spellenpakket gaat ook doorquote:Op donderdag 22 september 2022 12:28 schreef Li0nHeart het volgende:
De keuze is dus tussen beautymiddag+gitaar of 3 uur muziek
en wat is het voor de rest geworden?quote:Op donderdag 22 september 2022 12:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja... BBQ en spellenpakket is geen discussie over
chaosquote:Op donderdag 22 september 2022 12:29 schreef claire3500 het volgende:
[..]
en wat is het voor de rest geworden?
vreselijkquote:
Lijkt me logischquote:Op donderdag 22 september 2022 12:30 schreef chufi het volgende:
Beauty middag is toch voor iedereen .. niet alleen voor de dames
Of octoberfest lawaaiquote:Op donderdag 22 september 2022 12:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
3 uur muziek, stem heeft niet gezegd wat voor 'n muziek..... Straks is het 3 uur Mozart
precies!quote:Op donderdag 22 september 2022 12:30 schreef Cirilico het volgende:
Al kon iederen perfect gitaarspelen, ik zou er gek van worden. Het is op zich al een kutgeluid.
Zoals iemand hier al suggereerde: de fik erin.
Wendy's wil is wetquote:Op donderdag 22 september 2022 12:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Van Wendy mag er alleen maar gekozen worden wat Wendy wil.
vul kim in en je komt op hetzelfde neerquote:Op donderdag 22 september 2022 12:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Van Wendy mag er alleen maar gekozen worden wat Wendy wil.
irritatie wat willen we nog meerquote:Op donderdag 22 september 2022 12:33 schreef D. het volgende:
De gitaar bij Big Brother was ook een faal, de regie heeft niet naar BB gekeken?
Ik wil me storen aan de bewoners, niet aan gitaargepingelquote:Op donderdag 22 september 2022 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
irritatie wat willen we nog meer
maar je kunt nu beidenquote:Op donderdag 22 september 2022 12:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil me storen aan de bewoners, niet aan gitaargepingel
jahaa maar ik wil ik wil ik wil ik ik ik ikquote:Op donderdag 22 september 2022 12:36 schreef bpi het volgende:
Wat een bende kleine kinderen. Er is voor gestemd en de meerderheid wint.
Ik denk dat de regie dezelfde is als bij BB...quote:Op donderdag 22 september 2022 12:33 schreef D. het volgende:
De gitaar bij Big Brother was ook een faal, de regie heeft niet naar BB gekeken?
Goed voor ons dus.quote:Op donderdag 22 september 2022 12:37 schreef 5thencounter het volgende:
Best wel lullige cadeautjes voor lullig spelletje en urenlange chaos om TV te maken
Lijkt me niet, andere zender, andere producent...quote:Op donderdag 22 september 2022 12:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik denk dat de regie dezelfde is als bij BB...
Die begint in Januari weerquote:Op donderdag 22 september 2022 12:33 schreef D. het volgende:
oh was bij bb ook een gitaar vaak zijn het wel dezelfde mensen of onder leiding van..quote:Op donderdag 22 september 2022 12:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik denk dat de regie dezelfde is als bij BB...
quote:Op donderdag 22 september 2022 12:36 schreef D. het volgende:
Jeffrey valt een beetje door de mand met zijn grote mond
maar is toch ook van rtl?quote:Op donderdag 22 september 2022 12:38 schreef D. het volgende:
[..]
Lijkt me niet, andere zender, andere producent...
Ja, en nu ontkent ie datquote:Op donderdag 22 september 2022 12:38 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
die heeft al die tijd gezegd
dat hij vroeger heeft gespeeld
1 pot nat straks.quote:Op donderdag 22 september 2022 12:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
BB is van RTL en Een jaar van je leven van Talpa
Wat heb je gerookt?quote:Op donderdag 22 september 2022 12:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nog niet, maar gaat wel gebeuren.
Ze is jarig vandaag dus misschien zien ze het door de vingers.quote:Op donderdag 22 september 2022 12:42 schreef greysbones het volgende:
nou als dit geen kaart oplevert
Martin is echt een watjequote:Op donderdag 22 september 2022 12:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze is jarig vandaag dus misschien zien ze het door de vingers.![]()
Martin wil weten waarom ze het gedaan heeft.
quote:Op donderdag 22 september 2022 12:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Martin is echt een watje
die is gewoon bang
Verjaardagskaartquote:Op donderdag 22 september 2022 12:42 schreef greysbones het volgende:
nou als dit geen kaart oplevert
echt hoorquote:Op donderdag 22 september 2022 12:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Zou me niets verbazen. Dat ie bang is.
Iets met 'lekker voor haar'...lekker voor haar zeker, dat de aandacht even niet op haar gericht is...naar kind.quote:Op donderdag 22 september 2022 12:44 schreef greysbones het volgende:
Komt ook wat uit de mond hoor
bij ZOe
bah
walgelijk meisjequote:Op donderdag 22 september 2022 12:45 schreef Ireth het volgende:
Zoë profiteert hier van, die zoekt nu aansluiting bij de rest, met zijn allen tegen Leila
ze keek heel triomfantelijkquote:Op donderdag 22 september 2022 12:45 schreef Ireth het volgende:
Zoë profiteert hier van, die zoekt nu aansluiting bij de rest, met zijn allen tegen Leila
Lastige keuze ja, wil beide streams luisterenquote:Op donderdag 22 september 2022 12:46 schreef ChocoFan het volgende:
Leila en moraima stream 2 nu, potver welke luisteren nu.
Ze is duidelijk nog niet zo lang van de middelbare school afquote:Op donderdag 22 september 2022 12:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Iets met 'lekker voor haar'...lekker voor haar zeker, dat de aandacht even niet op haar gericht is...naar kind.
Kim, is dat de woordvoerster van Marciano?quote:Op donderdag 22 september 2022 12:45 schreef ChocoFan het volgende:
KIm doet even uitleg nu op stream 1
En wij hebben nu ook sl, ireth loopt voor, ik zal weer ff op live klikken.quote:Op donderdag 22 september 2022 12:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lastige keuze ja, wil beide streams luisteren
Vraag me af of ze de middelbare school bereikt heeft...quote:Op donderdag 22 september 2022 12:47 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ze is duidelijk nog niet zo lang van de middelbare school af
Omdat ze zich anders kaal voelt.quote:Op donderdag 22 september 2022 12:47 schreef D. het volgende:
Waarom smeert Zoe zich weer helemaal vol?
Was van korte duur..quote:Op donderdag 22 september 2022 12:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En wij hebben nu ook sl, ireth loopt voor, ik zal weer ff op live klikken.![]()
Oh weer terug.
Iig diegene die veel met hem praat ja.quote:Op donderdag 22 september 2022 12:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kim, is dat de woordvoerster van Marciano?
Maar van lelijk zijn heeft ze geen last?quote:Op donderdag 22 september 2022 12:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omdat ze zich anders kaal voelt.
quote:Op donderdag 22 september 2022 12:48 schreef D. het volgende:
[..]
Maar van lelijk zijn heeft ze geen last?
een schaal met flatbreadquote:Op donderdag 22 september 2022 12:49 schreef 5thencounter het volgende:
Gooien met spullen in de keuken, beschuldigd van het laatste flatbread jatten.. nog niet helemaal duidelijk
[ afbeelding ]
Tja, denken, daar gaat het misquote:Op donderdag 22 september 2022 12:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik vermoed dat ze denkt dat ze dan ook veel knapper is.
Dat kaal voelen zonder make up heeft ze al vaak gezegd.
Tuurlijk, moet minimaal 20 keer herhaald worden, babette vraagt waarom mexx zo schreeuwt en ze zegt ook, lijkt of ik tussen de kleuters zit, of zoiets.quote:Op donderdag 22 september 2022 12:49 schreef greysbones het volgende:
de dames maken er ook een hele hetze van
maar dit is ook echt zoquote:Op donderdag 22 september 2022 12:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tuurlijk, moet minimaal 20 keer herhaald worden, babette vraagt waarom mexx zo schreeuwt en ze zegt ook, lijkt of ik tussen de kleuters zit, of zoiets.
Ze maakt z'n ontbijt, doet z'n was. en 's nachts komt hij ook niets tekort.quote:Op donderdag 22 september 2022 12:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Iig diegene die veel met hem praat ja.
Prima experiment iedere keer weerquote:Op donderdag 22 september 2022 12:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar dit is ook echt zo
weg beschaving
zet ca 30 mensen bij elkaar
maak ze afhankelijk
en tadaaaaa
je hebt chaos
Geen telefoons toch ook nog?quote:Op donderdag 22 september 2022 12:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar dit is ook echt zo
weg beschaving
zet ca 30 mensen bij elkaar
maak ze afhankelijk
en tadaaaaa
je hebt chaos
Dat was me niet eens opgevallen nog, wat een lul zeg.quote:Op donderdag 22 september 2022 12:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze maakt z'n ontbijt, doet z'n was. en 's nachts komt hij ook niets tekort.
Maar hij blijft zo wel buiten beeld, en Kim kan er ooit op worden afgerekend door de groep.
Ze hadden 440, ze hadden alles kunnen kiezen op de 3 uur muziek en de pingpongtafel na.quote:Op donderdag 22 september 2022 12:52 schreef mangalie het volgende:
Wat hebben ze nu gekozen? Gitaar en bbq en beautymiddag?
Dat weet ik niet hoor, hij wil gewoon alles weten van diegene zelf. dat vind ik wel goed verder.quote:
Isaac lult met iedereen meequote:Op donderdag 22 september 2022 12:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat weet ik niet hoor, hij wil gewoon alles weten van diegene zelf. dat vind ik wel goed verder.
Ja dat wel geloof ik. Ik weet ook niet meer wie echt is en fake en roddelt en zo.quote:Op donderdag 22 september 2022 12:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Isaac lult met iedereen mee
Dat weet ik. Was mijn vraag ook niet...quote:Op donderdag 22 september 2022 12:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze hadden 440, ze hadden alles kunnen kiezen op de 3 uur muziek en de pingpongtafel na.
Omdat babette had gezegd dat zij iets mocht kiezen omdat het haar verjaardag is maar dat is toen weggewuifd door de rest van de groep en dat vind leila weer niet eerlijk.quote:Op donderdag 22 september 2022 12:55 schreef greysbones het volgende:
Leila is boos omdat ze geen muziek hebben gekozen![]()
![]()
isaac lult met Marciano over Jeffreyquote:Op donderdag 22 september 2022 12:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat wel geloof ik. Ik weet ook niet meer wie echt is en fake en roddelt en zo.
volgens mij is ze ook boos omdat er niet naar elkaar (naar haar) geluisterd wordtquote:Op donderdag 22 september 2022 12:55 schreef greysbones het volgende:
Leila is boos omdat ze geen muziek hebben gekozen![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2022 12:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omdat babette had gezegd dat zij iets mocht kiezen omdat het haar verjaardag is maar dat is toen weggewuifd door de rest van de groep en dat vind leila weer niet eerlijk.
Ja dat is ook weer waar.quote:Op donderdag 22 september 2022 12:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
isaac lult met Marciano over Jeffrey
en met Jeffrey over Marciano
ik denk dat er maar weinig echt eerlijk zijn
Moraima wel denk ik
Naar haarquote:Op donderdag 22 september 2022 12:56 schreef just me het volgende:
[..]
volgens mij is ze ook boos omdat er niet naar elkaar (naar haar) geluisterd wordt
Mijn Gotti, wat takelen ze dat mens toequote:
Ze zitten in een spel om een miljoen, en dat vergeten ze geen moment, en er zijn er die er dag en nacht mee bezig zijn.quote:Op donderdag 22 september 2022 12:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
isaac lult met Marciano over Jeffrey
en met Jeffrey over Marciano
ik denk dat er maar weinig echt eerlijk zijn
Moraima wel denk ik
Veel te vroeg nog om hier nu al mee bezig te zijn. Dat komt pas in het vizier als ze met ruim 15 overblijven, en dan nog...quote:Op donderdag 22 september 2022 13:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze zitten in een spel om een miljoen, en dat vergeten ze geen moment, en er zijn er die er dag en nacht mee bezig zijn.
In overleg bij de FEBOquote:Op donderdag 22 september 2022 13:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die zit ergens huilend in een hoekie, niemand luistert naar mij boehoe
Die wap mag ook opzouten.quote:Op donderdag 22 september 2022 13:02 schreef ChocoFan het volgende:
Wat lult gert jan weer dom, hij vertelt, gister had ie het warm op bed en maakte de keuze dat ie niet onder zijn deken ging, daarna werd ie wakker en had ie het koud maar hij had de keuze gemaakt niet onder de deken te gaan liggen dus dat deed ie dan ook niet. Oh gistermiddag was dat, man wat een mannetje dan.
Tis een aparte iig, wat ie nu allemaal uitkraamt is ronduit belachelijk in mijn ogen. Als ik een keuze heb gemaakt blijf ik erbij.quote:
Moet dat nou. Hij is gewoon een mens, waarom overal dat stempel geven.quote:
Vlotte praat, niet al te intelligent.quote:Op donderdag 22 september 2022 13:02 schreef Charmian het volgende:
Kan die Kim kapper aub oprotten, wat een walgelijk kind is dat toch.
Omdat wij mensen dat nou eenmaal doen, stempels geven en in hokjes plaatsen.quote:Op donderdag 22 september 2022 13:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Moet dat nou. Hij is gewoon een mens, waarom overal dat stempel geven.
Ja, idioot.quote:Op donderdag 22 september 2022 13:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omdat wij mensen dat nou eenmaal doen, stempels geven en in hokjes plaatsen.
inderdaadquote:Op donderdag 22 september 2022 13:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Makkelijk elkaar na roeptoeteren.quote:Op donderdag 22 september 2022 13:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
inderdaad
als je hier post die autist krijg je ook de hele COS over je heen
maar Wappie is blijkbaar geen probleem
/carequote:Op donderdag 22 september 2022 13:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tja, wel handig soms. Daarom schijnen we dat ook te doen, vaak ook zonder dat we het echt doorhebben.quote:
Wappie ben je uit vrij wilquote:Op donderdag 22 september 2022 13:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
inderdaad
tis een scheld naamquote:
Wendyquote:Op donderdag 22 september 2022 12:41 schreef claire3500 het volgende:
Ben wel benieuwd. Stel je zou nu het huis in kunnen en je zou dat willen met wie zou je dan denk je goed mee om kunnen gaan? Wie zou je vertrouwen?
Dat ligt er ook aan wie er net zijn vermoed ik. We zijn niet allemaal tegelijk aanwezig hiero.quote:Op donderdag 22 september 2022 13:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
inderdaad
geen problemen meequote:Op donderdag 22 september 2022 13:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
inderdaad
Vroeger betekende het dat iemand stoned was.quote:Op donderdag 22 september 2022 13:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis een scheld naam
om iemand in een bepaalde hoek te zetten
Ik zei gisteren nog tegen mijn zus dat ik tegenwoordig een wappie ben. Lekker danquote:Op donderdag 22 september 2022 13:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis een scheld naam
om iemand in een bepaalde hoek te zetten
quote:Op donderdag 22 september 2022 13:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zei gisteren nog tegen mijn zus dat ik tegenwoordig een wappie ben. Lekker dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ja, gelijk doenquote:Op donderdag 22 september 2022 13:10 schreef Jippie het volgende:
Dit klinkt als 'zet de streams nu aan'
quote:Op donderdag 22 september 2022 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik voorzie op de streams vandaag ook nog een hoop herrieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op donderdag 22 september 2022 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwd!quote:Op donderdag 22 september 2022 13:10 schreef Jippie het volgende:
Dit klinkt als 'zet de streams nu aan'
quote:Op donderdag 22 september 2022 13:14 schreef greysbones het volgende:
Tommy was een icoon in de groep voor Martin![]()
![]()
whahahahahha ja niemand reageerde ook hahahahquote:Op donderdag 22 september 2022 13:14 schreef greysbones het volgende:
Tommy was een icoon in de groep voor Martin![]()
![]()
zo inderdaad!quote:Op donderdag 22 september 2022 13:14 schreef Jippie het volgende:
Martin heeft een mager koppie gekregen
quote:Op donderdag 22 september 2022 13:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat "applausje voor onszelf" vind ik altijd zo dom
ik ook!!!quote:Op donderdag 22 september 2022 13:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat "applausje voor onszelf" vind ik altijd zo dom
Een dikke preek voor de kleuters.quote:Op donderdag 22 september 2022 13:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
het lijkt een opening van een kerkdienst
Bloedbadquote:Op donderdag 22 september 2022 13:16 schreef greysbones het volgende:
Laten we de bijbel open slaan
bidden voor degene
die stelen
Oog om oog
tand om tand
Hoe warm is het daar? Ik zie mensen in korte broek en met korte mouwen, en mensen met coltruien, lange broek en sokken.quote:
werd niet beterquote:Op donderdag 22 september 2022 12:57 schreef Korak het volgende:
[..]
Mijn Gotti, wat takelen ze dat mens toe
Ik heb weer het basisschoolgevoelquote:Op donderdag 22 september 2022 13:17 schreef claire3500 het volgende:
Die stiltes tussen haar speech. en. GEJAT dan opeens lol
hahahahhahaaquote:Op donderdag 22 september 2022 13:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb weer het basisschoolgevoel
Halelujaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 22 september 2022 13:18 schreef greysbones het volgende:
ik verwacht zo wel een gospel koor
quote:Op donderdag 22 september 2022 13:18 schreef greysbones het volgende:
ik verwacht zo wel een gospel koor
Jammer dat de stream niet meer mensen laat zienquote:Op donderdag 22 september 2022 13:18 schreef Rhosyn het volgende:
Wie krijgt nu een rood hoofd?
Of zit te lachen?
Of kijkt weg?
Mee eens.quote:
Het schijnt dat imiddiddidnidin flink jat daar. Aan het kruis nagelen zou ik zeggen.quote:Op donderdag 22 september 2022 13:19 schreef bpi het volgende:
Laat gewoon de beelden zien aan de groep van wie het gejat heeft
utopiequote:Op donderdag 22 september 2022 13:19 schreef Was-beer het volgende:
Ze heeft wel gelijk hoor, het zijn allemaal fucking volwassenen. Je blijft toch gewoon van elkaars spullen af?
Gelijk heeft ze, of vraag het aan degene als je iets wilt hebbenquote:Op donderdag 22 september 2022 13:19 schreef Flow3r het volgende:
je blijft van andermans spullen af![]()
[ afbeelding ]
het is mssn kinderachtig, maar in deze zielige groep wel nodigquote:Op donderdag 22 september 2022 13:22 schreef Jippie het volgende:
Berend stelt iets simpels voor, wordt gelijk weggehoond
Nou iddquote:Op donderdag 22 september 2022 13:22 schreef ChocoFan het volgende:
Berend zegt, een oplossing voor de bordjes zou zijn allemaal een nummertje, andere zeggen dat is kinderachtig.De meeste zijn daar kinderachtig. Echt hoor.
ik ga zo stuk om jouw hoe je zijn naam typt, fantastisch en ja dat bedoel ik echt op een leuke manierquote:Op donderdag 22 september 2022 13:23 schreef ChocoFan het volgende:
Imadididiiidinidn bied excuus aan dat ie de zwarte pannekoek had gepakt.
Precies!quote:Op donderdag 22 september 2022 13:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
het is mssn kinderachtig, maar in deze zielige groep wel nodig
Jip, kleuters als kleuters behandelen.quote:Op donderdag 22 september 2022 13:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou idd
Pikken en klauwen als kinderen.
Nummeren past er prima bij
de productie zoll gewoon zoveel levensmiddel naar binnen gevenquote:Op donderdag 22 september 2022 13:22 schreef Ebinas het volgende:
Alle borden nummeren is een voorstel.
Worden de nummers weer gejat
En de honing!quote:Op donderdag 22 september 2022 13:24 schreef ChocoFan het volgende:
En ook dat ie meerdere ranja had gepakt. Dus de jatter is aangesproken en bied excuus aan, voor de ranja en de zwarte pannenkoek, maar wie heeft de koekjes en cola gejat, allemaal vragen.
wie?quote:Op donderdag 22 september 2022 13:23 schreef ChocoFan het volgende:
Imadididiiidinidn bied excuus aan dat ie de zwarte pannekoek had gepakt.
Nee, echt niet.quote:Op donderdag 22 september 2022 13:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
de productie zoll gewoon zoveel levensmiddel naar binnen geven
dat geen ruzie meer is,
ruzie hebben ze sowiezo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |