdrukking zien trekken wanneer zij in de baarmoeder aan de hippe groente worden blootgesteld.![]()
hier is onze eettafel nog steeds eettafel/commode. we hebben beneden een extra aankleedkussen dus aankleden en luieren ect doen we vaak in de woonkamer, als we gaan eten ruimen we de tafel een beetje leeg (of schuiven we alles aan de kant
vaker dat)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!![]()
Maar die spekjes zijn niet vegaquote:Op vrijdag 23 september 2022 09:49 schreef hilliebillie het volgende:
Het ging hier van de week toch over stamppot met vega spekjes.. nou ik heb lekkere gevonden!
[ afbeelding ]
(Of de combi met boerenkoolstamp ook goed is dat betwijfel ik). Ik kwam hem net op Facebook tegen en moest er even aan denken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2022 09:49 schreef hilliebillie het volgende:
[ afbeelding ]
Maar zit er geen gelatine in deze spekjes?
Venus in pocketformaat
© loveli![]()
Doe mij die spekjes maar los van de boerenkool.
Stamppot opsom, wat is jullie lieverlings:
Stamppot (rauwe) andijvie met spekjes en saucijsje en geraspte kaas
Zuurkool met spekjes en rookworst
Boerenkool met spekjes, rookworst en zilveruitjes
.
.
.
.
Hutspot (echt op de aller aller onderste plek, ik eet het wel als het op tafel staat, maar ik maak het nooit zelf).Fake it till you make it...![]()
Allemaal. Stamppot![]()
Wel met genoeg kruiden erdoor.
En dan het liefst spekjes, verse worst en een stuk rookworstnot much vega als het op stamppot aankomt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’![]()
Spek zit varkensgelatine in, en derhalve niet vega :-)quote:Op vrijdag 23 september 2022 09:49 schreef hilliebillie het volgende:
[ afbeelding ]
Liefst zuurkool, maar dat eten ze hier omdat het soms moet. Ik vind het lekker, met banaan en/of ananas en rul gehakt en spekjes..quote:Op vrijdag 23 september 2022 10:04 schreef Nijna het volgende:
Stamppot opsom, wat is jullie lieverlings:
Meest gegeten hier: andijvie, met spekjes, rul gehakt en kleine blokjes oude kaas. Andijvie net van het rauwe af. Even 3 minuten meegekookt..
daarna hutspot: Met worst erbij
Of prinsessenstampot, Als mijn man er niet is. Rode bietjes in stamppot geeft roze prut en dat is best leuk om aan je 2 zoons te voeren 'ik wil geen prinses worden/eten'..![]()
![]()
Onze kinderen vinden stamppot zo'n beetje het meest smerige wat je op tafel kan zetten. Eigenlijk alles waar aardappels bij komen kijken.
B heeft aardappels leren eten, maar je maakt hem er niet blij mee.
Ik hou van boerenkool stamppot maar pas als de vorst over de boerenkool is geweest.
Nu het weer herfst gaat worden, verheug ik me vooral op stoofpotjes.![]()
![]()
Zuurkool is mijn lieverlings en daarna boerenkool.
Helaas blieft manlief het niet. De kinderen gelukkig wel, dus ik heb bakjes curry in de vriezer voor stamppot avonden
disclaimer![]()
Oeh, stamppot![]()
Andijviestamppot met bal gehakt en jus óf met uitgebakken kalfsspekjes of kalkoensalami. Omdat er vroeger niet veel halal te krijgen was, bakte ik ipv spek, halal salami is stukjes uit.
Boerenkoolstamppot. Altijd met worst en vegajus uit een pakje met een flinke klont roomboter![]()
En aromat. Áltijd aromat eroverheen.
Overigens is de vega boerenkoolstamppot van appie heel erg lekker. Kan um helaas ineens niet meer online bestellen
Edit: en zuurkoolstamp. De vegaversie van appie, met vegajus en uitgebakken wat boven staat![]()
Edit2: en dies ook online niet meer verkrijgbaar
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...![]()
Heb ik eindelijk tijd om een foto te maken en uit te zoeken hoe je die uploadt, zijn jullie al vier onderwerpen verder.. Maar ik post 'm toch want moeite. En ik vind alle huiselijke inkijkjes heel leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En stamppot: hutspot met stroop.Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
Ik ben ook heel gefocust op al jullie stoelen. We zijn namelijk nieuwe eetkamerstoelen aan het zoeken en komen er niet echt uit.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’![]()
Favoriet toch de oldschool wortelstamppot. Met rookworst en een schepje appelmoes
Maar boerenkoolstamppot met daar over een beetje van het zuur van augurken (en ook rookworst) vind ik ook erg lekker.
Maar ik houd sowieso wel van stamppotten dus probeer ooit te variëren![]()
Dank je! Toen ik die zag staan in de winkel, wist ik direct dat ik 'm moest hebben.quote:.
Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
Je katten, altijd en overal.quote:Op donderdag 22 september 2022 22:11 schreef F_r het volgende:
Ik ben al boven dus vanaf mijn telefoon. Een stukje bank met wat anders de katten.
[ afbeelding ]![]()
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Deze week (gisteren en vandaag) schoolfotograaf, dus ik afgelopen weekend nog tegen Soneal: moet jij nog even naar de kapper voor de schoolfotograaf komt?
Neuh.... ik wil gewoon zo op de foto (coupe Jeroen-poep-aan-je-schoen).
Soneal gisteravond: Ik denk dat ik ook even naar de kapper moet dit weekend....![]()
![]()
![]()
Maar goed, bij een kind dat ik 3 jaar geleden nog moest omkopen met Lego om naar de kapper te gaan is het natuurlijk al een hele vooruitgang als hij zelf aangeeft naar de kapper te willen
N: Oh, ik moet zaterdag ook even, kun je met mij mee.
Soneal: Nee, ik wil niet naar jouw kapper, ik wil naar die andere
Nou moet ik zeggen dat ik de kapper van N (en mijn vader) ook niet geweldig vind met het haar van Soneal, net even iets te gemakzuchtig, terwijl de dameskapper in het dorp het echt wel super doet met zijn haar en er wat leuks van maakt.![]()
Ook een Lightswing zie ik, hier ook.... ze staan allen niet op de foto.quote:Op vrijdag 23 september 2022 10:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dank je! Toen ik die zag staan in de winkel, wist ik direct dat ik 'm moest hebben..
Op de benedenverdieping 6 lightswings hangen; 3 in de keuken (1 dubbele, 2 enkele, alleen de dubbele heeft al lampen, de enkele moet ik nog steeds aansluiten), 3 in de woonkamer (2 dubbele, 1 enkele, allemaal van lampen voorzien.
Ik verander ze nooit van positie maar het idee dat het kan is wel heerlijk.![]()
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 23 september 2022 11:03 schreef Leandra het volgende:
Deze week (gisteren en vandaag) schoolfotograaf, dus ik afgelopen weekend nog tegen Soneal: moet jij nog even naar de kapper voor de schoolfotograaf komt?
Neuh.... ik wil gewoon zo op de foto (coupe Jeroen-poep-aan-je-schoen).
Soneal gisteravond: Ik denk dat ik ook even naar de kapper moet dit weekend....![]()
![]()
![]()
Ik probeer het kappersbezoek altijd een maand voor de schoolfotograaf te plannen, want anders ziet kort haar er zo suf uit. We hebben nu een geweldige kapper die bij ons thuis komt. Ze is niet zo snel, maar ze heeft een prettige aanwezigheid, weet korte kapsels veel minder suf te knippen en vraagt geen exorbitante bedragen.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
O ja, mijn langharig tuig gaat vanmiddag ook naar de kapper. Ze willen het ook allebei lang houden dus ik zal wel 40 euro af mogen tikken voor het weghalen van wat dode puntjes.![]()
![]()
Ik ga vanmiddag naar de kapper want we hebben zondag een fotoshoot in het bos met mijn familie ter ere van mijn moeder die 75 wordt.
En het is nu te lang, te dik en te alles, dus de schaar erin.
B vindt het gelukkig leuk bij de kapper, hij gaat elke 6 weken. Zijn haar zit echt heel raar en vreemd en stom als het te lang wordt. Hij gaat altijd bij de eigenaar en die hebben samen de grootste lol.
Hij heeft ook gekleurde haispray ontdekt, dus hij komt standaard met gekleurd haar terug van de kapper.![]()
Ik ben vorig jaar eens naar de kapper gegaan voor een belangrijk evenement en heb me toen laten verleiden om m'n haar niet alleen te laten knippen maar ook te laten stylen. Wat een openbaring! Ik zou het wel weten als er een fotoshoot aankwam. (Alhoewel, in hoeverre blijft je haar goed zitten in het bos?)I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Bedoel je stylen of steilen? Oprechte vraag.,..quote:Op vrijdag 23 september 2022 11:11 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben vorig jaar eens naar de kapper gegaan voor een belangrijk evenement en heb me toen laten verleiden om m'n haar niet alleen te laten knippen maar ook te laten stylen. Wat een openbaring! Ik zou het wel weten als er een fotoshoot aankwam. (Alhoewel, in hoeverre blijft je haar goed zitten in het bos?)K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)![]()
Als kappers mijn haar stylen, wordt het naar mijn zin veel te pluizig. Dus liever niet eigenlijk. Ik zou het wel leuk vinden als het eens professioneel opgestoken wordt. Dat is iets wat ik echt niet zelf kan.
En kapper... ik ben in augustus vorig jaar voor het laatst geweest, het wordt zeker weer eens tijd eigenlijk.Venus in pocketformaat
© loveli![]()
Mijn kapper haalt er na het knippen vaak nog even een krultang doorheen zodat ik als een echte glamourpoes naar buiten ga..
Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
Stylen! Het nut van steilen heb ik nooit zo begrepen, want ik houd van krullen.quote:Op vrijdag 23 september 2022 11:15 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Bedoel je stylen of steilen? Oprechte vraag.,..
Die bank bij de eettafel ziet er heerlijk uit! Is dat maatwerk? Ik wil zoiets ook graag, maar ik vraag me af of het niet gedoe is om vanuit daar van tafel te komen? Ik moet altijd 100 keer opstaan voor de kinderen tijdens het eten en ik vind dat al gedoe vanuit een gewone stoel aan de muurkant.quote:Op vrijdag 23 september 2022 11:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met blote voeten vanzelfsprekend, want wij zijn geen sloffenmensen.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante![]()
Een beetje maatwerk: Ikeakasten die wat dieper zijn gemaakt m.b.v. een plank erop. En de kussens zijn op maat.quote:Op vrijdag 23 september 2022 11:20 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Die bank bij de eettafel ziet er heerlijk uit! Is dat maatwerk? En vind je het niet gedoe om vanuit daar van tafel te komen? Ik moet altijd 100 keer opstaan voor de kinderen tijdens het eten en ik vind dat al gedoe vanuit een gewone stoel aan de muurkant.
We hebben de eettafel uitgezocht op het minimaliseren van gedoe; je kunt je benen er goed onderdoor schuiven. Een poot volledig in het midden zou nog beter zijn. Ik zit er zelf in ieder geval vaak op omdat ik het fijn vind zitten en het geen gedoe vind (en ik ben best lui als ik eenmaal zit).
Mijn haar in die verschrikkelijke februari-coderood-stormHad niet te klagen over het volume toen ik weer thuis was
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli![]()
Ik heb zelf een hekel aan middeltjes die je haar 'hard' maken, wat volgens mij vrijwel alle middelen zijn die je haar fixeren. En elke keer dat een kapper zegt dat het écht niet gebeurt, doet die er toch weer een of ander middel in dat ik vreselijk vind. Ik kan ook al slecht tegen sterke geuren.quote:Op vrijdag 23 september 2022 11:17 schreef Phaidra het volgende:
Als kappers mijn haar stylen, wordt het naar mijn zin veel te pluizig. Dus liever niet eigenlijk. Ik zou het wel leuk vinden als het eens professioneel opgestoken wordt. Dat is iets wat ik echt niet zelf kan.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Hier altijd sloffen juist. We hebben een hond en ik heb een hekel aan haren aan mn sokken.
Onze eet/leef/knutseltafel. Als we gaan eten schuiven we de hele bende naar één kant en in loop van de dag schuift alles weer terug![]()
![]()
Ik heb inderdaad wel middeltjes die hard opdrogen, maar dat is een kwestie van even goed doorkneden als je haar droog is. Ik begrijp wel de aversie hoor, maar mijn haar heeft het wel nodig als ik geen grote bos pluis wil hebben.Venus in pocketformaat
© loveli![]()
Wat ziet dat er fantastisch gezellig en knus uitquote:Op vrijdag 23 september 2022 11:37 schreef -Spring het volgende:
Hier altijd sloffen juist. We hebben een hond en ik heb een hekel aan haren aan mn sokken.
Onze eet/leef/knutseltafel. Als we gaan eten schuiven we de hele bende naar één kant en in loop van de dag schuift alles weer terug
[ afbeelding ]![]()
![]()
Laten stylen bij de kapper doe ik nooit meer, het is dan pofferig (geen idee hoe ik het moet omschrijven anders) dat het gewoon niet is wie ik ben. Dus gewoon een beetje mousse of evt krullenspul er in en weer klaar. Die droogkap kan ik de tijd ook echt niet meer voor nemen..
Zoon wil ook nooit naar de kapper. Hij vind z’n haar wel prima. Ook al hangt het haast in z’n ogen en is het model er uit. Omkopen is gelukkig niet nodig geweest. Maar wel veel overredingskracht![]()
Een soort van overview van de volledige woonkamer. Later als we weer geld hebben, komt er een hoekbank en gaan we de vloer veeeeeeeeeeeeeeeeeel lichter laten maken.
![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2022 10:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb ik eindelijk tijd om een foto te maken en uit te zoeken hoe je die uploadt, zijn jullie al vier onderwerpen verder.. Maar ik post 'm toch want moeite. En ik vind alle huiselijke inkijkjes heel leuk.
Mijn fav! Ik wil ook een ronde tafel. Het liefst inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En stamppot: hutspot met stroop.
de keuken.![]()
Noooo, zo laten. Mooi juist ♡quote:Op vrijdag 23 september 2022 11:41 schreef exode het volgende:
Een soort van overview van de volledige woonkamer. Later als we weer geld hebben, komt er een hoekbank en gaan we de vloer veeeeeeeeeeeeeeeeeel lichter laten maken.
[ afbeelding ]![]()
De haard is indd gaaf!quote:Op vrijdag 23 september 2022 11:41 schreef exode het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Welke ben jij? Linksonder of 2e van links?quote:Op vrijdag 23 september 2022 11:41 schreef exode het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik heb heul donkerbruin haarquote:Op vrijdag 23 september 2022 11:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Welke ben jij? Linksonder of 2e van links?Die dus.
![]()
We liepen in de zomervakantie langs een kapper en zoon wilde naar binnen. Zomaar, uit zichzelfZijn lange haar is nu wat korter maar nog steeds lang. Hij kan het nu helemaal zelf kammen en stylen. Het was zo lang geworden dat zelf kammen niet meer ging. Dus had ik iedere dag een ragebol die ik moest ontklitten. Nu niet meer en ik kan niet echt zeggen dat ik het mis
![]()
Ben zelf vorig jaar voor het laatst geweest![]()
We hebben nu eindelijk een kapper gevonden die en in de buurt zit en snapt wat zoon wil. Hopelijk zit ze er nog heeeel lang
If they say
Ik denk altijd dat mensen zich vergissen als ze ‘steilen’ schrijven.quote:Op vrijdag 23 september 2022 11:15 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Bedoel je stylen of steilen? Oprechte vraag.,..
En exode, föhnen valt wat mij betreft ook wel een beetje onder stylen?in de haak.![]()
Nee joh, droogkap erop, thee drinken, fohnen om het echt te drogen en met droog haar naar huis.quote:Op vrijdag 23 september 2022 12:18 schreef trui het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat mensen zich vergissen als ze ‘steilen’ schrijven.
En exode, föhnen valt wat mij betreft ook wel een beetje onder stylen?![]()
Stijltang gaat over stijl (style). Dat dat soms ook inhoudt dat je je haar er steiler mee kunt maken, allez. Ik snap dat rode kringeltje onder steiltang dus heel goed.quote:Op vrijdag 23 september 2022 12:33 schreef amaranta het volgende:
Daarentegen heet het wel stijltang. Wat je gebruikt om je haar steil mee te maken.in de haak.![]()
Ik laat het altijd stylen door te föhnen met borstels, komt geen droogkap bij kijken hoor.quote:Op vrijdag 23 september 2022 12:35 schreef exode het volgende:
[..]
Nee joh, droogkap erop, thee drinken, fohnen om het echt te drogen en met droog haar naar huis.in de haak.![]()
Ik dus wel, droogkap en dan nog wat fohnen. Geen spul erin en geen borstelsquote:Op vrijdag 23 september 2022 12:56 schreef trui het volgende:
[..]
Ik laat het altijd stylen door te föhnen met borstels, komt geen droogkap bij kijken hoor.![]()
![]()
Een vriendin van me heeft een tweede generatie Dyson Airwrap aangeschaft.
Liefde!
Het is een belachelijk duur ding, maar je kunt er echt prachtige dingen mee, ook als niet-kapster. Dus ik wil er ook een keer eentje
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Iets met mosterd na de maaltijd enzo, maar tafelfoto’s! Meestal zijn ze iets minder netjes, maar mijn nesteldrang lijkt zich langzaam toch te manifesteren dus gisteren moesten ze opeens opgeruimd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onze zolder is overloop met cv ketel, heteluchtverwarming, wasmachine, droger en wasrek en daarachter de logeerkamer waar ook de werkplek van man is. Niet heel fotowaardig.
Ik moet eigenlijk weer naar de kapper, maar die is met zwangerschapsverlof dus ga nu pas begin november weer.![]()
Ik vind het allerleukste aan die opsom dat mijn hoofd de hele tijd van 'oooh wat mooi/knus/gezellig' naar 'jeetje, dat is echt compleet niet mijn stijl' en terug springt. Ik houd van bij mensen binnen kijken <3 Zou ook echt hele dagen kunnen spenderen aan op funda rondneuzen.
Mijn tafel is ovaal, meestal niet leeg... net als mijn kookeiland overigens. De salontafel is wel leeg, want dreumes stopt alles in z'n mond en pleurt alles op de grond.
En we eten altijd aan tafel, behalve op zondag. Dan is ontbijt, lunch én diner aan de 'kleine tafel' met een filmpje. Iets wat we allemaal leuk vinden, dus meestal is van NatGeo ofzo, met dieren.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)![]()
Dat vind ik het allerleukste, al die smaken en verschillen.quote:Op vrijdag 23 september 2022 13:18 schreef Tink89 het volgende:
Ik vind het allerleukste aan die opsom dat mijn hoofd de hele tijd van 'oooh wat mooi/knus/gezellig' naar 'jeetje, dat is echt compleet niet mijn stijl' en terug springt. Ik houd van bij mensen binnen kijken <3 Zou ook echt hele dagen kunnen spenderen aan op funda rondneuzen.
Mijn tafel is ovaal, meestal niet leeg... net als mijn kookeiland overigens. De salontafel is wel leeg, want dreumes stopt alles in z'n mond en pleurt alles op de grond.
En we eten altijd aan tafel, behalve op zondag. Dan is ontbijt, lunch én diner aan de 'kleine tafel' met een filmpje. Iets wat we allemaal leuk vinden, dus meestal is van NatGeo ofzo, met dieren.
Bij ons is het wel bewust leger dan we willen. Stofvangers kunnen in ons huis niet. De Lego is de uitzondering, daarvoor hebben een stofzuigertje. Ja echt.![]()
Zo hou ik niet van veel, vol, overdaad. Ik ben meer van minimalistisch.quote:Op vrijdag 23 september 2022 13:23 schreef exode het volgende:
[..]
Dat vind ik het allerleukste, al die smaken en verschillen.
Bij ons is het wel bewust leger dan we willen. Stofvangers kunnen in ons huis niet. De Lego is de uitzondering, daarvoor hebben een stofzuigertje. Ja echt.
Het huis van onze buren staat vol met meuk en prullaria. Ik vind het leuk om te zien, maar no way dat het in ons huis zo wordt.
Ik verveel me. De tuin moet schoongemaakt worden met de hogedrukreiniger maar ik kan de plantenbakken niet optillen en manlief heeft een overbelaste spier...♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.![]()
Dit is mijn lievelings tot nu toe.quote:Op vrijdag 23 september 2022 11:37 schreef -Spring het volgende:
Onze eet/leef/knutseltafel. Als we gaan eten schuiven we de hele bende naar één kant en in loop van de dag schuift alles weer terug
[ afbeelding ]disclaimer![]()
Haha, ik houd juist van kleurrijk, heel veel planten, vintage.
Helemaal vol hoeft ook weer niet trouwens.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’![]()
Daarom zijn onze eetkamerstoelen ook problematisch trouwens. Ik wil het liefst 3 verschillende (kleur en materiaal) van elk 2. Vriend moet nog even aan het idee wennen
Ik kan juist helemaal niet minimalistisch leven. Onze woonkamer is altijd één grote troep van speelgoed en spul. Sowieso staan de wanden al vol met boeken-, platen- en cd-kasten, dus geen plek meer voor opbergruimte voor de rest van de meuk.![]()
![]()
Dat is wel te merken aan je foto’s. Zelfs de wasmachine is verstopt.quote:Op vrijdag 23 september 2022 13:29 schreef Vicky het volgende:
[..]
Zo hou ik niet van veel, vol, overdaad. Ik ben meer van minimalistisch.
Het huis van onze buren staat vol met meuk en prullaria. Ik vind het leuk om te zien, maar no way dat het in ons huis zo wordt.
Ik verveel me. De tuin moet schoongemaakt worden met de hogedrukreiniger maar ik kan de plantenbakken niet optillen en manlief heeft een overbelaste spier...![]()
Ik heb een beetje een mengelmoes interieur met (te) veel ikea, wat dingen van oma, en een paar grote dure meubels.
Ik ben nog steeds wel echt wild van de kleur op de muur
Kleur
Rechtsonder bewijs dat ook mijn huis regelmatig een puinbak is
(Gaat elke avond terug in de kast, dat wel)
disclaimer![]()
Whaha er hangen planken boven met rommel..quote:Op vrijdag 23 september 2022 13:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat is wel te merken aan je foto’s. Zelfs de wasmachine is verstopt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.![]()
Ik woon nu eigenlijk pas voor het eerst ergens waar ik na 2,5 jaar nog niet weg wil, maar verder wil gaan met stylen en gezellig maken
Ik ben erg blij met dit hoekje, bijvoorbeeld
![]()
Dat tafeltje heb ik ook :-)quote:Op vrijdag 23 september 2022 13:47 schreef miss_sly het volgende:
Ik woon nu eigenlijk pas voor het eerst ergens waar ik na 2,5 jaar nog niet weg wil, maar verder wil gaan met stylen en gezellig maken
Ik ben erg blij met dit hoekje, bijvoorbeeld
[ afbeelding ]![]()
Die ronde? Is de kleinste van drie. Hebben wij in de buurt van de banken staan om als tafeltje te dienen.quote:And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Ik ben aan het kijken of de jumbo het gaat redden. Had boodschappen besteld tussen 12 en 2. School is om 14:15 uit. Spanning en sensatie.disclaimer![]()
Het leuke van dit hoekje vind ik dat het deels gewone meuk is die je overal scoort, en deels wel uniek. Het roze kastje is uniek en het kunstwerk in het gouden lijstje ook, want dat is een schilderijtje dat dochter heeft gemaakt naar het schilderij van Monet.quote:Op vrijdag 23 september 2022 13:56 schreef SQ het volgende:
[..]
Denk dat dat tafeltje ook momenteel minder uniek is dan mijn ikeastoelAnd the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Die stoel is bij ons weg, hij was echt met geen mogelijkheid meer fatsoenlijk te krijgenquote:Op vrijdag 23 september 2022 13:56 schreef SQ het volgende:
[..]
Denk dat dat tafeltje ook momenteel minder uniek is dan mijn ikeastoel![]()
En nu gewoon geen stoel, maar een keer een ombouw-met-bank voor de erker maken.
Mijn hysterisch gele muur staat nu trouwens niet op de foto, maar die heb ik hier al eens geshowd.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’![]()
Ik zou best een huis vol prullaria willen. Maar dan moet verloofde ontslag nemen om fulltime te stoffen. We hebben wel een 'pronk'kast. Dat is de kast net voor de keuken. Is een oude, ijzeren apotheekkast vol souvenirs etc.![]()
bij ons is de Jumbo altijd gruwelijk veel te laat.. elke keer weer, welk tijdvak ik ook kiesquote:Op vrijdag 23 september 2022 13:59 schreef SQ het volgende:
Ik ben aan het kijken of de jumbo het gaat redden. Had boodschappen besteld tussen 12 en 2. School is om 14:15 uit. Spanning en sensatie.toppuntje was om 23:30 terwijl ze om 19 zouden komen.
Ik zit hier te hopen dat de taart voor de verjaardag van de jongste morgen niet precies bezorgd wordt in dat half uurtje dat we bij de kapper zitten![]()
![]()
Dat is wel echt schandalig laatquote:Op vrijdag 23 september 2022 14:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bij ons is de Jumbo altijd gruwelijk veel te laat.. elke keer weer, welk tijdvak ik ook kiestoppuntje was om 23:30 terwijl ze om 19 zouden komen.
.
Venus in pocketformaat
© loveli![]()
en niet even contact opnemen he, of ze nog kunnen komen, nee gewoon snoeihard aanbellenquote:Op vrijdag 23 september 2022 14:47 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat is wel echt schandalig laat.
Jumbo bezorg vind ik een beetje een faal, we hebben het nu 4 of 5 keer geprobeerd en ik vind ophalen toch fijner. Ze komen ook helemaal uit Den Bosch hier naartoe. (Voor het beeld: dat is 18km hier vandaan.)
Maar elke keer klopt er weer iets niet, of er kan weer eens iets niet geleverd worden, of ze doen ingewikkeld met statiegeld, en ze blokkeren 5 minuten lang de weg voor ze aanbellen.![]()
Ik vind Picnic tot nu toe echt heel goed met bezorgtijden. Ze zijn volgens mij maar 1x echt flink te laat gekomen, toen lag er sneeuw. De bezorging loopt wel eens een kwartiertje uit, maar dat kan je altijd perfect inzien in de app, dus geen verrassingen wat dat betreft.Venus in pocketformaat
© loveli![]()
Ik sta nu in de wachtrij bij Picnic. Wil het een keer gaan proberen. Ben op zich wel heel tevreden over de AH, behalve dat de laatste tijd super veel niet meer op voorraad is, maar dat is ook in de winkels een probleem merk ik.
Vanavond komen ze toevallig ook de boodschappen voor onze verjaardag zondag leveren. Zó fijn dat ik dat zelf niet hoef te doen.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’![]()
wel echt jammer dat ze nu geen diepvriesproducten bezorgenquote:Op vrijdag 23 september 2022 15:20 schreef Phaidra het volgende:
Ik vind Picnic tot nu toe echt heel goed met bezorgtijden. Ze zijn volgens mij maar 1x echt flink te laat gekomen, toen lag er sneeuw. De bezorging loopt wel eens een kwartiertje uit, maar dat kan je altijd perfect inzien in de app, dus geen verrassingen wat dat betreft.![]()
en dat er veel niet leverbaar is (maar dat kan ook aan ons lokale distributiecentrum liggen misschien)In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Ynske
![]()
Bedankt voor de zon...![]()
waarom geen diepvriesquote:Op vrijdag 23 september 2022 15:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wel echt jammer dat ze nu geen diepvriesproducten bezorgen![]()
en dat er veel niet leverbaar is (maar dat kan ook aan ons lokale distributiecentrum liggen misschien)Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Omdat de koelmiddelen die ze voor het transport daarvan gebruiken nu slecht verkrijgbaar zijn.quote:![]()
Vriend stelt meestal de boodschappenlijst samen, dus ik had het nog niet gemerkt.
Venus in pocketformaat
© loveli![]()
Ik had me gelukkig begin van de corona-periode eens ingeschreven, nooit nodig gehad. Na een jaar eindelijk de wachtlijst door. En een jaar daarna corona gekregen. Ik kon dus gelukkig dingen laten bezorgen. Ook vlotter dan de andere bezorgers tijdens dat hoogtepunt-besmettingen hier. De volgende dag kon al, ipv 5 dagen later pas.quote:Op vrijdag 23 september 2022 15:20 schreef Phaidra het volgende:
Ik vind Picnic tot nu toe echt heel goed met bezorgtijden. Ze zijn volgens mij maar 1x echt flink te laat gekomen, toen lag er sneeuw. De bezorging loopt wel eens een kwartiertje uit, maar dat kan je altijd perfect inzien in de app, dus geen verrassingen wat dat betreft.
Die app is handig inderdaad, en de tijden klopten prima. Alleen 1 keer gehad dat ze geen bananen hadden (mijn buik-safe voedsel bij ziekte). Verder echt prima..
Maar verder laat ik niks bezorgen. De winkels zitten op 500 meter en ik heb tijd zat![]()
Wat een plaatje.quote:Op vrijdag 23 september 2022 11:37 schreef -Spring het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn huiskamer op dit moment
Achter de ensuite deuren wil ik momenteel niet komen, daar is gespeeld![]()
![]()
Hier is Jumbo tot nu toe altijd binnen het tijdvak. Vaak zelfs aan het begin, voordeel als je aan het begin van je wijk zitquote:Op vrijdag 23 september 2022 14:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bij ons is de Jumbo altijd gruwelijk veel te laat.. elke keer weer, welk tijdvak ik ook kiestoppuntje was om 23:30 terwijl ze om 19 zouden komen.
.
Boodschappen laten bezorgen scheelt me zo ontzettend veel energie, dat ik het het liefst laat bezorgen. Vaak is er wel iets in de aanbieding zodat ik geen bestelkosten heb.
En dan hoef ik hooguit een keer even snel voor nog wat vers spul, maar dan sta ik heel snel weer buiten.Fake it till you make it...![]()
Albert Heijn hier met bezorgbundel. Wil nooit meer zonder
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.![]()
Heb ik ook al een aantal jaarquote:Op vrijdag 23 september 2022 17:39 schreef Clubsoda het volgende:
Albert Heijn hier met bezorgbundel. Wil nooit meer zonderOok handig dat select van bol erbij zit
![]()
Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst in een supermarkt ben geweest
If they say
Nou ben ik gelukkig ook vrij dom dus ik vergeet altijd wel ietsdus in de Jumbo om de hoek komen we ook regelmatig
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.![]()
Ensuite-boksquote:Op vrijdag 23 september 2022 17:02 schreef Adrian4 het volgende:
Dit is mijn huiskamer op dit moment
[ afbeelding ]
Achter de ensuite deuren wil ik momenteel niet komen, daar is gespeeld![]()
Bol zit er bij ons dus niet meer bijquote:Op vrijdag 23 september 2022 17:44 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Heb ik ook al een aantal jaarOok handig dat select van bol erbij zit
![]()
Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst in een supermarkt ben geweest![]()
Nog steeds wel blij met de bezorgbundel trouwens.
Kom nog regelmatig in de supermarkt voor snelle tussendoordingen wel.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’![]()
Select zit nu bij de AH Premium inquote:Op vrijdag 23 september 2022 17:58 schreef LeSage het volgende:
[..]
Bol zit er bij ons dus niet meer bij![]()
Nog steeds wel blij met de bezorgbundel trouwens.
Kom nog regelmatig in de supermarkt voor snelle tussendoordingen wel.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story![]()
Serieus? Dan heeft bol pech maar zal ik daar minder bestellen. Premium doe ik niks mee dus ga ik niet nemen. Lekker dan
If they say
quote:Op vrijdag 23 september 2022 18:06 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Select zit nu bij de AH Premium inEcht? Nice! Ik was al helemaal sip dat we die gingen verliezen, maar we hebben ook Premium ivm de korting op het bio assortiment.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2022 18:06 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Select zit nu bij de AH Premium in50% korting nog maar zelfs.
Ik zie wel 10% korting op de bezorgbundel... Mijne loopt ergens in november af, geloof ik. Kijk dan wel wat ik doe.If they say
Hier een deal met dochter, we hebben de aanschaf samen gedaan. Pure liefde inderdaadquote:Op vrijdag 23 september 2022 13:03 schreef miss_sly het volgende:
Een vriendin van me heeft een tweede generatie Dyson Airwrap aangeschaft.
Liefde!
Het is een belachelijk duur ding, maar je kunt er echt prachtige dingen mee, ook als niet-kapster. Dus ik wil er ook een keer eentje
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!![]()
Het kan voor mij wel uitquote:Maar snap dat het voor andere mensen zuur is.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story![]()
Mijn ah bundel moet ik half november verlengen, select stopt pas in mei
Weet nog wel dat ik op de verlengknop klikte maar dat niet kon omdat ik al select had en maanden daarna ineens niet meer en dus alsnog die knop heb ingedrukt.
Gaat de 10% korting op mijn bundel dus aan mijn neus voorbij
If they say
Wat goed!! Hij bevalt dus ook goed in gebruik?quote:Op vrijdag 23 september 2022 19:10 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hier een deal met dochter, we hebben de aanschaf samen gedaan. Pure liefde inderdaad
Ik overwoog ook zoiets, maar dat is voor dochter wellicht nog wel een tikje een te grote bijdrage.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Nou, mijn bestelling net was wel een beetje gevaarlijk, in mijn tas met vriezerproducten zat een verpakking met droogijs![]()
Gelukkig pakte ik het eruit en niet een van de kinderen.
Even op de chat gezet en moet het bij de volgende bestelling teruggeven. Akelig spul.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’![]()
Mijnes is ondertussen 18, werkt en heeft meer spaargeld dan ikzelf. Dan is het iets makkelijker om zo’n afspraak te maken. De deal is wel dat ze voorlopig thuis blijft wonenquote:Op vrijdag 23 september 2022 19:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat goed!! Hij bevalt dus ook goed in gebruik?
Ik overwoog ook zoiets, maar dat is voor dochter wellicht nog wel een tikje een te grote bijdrage.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!![]()
Ik weet niet wat voor bundels jullie hebben, maar mijn 10% op de bezorgbundel is meer dan premium kost.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Dat had ik ook eens bij Picnic. Brandt best aan je handenquote:Op vrijdag 23 september 2022 19:40 schreef LeSage het volgende:
Nou, mijn bestelling net was wel een beetje gevaarlijk, in mijn tas met vriezerproducten zat een verpakking met droogijs![]()
Gelukkig pakte ik het eruit en niet een van de kinderen.
Even op de chat gezet en moet het bij de volgende bestelling teruggeven. Akelig spul.![]()
Mocht het toen gewoon weggooien (met handschoenen aan zeiden ze) en de volgende bestelling kreeg ik een gratis appeltaart voor het leed
![]()
![]()
Mijn bundel is nog van voor Premium en ik heb daldagen. Kostte toen 107,52 voor een heel jaar en gratis select erbij.quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:00 schreef Vanyel het volgende:
Ik weet niet wat voor bundels jullie hebben, maar mijn 10% op de bezorgbundel is meer dan premium kost.
Zie nu dat het 132 euro kost voor alle dagen.
Dan scheelt het nog niet veel als je eerst Premium moet kopen en dán 10% korting krijgt. Al zal dat het wel gaan worden. Lekker verdienmodel
Wel dubbele airmiles. Daar ben ik er ook een zooi van kwijt omdat ik niet door had dat ze zouden verlopen. Dus nu maar wat bol kaarten ervan gekocht.
Spaarde altijd voor de Efteling maar das ook bijna niet meer te doen zo.If they say
Living on the edge!quote:Op vrijdag 23 september 2022 14:30 schreef lunapuella het volgende:
Ik zit hier te hopen dat de taart voor de verjaardag van de jongste morgen niet precies bezorgd wordt in dat half uurtje dat we bij de kapper zitten![]()
![]()
Heeft iemand ervaring met drogerballen? En nee, dat is geen mannelijk kwaaltje.
Ik heb weleens een tennisbal in de droger gegooid.quote:Op zaterdag 24 september 2022 08:38 schreef Claudia_x het volgende:
Heeft iemand ervaring met drogerballen? En nee, dat is geen mannelijk kwaaltje.![]()
Hielp dat?quote:Op zaterdag 24 september 2022 08:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb weleens een tennisbal in de droger gegooid.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Bedoel je die ballen met spikes? Doe ik altijd eentje bij dekbedden en dat werkt een beetje.quote:Op zaterdag 24 september 2022 08:38 schreef Claudia_x het volgende:
Heeft iemand ervaring met drogerballen? En nee, dat is geen mannelijk kwaaltje.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Ik heb niet de indruk dat het de droogtijd verkort, maar ik moet wel eerlijk zijn dat ik dat niet met een timer heb getest. Wel maken die ballen veel herrie.![]()
Als het toch over de was gaat: ik gebruik nog steeds van die wasbolletjes met wasmiddel die ik in de wasmachine doe. Iemand een idee waar je die kunt kopen? Vroeger zaten die standaard bij een fles wasmiddel, maar dat is niet meer.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Ik dacht dat het meer was om te zorgen dat zoiets als dekbedden niet helemaal in elkaar draaien.quote:Op zaterdag 24 september 2022 08:49 schreef Mrs.Peel het volgende:
Ik heb niet de indruk dat het de droogtijd verkort, maar ik moet wel eerlijk zijn dat ik dat niet met een timer heb getest. Wel maken die ballen veel herrie.
Voor een kortere droog tijd kun je een extra droge handdoek erbij doen. Dat helpt naar mijn mening echt.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Ik dacht dat het beide moet doen! Dan zat ik dus verkeerd.quote:Op zaterdag 24 september 2022 08:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik dacht dat het meer was om te zorgen dat zoiets als dekbedden niet helemaal in elkaar draaien.
Voor een kortere droog tijd kun je een extra droge handdoek erbij doen. Dat helpt naar mijn mening echt.
De handdoek truc is wel goud inderdaad![]()
![]()
Oh ja, tegen het in elkaar draaien vouw ik grote items op voordat ze in de droger gaan. Dat werkt best goed.![]()
Maar je bedoelt die wollen ballen die de droogtijd zouden verkorten?quote:Op zaterdag 24 september 2022 08:38 schreef Claudia_x het volgende:
Heeft iemand ervaring met drogerballen? En nee, dat is geen mannelijk kwaaltje.
Nee, daar geen ervaring mee, maar voor 3,49 bij Blokker wil ik dat wel eens proberen, ben benieuwd![]()
Ga ik eens proberen. Die droger-bal werkt niet is fijn als ik zou willen.quote:Op zaterdag 24 september 2022 08:53 schreef Mrs.Peel het volgende:
Oh ja, tegen het in elkaar draaien vouw ik grote items op voordat ze in de droger gaan. Dat werkt best goed.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Ik heb ergens gelezen dat ballen van wol de droogtijd verkorten.quote:Op zaterdag 24 september 2022 08:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bedoel je die ballen met spikes? Doe ik altijd eentje bij dekbedden en dat werkt een beetje.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
O, in dat geval zou ik dat niet aanschaffen, maar er een droge handdoek bij gooien. Ik heb een klein gastendoekje liggen om erbij te doen en dat helpt volgens mij aanzienlijk.quote:Op zaterdag 24 september 2022 08:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat ballen van wol de droogtijd verkorten.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Goeie tip!quote:Op zaterdag 24 september 2022 08:51 schreef miss_sly het volgende:
Voor een kortere droog tijd kun je een extra droge handdoek erbij doen. Dat helpt naar mijn mening echt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Onze droger draait ook bijzonder lang de laatste tijd. Ik vraag me af wat er met dat ding aan de hand is. Ik maak heel trouw de filters schoon. Hoelang doet een was die goed gecentrifugeerd is bij jullie erover om kastdroog te worden?I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Even voor de zekerheid: maak je ook de condensor schoon?quote:Op zaterdag 24 september 2022 08:57 schreef Claudia_x het volgende:
Onze droger draait ook bijzonder lang de laatste tijd. Ik vraag me af wat er met dat ding aan de hand is. Ik maak heel trouw de filters schoon. Hoelang doet een was die goed gecentrifugeerd is bij jullie erover om kastdroog te worden?I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.![]()
Ik heb een warmtepompdroger dus die doet er sowieso langer over, maar gebruikt wel minder energie.quote:Op zaterdag 24 september 2022 08:57 schreef Claudia_x het volgende:
Onze droger draait ook bijzonder lang de laatste tijd. Ik vraag me af wat er met dat ding aan de hand is. Ik maak heel trouw de filters schoon. Hoelang doet een was die goed gecentrifugeerd is bij jullie erover om kastdroog te worden?
Een condensdroger en luchtdroger hebben ook verschillende droogduren, maar ook een ander energieverbruik.
En met de flanellen dekbedhoes is het altijd drama, die moet ik bijna apart doen om hem droog te krijgen.![]()
Vensterbank?quote:Op zaterdag 24 september 2022 08:23 schreef vencodark het volgende:
Ik kijk net jullie foto’s een beetje terug.
@:SQ Die blauwe kleur op de muur is inderdaad heel tof! Wij moeten de muur nog verven en dit kleurtje trekt wel erg aan.![]()
@:exode Wat zijn die puntige, gekleurde dingen op de vensterbank? Knutsel spul? Het lijkt wel gekleurde pionnen.![]()
Ik vul de wasmachine altijd aan met handdoeken. De was droogt op zolder zo snel dat handdoeken veranderen in planken maar met die paar handdoeken vul ik geen droger. Dus ik droog ze eerst aan de lijn en dan gaan ze de volgende wasronde mee met het natte drogerspul. Halveert de droogtijd en alles is lekker zacht.
Tennisballen werken prima als drogerballen alleen stinken ze nieuw uit de verpakking nogal. Dat trekt wel weg met luchten maar echte drogerballen kan je direct gebruiken.![]()
Ik heb er 20 liggen, kopen?quote:Op zaterdag 24 september 2022 08:49 schreef miss_sly het volgende:
Als het toch over de was gaat: ik gebruik nog steeds van die wasbolletjes met wasmiddel die ik in de wasmachine doe. Iemand een idee waar je die kunt kopen? Vroeger zaten die standaard bij een fles wasmiddel, maar dat is niet meer.![]()
![]()
Nou, als je er een paar kwijt wil, wil ik er echt wel een paar kopen. Twintig is wat veelquote:
![]()
Ik vind dit wel een mooie, handdoeken hangend laten drogen en ze dan bij een volgende drogerwas mee laten draaien zodat de was sneller droog is en de handdoeken zachter wordenquote:Op zaterdag 24 september 2022 09:09 schreef Elleska het volgende:
Ik vul de wasmachine altijd aan met handdoeken. De was droogt op zolder zo snel dat handdoeken veranderen in planken maar met die paar handdoeken vul ik geen droger. Dus ik droog ze eerst aan de lijn en dan gaan ze de volgende wasronde mee met het natte drogerspul. Halveert de droogtijd en alles is lekker zacht.![]()
![]()
Ik heb een zelfreinigende condenser. De klep is dan ook niet open te krijgen zonder 'em te slopen. Been there, done that.quote:Op zaterdag 24 september 2022 08:59 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid: maak je ook de condensor schoon?
Nee joh, mag je zo hebben. Ik weet eigenlijk niet eens of je in de buurt woont.quote:Op zaterdag 24 september 2022 09:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, als je er een paar kwijt wil, wil ik er echt wel een paar kopen. Twintig is wat veel![]()
![]()
Kunnen ze dan weer zachter worden? Ik heb er slechte ervaringen mee - en ik háát harde handdoeken.quote:Op zaterdag 24 september 2022 09:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een mooie, handdoeken hangend laten drogen en ze dan bij een volgende drogerwas mee laten draaien zodat de was sneller droog is en de handdoeken zachter wordenI make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Ik ook, daarom gaan ze standaard in de drogerquote:Op zaterdag 24 september 2022 09:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Kunnen ze dan weer zachter worden? Ik heb er slechte ervaringen mee - en ik háát harde handdoeken.![]()
![]()
Hier gaan de handdoeken altijd in de droger, samen met sokken en ondergoed van de kinderen.
Beddengoed ook, als het dit weer is. Elk weekend wordt dat gewassen en nu voor het eerst in tijden zal het de droger ingaan ipv aan de droogmolen.
Het gaat weer over de was![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2022 09:12 schreef exode het volgende:
[..]
Nee joh, mag je zo hebben. Ik weet eigenlijk niet eens of je in de buurt woont.
Niet echt, maar ik kom weleens in die regio. Ik woon in de buurt van Alkmaar.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
M'n kinderen zijn uit logeren (eeeeindelijk weer slaaaaaap) dus ik lig nog lekker in bed en dat je dan fok opent op je telefoon en het hier weer over de was gaat![]()
![]()
![]()
![]()
Heerlijk trouwens, die huisvrouwenpraat.
Ik zie rechts achterin (achter de tafel?) allemaal roze/gekleurde dingen.quote:
Of zie alleen ik ze?![]()
![]()
Ik gooi het beddengoed ook altijd in de droger, maar het rook wel vreselijk lekker toen ik het deze zomer een keer over een wasrek in de tuin had gegooid.
Maar zo'n wasrek is dan ook niet ideaal, dan zou ik eigenlijk een droogmolen moeten.
Dat zou mijn eerste zijn dan, mijn moeder heeft ook nooit een droogmolen gehad, altijd een droger.
Maar het huis in Amersfoort had een balkon aan de zuidzijde, daar werd wel een hangend wasrek aan gebruikt soms.![]()
Ik kan ook over klussen praten. We hebben gisteren de slechte stuclagen op de kinderkamers verwijderd. In het verleden zijn er daar veel vochtissues geweest. Dat hebben we grotendeels opgelost maar er zaten stukjes stuc los door het vocht. Lekker renoband overheen gesmeerd en er gaat binnenkort bouwbehang overheen. Kunnen we die ook weer afkruisen.![]()
Hahahaquote:Op zaterdag 24 september 2022 09:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zie rechts achterin (achter de tafel?) allemaal roze/gekleurde dingen.
Of zie alleen ik ze?
Dat is de was, daar zitten openslaande deuren, dus ik dacht 'huh vensterbank, waar?'.![]()
Simon vindt de muziek van het Goede Doel erg leuk. Die staat dus nu op en hij zit lekker op een kleed lego te bouwen en ondertussen mee te zingen met Henk en Henk (zoals hij het Goede Doel noemt)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb trouwens een nieuwe telefoon, gisteren eerst een screenprotector laten plaatsen en toen begonnen met het grote overzetten van gegevens en andere meuk, dat viel nog niet mee, tot vannacht 3 uur zitten vloeken.
En ik ben van een S-serie naar een A-serie maar daar zitten toch wel wat verschillen in, maar ¤ 1.000 voor een nieuwe telefoon vind ik bizar, dus dat doen we niet.
Toen ik toch bezig was en op de helft van de apps weer opnieuw moest inloggen heb ik gelijk maar eens de betaalfunctie van mijn Fitbit geactiveerd, straks eens kijken of het allemaal werkt.![]()
Ynske
![]()
52 min volgens de timerquote:Op zaterdag 24 september 2022 08:57 schreef Claudia_x het volgende:
Onze droger draait ook bijzonder lang de laatste tijd. Ik vraag me af wat er met dat ding aan de hand is. Ik maak heel trouw de filters schoon. Hoelang doet een was die goed gecentrifugeerd is bij jullie erover om kastdroog te worden?Today is life -
Dale Carnegie![]()
Dat is ideaal. Wij hebben zo’n warmtepomp droger en in de eco stand verbruikt het ding echt veel minder maar doet het er 3.5 uur over.quote:
Team droogmolen hier.Met een meidenkwartet![]()
Mijn timer zegt 3.33 u om de was kastdroog te krijgen. Warmtepompdroger. Maar in de praktijk is het wel korter, maar hoeveel korter durf ik niet te zeggen. Ik gooi er alleen de handdoeken, sokken, ondergoed was in en het beddengoed. In de praktijk duurt het minder lang, maar ik durf niet te zeggen hoe lang/kort precies.quote:
De rest hang ik op zolder aan de waslijn. Of soms in de tuin. Maar ivm hooikoorts doe ik dat eigenlijk niet of nauwelijks in de zomer en voor- en najaar dan is het niet altijd droog, dan hang ik het liever op zolder, dan kan ik het laten hangen.
@lunapuella, gefeliciteerd met je jongste.Fake it till you make it...![]()
Ik heb een redelijk zuinige condensdroger en die begint op 2 uren en 19 minuten. Afhankelijk van de hoeveelheid beslistie zelf hoelang die droogt.quote:Op zaterdag 24 september 2022 08:57 schreef Claudia_x het volgende:
Onze droger draait ook bijzonder lang de laatste tijd. Ik vraag me af wat er met dat ding aan de hand is. Ik maak heel trouw de filters schoon. Hoelang doet een was die goed gecentrifugeerd is bij jullie erover om kastdroog te worden?![]()
Iemand al de scrubdaddy of scrubmommy geprobeerd?quote:Op zaterdag 24 september 2022 09:58 schreef Donna het volgende:
[..]
En toch komt SOP niet zo van de grond.![]()
Datquote:Op zaterdag 24 september 2022 09:58 schreef Donna het volgende:
[..]
En toch komt SOP niet zo van de grond.![]()
Vind de handdoek in de droger wel een goeie. Ga ik doen![]()
Heb niet eens een eco stand of timer op de droger zitten. Ding is 18 jaar oud en heb um pas nog laten maken omdat ie niet meer warm werd.
Koude schuur en deze is de enige die het daar doet in de winter.If they say
Ja maar buiten OUD is engquote:Op zaterdag 24 september 2022 09:58 schreef Donna het volgende:
[..]
En toch komt SOP niet zo van de grond.
disclaimer![]()
Ik sta overigens de vaatwassers uit te ruimen. Ik hoop nog steeds dat er op een dag vaatwassers komen waar de vaat écht droog uit komt.
Mijn poets neemt dat minder nauw en kletst al het plastic nat in mijn kast, dan sta ik dus in de avond alsnog alles af te drogen![]()
disclaimer![]()
Nee, je weet ook wel dat dat niet mijn persoonlijke gevoel is denk ikquote:Op zaterdag 24 september 2022 10:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee hoor, echt niet.
We have cookies.
disclaimer![]()
De mijne droogt als een tiet.quote:Op zaterdag 24 september 2022 10:34 schreef SQ het volgende:
Ik sta overigens de vaatwassers uit te ruimen. Ik hoop nog steeds dat er op een dag vaatwassers komen waar de vaat écht droog uit komt.
Mijn poets neemt dat minder nauw en kletst al het plastic nat in mijn kast, dan sta ik dus in de avond alsnog alles af te drogen![]()
![]()
![]()
Nee, maar ik vind het wel heerlijk om schoonmaak video's met die producten te kijken.quote:Op zaterdag 24 september 2022 10:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Iemand al de scrubdaddy of scrubmommy geprobeerd?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2022 10:35 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee, je weet ook wel dat dat niet mijn persoonlijke gevoel is denk ik![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn tieten kunnen best veel, maar dingen drogen heb ik er nog nooit mee geprobeerd.quote:Op zaterdag 24 september 2022 10:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
De mijne droogt als een tiet.disclaimer![]()
Porselein naast plastic, niet teveel plastic en een goed heet programma en dan als die klaar is gewoon een paar uren laten staan. Uitpakken komt later.quote:Op zaterdag 24 september 2022 10:34 schreef SQ het volgende:
Dan is alles droog.![]()
![]()
Ja kijk hier gaat het mis.quote:Op zaterdag 24 september 2022 10:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Porselein naast plastic, niet teveel plastic en een goed heet programma en dan als die klaar is gewoon een paar uren laten staan. Uitpakken komt later.
Dan is alles droog.disclaimer![]()
Ik ga die handdoek eens proberen. Er staat toch een bak oude handdoeken naast de wasmachine..
Droger doet er hier een kleine 2 uur over het drogen (condens, extra droog stand). Maar het meeste gaat op de waslijn. Alleen het ondergoed, sokken en bij haast. Dan is de droger ook wel sneller klaar, met die kleine vulling.![]()
Qua borden en bestek maakt het niet uit heb ik gemerkt, maar in de bovenste lade is 5/6 plastic items wel de max.quote:![]()
Ja dat lukt me echt niet. Nou ja, dan maar accepterenquote:Op zaterdag 24 september 2022 10:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Qua borden en bestek maakt het niet uit heb ik gemerkt, maar in de bovenste lade is 5/6 plastic items wel de max.
disclaimer![]()
Over de was gesproken:![]()
Ik had vorig jaar mijn (ik denk donzen?) jas op een licht programma gewassen, zonder tennisballen etc.) en de keer erop was ik na een korte stortbui door de jas nat geregend.
Is mijn jas nu eeuwig verpest?![]()
Hij was ¤189 dus dat zou na 3 jaar wel kei lullig zijn.![]()
![]()
Nee, maar je moet wel je jas na elke wasbeurt opnieuw waterproofen.quote:Op zaterdag 24 september 2022 10:41 schreef vencodark het volgende:
Over de was gesproken:![]()
Ik had vorig jaar mijn (ik denk donzen?) jas op een licht programma gewassen, zonder tennisballen etc.) en de keer erop was ik na een korte stortbui door de jas nat geregend.
Is mijn jas nu eeuwig verpest?![]()
Hij was ¤189 dus dat zou na 3 jaar wel kei lullig zijn.disclaimer![]()
Hoe dan?quote:Op zaterdag 24 september 2022 10:43 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee, maar je moet wel je jas na elke wasbeurt opnieuw waterproofen.![]()
Mijn zoon tagt me er zelfs in.quote:Op zaterdag 24 september 2022 10:35 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het wel heerlijk om schoonmaak video's met die producten te kijken.
“Mama, ze hebben scrubdaddys bij de wibra!!”![]()
Kan met zo'n spuitbus die je ook voor schoenen gebruikt. En anders kun je ook bij outdoorwinkels een coating laten aanbrengen, maar da's wel duurder (denk richting de 50 euro) dus voor een jas van 189 euro misschien wat te veel van het goede.quote:disclaimer![]()
Ik heb een didriksons jas, was wel wat duurder maar totally worth it. Ik denk dat ik die dit jaar wel ga laten coaten bij Bever.disclaimer![]()
Je kunt ook bij bever spray of wasmachinespul halen om opnieuw te waterproofen. Of idd laten coaten, maar mijn man die-bij-de-bever werkt, zegt dat je het net zo goed zelf kunt doen.
Edit: hij zegt Grangers of nikwax gebruiken, is wasmiddel en impregnatie in één.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
Oh, goeie tip!quote:Op zaterdag 24 september 2022 10:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn zoon tagt me er zelfs in.
“Mama, ze hebben scrubdaddys bij de wibra!!”![]()
Hoe boeiend is het dan dat je plastic nat in de kast staat? Het droogt dan vanzelf toch wel?quote:Op zaterdag 24 september 2022 10:34 schreef SQ het volgende:
#guilty
Oh, en bedankt voor de Falke Cosyshoes-tip, ik weet even niet meer wie. Wat zitten ze heerlijk!
***![]()
Plastic kan gewoon niet droog uit zo'n ding. Servies wel hier. Kost alleen wat meer stroom.quote:Op zaterdag 24 september 2022 10:34 schreef SQ het volgende:
Ik heb standaard een theedoek liggen waar ik het plastic op klats en dat droogt dan mooi vanzelf.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Bij mij ligt het er ook aan welk wasprogramma van de vaatwasser ik gebruik (of vooral als iemand anders hem aan zet gaat het fout). Want het wasprogramma 1 waar hij standaard mee opstart is gegarandeerd zijknatte vaat. Programma 2 gaat hier een stuk beter. (Nog wel ooit nat maar lang niet zo vaak) in inderdaad open laten drogen. Maar toen we onze nieuwe keuken lieten zetten heeft de keukenman dat afgeraden ivm het houten frame net boven de vaatwasser dat dat er toch wel van kan leiden. Dat is wel echt jammer. Want toen we hem nog in onze oude bijkeuken hadden staan lieten we hem wel open gaan en was de vaat altijd droog![]()
Gefeliciteerd 🥳quote:Op zaterdag 24 september 2022 11:34 schreef F_r het volgende:
Als het dingen zijn die je niet vaak gebruikt krijg je schimmel. En natte keukenkastjes zijn ook niet fijn.
Sac is vandaag jarig. 9 jaar geleden was het mooier weer.![]()
Niet persé nee. Als het gestapeld op z'n kop staat blijft het gewoon nat. Met een beetje pech gaat het ook stinken.quote:Op zaterdag 24 september 2022 11:29 schreef BE het volgende:
[..]
Hoe boeiend is het dan dat je plastic nat in de kast staat? Het droogt dan vanzelf toch wel?#guilty
Oh, en bedankt voor de Falke Cosyshoes-tip, ik weet even niet meer wie. Wat zitten ze heerlijk!disclaimer![]()
Een wat? Google leert me dat het een soort schuursponsje is in de vorm van eenquote:Op zaterdag 24 september 2022 10:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Iemand al de scrubdaddy of scrubmommy geprobeerd??
Ik heb nooit zoveel plastic in de vaatwasser, randjes blijven wel wat nat, maar dat dep ik snel droog aan de theedoek voor ik het in de kast zet.
Jas impregneren, ik las dus laatst dat je de jas na het wassen nog in de droger moet doen op een niet al te warm programma ofzo. Nooit geweten, dus nu maar eens geprobeerd... maar nog niet uit kunnen testen, ik ontloop de regen liever
Fake it till you make it...![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 24 september 2022 11:34 schreef F_r het volgende:
Als het dingen zijn die je niet vaak gebruikt krijg je schimmel. En natte keukenkastjes zijn ook niet fijn.
Sac is vandaag jarig. 9 jaar geleden was het mooier weer.Fake it till you make it...![]()
Lekker reigen hierquote:Op zaterdag 24 september 2022 11:37 schreef hilliebillie het volgende:
Bij mij ligt het er ook aan welk wasprogramma van de vaatwasser ik gebruik (of vooral als iemand anders hem aan zet gaat het fout). Want het wasprogramma 1 waar hij standaard mee opstart is gegarandeerd zijknatte vaat. Programma 2 gaat hier een stuk beter. (Nog wel ooit nat maar lang niet zo vaak) in inderdaad open laten drogen. Maar toen we onze nieuwe keuken lieten zetten heeft de keukenman dat afgeraden ivm het houten frame net boven de vaatwasser dat dat er toch wel van kan leiden. Dat is wel echt jammer. Want toen we hem nog in onze oude bijkeuken hadden staan lieten we hem wel open gaan en was de vaat altijd droog
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Een spons waar je blijkbaar geil van wordt.quote:Op zaterdag 24 september 2022 11:49 schreef Nijna het volgende:
[..]
Een wat? Google leert me dat het een soort schuursponsje is in de vorm van een?
Aldus TikTok. Ik heb hem nog niet.![]()
Gefeliciteerd! Is sac nou je oudste of ean? Ean toch?quote:Op zaterdag 24 september 2022 11:34 schreef F_r het volgende:
Sac is vandaag jarig. 9 jaar geleden was het mooier weer.![]()
Wat ook helpt is de theedoek in de deur van de vaatwasser hangen als deze net klaar is. Dan de deur weer dicht doen en met 5 minuten is alles droog.quote:Op zaterdag 24 september 2022 11:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Plastic kan gewoon niet droog uit zo'n ding. Servies wel hier. Kost alleen wat meer stroom.
Ik heb standaard een theedoek liggen waar ik het plastic op klats en dat droogt dan mooi vanzelf.![]()
Ik moet aan de telefoon het woord reiger weleens gebruiken.quote:
Mevrouw is dat met korte ei of lange ij?![]()
Ach weifquote:Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ynske
![]()
Is ook een warmtepomp hier. Maar eco stand , dat is zon onzin die gebruikt ik. Ietquote:Op zaterdag 24 september 2022 09:42 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Dat is ideaal. Wij hebben zo’n warmtepomp droger en in de eco stand verbruikt het ding echt veel minder maar doet het er 3.5 uur over.
Team droogmolen hier.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Gefeliciteerd @F_r en @lunapuella 🎂🎈
Ik snap de ecostand van de wasmachine niet. 60C duurt op eco bijna 3 uur maar als ik het gewone programma neem en dan kort, duurt die 1 uur en 39 minuten. Dan zou dat toch minder verbruiken
If they say
Hier ook een warmtepompdroger. Die zegt ook dat ie er 3,5u over gaat doen, maar in de praktijk is hij binnen 2u wel klaar. Er draaien standaard 4 wollen bolletjes en 3 bolletjes met spikes mee. Heb wel de indruk dat dat een beetje helpt. Alleen vervelend als de droger vol is en je de was eruit haalt. Die bollen vallen dan op de grond en de hont gaat er dan mee vandoor en ermee onder de bank liggen spelen o.i.d. (kleine hont).
Gebruik sinds het voorjaar wel wasparfum ipv wasverzachter. Is niet zo vettig en de was ruikt heerlijk, ook nadat het in de droger heeft gezeten. Kleding hangt hier altijd op een rekje (van de droger wordt het niet mooier) en het hele huis ruikt er dan naar![]()
![]()
Net zoals een waterbesparende douche. Komt de helft minder water uit maar ik sta er dan wel dubbele tijd onder om de zeep af te spoelen![]()
Onder de streep ben je dus dubbel zoveel tijd kwijt met hetzelfde verbruik. Shoot me.If they say
Het gaat om de snelheid waarmee zo'n ding opwarmt en de hoeveelheid water die gebruikt wordt.quote:Op zaterdag 24 september 2022 12:06 schreef Mushanga71 het volgende:
Gefeliciteerd @:F_r en @:lunapuella 🎂🎈
Ik snap de ecostand van de wasmachine niet. 60C duurt op eco bijna 3 uur maar als ik het gewone programma neem en dan kort, duurt die 1 uur en 39 minuten. Dan zou dat toch minder verbruikenkorter is niet per definitie zuiniger.
disclaimer![]()
Dan gebruik je waarschijnlijk te veel zeepquote:Op zaterdag 24 september 2022 12:09 schreef Mushanga71 het volgende:
Net zoals een waterbesparende douche. Komt de helft minder water uit maar ik sta er dan wel dubbele tijd onder om de zeep af te spoelen![]()
Onder de streep ben je dus dubbel zoveel tijd kwijt met hetzelfde verbruik. Shoot me.
disclaimer![]()
Ean is de oudstequote:Op zaterdag 24 september 2022 11:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Is sac nou je oudste of ean? Ean toch?![]()
Oké dus dan zal het wel wat schelen. Maar ben van de snel snel dus dat moeten mijn hersens nog even op geprogrammeerd wordenquote:Op zaterdag 24 september 2022 12:09 schreef SQ het volgende:
[..]
Het gaat om de snelheid waarmee zo'n ding opwarmt en de hoeveelheid water die gebruikt wordt.korter is niet per definitie zuiniger.
If they say
Whaha, neequote:Op zaterdag 24 september 2022 12:10 schreef SQ het volgende:
[..]
Dan gebruik je waarschijnlijk te veel zeepKlein beetje dove en dat verleng ik eerst nog met water want anders idd te dik.
Haar wassen doe ik tegenwoordig wel de kraan uit als de conditioner intrekt. Dan maar geen geschoren benen
If they say
Gefeliciteerd F_r, fijne dag!
B gaat vanmiddag zeilen met de scouting, het giet hier......arm jochie.![]()
Oh sorry, ik wist niet dat je nog zo jong wasquote:
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ik haat mijn droger want die doet alles fout. Binnenkort een nieuwe uitzoeken. Maar die moet dan wel op de wasmachine passen. En nu vraag ik me af of voor drogen hetzelfde geldt als voor wassen, er is geen betere . @Leandra?
Ik vind ze sowieso stom want de droger met bijpassende kgs past niet op de wasmachine zonder veel te duur tussenstuk
Ik ben fan van beko voor droger en wasmachine. En neem voor lief dat ie misschien wat korter meegaat dan een die 3 x zo duur is.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
Heeft te maken met de manier van opwarmen enzo. Heb ik me laten vertellen.quote:Op zaterdag 24 september 2022 12:06 schreef Mushanga71 het volgende:
Gefeliciteerd @:F_r en @:lunapuella 🎂🎈
Ik snap de ecostand van de wasmachine niet. 60C duurt op eco bijna 3 uur maar als ik het gewone programma neem en dan kort, duurt die 1 uur en 39 minuten. Dan zou dat toch minder verbruikentroel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Forum Opties Forumhop: Hop naar: