Gast, heb je een aantal jaar in coma gelegen ofzo?quote:Op woensdag 21 september 2022 22:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Marxisten, nazi's...
En het dan gek vinden dat 99% van Nederland walgt van FvD.
Mijn stem ging vorige keer naar Marijnissen, ditmaal waarschijnlijk naar Kuiken. Hoe dan ook: dat zijn zeg maar twee degelijke, fatsoenlijke politici zonder klap-van-de-molen syndroom.
Ik vind dit gedrag ook schijtirritant. Altijd druk met zijn telefoon bezig of met andere dingen. Aso.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende: [..] Oei zeg, mensen hebben een lolletje. Stop de persen
Ze doet goede voorstellen.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:19 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Gast, heb je een aantal jaar in coma gelegen ofzo?
Kuiken.. en je bent nog serieus ook
Omfg, dat kan je toch niet menen? Hoe heeft deze partij of deze vrouw het voor elkaar gekregen om jouw vertrouwen te winnen? Leef je in een fantasiewereld ofzo?Of is de realiteit te pijnlijk voor je?
Hij valt gewoon op blond met rondingen.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:19 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Omfg, dat kan je toch niet menen? Hoe heeft deze partij of deze vrouw het voor elkaar gekregen om jouw vertrouwen te winnen? Leef je in een fantasiewereld ofzo?Of is de realiteit te pijnlijk voor je?
Zonder Kuiken had jij deze winter in de kou gezeten met je Russische gas. Maar dan hoor je ineens niemand over de schuld van links.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:19 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Link?quote:Op woensdag 21 september 2022 22:15 schreef TweedeKlum het volgende: [..] Die is op instagram zonder geluid aan het puffen.
Lijkt me ook wel pittige zit om 14 uur te luisteren naar tsja 20 keer zelfde.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:19 schreef Waldorf22 het volgende:
[..]
Ik vind dit gedrag ook schijtirritant. Altijd druk met zijn telefoon bezig of met andere dingen. Aso.
Niet zo irritant als Baudet maar van mij mag Bergkamp ze hier ook gewoon op aanspreken.
Absoluut en gewoon naar elkaar luisteren lijkt me redelijk fatsoenlijk. Al wek je alleen de indruk.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel pittige zit om 14 uur te luisteren naar tsja 20 keer zelfde.
Vroeger gingen ze gewoon roken achter het gordijn, waar dan gelijk de compromissen werden gesloten.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
krijgen ze grof voorbetaald en als ze dat niet willen moeten ze ander werk zoekenquote:Op woensdag 21 september 2022 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welke realiteit?quote:Op woensdag 21 september 2022 22:19 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Omfg, dat kan je toch niet menen? Hoe heeft deze partij of deze vrouw het voor elkaar gekregen om jouw vertrouwen te winnen? Leef je in een fantasiewereld ofzo?Is de realiteit te pijnlijk voor je?
Daarbij zijn de bijdragen van een Wilders of Marijnissen ook ieder jaar vrijwel precies hetzelfde. Ik kan morgen de bijdrage van beiden aan de APB 2023 al wel even schrijven.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
zoals het ontnemen van tegendraadse artsen hun BIG-registratie?quote:
Ik heb de beelden gezien jaquote:Op woensdag 21 september 2022 22:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Vroeger gingen ze gewoon roken achter het gordijn, waar dan gelijk de compromissen werden gesloten.
Denk je dat zo’n Rutte de hele dag lekker kattenfilmpjes op YouTube ofzo zit te kijken of denk je dat ie wat mailtjes/sms’jes bekijkt voor z’n werk ‘waar ie grof voor wordt betaald’quote:Op woensdag 21 september 2022 22:23 schreef RAVW het volgende:
[..]
krijgen ze grof voorbetaald en als ze dat niet willen moeten ze ander werk zoeken
De realiteit is dat je een partij het kabinet in wil werken die de zorg volledig heeft uitgehold. Maar gelukkig ben je ondertussen wel tegen woke én FvD, want jij doorziet alles.quote:
Zoveel sms-jes heeft 'ie niet..quote:Op woensdag 21 september 2022 22:24 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Denk je dat zo’n Rutte de hele dag lekker kattenfilmpjes op YouTube ofzo zit te kijken of denk je dat ie wat mailtjes/sms’jes bekijkt voor z’n werk ‘waar ie grof voor wordt betaald’
Bedoel je wappiesquote:Op woensdag 21 september 2022 22:24 schreef Viesdik het volgende:
[..]
zoals het ontnemen van tegendraadse artsen hun BIG-registratie?
Serieus???
Sms-jes wissen vooral.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:24 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Denk je dat zo’n Rutte de hele dag lekker kattenfilmpjes op YouTube ofzo zit te kijken of denk je dat ie wat mailtjes/sms’jes bekijkt voor z’n werk ‘waar ie grof voor wordt betaald’
Deze situatie zou ook ontstaan zijn zonder de oorlog in Oekraïne. Ik mag toch zeker hopen dat jij dat ook vindt?quote:Op woensdag 21 september 2022 22:20 schreef Waldorf22 het volgende:
[..]
Zonder Kuiken had jij deze winter in de kou gezeten met je Russische gas. Maar dan hoor je ineens niemand over de schuld van links.
Veel beter, ik kan me de val van Lubbers 2 herinneren, na middernacht, zelfs vallen deed men beschaafd.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb de beelden gezien ja
Er werd toen wel wat beter gedebatteerd
Heb je nou al bronnen voor me, ‘kerel’?quote:Op woensdag 21 september 2022 22:24 schreef Akathisia het volgende:
[..]
De realiteit is dat je een partij het kabinet in wil werken die de zorg volledig heeft uitgehold. Maar gelukkig ben je ondertussen wel tegen woke én FvD, want jij doorziet alles.
Vertel eens over die fabuleuze plannen voor de zorg die FvD heeft, en vergeet daarbij ook niet even te vertellen hoe precies de pseudo-libertaire plannen van die club - flexibilisering van het ontslagrecht, verkorting van WW en een vlaktaks - ten goede komen aan Jan Modaal, jeweetwel, de 'gewone Nederlander'?quote:Op woensdag 21 september 2022 22:24 schreef Akathisia het volgende:
[..]
De realiteit is dat je een partij het kabinet in wil werken die de zorg volledig heeft uitgehold. Maar gelukkig ben je ondertussen wel tegen woke én FvD, want jij doorziet alles.
Je hebt volgens mij verzaakt uit te leggen wat je bedoelt met geverifieerd, kerel.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:26 schreef XSbig het volgende:
[..]
Heb je nou al bronnen voor me, ‘kerel’?
Bewezen feiten.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:27 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij verzaakt uit te leggen wat je bedoelt met geverifieerd, kerel.
Als je oprecht denkt dat de ontwikkelingen in de samenleving een toevallige samenloop van omstandigheden zijn, dan ben je serieus een ernstig gevaar voor jezelf. Dan kies je er simpelweg voor om onwetend te blijven en die onwetendheid trekt dit land verder en verder de afgrond in.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Welke realiteit?
Die realiteit waarin een snood kartel van marxistische bolsjewisten globaal bezig is om Viesdik en zijn roomblanke kompanen dwars te zitten, en dat wij in Nederland op die handvol wappies van FvD na een Tweede Kamer vol doortrapte voornoemde rode stoottroepen in dienst van een oppermachtige, wereldwijde opererende kabal hebben die maling hebben aan democratie en Nederlandse burgers maar hun orders opvolgen vanuit die duistere grot waar op dit moment de Moloch wordt aanbeden en babykonijntjes worden geofferd?
Die realiteit?
Vraag ze dat nou niet. Je kan ze wel vragen als de aarde platis.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vertel eens over die fabuleuze plannen voor de zorg die FvD heeft, en vergeet daarbij ook niet even te vertellen hoe precies de pseudo-libertaire plannen van die club - flexibilisering van het ontslagrecht, verkorting van WW en een vlaktaks - ten goede komen aan Jan Modaal, jeweetwel, de 'gewone Nederlander'?
Barst los.
En ja, ik heb een schijthekel aan woke. Dat ik ook een schijthekel aan complotgezwam is, is ergens gewoon heel logisch: pseudowetenschappelijk gedram in beide gevallen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘ Twee opzichzelfstaande bronnen, waarin wederom weer wordt verwezen naar duidelijk te herleiden bronnen. Dus niet een of ander vaag artikel, waarin wordt gelinked naar een vaag youtubefilmpje of wat dan ook.’quote:Op woensdag 21 september 2022 22:27 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij verzaakt uit te leggen wat je bedoelt met geverifieerd, kerel.
ME incoming.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:28 schreef RAVW het volgende:
Hoe later het word hij feller de gesprekken , ze worden moe en geïrriteerd![]()
laat het nog even 24 uur duren , dan slaan ze elkaar de hersens in .![]()
![]()
Alleen deze heb je als voorbeeld?quote:Op woensdag 21 september 2022 22:24 schreef Viesdik het volgende:
[..]
zoals het ontnemen van tegendraadse artsen hun BIG-registratie?
Serieus???
quote:Op woensdag 21 september 2022 22:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Dit liep niet goed af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ja jij bent wakker hè.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:28 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Als je oprecht denkt dat de ontwikkelingen in de samenleving een toevallige samenloop van omstandigheden zijn, dan ben je serieus een ernstig gevaar voor jezelf. Dan kies je er simpelweg voor om onwetend te blijven en die onwetendheid trekt dit land verder en verder de afgrond in.
Heb je toevallig bronnen dat dit allemaal in scene gezet is?quote:Op woensdag 21 september 2022 22:28 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Als je oprecht denkt dat de ontwikkelingen in de samenleving een toevallige samenloop van omstandigheden zijn, dan ben je serieus een ernstig gevaar voor jezelf. Dan kies je er simpelweg voor om onwetend te blijven en die onwetendheid trekt dit land verder en verder de afgrond in.
Precies het is de invloed van Rusland op onze politici die het land verder de grond in trekt.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:28 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Bedacht net dat ik op Attje ga stemmen. Tenzij Arib lijsttrekker wordt, dan stem ik op Arib.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Spreekt me wel aan. Lijkt de PvdA weer wat meer naar de oude waarden te trekken.
Oh ik ga me nu meteen verlichten door een paar van die uitermate goed onderbouwde websites in de spelonken van het net tot mij te nemen.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:28 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Het punt is.. dat er niks veranderd in dit land als mensen denken dat na 4 jaar teleurstelling een partij weer als redder van Nederland ontwaakt. Als linkse mensen op D66 stemmen en teleurgesteld zijn, gaan ze naar PvdA... en vice versa.. Het is te triest voor woorden.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Alleen deze heb je als voorbeeld?
Jij bent het toch die waakt over de armlastige burger en de PvdA weer omarmt, want eh, nieuw lief gezicht, o.i.d.? Waarvandaan dan de neiging om het over de invulling van FvD te hebben, of mijn vermeende keuze voor die partij? Want mijn keuze zou volgen uit een heel andere doelstelling. Veel fundamenteler vooral.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vertel eens over die fabuleuze plannen voor de zorg die FvD heeft, en vergeet daarbij ook niet even te vertellen hoe precies de pseudo-libertaire plannen van die club - flexibilisering van het ontslagrecht, verkorting van WW en een vlaktaks - ten goede komen aan Jan Modaal, jeweetwel, de 'gewone Nederlander'?
Barst los.
En ja, ik heb een schijthekel aan woke. Dat ik ook een schijthekel aan complotgezwam is, is ergens gewoon heel logisch: pseudowetenschappelijk gedram in beide gevallen.
Ik denk dat je die geen eens krijgt.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh ik ga me nu meteen verlichten door een paar van die uitermate goed onderbouwde websites in de spelonken van het net tot mij te nemen.
Het is te triest voor woorden omdat mensen niet stemmen waar jij op zou stemmen?quote:Op woensdag 21 september 2022 22:31 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Het punt is.. dat er niks veranderd in dit land als mensen denken dat na 4 jaar teleurstelling een partij weer als redder van Nederland ontwaakt. Als linkse mensen op D66 stemmen en teleurgesteld zijn, gaan ze naar PvdA... en vice versa.. Het is te triest voor woorden.
Het gezwam van complotdenkers heeft inderdaad niet eens met pseudowetenschap te maken... het is gewoon bagger.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:31 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Jij bent het toch die waakt over de armlastige burger en de PvdA weer omarmt, want eh, nieuw lief gezicht, o.i.d.? Waarvandaan dan de neiging om het over de invulling van FvD te hebben, of mijn vermeende keuze voor die partij? Want mijn keuze zou volgen uit een heel andere doelstelling. Veel fundamenteler vooral.
Ik had verder al begrepen dat je geleerd hebt hoe je pseudowetenschappelijk moet schrijven, maar het is me ook nog altijd duidelijk dat je niet echt weet wat wetenschap betekent.
Exact, we hebben een viriele sterke Leider nodig met de gestrekte rechterarm.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:31 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Het punt is.. dat er niks veranderd in dit land als mensen denken dat na 4 jaar teleurstelling een partij weer als redder van Nederland ontwaakt. Als linkse mensen op D66 stemmen en teleurgesteld zijn, gaan ze naar PvdA... en vice versa.. Het is te triest voor woorden.
Okay Thierry.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:31 schreef Viesdik het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 september 2022 22:32 schreef Themeparktommy het volgende:
12 uur verder en we zijn pas bij de 8e (oké, 9) spreker
Lieve help ja, dat was ik vergeten. In jouw realiteit is D66 een linkse partij.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:31 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Zondag tweede termijn.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:32 schreef Themeparktommy het volgende:
Gaat nachtwerk worden.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:32 schreef Themeparktommy het volgende:
ze gaan straks nog Thierry. laten praten en dan gaat de rest 8 uurtjes slapen en dan komen ze wel weer terug .. die Thierry. krijgt die 8 uur wel volquote:Op woensdag 21 september 2022 22:32 schreef Themeparktommy het volgende:
Jaja.. mensen die niet in het kabinet zitten en geen beleid voeren, maken dit land kapot.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:29 schreef xzaz het volgende:
[..]
Precies het is de invloed van Rusland op onze politici die het land verder de grond in trekt.
Ah, die post had ik gemist! Ik was benieuwd, maar het valt alleszins mee. Maar goed, je begreep helaas al verkeerd dat het een inschatting betrof, en daarvoor verwijs ik je graag naar mijzelf.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:28 schreef XSbig het volgende:
‘ Twee opzichzelfstaande bronnen, waarin wederom weer wordt verwezen naar duidelijk te herleiden bronnen. Dus niet een of ander vaag artikel, waarin wordt gelinked naar een vaag youtubefilmpje of wat dan ook.’
Zoals ik zei in post 268 van het vorige topic.
Nee, maar steeds op de middenpartij en stemmen lost niks op. Laten we eens op de Piratenpartij of partij voor basisinkomen stemmen. Dan komen mensen erachter dat het bijna niet uitmaakt op wie je stemt. De onzichtbare ambtenaren zijn de baas in dit landquote:Op woensdag 21 september 2022 22:32 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het is te triest voor woorden omdat mensen niet stemmen waar jij op zou stemmen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stukje 4-3What can change the nature of a man?
quote:Op woensdag 21 september 2022 22:34 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ah, die post had ik gemist! Ik was benieuwd, maar het valt alleszins mee. Maar goed, je begreep helaas al verkeerd dat het een inschatting betrof, en daarvoor verwijs ik je graag naar mijzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |