Klopt, maar mocht het een hip modelletje geweest zijn dan was het minder storend geweest, denk ikquote:
Wij zijn niet geloofwaardigquote:Op woensdag 21 september 2022 21:42 schreef ChocoFan het volgende:
Spuit 11, bep is babette, gister hadden ze het erover of babette het erg vond als hij haar bep of beppie noemt, ze wilde geen van 2.
Sorry ik moest plassenquote:Op woensdag 21 september 2022 21:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah de stream lag er weer eens uit
Wit is gewoon lelijk, je hebt ook van die witte zonnebrillen, ook lelijkquote:Op woensdag 21 september 2022 21:43 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt, maar mocht het een hip modelletje geweest zijn dan was het minder storend geweest, denk ik
Genoeg daar met een volle zak nuquote:Op woensdag 21 september 2022 21:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
"Morgen gaat er iemand flippen omdat zijn zak leeg is"
HAHAHAHAH omg je hebt helemaal gelijk!!quote:Op woensdag 21 september 2022 21:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Doet me aan het toilet denken
En we hebben het nog wel allebei gehoord, ik weet het zeker iig. Of jeffrey andere ook bep noemt weet ik niet maar gister was dus wel dat gesprek. Beppie vond ze iig helemaal verschrikkelijk.quote:
Mijn keuze is het ook niet hoorquote:Op woensdag 21 september 2022 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wit is gewoon lelijk, je hebt ook van die witte zonnebrillen, ook lelijk
Esther snapt er niets vanquote:Op woensdag 21 september 2022 21:45 schreef Moeraskat het volgende:
Aardappelroosjes zijn niet hetzelfde als röstirondjes!
Echt heel jammerquote:
gadverdammequote:Op woensdag 21 september 2022 21:46 schreef D. het volgende:
Ze hebben het nu over aftrekken in de hot tub, en dat je dat niet zou zien
jezus serieus? Opeens zien we straks om en om mannen daar naar toe of ze gaan samen..quote:Op woensdag 21 september 2022 21:46 schreef D. het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2022 21:46 schreef D. het volgende:
Nou reken maar van yes dat ik dat ga zienquote:Op woensdag 21 september 2022 21:46 schreef D. het volgende:
Komt alleen zo'n vieze schuimlaag op dat waterquote:Op woensdag 21 september 2022 21:46 schreef D. het volgende:
Gezellig, groepsrukje maken.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:46 schreef D. het volgende:
Ervaring mee?quote:Op woensdag 21 september 2022 21:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Komt alleen zo'n vieze schuimlaag op dat water![]()
en hier ookquote:Op woensdag 21 september 2022 21:49 schreef Sestra666 het volgende:
zoe helemaal in haar sas, als t over seks gaat
Mirthe ook trouwens
Dat dacht ik ook. Is toch handiger en dan mag de zender ook afquote:Op woensdag 21 september 2022 21:48 schreef Flow3r het volgende:
ze kunnen toch effe op de plee rukken
Mirthe is echt zwaar into the sexquote:Op woensdag 21 september 2022 21:49 schreef Sestra666 het volgende:
zoe helemaal in haar sas, als t over seks gaat
Mirthe ook trouwens
Pijn in de ballen zeker, die heb ik vaker gehoord.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:48 schreef D. het volgende:
En ze denken dat het bij mannen pijn gaat doen als je er niet met regelmaat 'een slinger' aan geeft
blauwe ballenquote:Op woensdag 21 september 2022 21:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Pijn in de ballen zeker, die heb ik vaker gehoord.
is dat niet zo danquote:Op woensdag 21 september 2022 21:48 schreef D. het volgende:
En ze denken dat het bij mannen pijn gaat doen als je er niet met regelmaat 'een slinger' aan geeft
ja heel erg en volgens mij maakt het haar niet uit of vrouw of een man isquote:Op woensdag 21 september 2022 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mirthe is echt zwaar into the sex
Verwarrend weer?quote:
kloptquote:Op woensdag 21 september 2022 21:50 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ja heel erg en volgens mij maakt het haar niet uit of vrouw of een man is
Zelfs met 'n draaideurquote:Op woensdag 21 september 2022 21:50 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ja heel erg en volgens mij maakt het haar niet uit of vrouw of een man is
ja he dat kreeg ik beetje bij haar. Kenzy is biseksueel heeft ze al aangegeven maar bij Mirthe weet ik niet maar is allemaal prima als de ander het ook maar wilquote:
dus als de mannen gebukt gaan lopen weten we genoegquote:
quote:Op woensdag 21 september 2022 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus als de mannen gebukt gaan lopen weten we genoeg
Ik heb niet het idee dat ze het type is om onwillige vrouwen aan te randen.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:51 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ja he dat kreeg ik beetje bij haar. Kenzy is biseksueel heeft ze al aangegeven maar bij Mirthe weet ik niet maar is allemaal prima als de ander het ook maar wil
Iddquote:Op woensdag 21 september 2022 21:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat ze het type is om onwillige vrouwen aan te randen.
hahahahahahahhaha erg wel dat ze liever elkaar doen dan de vrouwenquote:Op woensdag 21 september 2022 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zakken door de knieenquote:Op woensdag 21 september 2022 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bep is ook wel een roddeldoosquote:
Nee Babs nuquote:
Jaquote:Op woensdag 21 september 2022 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bep is ook wel een roddeldoos
ow weer over Wendy
Daar zie je nog niet veel van, komt wel als er minder mensen zijn. Dan komt hij wel los, als hij het red tenminste.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:53 schreef Moeraskat het volgende:
Benieuwd wanneer de valse kant van Rupert naar boven komt
ohh nee zo bedoeld ik het niet sorry!quote:Op woensdag 21 september 2022 21:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat ze het type is om onwillige vrouwen aan te randen.
Welquote:Op woensdag 21 september 2022 21:54 schreef greysbones het volgende:
waarom krijgt rupert geen mic check
Daar zit ik op te wachtenquote:Op woensdag 21 september 2022 21:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar zie je nog niet veel van, komt wel als er minder mensen zijn. Dan komt hij wel los, als hij het red tenminste.
goede eigenschap voor een psycholoogquote:Op woensdag 21 september 2022 21:55 schreef Moeraskat het volgende:
Babette praat elke keert door mensen heen.
Echt hè. Heerlijkquote:Op woensdag 21 september 2022 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
goede eigenschap voor een psycholoog
ga je bij Bep op de bank
krijg je haar levensverhaal
Heeft ze goed geregeld, kan ze ff haar verhaal kwijt, krijgt ze er nog geld voor ookquote:Op woensdag 21 september 2022 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga je bij Bep op de bank
hahahahahahahhaha!!quote:Op woensdag 21 september 2022 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga je bij Bep op de bank
Ze studeert er nog voor he.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga je bij Bep op de bank
even op 'Live 'klikkenquote:Op woensdag 21 september 2022 22:00 schreef claire3500 het volgende:
[..]
zo bizar, ik heb echt vertraging in de streams. Ik heb dit nog niet
quote:Op woensdag 21 september 2022 22:01 schreef mangalie het volgende:
[..]
Denk niet dat ze cum laude slaagt ofzo...
whutttttquote:Op woensdag 21 september 2022 22:02 schreef Moeraskat het volgende:
“Weet je wat ik heb?”
- chlamydia?
“Was dat maar waar”
ehhhhquote:Op woensdag 21 september 2022 22:03 schreef Flow3r het volgende:
Ruben is een beetje moe van het spelletje
oh ja werkt, wist ik echt niet dat ik moest refreshen. Heb ik veel gemist?quote:Op woensdag 21 september 2022 22:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
even op 'Live 'klikken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 september 2022 22:02 schreef Flow3r het volgende:
Ruben : hij zit wel de boel hier een beetje onder te schijten he
Berend : ja, nou ja, dat hoort bij die vogels
heerlijke droge kloothommels![]()
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHH heerlijk!!quote:Op woensdag 21 september 2022 22:02 schreef Flow3r het volgende:
Ruben : hij zit wel de boel hier een beetje onder te schijten he
Berend : ja, nou ja, dat hoort bij die vogels
heerlijke droge kloothommels![]()
[ afbeelding ]
vast nietquote:Op woensdag 21 september 2022 22:03 schreef claire3500 het volgende:
[..]
oh ja werkt, wist ik echt niet dat ik moest refreshen. Heb ik veel gemist?
Je moet even de laatste 5 COS-topics teruglezen.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:03 schreef claire3500 het volgende:
[..]
oh ja werkt, wist ik echt niet dat ik moest refreshen. Heb ik veel gemist?
ja hij gaat ook echt wel deze week of volgende week. Die jongen kan het echt niet meer aan maar is ook beter voor hemquote:Op woensdag 21 september 2022 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ehhhh
wie vertelt hem dat hij dan beter nu kan gaan?
oh ja ging om net maar dank je wel :-)quote:Op woensdag 21 september 2022 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet even de laatste 5 COS-topics teruglezen.
HAHAHAHAquote:Op woensdag 21 september 2022 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet even de laatste 5 COS-topics teruglezen.
Deisyy maakte een grapjequote:Op woensdag 21 september 2022 22:05 schreef claire3500 het volgende:
[..]
oh ja ging om net maar dank je wel :-)
Bep is hitsigquote:Op woensdag 21 september 2022 22:05 schreef Ireth het volgende:
Omg krols gekreun gezang in de badkamer
ik denk dat Berend gelijk heeftquote:Op woensdag 21 september 2022 22:06 schreef Flow3r het volgende:
Berend zou het wel lachen vinden als janet de volgende manager wordt
[ afbeelding ]
En dan hoeft Berend niet.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Berend gelijk heeft
dat wordt 1 puinzooi
hij denkt best erg tactischquote:
Maar wel kleurrijkquote:Op woensdag 21 september 2022 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Berend gelijk heeft
dat wordt 1 puinzooi
En hij wordt heel tam.quote:
Team Berend..!!quote:Op woensdag 21 september 2022 22:09 schreef Flow3r het volgende:
Er is kennelijk een clash geweest tussen Berend en Martin ?
oh zo dat zou echt goed kunnen, is heel zielig helemaal als ze straks weg zijn. Wat gaan ze dan doen met die duif?quote:Op woensdag 21 september 2022 22:10 schreef itsme46 het volgende:
[..]
En hij wordt heel tam.
Ik denk dat het een duif is die bij een trouwpartij wordt losgelaten (dat vind ik zielig, maar ja.)
Die vindt wel een plekje. Volgens mij kan hij wel vliegen.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:10 schreef claire3500 het volgende:
[..]
oh zo dat zou echt goed kunnen, is heel zielig helemaal als ze straks weg zijn. Wat gaan ze dan doen met die duif?
Dan sterft ie daar een eenzame dood….quote:Op woensdag 21 september 2022 22:10 schreef claire3500 het volgende:
[..]
oh zo dat zou echt goed kunnen, is heel zielig helemaal als ze straks weg zijn. Wat gaan ze dan doen met die duif?
https://www.youtube.com/watch?v=8N_tupPBtWQ[quote]quote:
wat doe jequote:
Ik dacht dat ie niet kon vliegenquote:Op woensdag 21 september 2022 22:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan sterft ie daar een eenzame dood….
Wat denk je nou zelf, dan vliegt dat dier gewoon weg.
jawel hoorquote:Op woensdag 21 september 2022 22:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie niet kon vliegen
Wel hoor, van de week zat hij in de nok van het dak van de loods.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ohh okquote:Op woensdag 21 september 2022 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
jawel hoor
hij is regelmatig vliegend in beeld
Daar maken ze dan soep van.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:10 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Zou kunnen dat hij gekortwiekt is. Maar hij zit toch op een terrein met mensen als dit programma over is. Die komt wel aan zijn trekken.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij vliegt als de beste.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
moeten we hem al Martijn noemen?quote:Op woensdag 21 september 2022 22:15 schreef Flow3r het volgende:
Ruben weer over zijn pedofiel hulplijn die hij op wil gaan zetten
Hij is zijn eerste klant?quote:Op woensdag 21 september 2022 22:15 schreef Flow3r het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2022 22:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan sterft ie daar een eenzame dood….
Wat denk je nou zelf, dan vliegt dat dier gewoon weg.
Heeerlijkquote:Op woensdag 21 september 2022 22:16 schreef Deisyy het volgende:
Babette heeft een ontstoken vetbult /haarvat op haar hoofd,
ja dat is ook waarquote:Op woensdag 21 september 2022 22:12 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Die vindt wel een plekje. Volgens mij kan hij wel vliegen.
Duurt trouwens nog wel een tijdje dat ze daar zijn
filler die een andere kant op is getrokken?quote:Op woensdag 21 september 2022 22:16 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2022 22:17 schreef freaky40 het volgende:
Steven Brunswijk speelt nog steeds bij Ajax aldus Zoe.....
dacht ik ook, zie hem nooit vliegenquote:Op woensdag 21 september 2022 22:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Yep! Babette en Rup hebben net voor haar gezongen.quote:
K of D?quote:Op woensdag 21 september 2022 22:17 schreef Deisyy het volgende:
Maandag komen ze om bloed te prikken bij Kim
Hij wil daar toch aan het werk? Hij zou 28 gaan verdienen.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:15 schreef Flow3r het volgende:
oh oke hahahahha dan kijk ik duidelijk met mijn neus., Sorry!quote:Op woensdag 21 september 2022 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
jawel hoor
hij is regelmatig vliegend in beeld
quote:Op woensdag 21 september 2022 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
filler die een andere kant op is getrokken?
quote:Op woensdag 21 september 2022 22:17 schreef freaky40 het volgende:
de mannen praten over voetbal en Zoe zit erbij die is knap die is lekkerquote:
Welnee, ze was op zoek naar een naam. Ze bedoelde Bergwijn.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:17 schreef freaky40 het volgende:
ja vind dat echt apart en hij wil ook daarom niet meer daar zijn want vind het betekenisloos daar en toen gingen ze weer schakelen naar andere bewonersquote:Op woensdag 21 september 2022 22:15 schreef Flow3r het volgende:
ze wil zon chemische peeling voor haar puistenquote:
Ze noemde echte Steven Brunswijk waarop GJ zei dat dit de leider van Suriname was.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Welnee, ze was op zoek naar een naam. Ze bedoelde Bergwijn.
Volgens GJ was Steven Brunswijk de leider van Suriname.
Mirthe wil 'm vast uitknijpenquote:Op woensdag 21 september 2022 22:16 schreef Deisyy het volgende:
Journalistiek. Hij ziet het als dat ie dan 2 mensen helpt, de pedo en dat hij dan voorkomt dat kind word aangeraakt en hij verdient iets van 28 euro netto. Tja...quote:Op woensdag 21 september 2022 22:17 schreef mootie het volgende:
Wat heeft Ruben voor opleiding gedaan dat hij bij een ‘pedofiele hulplijn’ wil werken?
Nooit geweten dat hulplijnen een seksuele voorkeur hebben trouwens.
Ja, ze noemde ook de naam, maar na even namen noemen kwamen ze op Bergwijn.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze noemde echte Steven Brunswijk waarop GJ zei dat dit de leider van Suriname was.
Top antwoord dit dank jequote:
quote:Op woensdag 21 september 2022 22:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze noemde echte Steven Brunswijk waarop GJ zei dat dit de leider van Suriname was.
Aaah Okequote:Op woensdag 21 september 2022 22:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Voor de duif misschienProberen te lokken en aaien.
Hij was toch gestopt met zijn opleiding.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:20 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Journalistiek. Hij ziet het als dat ie dan 2 mensen helpt, de pedo en dat hij dan voorkomt dat kind word aangeraakt en hij verdient iets van 28 euro netto. Tja...
oh ja klopt maar dat heeft ie in ieder geval gedaan.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij was toch gestopt met zijn opleiding.
8 euro 30.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:20 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Journalistiek. Hij ziet het als dat ie dan 2 mensen helpt, de pedo en dat hij dan voorkomt dat kind word aangeraakt en hij verdient iets van 28 euro netto. Tja...
Half uur geleden zei hij nog wat andere. Raarquote:Op woensdag 21 september 2022 22:22 schreef Flow3r het volgende:
Nadir wil de vriendschap weer terug die hij met Zoe en Gertjan had in het begin
[ afbeelding ]
Je bent zelf...quote:
ja toch wel he en ik dacht netto maar goed kan ik mis hebbenquote:Op woensdag 21 september 2022 22:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij zei toch echt 28.
2800 bruto lijkt me nogal veel voor een hulplijn.
oh hahahah nou wat spannend.. wat zal het zijn? Ik kan mij wel voorstellen dat het 28 euro is want denk niet dat veel mensen bij zo een lijn wil werken.quote:
Ik denk dat iedereen wel 'vanuit de luie stoel' wil werken, zeker tegen 28 nettoquote:Op woensdag 21 september 2022 22:26 schreef claire3500 het volgende:
[..]
oh hahahah nou wat spannend.. wat zal het zijn? Ik kan mij wel voorstellen dat het 28 euro is want denk niet dat veel mensen bij zo een lijn wil werken.
heb jij ook wel ook wel eens een vraagje aan de regie?quote:
Best sneu eigenlijk..quote:Op woensdag 21 september 2022 22:27 schreef freaky40 het volgende:
Zoe wordt gewoon pijnlijk genegeerd...
nou ik zou nooit voor zo een lijn werken maar ja, je hebt altijd wel mensen ervoor jaquote:Op woensdag 21 september 2022 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel 'vanuit de luie stoel' wil werken, zeker tegen 28 netto
Ondertussen een beetje COSsen.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel 'vanuit de luie stoel' wil werken, zeker tegen 28 netto
Voor diegene is het dan nieuw bedoelde zequote:Op woensdag 21 september 2022 22:26 schreef mootie het volgende:
Als je gaat verhuizen heb je een nieuw huis, aldus Babs.
Een pedofiel is geen pedoseksueel he.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:29 schreef claire3500 het volgende:
[..]
nou ik zou nooit voor zo een lijn werken maar ja, je hebt altijd wel mensen ervoor ja
quote:Op woensdag 21 september 2022 22:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Een pedofiel is geen pedoseksueel he.
Dat weet ik maar voor mij is het gewoon iets wat ik nooit zal doen voor zoiets werkenquote:Op woensdag 21 september 2022 22:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Een pedofiel is geen pedoseksueel he.
ze denkt dat mensen haar onderschatten zei ze daarstraksquote:Op woensdag 21 september 2022 22:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze is ook sneu, dus dat treft.
Lekker slipe.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2022 22:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ze denkt dat mensen haar onderschatten zei ze daarstraks
quote:Op woensdag 21 september 2022 22:32 schreef Moeraskat het volgende:
Oef 4:45u wekker… Trusten allemaal![]()
Trusten.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:32 schreef Moeraskat het volgende:
Apart.Marco Borsato mocht wel.quote:
Marco B zit in het Talpa kamp..quote:Op woensdag 21 september 2022 22:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Apart.Marco Borsato mocht wel.
Lill Kleine toch ook?quote:Op woensdag 21 september 2022 22:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Marco B zit in het Talpa kamp..
weltrusten en fijne avond!quote:Op woensdag 21 september 2022 22:32 schreef Moeraskat het volgende:
Om lil kleine doen ze echt geen sl.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Marco B zit in het Talpa kamp..
ja klopt!quote:Op woensdag 21 september 2022 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Die zat naast Marco bij The Voice in de jury
Toch?
Beter bestellen ze wat bij de coffeeshop.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:58 schreef FreshFruit het volgende:
Jan Willem gebruikt Droomsap.Duur goedje wel.
Hij zei dat je dat in Nederland niet meer kon krijgen.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:58 schreef FreshFruit het volgende:
Jan Willem gebruikt Droomsap.Duur goedje wel.
Dat was ook wat ik gelijk dacht.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:01 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Hij zei dat je dat in Nederland niet meer kon krijgen.
Hij bestelt het in Belgié.
Vreemd...gewoon bij de Etos etc.
Jan Willem is niet echt de slimste al denkt hij dat wel..quote:Op woensdag 21 september 2022 23:01 schreef itsme46 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 september 2022 23:10 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hoorde ik ook ja, is wel een type voor haar..Dum en dumber..
Was hier vorige week nog.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:13 schreef Ireth het volgende:
En ineens vraag je je af.... waar is @:Danilel ??
Over legoquote:Op woensdag 21 september 2022 23:12 schreef FreshFruit het volgende:
Zullen vast goede gesprekken zijn geweest.
Zullen we in bad gaanquote:Op woensdag 21 september 2022 23:12 schreef FreshFruit het volgende:
Zullen vast goede gesprekken zijn geweest.
Ik kan het helemaal niet vinden inquote:Op woensdag 21 september 2022 23:01 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Ze was er echtquote:Op woensdag 21 september 2022 23:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Serieus? Heb ik haar gewoon gemist
15 September.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Serieus? Heb ik haar gewoon gemist
Hoe op.quote:
Ze blijft maar proberen bij hem .....quote:Op woensdag 21 september 2022 23:34 schreef Sestra666 het volgende:
zoe zat aan nadir zijn broekzak.. irritant mokkel is t
hoe ze praat ook... pfffquote:Op woensdag 21 september 2022 23:34 schreef maily het volgende:
[..]
Ze blijft maar proberen bij hem .....
https://www.dromenwinkel.com/c/droomsapquote:Op woensdag 21 september 2022 23:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kan het helemaal niet vinden in
Nederland
Is Belgiequote:Op woensdag 21 september 2022 23:38 schreef itsme46 het volgende:
[..]
https://www.dromenwinkel.com/c/droomsap
Dikke plaat voor d'r lelijke hoofdquote:Op woensdag 21 september 2022 23:34 schreef Sestra666 het volgende:
zoe zat aan nadir zijn broekzak.. irritant mokkel is t
Nie zo brommen! Volgens mij mag het hier niet verkocht worden door een bepaald ingrediënt.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:43 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Nou hoor...deze dan
https://blackbirdsandcakes.nl/droomsap
Doxylamine.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Nie zo brommen! Volgens mij mag het hier niet verkocht worden door een bepaald ingrediënt.
Ik brom niet hoor. Als dat zo is, dan heeft JW toch gelijk.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Nie zo brommen! Volgens mij mag het hier niet verkocht worden door een bepaald ingrediënt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |