quote:Op donderdag 22 september 2022 18:14 schreef vencodark het volgende:
Leuk, al die eettafels.![]()
Maar wie durft er een foto van de zolder te plaatsen?![]()
Ik niet.![]()
Ja, geheel vrijwillig, zonder enige dwangquote:
quote:Op donderdag 22 september 2022 18:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ja, geheel vrijwillig, zonder enige dwang
Ja! Die is opgeruimdquote:Op donderdag 22 september 2022 18:14 schreef vencodark het volgende:
Leuk, al die eettafels.![]()
Maar wie durft er een foto van de zolder te plaatsen?![]()
Ik niet.![]()
Jij hebt teveel tijd.quote:
Weleens ja. Ook via vinted.quote:Op donderdag 22 september 2022 18:53 schreef Nijna het volgende:
Zolder is een zooitje, althans... niet zo op geruimd als dat ik zou willen.
Ene kamer hangt de ketel en de was.
De andere kamer is "mijn terugtrek hok" met een bureau en ook het logeerbed, waar nog bijna nooit iemand op heeft geslapen (laten we dat vooral zo houden).
Ik heb mogelijk iets verkocht via marktplaats, maar nu vragen ze om het op te sturen...
Volgens mij is het dat niet waard, maar goed dat is hun keuze. Maar ik ben ook een beetje bang dat ik er straks gedonder mee krijg, dat t niet aankomt of dat ze zeggen dat het niet is aangekomen en ik daar dan gedoe van ga hebben.
Versturen jullie wel eens wat via marktplaats?
Ik hou van opruimen, en vooral van weggooien. Mijn puber houden niet van weggooien. T helemaal niet. Die is echt een verzamelaar. Als we opruimen in haar kamer doe ik regelmatig iets stiekem weg.quote:
Ik heb erg veel moeite met weggooien. Mijn hele leven al. Mijn dochter heeft achter mijn rug om van alles weggedaanquote:Op donderdag 22 september 2022 19:12 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik hou van opruimen, en vooral van weggooien. Mijn puber houden niet van weggooien. T helemaal niet. Die is echt een verzamelaar. Als we opruimen in haar kamer doe ik regelmatig iets stiekem weg.
Nee is ook een antwoord als je dat liever niet doet toch?! Zeker als je dat er al bijgezet hadquote:Op donderdag 22 september 2022 19:38 schreef Nijna het volgende:
Ik had erbij gezet ophalen, maar ik krijg van 2 mensen de vraag of ik het niet toch wil opsturen... zelfde soort bericht, andere bieder, zelfde soort item.
Om wat voor iets gaat het?quote:Op donderdag 22 september 2022 19:38 schreef Nijna het volgende:
Ik had erbij gezet ophalen, maar ik krijg van 2 mensen de vraag of ik het niet toch wil opsturen... zelfde soort bericht, andere bieder, zelfde soort item.
Speelkeukenquote:Op donderdag 22 september 2022 19:23 schreef exode het volgende:
Wij wonen met zijn 4en op/in/aan 80 vierkante meter dan is goed zijn in weggooien een must
Morgenochtend als de kinderen op school zijn, gaat verloofde spullen uit de slaapkamers halen. Oa de speelkeuken, daar wordt nooit mee gespeeld namelijk.
Oh dit zou mij ook zo kunnen gebeuren.quote:Op donderdag 22 september 2022 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb erg veel moeite met weggooien. Mijn hele leven al. Mijn dochter heeft achter mijn rug om van alles weggedaan![]()
Toen ik een tiener was heeft mijn zus een keer een heel jaar lang van alles uit mijn kamer weggehaald en zorgde er vervolgens voor dat ze mij had getrokken als surprise voor Sinterklaas. Kreeg ik een hele doos met alle spullen die ze door het jaar verzameld had en die ik dus nooit had gemist. Was wel een eye-opener eigenlijk.
quote:Op donderdag 22 september 2022 19:44 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oh dit zou mij ook zo kunnen gebeuren.
Toen ik een week op hockeykamp was heeft mn moeder toen ik op de basisschool zat zeven vuilniszakken vol spullen weggegooid, en tot op de dag van vandaag is er één item waarvan ik vermoed dat die ertussen heeft gezeten. Verder had ik geen idee.
Ik heb 114m2 in m'n eentje, dus ook geen noodzaak dingen weg te gooien![]()
Ik ben die persoon die in het washok alle oude hockeysticks vanaf de jeugd heeft liggen. Behalve één, want die was kapot en kon niet meer gemaakt worden en heb ik toen bij de winkel gelaten - dat doet nog steeds een beetje pijn, en ik kan nog precies beschrijven welke stick dat was (kleur, merk etc).
En die persoon die een spaarpot heeft staan met alleen maar 5-centjes erin want nooit meer contant geld, maar die niet weg wil doen want dat is de spaarpot die ik in 2009 bij Sinterklaas met mijn toenmalige hockeyteam heb gekregen. Toen nam iedereen iets van huis mee wat ze kwijt wilden/niet meer nodig hadden, en dit was een spaarpot die een teamgenoot (van 40 destijds) gekregen had van haar vader toen ze uit huis ging.
Ik nam toen overigens óók een oude loodzware echte Singer naaimachine mee (in de trein een uur en een kwartier lopen naar huis) omdat ik dacht dat mijn moeder dat tof zou vinden. Die heeft me stomverbaasd aangekeken en het ding in de kliko gemikt. Dat deed ook een beetje pijn![]()
Verder ben ik heel normaal hoor
De tuin of naar jou?quote:Op donderdag 22 september 2022 19:41 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Speelkeukenheb je daar al een bestemming voor?
Ik doe dat alleen als ik het zelf de moeite waard vind, en ik heb altijd bij mijn advertenties staan dat afhalen de voorkeur is en verzending op eigen kosten en eigen risico is. Daarmee ben je ook juridisch gedekt. En ze moeten altijd vooraf betalen, niet via marktplaats zelf of een andere tussenpartij. Je kan ook altijd even kijken wat voor scores de koper krijgt van anderen.quote:Op donderdag 22 september 2022 18:53 schreef Nijna het volgende:
Ik heb mogelijk iets verkocht via marktplaats, maar nu vragen ze om het op te sturen...
Volgens mij is het dat niet waard, maar goed dat is hun keuze. Maar ik ben ook een beetje bang dat ik er straks gedonder mee krijg, dat t niet aankomt of dat ze zeggen dat het niet is aangekomen en ik daar dan gedoe van ga hebben.
Versturen jullie wel eens wat via marktplaats?
quote:
Nee joh, dat hok is niet geïsoleerd - steenkoud in de winter, snikheet in de zomer, en heeft een vlizotrap. Ideaal voor spullenquote:Op donderdag 22 september 2022 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Wij slapen op zolder, maar stiekem zou ik wel zo'n opgeruimde zolder willen. Heb je er nooit over gedacht om er een speelkamer van te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op donderdag 22 september 2022 20:26 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee joh, dat hok is niet geïsoleerd - steenkoud in de winter, snikheet in de zomer, en heeft een vlizotrap. Ideaal voor spullen
We hebben nog een zolder, daar wordt momenteel een slaapkamer voor de oudste en een kantoorlogeerkamer gerealiseerdOh, ik wil jouw huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op donderdag 22 september 2022 20:26 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee joh, dat hok is niet geïsoleerd - steenkoud in de winter, snikheet in de zomer, en heeft een vlizotrap. Ideaal voor spullen
We hebben nog een zolder, daar wordt momenteel een slaapkamer voor de oudste en een kantoorlogeerkamer gerealiseerdOh wow! Wat een heerlijke grote zolder!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben geen zolder, maar wel een washok met inloopkledingkast ❤️
Onze salontafeltjes
[ Bericht 3% gewijzigd door Vicky op 22-09-2022 21:18:42 ]♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Wat een heerlijke beestenquote:Op donderdag 22 september 2022 22:11 schreef F_r het volgende:
Ik ben al boven dus vanaf mijn telefoon. En stukje bank met wat anders de katten.
[ afbeelding ]
Ze zijn heel relaxt is wel te zien. Ik krijg het ze niet afgeleerd dat ze niet op de tafel mogen liggenquote:
Lekker laten liggen dan.quote:Op donderdag 22 september 2022 22:13 schreef F_r het volgende:
[..]
Ze zijn heel relaxt is wel te zien. Ik krijg het ze niet afgeleerd dat ze niet op de tafel mogen liggen
Ik heb ook nog videobandenquote:Op donderdag 22 september 2022 19:59 schreef FlyingFish het volgende: Mijn man kan ook niets weggooien helaas. Wij hebben ook nog een kast vol videobanden bijvoorbeeld
Dat mogen ze bij ons ook nietquote:Op donderdag 22 september 2022 22:17 schreef F_r het volgende:
[..]
Eentje wil ook tijdens het eten op tafel liggen. Dat heb ik liever niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |