Klimaatbeleid = mensen helpen.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:21 schreef TweedeKlum het volgende:
Donder nou toch eens op met dat klimaatgezanik, eerst moet je mensen helpen.
Later zorg, de nood is nu acuut.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:23 schreef Hanca het volgende:
[..]
Klimaatbeleid = mensen helpen.
Klimaatcrisis niet oplossen, dat is pas de mensen in de problemen brengen.
De klimaatnood is nu ook acuut. Die klimaatdoelen van 2030 zijn essentieel, net zo essentieel als het steunen van mensen die nu in armoede vallen. En het bijt elkaar ook helemaal niet.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Later zorg, de nood is nu acuut.
Dan prijsplafond wordt gefinancierd met een pot geld. Uiteindelijk is alles verlengbaar maar er zit nog steeds geen enkel idee achter. Want weten we nu wat we als alternatief voor gas hebben? Voor de stijgende gasprijzen kom ik er met een berekening al achter dat het niet loont om te verduurzamen, hooguit je huis isoleren zou nog een nut hebben.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:12 schreef Hanca het volgende:
[..]
Er is nu ook geen pot geld, er is een prijsplafond. En dat is natuurlijk simpel verlengbaar.
Als men het niet al decennia had vooruitgeschoven, was er sowieso minder zooi.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Later zorg, de nood is nu acuut.
Het lijkt besmettelijk te zijnquote:
Die electriciteitsprijs moet inderdaad naar beneden.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:26 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dan prijsplafond wordt gefinancierd met een pot geld. Uiteindelijk is alles verlengbaar maar er zit nog steeds geen enkel idee achter. Want weten we nu wat we als alternatief voor gas hebben? Voor de stijgende gasprijzen kom ik er met een berekening al achter dat het niet loont om te verduurzamen, hooguit je huis isoleren zou nog een nut hebben.
Met dit plafond wordt het eens temeer duidelijk dat je beter op het gas kunt blijven.
Ze is wel fel over landbouw etc wat soms wel goedquote:
quote:Op woensdag 21 september 2022 17:30 schreef TweedeKlum het volgende:
Jantje kijkt niet op een paar moorden, details, details.
Niemand neemt haar serieus.quote:
Toch zou ik haar wel serieus willen nemen.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:30 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Niemand neemt haar serieus.
Spreek voor jezelf.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:30 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Niemand neemt haar serieus.
ind ik heerema nog een stuk ergerquote:Op woensdag 21 september 2022 17:30 schreef V. het volgende:
Kolere, kunnen we niet afspreken dat nasale neuzelaars geen spreektijd moeten krijgen. Paternotte en die complotmarmot van FvD: koppen dicht.
Ik stop ermee.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:28 schreef Hanca het volgende:
[..]
Die electriciteitsprijs moet inderdaad naar beneden.
Maar een prijsplafond is geen pot geld. Als je dat zegt, dan is de WW ook geen structurele oplossing maar 'maar een pot geld'.
En het alternatief: https://tweakers.net/nieu(...)opwekken-op-zee.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |