Gast, heb je een aantal jaar in coma gelegen ofzo?quote:Op woensdag 21 september 2022 22:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Marxisten, nazi's...
En het dan gek vinden dat 99% van Nederland walgt van FvD.
Mijn stem ging vorige keer naar Marijnissen, ditmaal waarschijnlijk naar Kuiken. Hoe dan ook: dat zijn zeg maar twee degelijke, fatsoenlijke politici zonder klap-van-de-molen syndroom.
Ik vind dit gedrag ook schijtirritant. Altijd druk met zijn telefoon bezig of met andere dingen. Aso.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende: [..] Oei zeg, mensen hebben een lolletje. Stop de persen
Ze doet goede voorstellen.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:19 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Gast, heb je een aantal jaar in coma gelegen ofzo?
Kuiken.. en je bent nog serieus ook
Omfg, dat kan je toch niet menen? Hoe heeft deze partij of deze vrouw het voor elkaar gekregen om jouw vertrouwen te winnen? Leef je in een fantasiewereld ofzo?Of is de realiteit te pijnlijk voor je?
Hij valt gewoon op blond met rondingen.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:19 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Omfg, dat kan je toch niet menen? Hoe heeft deze partij of deze vrouw het voor elkaar gekregen om jouw vertrouwen te winnen? Leef je in een fantasiewereld ofzo?Of is de realiteit te pijnlijk voor je?
Zonder Kuiken had jij deze winter in de kou gezeten met je Russische gas. Maar dan hoor je ineens niemand over de schuld van links.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:19 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Link?quote:Op woensdag 21 september 2022 22:15 schreef TweedeKlum het volgende: [..] Die is op instagram zonder geluid aan het puffen.
Lijkt me ook wel pittige zit om 14 uur te luisteren naar tsja 20 keer zelfde.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:19 schreef Waldorf22 het volgende:
[..]
Ik vind dit gedrag ook schijtirritant. Altijd druk met zijn telefoon bezig of met andere dingen. Aso.
Niet zo irritant als Baudet maar van mij mag Bergkamp ze hier ook gewoon op aanspreken.
Absoluut en gewoon naar elkaar luisteren lijkt me redelijk fatsoenlijk. Al wek je alleen de indruk.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel pittige zit om 14 uur te luisteren naar tsja 20 keer zelfde.
Vroeger gingen ze gewoon roken achter het gordijn, waar dan gelijk de compromissen werden gesloten.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
krijgen ze grof voorbetaald en als ze dat niet willen moeten ze ander werk zoekenquote:Op woensdag 21 september 2022 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welke realiteit?quote:Op woensdag 21 september 2022 22:19 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Omfg, dat kan je toch niet menen? Hoe heeft deze partij of deze vrouw het voor elkaar gekregen om jouw vertrouwen te winnen? Leef je in een fantasiewereld ofzo?Is de realiteit te pijnlijk voor je?
Daarbij zijn de bijdragen van een Wilders of Marijnissen ook ieder jaar vrijwel precies hetzelfde. Ik kan morgen de bijdrage van beiden aan de APB 2023 al wel even schrijven.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
zoals het ontnemen van tegendraadse artsen hun BIG-registratie?quote:
Ik heb de beelden gezien jaquote:Op woensdag 21 september 2022 22:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Vroeger gingen ze gewoon roken achter het gordijn, waar dan gelijk de compromissen werden gesloten.
Denk je dat zo’n Rutte de hele dag lekker kattenfilmpjes op YouTube ofzo zit te kijken of denk je dat ie wat mailtjes/sms’jes bekijkt voor z’n werk ‘waar ie grof voor wordt betaald’quote:Op woensdag 21 september 2022 22:23 schreef RAVW het volgende:
[..]
krijgen ze grof voorbetaald en als ze dat niet willen moeten ze ander werk zoeken
De realiteit is dat je een partij het kabinet in wil werken die de zorg volledig heeft uitgehold. Maar gelukkig ben je ondertussen wel tegen woke én FvD, want jij doorziet alles.quote:
Zoveel sms-jes heeft 'ie niet..quote:Op woensdag 21 september 2022 22:24 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Denk je dat zo’n Rutte de hele dag lekker kattenfilmpjes op YouTube ofzo zit te kijken of denk je dat ie wat mailtjes/sms’jes bekijkt voor z’n werk ‘waar ie grof voor wordt betaald’
Bedoel je wappiesquote:Op woensdag 21 september 2022 22:24 schreef Viesdik het volgende:
[..]
zoals het ontnemen van tegendraadse artsen hun BIG-registratie?
Serieus???
Sms-jes wissen vooral.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:24 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Denk je dat zo’n Rutte de hele dag lekker kattenfilmpjes op YouTube ofzo zit te kijken of denk je dat ie wat mailtjes/sms’jes bekijkt voor z’n werk ‘waar ie grof voor wordt betaald’
Deze situatie zou ook ontstaan zijn zonder de oorlog in Oekraïne. Ik mag toch zeker hopen dat jij dat ook vindt?quote:Op woensdag 21 september 2022 22:20 schreef Waldorf22 het volgende:
[..]
Zonder Kuiken had jij deze winter in de kou gezeten met je Russische gas. Maar dan hoor je ineens niemand over de schuld van links.
Veel beter, ik kan me de val van Lubbers 2 herinneren, na middernacht, zelfs vallen deed men beschaafd.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb de beelden gezien ja
Er werd toen wel wat beter gedebatteerd
Heb je nou al bronnen voor me, ‘kerel’?quote:Op woensdag 21 september 2022 22:24 schreef Akathisia het volgende:
[..]
De realiteit is dat je een partij het kabinet in wil werken die de zorg volledig heeft uitgehold. Maar gelukkig ben je ondertussen wel tegen woke én FvD, want jij doorziet alles.
Vertel eens over die fabuleuze plannen voor de zorg die FvD heeft, en vergeet daarbij ook niet even te vertellen hoe precies de pseudo-libertaire plannen van die club - flexibilisering van het ontslagrecht, verkorting van WW en een vlaktaks - ten goede komen aan Jan Modaal, jeweetwel, de 'gewone Nederlander'?quote:Op woensdag 21 september 2022 22:24 schreef Akathisia het volgende:
[..]
De realiteit is dat je een partij het kabinet in wil werken die de zorg volledig heeft uitgehold. Maar gelukkig ben je ondertussen wel tegen woke én FvD, want jij doorziet alles.
Je hebt volgens mij verzaakt uit te leggen wat je bedoelt met geverifieerd, kerel.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:26 schreef XSbig het volgende:
[..]
Heb je nou al bronnen voor me, ‘kerel’?
Bewezen feiten.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:27 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij verzaakt uit te leggen wat je bedoelt met geverifieerd, kerel.
Als je oprecht denkt dat de ontwikkelingen in de samenleving een toevallige samenloop van omstandigheden zijn, dan ben je serieus een ernstig gevaar voor jezelf. Dan kies je er simpelweg voor om onwetend te blijven en die onwetendheid trekt dit land verder en verder de afgrond in.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Welke realiteit?
Die realiteit waarin een snood kartel van marxistische bolsjewisten globaal bezig is om Viesdik en zijn roomblanke kompanen dwars te zitten, en dat wij in Nederland op die handvol wappies van FvD na een Tweede Kamer vol doortrapte voornoemde rode stoottroepen in dienst van een oppermachtige, wereldwijde opererende kabal hebben die maling hebben aan democratie en Nederlandse burgers maar hun orders opvolgen vanuit die duistere grot waar op dit moment de Moloch wordt aanbeden en babykonijntjes worden geofferd?
Die realiteit?
Vraag ze dat nou niet. Je kan ze wel vragen als de aarde platis.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vertel eens over die fabuleuze plannen voor de zorg die FvD heeft, en vergeet daarbij ook niet even te vertellen hoe precies de pseudo-libertaire plannen van die club - flexibilisering van het ontslagrecht, verkorting van WW en een vlaktaks - ten goede komen aan Jan Modaal, jeweetwel, de 'gewone Nederlander'?
Barst los.
En ja, ik heb een schijthekel aan woke. Dat ik ook een schijthekel aan complotgezwam is, is ergens gewoon heel logisch: pseudowetenschappelijk gedram in beide gevallen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘ Twee opzichzelfstaande bronnen, waarin wederom weer wordt verwezen naar duidelijk te herleiden bronnen. Dus niet een of ander vaag artikel, waarin wordt gelinked naar een vaag youtubefilmpje of wat dan ook.’quote:Op woensdag 21 september 2022 22:27 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij verzaakt uit te leggen wat je bedoelt met geverifieerd, kerel.
ME incoming.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:28 schreef RAVW het volgende:
Hoe later het word hij feller de gesprekken , ze worden moe en geïrriteerd![]()
laat het nog even 24 uur duren , dan slaan ze elkaar de hersens in .![]()
![]()
Alleen deze heb je als voorbeeld?quote:Op woensdag 21 september 2022 22:24 schreef Viesdik het volgende:
[..]
zoals het ontnemen van tegendraadse artsen hun BIG-registratie?
Serieus???
quote:Op woensdag 21 september 2022 22:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Dit liep niet goed af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ja jij bent wakker hè.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:28 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Als je oprecht denkt dat de ontwikkelingen in de samenleving een toevallige samenloop van omstandigheden zijn, dan ben je serieus een ernstig gevaar voor jezelf. Dan kies je er simpelweg voor om onwetend te blijven en die onwetendheid trekt dit land verder en verder de afgrond in.
Heb je toevallig bronnen dat dit allemaal in scene gezet is?quote:Op woensdag 21 september 2022 22:28 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Als je oprecht denkt dat de ontwikkelingen in de samenleving een toevallige samenloop van omstandigheden zijn, dan ben je serieus een ernstig gevaar voor jezelf. Dan kies je er simpelweg voor om onwetend te blijven en die onwetendheid trekt dit land verder en verder de afgrond in.
Precies het is de invloed van Rusland op onze politici die het land verder de grond in trekt.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:28 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Bedacht net dat ik op Attje ga stemmen. Tenzij Arib lijsttrekker wordt, dan stem ik op Arib.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Spreekt me wel aan. Lijkt de PvdA weer wat meer naar de oude waarden te trekken.
Oh ik ga me nu meteen verlichten door een paar van die uitermate goed onderbouwde websites in de spelonken van het net tot mij te nemen.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:28 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Het punt is.. dat er niks veranderd in dit land als mensen denken dat na 4 jaar teleurstelling een partij weer als redder van Nederland ontwaakt. Als linkse mensen op D66 stemmen en teleurgesteld zijn, gaan ze naar PvdA... en vice versa.. Het is te triest voor woorden.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Alleen deze heb je als voorbeeld?
Jij bent het toch die waakt over de armlastige burger en de PvdA weer omarmt, want eh, nieuw lief gezicht, o.i.d.? Waarvandaan dan de neiging om het over de invulling van FvD te hebben, of mijn vermeende keuze voor die partij? Want mijn keuze zou volgen uit een heel andere doelstelling. Veel fundamenteler vooral.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vertel eens over die fabuleuze plannen voor de zorg die FvD heeft, en vergeet daarbij ook niet even te vertellen hoe precies de pseudo-libertaire plannen van die club - flexibilisering van het ontslagrecht, verkorting van WW en een vlaktaks - ten goede komen aan Jan Modaal, jeweetwel, de 'gewone Nederlander'?
Barst los.
En ja, ik heb een schijthekel aan woke. Dat ik ook een schijthekel aan complotgezwam is, is ergens gewoon heel logisch: pseudowetenschappelijk gedram in beide gevallen.
Ik denk dat je die geen eens krijgt.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh ik ga me nu meteen verlichten door een paar van die uitermate goed onderbouwde websites in de spelonken van het net tot mij te nemen.
Het is te triest voor woorden omdat mensen niet stemmen waar jij op zou stemmen?quote:Op woensdag 21 september 2022 22:31 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Het punt is.. dat er niks veranderd in dit land als mensen denken dat na 4 jaar teleurstelling een partij weer als redder van Nederland ontwaakt. Als linkse mensen op D66 stemmen en teleurgesteld zijn, gaan ze naar PvdA... en vice versa.. Het is te triest voor woorden.
Het gezwam van complotdenkers heeft inderdaad niet eens met pseudowetenschap te maken... het is gewoon bagger.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:31 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Jij bent het toch die waakt over de armlastige burger en de PvdA weer omarmt, want eh, nieuw lief gezicht, o.i.d.? Waarvandaan dan de neiging om het over de invulling van FvD te hebben, of mijn vermeende keuze voor die partij? Want mijn keuze zou volgen uit een heel andere doelstelling. Veel fundamenteler vooral.
Ik had verder al begrepen dat je geleerd hebt hoe je pseudowetenschappelijk moet schrijven, maar het is me ook nog altijd duidelijk dat je niet echt weet wat wetenschap betekent.
Exact, we hebben een viriele sterke Leider nodig met de gestrekte rechterarm.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:31 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Het punt is.. dat er niks veranderd in dit land als mensen denken dat na 4 jaar teleurstelling een partij weer als redder van Nederland ontwaakt. Als linkse mensen op D66 stemmen en teleurgesteld zijn, gaan ze naar PvdA... en vice versa.. Het is te triest voor woorden.
Okay Thierry.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:31 schreef Viesdik het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 september 2022 22:32 schreef Themeparktommy het volgende:
12 uur verder en we zijn pas bij de 8e (oké, 9) spreker
Lieve help ja, dat was ik vergeten. In jouw realiteit is D66 een linkse partij.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:31 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Zondag tweede termijn.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:32 schreef Themeparktommy het volgende:
Gaat nachtwerk worden.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:32 schreef Themeparktommy het volgende:
ze gaan straks nog Thierry. laten praten en dan gaat de rest 8 uurtjes slapen en dan komen ze wel weer terug .. die Thierry. krijgt die 8 uur wel volquote:Op woensdag 21 september 2022 22:32 schreef Themeparktommy het volgende:
Jaja.. mensen die niet in het kabinet zitten en geen beleid voeren, maken dit land kapot.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:29 schreef xzaz het volgende:
[..]
Precies het is de invloed van Rusland op onze politici die het land verder de grond in trekt.
Ah, die post had ik gemist! Ik was benieuwd, maar het valt alleszins mee. Maar goed, je begreep helaas al verkeerd dat het een inschatting betrof, en daarvoor verwijs ik je graag naar mijzelf.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:28 schreef XSbig het volgende:
‘ Twee opzichzelfstaande bronnen, waarin wederom weer wordt verwezen naar duidelijk te herleiden bronnen. Dus niet een of ander vaag artikel, waarin wordt gelinked naar een vaag youtubefilmpje of wat dan ook.’
Zoals ik zei in post 268 van het vorige topic.
Nee, maar steeds op de middenpartij en stemmen lost niks op. Laten we eens op de Piratenpartij of partij voor basisinkomen stemmen. Dan komen mensen erachter dat het bijna niet uitmaakt op wie je stemt. De onzichtbare ambtenaren zijn de baas in dit landquote:Op woensdag 21 september 2022 22:32 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het is te triest voor woorden omdat mensen niet stemmen waar jij op zou stemmen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stukje 4-3What can change the nature of a man?
quote:Op woensdag 21 september 2022 22:34 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ah, die post had ik gemist! Ik was benieuwd, maar het valt alleszins mee. Maar goed, je begreep helaas al verkeerd dat het een inschatting betrof, en daarvoor verwijs ik je graag naar mijzelf.
Kuch eerste kamer kuch weet je zeker dat jij het wel snapt? Het kabinet en de oppositie zitten in de zelfds kamer dat snap je toch?quote:Op woensdag 21 september 2022 22:34 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Jaja.. mensen die niet in het kabinet zitten en geen beleid voeren, maken dit land kapot.
Goed verhaal man.. jij snapt denk ik niet hoe politiek werkt.
quote:Op woensdag 21 september 2022 22:35 schreef Coco het volgende:
[..]Op zondagen is hij er standaard niet bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stukje 4-3
Nep fan.
Precies. Interessanter is wat er aan de complottheorie voorafgaat. De vragen die jij niet eens aanraakt, laat staan kan beantwoorden.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het gezwam van complotdenkers heeft inderdaad niet eens met pseudowetenschap te maken... het is gewoon bagger.
Dan ben je nog nooit in de tweede kamer geweest of ambtenaar geweest.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee, maar steeds op de middenpartij en stemmen lost niks op. Laten we eens op de Piratenpartij of partij voor basisinkomen stemmen. Dan komen mensen erachter dat het bijna niet uitmaakt op wie je stemt. De onzichtbare ambtenaren zijn de baas in dit land
Welke vragen?quote:Op woensdag 21 september 2022 22:36 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Precies. Interessanter is wat er aan de complottheorie afgaat. De vragen die jij niet eens aanraakt, laat staan kan beantwoorden.
Nog verder?quote:Op woensdag 21 september 2022 22:31 schreef Perox het volgende:
Attje probeert CU naar links te trekken.
Hoeft ook niet.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:37 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dan ben je nog nooit in de tweede kamer geweest of ambtenaar geweest.
Wat er bijvoorbeeld wel en niet klopt aan de onderstaande studie: https://ine.uaf.edu/wtc7quote:
Ik heb een mening over beleid die zichtbaar is en stemgedrag.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:38 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ah dus je hebt een mening over iets waar je nog nooit gewerkt hebt. Sterk.
Nee je had het over 'ontzichtbare ambtenaren'.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb een mening over beleid die zichtbaar is en stemgedrag.
Ja, die zijn toch ook onzichtbaar. Zie bv toeslagenaffaire.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:40 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee je had het over 'ontzichtbare ambtenaren'.
Ik niet, mooie tetten.quote:
Klimaat, voedsel en water zijn aan elkaar verbonden slimpiequote:Op woensdag 21 september 2022 22:40 schreef Perox het volgende:
WTF Jesse?!
Ja omdat mensen honger hebben maar belangrijker - klimaat wordt bedreigd?
WT serious F?
Die zijn niet omtzichtbaar die vallen onder de ministeriële verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:41 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja, die zijn toch ook onzichtbaar. Zie bv toeslagenaffaire.
Ja maar als je mensen wil aanspreken dan lul je niet zo.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:42 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Klimaat, voedsel en water zijn aan elkaar verbonden slimpie
Leukequote:Op woensdag 21 september 2022 22:42 schreef xzaz het volgende:
[..]
Die zijn niet omtzichtbaar die vallen onder de ministeriële verantwoordelijkheid.
Juist en zij werken plannen uit. Dat bedoel ik met maakt niet uit welk poppetje het gezicht isquote:Op woensdag 21 september 2022 22:42 schreef xzaz het volgende:
[..]
Die zijn niet omtzichtbaar die vallen onder de ministeriële verantwoordelijkheid.
Omtzigtbaarquote:Op woensdag 21 september 2022 22:42 schreef xzaz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 september 2022 22:43 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Juist en zij werken plannen uit. Dat bedoel ik met maakt niet uit welk poppetje het gezicht is
Hahaquote:Op woensdag 21 september 2022 22:43 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Juist en zij werken plannen uit. Dat bedoel ik met maakt niet uit welk poppetje het gezicht is
Jawel want PvdA of VVD zullen hele andere doelstellingen hebben. Je kan wel stellen dat het linkse blok te klein is geworden maar wasr je op stemt heeft zeker wel invloedzie de eerste kamerquote:Op woensdag 21 september 2022 22:43 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij beter eerst naar porn kijken en dan pas naar de algemene beschouwing in plaats van andersom.quote:
9/11 inside job, ja?quote:Op woensdag 21 september 2022 22:39 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Wat er bijvoorbeeld wel en niet klopt aan de onderstaande studie: https://ine.uaf.edu/wtc7
Wat specifiek ineens.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:39 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Wat er bijvoorbeeld wel en niet klopt aan de onderstaande studie: https://ine.uaf.edu/wtc7
Ze werken het door de Kamer genomen besluit uit, ze maken geen beleid, stop met deze onzin.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:43 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Als luisteren verplicht was was Baudet al lang weggeweestquote:Op woensdag 21 september 2022 22:45 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ik zie dat Wim Voermans het niet met mij eens is trouwens. Gelukkig was ik al tijden gestopt met het serieus nemen van Wim Voermans. Paul Bovend’eert zegt een stuk zinnigere dingen.
Het is wel een extreme schoffering naar het volkquote:Op woensdag 21 september 2022 22:45 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ik zie dat Wim Voermans het niet met mij eens is trouwens. Gelukkig was ik al tijden gestopt met het serieus nemen van Wim Voermans. Paul Bovend’eert zegt een stuk zinnigere dingen.
Nee hoor, weet nog hoe Verdonk het asielbeleid van Job Cohen uitvoerde. En dat bedoelen mensen met, het maakt bijna niet uit op wie je stemt. Is 1 pot nat. Verder zullen de onzichtbare ambtenaren echt niet hun plannen in de prullenbak gooien bij een geheel nieuw team.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:45 schreef xzaz het volgende:
[..]
Jawel want PvdA of VVD zullen hele andere doelstellingen hebben. Je kan wel stellen dat het linkse blok te klein is geworden maar wasr je op stemt heeft zeker wel invloedzie de eerste kamer
De hele Nederlandse politiek wegzetten als een kartel is ook een schoffering.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:47 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Het is wel een extreme schoffering naar het volk
met de nadruk op extreem
Heel goed van jou.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:47 schreef Perox het volgende:
Ze heb wel gelijk maar ja.
Thermostaat 1,5 graad omlaag is toch goed dan?
quote:Op woensdag 21 september 2022 22:48 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik heb een prima zomer gehad hoor.
Een aangenomen wet uitvoeren is idd heel ondemocratisch.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:47 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee hoor, weet nog hoe Verdonk het asielbeleid van Job Cohen uitvoerde. En dat bedoelen mensen met, het maakt bijna niet uit op wie je stemt. Is 1 pot nat. Verder zullen de onzichtbare ambtenaren echt niet hun plannen in de prullenbak gooien bij een geheel nieuw team.
Het siert je dat je een andere mening post.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:45 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De positie van een Kamerlid is heel anders dan die van een minister.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:46 schreef xzaz het volgende:
[..]
Als luisteren verplicht was was Baudet al lang weggeweest
Lol.... je zou er maar verdrietig van wordenquote:Op woensdag 21 september 2022 22:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De hele Nederlandse politiek wegzetten als een kartel is ook een schoffering.
quote:Op woensdag 21 september 2022 22:49 schreef Viesdik het volgende:
Denk trouwens ook dat de intellectuele capaciteiten van een persoon als Baudet, gewoon ver voorbij het cognitief denkvermogen van menig Nederlander gaat. Mensen snappen en begrijpen er geen snars van, maar doen wel braaf met de leute mee. Gewoon wat boegeroep en complotkaartje opsteken.. en je hoort er weer bij.
Ik ben nog net geen vlaggen ondersteboven aan het hangen...quote:Op woensdag 21 september 2022 22:50 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Lol.... je zou er maar verdrietig van worden
Geen idee! Het betreft in alle gevallen een complot, toch?quote:
Ik heb wel eens een paar punten van kritiek gezien, maar ik was benieuwd of jij er ook al eens zodanig in verdiept had. Niet dus.quote:
Que? De bevindingen (global failure icm near-simultaneous collapse) staan haaks op die van de NIST, die een progressieve ineenstorting (met als oorzaak: lokale brandjes) als hypothese heeft opgeworpen.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zoals altijd worden studies als deze als gefundenes fressen opgevroten door complotdenkers omdat het tegen het gevestigde narratief ingaat en eigen wensdenken stimuleert, ook al biedt de studie in kwestie daar geen enkele harde aanleidingen toe. Zie pagina 109 en 110.
Alleen in een psychose begrijp je een psychose.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:49 schreef Viesdik het volgende:
Denk trouwens ook dat de intellectuele capaciteiten van een persoon als Baudet, gewoon ver voorbij het cognitief denkvermogen van menig Nederlander gaat. Mensen snappen en begrijpen er geen snars van, maar doen wel braaf met de leute mee. Gewoon wat boegeroep en complotkaartje opsteken.. en je hoort er weer bij.
wow. just wow.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:49 schreef Viesdik het volgende:
... en dat is nog altijd mijlenver verwijderd van de conclusie dat Bush en co. de boel zelf hebben opgeblazen. Maar misschien kun je mij in dat rapport aanwijzen waar dat precies wordt geconcludeerd.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:50 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Geen idee! Het betreft in alle gevallen een complot, toch?
[..]
Ik heb wel eens een paar punten van kritiek gezien, maar ik was benieuwd of jij er ook al eens zodanig in verdiept had. Niet dus.
[..]
Que? De bevindingen (global failure icm near-simultaneous collapse) staan haaks op die van de NIST, die een progressieve ineenstorting als hypothese heeft opgeworpen.
En alleen schaapjes zijn te hypnotiserenquote:Op woensdag 21 september 2022 22:51 schreef Waldorf22 het volgende:
[..]
Alleen in een psychose begrijp je een psychose.
Nee, het laat zien hoe langzaam het gaat en dat een wisseling van wacht voor kiezers niks uitmaakt. Mede hierdoor is vertrouwen in laag. Het gevoel van "maakt toch niet uit op wie ik stem".quote:Op woensdag 21 september 2022 22:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Een aangenomen wet uitvoeren is idd heel ondemocratisch.
Gast, je bent zelf het grootste schaap hier... Vanwege je eigen onvrede heb je werkelijk alles wat complotguru's oplepelen geslikt. Lekker makkelijk: een duistere "zij" overal de schuld van kunnen geven, beetje smeuïge complotverhaaltjes aanhoren en Viesdik raakte als een boeddha onder een lotusboom verlicht.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:53 schreef Viesdik het volgende:
[..]
En alleen schaapjes zijn te hypnotiseren
En jij steekt jezelf een paar veren in je reet, want jij bent zoo intelligent dat jij het wel snapt, natuurlijk!quote:Op woensdag 21 september 2022 22:49 schreef Viesdik het volgende:
Ga nou gewoon lekker naar BNW johquote:Op woensdag 21 september 2022 22:53 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ja , ik kan er slecht naar luisteren , hoewel ik het vaak wel eens ben en ook stem op hun partij.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:54 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ze heeft geen prettig stemgeluid en legt klemtonen raar.
Ja maar het is niet echt een populaire boodschap en speelt niet echt in op wat er in de maatschappij leeft.quote:
Irritante stem vooral.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:53 schreef Dutch_view het volgende:
Slaapverwekkend verhaal van Esther
Ik neem haar stem op , en luister hem terug als ik naar bed ga .quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Precies. Bij jou is het aardig geluktquote:Op woensdag 21 september 2022 22:53 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Volgens mij begon ik met de opmerking dat je nog niet eens bent toegekomen aan wat aan complothypothesen voorafgaat. Je staat kennistechnisch verder weg van wat het betwiste geval is, dan de gemiddelde complotaanhanger. Je weet niet eens waar het pad ligt, terwijl je schreeuwt dat de ander er van is afgedwaald.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... en dat is nog altijd mijlenver verwijderd van de conclusie dat Bush en co. de boel zelf hebben opgeblazen. Maar misschien kun je mij in dat rapport aanwijzen waar dat precies wordt geconcludeerd.
Het is in elk geval elke keer als Baudet een boek citeert, duidelijk dat hij niet begrijpend kan lezen. Hij zit er steeds ver naast met zijn conclusies. Baudet is één van de domste sprekers die ik ooit heb gehoord. Maar omdat hij er, misplaatst, wat dure woordjes in gooit die hij zelf niet begrijpt, vinden zijn volgelingen hem zeer intelligent.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:49 schreef Viesdik het volgende:
Er bestaan geen ontzichtbare ambtenaren. En het kan voorkomen dat in een kabinet een andere lijn wordt gevoerd maar dat is inherent aan het systeem van coalitievorming.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:47 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee hoor, weet nog hoe Verdonk het asielbeleid van Job Cohen uitvoerde. En dat bedoelen mensen met, het maakt bijna niet uit op wie je stemt. Is 1 pot nat. Verder zullen de onzichtbare ambtenaren echt niet hun plannen in de prullenbak gooien bij een geheel nieuw team.
Nee, ik geef juist aan hoe dat werkt: op basis van slecht gelezen rapporten (als die er al zijn, een hersenscheet op internet kan ook reeds leiden tot grootse complothysterie) knutselen complotdenkers hun gewenste 'feiten' bij elkaar. JFK, maanlanding, Kris en Lisanne in Panama, noem maar op. De werkwijze is steeds hetzelfde en komt ook grotendeels voort uit de drie-eenheid 1) sensatie willen waar slechts doffe realiteit heerst, 2) waarheidszoekende kruisvaarder willen zijn en 3) zondebokken kunnen aanwijzen.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:56 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Volgens mij begon ik met de opmerking dat je nog niet eens bent toegekomen aan wat aan complothypothesen voorafgaat. Je staat kennistechnisch verder weg van wat het geval is, dan de gemiddelde complotaanhanger. Je weet niet eens waar het pad ligt, terwijl je schreewt dat zij er van zijn afgedwaald.
Het punt is.. mijn ruimtelijk inzicht reikt verder dan jouw veiligheidsbubbel.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gast, je bent zelf het grootste schaap hier... Vanwege je eigen onvrede heb je werkelijk alles wat complotguru's oplepelen geslikt. Lekker makkelijk: een duistere "zij" overal de schuld van kunnen geven, beetje smeuïge complotverhaaltjes aanhoren en Viesdik raakte als een boeddha onder een lotusboom verlicht.
En hierdoor ontstaat het beeld dat het niet uitmaakt op wie je stemt.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:59 schreef xzaz het volgende:
[..]
Er bestaan geen ontzichtbare ambtenaren. En het kan voorkomen dat in een kabinet een andere lijn wordt gevoerd maar dat is inherent aan het systeem van coalitievorming.
Ken je ook horen in hoe hij probeert om iedereen aan te spreken. omg wat een slijm.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:00 schreef Sodeknetters het volgende:
Nee, Eerdmans. Je begon Ja21 om in het pluche te blijven.
Het beeld is wat anders dan dat het zo is. Het is gewoon niet on 255 tekens uit te leggen en is ook niet zo populistisch als 'het maakt niet uit waarop je stemt'. Wie wat schrijft is irrelevant het gaat om de stuurinrichting en dat wordt gegeven door het kabinet.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
En hierdoor ontstaat het beeld dat het niet uitmaakt op wie je stemt.
Verder zijn de ambtenaren natuurlijk niet letterlijk onzichtbaar maar voor stemmers is niet duidelijk wie wat schrijft. Of bij welke ambtenaar een belangrijke brief achter blijft in de la etc etc. Dat is ons systeem en dat noem ik onzichtbaar.
Verhaaltje voor tijdens het slapengaan.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:11 schreef 3rr0r het volgende:
Verhaaltje voor het slapengaan allen.
Ja, ze willen naar huis. Zal niet veel meer geïnterrumpeerd worden.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:09 schreef Dutch_view het volgende:
Zo gaat t wel weer vlot met de tijd, geen interrupties
Ik Denk trouwens ook dat de intellectuele capaciteiten [van een persoon als Baudet, ] gewoon ver voorbij het cognitief denkvermogen van menig Nederlander gaat gaan Mensen snappen en begrijpen er geen snars van, maar doen wel braaf met de leute meute mee. Gewoon wat boegeroep en complotkaartje opsteken.. en je hoort er weer bij.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:49 schreef Viesdik het volgende:
Je kan niet mijn reactie hierop verwijderen en de post zelf gewoon laten staan, toch? Dat zou wijzen op partijdigheid immers.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, ik geef juist aan hoe dat werkt: op basis van slecht gelezen rapporten (als die er al zijn, een hersenscheet op internet kan ook reeds leiden tot grootse complothysterie) knutselen complotdenkers hun gewenste 'feiten' bij elkaar. JFK, maanlanding, Kris en Lisanne in Panama, noem maar op. De werkwijze is steeds hetzelfde en komt ook grotendeels voort uit de drie-eenheid 1) sensatie willen waar slechts doffe realiteit heerst, 2) waarheidszoekende kruisvaarder willen zijn en 3) zondebokken kunnen aanwijzen.
Je probeert het.. maar je faaltquote:Op woensdag 21 september 2022 23:12 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik Denk trouwens ook dat de intellectuele capaciteiten [van een persoon als Baudet, ] gewoon ver voorbij het cognitief denkvermogen van menig Nederlander gaat gaan Mensen snappen en begrijpen er geen snars van, maar doen wel braaf met de leute meute mee. Gewoon wat boegeroep en complotkaartje opsteken.. en je hoort er weer bij.
Gezien jouw vreemde gestoei met de grammatica geldt dat misschien voor jou, maar Baudet is bij mijn weten gezakt voor de test van Mensa. Je weet wel, die club van mensen die echt bovengemiddeld intelligent zijn.
Ik projecteer die niet op jou, ik geef aan hoe het in BNW la-la land werkt.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:08 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Je geeft vooral aan hoe jij werkt: 1) niet begrijpen wat het geval was 2) aangedragen worden wat het geval was 3) aannemen dat dat het geval was 4) alternatieven over wat het geval was wegwuiven want 5) 1, 2 en 3. Nu stelt iemand aan jou voor om opnieuw te beginnen (bij 1), maar je springt liever door naar 4, omdat 4 alles kan omhelsen wat onwaar is (insert één van je vele stromannen) waardoor je, dankzij een matige beheersing van de logica, 2 weer denkt te kunnen aannemen. De bedoeling is natuurlijk dat je zélf probeert in te schatten van wat waarschijnlijk(er) is ná een verse start bij 1. Dáár dient de studie voor, niet voor de bevestiging van een complottheorie die je op mij geprojecteerd had.
Ik kan (en wil) niets verwijderen. Ben geen mod.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:14 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Je kan niet mijn reactie hierop verwijderen en de post zelf gewoon laten staan, toch? Dat zou wijzen op partijdigheid immers.
Een heel aantal zullen ook wel door het max aantal interrupties heen zijn?quote:Op woensdag 21 september 2022 23:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, ze willen naar huis. Zal niet veel meer geïnterrumpeerd worden.
Ik zit helemaal klaar:quote:Op woensdag 21 september 2022 23:16 schreef Viesdik het volgende:
Dus Thierry Baudet mag niet wijzen op het feit dat Sigrid Kaag heeft gestudeerd aan een college waar wordt gerecruteerd door de Britse overheid? Het benoemen van simpele feiten. Er wordt niet eens meer omheen gedraaid: de vrijheid van meningsuiting bestaat niet meer.
-Raisa Blommestijn
Tja.. ze heeft 100% gelijk
Het punt is dat hij hierom is weggestuurd.. kan je dat nog herinneren?quote:Op woensdag 21 september 2022 23:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik zit helemaal klaar:
Hoe is dat relevant, dat Kaag daar gestudeerd heeft? Wat moeten we daar precies mee? Wat wil Baudet zeggen? Verlicht ons.
Zou ook nog kunnen, maar heb ik niet bijgehouden.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:17 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Een heel aantal zullen ook wel door het max aantal interrupties heen zijn?
En terecht, totale irrelevante persoonlijke aanval op een kabinetslid.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:18 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Het punt is dat hij hierom is weggestuurd.. kan je dat nog herinneren?
A) het heeft niks te maken met de algemene beschouwingenquote:Op woensdag 21 september 2022 23:16 schreef Viesdik het volgende:
Dus Thierry Baudet mag niet wijzen op het feit dat Sigrid Kaag heeft gestudeerd aan een college waar wordt gerecruteerd door de Britse overheid? Het benoemen van simpele feiten. Er wordt niet eens meer omheen gedraaid: de vrijheid van meningsuiting bestaat niet meer.
-Raisa Blommestijn
Welnee, die dame is gestoord. En mist het punt waar het om gaat.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:16 schreef Viesdik het volgende:
-Raisa Blommestijn
Ja, en wat moeten we precies met Baudet's informatie? Wat is het doel precies van dat 'feit'?quote:Op woensdag 21 september 2022 23:18 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Nee, hij is niet weggestuurd. Hem is het woord ontnomen omdat hij insinueerde dat een bewindspersoon op een spionageopleiding had gezeten. Waarbij hij dat ook nog zeer persoonlijk maakte door haar naam uit te spreken.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:18 schreef Viesdik het volgende:
[..]
De vragen en alternatieven kwamen vaak hand in hand ómdat de vragen niet op een formele manier behandeld werden. Met andere woorden: het niet stellen en gedegen behandelen van vragen voedt de complotvorming zelf; en wordt zodoende deel van het vragen- en twijfelpakket. En met de directe categorisering van de vragensteller krijg je dan ook nog eens te maken met versterkend effect.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik projecteer die niet op jou, ik geef aan hoe het in BNW la-la land werkt.
Lijkt me nogal logisch dat bij tragische/grote gebeurtenissen met een dito impact men met vragen zit. Punt is: die vragen (punt 1, dus) leiden doorgaans tot een zuiver beschouwen van de beschikbare gegevens, het testen van hypothesen en het Popperiaans beschouwen van het materiaal dat er is. Let wel: dat er IS.
Dat er hordes complotdenkers zijn die al a priori uitgaan van vals spel, opzet en een 'plan' maakt het zuiver vertrekken vanuit punt 1 (vragen stellen) al schier onmogelijk omdat men sowieso al gefocust is op het eindigen bij een gewenste conclusie.
En in die hoedanigheid geldt elk rapport, elk onderzoek en elke tweet als bewijsmateriaal als zodanig voor of tegen het gewenste narratief (al naar gelang de flavour of the week), zonder dat voornoemde documentatie zelfs maar diepgaand bestudeerd wordt.
En van Huxley, de toren van Babel en de Sagrada Familia.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, en wat moeten we precies met Baudet's informatie? Wat is het doel precies van dat 'feit'?
Ja ik op de hhs gestudeerd daar waar een aanslag is gepleegd dus ik ben een terrorist. Mehquote:Op woensdag 21 september 2022 23:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
Baudet-logica.
"Persoon X heeft gestudeerd in Groningen en Tilburg... Daar heeft ene D. Stapel enorm gefraudeerd. Op diezelfde universiteiten als waar persoon X diens bul heeft gehaald. Enorme fraude was dat. Ik noem gewoon een feit."
boeit niet, het mag gezegd wordenquote:Op woensdag 21 september 2022 23:19 schreef xzaz het volgende:
[..]
A) het heeft niks te maken met de algemene beschouwingen
B) er werdt direct op de persoon gericht
C) er werdt gesuggereerd dat ze daar zat als spion
Ach dit debat is toch voor de kat z'n kutquote:Op woensdag 21 september 2022 23:27 schreef Perox het volgende:
Dit is toch wel het toppunt hoor. Een beetje dwepen met een fucking schilderij terwijl Nederland in nood is!
Nee dat mag nietquote:Op woensdag 21 september 2022 23:27 schreef Viesdik het volgende:
[..]
boeit niet, het mag gezegd worden
De anderen lossen het opquote:Op woensdag 21 september 2022 23:27 schreef Perox het volgende:
Dit is toch wel het toppunt hoor. Een beetje dwepen met een fucking schilderij terwijl Nederland in nood is!
wie is hhs?quote:Op woensdag 21 september 2022 23:27 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja ik op de hhs gestudeerd daar waar een aanslag is gepleegd dus ik ben een terrorist. Meh
quote:Op woensdag 21 september 2022 23:27 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ach dit debat is toch voor de kat z'n kut
jawel, vrijheid van meningsuiting is een grondrecht.. anders krijg je enge communistische taferelenquote:
Haagse Hogeschoolquote:Op woensdag 21 september 2022 23:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
De anderen lossen het op
[..]
wie is hhs?
Elke partij heeft natuurlijk zijn eigen stokpaardjesquote:Op woensdag 21 september 2022 23:28 schreef Enchanter het volgende:
Zo moe van dat geleuter over die verhalen van zijn denkbeeldige vriendje
Oh jeej we hebben er weer één.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:29 schreef Viesdik het volgende:
[..]
jawel, vrijheid van meningsuiting is een grondrecht.. anders krijg je enge communistische taferelen
beledigd zijn is een keuze.
Nooit gesproken maar lijkt zo inderdaad een prima vent. Zal het niet vaak met hem eens zijn overigens.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:30 schreef Sodeknetters het volgende:
Na de schorsing Azarkan. Totaal niet mijn partij, maar ik kijk nu al uit naar zijn inbreng. Geweldige debater. En een aardige kerel als je hem tegen komt.
Het rode gevaar!!!!!quote:Op woensdag 21 september 2022 23:29 schreef Viesdik het volgende:
[..]
jawel, vrijheid van meningsuiting is een grondrecht.. anders krijg je enge communistische taferelen
beledigd zijn is een keuze.
Om maar een voorbeeld te geven: de moord op Kennedy. Die formele manier is wel degelijk al vanaf het begin ingezet; het resultaat beviel echter niet. En 99% van de mensheid heeft het Warren Report nog nooit gelezen. Ze hebben Oliver Stone's bagger film gezien, en dat was genoeg (een film die qua propaganda en geschiedvervalsing weinig onderdoet voor Birth of a Nation).quote:Op woensdag 21 september 2022 23:23 schreef Akathisia het volgende:
[..]
De vragen en alternatieven kwamen vaak hand in hand ómdat de vragen niet op een formele manier behandeld werden. Met andere woorden: het niet stellen en gedegen behandelen van vragen voedt de complotvorming zelf; en wordt zodoende deel van het vragen- en twijfelpakket. En met de directe categorisering van de vragensteller krijg je dan ook nog eens te maken met versterkend effect.
Als jij Kaag was, zou je dan wel blijven zitten?quote:Op woensdag 21 september 2022 23:32 schreef Viesdik het volgende:
Dat het kabinet wegloopt is minachting... pure minachting naar het volk
Je geeft dus aan dat het de bedoeling is dat we Kaag moeten zien als iemand die mogelijk eveneens spion is geweest (of nog is)?quote:Op woensdag 21 september 2022 23:27 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Nee nee het is de vrijheids van MeninGsUIting.quote:
Zit wel eens met hem in de trein. Kan ook leuk over koetjes en kalfjes praten.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:31 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nooit gesproken maar lijkt zo inderdaad een prima vent. Zal het niet vaak met hem eens zijn overigens.
Ik had het zelde gedaan.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:32 schreef Viesdik het volgende:
"Het volk" ahja iedereen = baudet natuurlijk. Het gebruikelijke "het volk is met ons" gelul haha.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:32 schreef Viesdik het volgende:
Ze maakten een statement. En terecht naar mijn mening, later waren ze er weer.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:32 schreef Viesdik het volgende:
Maar dit helemaal. Dit hele stuk tekst is gewoon punt 4. Die hele gemeenschap, al die gemeenschappen,... totaal niet interessant. Jij meent iets te weten over de werkelijkheid. En dáár plaats ik mijn vraagtekens. Ik sta hier niet voor de verdediging van jouw stroman die ter generalisering fungeert ter afdekking van 1 tot 3. Ik wil weten waarom de officiële complottheorie onbetwistbaar is.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Om maar een voorbeeld te geven: de moord op Kennedy. Die formele manier is wel degelijk al vanaf het begin ingezet; het resultaat beviel echter niet. En 99% van de mensheid heeft het Warren Report nog nooit gelezen.
Nog mooier: vanaf 1975 gold de gruwelijke Zapruder-film als HET bewijs van een tweede schutter, kon niet anders, met zo'n radicale hoofdbeweging bij het hoofdschot! Ja-ren lang werd die film getoond als het bewijs dat er een schutter op de grassy knoll stond. En verhip: naar mate de technologie verder vorderde, en ballistische en pathologische stukken buiten elke twijfel vaststelden dat ook het hoofdschot van achter en boven kwam ('bevel-effect' in de achterkant van de schedel, onomstotelijk bewijs van een entreewond), gooide de complot goegemeente het roer om! De Zapruder-film was vervalst! Die hele film was aangepast, in scène gezet, fictie! Thans is er een hele sub-industrie ontstaan die teert op het idee dat de Zapruder film een 'hoax' is, want die film - die overigens eveneens onomstotelijk authentiek is gebleken - maakt het idee van een schutter op de grassy knoll onmogelijk, en het scenario van een schutter in het TBSD veel aannemelijker.
Zo rolt die BNW-gemeenschap. Niet alleen m.b.t. JFK, maar met alles waar ze hun grijpgrage klauwen in zetten: misinformatie, disinformatie, wensdenken, verdraaien, liegen, laster, leugens, ze doen het allemaal, alles om hun heilige overtuiging overeind te houden.
Vooral die 007. Of was dat nou mi6?quote:Op woensdag 21 september 2022 23:33 schreef -XOR- het volgende:
De altijd Marxistische MI5, wat een boefjes waren dat.
Leg eens in eigen woorden uit wat Marxisme is.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:32 schreef Viesdik het volgende:
Hahah weet je zeker dat je hier tijd voor hebt.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Leg eens in eigen woorden uit wat Marxisme is.
Ja. En het woord vragen voor een persoonlijk feit. Maar dat Kaag wegloopt vind ik nog wel begrijpelijk. Dat de rest er achteraan gaat al een stuk minder. Dat was eigenlijk al over het randje als je het mij vraagt. Maar wat helemaal idioot was is dat optreden van Rutte na de schorsing, hij wou daar gewoon de werkwijze van de Kamer dicteren. Dat kan natuurlijk niet.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als jij Kaag was, zou je dan wel blijven zitten?
mi6, 5 is intern, 6 is buitenlandquote:Op woensdag 21 september 2022 23:35 schreef xzaz het volgende:
[..]
Vooral die 007. Of was dat nou mi6?
Etto lijkt me wel in staat om heel snel door bullshit heen te prikken.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:36 schreef xzaz het volgende:
[..]
Hahah weet je zeker dat je hier tijd voor hebt.
quote:Op woensdag 21 september 2022 23:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zit wel eens met hem in de trein. Kan ook leuk over koetjes en kalfjes praten.
Dat dicteren is in mijn ogen alleen iets voor de voorzitter die over de orde gaat.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja. En het woord vragen voor een persoonlijk feit. Maar dat Kaag wegloopt vind ik nog wel begrijpelijk. Dat de rest er achteraan gaat al een stuk minder. Dat was eigenlijk al over het randje als je het mij vraagt. Maar wat helemaal idioot was is dat optreden van Rutte na de schorsing, hij wou daar gewoon de werkwijze van de Kamer dicteren. Dat kan natuurlijk niet.
Net als met de verhoging van het loon van het zorgpersoneel, ze braken hun poten zowat. Zwaktebod.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ze maakten een statement. En terecht naar mijn mening, later waren ze er weer.
Ik baseer mij op de werkelijkheid hierin, ja. Pathologische, anatomische, ballistische, fotografische, criminologische materialen. Bronnen. Empirie. Wanneer de beschikbare bronnen wijzen op A, kun je hoog en laag springen, dan wordt het niet B.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:35 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Maar dit helemaal. Dit hele stuk tekst is gewoon punt 4. Die hele gemeenschap, al die gemeenschappen,... totaal niet interessant. Jij meent iets te weten over de werkelijkheid. En dáár plaats ik mijn vraagtekens. Ik sta hier niet voor de verdediging van jouw stroman die ter generalisering fungeert ter afdekking van 1 tot 3. Ik wil weten waarom de officiële complottheorie onbetwistbaar is.
je verdraait zijn woorden... hij had het over oxford als recruitering voor britse spionnen en dat kaag ook op zo'n school heeft gezeten.. Hij heeft niet gezegd dat Kaag een spion is.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je geeft dus aan dat het de bedoeling is dat we Kaag moeten zien als iemand die mogelijk eveneens spion is geweest (of nog is)?
Daarmee geef je dus aan dat het niet ging om het brengen van een 'droog feit', maar om het verdacht maken van Kaag via guilt by association... smerig trucje, maar het blijft FvD.
Ja en die maakt haar rol niet waar. Helemaal eens. Maar de premier is geen lid van de Kamer, dus die kan niet daar even gaan dicteren hoe het dan wel moet, onder impliciete dreiging van nogmaals opstappen.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
[..]
Dat dicteren is in mijn ogen alleen iets voor de voorzitter die over de orde gaat.
Ik zou 21 jaar en counting niet heel snel noemen.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Etto lijkt me wel in staat om heel snel door bullshit heen te prikken.
... waarom zei hij het dan uberhaupt?quote:Op woensdag 21 september 2022 23:39 schreef Viesdik het volgende:
[..]
je verdraait zijn woorden... hij had het over oxford als recruitering voor britse spionnen en dat kaag ook op zo'n school heeft gezeten.. Hij heeft niet gezegd dat Kaag een spion is.
Hij legde wel degelijk een rechtstreekse koppeling.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:39 schreef Viesdik het volgende:
[..]
je verdraait zijn woorden... hij had het over oxford als recruitering voor britse spionnen en dat kaag ook op zo'n school heeft gezeten.. Hij heeft niet gezegd dat Kaag een spion is.
Ik prik al ruim 30 jaar door bullshit heen. Is dat traag, of ervaring?quote:Op woensdag 21 september 2022 23:39 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik zou 21 jaar en counting niet heel snel noemen.
Komt van Karl Marx.. een Duitse filosoof die ook wel gezien wordt als de grondlegger van het socialisme.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Leg eens in eigen woorden uit wat Marxisme is.
Op elke school in Nederland worden mensen voor zaken gerekruteerd. Gaat die ze allemaal bij langs?quote:Op woensdag 21 september 2022 23:39 schreef Viesdik het volgende:
[..]
daaromquote:Op woensdag 21 september 2022 23:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... waarom zei hij het dan uberhaupt?
Vertel.
En wat is socialisme precies? En communisme?quote:Op woensdag 21 september 2022 23:42 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Komt van Karl Marx.. een Duitse filosoof die ook wel gezien wordt als de grondlegger van het socialisme.
Kom ik in de buurt?
Wie heeft ooit gezegd dat socialisme, communisme light is?
Als ik hem was had ik begonnen over het feit dat Kaag getrouwd is met een Palestijn die jarenlang gelieerd was aan de Fatah en ambassadeur was van de Palestijnse Autoriteit. Ze deelt dus het bed met een (oud) lid van een terroristische organisatiequote:Op woensdag 21 september 2022 23:27 schreef Viesdik het volgende:
[..]
gast... laat me met rust... ik weet niet wat je probeert te bereiken of bewijzen, maar het gaat je niet lukkenquote:Op woensdag 21 september 2022 23:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En wat is socialisme precies? En communisme?
En om het helemaal af te maken: in welk universum zou je een partij als D66 socialistisch en communistisch kunnen noemen?
Je baseert je natuurlijk niet op de werkelijkheid in een poging de werkelijkheid te vatten. Maar goed, je dreunt wat algemene termen op die schijn kunnen geven van grip op wat het geval was. Waarom kan je mij in plaats daarvan niet uitleggen wat er fundamenteel schort aan de studie waarvan de conclusies haaks staan op beweringen die de officiële duiding ondersteunen?quote:Op woensdag 21 september 2022 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik baseer mij op de werkelijkheid hierin, ja. Pathologische, anatomische, ballistische, fotografische, criminologische materialen. Bronnen. Empirie. Wanneer de beschikbare bronnen wijzen op A, kun je hoog en laag springen, dan wordt het niet B.
Hahaquote:Op woensdag 21 september 2022 23:44 schreef Viesdik het volgende:
[..]
gast... laat me met rust... ik weet niet wat je probeert te bereiken of bewijzen, maar het gaat je niet lukken
En dat schermen met LGBTI en Palestina dubbel is.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Als ik hem was had ik begonnen over het feit dat Kaag getrouwd is met een Palestijn die jarenlang gelieerd was aan de Fatah en ambassadeur was van de Palestijnse Autoriteit. Ze deelt dus het bed met een (oud) lid van een terroristische organisatie![]()
Dat je Baudet gewoon napraat en daarom marxisme, socialisme en communisme overal tegenaan gooit als bedreiging zonder te weten wat het is.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:44 schreef Viesdik het volgende:
[..]
gast... laat me met rust... ik weet niet wat je probeert te bereiken of bewijzen, maar het gaat je niet lukken
Misschien is Twitter wat voor je daar kan je gewoon dingen roepen zonder te onderbouwen.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:44 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ben er mee opgevoed , dus ik ken de familie streken wel een beetje ,Mijn moeder haar broers zijn allemaal van die uitvreters.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik prik al ruim 30 jaar door bullshit heen. Is dat traag, of ervaring?
Ja, maar dan zeg je hoe het echt isquote:Op woensdag 21 september 2022 23:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Als ik hem was had ik begonnen over het feit dat Kaag getrouwd is met een Palestijn die jarenlang gelieerd was aan de Fatah en ambassadeur was van de Palestijnse Autoriteit. Ze deelt dus het bed met een (oud) lid van een terroristische organisatie![]()
d66 is een globalistische partij pur sang.. en het globalisme heeft marxistische en socialistische eigenschappen.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat je Baudet gewoon napraat en daarom marxisme, socialisme en communisme overal tegenaan gooit als bedreiging zonder te weten wat het is.
Iets met schapen.
Vallen feiten onder vrijheid van meningsuiting?quote:Op woensdag 21 september 2022 23:46 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ja, maar dan zeg je hoe het echt is
Twitter is voor inferieurenquote:Op woensdag 21 september 2022 23:45 schreef xzaz het volgende:
[..]
Misschien is Twitter wat voor je daar kan je gewoon dingen roepen zonder te onderbouwen.
Interessant, we baseren ons niet op de werkelijkheid om de werkelijkheid te vatten. Hoe zijn wetenschappers precies de afgelopen eeuwen tot conclusies gekomen, denk je? Door zich niet op de werkelijkheid te baseren, zich te laten leiden door daadwerkelijke feiten, bewijzen en empirische data?quote:Op woensdag 21 september 2022 23:45 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Je baseert je natuurlijk niet op de werkelijkheid in een poging de werkelijkheid te vatten. Maar goed, je dreunt wat algemene termen op die schijn kunnen geven van grip op wat het geval was. Waarom kan je mij in plaats daarvan niet uitleggen wat er fundamenteel schort aan de studie waarvan de conclusies haaks staan op beweringen die de officiële duiding ondersteunen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |