Nou eindelijkquote:
HAHAHAHAHAH ik klik ook altijd weg bij haar, trek haar even nietquote:Op woensdag 21 september 2022 16:41 schreef Ebinas het volgende:
Komt Wanda vol in beeld op 1.
![]()
Daar het geluid uit.
Leuk joh streams
quote:
Ze willen De Pot al delen als een van beide de finale haaltquote:Op woensdag 21 september 2022 16:43 schreef claire3500 het volgende:
pff Bern en Sascha moet dat geklef?
Snap ikquote:
Ik heb nieuws voor jequote:Op woensdag 21 september 2022 16:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze willen De Pot al delen als een van beide de finale haalt
whahahhahahahah dat zal Marciano nooit zeggen tegen met Kim :-pquote:Op woensdag 21 september 2022 16:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze willen De Pot al delen als een van beide de finale haalt
zo ver ik weet van niet maar ik kan iets gemist hebben hoorquote:Op woensdag 21 september 2022 16:44 schreef mangalie het volgende:
Heeft Kim k meegedaan aan expeditie Robinson?
Ahh mooi! Ze hebben het dus niet gehaaldquote:Op woensdag 21 september 2022 16:47 schreef Ebinas het volgende:
Isaac: We hebben het overleefd, zonder 750, maar we hebben het overleefd
Ziek geweest?quote:Op woensdag 21 september 2022 16:48 schreef Sestra666 het volgende:
ik vind t sneu dat janw ziek is geweest enzo, maar ik vind hem niks aan hier
Ja, dat wist ik. Maar zojuist onder de douche had Kim K het over expeditie Robinson..Ik zal het wel verkeerd gehoord hebben. Wanda tetterde er weer doorheen.quote:Op woensdag 21 september 2022 16:48 schreef greysbones het volgende:
@:Mangalie Kim D heeft met temptation meegedaan
Die hand bedoelde ik nietquote:Op woensdag 21 september 2022 16:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aaipoes.. Prinsesje Zwitserland knijpt haar katjes in het donker gewoon overdag..![]()
[ afbeelding ]
Ja al die 100 werkers die ingevlogen zijn tijdens de stream storing hebben niks uitgehaald.quote:Op woensdag 21 september 2022 16:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ahh mooi! Ze hebben het dus niet gehaald
lolquote:Op woensdag 21 september 2022 16:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja al die 100 werkers die ingevlogen zijn tijdens de stream storing hebben niks uitgehaald.
Je mag dat gewoon voluit typen hoorquote:Op woensdag 21 september 2022 16:52 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ja hij heeft de ziekte van k gehad.
oke ja ik ben altijd voorzichtig ermee omdat niet iedereen er tegen kan en wil geen drama hebbenquote:Op woensdag 21 september 2022 16:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je mag dat gewoon voluit typen hoor
Je gebruikt het toch niet om te scheldenquote:Op woensdag 21 september 2022 16:53 schreef claire3500 het volgende:
[..]
oke ja ik ben altijd voorzichtig ermee omdat niet iedereen er tegen kan en wil geen drama hebben
Koutje?quote:Op woensdag 21 september 2022 16:52 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ja hij heeft de ziekte van k gehad.
ja dus wel he. Ik dacht al zoiets te begrijpen via Rupertquote:Op woensdag 21 september 2022 16:53 schreef Ebinas het volgende:
Ze zijn dus idd een voor een naar "achter"aan het gaan
JW heeft uit betrouwbare bron dat het de komende dagen mooi weer wordt.
Jeffrey snapt het niet, hoe dan?
Wendy geeft aan dat hij het zo wel snapt
nee klopt, is ook zo!quote:Op woensdag 21 september 2022 16:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je gebruikt het toch niet om te schelden
Las het idd En nu dus weer.quote:Op woensdag 21 september 2022 16:54 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ja dus wel he. Ik dacht al zoiets te begrijpen via Rupert
Mannengriepquote:
Zat nergens aan vast vooralsnog...quote:Op woensdag 21 september 2022 16:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Die andere hand spreekt heel andere lichaamstaal.
echt he ben benieuwd waarvoor dan..quote:Op woensdag 21 september 2022 16:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Las het idd En nu dus weer.
Samenrijmend, kan het niet anders
Oh nu snap ik hetquote:Op woensdag 21 september 2022 16:55 schreef claire3500 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHHAH droogkloot. Nee kanker
Waarvoor zouden ze naar achter moeten?quote:Op woensdag 21 september 2022 16:56 schreef claire3500 het volgende:
[..]
echt he ben benieuwd waarvoor dan..
Meestal van die gesprekjes hoe het gaat.quote:Op woensdag 21 september 2022 16:56 schreef claire3500 het volgende:
[..]
echt he ben benieuwd waarvoor dan..
Aahhh ben benieuwdquote:Op woensdag 21 september 2022 16:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Meestal van die gesprekjes hoe het gaat.
En indirecht worden het marionetjes die min of meer aangestuurd gaan worden.
Zal hier niet anders zijn
hahahahahahahahquote:Op woensdag 21 september 2022 16:58 schreef Ebinas het volgende:
Wendy grappend: nu mogen we weer ballonnen gaan blazen
Jeffrey for presidentquote:Op woensdag 21 september 2022 17:02 schreef 5thencounter het volgende:
Jeffrie heeft Het Spel allang door en vraagt zich af welke draai "Ze" weer aan dit verlies gaan geven
Gauw terug op zijn buikquote:Op woensdag 21 september 2022 16:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zat nergens aan vast vooralsnog...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 september 2022 17:08 schreef claire3500 het volgende:
Schattig idee hoor om te denken dat ze een nieuw nummer kunnen maken voor het programma maar dat gaat hem natuurlijk niet worden..
Met freddie morera 😂😂quote:Op woensdag 21 september 2022 17:08 schreef claire3500 het volgende:
Schattig idee hoor om te denken dat ze een nieuw nummer kunnen maken voor het programma maar dat gaat hem natuurlijk niet worden..
Puzzelquote:Op woensdag 21 september 2022 17:16 schreef freaky40 het volgende:
Ballonnen opdracht dus mislukt zegt Jeffrey
Apart dat streams op water lopen....quote:Op woensdag 21 september 2022 17:22 schreef ChocoFan het volgende:
Nadir en Wendy hadden het over dat het water gelukkig snel gemaakt was, Nadir zei, ben je ook wel een eikel als je een leiding raakt.
Dus kapotte waterleiding was denk ik oorzaak van de lange streamlock
Zijn ze daar ook al aan het verbouwenquote:Op woensdag 21 september 2022 17:22 schreef ChocoFan het volgende:
Nadir en Wendy hadden het over dat het water gelukkig snel gemaakt was, Nadir zei, ben je ook wel een eikel als je een leiding raakt.
aaah oke vandaar dat ze net zeiden iets over dat ze blij waren dat water er weer was.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:22 schreef ChocoFan het volgende:
ja super irritant en weer slquote:Op woensdag 21 september 2022 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
Over wie ze roddelen is nog niet duidelijk
[ afbeelding ]
Misschien moesten allemaal mannetjes in beeld die niet in beeld mogen.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Apart dat streams op water lopen....
Ik vermoed dat er dan volk van buitenaf op het terrein moest en dat mogen we dan niet zien. Klinkt logisch toch.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Apart dat streams op water lopen....
Zou kunnen.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er dan volk van buitenaf op het terrein moest en dat mogen we dan niet zien. Klinkt logisch toch.
Nee gewoon een lul die een leiding heeft geraakt in de buurt en dan zullen ze ook op het terrein daar zijn geweest.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:24 schreef engine het volgende:
[..]
Zijn ze daar ook al aan het verbouwen
Nee kan je in godsnaam niet even heel realistisch zijn een domweg aannemen dat er een fucking storing was.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er dan volk van buitenaf op het terrein moest en dat mogen we dan niet zien. Klinkt logisch toch.
Nee, dat geloof ik niet, een kapotte waterleiding die gemaakt moet worden, wat bewoners zeiden en dan nadenken dat er volk van buiten moet komen vind ik logischer. En is ook realistisch.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee kan je in godsnaam niet even heel realistisch zijn een domweg aannemen dat er een fucking storing was.
OKquote:Op woensdag 21 september 2022 17:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik niet, een kapotte waterleiding die gemaakt moet worden, wat bewoners zeiden en dan nadenken dat er volk van buiten moet komen vind ik logischer. En is ook realistisch.
GertJan ook voor de busquote:Op woensdag 21 september 2022 17:28 schreef claire3500 het volgende:
oh ze hebben over de puzzel affaire hoe iedereen het deed. Ze stoorde erg aan Ruben
Jhahahahahahah ja inderdaad!quote:Op woensdag 21 september 2022 17:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
GertJan ook voor de bus
Jeffrie ook voor de bus
En dat uit de bek van de grootste NixPuzzelaar Martin zelf
Jou hoofd, en toen gingen ze dagje op stap. Naar de kermisquote:Op woensdag 21 september 2022 17:31 schreef ChocoFan het volgende:
En verder moet iedereen geloven wat ze geloven willen, ik hoorde nadir en wendy erover praten en maakte het verder af in mijn hoofd.
quote:Op woensdag 21 september 2022 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Jou hoofd, en toen gingen ze dagje op stap. Naar de kermis
Ja skeetquote:Op woensdag 21 september 2022 17:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Nadir zou blij zijn als zoe gaat, ze is lief hoor maar ze mag snel wieberen van hem. Wendy zegt, je gaat huilen dan, nadir, echt niet, wendy, is geintje, je gaat feest vieren, nadir, ja dat ga ik doen dan.
Martinquote:Op woensdag 21 september 2022 17:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
GertJan ook voor de bus
Jeffrie ook voor de bus
En dat uit de bek van de grootste NixPuzzelaar Martin zelf
zo verschrikkelijk hoe hij puuuzele zegtquote:Op woensdag 21 september 2022 17:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Martin
Die zelf geen beslissingen kan nemen
Die een goede puzzelaar is ( volgens hem zelf)
Constant rond liep
Ja vreselijk.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:36 schreef Adat231 het volgende:
[..]
zo verschrikkelijk hoe hij puuuzele zegt
ben er wel mee eens wat Nadir zegtquote:Op woensdag 21 september 2022 17:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Nadir zou blij zijn als zoe gaat, ze is lief hoor maar ze mag snel wieberen van hem. Wendy zegt, je gaat huilen dan, nadir, echt niet, wendy, is geintje, je gaat feest vieren, nadir, ja dat ga ik doen dan.
Ja Martin vind echt dat ie veel heeft gedaan hequote:Op woensdag 21 september 2022 17:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Martin
Die zelf geen beslissingen kan nemen
Die een goede puzzelaar is ( volgens hem zelf)
Constant rond liep
Je ziet haar ook niet zoveel op de streams, weet niet echt wat ik van haar moet vinden..quote:Op woensdag 21 september 2022 17:41 schreef Soury het volgende:
Dus die kriebelmuts is volgens Martin wel ok. Maar laat meer zien. Ik hoor die muts trouwens amper
Ze is long-Covid moe ....quote:Op woensdag 21 september 2022 17:41 schreef Soury het volgende:
Dus die kriebelmuts is volgens Martin wel ok. Maar laat meer zien. Ik hoor die muts trouwens amper
Leukquote:Op woensdag 21 september 2022 17:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je ziet haar ook niet zoveel op de streams, weet niet echt wat ik van haar moet vinden..
Dat klopt. Al kan die nooit geslaagd zijn want er lagen nog 30.000 losse stukjes daarvoor.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:50 schreef D. het volgende:
Heb niet alles teruggelezen, maar klopt het nou dat na de storing de puzzel weg is en we niet weten of de opdracht geslagd is?
PrincesjeZwitserland heeft intussen de ½groep voor de bus gesodemieterd met haar fluisterstemmetje.. ze is een Erik met tieten, vaag liefst buitenbeeld in een hoekjequote:Op woensdag 21 september 2022 17:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je ziet haar ook niet zoveel op de streams, weet niet echt wat ik van haar moet vinden..
ja er was storing maar de puzzel is niet afgemaakt. Storing was doordat een leiding kapot was ofzoquote:Op woensdag 21 september 2022 17:50 schreef D. het volgende:
Heb niet alles teruggelezen, maar klopt het nou dat na de storing de puzzel weg is en we niet weten of de opdracht geslaagd is?
Ja nou je kan wel raden dat het niet gelukt isquote:Op woensdag 21 september 2022 17:50 schreef D. het volgende:
Heb niet alles teruggelezen, maar klopt het nou dat na de storing de puzzel weg is en we niet weten of de opdracht geslaagd is?
Maar hoe kan het dan dat ze er 48 uur mee bezig zijn geweest, en er nu niemand over praat?quote:Op woensdag 21 september 2022 17:51 schreef engine het volgende:
[..]
Dat klopt. Al kan die nooit geslaagd zijn want er lagen nog 30.000 losse stukjes daarvoor.
Nee dat niet idd, volgens mij ook gewoon iemand die erg rustig is en misschien kat uit de boom kijkt..quote:Op woensdag 21 september 2022 17:48 schreef engine het volgende:
[..]
Leuk
Ze is ook niet vervelend aanwezig en ziet er wel leuk uit. In één op één gesprekjes wel prettig om naar te luisteren.
Ik had als ik daar zou zijn die puzzel willen hebben en houwen.quote:
Ik had 'm afgemaaktquote:Op woensdag 21 september 2022 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had als ik daar zou zijn die puzzel willen hebben en houwen.
Ja echtquote:
Nadirquote:Op woensdag 21 september 2022 17:51 schreef claire3500 het volgende:
Over wie hebben Sacha en Martin? Wie is die gene met podium willen pakken ofzo?
Ze krijgen vast 'n gele kaartquote:Op woensdag 21 september 2022 17:52 schreef D. het volgende:
[..]
Maar hoe kan het dan dat ze er 48 uur mee bezig zijn geweest, en er nu niemand over praat?
Gert Jan was daarvoor over de tongquote:Op woensdag 21 september 2022 17:56 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ja gene ervoor maar thx in ieder geval![]()
![]()
Het is niet gelukt, veel meer valt er niet over te lullen. En die honderd uitzendkrachten hebben al die uren tijdens de streamlock ook niks kunnen doenquote:Op woensdag 21 september 2022 17:52 schreef D. het volgende:
[..]
Maar hoe kan het dan dat ze er 48 uur mee bezig zijn geweest, en er nu niemand over praat?
Dat ze over dingen achter de schermen niet mogen praten snap ik, maar deze opdracht was (in principe) gewoon op de streams te zien (geweest). Als ze er echt niet over mogen praten is dat dus om ons te pesten. Wellicht om ons richting de tv-uitzending te lokken.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze krijgen vast 'n gele kaartals ze er over praten, en er hebben er al 'n paar 'n gele
dus dan is het doei
Misschien mag je de puzzel wel hebben, even mailen naar Talpaquote:Op woensdag 21 september 2022 18:00 schreef D. het volgende:
[..]
Het mannetje van de crew die mij de puzzel afhandig probeert te maken
Dan is het rukquote:Op woensdag 21 september 2022 18:07 schreef 5thencounter het volgende:
Saussss... En Martin zag en proefde dat het niet goed was.. bouillonblokkies moesten erbij
[ afbeelding ]
Het is zo duidelijk.quote:Op woensdag 21 september 2022 18:09 schreef claire3500 het volgende:
lief wat erik zegt over dieren, dat we niet de baas over moeten spelen
Sponsoren voor de puzzelmeetquote:Op woensdag 21 september 2022 18:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien mag je de puzzel wel hebben, even mailen naar Talpa
En dan maar hopen dat hij compleet isquote:Op woensdag 21 september 2022 18:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien mag je de puzzel wel hebben, even mailen naar Talpa
Wanneer is die ?quote:
Dat we bovenaan de voedselketen staan. En we nemen alles voor lief.quote:
Ze hebben vast niet alles stukjes nageteldquote:Op woensdag 21 september 2022 18:12 schreef maily het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat hij compleet is![]()
Leuk voor een familieweekend.
aaah oke ja eens!quote:Op woensdag 21 september 2022 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat we bovenaan de voedselketen staan. En we nemen alles voor lief.
Nooit dusquote:
geen idee, ik luister niet eensquote:Op woensdag 21 september 2022 18:17 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ik zie hun dus niet op de stream. Zijn ze weer aan het roddelen?
HUH?quote:Op woensdag 21 september 2022 18:19 schreef 5thencounter het volgende:
Gluipertje Martin.. dat hij en Sasje lekker in slaap gevallen waren buiten.. tegen die twee roddelkutten![]()
Sasje's blik dat het namelijk helemaal niet waar was...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik snap niet zo goed waarom ze dat steeds doenquote:Op woensdag 21 september 2022 18:19 schreef Flow3r het volgende:
Kleffe handjes vasthouden![]()
[ afbeelding ]
whahahahahahhaquote:Op woensdag 21 september 2022 18:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze hebben het over vogels geloof ik
ja inderdaad maar dat kan hij natuurlijk niet zeggen whahahah dat ie dat dan ook zegt hequote:Op woensdag 21 september 2022 18:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hebben liggen roddelen over zowat iedereen
Als je nu weer weggaat en over week terugkomt zal dat vast nog zo zijnquote:Op woensdag 21 september 2022 18:24 schreef JDB94 het volgende:
Was even weekje op vakantie, en zie nog steeds mensen die ik niet ken![]()
Thuis doet haar vader dat bij alle borden, nu is ie er niet en kan ze het zelf doenquote:Op woensdag 21 september 2022 18:26 schreef claire3500 het volgende:
Myrthe zegt dat ze thuis nooit borden aflikt.. ik vind dat toch best wel lastig te geloven
Met de TV-uitzending zijn ze nog niet aan de puzzel toe dus die kan er gewoon uitgeknipt worden ..quote:
serieus???????????quote:Op woensdag 21 september 2022 18:27 schreef D. het volgende:
[..]
Thuis doet haar vader dat bij alle borden, nu is ie er niet en kan ze het zelf doen
Op de puzzelmeetquote:Op woensdag 21 september 2022 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Streamers moeten de puzzel afmaken?
heeey :-)! Fijne vakantie gehad? en ja ik ben nieuw lol hahahhaaquote:Op woensdag 21 september 2022 18:24 schreef JDB94 het volgende:
Was even weekje op vakantie, en zie nog steeds mensen die ik niet ken![]()
Ken je die grap van de puzzel.. ? Die kwam nooit.. afquote:
Minder geld voor boodschappen, meer honger, dus meer irritatiequote:Op woensdag 21 september 2022 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ken je die grap van de puzzel.. ? Die kwam nooit.. af
Nou dat is totaal niet bekend dus hoe en wat.. storing was voorbij en de puzzel lag er niet meer.. denk dat we moeten wachten tot uitzending op tv is..quote:Op woensdag 21 september 2022 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Minder geld voor boodschappen, meer honger, dus meer irritatie
HAHAHAHAHHA whahhaha ik dacht even dat je serieus was, was helemaal verbaasd dus ja zeker plausibelquote:
Ik heb dezelfde truiquote:
Niks mis meequote:Op woensdag 21 september 2022 17:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee dat niet idd, volgens mij ook gewoon iemand die erg rustig is en misschien kat uit de boom kijkt..
Owquote:Op woensdag 21 september 2022 18:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou dat is totaal niet bekend dus hoe en wat.. storing was voorbij en de puzzel lag er niet meer.. denk dat we moeten wachten tot uitzending op tv is..
Is dat zijn nieuwe tactiek?quote:Op woensdag 21 september 2022 18:36 schreef Ireth het volgende:
Eer dat Martin klaar is met zijn wiskundige uitleg is het eten koud en zijn er 5 gestorven van de honger![]()
Wat een rare vogel is het toch.quote:Op woensdag 21 september 2022 18:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik vertelt dat z'n blouse en de jas die hij onlangs aanhad bij het wandelen uit de kringloop komen.
En nu gaat het over gluren, het duurt even voordat Erik op het 'dure' woord kan komen : voyeur.
hahahahhaah ja het is me een onderwerpquote:Op woensdag 21 september 2022 18:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik vertelt dat z'n blouse en de jas die hij onlangs aanhad bij het wandelen uit de kringloop komen.
En nu gaat het over gluren, het duurt even voordat Erik op het 'dure' woord kan komen : voyeur.
quote:Op woensdag 21 september 2022 18:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat een rare vogel is het toch.
Die kan zo meespelen in een thriller met dat emotieloze gezicht van hem.
Hij is absoluut bijzonder, maar hij is toch ook wel een beetje sympathiek. Sociaal onhandig, en toch ook weer niet, omdat hij gewoon zichzelf is.quote:Op woensdag 21 september 2022 18:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat een rare vogel is het toch.
Die kan zo meespelen in een thriller met dat emotieloze gezicht van hem.
hahahahahahahah ja ik moet er om lachen wat een vage gast is het ookquote:Op woensdag 21 september 2022 18:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik : vieze boekjes, die heb je tegenwoordig bijna niet meer ... alles is op internet. Ik heb 30 jaar geleden gewerkt bij een oud papier boer. Regelmatig kwam er een doos met vieze boekjes voorbij.
Koude pasta met warme sausquote:Op woensdag 21 september 2022 18:41 schreef Ireth het volgende:
Lekker met je vingers in de bak pasta graaien....
Ja dat is beste omschrijving, ik vind hem soms echt een schatje en dan soms echt mega vaag maar hij is inderdaad sociaal onhandigquote:Op woensdag 21 september 2022 18:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij is absoluut bijzonder, maar hij is toch ook wel een beetje sympathiek. Sociaal onhandig, en toch ook weer niet, omdat hij gewoon zichzelf is.
maar eerst in je neusquote:Op woensdag 21 september 2022 18:41 schreef Ireth het volgende:
Lekker met je vingers in de bak pasta graaien....
ze hebben haast ... want geen idee ... de helft ligt te pittenquote:Op woensdag 21 september 2022 18:49 schreef Deisyy het volgende:
Allemaal met hun blote klauwen aan de pasta
ja snap ik ook niet. Gaan we weer he mensen die hele dag gaan slapen.. en erik, rupert, nadier etc vinden het een sabbatical ik snap dat echt niet.quote:Op woensdag 21 september 2022 18:50 schreef chufi het volgende:
[..]
ze hebben haast ... want geen idee ... de helft ligt te pitten
OnlyFans? Zonder hoofd? Dus naaktquote:Op woensdag 21 september 2022 18:47 schreef claire3500 het volgende:
Nadir denkt dat juist na dit programma ze meer kans maken op werk.. Rupert heeft 527.000 volgers op iets als onlyfans maar dan zonder gezicht.. wat een leven allemaal
Pasta pennequote:
Ook nudelquote:
Bij noedel denk ik niet aan pastaquote:
Moet ze vooral in d'r nest gaan liggen, bewegen met dat lichaam is veel beter.quote:Op woensdag 21 september 2022 19:04 schreef Flow3r het volgende:
Esther gaat haar bed weer in, heeft last van haar rug
Jij bent Mario nietquote:Op woensdag 21 september 2022 19:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bij noedel denk ik niet aan pasta
Beetje geraspte eelt eroverquote:
Fietsen bijvoorbeeldquote:Op woensdag 21 september 2022 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet ze vooral in d'r nest gaan liggen, bewegen met dat lichaam is veel beter.
Of nietquote:Op woensdag 21 september 2022 19:15 schreef Verida het volgende:
[..]
of gewoon lopen, normaal tempo door de tuin.
Klopt ben Mrsloveablequote:
Een stukje lopen is beter dan in je bed gaan liggen als je rugpijn hebt.quote:
Kan. Maar als ik rugpijn heb ga ik weleens fietsen en dat helpt echt. Op een mountainbike dan. Door de kromming. Maar hangt er vanaf waarom je rugpijn hebt en zoquote:Op woensdag 21 september 2022 19:15 schreef Verida het volgende:
[..]
of gewoon lopen, normaal tempo door de tuin.
Net zo belangrijkquote:
Daar zou ik ook van over de zeik zijnquote:Op woensdag 21 september 2022 18:54 schreef Flow3r het volgende:
koffie is al 2 dagen op, miep miep
[ afbeelding ]
Ik zag vanmiddag Martin nog koffie zetten'.quote:Op woensdag 21 september 2022 18:54 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee, maar ik wou net gaan switchen.. dat stel ik nu wel ff uitquote:Op woensdag 21 september 2022 19:47 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb weer zwart beeld ,zal wel aan mij liggen
Zou ik doenquote:Op woensdag 21 september 2022 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik wou net gaan switchen.. dat stel ik nu wel ff uit
Is van Bernquote:Op woensdag 21 september 2022 19:35 schreef Mrsloveable het volgende:
Ze hebben over haren in het doucheputjeDat is idd goor
Ik heb gewoon beeldquote:Op woensdag 21 september 2022 19:47 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb weer zwart beeld ,zal wel aan mij liggen
Heb f5 gedaan maar nog wel beeld..quote:
Dan zou ik gevaarlijk worden...quote:Op woensdag 21 september 2022 18:54 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
Nou er zijn meer met lang haar hoorquote:
Martin en SEXquote:[ afbeelding ] Op woensdag 21 september 2022 19:46 schreef juul. het volgende:
Wat? Zoë kende Martin al en heeft toen sex met hem gehad, brrrrr
[/quote
hhuhuh wat?????
Wie weet misschien alleen op d'r knieen onder het bureauquote:Op woensdag 21 september 2022 19:51 schreef claire3500 het volgende:
[..]
maar ze heeft echt SEX met hem gehad??
Yepquote:Op woensdag 21 september 2022 19:51 schreef claire3500 het volgende:
[..]
maar ze heeft echt SEX met hem gehad??
quote:Op woensdag 21 september 2022 19:55 schreef claire3500 het volgende:
[..]
SERIEUS?? Zoe met Martin dus die kende elkaar voor dat ze de loods in kwam? OMG
En Erik regelt wel wat voor een Snicker..quote:Op woensdag 21 september 2022 19:59 schreef D. het volgende:
He verdorie!
Val ik binnen op de streams, is het eerste wat ik hoor dat er bij Zoe bloed uit haar anus komt
dat roept ze al dagen helaas, snap niet dat ze niet naar de dokter even gaatquote:Op woensdag 21 september 2022 19:59 schreef D. het volgende:
He verdorie!
Val ik binnen op de streams, is het eerste wat ik hoor dat er bij Zoe bloed uit haar anus komt
Ze zei ook dat ze (straks) pilletjes van de dokter krijgtquote:Op woensdag 21 september 2022 20:01 schreef claire3500 het volgende:
[..]
dat roept ze al dagen helaas, snap niet dat ze niet naar de dokter even gaat
ohh ja die hoor ik nu ook, ik was te snel en merk dat ik echt vertraging heb in de live-stream met sommigen hierquote:Op woensdag 21 september 2022 20:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zei ook dat ze (straks) pilletjes van de dokter krijgt
Zenden ze streams uit vanaf dat de storing in trad?quote:Op woensdag 21 september 2022 20:05 schreef claire3500 het volgende:
Bijzonder dat het daar al 21:30 is. Kennelijk is er tijdverschil in Lelystad
maar dan klopt het qua tijd toch ook nog steeds niet? Storing was namelijk overdagquote:Op woensdag 21 september 2022 20:06 schreef D. het volgende:
[..]
Zenden ze streams uit vanaf dat de storing in trad?
Heeft het op Facebook gestaan?quote:Op woensdag 21 september 2022 19:59 schreef claire3500 het volgende:
[..]
maar is het nu echt of niet hahahhahaahahaha
facebook? Nee was op live-stream maar ik wilde weten of waar was maar hoor net van Zoe dat het niet waar is hahahaquote:Op woensdag 21 september 2022 20:10 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft het op Facebook gestaan?
Maar wil het nu ook wel weten eigenlijk
ja als ik goed heb begrepen is Immadin gene die veel eten pakt maar weet even niet zekerquote:Op woensdag 21 september 2022 20:13 schreef mootie het volgende:
Wendy zegt dat er behoorlijk veel gesnaaid wordt uit de keuken.
weet niet of Wendy nu de meest betrouwbare persoon is daarquote:Op woensdag 21 september 2022 20:13 schreef mootie het volgende:
Wendy zegt dat er behoorlijk veel gesnaaid wordt uit de keuken.
Yes denk ook maar al zeker wat dagen dus snap niet dat regie even naar etos loopt en voor haar wat haalt.quote:
ze heeft wel extreem dun haar jaquote:Op woensdag 21 september 2022 20:14 schreef mootie het volgende:
Sas heeft een kale plek door de uitgroei. Nou ja, lijkt een kale plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |