Meer dan dat, en met uitgesteld kijken nog iets meer. Op Videoland wordt het ook goed bekeken, de dagelijkse afleveringen.quote:Op woensdag 21 september 2022 13:15 schreef claire3500 het volgende:
trouwens hoe zijn de kijkcijfers nu? ik dacht rond 200.000 ?
oh echt? ik kan het nergens terug zien maar wat goed dat het meer dan 200.000 is dan blijft het nog wel voorlopigquote:Op woensdag 21 september 2022 13:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Meer dan dat, en met uitgesteld kijken nog iets meer. Op Videoland wordt het ook goed bekeken, de dagelijkse afleveringen.
Een generale repetitie voor wat?quote:Op woensdag 21 september 2022 13:20 schreef claire3500 het volgende:
Trouwens ik las net dat er voor de uitzending een generale repetitie plaatst vond. Wist jullie dat of is dit nu oud nieuws wat ik deel hahaha
janken, zeuren, klagen, ruzie maken?quote:Op woensdag 21 september 2022 13:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Een generale repetitie voor wat?
voor het programmaquote:Op woensdag 21 september 2022 13:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Een generale repetitie voor wat?
hahahahahahaha echt hequote:Op woensdag 21 september 2022 13:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
janken, zeuren, klagen, ruzie maken?
Oud nieuws, ze hebben voor elke nieuwe RLS een aantal testkandidaten nodig.quote:Op woensdag 21 september 2022 13:22 schreef claire3500 het volgende:
[..]
voor het programma
https://www.ditjesendatje(...)kers-en-verslaafden/
Ik denk dat je het artikel een beetje verkeerd leest.quote:Op woensdag 21 september 2022 13:20 schreef claire3500 het volgende:
Trouwens ik las net dat er voor de uitzending een generale repetitie plaatst vond. Wist jullie dat of is dit nu oud nieuws wat ik deel hahaha
COS betekent Commentaar op Streams, hoezo opstoken? Niemand kan nu reageren op streams, dus alles is Off topicquote:Op woensdag 21 september 2022 13:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nog ff lekker opstoken .
Goed bezig
Oh echt? Maar wat begrijp ik dan verkeerd? Er staat letterlijk: Na de generale repetitie die vorige week plaatsvond, dacht Iris verzekerd te zijn van een plekje in het programma.quote:Op woensdag 21 september 2022 13:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat je het artikel een beetje verkeerd leest.
oh wist dat niet!quote:Op woensdag 21 september 2022 13:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Oud nieuws, ze hebben voor elke nieuwe RLS een aantal testkandidaten nodig.
Vind dat niet heel stom of zoquote:Op woensdag 21 september 2022 13:20 schreef claire3500 het volgende:
Die mevrouw had het verkeerd begrepen en dacht dat zij al 1 van de deelnemers was, maar denk dat alle deelnemers tijdens die testdagen al lang bekend waren.quote:
Preciesquote:Op woensdag 21 september 2022 13:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die mevrouw had het verkeerd begrepen en dacht dat zij al 1 van de deelnemers was, maar denk dat alle deelnemers tijdens die testdagen al lang bekend waren.
Ja, dus dan ga je naar de sc als je off topic wil kletsen.quote:Op woensdag 21 september 2022 13:24 schreef mootie het volgende:
[..]
COS betekent Commentaar op Streams, hoezo opstoken? Niemand kan nu reageren op streams, dus alles is Off topic
Dat zo een repetitie plaats vond? ik ook niet hoor, ik was verbaasd :-) maar dacht ook weer tuurlijk: het is tv. Had het wel kunnen weten hahahquote:Op woensdag 21 september 2022 13:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vind dat niet heel stom of zo
Aaah oke!! Ik begrijp het, puur een teleurgesteld persoon.quote:Op woensdag 21 september 2022 13:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die mevrouw had het verkeerd begrepen en dacht dat zij al 1 van de deelnemers was, maar denk dat alle deelnemers tijdens die testdagen al lang bekend waren.
Dat wordt altijd gedaan gewoon om de techniek te checken en cameravoering. En of de Febo achter de schermen een beetje goed marcheert.quote:Op woensdag 21 september 2022 13:29 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Dat zo een repetitie plaats vond? ik ook niet hoor, ik was verbaasd :-) maar dacht ook weer tuurlijk: het is tv. Had het wel kunnen weten hahah
Die naam Febo ook echt hahahahahquote:Op woensdag 21 september 2022 13:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat wordt altijd gedaan gewoon om de techniek te checken en cameravoering. En of de Febo achter de schermen een beetje goed marcheert.
ja mega irritant de expres 'technische storing'.quote:Op woensdag 21 september 2022 13:30 schreef Ebinas het volgende:
Jammer, eindelijk checken hoever ze zijn.
Niets bekend dus.
Afwachten maar, tis niet andersquote:Op woensdag 21 september 2022 13:32 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ja mega irritant de expres 'technische storing'.
Daar ben ik ook bang van.quote:Op woensdag 21 september 2022 13:33 schreef freaky40 het volgende:
De puzzel zal wel 'verbazingwekkend' opgelost zijn ineens....
Ja het is een wonder dat het ze magisch is gelukt lolquote:Op woensdag 21 september 2022 13:33 schreef freaky40 het volgende:
De puzzel zal wel 'verbazingwekkend' opgelost zijn ineens....
Ja, dus dan ga je naar de sc als je off topic wil kletsen.quote:Op woensdag 21 september 2022 13:24 schreef mootie het volgende:
[..]
COS betekent Commentaar op Streams, hoezo opstoken? Niemand kan nu reageren op streams, dus alles is Off topic
[..]
wat zeurquote:Op woensdag 21 september 2022 13:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ja, dus dan ga je naar de sc als je off topic wil kletsen.
Neeheequote:Op woensdag 21 september 2022 13:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Idd, ben er weg van en mssn blijf ik wel weg.
quote:Op woensdag 21 september 2022 13:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 september 2022 13:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tot de puzzel af is. Er is nu een team van dertig puzzelkampioenen voor ze bezigquote:Op woensdag 21 september 2022 13:42 schreef Rhosyn het volgende:
Nog focking steeds een storing.
Wat een technische minkukels..
Hoe moeilijk zou het zijn..
Blijkt moeilijk, of ze hebben de juiste mensen niet in eigen dienst.quote:Op woensdag 21 september 2022 13:42 schreef Rhosyn het volgende:
Nog focking steeds een storing.
Wat een technische minkukels..
Hoe moeilijk zou het zijn..
Liander of de FEBOquote:Op woensdag 21 september 2022 13:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Blijkt moeilijk, of ze hebben de juiste mensen niet in eigen dienst.
Netbeheerderquote:Op woensdag 21 september 2022 13:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Meer FEBO of Videoland.
Liander is gewoon een energie-leverraar
Liander zorgt ervoor dat alles aan huis wordt afgeleverd.quote:Op woensdag 21 september 2022 13:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Netbeheerder
Vattenval is leveraar
kunnen ze niet doen,is betrug an kijkersquote:Op woensdag 21 september 2022 13:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tot de puzzel af is. Er is nu een team van dertig puzzelkampioenen voor ze bezig
[..]
Liander is uw netbeheerder. We leggen kabels en leidingen aan en beheren het energienetwerk in uw regio. Uw meterkast is erop aangesloten, net als de meterkast van 3 miljoenen andere woningen en bedrijven. Liander is geen energieleverancier, maar maakt het mogelijk dat anderen energie bij u kunnen leveren.quote:Op woensdag 21 september 2022 13:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Liander zorgt ervoor dat alles aan huis wordt afgeleverd.
Wat een BSquote:Op woensdag 21 september 2022 13:51 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ja, dus dan ga je naar de sc als je off topic wil kletsen.
Ze doen niets anders dan bedriegen, zo gaat dat in de real live soapsquote:Op woensdag 21 september 2022 13:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
kunnen ze niet doen,is betrug an kijkers
Er zijn veel teruglezers, door wie off-topic gesprekken als vervelend worden ervaren.quote:Op woensdag 21 september 2022 13:53 schreef Sestra666 het volgende:
Wat een BS
dat zijn de regels... t hoeft voor mij ook niet, want wie leest nu alles terug? Maar ja
de tijd lopt en keer vor en keer terugquote:Op woensdag 21 september 2022 13:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze doen niets anders dan bedriegen, zo gaat dat in de real live soaps
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou geschotenquote:Op woensdag 21 september 2022 13:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
de tijd lopt en keer vor en keer terug![]()
Midden onderaan zie je iets verspringen als de klok verspringt. Fake dus.quote:Op woensdag 21 september 2022 13:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze doen niets anders dan bedriegen, zo gaat dat in de real live soaps
[ afbeelding ]
schlecht te zien, staan de nippel naar boven?quote:Op woensdag 21 september 2022 13:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Speciaal voor jou geschoten
[ afbeelding ]
Gohquote:Op woensdag 21 september 2022 13:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Midden onderaan zie je iets verspringen als de klok verspringt. Fake dus.
Strak naar voren Mario strak naar voren, ze wijst iets aan volgens mij.quote:Op woensdag 21 september 2022 14:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
schlecht te zien, staan de nippel naar boven?
goffer krab ff lekker aan je kont, d'r hele jurk krabt meequote:
hahahahahahahhahahaha ja vond dat ook grappig!quote:Op woensdag 21 september 2022 14:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
goffer krab ff lekker aan je kont, d'r hele jurk krabt mee
ze kijk met de gezicht in de cam bedoel je?quote:Op woensdag 21 september 2022 14:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Strak naar voren Mario strak naar voren, ze wijst iets aan volgens mij.
Ik zeg de hele puzzel opnieuw omdat geen beeldquote:Op woensdag 21 september 2022 14:03 schreef chufi het volgende:
Over een uurtje moet de puzzel af zijn ...
Eens!! En boodschappen geld krijgen ze niet meer want wij hebben uren geen beeld gehad :pquote:Op woensdag 21 september 2022 14:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zeg de hele puzzel opnieuw omdat geen beeld
ik snap het even niet, er word nu toch niet off topic gepraat? We hebben het nu over het programma maar dat mag dus ook niet alleen wanneer de streams er zijn?quote:Op woensdag 21 september 2022 14:05 schreef Jippie het volgende:
Ik kan de COS dichtgooien tot de streams weer functioneren?
quote:Op woensdag 21 september 2022 14:11 schreef spapaars het volgende:
Krijg nou wat, zoom even in en
[ afbeelding ]
is dat nu op de streams?quote:Op woensdag 21 september 2022 14:18 schreef mario390 het volgende:
wat alles op twitter staat
we kregen en 3rde stream en zelfssteurbare
funktionstreamkamera
quote:Op woensdag 21 september 2022 14:11 schreef spapaars het volgende:
Krijg nou wat, zoom even in en
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft Verida dat heul goed doorquote:Op woensdag 21 september 2022 14:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bent de enige hier de niet doorheeft
dat 3 uren geen stream is
Dat zou mooi zijnquote:Op woensdag 21 september 2022 14:18 schreef mario390 het volgende:
wat alles op twitter staat
we kregen en 3rde stream en zelfssteurbare
funktionstreamkamera
Ik zou me stuk lachen als ze dezelfde opdracht nog een keer krijgen. Ofja, nog 24 uur ofzo om de puzzel af te maken.quote:
Heb meteen bij het begin van deze opdracht al gepost dat het niet gaat lukken het was meteen al gedoemd om te mislukken ga daar maar van uit .quote:
selfs in en week halen ze het niet met 42 000 stukjesquote:Op woensdag 21 september 2022 14:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zou me stuk lachen als ze dezelfde opdracht nog een keer krijgen. Ofja, nog 24 uur ofzo om de puzzel af te maken.
Er zijn sowieso stukjes kwijtquote:Op woensdag 21 september 2022 15:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
selfs in en week halen ze het niet met 42 000 stukjes
Ik zie meer off-topic dan posts over het programmaquote:Op woensdag 21 september 2022 14:07 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ik snap het even niet, er word nu toch niet off topic gepraat? We hebben het nu over het programma maar dat mag dus ook niet alleen wanneer de streams er zijn?
Nee nog nietquote:
We gaan het zien, zodra de streams het weer doen..quote:Op woensdag 21 september 2022 15:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zal de opdracht wel gehaald zijn
Weten we al waarom de streams het niet meer doen ?quote:Op woensdag 21 september 2022 15:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
We gaan het zien, zodra de streams het weer doen..
quote:Op woensdag 21 september 2022 15:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Weten we al waarom de streams het niet meer doen ?
Ze krijgen nog 48 uur om de puzzel af te krijgen, maar dan wel voor minder prijzengeld.quote:Op woensdag 21 september 2022 14:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zou me stuk lachen als ze dezelfde opdracht nog een keer krijgen. Ofja, nog 24 uur ofzo om de puzzel af te maken.
Misschien krijgen ze nu hulp..en dan is het handig als er geen beelden zijn.quote:Op woensdag 21 september 2022 15:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze krijgen nog 48 uur om de puzzel af te krijgen, maar dan wel voor minder prijzengeld.
Potje wordt verminderd tot ¤150
Marcianoquote:Op woensdag 21 september 2022 15:35 schreef engine het volgende:
Tactiek bespreking Isaac en Marciano.
Vind die Marciano maar een geniepig mannetje.
Ze hebben natuurlijk ook niet heel veel geslapenquote:Op woensdag 21 september 2022 15:38 schreef spapaars het volgende:
Echt blij ziet het er daar niet uit,
quote:Op woensdag 21 september 2022 15:37 schreef mario390 het volgende:
nu weten de laatsten optimisten dat
het wel en betje en MIS (T) Project is
Hihiquote:
Ik neem aan dat zei niet op de hoogte zijn van de storingquote:
WHAHAHHAHAquote:Op woensdag 21 september 2022 15:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Overleden in haar eigen zure zult.
Nee, dat lezen ze volgend jaarquote:Op woensdag 21 september 2022 15:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik neem aan dat zei niet op de hoogte zijn van de storing
En geen geld verdient dus.quote:Op woensdag 21 september 2022 15:47 schreef greysbones het volgende:
Allemaal chagi volgens mij..
Geïrriteerd door het lange wakker zijn
ja echt bijna iedereen kijkt bozig.. ook door mislukken vd opdracht waarschijnlijkquote:Op woensdag 21 september 2022 15:47 schreef greysbones het volgende:
kijkers zijn beschissen wordenquote:Op woensdag 21 september 2022 15:45 schreef Mrsloveable het volgende:
Puzzel weg man man, nu maar de tv uitzendingen afwachten
Kim Kraakstem zelf denk ikquote:Op woensdag 21 september 2022 15:51 schreef greysbones het volgende:
Heel veel
Mensen moeten hier gauw optiefen volgens Kim
Stel je aan zeg?quote:Op woensdag 21 september 2022 15:43 schreef freaky40 het volgende:
Als ze elke keer als scam gaan opvoeren dat er een 'storing' is aan het einde van een 24 uurs of langer opdracht dan weten we dat het grote BS is.
Hier zijn ze geïrriteerd dat de puzzel weg isquote:Op woensdag 21 september 2022 15:47 schreef greysbones het volgende:
Jaquote:Op woensdag 21 september 2022 15:52 schreef Mrsloveable het volgende:
970.000 in de pot nog was dar voor de puzzelopdracht ook?
Jaquote:Op woensdag 21 september 2022 15:52 schreef Mrsloveable het volgende:
Gelukkig ook niet voor lang....quote:Op woensdag 21 september 2022 15:53 schreef spapaars het volgende:
Gelukkig, de hegstreams doen het ook weer
quote:
Ah okquote:Op woensdag 21 september 2022 15:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Dat is niet de huishoudpot
3 valsspelers a 10.000 bij het kofferspel voordat ze naar binnen mochten.quote:Op woensdag 21 september 2022 15:52 schreef Mrsloveable het volgende:
Stream 2quote:Op woensdag 21 september 2022 15:54 schreef spapaars het volgende:
Nu nog uitzoeken waarom Kim zo druk is
quote:Op woensdag 21 september 2022 15:53 schreef spapaars het volgende:
is grote beschiss, streamstoring word extra gemaktquote:Op woensdag 21 september 2022 15:53 schreef spapaars het volgende:
Ja dat had ik meekregenquote:Op woensdag 21 september 2022 15:54 schreef Verida het volgende:
[..]
3 valsspelers a 10.000 bij het kofferspel voordat ze naar binnen mochten.
Wendyquote:Op woensdag 21 september 2022 15:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, iemand moet de fucking bek houden
Komt door haar eigen gedrag toch? Overal schijt aan hebben. Ja dan komt er een punt dat mensen ook schijt aan jou gaan hebben.quote:Op woensdag 21 september 2022 15:56 schreef claire3500 het volgende:
sorry maar ik vind wel gemeen, wendy kan echt niks meer goed doen en ze voelt ook dat er zoveel word geroddeld. Snap wel dat ze zelf ook wel klaar mee is en niet altijd meteen reageert. Kim Bil doet echt overdreven en Wanda natuurlijk stoken erbij
Ik vind het beiden kanten maar goedquote:Op woensdag 21 september 2022 15:58 schreef engine het volgende:
[..]
Komt door haar eigen gedrag toch? Overal schijt aan hebben. Ja dan komt er een punt dat mensen ook schijt aan jou gaan hebben.
Ben ook wel zat van dat gebash op Wendyquote:Op woensdag 21 september 2022 15:56 schreef claire3500 het volgende:
sorry maar ik vind wel gemeen, wendy kan echt niks meer goed doen en ze voelt ook dat er zoveel word geroddeld. Snap wel dat ze zelf ook wel klaar mee is en niet altijd meteen reageert. Kim Bil doet echt overdreven en Wanda natuurlijk stoken erbij
zoo pff wanda deed al van het begin, ik dacht eerst of ze doof wasquote:Op woensdag 21 september 2022 15:58 schreef greysbones het volgende:
Wanda en Kim zijn niette doen samen
Gaan steeds harder en sneller praten
En zoals ze tegen zoe tekeer ging ..quote:Op woensdag 21 september 2022 15:58 schreef engine het volgende:
[..]
Komt door haar eigen gedrag toch? Overal schijt aan hebben. Ja dan komt er een punt dat mensen ook schijt aan jou gaan hebben.
Ja ik hou daar gewoon niet van.quote:Op woensdag 21 september 2022 15:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ben ook wel zat van dat gebash op Wendy
Die zijn wel wat gewend van elkaar, ze kennen elkaar zoals meedere in de loodsquote:Op woensdag 21 september 2022 15:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Marciano![]()
Isaac .. backstabber
Ben ook geen fan van Kim en Wandaquote:Op woensdag 21 september 2022 15:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ben ook wel zat van dat gebash op Wendy
Dat was ook zeker niet oke. Maar dan moet Zoe en zij het oplossen vind ikquote:Op woensdag 21 september 2022 15:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
En zoals ze tegen zoe tekeer ging ..
Echt dan ben je heeeeel onvolwassen.. ook al is het zoe
Ze had me in de boom gekundquote:Op woensdag 21 september 2022 16:00 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Dat was ook zeker niet oke. Maar dan moet Zoe en zij het oplossen vind ik
ja? Isaac en Marciano wist ik wel via zijn nicht. Ik weet dat Kim ( ruzie met wendy) en Nardin veel dezelfde mensen kennen, wie nog meer?quote:Op woensdag 21 september 2022 16:00 schreef Boebaloe het volgende:
[..]
Die zijn wel wat gewend van elkaar, ze kennen elkaar zoals meedere in de loods
Ja precies. Wanda schreeuwt altijd, ik zou dat dus niet trekkenquote:Op woensdag 21 september 2022 16:01 schreef itsme46 het volgende:
Wat praat die Wanda snel en hard zeg.
Ik vind het ook niet nodig om zo tekeer blijven gaan tegen Wendy.
Wendy is wel iemand, die direct haar mening geeft op een pinnige manier, maar dan is ze wel eerlijk.
quote:Op woensdag 21 september 2022 16:02 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja precies. Wanda schreeuwt altijd, ik zou dat dus niet trekken
Op die manier zou ik er ook mee omgaan en even laten weten dat je niet tegen mij hoeft te schreeuwen.quote:Op woensdag 21 september 2022 16:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze had me in de boom gekund
Zo’n grote waffel.
Wendy was voor mij vanaf dat moment lucht geweest
Iemand die zo tegen mij tekeer gaatquote:Op woensdag 21 september 2022 16:03 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Op die manier zou ik er ook mee omgaan en even laten weten dat je niet tegen mij hoeft te schreeuwen.
quote:Op woensdag 21 september 2022 16:04 schreef spapaars het volgende:
Kim heeft wel het idee dat zij daar de koningin is.
Misschien moet haar veel oudere vriendje haar een beetje indammen.
Zo inderdaad!! Ik hoop dat Wendy wint ( eliminatie) en dan haar eruit stemt hoppaquote:Op woensdag 21 september 2022 16:04 schreef spapaars het volgende:
Kim heeft wel het idee dat zij daar de koningin is.
Misschien moet haar veel oudere vriendje haar een beetje indammen.
quote:Op woensdag 21 september 2022 16:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iemand die zo tegen mij tekeer gaat
Daar loop ik direct bij weg
Tactisch dom, stel ze nomineren haar met vooral Kim in de hoofdrol, en ze wint de opdracht, is Kim weg.quote:Op woensdag 21 september 2022 16:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iemand die zo tegen mij tekeer gaat
Daar loop ik direct bij weg
Moet ze wel weten dat het vooral Kim isquote:Op woensdag 21 september 2022 16:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tactisch dom, stel ze nomineren haar met vooral Kim in de hoofdrol, en ze wint de opdracht, is Kim weg.
Ja precies hun hebben ook zelfde vriendenquote:Op woensdag 21 september 2022 16:02 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ja? Isaac en Marciano wist ik wel via zijn nicht. Ik weet dat Kim ( ruzie met wendy) en Nardin veel dezelfde mensen kennen, wie nog meer?
Heeft Wanda Wendy nog aangesproken op het slaapkamerverhaal?quote:Op woensdag 21 september 2022 16:07 schreef greysbones het volgende:
Geloof dat wendy haar pijlen meer op Wanda richt
Als wij haar al kunnen horen, moet zij dat helemaalquote:Op woensdag 21 september 2022 16:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moet ze wel weten dat het vooral Kim is
Nopequote:Op woensdag 21 september 2022 16:08 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft Wanda Wendy nog aangesproken op het slaapkamerverhaal?
Kim maar ook Wanda. Vooral samen irriteren ze zich! Gaat nog wel lekker knallen tussen zequote:Op woensdag 21 september 2022 16:07 schreef greysbones het volgende:
Moet ze wel weten dat het vooral Kim is
Ik hoop hetquote:Op woensdag 21 september 2022 16:09 schreef cheanny het volgende:
[..]
Kim maar ook Wanda. Vooral samen irriteren ze zich! Gaat nog wel lekker knallen tussen ze
Wat heeft ze dan tegen Wandaquote:
Baas in de keukenquote:
Ze moeten toch eten bestellen weerquote:Op woensdag 21 september 2022 16:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Zullen we het ooit weten ?.. straks maar eens Centraal lijkt me ..
Want Wanda was ziedend op Wendy ook. Gezelligquote:Op woensdag 21 september 2022 16:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Baas in de keuken
Mag niet meekoken van Wanda
Had ze een gesprek over met Esther
Begin puzzeltijd
Dat doen ze dacht ik op donderdagquote:Op woensdag 21 september 2022 16:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze moeten toch eten bestellen weer
Dus dan weten we het
quote:Op woensdag 21 september 2022 16:12 schreef engine het volgende:
[..]
Want Wanda was ziedend op Wendy ook. Gezellig
Rijst , brood en waterquote:Op woensdag 21 september 2022 16:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze moeten toch eten bestellen weer
Dus dan weten we het
Dacht dat het op alle doordeweekse dagen kon.quote:Op woensdag 21 september 2022 16:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat doen ze dacht ik op donderdag
Weer niet wanneer hun huidige voorraad op isquote:Op woensdag 21 september 2022 16:13 schreef engine het volgende:
[..]
Dacht dat het op alle doordeweekse dagen kon.
Klopt maar dan hoeven mensen toch niet dagen later nog steeds te zeuren erover?quote:Op woensdag 21 september 2022 16:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben ook geen fan van Kim en Wanda
Maar wendy is echt een rare
Ratel Wandaquote:Op woensdag 21 september 2022 16:15 schreef Korak het volgende:
Wanda is ontzettend irritant aan het ratelen, meine güte
Dat krijg je in een huis dat afgesloten is van de wereldquote:Op woensdag 21 september 2022 16:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt maar dan hoeven mensen toch niet dagen later nog steeds te zeuren erover?
Echt he. Die batterijen gaan nooit op! Vooral als ze in de keuken staat. Dan is ze helemaal in haar element!quote:
Wendy doet dat zelf toch ook?quote:Op woensdag 21 september 2022 16:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt maar dan hoeven mensen toch niet dagen later nog steeds te zeuren erover?
neequote:Op woensdag 21 september 2022 16:17 schreef Flow3r het volgende:
Hebben ze de puzzelopdracht nou gehaald of niet
behoorlijk ja mega irritantquote:Op woensdag 21 september 2022 16:18 schreef Flow3r het volgende:
Wanda vindt zichzelf heul belangrijk
Jawel, zelfs een paar weken eerder ook.quote:Op woensdag 21 september 2022 16:13 schreef engine het volgende:
[..]
Dacht dat het op alle doordeweekse dagen kon.
Ah daar zit wat in jaquote:Op woensdag 21 september 2022 16:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jawel, zelfs een paar weken eerder ook.
Maar dacht aan donderdag als uiterste dag omdat de boodschappen op vrijdag worden geleverd.
quote:
Volgens mij zijn er gisteren ook boodschappen geleverd. Een van de kratjes viel uit elkaar.quote:Op woensdag 21 september 2022 16:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jawel, zelfs een paar weken eerder ook.
Maar dacht aan donderdag als uiterste dag omdat de boodschappen op vrijdag worden geleverd.
HAHAHAAHAHAAHAHAquote:Op woensdag 21 september 2022 16:22 schreef engine het volgende:
[..]
Zelfs in een gifje hoor ik haar preken.
waarschijnlijk p..pijen??quote:Op woensdag 21 september 2022 16:23 schreef greysbones het volgende:
Rupert heeft iets gezegd
Tegen Jeff
Geen idee wat
Over een week kan je het in de tv uitzending zien. Denk ikquote:Op woensdag 21 september 2022 16:17 schreef Flow3r het volgende:
Hebben ze de puzzelopdracht nou gehaald of niet
Is dat feestje al op tv geweest?quote:Op woensdag 21 september 2022 16:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Over een week kan je het in de tv uitzending zien. Denk ik
ja gisteren volgens mijquote:Op woensdag 21 september 2022 16:28 schreef engine het volgende:
[..]
Is dat feestje al op tv geweest?
Ah thanks.. Die wil ik wel even terug zienquote:
Hoe kom je er bij?quote:Op woensdag 21 september 2022 16:30 schreef claire3500 het volgende:
aah jeffery en isaac over de stemmingen, ze twijfelen om op Djedie te gaan in de hoop dat Ruben dan ook gaat
De boodschappen, en het kussen in de hot tubequote:Op woensdag 21 september 2022 16:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ah thanks.. Die wil ik wel even terug zien
Ik zit er de hele tijd al naar te luisterenquote:Op woensdag 21 september 2022 16:32 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze net en jeffery heeft dat eerder over gehad..
Ja volgens mij hebben ze ook verloren.quote:Op woensdag 21 september 2022 16:32 schreef Ebinas het volgende:
Ik neig te willen geloven (nou ja ik hoop) dat ze hebben verloren.
Obv Jeffrey of jacuzzi aanzetten of niet, zou hij niet doen, ze hebben toch geen geld
Ja dan loop ik voor want echt hij zegt letterlijk net: er is nog een optie op Djedie en Ruben want dat groepje word ook groter en paar dagen geleden heeft ie dat ook gezegd. Toen heeft Marciano nog gehad met zijn Kim of zij ook wel op Djedie zou willen stemmen en zij vond het toen primaquote:Op woensdag 21 september 2022 16:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zit er de hele tijd al naar te luisteren
Rupert heeft iets raars gezegd tegen Jeff
Loop je dan voor ??
Alicia haar timing is dan net even wat minderquote:Op woensdag 21 september 2022 16:36 schreef claire3500 het volgende:
whahahah sascha en dingens zoenen althans ze geven elkaar kusje
hahahahah echt hequote:Op woensdag 21 september 2022 16:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Alicia haar timing is dan net even wat minder
Datquote:Op woensdag 21 september 2022 16:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Brrrr
Dat gekriebel de hele tijd
Als die thuis zijn gaat het dak er afquote:Op woensdag 21 september 2022 16:36 schreef claire3500 het volgende:
whahahah sascha en dingens zoenen althans ze geven elkaar kusje
quote:Op woensdag 21 september 2022 16:38 schreef Korak het volgende:
[..]
Als die thuis zijn gaat het dak er af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |