Hoe kom je er bij?quote:Op woensdag 21 september 2022 16:30 schreef claire3500 het volgende:
aah jeffery en isaac over de stemmingen, ze twijfelen om op Djedie te gaan in de hoop dat Ruben dan ook gaat
De boodschappen, en het kussen in de hot tubequote:Op woensdag 21 september 2022 16:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ah thanks.. Die wil ik wel even terug zien
Ik zit er de hele tijd al naar te luisterenquote:Op woensdag 21 september 2022 16:32 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze net en jeffery heeft dat eerder over gehad..
Ja volgens mij hebben ze ook verloren.quote:Op woensdag 21 september 2022 16:32 schreef Ebinas het volgende:
Ik neig te willen geloven (nou ja ik hoop) dat ze hebben verloren.
Obv Jeffrey of jacuzzi aanzetten of niet, zou hij niet doen, ze hebben toch geen geld
Ja dan loop ik voor want echt hij zegt letterlijk net: er is nog een optie op Djedie en Ruben want dat groepje word ook groter en paar dagen geleden heeft ie dat ook gezegd. Toen heeft Marciano nog gehad met zijn Kim of zij ook wel op Djedie zou willen stemmen en zij vond het toen primaquote:Op woensdag 21 september 2022 16:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zit er de hele tijd al naar te luisteren
Rupert heeft iets raars gezegd tegen Jeff
Loop je dan voor ??
Alicia haar timing is dan net even wat minderquote:Op woensdag 21 september 2022 16:36 schreef claire3500 het volgende:
whahahah sascha en dingens zoenen althans ze geven elkaar kusje
hahahahah echt hequote:Op woensdag 21 september 2022 16:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Alicia haar timing is dan net even wat minder
Brrrrquote:
Lekkerquote:
quote:
Datquote:Op woensdag 21 september 2022 16:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Brrrr
Dat gekriebel de hele tijd
Als die thuis zijn gaat het dak er afquote:Op woensdag 21 september 2022 16:36 schreef claire3500 het volgende:
whahahah sascha en dingens zoenen althans ze geven elkaar kusje
quote:Op woensdag 21 september 2022 16:38 schreef Korak het volgende:
[..]
Als die thuis zijn gaat het dak er af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |