ik heb dat dus ook bij haar, denk dat een andere kleur mooier bij der zou staan.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zo lelijk die witte bril, had dan het montuur in schildpad genomen of zwart
ze zijn allemaal zo volwassenquote:Op woensdag 21 september 2022 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Nadir enWendy gaan voor de grap een dag hand in hand lopen.
Kleuters
hahahahahahahha ja ze zijn ook wel echt kinderachtigquote:Op woensdag 21 september 2022 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Kleuters
Je moet ietsquote:Op woensdag 21 september 2022 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Kleuters
Oerlelijkquote:Op woensdag 21 september 2022 21:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zoe is daar wel een beetje ziekelijk mee jaquote:Op woensdag 21 september 2022 21:39 schreef Flow3r het volgende:
Nadir : als blikken konden doden was ik nu dood
Zoe liep langs![]()
Hij wil een dag lang hand in hand met Wendy gaan lopen
Neequote:Op woensdag 21 september 2022 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Vooruit, maar niet in mijn gezicht he
Denk dat de bril lelijk blijftquote:Op woensdag 21 september 2022 21:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
behoorlijk ja, ze laat het niet losquote:Op woensdag 21 september 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoe is daar wel een beetje ziekelijk mee ja
Waarschijnlijk zou ik onder die omstandigheden ook roddelenquote:Op woensdag 21 september 2022 21:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Eigenlijk wel humor dat we de hele dag kijken naar mensen die niks anders doen dan roddelen. Ze hebben weinig over te roddelen, want ze doen niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |